باتری آیفون 11 پرو Apple iPhone 11 Pro

  • ظرفیت باتری اصلی: 3046mAh
  • ظرفیت باتری تقویت شده: 3400mAh

تعویض باتری اصلی آیفون 11 پرو در دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل انجام می‌شود.

در صورت انجام پروگرام باتری، مبلغ 530/000 تومان به هزینه تعویض اضافه می‌شود.

گارانتی ماکروتل
  • 6 ماه
کيفيت
انتخاب نوع باتری یک گزینه را انتخاب کنید
مدت زمان تعویض 1 ساعت
1,700,000 تومان
هزینه تعویض (در صورت نیاز): 420,000 تومان
توضیحات

بررسی باتری گوشی آیفون 11 پرو اپل

باتری گوشی Apple iPhone 11 Pro از نوع لیتیوم یون (Li-Ion) و غیر قابل تعویض توسط کاربر است. در صورتی که باتری این گوشی نیاز به تعویض داشته باشد، باید توسط تعمیرکار حرفه‌ای انجام شود.

به گفته‌ی شرکت اپل، ظرفیت باتری آیفون 11 پرو 3046mAh است که نسبت به باتری اصلی iPhone 11 Pro Max، مقدار 923 ملی آمپر ساعت کمتر است.

برای افزایش طول عمر باتری آیفون 11 پرو، درصد شارژر باتری را بین عدد 20 تا 80 نگه دارید. در حالتی که به نهایت شارژ باتری نیاز دارید، با فعال کردن دستی حالت Low-Power، زمان نگهداری شارژ باتری بیشتر می‌شود.

باتری آیفون 11 پرو چند ساعت شارژ نگه می‌دارد؟

طبق اطلاعات رسمی، با یک بار شارژ باتری گوشی آیفون 11 پرو، می‌توانید حدود 17 ساعت مکالمه در شبکه‌ی 3G یا بیشتر از 13 ساعت وبگردی داشته باشید. همچنین قادر خواهید بود بیشتر از 15 ساعت ویدئو تماشا کنید. مدت زمان پایداری این گوشی در حالت Standby، به میزان 86 ساعت بود که نسبت به باتری آیفون ایکس Apple iPhone X، حدود 12 ساعت بیشتر است.

مشخصات باتری آیفون 11 پرو

آیا ظرفیت باتری آیفون 11 پرو نسبت به اندازه‌ی صفحه نمایش آن مناسب است؟

ما تست باتری را تحت شرایط دیگری نیز انجام دادیم. در این تست، روشنایی صفحه نمایش گوشی روی 150nits تنظیم می‌شود که نور کافی برای استفاده از گوشی در خانه است. در این شرایط، باتری گوشی آیفون 11 پرو با وبگردی مدام از طریق 4G LTE، توانست 10 ساعت و 24 دقیقه دوام بیاورد که با توجه به اندازه‌اش، نتیجه خوبی است. در مقایسه، دوام باتری آیفون 11 حدود 11 ساعت و 16 دقیقه و دوام باتری آیفون 11 پرو مکس،  11 ساعت و 54 دقیقه بود. بنابراین با باتری خوبی سر و کار داریم.

مدت زمان شارژ شدن باتری iPhone 11 Pro

یکی دیگر از پارامترهایی که در مورد باتری‌ها مهم است، مدت زمان شارژ شدن آنهاست. آیفون 11 پرو قابلیت شارژ سریع دارد و این یکی از مزایای این گوشی است. اگر از شارژر اصلی Apple iPhone 11 Pro برای شارژ آن استفاده کنید، حدود 2 ساعت طول می‌کشد تا گوشی شما فول شارژ شود. اگر این مدت زمان زیادی است، می‌توانید شارژ باتری را بین 20 تا 80 درصد محدود کنید.

این گوشی با یک شارژر 18 وات به همراه کابل تایپ‌سی به لایتنینگ داخل جعبه عرضه می‌شود که در مدت زمان 30 دقیقه، باتری آیفون 11 پرو شما را تا 58 درصد شارژ می‌کند. شارژ سریع این گوشی با استاندارد USB-C Power Delivery سازگار است. بنابراین شما می‌توانید از هر نوع شارژر یا لپ تاپ و حتی کامپیوتر استفاده کنید. البته برای این کار باید از کابل شارژ اصلی 11 پرو استفاده کنید.

این گوشی را می‌توانید با استفاده از شارژر وایرلس (سازگار با استاندارد Qi) نیز شارژ کنید. باتری آیفون 11 پرو از شارژ بی سیم 10 وات پشتیبانی می‌کند.

باتری تقویت شده آیفون 11 پرو برند ماکروتل

باتری تقویت شده iPhone 11 Pro برند ماکروتل، از نوع لیتیوم پلیمر و دارای ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعت است. ظرفیت این باتری نسبت به باتری اصلی، 354 میلی آمپر ساعت بیشتر است. در تصویر زیر، مشخصات این باتری را که با استفاده از دستگاه تست باتری ثبت شده، مشاهده می‌کنید.

مشخصات باتری تقویت شده آیفون 11 پرو برند ماکروتل

تصویر زیر نتیجه تست باتری تقویت شده 11 پرو برند ماکروتل را با استفاده از دستگاه پروگرامر V1S PRO نشان می‌دهد.

باتری تقویت شده آیفون 11 پرو برند ماکروتل.

خرید باتری آیفون iPhone 11 Pro از ماکروتل

جهت خرید این باتری از فروشگاه ماکروتل، می‌توانید از طریق وب سایت سفارش خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت از طریق پیک موتوری، پست پیشتاز یا تیپاکس ارسال شود. همچنین امکان خرید حضوری از طریق مراجعه به دفاتر ماکروتل فراهم است. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر، با شماره‌های پشتیبانی تماس بگیرید.

تعویض باتری گوشی آیفون 11 پرو در ماکروتل

تعویض باتری این گوشی در کمتر از یک ساعت انجام می‌شود. برای تعویض به صورت حضوری به یکی از شعبه‌های ما مراجعه کرده و یا گوشی خودتان را با سرویس‌های ارسال کالا به آدرس ما ارسال کنید.

تعویض باتری آیفون 11 پرو در ماکروتل

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری اصلی

3046mAh

نوع باتری اصلی

لیتیوم یون (Li-ion)

استقامت کلی باتری

86 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

17 ساعت

زمان پخش ویدئو

15 ساعت

زمان وب‌گردی

13 ساعت

شارژر مناسب این باتری

Fast Charger 18W Apple

مدت زمان تعویض

1 ساعت

استاندارد‌های کالا

Apple MFI

ظرفیت باتری ماکروتل

3400mah

نوع باتری ماکروتل

لیتیوم پلیمر (Li-Po)

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم