باتری HTC U11 مدل B2PZC100

تعویض باتری اچ تی سی U11 مدل B2PZC100 در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران 1 ساعته انجام می‌شود.

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
180,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

بررسی باتری گوشی موبایل HTC U11

گوشی موبایل HTC U11 توسط یک باتری 3000 میلی آمپر تغذیه می‌شود و این باتری بسیار بهتر از انتظارات ما عمل می‌کند.

اچ تی سی همیشه با گرفتن بهترین نتیجه از باتری‌هایش دست و پنچه نرم می‌کرده و هر گاه صحبت از این برند و محصولاتش می‌شود ما همیشه این نگرانی را داریم که به علت شارژدهی پایین باید همیشه پریز برق در دسترس ما باشد تا مبادا موبایل‌مان بدون شارژ بماند.

با خرید باتری اصلی HTC U11 بهترین کارایی را برای تلفن همراه خود داشته باشید

خوشبختانه به نظر می‌رسد که ظاهرا اوضاع در مورد باتری HTC U11 به این بدی‌ها نیز نیست و اچ تی سی این پیشرفت‌ها را مدیون تکنولوژی htc sense companion و +boost است که به این منظور تعبیه شده‌اند تا عادت‌های شما را فرا بگیرند و با استفاده از آن‌ها مصرف باتری را بهبود دهند.

بررسی باتری HTC U11

دستگاه به کمک این تکنولوژی‌ها می‌تواند تشخیص دهد که از هر برنامه‌ای به چه صورت استفاده می‌کنید به طور مثال اگر هنگام کار با برنامه‌ای استفاده از تمامی پیکسل‌ها لازم نباشد دستگاه تعداد کمتری از انها را روشن می‌کند.

استفاده از صفحه در حالت HD شاید تاثیر زیادی در کیفیت صفحه ایجاد نکند اما تاثیر خوبی بر روی مصرف باتری می‌گذارد.

مصرف باتری HTC U11

نمودارهای مصرف باتری گوشی HTC U11 دو حالت مختلف را نمایش می‌دهند، حالت اول مصرف کنونی باتری است و حالت دوم مصرف را در حالتی نشان می‌دهد که اگر اقدامات توصیه شده توسط گوشی را انجام دهید مصرف شما چگونه خواهد بود.

متاسفانه ما نمی‌توانیم تایید کنیم که اگر این اقدامات پیشنهادی انجام شوند چقدر در مصرف باتری تاثیر گذارند اما این قابلیت که بتوانید با تغییر تعدادی از تنظیمات مصرف باتری را در مواقع لزوم کاهش دهید به خودی خود مفید است.

البته انجام بازی مورد علاقه اتان با کیفیت QHD بسیار لذت بخش است اما آیا ارزش یک ساعت شارژدهی کمتر را دارد؟ شاید اما حداقل اخر روز وقتی به دنبال شارژر می‌گردید می دانید چه چیزی بیشتر باتری شما را مصرف کرده است!

همانطور که قبلا اشاره کردیم اچ تی سی u11 همراه با تکنولوژی sense companion عرضه می‌شود و با وجود این که پیشنهادات ساده‌ای را برای مصرف کمتر باتری ارائه می‌دهد در عمل بسیار کار آمد است.

برای مثال وقتی متوجه می شود که در تقویم گوشی قرار ملاقاتی برای شب نوشته شده و باتری موبایل شما بعد از ظهر شروع به کم شدن می‌کند، هشدار می‌دهد که نسبت به شارژ گوشی اقدام کنید.

طبیعی است که این قابلیت هنگامی کار می‌کند که شما قرارهای‌تان را تقویم گوشی ذخیره کرده باشید! البته sense companion این قابلیت را نیز دارد که با تقویم‌های دیگر همگام‌سازی کند و قرار های شما را تشخیص دهد.

به هر حال این قابلیت که بتوانید با هشدار به موقع نسبت به شارژ گوشی اقدام کنید به خودی خود خوب است و دیگر می توانید بدون اینکه نگران شارژ گوشیتان باشید به ملاقات هایتان بپردازید.

شارژ باتری اچ تی سی U11

متاسفانه htc u11 از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند. B درباره نبود این قابلیت گفته است که به دلیل راحتی از شارژ بی سیم صرف نظر کرده چراکه شارژ بی سیم به مراتب از شارژ معمولی زمان بر تر است. اما آیا واقعا راحت تر نیست که کاربر بتواند گوشی را به روش های مختلف شارژ کند؟

مدت زمان شارژ شدن باتری HTC U11

گذشته از این با توجه به اینکه درب پشت HTC U11 از فلز استفاده نشده، قرار ندادن شارژ بی سیم مانند استفاده نکردن از یک موقعیت خوب به نظر می‌رسد. خصوصا زمانی که iPhone 8 نیز همانطور که قابل پیش بینی بود از شارژ بی سیم استفاده کرده. همه اینها باعث می شود که htc u11 به لحاظ امکانات کمی عقب‌تر از سایر رقبا به نظر برسد.

با وجود این برای کارهای روزمره کاملا مناسب است و ما ازعملکرد ان راضی بودیم. شاید بهترین گوشی موجود در بازار نباشد اما برای استفاده متوسط و روزانه جوابگوست. و باتری آن قادر است که یک روز کامل را دوام بیاورد.

بهترین مصرف این گوشی زمانی است که صفحه آن در حالت خاموش قرار دارد زیرا در این حالت گوشی با کمک تکنولوژی +boost به صورت خودکار برنامه‌هایی که لزومی به اجرا ندارند را می بندد و مصرف باتری را کاهش می‌دهد.

متاسفانه ما موفق نشدیم کاری کنیم تا باتری گوشی برای دو روز متوالی بدون شارژ دوام بیاورد با توجه به توان ارائه شده توسط گوشی شاید یک روز هم خوب به نظر برسد اما در مقایسه با سایر گوشی های بالارده کافی نیست.

پس از اینکه تست باتری استاندارد خود را که شامل پخش ویدیو 90 دقیفه ای با کیفیت full HD است را با حداکثر نور صفحه اجرا کردیم، شاهد عملکرد خوبی نبودیم و باتری گوشی 22 درصد کاهش یافت این در حالی است که باتری سامسونگ s8 و باتری S8 Plus پس از اجرای این تست به ترتیب 19 و 14 درصد کاهش باتری داشتند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

3000mAh

مدل باتری

B2PZC100

نوع باتری

Li-ion non-removable

ولتاژ باتری

3.85 ولت

استقامت کلی باتری

73 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

19 ساعت و 22 دقیقه

زمان پخش ویدئو

11 ساعت و 4 دقیقه

زمان وب‌گردی

10 ساعت و 28 دقیقه

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم