باتری Huawei Nexus 6P مدل HB416683ECW

تعویض باتری اصلی هواوی Nexus 6P در دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل.

  • ظرفیت: 3450mAh میلی آمپر ساعت
  • ولتاژ: 3.82v ولت
  • نوع باتری: لیتیوم یون داخلی
  • مدل باتری: HB416683ECW
گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
460,000 تومان
موجود در انبار ماکروتل
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
>5 امتیاز ماکروپوینت 5 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 2,500 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
توضیحات

باتری موبایل Huawei Nexus 6P

گوشی Nexus 6P هوآوی که در سال 2015 عرضه شد دارای باتری جدانشدنی لیتیوم-یونی با ظرفیت 3450 میلی آمپر ساعت است که با توجه به صفحه نمایش 5.7 اینچی آن به نظر مناسب می آید. مثلا گوشی 6.0 اینچ Google Nexus 6 دارای باتری با ظرفیت 3220 میلی آمپر ساعت است. همزمان با این گوشی اپل از آیفون 6Plus خود رونمایی کرد که نمایشگر 5.5 اینچ و باتری 2915 میلی آمپر ساعت داشت. هم چنین گوشی گلکسی S6 سامسونگ در همین سال عرضه شد که نمایشگر 5.1 اینچ و باتری 2550 میلی آمپر ساعت داشت. ما تست های رایج باتری را روی این گوشی انجام دادیم که نتایج زیر ثبت شد.

زمان مکالمه 3G

زمان مکالمه ی 3G با این گوشی حدود 20 ساعت و 50 دقیقه است که زمان خوبی می باشد. مثلا این زمان برای گوشی های آیفون 6Plus و گلکسی S6 به ترتیب 24 و 17 ساعت هستند. زمان مکالمه با گوشی Google Nexus 6 نیز حدود 23 ساعت است. بنابراین اگر با گوشی تان زیاد مکالمه می کنید، احتمالا باتری این گوشی انتظارات شما را برآورده خواهد کرد.

حالت Standby

اگر گوشی تان را با شبکه ی تلفن 3G در حالت Standby قرار دهید باتری آن بیشتر از 18 روز دوام خواهد آورد که زمان خوبی می باشد. هم چنین در صورت استفاده از شبکه ی تلفن عادی این زمان به 20 روز نیز خواهد رسید. برای مقایسه، این زمان برای گوشی آیفون 6Plus حدود 16 روز است. گوشی Google Nexus 6 نیز کمتر از 14 روز در این حالت دوام خواهد آورد.

مدت زمان وبگردی

زمان وب گردی با این گوشی حدود 8 ساعت و 40 دقیقه است که زمان خوبی می باشد. این زمان برای باتری گلکسی S6 حدود 11 ساعت می باشد. زمان وبگردی با گوشی آیفون 6Plus نیز حدود 9 ساعت است. بنابراین گوشی فوق از نظر وبگردی عملکرد نسبتا خوبی دارد و انتظارات کاربران را برآورده خواهد کرد.

مدت زمان تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی

یکی دیگر از پارامتر های موثر در مورد باتری ها زمان گوش دادن به موسیقی با آنها است که باتری موبایل فوق در این زمینه عملکرد عالی دارد و شما می توانید تا 100 ساعت با آن آهنگ گوش دهید. برای مقایسه این زمان برای گوشی های گلکسی S6 و آیفون 6 به ترتیب 49 و 50 ساعت هستند.
اگر طرفدار فیلم و ویدئو دیدن هستید باید بگوییم که باتری این گوشی در این زمینه تا 10 ساعت دوام می آورد که عملکرد خوبی است. زمان ویدئو دیدن با گوشی آیفون 6Plus حدود 11 ساعت است. بنابراین برای ویدئو دیدن با این گوشی مشکلی نخواهید داشت و انتظارات شما برآورده خواهد شد.

دوام کلی باتری موبایل

از نظر زمان دوام گوشی نیز باتری آن تا 74 ساعت دوام می آورد که زمان خوبی است. در واقع این زمان بدین معناست که اگر شما گوشی تان را یک بار شارژ کنید و روزانه یک ساعت با آن فیلم ببینید، مکالمه انجام دهید و وب گردی کنید و در بقیه ساعات آن را در حالت Standby بگذارید، آنگاه باتری گوشی حدود 3 روز دوام خواهد آورد که واقعا خارق العاده است. البته این الگوی مصرف حالت استاندارد است و تنها برای تست پایداری باتری و مقایسه با گوشی های دیگر انجام می گیرد. پایداری باتری ایفون 6 پلاس و باتری گلکسی S6 به ترتیب 79 و 73 ساعت است.

مشخصات باتری نکسوس 6p

هم چنین ما تست باتری را تحت شرایط دیگر نیز انجام دادیم. در این تست، نور صفحه نمایش گوشی روی 200nits تنظیم می شود که نور کافی برای استفاده از گوشی در خانه می باشد. پس از انجام دادن تست عمر باتری در این شرایط مشاهده کردیم که باتری این گوشی حدود 6 ساعت و 30 دقیقه دوام می آورد که عمر خوبی به حساب می آید.

البته عملکرد باتری این گوشی محدود به این اعداد نمی شود و در عمل ممکن است نتایج بهتری داشته باشد. هم چنین این گوشی از شارژ سریع از طریق USB-Type C برخوردار است که قادر است باتری آن را پس از حدود 90 دقیقه فول شارژ کند. این گوشی خیلی سریع شارژ می شود و حتی 5 دقیقه شارژ کردن آن تاثیر زیادی بر میزان شارژ باتری آن می گذارد. یکی دیگر از ویژگی های مثبت این گوشی برخورداری از حالت ذخیره ی انرژی است که با فعال کردن آن می توانید عمر باتری را بهبود بخشید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

3450mAh

مدل باتری

HB416683ECW

نوع باتری

Li-ion non-removable

ولتاژ باتری

3.82 ولت

حالت Standby

440 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

20 ساعت و 50 دقیقه

زمان پخش ویدئو

10 ساعت

زمان پخش موزیک

100 ساعت

زمان وب‌گردی

8 ساعت و 35 دقیقه

پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

3.5

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

2.0
1399-11-09

سلام
باتری نکسوس 6p که شما عرضه میکنید در چه تاریخی تولید شده است؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

تاریخ باتری‌ها متفاوت هستن و هر سری که بار جدید برسه تاریخ هم فرق میکنه. ولی چیزی که مهمه اینه که باتری‌های لیتیوم یون تاریخ انقضا ندارن و با گذشت زمان و بدون استفاده طول عمر باتری کم نمیشه بلکه با سیکل شارژی و تعداد دفعات پر و خالی شدن باتری عمر باتری کم میشه.

5.0
1397-03-29

سلام . من نیاز به این باطری دارم . لطفا موجودش کنین.با تشکر

پاسخ از ماکروتل : سلام محصول موجود هست میتونید خرید کنید.
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم