برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری Nokia 8

  • ظرفیت: 3090 میلی آمپرساعت
  • نوع: لیتیوم یون داخلی
  • زمان مکالمه: 20:39h
گارانتی ماکروتل
  • 3 ماه
کيفيت
199,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

گوشی Nokia 8 که در سال 2017 عرضه شد دارای باتری با ظرفیت 3090mAh است که باید نمایشگر 5.3 اینچ گوشی را تغذیه کند. در واقع ظرفیت باتری این گوشی نسبت به مدل قبل کمی بهبود یافته است. در ضمن ظرفیت باتری این گوشی نسبت به صفحه نمایش آن کافی به نظر می رسد چون مثلا گوشی های 5.7 اینچ سامسونگ معمولا باتری های 3000mAh یا کمی بیشتر دارند. ما تست های رایج باتری را روی این گوشی امتحان کردیم که نتایج زیر ثبت شد.

اگر با این گوشی مکالمه ی 3G انجام دهید، باتری آن نزدیک به 29 ساعت دوام می آورد که فوق العاده عالی است. در واقع کمتر گوشی پیدا می شود که باتری آن حدود 30 ساعت مکالمه ی 3G را پشتیبانی کند. مثلا این زمان برای گوشی Nokia 7 Plus حدود 23 ساعت است در حالی که ظرفیت باتری آن به مراتب بیشتر از گوشی فوق است.

زمان وب گردی با این گوشی حدود 10 ساعت و 30 دقیقه می باشد که نسبتا خوب می باشد. مثلا باتری گوشی گلکسی (A7 (2017 که ظرفیتی معادل 3600mAh دارد حدود 4 ساعت وبگردی بیشتری دارد.

اگر طرفدار فیلم و ویدئو دیدن هستید باید بگوییم که باتری این گوشی در این زمینه حدود 10 ساعت و 30 دقیقه دوام می آورد که عملکرد خوبی است. مثلا زمان ویدئو دیدن با گوشی گلکسی (A5 (2017 حدود 16 ساعت است.

از نظر پایداری کلی نیز باتری گوشی فوق تا 78 ساعت دوام می آورد. در واقع این زمان بدین معناست که اگر شما گوشی تان را یک بار شارژ کنید و روزانه یک ساعت با آن فیلم ببینید، مکالمه انجام دهید و وب گردی کنید و در بقیه ساعات آن را در حالت Standby بگذارید، آنگاه باتری گوشی بیشتر از 3 روز دوام خواهد آورد که واقعا خارق العاده است. برای مثال باتری گوشی Nokia 7 Plus حدود 10 ساعت پایداری بیشتری دارد

مشخصات باتری نوکیا 8

هم چنین ما تست باتری را تحت شرایط دیگر نیز انجام دادیم. در این تست، نور صفحه نمایش گوشی روی 200nits تنظیم می شود که نور کافی برای استفاده از گوشی در خانه می باشد. پس از انجام دادن تست عمر باتری در این شرایط مشاهده کردیم که باتری این گوشی حدود 9 ساعت دوام می آورد که عمر عالی به حساب می آید. در واقع عمر باتری موبایل این گوشی نسبت به گوشی های گلکسی (A8 (2018  و Nokia 7 Plus به ترتیب 15 و 45 دقیقه کمتر است. البته عمر باتری این گوشی در این تست از عمر باتری گوشی های دیگر نوکیا مانند (Nokia 6 (2018 و Nokia 8 Sirocco به مراتب بهتر می باشد. نتایج حاصل از این تست را در شکل زیر مشاهده می کنید.

عمر باتری نوکیا 8

یکی دیگر از پارامترهایی که در مورد باتری ها مهم است مدت زمان شارژ شدن آنها می باشد. این گوشی از تکنولوژی Quick Charge 3.0 پشتیبانی می کند و یک شارژر 18 وات در جعبه ی آن قرار دارد. این شارژر قادر است باتری گوشی فوق را طی 30 دقیقه از صفر تا 48 درصد شارژ کند. همان گونه که می بینید زمان فول شارژ شدن باتری گوشی فوق حدود 131 دقیقه (دو ساعت) است که زمان خوبی می باشد. زمان فول شارژ شدن باتری این گوشی در مقایسه با گوشی های اشاره شده را در شکل زیر مشاهده می کنید.

مدت زمان شارژ شدن باتری Nokia 8

در کل باتری این گوشی با توجه به ظرفیت آن و صفحه نمایشی که دارد عملکرد خوبی ارائه می دهد و انتظارات را برآورده می کند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

3090mAh

نوع باتری

Li-ion non-removable

زمان مکالمه‌ی 3G

29 ساعت و 20 دقیقه

زمان پخش ویدئو

10 ساعت و 34 دقیقه

زمان وب‌گردی

10 ساعت و 29 دقیقه

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم