باتری تقویت شده ماکروتل Apple iPhone 8

  • ظرفیت باتری: 2200mAh
  • نوع باتری: لیتیوم پلیمر
  • دارای استاندارد MFI
  • تعویض رایگان در دفاتر ماکروتل
گارانتی ماکروتل
  • 6 ماه
کيفيت
مدت زمان تعویض 20 دقیقه
800,000 تومان
موجود در انبار ماکروتل
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
>8 امتیاز ماکروپوینت 8 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 4,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
توضیحات

باتری تقویتی آیفون 8 برند ماکروتل، از نوع لیتیوم پلیمر (Li-Po) داخلی با کیفیت اورجینال است.

ظرفیت باتری تقویتی آیفون iPhone 8 ماکروتل به 2200 میلی آمپر ساعت رسیده است، که نسبت به باتری 1821 میلی آمپر ساعتی اصلی آن، 379 میلی آمپر ساعت (121%) افزایش یافته است.

مشخصات باتری آیفون 8 برند ماکروتل:

  • کیفیت: اورجینال
  • نوع: لیتیوم پلیمر (Li-Po)
  • ظرفیت: 2200 میلی آمپر ساعت
  • ولتاژ: 3.82 ولت
  • تقویت شده

iphone-8-macrotel-battery-test

تعویض باتری آیفون 8 برند ماکروتل:

تعویض باتری آیفون 8 ماکروتل، در دفاتر این مجموعه انجام می‌شود و تنها 10 دقیقه زمان می‌برد.

قیمت باتری آیفون 8 تقویت شده ماکروتل، بدون هزینه تعویض می‌باشد. جهت اطلاع از هزینه تعویض این باتری، با شماره‌های پشتیبانی تماس بگیرید.

شرایط گارانتی باتری آیفون 8 برند ماکروتل

باتری تقویتی آیفون 8 ماکروتل، شامل 7 روز مهلت تست و مرجوعی بعلاوه 6 ماه گارانتی بی قید و شرط است.

از زمانی که کاربر باتری را تحویل می‌گیرد به مدت 7 روز، امکان تست کیفیت و اصالت باتری وجود دارد و در صورت مشاهده‌ی هرگونه مغایرت در کیفیت و کارایی باتری، کاربر می‌تواند باتری را طی 7 روز مرجوع کند و وجه پرداختی را دریافت نماید.

علاوه بر این، باتری تا 6 ماه دارای گارانتی بی قید و شرط است که حتی شامل بادکردگی باتری نیز می‌شود. ارائه‌ی گارانتی توسط خود ماکروتل انجام خواهد شد و نیازی به مراجعه به هیچ مرکز دیگری نخواهد بود.

جهت استفاده از گارانتی، خرابی باتری باید برای ما اثبات شود یعنی حداقل نیاز به 2 ساعت تست گوشی و مشاهده خرابی باتری است. در صورت محرز شدن خرابی باتری، بدون هیچ هزینه‌ای یک باتری نو در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.

سلامت باتری آیفون 8 بعد از تعویض:

بعد از تعویض باتری تقویتی آیفون 8 ماکروتل، درصد سلامت باتری مثل روز اول، 100% نمایش داده می‌شود. در صورتی که بعد از تعویض باتری، سلامت باتری نمایش داده نشود و یا عددی پایین‌تر از 100 باشد، باتری دارای ایراد بوده و شامل گارانتی خواهد شد.

باتری آیفون 8 ماکروتل چند ساعت شارژ نگه می‌دارد؟

باتری تقویتی آیفون 8 ماکروتل، با افزایش ظرفیت 380 میلی آمپر ساعتی حدودا 20 تا 25 درصد شارژ بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

به عنوان مثال اگر یک کاربر با استفاده از باتری 1821 میلی آمپر ساعتی (تقویت نشده)، به طور مداوم از گوشی 4 ساعت استفاده می‌کند (از 100 به 0 می‌رسد)، با استفاده از باتری تقویت شده ماکروتل می‌تواند تقریبا 5 ساعت به طور مداوم از گوشی استفاده کند تا خاموش شود.

از آنجایی که استفاده هر کاربر از گوشی منحصر به فرد و متفاوت با سایر کاربران است، در مورد جزئیات عملکرد باتری به تفکیک نمی‌توان آمار دقیقی ارائه داد و میزان نگه‌داری شارژ باتری تا حدود زیادی به استفاده هر کاربر بستگی دارد.

عوامل بسیاری در میزان نگه‌داری شارژ باتری تاثیر دارند که در اینجا به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

بدیهی است که هر چه میزان استفاده کاربر از گوشی بیشتر باشد، باتری شارژ کمتری در اختیار شما قرار می‌دهد.

  • وبگردی با استفاده از نت خط (data) شارژ بیشتری نسبت به استفاده از Wi-Fi مصرف می‌کند. 
  • استفاده از برنامه‌های پرمصرف مثل اینستاگرام، تلگرام، واتساپ، Waze و سایر مسیریاب‌ها، فیلترشکن، دوربین در حالت فیلم برداری و ... باعث کاهش میزان نگه‌داری شارژ باتری به میزان قابل توجهی می‌شود.
  • یکی از عوامل بسیار تاثیر‌گذار در کاهش استقامت کلی باتری، نبستن برنامه‌ها‌ی در حال اجرا در پس‌زمینه‌ی گوشی است. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که یک برنامه فقط در طول مدتی که از آن استفاده می‌کنند شارژ مصرف می‌کند و بعد از اتمام کار با آن برنامه، بدون بستن برنامه، گوشی را کنار می‌گذارند. در این حالت یعنی زمانی که کاربر گوشی را کنار گذاشته و هیچ استفاده‌ای از آن ندارد، همین برنامه‌های باز در پس‌زمینه‌ی گوشی، باعث خالی شدن شارژ باتری می‌شود. پس برای بهبود عملکرد باتری، حتما بعد از اتمام کار و در صورتی که استفاده‌ای از گوشی ندارید، تمام برنامه‌ها را در پس زمینه ببندید.
  • حتما استهلاک و فرسودگی گوشی را در نظر داشته باشید. چرا که گوشی چند سال کار‌کرده هم از لحاظ سخت افزاری و هم نرم افزاری دچار فرسودگی می‌شود و بعد از چند سال استفاده حتی با همان باتری روز اول دیگر کارایی اولیه را نخواهد داشت. به این ترتیب که برنامه‌های با آخرین ورژن (آپدیت)، مثلا برنامه‌ای مثل اینستاگرام جدید (آپدیت شده) با ios آپدیت و جدید، مصرف شارژ بسیار بیشتری نسبت به اینستاگرام چند سال پیش و با ios قدیمی‌تر خواهد داشت.
  • پاره پاره به شارژ زدن گوشی نیز یکی از عوامل خیلی مهم در کاهش عملکرد باتری است. اگر باتری به درستی شارژ نشود، به همان نسبت، خالی شدن شارژ باتری به درستی انجام نخواهد شد. جهت بهینه شدن عملکرد باتری، درصد شارژ باتری را بین 20 تا 80 درصد نگه‌داری کنید و در طول مدت شارژ شدن گوشی، آن را از شارژ جدا نکنید و همچنین از گوشی استفاده نکنید.
  • استفاده از شارژر اورجینال و سالم، یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در عملکرد باتری است. چرا که اگر باتری به درستی شارژ نشود (پیلوت‌های باتری به درستی کوبیده نشوند)، روند خالی شدن شارژ باتری نیز به درستی صورت نمی‌گیرد.

بهترین مارک باتری آیفون 8

1. در ساخت باتری از سل (Cell) با کیفیت اورجینال استفاده شده باشد.

در فروشگاه ماکروتل، تست کیفیت باتری با استفاده از دستگاه تست باتری انجام می‌شود که Original و مورد تایید آیفون بودن (MFI) باتری قابل اثبات و مشاهده است.

2. ظرفیت باتری نسبت به باتری اصلی افزایش یافته باشد یا به اصطلاح، باتری تقویت شده باشد.

از آنجایی که ظرفیت باتری آیفون 8 اصلی 1821mAh بوده و با توجه به اپلیکیشن‌های پرمصرف و ios جدید، پاسخگوی نیاز کاربر نیست، بهترین راه حل برای بهبود شارژدهی دستگاه، استفاده از باتری با ظرفیت بالاتر است.

3. باتری دارای مهلت تست و گارانتی باشد.

بعد از تعویض باتری آیفون 8 ماکروتل، گوشی چند ساعته باید شارژ شود؟

از آنجایی که ظرفیت باتری تقویتی آیفون 8 ماکروتل، بیشتر از ظرفیت باتری اصلی گوشی است، مدت زمان بیشتری طول می‌کشد تا گوشی شارژ شود و به همان میزان شارژ بیشتری در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

با توجه به اینکه آیفون 8 قابلیت شارژ سریع (فست شارژ) ندارد و خود شرکت اپل برای این گوشی درون جعبه شارژر 5 وات قرار داده است، برای شارژ این گوشی باید از همین شارژر اورجینال گوشی استفاده کنید. با استفاده از این شارژر، تقریبا هر 1/5 دقیقه، 1% به شارژ باتری اضافه می‌شود که این مقدار برای زمانی است که درصد شارژ باتری بین 20 تا 80 باشد. زمانی که شارژ باتری زیر عدد 20 یا بالای عدد 80 برسد، سرعت شارژ کندتر خواهد شد و تقریبا به نصف می‌رسد. به همین جهت توصیه می‌شود جهت افزایش طول عمر باتری، شارژ باتری را بین 20 تا 80 درصد نگه‌داری کنید. با توجه به تمام این موارد، در مجموع حدودا 3/5 ساعت طول می‌کشد تا شارژ باتری از 0 به 100 برسد.

خرید باتری تقویتی آیفون 8 از فروشگاه ماکروتل، هم به صورت حضوری و هم از طریق سایت امکان‌پذیر است.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
iphone8

مشخصات کلی محصول

مدل باتری

BT-HIP8

نوع باتری

Li-Po non-removable

ولتاژ باتری

3.82 ولت

چسب زیر باتری

مدت زمان تعویض

20 دقیقه

استاندارد‌های کالا

Apple MFI

ظرفیت باتری Macrotel

تقویت شده 2200mah

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1402-02-05

بیار عالی

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

سپاس از اینکه نظر خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید.

موفق باشید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم