برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری گوشی ال جی نکسوس LG Nexus 5X مدل BL-T19

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
129,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باتری گوشی موبایل LG Nexus 5X

گوشی Nexus 5X با Doze عرضه شد که قابلیت جدید اندروید برای بهبود زمان Standby گوشی بود.در واقع این قابلیت، نرم افزار های در حال اجرا در پس زمینه (background) را به صورت هوشمند مدیریت می کند. گوشی Nexus 5 نیز پس از به روز رسانی به این قابلیت مجهز می شد ولی قابلیت های آن را به درستی اجرا نمی کرد.

این گوشی دارای باتری 2700mAh است که 400mAh بیشتر از ظرفیت باتری گوشی موبایل Nexus 5 می باشد. هم چنین یک تراشه ی جدید Snapdragon 808 ساخته شده روی یک پردازنده ی 20 نانومتری در گوشی Nexus 5X قرار دارد در حالی که گوشی Nexus 5 یک تراشه ی 28 نانومتری Snapdragon 800 دارد.

زمان مکالمه ی این گوشی به مراتب بهتر از مدل قبلی بود و زمان حدود 17 ساعت را ثبت کرد که بالاتر از حد متوسط می باشد. البته ما گوشی هایی با عملکرد بهتر از این را نیز دیده ایم مثلا گوشی Moto X Style  با داشتن تراشه ی Snapdragon 808 و باتری 3000mAh بیش از 22 ساعت مکالمه داشت. البته نتایج بدتر هم داشتیم مثلا گوشی LG G4 با داشتن تراشه ی Snapdragon 808 و باتری 3000mAh نتوانست زمان مکالمه ی 17 ساعت را ثبت کند. بنابراین زمان مکالمه ی به دست آمده برای گوشی Nexus 5X با توجه به باتری 2700mAh آن خوب می باشد.

زمان وب گردی این گوشی مانند دیگر گوشی های ال جی متوسط است و حدود 8.5 ساعت می باشد. البته این زمان هنوز حدود 4 ساعت بهتر از زمان وب گردی گوشی Nexus 5 است که نشان می دهد ال جی روی باتری خود تجدید نظر کرده است. البته زمان وب گردی 8.5 ساعته ی این گوشی خیلی هم بد نیست چرا که گوشی هایی چون Moto X style و G4 با داشتن صفحه نمایش های QHD عملکرد به مراتب بدتری داشتند. هم چنین گوشی Xperia Z5 ( درای باتری 2900mAh، تراشه ی Snapdragon 810، صفحه نمایش 5.1 اینچ با رزولوشن 1080 پیکسل) زمان وب گردی 6 ساعت را ثبت کرد. البته گوشی هایی نیز بودند که عملکرد به مراتب بهتری داشتند مانند Xperia E4 یا گلکسی S6 active که زمان وب گردی تقریبا دو برابر Nexus 5X داشتند.

زمان پخش ویدئوی این گوشی نیز خیلی خوبی نداشت و برای گوشی هوشمند و مدرنی چون Nexus 5X پایین بود. نتایج تست ما نشان داد با این گوشی می توانید حدود 6.5 ساعت ویدئو ببینید که زمان پایین تری نسبت به گوشی هایی چون G4 و Moto X Style بود. حتی گوشی HTC One A9 که باتری 2150mAh و تراشه ی ضعیف تر (28 نانومتر) دارد نیز حدود 8 ساعت و 30 دقیقه ویدئو پخش می کرد.

این گوشی با داشتن زمان مکالمه و پخش ویدئوی نسبتا خوب و زمان وب گردی نا امید کننده در کنار قابلیت Doze، زمان پایداری حدود 60 ساعت را ثبت کرد که تقریبا خوب است. از بین گوشی های اشاره شده Xperia Z5 و Moto X Style زمان پایداری بهتری داشتند که به ترتیب 73 و 63 ساعت بودند.

مشخصات باتری lg nexus 5x

اگر با این گوشی زیاد کار نکنید تا 2.5 روز نیز دوام می آورد ولی اگر از آن خیلی کار بکشید،تا پایان روز دوم دوام خواهد آورد. شارژر این گوشی نیز 5V/3A است بنابراین توان آن 15 وات می باشد.

هم چنین با نیم ساعت شارژ شدن برای زمان زیادی دوام می آورد. برای شارژ کردن گوشی خود در محل کارتان بایستی کابل USB-C داشته باشید که این کابل ها نسبتا کمیاب هستند. هم چنین شما می توانید از شارژر وایرلس Nexus 5 استفاده کنید چرا که Nexus 5X این شارژر را ندارد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2700mAh

مدل باتری

BL-T19

نوع باتری

Li-ion

ولتاژ باتری

3.8 ولت

استقامت کلی باتری

60 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

16 ساعت و 57 دقیقه

زمان پخش ویدئو

6 ساعت و 25 دقیقه

زمان وب‌گردی

8 ساعت و 32 دقیقه

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1398-11-25
خریدار

اصلا فکر نمیکردم چیزی به اسم باتری اورجینال برای گوشی پیدا بشه و اولش که سفارش میدادم فکر میکردم در بهترین حالت با یه باتری متوسط رو به رو هستم.ولی الان که باتری رو انداختم تو گوشیم میبینم که گوشی مثل روز اولش شده!.ممنون از ماکروتل

پاسخ از ماکروتل : درود آقای معبودی عزیز.خوشحالیم که تونستیم رضایت شمارو جلب کنیم. ممنون که تجربه‌تون رو به اشتراک گذاشتید..پیروز و سربلند باشید
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم