برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

هیتر هویه گرداک Gordak 952V

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
1,270,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

مشخصات هیتر و هویه گرداک GORDAK 952V

ولتاژ مورد نیاز این دستگاه 220 ولت AC و با توان مصرفی 270 وات است. که قبل از اتصال به برق، بهتر است از محافظ استفاده کنید تا نوسانات برقی آسیبی به هیتر و هویه گرداک GORDAK 952V وارد نکند. به هنگام کار روی آی‌سی‌های SMD می‌توان جریان هوا را کامل قطع کرد. لوازمی که هنگام خرید هیتر و هویه گرداک GORDAK 952-V برای شما ارسال می‌شود شامل:

  • دستگاه اصلی با نازل جریان هوای گرم چسبیده به آن
  • هویه
  • نگه دارنده جریان هوای گرم
  • نگه دارنده هویه
  • کابل اتصال برق
  • 4 سری نازل جریان هوا با قطر 2.5، 4.4، 7 و 9 میلیمتر

کلی کنید: خرید لوازم تعمیرات موبایل

بررسی هیتر گرداک GORDAK 952V

هیتر گرداک GORDAK 952V از کیفیت بالایی نسبت به مدل قدیمی و شناخته شده‌تر گرداک 952 برخوردار است و ارتقا یافته این مدل بوده و موتور بسیار قدرتمندی دارد. وزن هیتر و هویه دیجیتال گرداک GORDAK 952V حدود 3.5 کیلوگرم است که به راحتی می‌توان آن را جابجا کرد. محدوده دمایی این هیتر بین 100 تا 450 درجه سانتی‌گراد است و ظریفیت جریان هوای گرم این دستگاه 23 لیتر در دقیقه است که البته قابلیت تنظیم دارد. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه دوکاره می‌توان به استفاده از هیتر و یا هویه به صورت جداگانه اشاره کرد. به کمک دکمه‌های روی این دستگاه و دو صفحه مجزا می‌توان به راحتی دمای هیتر و یا هویه را تنظیم کرد. در صورت خرید این محصول از وبسایت ماکروتل 4 سری نازل جریان هوا با قطر 2.5، 4.4، 7 و 9 میلیمتر نیز برای تنظیم تراکم جریان هوای خروجی برای شما ارسال خواهد شد.

بررسی هویه گرداک GORDAK 952V

هویه این محصول شرکت گرداک نیز مانند هیتر قابلیت تنظیم دما را داراست. محدوده دمای هویه گرداک GORDAK 952V بین 200 تا 480 درجه سانتی‌گراد است و میزان خطای بسیار کمی دارد. دسته هویه به همراه پایه نگهدارنده و نوک هویه و اسفنج برای شما ارسال خواهد شد.

نکاتی که قبل و بعد از استفادهاین دستگاه باید رعایت کنید

1- سه پیچ در قسمت پایین هیتر و هویه گرداک وجود دارد که موتور دستگاه را ثابت نگه می‌دارد. این سه پیچ برای آسیب نرسیدن به موتور هیتر و هویه گرداک GORDAK 952V در هنگام جابجایی تعبیه شده است. قبل از روشن کردن دستگاه حتما این پیچ‌ها را باز کنید.

2- لطفا قبل از روشن کردن دستگاه، ابتدا دسته‌ی هویه را وصل کنید. قبل از وصل کردن دسته، به هیچ وجه دستگاه را روشن نکنید و یا به بخش اتصال دستگاه دست نزنید وگرنه ممکن است دستگاه دچار شوک الکتریکی شود.

3- هیچ وسیله‌ی فلزی را نزدیک خروجی هوای دستگاه قرار ندهید. در غیر این صورت دستگاه آسیب می‌بیند یا دچار شوک الکتریکی می‌شود.

4- اگر دستگاه دچار مشکل شد، حتما با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید شما را راهنمایی کنند.

5- لطفا دستگاه را به هیچ وجه در مجاورت گاز یا مایع قابل اشتعال و حتی مواد آتش‌گیر مانند کاغذ استفاده نکنید.

6- دستگاه بصورت خودکار پس از خاموش شدن سرد خواهد شد. زمانی که دما کمتر از 100 درجه سانتی گراد شد، دستگاه را خاموش نکنید یا کابل آن را از برق نکشید تا پروسه‌ی سرد شدن دستگاه تکمیل شود.

برای خرید اینترنتی انواع هیتر هویه تعمیرات موبایل کلیک کنید

ادامه مطلب
جزئیات محصول
DN

مشخصات کلی محصول

محدوده دما هیتر

100تا450درجه سانتی گراد

محدوده دما هویه

200 تا 480 درجه سانتی‌گراد

وزن (Weight)

3.50 کیلوگرم

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم