مشکل شارژ نشدن یا کند شارژ شدن اپل آیفون و آیپد و روش های حل آن

نوشته شده در تاریخ1396-04-28 توسط 236778

اپل نه تنها هزینه و زمان زیادی را صرف تحقیقات برای تولید کابل لایتنیگ برگشت پذیر اختصاصی برای شارژ گوشی های خود کرده است بلکه نرم افزاری تولید کرده است که شارژ دستگاه iOS شما را به طور هوشمندانه مدیریت می کند.

با این وجود، شارژ دستگاه شما گاهی اوقات ممکن است با مشکلاتی روبرو شود که همه آن ها تقریبا رایج هستند. در این مقاله، ما قصد داریم به برخی از آن مشکلات و نحوه حل آن ها بپردازیم.

کلیک کنید: خرید انواع شارژر آیفون از ماکروتل

مشکلات رایج هنگام شارژ دستگاه های iOS

هنگامی که بحث دستگاه های iOS را پیش می کشیم در واقع معضلات زیادی هستند که ممکن است رخ بدهند. من صادقانه می گویم که تک تک مشکلات ذکر شده را تجربه کرده ام و در نتیجه من فکر می کنم بیشتر شما ها نیز حداقل یک یا دوتا از مشکلات زیر را با گوشی آیفون یا آیپد خود تجربه کرده باشید.

  • دستگاه گوشی یا تبلت شارژ نمی شود.
  • گوشی یا تبلت شما کندتر از آن چه که انتظار می رود شارژ می شود.
  • آیپد شاخص«Not Charging» را در نوار وضعیت نشان می دهد.
  • پیام«لوازم جانبی شما پشتیبانی نمی شود-Accessory not supported» روی صفحه ظاهر می شود.

اگر تاکنون هر کدام از مشکلات زیر را داشته اید به مقاله درستی سر زده اید چرا که ما قصد داریم در مورد نحوه رفع این مسائل و شارژ کردن کامل و بی عیب و نقص باتری موبایل تان برای استفاده یک روز کامل صحبت کنیم.

هنگام شارژ نشدن آیفون یا آیپد چه کار باید بکنید؟

برای من هم این اتفاق افتاد که زمانی که کابل شارژ اورجینال اپل را به دستگاه آیفون یا آیپد خود وصل کردم شناسایی نشد و این کار را با کابل های دیگر برندها نیز امتحان کردم همین طور بود. این اتفاق ناخوشایند غیرمنتظره ای به نظر می رسد اما در واقع حل آن راه بسیار ساده ای دارد.

راه حل مشکل شارژ نشدن یا کند شارژ شدن آیفون و آیپد اپل

کابل شارژ/لایتنیگ را دوباره جا بزنید

اگر کابل شارژری را به دستگاه خود وصل کردید و روی نوار وضعیت علامت متصل بودن دستگاه به برق نیامد، سعی کنید کابل را دربیاورید و دوباره جا بزنید. این به خاطر این است که گاهی اوقات اتصالات الکتریکی روی کابل شارژ در طول زمان پوسیده می شود و به سادگی نمی توانند با اتصال دهنده روی گوشی شما چفت شوند.

اجازه بدهید اندکی شارژ شود

اگر دستگاه تان را به پریز برق وصل کردید و صفحه گوشی تان کاملا سیاه بود، ممکن است آنقدر زیاد خالی شده باشد که حتی برای روشن کردن صفحه نیز شارژ نداشته باشد بنابراین نیم تا یک ساعت گوشی خود را به پریز برق متصل نگهدارید تا ببینید که آیا بعد از گذشت مدت زمانی برای ذخیره شارژ باتری آیا چیزی بر روی صفحه به نمایش می آید یا نه.

احتمال آسیب پورت شارژ

 در موارد دیگر، ممکن است پورت شارژ گوشی آیفون یا آیپد شما خراب شده باشد و کابل شارژ تان نتواند به خوبی درون آن چفت شود. در این مورد سری کابل شارژ شما داخل پورت شارژ زیادی لق می زند و به خوبی نمی تواند درون آن چفت شود تا پروسه شارژ گوشی تان آغاز گردد. در این مورد برای حل مشکل خود می توانید با خدمات تعمیرات اپل تماس بگیرید و این مورد معمولا به خاطر استفاده زیاد از پورت یا استفاده ناشیانه و بدون دقت جا زدن کابل به درون آن اتفاق می افتد.  

آشغال و گرد و خاک پورت شارژ گوشی خود را تمیز کنید

مشکل شارژ نشدن آیفون و آیپد و راه حل آن

 پورت شارژ آیفون یا آیپد شما ممکن است پر از پرز و گرد وخاک باشد که این از اتصال صحیح کابل شارژ به پورت شارژ جلوگیری می کند. سعی کنید که گرد و پرزهای درون پورت شارژ دستگاه خود را با یک خلال پلاستیکی یا چوبی(غیر رسانا) تمیز کنید چرا که اگر از هر گونه شیء فلزی برای این کار استفاده کنید ممکن است موجب آسیب الکترونیکی در صورت تخلیه الکتریکی یا استاتیک شود.

احتمال آسیب کابل شارژ

 درست همانند پورت شارژ، کابل شارژ نیز ممکن است متحمل آسیب شود. کابل شارژهای اپل به داشتن کیفیت ساخت با دوام در طراحی شان خیلی شناخته شده نیستند. آن ها باریک هستند و بخشی از اتاصل که سیم ها در آن جا با یکدیگر تلاقی می کنند بعد از گذشت زمان آسیب می بیند. برای همین کابل های خود را از نظر علایم پوسیدگی و شکستگی بررسی کنید.

پریز برق نامناسب

راه حل مشکل شارژ نشدن اپل آیفون و آیپد

 اگر در حال شارژ کردن با یک پریز برق هستید، ممکن است آن جریان برق کافی فراهم نکند. اگر در حال شارژ کردن با یک پورت USB بر روی کامپیوتر خود هستید نیز همین اتفاق ممکن است رخ بدهد. سعی کنید پریز یا پورت دیگری را امتحان کنید.

برای حل مشکل کند شارژ شدن آیفون و آیپد چه کنیم؟

در برخی از موارد، ممکن است مشکل شارژ شدن گوشی نباشد بلکه در عوض کند شارژ شدن آن معضل باشد. در این جا روش هایی برای حل این مشکل ارائه می کنیم.

از یک آداپتور شارژ وات بالاتر استفاده کنید

این مخصوصا در مورد گوشی های آیفون 6 پلاس، آیفون 6 اس پلاس و تبلت های آیپد صدق می کند. اما استفاده از آداپتور شارژ با وات پایین مانند همان هایی که با گوشی های آیفون کوچکتر عرضه می شود برای شارژ کردن باتری دستگاه های بزرگ تر به طول کشیدن زمان شارژ می انجامد. از آداپتور شارژ وات بالاتر مانند نسخه 10 واتی که با بسیاری از آیپدها عرضه می شود استفاده کنید. کابل دستگاه ها برای شارژ سریع تر از قدرت بیشتر این آداپتورها بهره می گیرند تا سریع تر شارژ کنند.

از یک پورت USB متفاوت استفاده کنید

در برخی از کامپیوترها، بعضی از پورت های USB قادرند برق بیشتری نسبت به بقیه ارائه دهند. همانطور که در بالا نیز ذکر کردیم، گوشی های آیفون 6 Plus، 6s plus و آیپدها به خاطر ظرفیت باتری بالای شان توانایی شارژ سریعتر دارند و آخرین مدل های MacBook اپل خروجی های با قدرت برق بالاتر را پشتیبانی می کند تا به شارژ سریع تر کمک کند اما همه کامپیوترها این طور نیستند؛ پس این مورد را در نظر بگیرید.

بررسی آسیب دیدگی کابل شارژ

یک کابل شارژ خراب ممکن است منجر به شارژ کندتر شود. مقادیر مشخصی از فلز رسانا درون یک کابل شارژ وجود دارد و موقعی که هر بخش از آن فلز پوسیده شود، بازده حجم کاهش می یابد و مقدار الکتریسیته ای که می تواند از طریق سیم جریان پیدا کند کاهش می یابد که منجر می شود برق کمتری به دستگاه وصل شده برسد.

برای حل مشکل شارژ نشدن «Not Charging» قابل مشاهده بر روی نوار وضعیت چه کار کنیم؟

گاهی اوقات زمانی که دستگاه آیپد خود را که نیاز به خروجی برق بالاتری برای شارژ دارد به برق می زنید و لوازم جانبی شارژی که در حال استفاده از آن هستید آن مقدار بالاتر خروجی برق را پشتیبانی نمی کند، تبلت آیپد شما ممکن است کلماتی چون«گوشی شما شارژ نمی شود» یا «Not Charging» را در قسمت درصد باتری روی نوار وضعیت گوشی تان نشان دهد.

مشکلات رایج شارژ نشدن آیفون و آیپد و راه حل آن ها

در این جا روش هایی برای حل این مشکل ارائه می کنیم: 

از آداپتور AC اورجینال اپل استفاده کنید

شما ممکن است در حال استفاده از آداپتور AC باشید که برای آیپدها ساخته نشده باشد یا در حال استفاده از پورت USB با قدرت پایین تر بر روی کامپیوترتان باشید. اپل اکید توصیه می کند که باید از آداپتور شارژ AC اورجینال اپل برای آیپدها استفاده کنید چرا که آن ها طراحی شده اند تا  هنگام شارژ حجم برق بالاتری را به باتری بفرستند.

از پورت USB با قدرت بالاتر استفاده کنید

کامپیوترها اغلب هم پورت های USB پرقدرت و هم کم قدرت روی خودشان دارند. روی رایانه های شخصی، سخت است که تفاوت آن ها را از هم تشخیص دهید و باید برای دانستن آن به دفترچه راهنمای رایانه تان مراجعه کنید یا با شرکت سازنده آن تماس بگیرید. روی مک های مدرن، پورت های USB از خروجی برق بالاتری پشتیبانی می کند، بنابراین نبایست چنین مشکلی را هنگام شارژ آیپد با استفاده از MAC تجربه کنید.

از استفاده از آداپتورها و هاب های USB خودداری کنید

اگر در حال استفاده از آداپتورهای شارژ USB و یا هاب های USB بر روی کامپیوتر خود هستید تا برای آن پورت های USB بیشتری فراهم کنید، این هاب ها ممکن است قادر نباشند به اندازه پورت خام روی کامپیوترتان برق ارائه دهند. پس موقعی که قصد شارژ آیپد خود را دارید از استفاده از هاب ها یا پورت ها روی کیبورد خود اجتناب کنید.

هنگامی که دستگاه iOS شما پیغام«لوازم جانبی شما تایید شده نیست» را می دهد چه کار کنیم؟

اگر تاکنون هنگامی که قصد شارژ کردن آیفون، تاچ آیپد یا آیپد خود را با کابل شارژ ارزان قیمتی که از دست فروش یا جاهای نامعتبر خریداری کرده اید داشتید با هشدار عجیب«accessory isn’t certified» مواجه شده اید، در واقع شما تنها نیستید.

گذشته از این، لوازم جانبی اورجینال اپل گران قیمت است درحالی که کابل های ساخته شده توسط دیگر برندها نسبت قیمت پایین تری دارند. این مشکل به این خاطر به وجود می آید که اپل تراشه کوچکی درون کابل ها قرار داده که دستگاه iOS با آن ارتباط برقرار می کند و به دستگاه می گوید که آیا کابل وصل شده ساخت اپل یا تایید شده MFi هست یا نه. اگر کابل شما اصل نباشد، شما ممکن است این پیام هشدار را هرزگاهی دریافت کنید که بسته به شرایط ممکن است جمله بندی پیام فرق کند.

مشکلات رایج شارژ نشدن آیفون و آیپد و راه حل آن ها

در این جا می بینید که برای حل این مشکل چه کار باید بکنید:

دوباره جا زدن کابل شارژ

ساده ترین راه این است که کابل را دربیاورید و دوباره جا بزنید.

از کابل شارژ اصل اپل استفاده کنید

اگر کابل شارژر اورجینال اپل دارید از آن استفاده کنید وگرنه می توانید آن را از ماکروتل تهیه کنید. پیام هشدار مذکور به این دلیل ظاهر می شود چون کابل توسط اپل ساخته نشده و این اپل را عصبانی می کند. از استفاده از کابل شارژر و آداپتور شارژ USB شرکت های دیگر اجتناب کنید مرگ این که واقعا انتخاب دیگری نداشته باشید چرا که آن ها در واقع به باتری گوشی آیفون یا آیپد شما صدمه می زنند.

اطمینان پیدا کنید که سیستم عامل شما آپدیت شده است

بی ثباتی هایی در سیستم عامل iOS در گذشته وجود داشت که حتی کابل های اصل اپل را نیز تایید نمی کرد. اپل به بهود فرآیند چک کردن در نسخه های جدید iOS پرداخته است، بنابراین اطمینان یابید که نسخه iOS گوشی شما آپدیت است. برای این کار مراحل زیر را بروید:

Settings > General > Software Update

دستگاه خود را ریبوت کنید

گاهی اوقات یک ریبوت ساده می تواند دستگاه شما را از هیپنوتیزم  MFi  بیدار کند. زمانی که پیام هشدار همچنان روی صفحه تان باقی است این مورد را حداقل یک بار امتحان کنید.

تمیز کردن پورت شارژ آیفون و آیپد

هر گونه گرد و غبار یا کثیفی که ممکن است مانع از ارتباط صحیح در پورت شارژ دستگاه تان شود را جاروب کنید. همانطور که قبلا نیز توصیه شد در این حالت فقط از خلال های پلاستیکی و چوبی می توانید استفاده کنید چرا که این ها نارسانا هستند و موجب اتصالی پیدا کردن چیزی نمی شوند.

ارتباط با خدمات پشتیبانی اپل

اگر همچنان دستگاه تان شارژ نمی شود و در حال استفاده از کابل شارژ اصل اپل هستید پس نیاز دارید تا با مرکز خدمات پشتیبانی اپل تماس بگیرید. موارد نادری هست که گاهی کابل اصل خود اپل نیز شناسایی نمی شود چون گاهی اوقات کابل شارژ ممکن است از خود کارخانه خراب آمده باشد.    

محصولات مرتبط
94 نظر
  • حسین

    حسین 1398-12-02

    سلام من یک ایفون سیکس اس دارم در بعصی مواقع میزنم شارج درصد شارج هم میاد ولی باطریم درصدش زیاد نمیشه و سابته چرا

    • 1398-12-02

      سلام
      این مشکل میتونه از فلت شارژ، آی سی شارژ یا خود شارژر و کابل باشه باید بررسی بشه

  • 1
  • ابوالفضل رضوی

    ابوالفضل رضوی 1398-11-21

    سلام من ایفون۷ دارم سلامت باطریش۸۳ هست
    وقتی گوشیرو می‌ زنم به شارژ تا ۸۵ درصد خیلی سریع شارژ میشه اما از اون به بعد خیلی خیلی طول میکشه چرا؟؟؟

    • 1398-11-21

      سلام
      احتمالا با تعویض باتری مشکل حل بشه در غیر این صورت مشکل از آی سی شارژ گوشیتون هست

  • 2
  • فراز

    فراز 1398-11-04

    سلام گوشی من 6s هست فقط با شارژر خودش شارژ میشه! یعنی کابلو‌ به پاور بانک یا لپتاپ یا یه شارژ دیگه وصل میکنم شارژ نمیکنه ولی به آداپتور خودش وصل میکنم راحت شارژ میکنه!
    ولی با یه کابل و شارژر دیگه تست کردم مشکلی نداشت احتمال قوی میدم که مشکل از کابله که قطعی وصلی داره اما چرا با آداپتور خودش هیچ‌مشکلی نداره؟!!

    • 1398-11-04

      سلام
      ممکنه از کابل شارژر نباشه، با یه کابل دیگه تست کنید اگه بازم مشکل داشت، مشکل از طرف آی سی شارژ گوشیتون هست
      برای تست کابل و شارژر یا آی سی شارژ میتونید به دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل مراجعه کنید به صورت رایگان تست میشه براتون
      موفق باشید

  • 3
  • محمد شیری

    محمد شیری 1398-10-27

    سلام من ای آیفون فایو اس دارم وقتی میزنم تو شارژ بعد نیم ساعت قطع میشه دوباره می‌خوام بزنم دیگه شارژ نمی کنه ای اس شم عوض کردم بعد اپدیتم اومده بعد نتم روشن می کنم نمیاره بالا

    • 1398-10-27

      سلام


      گوشی رو از طریق آیتیونز ریستور کنید اگه درست نشد باید فلت شارژ و آی سی شارژ گوشیتون چک بشه


      موفق باشید

  • 4
  • Tina

    Tina 1398-10-09

    سلام من گوشیم خیلی کند شارژ میشه وقتی هم که به ۹۰درصد میرسه یه ربع طول میکشه تا ۱درصد اضافه شه شارژرمو هم با یه گوشی دیگه امتحان میکردم سرعتش عالی بود...به نظرتون باید چیکار کنم؟

    • 1398-10-09

      سلام


      باید مدل دقیق گوشیتون رو بگید


      این ایراد از باتری، سوکت شارژ و آی سی شارژ میتونه باشه


      موفق باشید

  • 5
  • Sara

    Sara 1398-10-05

    سلام من ايفون٧ دارم يه بار با شونه رفتم تو شارژم از اون موقع تاحالا ميزنم به شارژ،شارژرو شناسايي نميكنه و انقدر بايد تكون بدم اون كلگيشو تا بتونه شناسايي كنه وصل شه.و اينكه يه بار موقع شارژ از حالت شارژ دراومده بود فك ميكردم مشكل از پريزه پريزو عوض كردم خوب بود ولي دوباره ديشب يهو از حالت شارژ دراومد مشكل چيه؟

    • 1398-10-05

      سلام


      میتونه از کابل و شارژر باشه از سوکت پورت شارژ گوشی هم میتونه باشه باید بررسی بشه


      موفق باشید

  • 6
  • Negar

    Negar 1398-10-01

    سلام یه چند وقتی هست گوش من میزنم تو شارژ بازی در میاره و یک پیامی میاد کابل و عوض کردیم گفتن برای این ک اپدیت کردی درست شد ولی الان دیگه شارژ نمیکنه یبار هنگامی ک خاموش بود تو شارژ زدم درست شد ولی الان دیگ نمیشه لطفا کمک کنید

    • 1398-10-01

      سلام


      ممکنه کابلتون اصلی نباشه یا فلت شارژ مشکل داشته 


      از مشکلات نرم افزاری هم میتونه باشه باید بررسی بشه

  • 7
  • vid

    vid 1398-09-09

    گوشی من 7 دو ماه الی 3 ماه یه بار سیم شارزرم دیگه شارز نمیکنه نمیدونم مشکل از چیه دقیقا؟

    • 1398-09-09

      سلام


      شاید کابل هایی که میگیرین کیفیت خوبی نیست یا اینکه موقع شارژ گوشی رو استفاده میکنید که باعث قطعی توی کابل میشه


      موفق باشید

  • 8
  • حمیدرضا

    حمیدرضا 1398-09-03

    سلام خسته نباشید یه گوشی ایفون 4 اس دارم که مصرف شارژ یکم زیاد هست
    بعضی وقتا می خوام یه برنامه رو باز کنم همزمان با اجرای برنامه 3 درصد یا 2 درصد کم میشه از شارژش می خواستم بپرسم علتش باتری هست یا علت دیگه ای داره . ios 9 هست . تشکر

    • 1398-09-03

      سلام


      اگه باتری رو خیلی وقته تعویض نکردین امکان داره از باتری باشه


      باید بررسی بشه میتونید تشریف بیارید دفتر.

  • 9
  • ارش

    ارش 1398-08-14

    باسلام.
    بنده برای ایفون ۶ اس یک کابل معتبر از برند انکر مدل پاور لاین پلاس ۲ که طولش ۱.۸ متر هست خریدم و توی سایتش اصلالتش رو چک کردم تایید کرد، ضمنا گارانتی ۱۸ ماهه اواژنگ هم داره.
    فقط یک مشکلی که داره این که نسبت به کابل اورجینال خودش دیر شارژ میکنه دلیلش چی میتونه باشه!؟
    در حالی که این کابل جزو بهترین کابل ها هست و تاییدیه اپل رو هم داره و فست شارژ که هم هست پس مشکل چیه!؟
    پیشاپیش از پاسختون سپاسگذارم.

    • 1398-08-14

      درود وقت بخیر
      باید کابل رو بیارید با دستگاه تست کنیم وآمپرش رو بگیریم ممکنه آمپر پایینتری وارد گوشی کنه و دیرتر شارژ بشه
      موفق باشید

  • 10
  • سبا

    سبا 1398-07-17

    من گوشیم وقتی صفحه گوشی خاموش میشه شازژ نمیشه و وقتی صفحه روشنه شارژ میشه گوشیم ۶s

    • 1398-07-17

      سلام. باید بررسی بشه تشریف بیارید آدرس پایین سایت
      موفق باشید

  • 11
  • مسعود

    مسعود 1398-07-13

    با سلام.گوشی من ایفون 6 هست.مدتیه که کابل شارژ رو تند تند خراب میکنه ومیسوزونه و گاهی شارژر رو میشناسه گاهی نمیشناسه اکثر وقتا کابل شارژ اورجینال رو هم قبول نمیکنه ولی موقع خاموش بودن شارژ میشه چند بار هم فلت شارژ رو تعویض کردم علت چی میتونه باشه

    • 1398-07-13

      سلام. باید بررسی بشه تشریف بیارید به آدرس پایین سایت
      موفق باشید

  • 12
  • Shahin Akbari

    Shahin Akbari 1398-07-10

    سلام خسته نباشین
    من گوشیم ایکسه جدیدا که اپدیت اومد یه مشکل پیدا کردم که اونم اینه وقتی میزنم به شارژر خود گوشی ۱ ۲ دیقه شارژ میکنه بعد خودش شارژ کردنو قطع میکنه از شارژر سامسونگ استفاده کردم این مشکلو نداشت و شارژر ایفونو هم رو سامسونگ استفاده کردم اونم شارژ شد و اصلا مشکلی نداشت نمیدونم چرا این شارژر فقط با گوشی من سازگار نیست اون یکی گوشیارو شارژ میکنه ولی واس منو قطع میکنه خودش و‌اینم بگم وقتی تو شارژ باشه استفاده کنم گوشیو قطع نمکنه فقط وقتی که گوشی گذاشتم صفحش خاموش شد بعد چند دیقه قطع میکنه

    • 1398-07-10

      سلام. باید بررسی بشه گوشیتون تشریف بیارید به آدرس پایین سایت
      موفق باشید

  • 13
  • عاطفه

    عاطفه 1398-06-31

    سلام گوشی من ایفون 6هست تقریبا سه ماهه خریدم و سلامت باتری ۸۸درصد شده .قبلا در هر دقیقه یه درصد شارژ میشد ولی الان تا ۸۰درصد سریع شارژ میشه ولی از ۸۰ تا ۱۰۰درصد خیلی طول میکشه که شارژ بشه.و سریع شارژ خالی میشه یعنی screen on یک ساعت پنجاه هشت دقیقه زده.برنامه های استفاده شده هم فقط واتس آپ که اونم خیلی کم استفاده می کنم و بازم شارژ تموم میشه و وقتی به شارژ ۶۰میرسه یه دفعه ای میشه ۵۳درصد. در صورتی قبلا این طور نبود و وقتی نت خاموش بود تا سه روز هم شارژش خوب بود . میشه راهنمایی کنید با توجه به این که دسترسی برای اارسال گوشی به شما ندارم ...

    • 1398-06-31

      سلام
      باید بررسی بیشتر انجام بشه لطفا تشریف بیارید به آدرس دفتر تعمیرات موبایل ما بررسی میکنیم
      موفق باشید

  • 14
  • هاني

    هاني 1398-05-31

    سلام عرض أدب
    گوشي ايفن 5دارمً بيشتر از ٥٦در صد شارژ نميشه بنظر شما چ مشكلي داره
    باتشكر

  • 15
  • melika

    melika 1398-05-22

    سلام وقت بخیر من گوشیم ۸ معمولی هستش و وقتی میزنم به شارژ که شارژش کنم از یه طرف شارژ نمیکنه و از طرف دیگه ی سوکت شارژ میشه و علامت no accessorie support میده مشکل از کجاست

    • 1398-05-22

      سلام
      احتمال داره کابل شارژرتون مشکل داشته باشه لطفا بیارید آدرس پایین سایت بررسیش میکنیم دقیق تر بهتون میگیم مشکل رو

  • 16
  • Pedram

    Pedram 1398-05-04

    سلام.گوشی من آیفون ۸ پلاس هست.هم در حالت روشن و هم خاموش به خوبی شارژ میشه.درقسمت Health هم ۹۰ درصد رو نشون میده.فقط وقتی خاموشه و به شارژ وصل هست درصد شارژ رو نشون نمیده در حالیکه سامسونگ نشون میده.یعنی من باید روشنش کنم تا ببینم چقدر شارژ شده.

    • 1398-05-04

      بله

  • 17
  • فردین

    فردین 1398-04-25

    سلام میبخشین گوشیم آیفون ۵.با تبدیل سیم سامسونگ گوشیم رو شارژ میکنم اما بعد از مدتی علامت شارژ را نشان میدهد ولی شار نمی شود وبعد از تهیه تبدیل جدید دوباره درست میشود باتشکر‌ ممنون

    • 1398-04-25

      خواهش میکنم 


      استفاده از شارژر مناسب در گوشی های آیفون بسیار اهمیت داره و در صورت استفاده از شارژر های متفرقه باعث خرابی آی سی شارژ یا باتری میشه


      موفق باشید

  • 18
  • مريم

    مريم 1398-04-18

    سلام
    گوشى من آيفون5s هست زمانى كه خاموش باشه شارژ ميشه ولى زمانى كه روشنه شارژ نميشه ومينوسيه This accessory may not be supported

    • 1398-04-18

      سلام


      آی سی شارژ گوشیتون مشکل داره با تعویضش درست میشه قطعا


      میتونید برای بررسی بیشتر به دفتر مرکزی ما در تهران مراجعه کنید

  • 19
  • فاطمه اكبري

    فاطمه اكبري 1398-04-16

    سلام گوشي من فايو زماني ك ازش استفاده نميكنم هر يك ربع يا بيست ديقه يك درصد خالي ميكنه يا شب تا صبح ٣درصدخالي ميكنه باطريشم سه بار عوض كردم مشكلش چيه

    • 1398-04-16

      سلام


      شب تا صب 3 درصد خالی کردن مشکلی نداره تا 6 درصد طبیعیه در طول استفاده مشکل باتری نداره گوشیتون؟

  • 20
  • L

    L 1398-04-16

    سلام گوشی من ایفون۶ هستش از دیشب خیلی خیلی کند شارژ میشه ینی شش هفت ساعت برای شارژ کامل طولش میده باید چی کارش کنم سلامت باتری هم ۸۳ بود

    • 1398-04-16

      سلام


      با یه شارژر دیگه امتحان کنید اگه همین مشکل رو داشتید باید باتری، فلت شارژ و آی سی شارژ گوشیتون بررسی بشه 


      موفق باشید

  • 21
  • فردین

    فردین 1398-04-01

    سلام گوشی من آیفون 6 هست
    مشکلش اینه خیلی زود شارژ کم میکنه
    یعنی شبا صد در صد باشه صبح که نگا میکنم شده 85 درصد
    و وقتی با شارژر به شارژ میزنم وقتی به 68 می رسه یا سرعت کم میشه یا قطع میشه
    ولی بعد 75 سرعتش معمولی
    ولی با شارژر پسر عموم اینطور نیست یعنی عادی شارژ میکنه
    مطمئنم هر دو تا شارژر اصلن و کابل ها سالم
    میشه راهنمایی کنید
    و آیا روی اثر انگشت هم تاثیر گذاره ؟

    • 1398-04-01

      وقت بخیر
      باتری یا ای سی شارژ مشکل داره از قسمت تنظیمات گوشی برید داخل بخش Battery و بعد Battery Health رو بررسی کنید ببینید چه عدیدی نوشته اگر زیر 80 باشه باتری تعویض کنید مشکلتون حل میشه اگر بالای 85 باشه باید مسیر شارژ چک بشه ببینیم کجا قطعه یا اتصالی داره که جریان درست وارد گوشی نمیکنه و باعث شارژ کاذب دستگاه میشه
      موفق باشید :)

  • 22
  • Aida

    Aida 1398-04-01

    سلام و خسته نباشيد
    من يه ايفون ٧پلاس دارم ،به شارژ كه ميزنم فقط وقتي خاموش باشه گوشي شارژ ميشه ،اونم خيلي كند ،روشن كه ميشه نه علامت وصل شدن به شارژرم نمياره ،چي كار ميتونم انجام بدم؟

    • 1398-04-01

      درود وقت بخیر
      مشکل در مسیر شارژ هست باید ارسال کنید بررسی کنیم دستگاه رو. احتمال زیاد آی سی شارژ هستش باید بررسی بشه بعد عیب رو بهتون اعلام میکنیم

  • 23
  • فردین

    فردین 1398-03-31

    سلام‌ من گوشیم ایفون ۶ هست یه مدته با شارژر خودم که به شارژ میزنم تا ۸۰ درصد خوب شارژ میشه ولی بعد سرعتش میاد پایین
    و قطع میشع و اخطار not supported رو میاره ولی می‌کشم میزنم دوباره شارژ میشه
    ولی با شارژر پسر عموم که اونم ایفون ۶ داره راحت شارژ میشه
    هر دو تا شارژر مطمئنم اصلن

    گوشیم هر از گاهی زود شارژ کم میکنه یعنی شبا که صد درصد هست صبح که پا میشم ۸۷ شده
    مشکلش چیه ؟؟؟؟
    سلامت باتریم هم از نود رسیده به هفتاد

    • 1398-03-31

      درود وقت بخیر
      شارژر یا کابلتون مشکل داره به احتمال زیاد همین جریان باعث شده به باتری و ای سی شارز دستگاه هم اسیب وارد باشه باید هرچه زودتر برای اینکه هزینه اضافه نکنید و برد گوشیتون آسیب نبینه شارژر و کابلتون و دستگاهتون رو ارسال کنید به دفتر ما. کل مجموعه با دستگاه های مخصوص چک میشه و عیب یابی کامل انجام میدیم هرچیزیکه نیاز به تعویض داشته باشه بهتون اعلام میکنیم
      با این تفاسیر شارژر و کابل ( شاید جفتش شاید یکیش ) مشکل داره و باید جدید بخرید و باتری گوشیتونم مشکل داره چون زیر 80 درصد خراب به حساب میاد اما برای جفت اینها دستگاه مخصوص داریم که تست میکنن اصل یا تقلبی بودنشون رو و خرابیشو نشون میدن دستگاه ها...
      آی سی شارژ روهم بررسی میکنیم و بهتون اعلام میکنیم که ایا مشکلی داره یانه
      موفق باشید

  • 24
  • Ehsan

    Ehsan 1398-03-24

    سلام و خسته نباشيد
    من آيفون ٦دارم خيلي خيلي كند شارژ ميشه در ١ساعت ٣٠درصد شارژ ميشه و وقتي ب ٩٢ميرسه ديگه شارژ نميشه مشكلش چي ميتونه باشه؟
    هزينه خيلي برداره؟

  • 25
  • احسان

    احسان 1398-03-24

    با سلام و خسته نباشيد.
    من آيفون ٦دارم خيلي كند شارژ ميشه يعني در عوض ١ساعت شايد ٣٠تا شارژ بشه و وقتي ب ٩٢درصد برسه ديگه شارژ نميشه مشكلش چي ميتونه باشه؟
    مرسي از سايت خوبتون❤️

    • 1398-03-24

      درود وقت بخیر
      میتونه آی سی شارژ یا سوکت شارژ یاهم باتری ایفون 6 شما مشکل داشته باشه

  • 26
  • مهدی رسولی

    مهدی رسولی 1398-03-20

    سلام
    گوشی من ایفون 5
    چند روزس با کابل و شارژرش تا حدودا 50 درصد و کمتر شارژ میشه بعدش میگه دیواس ساپورت نمیشود

    • 1398-03-20

      احتمالا کابلتون جنسش اصلی نیست بیارید دفتر بررسی میکنیم

  • 27
  • حسن

    حسن 1398-03-14

    سلام گوشی من ایفن۷ تا یک ساعت اول ۶۵درصد شازژ میشه بهد از دو ساعت۱۰درصد دیگه بهش اصافه میشه ودر أخر بعد از ۴ساعت ۱۰۰٪شارژ میشه

    • 1398-03-14

      درود وقت بخیر
      دستگاه رو به همراه شارژر و کابلی که باهاش دستگاه رو شارژ میکنید ارسال کنید به ادرس بالای سایت یا حضوری تشریف بیارید بررسی کنمیکنیم مسیر شارژ دستگاهتون رو
      موفق باشید

  • 28
  • طاها

    طاها 1398-03-05

    میزنم تو شارز یه ثانیه شارز میشه بعد دیگه قطع میشه چیکار کنم

    • 1398-03-05

      ارسال کنید دستگاه و شارژرتون رو بررسی میکنم

  • 29
  • نازنین

    نازنین 1398-02-30

    سلام من گوشیم ایفون6 وقتی خاموش شد زدم شارژ علامتش اومد ولی حتی بعد 2ساعتم روشن نشده میشه راهنمایی کنید لطفا

    • 1398-02-30

      درود وقت بخیر
      میتونه از آی سی شارژ یا باتری باشه ارسال کنید به آدرس دفتر بررسی کنیم

  • 30
  • Ramin Akharian

    Ramin Akharian 1398-02-21

    با سلام گوشی من ۸معمولیه ،گوشی در حالت شارژ ۱درصد هستش و چند دقیقه به چند دقیقه ریسیت میشه ضمنا تا شارژر رو وصل میکنم میاد responsing0%خیلی موارد معدودی هم شارژ سبز رنگ میاد بعد ۵دقیقه کار کردن با ریسیت میشه لطفا کمک کنید اعتماد ندارم گوشی جای نا آشنا ببرم چونکه یبارخیلی اذیت شدم
    ممنون از محبتتون

    • 1398-02-21

      درود وقت بخیر
      شارژر و کابل و دستگاه رو ارسال کنید مسیر شارژ باید تست بشه

  • 31
  • reza

    reza 1398-02-08

    سلام من مشکل ساپورت نکردن شارژر دارم گوشیم سون روش هارو انجام دادم به پشتیبانی ایفون ممکنه سخت افزاری باشه؟

    • 1398-02-08

      سلام
      بله میتونه سوکت شارژ باشه یا آی سی شارژ باید بیارید بررسی کینم بهتون اعلام کنیم
      موفق باشید

  • 32
  • نازنین

    نازنین 1398-02-05

    سلام.گوشی من آیفون 7 پلاس هستش .وقتی میزنم به شارژ تا 60% شارژ اولیه ، هر 3 دقیقه 1% شارژ میشه ولی بعد از اون توی یک ساعت 40% شارژ میشه.
    جالبیش اینجاست که شب تا صبحم که ازش هیچ استفاده ای نمیکنم 40% شارژ کم میکنه.
    آیا باتری مشکل داره؟

    • 1398-02-05

      سلام
      میتونه آی سی شارژ دستگاه خراب باشه یعنی ایرادی که گفتین به آی سی شارژ بیشتر مربوط میشه اما بیارید بررسی بیشتر انجام بدیم
      موفق باشید

  • 33
  • Sara

    Sara 1398-01-30

    سلام
    گوشیه من x هستش
    خیلی دیر شارژ میشه شاید ۸ ساعت طول بکشه
    گاهی اوقات موقع شارژ شدن اگه ازش استفاده کنم شارژ خالی میکنه در صورتی که علامت شارژ شدن هست

    • 1398-01-30

      سلام
      دستگاهتون رو بهمراه شارژر و کابلی که باهاش شارژ میکنید بیارید دفتر و یا ارسال کنید بررسی کنیم
      موفق باشید

  • 34
  • محمد

    محمد 1398-01-29

    سلام و وقت بخیر
    من آیپد ایر ۲ دارم ، گوشی تا درصد کامل شارژ میشه ، اما با وجود اینکه خیلی باهاش کار می کنم ، شارژش خالی نمیشه ، بعد از یه مدت یهو شارژش تموم میشه ...
    ممنون میشم راهنمایی کنید .
    با تشکر

    • 1398-01-29

      سلام
      ری استور کنید مشکل نرم افزاری هست حل میشه

  • 35
  • محمد

    محمد 1398-01-20

    سلام گوشی من آیفون سون پلاس میزنم شارژ اولا که خیلی کند شارژ میکنه مشکله دومم اینه که تو شارژ بازی سنگین انجام میدم از درصد باطری کم میشه ممنون میشم دلیلشو بگید

    • 1398-01-20

      سلام وقت بخیر
      در قسمت تنظیمات گوشی- قسمت Battery - گزینه battery health رو چک کنید اگر زیر 80 درصد بود دستگاه رو ارسال کنید برای تعویض باتری و اما اگر بالای 80 درصد بود باید دستگاهتون رو به همراه شارژر و کابل ارسال کنید ما کل مجموعه شارژ ( باتری، شارژر، کابل، آی سی شارژ و سوکت شارژ) دستگاه شمارو بررسی میکنیم و مشکل رو با هزینه به شما اعلام میکنیم.
      تا حد ممکن گوشی که داخل شارژ هستش رو نباید استفاده کرد چراکه باعث خرابی باتری و آی سی شارژ دستگاهتون میشه
      موفق باشید

  • 36
  • Maede

    Maede 1398-01-18

    سلام گوشی من آیفون۶هست چند روز پیش شارژش تموم شد بعدزدم شارژ علامت درحال شارژش میاد ولی روشن نمیشه یبارم علامت سیب اومد بالا ولی تا صفحه گوشیم اومد درباره خاموش شد الانم که هرچی میزنم شارژهیچی کلا بالا نمیاره دلیلش چیه؟

    • 1398-01-18

      سلام وقت بخیر
      باید بیارید گوشی رو مسیر شارژش رو چک کنیم. مشکل قابل حل هستش فقط باید قبلش چک بشه ببینیم مشکل از کجاست
      موفق باشید

  • 37
  • محمد

    محمد 1398-01-15

    من آيپدم همين مشكل نو شارژينگو داره اما كاملا طبيعى شارژش ميكنم نه با كامپيتور نه هيچى بعضى وقتا ميزنم اينو ارورو ميده بعضى وقتام نميده شارژر اصل خودشم هست به نظر شما مشكلش پس چيه راستى فك كردم از كابلشه رفتم كابل جديد خريدم اما يه هرزچنگاهى باز اون جورى ميشه

    • 1398-01-15

      سلام
      دستگاه رو ری استور کنید و دوباره آپدیت بزنید شاید نرم افزاری باشه مشکلش اگر حل نشد بیارید بررسی بیشتر انجام بدیم

  • 38
  • محمد

    محمد 1397-12-22

    سلام خسته نباشید
    من ایفون 5S دارم تازگی باتریشو عوض کردم. میزنم به شارژ تا 86 درصد میره بعد دیگه اصلا تکون نمیخوره حتی اگه دوساعت دیگه هم بمونه تو شارژ تکون نمیخوره اما همون اوایل که عوض کردم باتریو یه بار تا 100 رفت ولی دیگه نرفتو نمیره. بنظرتون مشکل چیه؟

    • 1397-12-22

      سلام
      باید بیارید بررسی کنیم احتمالا باتریی که براتون گذاشتن مشکل داره ممکنه آی سی شارژ هم مشکل داشته باشه و سوکت گوشی
      بیارید بررسی کنیم

  • 39
  • صادق

    صادق 1397-12-01

    سلام خسته نباشید
    میخواستم بگم من گوشي ايفون ٦ دارم . وقتي گوشي رو ميزنم شارژ تو حالته عادي تا ٧٠ الي ٨٠ درصد شارژ ميشه ولي از اونجا به بعد خيليي طول ميكشه كه شارژ بشه . تا ٨٣،٨٤ درصد كه شارژ ميشه يك دفعه ١٠٠ درصد ميشه ، يعني تو ٢ ساعت الي ٢:٢٠ دقيقه شارژ ميشه . بعد همين كه از شارژ درش ميارم شروع ميكنه به كم شدن شارژ جوري كم ميشه كه عرضه پنج دقيقه ميرسه به ٨٣،٨٤ درصد . از اين جا به بعد حالته عادي شارژ خالي ميكنه . شبا هم كه ميخوابم گوشي رو نگاع ميكنم ٧٩ درصد شارژ دارع ولي صبح كه بلند ميشم مي بينم شدع ٥٤،٥٣ درصد . باتري گوشي هم باد كردع . بعضي مواقعه هم به ١٩،١٨ درصد كه ميرسه يه دفعه گوشي خاموش ميشه و بعد از چند دقيقه ارمه اپل مياد رو صفحه ولي به جاي اينكه دور و ورش سفيد باشه سياع .ميخواستم بپرسم اگه باتري رو عوض كنم درست ميشه ؟؟؟

    • 1397-12-01

      سلام


      بله باتری شما که صد درصد نیاز به تعویض داره و احتمالا مشکل شما با تعویض باتری حل بشه ولی درصورتی که بعد از تعویض باتری همچنان مشکل شارژ داشته باشید باید آی سی شارژ گوشی هم تعویض بشه.


      موفق باشید

  • 40
  • عاطفه

    عاطفه 1397-11-23

    سلام،من ايفون 5s دارم،امروز به پريز وصل كردم شارژ نشد به لپ تاپ وصل كردم شارژ شد فهميدم مشكل از كابل نيست و از پريزم نيست چون بقيه گوشيا شارژ شدن،اداپتورشو تغيير دادم كابلو به اداپتور سامسونگ وصل كردم چون فقط اداپتور سامسونگ دم دستم بود،ولي بازم نشد
    ميشه لطف كنيد بگيد مشكل از كجاست؟!

    • 1397-11-23

      سلام


      مشکل از آی سی شارژ شماست که برای بررسی دقیق تر و تعمیر می توانید به دفتر مراجعه کنید.

  • 41
  • حامد

    حامد 1397-11-12

    سلام ، گوشی من آیفون ۶ اس هست وقتی به شارژر وصل میشه تا ۹۵ درصد میره بعد از اون قطع و وصل میشه ، یا کلا قطع میشه ، بعضی وقتا هم کلا شارژرو شناسایی نمیکنه باید چند بار برنم که وصل شه، ممنون میشم کمک کنید

    • 1397-11-12

      سلام وقت بخیر
      شارژر و گوشی رو بیارید بررسی کنیم ممکنه مشکل از شارژر و کابل باشه ممکنه مسیر شارژ مشکل داشته باشه در هر صورت باید دستگاه بررسی بشه
      موفق باشید

  • 42
  • سعيد

    سعيد 1397-11-09

    سلام خسته نباشيد
    گوشيمو ميزنم ب شارژ اون علامت شارژ كنار باطري نشون نميده همين كه خاموش ميشه ميزنم ب شارژ علامتو نشون ميده بعد ك رمزو وارد ميكنم باز اون علامت نميموندش بعدش جالبه ميخوام با گوشيم كار كنم بايد حتما وصل بشه به شارژ باطري رو سه درصد نگه ميداره ولي باز اون علامت شارژو نمياره بالا

    • 1397-11-09

      بیارید بررسی کنیم

  • 43
  • محمد

    محمد 1397-10-18

    سلام گوشی من آیفون ۶اس هست
    شارژ میشه ولی خیلی زود خالی میشع شارژش
    مشکل از چی میتونه باشه

    • 1397-10-18

      به خیای عوامل بستگی داره باید بیارید بررسی بشه
      موفق باشید

  • 44
  • سینا

    سینا 1397-10-18

    سلام
    من ایفون ۸ معمولی دارم
    میزنم به شارژ تا حدود یک ساعت و نیم به ۹۶ درصد میرسه بعد کند میشه . یک بارم تست کردم رو ۹۶ از شارژ کشیدمش بعد گوشی را خاموش روشن کردم دیدم شارژ ۱۰۰ شده
    ورژن ای او اس هم (۱۲.۱.۲)(۱۶c۱۰۱) هست
    به نظرتون مشکل از چیه؟

    • 1397-10-18

      گوشی رو ری استور کنید پیش نرم افزار کار موبایل

  • 45
  • ehsan

    ehsan 1397-10-16

    سلام من همکار هستم یه یه ایفون seهست علامت شارژ میاره اما از30درصد بیشتر نمیشه حتی اگر یک روز تو شارژ باشه در حال کار کردن خاموش میشه لطفا جواب رو به این شماره ارسال کنید ممنون از خدمات شما

    • 1397-10-16

      سلام وقت بخیر
      لطفا با شماره های دفتر تماس بگیرید راهنماییتون میکنن


      موفق باشید

  • 46
  • mahdi

    mahdi 1397-10-10

    من گوشیومو میزنم شارج علامت شارج شدن هم میاد ولی یک در صد هم تغییر نمیکنه

    • 1397-10-10

      سلام وقت بخیر
      باید بیارید مسیر شارژ گوشی بررسی بشه ببینیم مشکل از چیه


      موفق باشید

  • 47
  • sara

    sara 1397-09-26

    سلام گوشی من ایفون 6 هست چند وقتیه که میزنمش به شارژ( وقتی خاموشه) علامت اپل میاد و میره.و روشنش که میکنم روی همون یک درصد شارژ ثابته و اصلا شارژ نمیگیره.بردم بیرون باتریشو هم عوض کردن و یه نو گزاشتن اما بازم همونطور شد. .حالا علتش چیه .چیکارش کنم.

    • 1397-09-26

      سلام وقت بخیر
      میتونه از آی سی شارژ دستگاه باشه باید گوشی رو ارسال کنید بررسی کنیم. با دفتر تماس بگیرید


      موفق باشید

  • 48
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم