HTC    /    HTC

هندزفری HTC MAX 320

هندزفری با پورت Type-C

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
245,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

مشخصات و بررسی هندزفری تایپ سی HTC MAX 320

در طراحی جدید شرکت HTC،  مانند گوشی های اخیر iPhone، پورت 3.5 میلیمتری هدفون و هندزفری را به دلایل مختلف از گوشی های جدید خود حذف کرده است. بنابراین از این پس برای استفاده از هندزفری در گوشی هایی نظیر HTC U11 باید از پورت شارژ استفاده کنید و از آن جایی که پورت شارژ گوشی های جدید HTC به USB Type-C تغییر یافته شما به هندزفری HTC Max 320 نیاز پیدا می کنید. در صورتی که بخواهید از هندزفری با جک 3.5 میلیمتری استفاده کنید باید یک آداپتور برای تبدیل 3.5 میلیمتری به Type-C تهیه کنید.

هندزفری HTC Max 320 دارای ویژگی مهار کردن نویز های صدا برای تقویت کیفیت صدا می باشد که البته این ویژگی هندزفری فقط در اتصال آن به گوشی های HTC U11 و HTC U11 Plus کارایی دارد. در استفاده آن برای دیگر گوشی های دیگر HTC که دارای پورت USB Type-C هستند، این هندزفری فقط می تواند همان صدای معمولی را برای شما فراهم کند و به طور کلی با تمامی گوشی های HTC که از تکنولوژی HTC BoomSound Adaptive Audio پشتیبانی می کنند سازگار است. توجه کنید که در برخی گوشی های HTC مانند HTC 10 پورت شارژ USB Type-C می باشد اما پورت 3.5 میلیمتری هندزفری همچنان وجود دارد. استفاده از هندزفری HTC Max 320 در چنین گوشی های ممکن نیست.

اگر هندزفری Samsung Galaxy S8 را دیده باشید متوجه می شوید که با هندزفری HTC Max 320 هردو در قسمت گوش هندزفری از یک طراحی مشابه استفاده کرده اند و هردو از کیفیت صدای بسیار بالایی برخودارند. داشتن خمیدگی در قسمت گوش هندزفری باعث ایجاد تناسب بین هوا و صدای ورودی شده که در نتیجه آن یک صدای شیوا به گوش کاربر منتقل می شود. نقطه ضعفی که در HTC Max 320 نسبت به Samsung AKG وجود دارد این است که در قسمت نوار کنترل هدفون Max 320 اثری از دکمه های کنترل ولوم صدا نیست و شما فقط یک دکمه جهت رد کردن/ پاسخ دادن به تماس به همراه یک میکروفون داخلی تعبیه شده در پشت نوار کنترل دریافت می کنید. البته نداشتن دکمه های کنترل صدا ممکن است برای برخی افراد اهمیتی نداشته باشد. از دکمه موجود در کنترل صدا می توانید جهت توقف یا ادامه موزیک نیز استفاده کنید.

طول این هندزفری حدود 1.1 متر و در رنگ نوک مدادی موجود است. داشتن یک هندزفری با کیفیت صدای بالا برای دور شدن از سرو صدای آزار دهنده محیط یا هنگام ورزش و تفریح بسیار لذت بخش است که هندزفری HTC Max 320 می تواند این تجربه را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که در هنگام رانندگی از تلفن همراه استفاده می کنند، هدفون HTC Max 320 می تواند بهترین گزینه برای گوشی HTC شما باشد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم