برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

هیتر کوییک Quick 881D

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
4,350,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

 هیتر کوییک quick 881D

شرکت‌ها با برندهای مختلفی در بازار تعمیرات موبایل مشغول تولید دستگاه‌های مخصوص تعمیرات هستند. اما شرکت کوییک با توجه به کیفیت بالای محصولات خود از جمله برندهایی‌ست که برای تعمیرکاران حرفه‌ای ابزار مخصوصی را تولید می‌کند.

هیتر کوییک quick 881D یک دستگاه هوشمند تعمیرات موبایل است که قابلیت‌های مختلفی از جمله سنسور تشخیص حالت کار و استندبای را داراست. یعنی با قرار دادن دسته روی پایه مخصوص، حجم هوای خروجی و دمای هیتر به صورت خودکار پایین می‌آید و بلافاصله بعد از برداشتن دسته هیتر، دستگاه شروع به کار می‌کند.

شما در حالت خواب یا استدبای نیز می‌توانید تنظیمات دستگاه را تغییر دهید. از دیگر قابلیت‌های مهم هیتر کوییک quick 881D به دقت بالای این ابزار تعمیرات موبایل اشاره کرد که میزان خطای آن نزدیک به صفر است. محدوده دمایی این هیتر بسیار گسترده بوده و بین 100 تا 500 درجه سانتی‌گراد قابل تنظیم است.

مشخصات کلی هیتر کوییک quick 881D

وزن هیتر کوییک quick 881D دقیقا 3.65 کیلوگرم است. اندازه دستگاه 135*245*188 و قدرت آن 1300w است. حجم هوای این هیتر حدود 90 لیتر بر دقیقه بوده و قابلیت تنظیم هوای خروجی به صورت هوشمند نیز برای شما فراهم شده است.

سه کانال کاری CH1/CH2/CH3 به تعمیرکاران این امکان را می‌دهد تا حجم هوای خروجی و دمای مورد نظر خود را در این سه کانال ذخیره کنند تا در هنگام شروع به کار با هیتر در همان حالت مورد نظر قرار بگیرد. به منظور افزایش طول عمر هیتر کوییک quick 881D جدای از سنسور هوشمند جهت به خواب رفتن دستگاه در هنگامی که از آن استفاده نمی‌کنید، یک فن خنک کننده بزرگ نیز برای این دستگاه تعبیه شده است تا دمای دسته هیتر را کنترل کرده و آن را سریع سرد کند.

رنج هوای خروجی بسیار متنوع است یعنی بین 6 تا 200 درجه قابلیت تنظیم دارد و شما می‌توانید بر این اساس حجم هوای خروجی یا پرتاب باد را کنترل کنید. 

محصولات شرکت کوییک

شرکت کوییک سال‌هاست که در زمینه تولید ابزار تعمیرات فعالیت دارد و معمولا بهترین و با کیفیت‌ترین دستگاه‌های تعمیرات موبایل را تولید می‌کند که هیتر کوییک quick 881D یکی از آن‌هاست. کیفیت جنس بدنه، اندازه مناسب، دقت بالا، وزن بسیار کم، اندازه کوچک و هوشمند بودن این ابزار تعمیرات موبایل همه و همه خصوصیت‌هایی‌ست که محصولات این شرکت را در بین تعمیرکاران حرفه‌ای محبوب کرده است. از جمله دیگر محصولات این شرکت می‌توان به هویه کوییک Quick TS1200A اشاره کرد. به طور کلی برای اینکه دستگاه‌ها کیفیت بالایی داشته باشند معمولا به صورت تکی عرضه می‌شوند. یعنی دستگاه هیتر جدا دستگاه هویه نیز به صورت جداگانه وجود دارد و مانند دیگر برندها هیتر و هویه همزمان روی یک دستگاه وجود ندارد. همچنین دستگاه هیتر quick 2008 نیز از جمله ابزار این برند است که قیمت پایین‌تری دارد. خرید انواع مارک هیتر و هویه تعمیرات موبایل

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

محدوده دما هیتر

100 تا 500 درجه سانتی‌گراد

حجم هوا هیتر

90L/MIN

مدل (Model)

881D

وزن (Weight)

3.65kg

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم