برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ارور دمای زیاد بعد از تعمیر گوشی های سامسونگ

نوشته شده در تاریخ1398-06-02 توسط 32460

هنگام تعمیر گوشی‌های سامسونگ، ممکن است شما با مشکل دمای زیاد مواجه شوید. البته مسئله ارور دما در گوشی‌های سامسونگ S8, S8 Plus و S9, S9 Plus به عوامل زیادی از جمله استفاده بیش از حد از دستگاه و یا مشکل باتری دستگاه بستگی دارد. ما در این مقاله به بررسی و رفع ارور دما در گوشی سامسونگ S8 Plus بعد از تعمیر این دستگاه پرداخته و به شما آموزش میدهیم چگونه بعد از باز کردن گوشی‌های سامسونگ و مواجه شدن با مشکل دمای زیاد، این ارور را رفع کنید.

دلیل پیغام دمای زیاد بعد از تعمیر گوشیهای سامسونگ چیست؟

خطای دما زیاد زمانی مشاهده میشود که گوشی شما در جای گرمی قرار بگیرد و تشخیص این جریان به عهده قطعه ای است که در روکش ان اف سی NFC گوشی قرار داشته و زیر درب پشت گوشی شما قرار گرفته است. حالا اگر گوشی شما گرم شود این قطعه دستوری را به (CPU) دستگاه شما ارسال کرده و دستگاه به شما خطای دما زیاد را میدهد.

ما در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل بعد از تعویض باتری سامسونگ اس 8 پلاس برای تست سالم بودن باتری بدون چسباندن NFC در جایگاه خود، اقدام به روشن کردن گوشی کردیم و همانطور که در عکس زیر میبینید با این ارور دما مواجه شدیم.

ارور دمای زیاد در گوشی های سامسونگ

رفع ارور دمای زیاد بعد از تعمیر گوشی سامسونگ

دلیل عمده ارور دما بعد از تعمیر میتوانید همان قطعه NFC باشد که دما زیاد را شناسایی کرده و به شما میگوید. این قطعه اگر روی دستگاه نباشد شما با ارور عکس بالا بعد از پاور کردن گوشی مواجه میشوید و باید برای رفع این خطا گوشی را باز کرده و دوباره قطعه NFC را در پست دستگاه قرار دهید. برای درک بهتر این مطلب، این قطعه را میتوانید در عکس زیر مشاهده کنید

دمای زیاد در گوشی های سامسونگ بعد از تعمیر

بعد از نصب قطعه NFC گوشی سامسونگ خود را مجدد راه اندازی کنید. بعد از نصب این قطعه دستگاه شما متوجه میشود که تمام قطعات سر جای خودشان قرار دارند و هیچ قطعه ای داغ نمیشود. در واقع در تمامی گوشی‌های سامسونگ که برچسب یا تگ ان اف سی NFC دارند، اگر این قطعه سر جای خود قرار نگیرد شما با خطای دمای زیاد بعد از پاور کردن مواجه میشود و با نصب آن میتوانید ببینید این خطا رفع شده و گوشی شما به حالت اولیه باز میگردد.

این روش توسط تیم ماکروتل تست شده. اگر بعد از انجام دادن مراحل بالا بازهم با خطای دما مواجه شدید به مرکز تعمیرات موبایل ماکروتل مراجعه کنید تا همکاران ما دستگاه شما را بررسی کرده و اقدام به تعمیر قطعات داخلی کنند.

اگر در فرایند رفع این مشکل ابهاماتی برای شما وجود داشت میتوانید در بخش نظرات سوالات خود را باما در میان بگذارید. سوالات شما بعد از بررسی توسط تیم ماکروتل پاسخ داده میشود. ممنون که با ما همراه بودید.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم