برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری Nokia 5 مدل HE321

باتری اصلی گوشی نوکیا 5 Nokia با ظرفیت 3000 میلی آمپرساعت مدل HE321 از نوع لیتیوم یون جدا نشدنی‌ست.

بدلیل پیچیده بودن تعمیرات این گوشی، تعویض باتری نوکیا 5 در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل حدود 2 ساعت زمان می‌برد.

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
180,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

مشخصات باتری گوشی موبایل Nokia 5

گوشی Nokia 5 دارای باتری با ظرفیت خارق العاده‌ی 3000mAh است که ظرفیت باتری آن مشابه باتری نوکیا 6 می باشد. در واقع باتری گوشی Nokia 6 وظیفه ی تغذیه ی نمایشگر بزرگ تر با رزولوشن بالاتر را دارد. بنابراین ظرفیت 3000mAh باتری Nokia 5 برای تغذیه ی نمایشگر 5.2 اینچی آن کافی به نظر می رسد.

زمان مکالمه 3G

زمان مکالمه ی 3G با گوشی Nokia 5 حدود 18 ساعت و 34 دقیقه است که واقعا خوب است. به عبارتی دیگر شما می توانید حدود یک شبانه روز با گوشی تان حرف بزنید که این ویژگی برای کاربران بسیار اهمیت دارد. اگر از کاربرانی هستید که زمان وب گردی با گوشی برای تان اهمیت دارد باید بگوییم که باتری گوشی نوکیا 5 حدود 12 ساعت و 17 دقیقه وب گردی را پشتیبانی می کند که به نوبه خود زمان خوبی به شمار می رود. زمان وبگردی با گوشی Nokia 6 حدود سه ساعت کمتر می باشد. زمان ویدئو دیدن با این گوشی نیز حدود 12 ساعت و 52 دقیقه است که زمان خوبی به شمار می رود. در واقع شما می توانید با این گوشی حدود 5 ساعت بیشتر از گوشی Nokia 6 ویدئو یا فیلم ببینید. در کل نتایج ثبت شده برای باتری این گوشی خوب هستند و کاربران را راضی می کند.

زمان پایداری باتری نوکیا 5

زمان پایداری این گوشی نیز 84 ساعت است که واقعا خوب است ( حدود 20 ساعت بیشتر از گوشی Nokia 6). در واقع اگر روزانه یک ساعت با گوشی تان فیلم ببینید، وب گردی کنید و مکالمه انجام دهید و در بقیه ساعات روز گوشی تان در حالت Stand-by باشد، آنگاه باتری گوشی نوکیا 5 بیشتر از سه روز دوام می آورد. البته این زمان در حالت خاموش بودن قابلیت Always–On صفحه نمایش ثبت شده است و اگر این حالت روشن باشد زمان پایداری گوشی کمتر خواهد شد چرا که در این حالت مصرف انرژی بیشتر می شود.

پایداری این باتری تقریبا خوب است ولی در مقایسه با باتری گوشی J7 2017 یا حتی باتری سامسونگ J7 2016 به مراتب کمتر است. زمان پایداری این دو گوشی به ترتیب 108 و 101 ساعت می باشد. زمان پایداری باتری گوشی Redmi Note 4 نیز حدود 119 ساعت است که حدود دو برابر زمان پایداری گوشی فوق می باشد.

مشخصات باتری گوشی نوکیا 5

تست باتری نوکیا 5

هم چنین ما تست باتری Nokia 5 را تحت شرایط دیگر نیز انجام دادیم. در این تست، نور صفحه نمایش گوشی روی 200nits تنظیم می شود که نور کافی برای استفاده از گوشی در خانه می باشد. پس از انجام دادن تست عمر باتری در این شرایط مشاهده کردیم که باتری گوشی Nokia 5 حدود 8 ساعت و 18 دقیقه دوام می آورد که عمر عالی به حساب می آید. 

مقایسه باتری نوکیا 5 با مدل های هم رده

شارژ شدن باتری نوکیا 5

اگر چه نتایج ثبت شده برای باتری گوشی نوکیا 5 جالب هستند ولی نکته ی منفی در مورد آن، سرعت شارژ شدن باتری است. مثلا باتری این گوشی پس از 30 دقیقه شارژ شدن به 23 درصد می رسد. همان گونه که می بینید زمان فول شارژ شدن باتری گوشی موبایل Nokia 5 حدود 141 دقیقه است که خیلی خوب نیست و در مقایسه با گوشی های دیگر دیرتر شارژ می شود. مثلا باتری گوشی Nokia 8  و Motorola G5 Plus به ترتیب پس از 131 و 106 دقیقه فول شارژ می شوند.

مدت زمان شارژ شدن باتری Nokia 5

در کل باتری این گوشی با توجه به ظرفیت آن و صفحه نمایشی که دارد عملکرد خوبی ارائه می دهد و انتظارات را برآورده می کند.

برای خواندن مقاله همه چیز درباره عمر باتری گوشی موبایل کلیک کنید

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2900mAh

مدل باتری

HE321

ولتاژ باتری

3.85 ولت

استقامت کلی باتری

84 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

18 ساعت و 34 دقیقه

زمان پخش ویدئو

12 ساعت و 52 دقیقه

زمان وب‌گردی

12 ساعت و 17 دقیقه

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم