پیچ گوشتی شارژی Yaxun YX-801

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • نقره ای
990,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

بررسی پیچ گوشتی شارژی Yaxun YX-801

اگر شما از جمله تعمیرکارانی هستید که ناچار هستید روزانه تعداد زیادی پیچ را باز و بسته کنید پس احتمالن پیچ گوشتی شارژی یاکسون Yaxun YX-801 به درد شما می‌خورد. این پیچ گوشتی شارژی به دلیل ظرافت و اندازه کوچکی که دارد بیشتر به درد تعمیرات موبایل و یا تبلت می‌خورد. البته در تعمیرات لپ تاب نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. سه عدد لامپ LED که روی پیچ گوشتی شارژی یاکسون Yaxun YX-801 قرار دارد به تعمیرکاران کمک می‌کند هنگام کار با این پیچ گوشتی دید خوبی داشته باشند.

مشخصات فنی پیچ گوشتی شارژی یاکسون Yaxun YX-801

این پیچ گوشتی شارژی تعمیرات موبایل دارای یک باتری لیتیوم بادوام است که در هر بار شارژ بیش از 50 گوشی را باز می‌کند. پیچ گوشتی شارژی یاکسون Yaxun YX-801 یک صفحه نمایشگر مقدار باقی مانده شارژ دارد که از این طریق شما می‌توانید متوجه شوید تا چه اندازه پیچ گوشتی شما شارژ دارد. همچنین بیش از 20 عدد نوک پیچ گوشتی در این مدل به تعمیرکاران کمک می‌کند با توجه به نیاز خود سری پیچ گوشتی را تعویض کنند. کیفیت این سری‌ها بسیار بالاست و خاصیت مغناطیسی که دارد از گم شدن پیچ‌ها جلوگیری می‌کند. ابعاد پیچ گوشتی شارژی Yaxun YX-801

197×17×17 میلی‌متر است و وزن آن 06. کیلوگرم بوده که بسیار سبک است و کار با آن شما را خسته نمی‌کند. بازه توان این پیچ گوشتی شارژی تعمیرات موبایل 500 وات است و سرعت گردش آزاد آن 160 دور در دقیقه است. البته قدرت و توان این محصول شرکت یاکسون به صورتی تنظیم شده است که در صورت سفت شدن پیچ، به برد گوشی آسیب نمی‌رساند و پیچ را رد می‌کند. 

اقلامی همراه پیچ گوشتی شارژی Yaxun YX-801

20 عدد نوک پیچ گوشتی که در اندازه‌های مختلف در جعبه پیچ گوشتی شارژی یاکسون Yaxun YX-801 برای شما ارسال خواهد شد شامل:

T1/T2/T4/T5/T6/T8  در اندازه‌های مختلف

نوک پیچ گوشتی سه‌پر / دوسو / چهاسو  نیز در اندازه‌های مختلف در جعبه همراه این پیچ گوشتی موجود است. 

یک کابل یو‌اس‌بی که برای شارژ کردن پیچ گوشتی شارژی Yaxun YX-801 مناسب است.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

طول دسته

18سانتیمر

وزن (Weight)

210گرم

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم