برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

چطور در عرض 5 دقیقه باتری آیفون خود را شارژ کنید

نوشته شده در تاریخ1396-04-31 توسط 5911

آیا نیاز دارید تا باتری گوشی آیفون خود را سریعا شارژ کنید؟ ترفندهای هوشمندانه و سریع برای شارژ کردن ایفون وجود دارند که می توانید امتحان کنید. آن ها باعث می شوند تا بتوانید در حداقل یک ساعت از زمان شارژ خود را بسته به شرایط و سن باتری تان صرفه جویی کنید.

توجه: راهکارهای زیر فقط برای گوشی های آیفون 6 و مدل های بالاتر عمل می کنند.

1-فعال کردن حالت هواپیما

گوشی آیفون خود را روی حالت هواپیما تنظیم کنید. این ویژگی تمام اپلیکیشن ها یا فعالیت هایی که باتری شما را تخلیه می کند غیرفعال می کند. حالت هواپیما Wi-Fi ونیز قابلیت جستجوی Wi-Fi، خدمات تلفن همراه و نیز تعیین موقعیت را غیر فعال می کند. خدمات اطلاع رسانی و بلوتوث نیز در این زمان در دسترس نیستند.

5 راه ساده برای شارژ سریع باتری آیفون

2-از یک شارژ دیواری برای شارژ باتری آیفون خود استفاده کنید

برای شارژ سریع تر و بهتر ایفون نیاز دارید تا از شارژر دیواری آیفون استفاده کنید. برای کسب نتایج بهتر از کابل شارژ و شارژر خروجی اصل اپل برای این کار استفاده کنید. کابل و شارژرهای دیواری برندهای ناشناخته اگرچه ارزان قیمت هستند اما همیشه سازگار نیستند. در نظر داشته باشید که یک شارژ دیواری جریان برق بیشتری نسبت به اتصال کابل شارژ به کامپیوتر فراهم می کند. شارژرهای دیواری می توانند جریان 5 وات را انتقال دهد درصورتی که کامپیوترها صرفا جریان 2 وات را می توانند فراهم کنند.

چطور شارژر و کابل شارژ تقلبی و اصلی آیفون را از هم تشخیص بدهیم؟

برخی کارشناسان نیز استفاده از شارژر iPad برای سریع تر شارژ شدن آیفون را پیشنهاد می کنند. درحالی که این کار باتری آیفون شما را سریع تر شارژ می کند با این حال گاهی اوقات ممکن است خروجی جریان برق بزرگتر به باتری آن صدمه بزند. بنابراین محتاطانه این کار را انجام دهید. چطور گوشی های اپل را به درستی شارژ کنیم؟

5 ترفند سریع برای شارژ فوری آیفون

3-خنک نگهداشتن گوشی آیفون

باتری آیفون زمانی در بهترین حالت خود کار می کند که در دمای اتاق نگهداری شود. طبق گفته اپل، قرار دادن باتری در معرض گرمای شدید از چرخه عمر آن می کاهد و باعث می شود که باتری سریع تر از حد نرمال شارژ خود را از دست بدهد. بنابراین اطمینان یابید که گوشی آیفون خود را در ماشین زیر گرمای شدید یا سرمای طاقت فرسا جا نگذاشته اید.

هنگام شارژ گوشی آیفون تان، مطمئن باشید که در جای سردی قرار ندارد و اگر در حین شارژ درون جعبه یا کیفی قرار دارد مطمئن شوید که آن جعبه گرما را درون خود حبس نمی کند که این می تواند مشکلاتی را برای شارژ شدن و نیز عمر کلی باتری شود. نکات ایمنی هنگام شارژ کردن گوشی های سامسونگ، آیفون، آی پد چیست؟

5 ترفند فوری فوتی برای شارژ کردن سریع آیفون

4-باتری خود را هنگام شارژ استفاده نکنید

برای سریع تر شارژ شدن گوشی موبایل خود را هنگام شارژ شدن به حال خود واگذارید. اگر از آن در حین شارژ استفاده کنید، آن گاه صرفا منابع شارژی که می خواهید دوباره پر کنید را تخلیه می کنید. بر اساس آزمایش انجام شده توسط شرکت Business Insider، یک آیفون در حال شارژ که از آن استفاده نمی شود نسبت به گوشی آیفونی که صفحه نمایش آن روشن است 5% درصد بیشتر شارژ می شود و این درصد با گذشت زمان نیز افزایش پیدا می کند. بله ما هم می دانیم که وسوسه می شوید گوشی آیفون خود را بردارید و هنگام شارژ از آن استفاده کنید، اما اگر آن را به حال خود رها کنید خیلی سریع تر یک گوشی کاملا شارژ خواهید داشت. 9 تصور اشتباه در مورد شارژ کردن گوشی ها و حقایق پشت آن ها

چطور در عرض 5 دقیقه باتری آیفون را شارژ کنید

5-افزایش سرعت شارژ USB

اگرچه برای شارژ سریع باید از شارژر دیواری استفاده کنید اما گاهی اوقات پیش می آید که شاید آداپتور شارژی در دسترس تان نیست. در این مواقع برای افزایش سرعت شارژ باتری آیفون تان از طریق کامپیوتر، تمام دیگر دستگاه های USB متصل به کامپیوتر را جدا کنید. این به آیفون شما دسترسی حداکثری به جریان خروجی از USB را می دهد. به علاوه حواستان باشد که در طول شارژ شدن کامپیوترتان در حالت بیدار باشد چرا که اگر به حالت خواب یا sleep برود فرآیند شارژ شدن متوقف می شود. چطور بدون شارژر و کابل شارژ موبایل خود را شارژ کنید

5 راهکار ساده برای شارژ سریع آیفون

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم