برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

لوپ Yaxun YX AK36

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
13,800,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

بررسی کلی لوپ یاکسون Yaxun YX-AK36

هر لوپ تعمیرات موبایلی قابلیت‌های خاصی دارد. اما می‌توان گفت که لوپ یاکسون AK36 تمام این قابلیت‌ها را یکجا در خود جای داده است. با وجود دوربین پرقدرت 41 مگاپیکسلی به همراه مانیتور 10.1 اینچی و البته خروجی HDMI به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت کاملا دقیق تمامی قطعات زیر لوپ را مشاهده کنید. البته قیمت این میکروسکوپ در بازار ممکن است متفاوت باشد و دلیل آن وجود یا عدم وجود دوربین بر روی این دستگاه است. با توجه به اینکه لوپ یاکسون AK36 هم به صورت آنالوگ و هم به صورت دیجیتالقابل استفاده است شما می‌توانید برای کم کردن هزینه فقط به صورت آنلاگ از این میکروسکوچ استفاده کرده و دوربین آن را بعدا خریداری کنید. با توجه به فاصله کار 14 سانتی‌متری این میکروسکوپ، تعمیرکاران می‌توانند به راحتی زیر لوپ از هیتر و هویه استفاده کنند. بررسی این میکروسکوپ با دیگر میکروسکوپ‌های موجود در بازار را در مقاله بهترین لوپ برای تعمیرات موبایل کدام است بخوانید.

مشخصات و بررسی لنز یاکسون AK36

قدرت بزرگ‌نمایی لوپ یاکسون AK36 از 8X تا 50X است و این قدرت لنز برای تعمیرکاران حرفه‌ای اهمیت بسیاری دارد. البته مهم‌ترین ویژگی لوپ AK36 که آن را از میکروسکوپ‌های دیگر جدا می‌کند، قابلیت تنظیم پهنای دید به کمک اهرم چرخشی است. این قابلیت در کمتر لوپ تعمیرات موبایلی دیده می‌شود. بزرگ‌نمایی بالای لنز و متغیر بودن پهنای دید و همچنین دوربین 41 مگاپیکسلی همه آن چیزی که زیر لوپ اتفاق می‌افتد را با کیفیت بالا برای شما به نمایش می‌گذارد. اشتراک گذاشتن ویدیو در صفحات مجازی و یا ضبط آن برای استفاده آموزشی نیز به کمک یک مموری انجام می‌شود. تفاوت‌هایی بین این میکروسکوپ و لوپ یاکسون AK28 وجود دارد که شما می‌توانید با مقایسه این دو لوپ، بهترین انتخاب را داشته باشید.

بررسی تخصصی لوپ یاکسون AK36

  • مجهز به دوربین قدرتمند 41 مگاپیکسل
  • دارای زوم 8x تا 50x
  • مانیتور 10.1 اینچی
  • خروجی دوربین به صورت HDMI
  • قابلیت اتصال به صفحه نمایش‌های کوچک و بزرگ
  • قابلیت تنظیم پهنای دید به کمک اهرم چرخشی
  • دو عدد لامپ LED پرقدرت
  • ضبط ویدیو به کمک مموری
  • فاصله کار 14 سانتی‌متری
  • بدنه و چارچوب مستحکم
ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

بزرگنمایی

8X تا 50X

فاصله کار (Working distance)

14 سانتیمتر

اندازه مانیتور (monitor)

10.1 اینج

دوربین

41 مگاپیکسل

پرسش و پاسخ (4)

متوسط امتیاز مشتریان

4.3

از مجموع 4 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400-04-23

با سلام
الان این لوپ و لوپ های مشابه با چندین قیمت متفاوت در سایت ها و فروشگاه ها بفروش میرسه،همه هم مدعی اصل بودن لوپ(لنز) هستند ، پس این اختلاف قیمت ها برای چی هست؟
تشکر

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر عزیز ابزار تعمیرات موبایل واردات خودمون هسش و تماما اصل هستن و شامل 7 روز مهلت تست هستن و می تونید از اصل بودن لوپ اطمینان پیدا کنید و در صورت نارضایتی می تونید محصول را مرجوع کرده و در صورت سالم بودن محصول، هزینه را برگشت خواهیم داد. با تشکر
5.0
1400-04-23

با سلام
الان این لوپ و لوپ های مشابه با قیمت های مختلف در سایت ها و فروشگاه بفروش میرسه،همه هم مدعی اصل بودن لوپ (لنز) هستند ، پس این اختلاف قیمت برای چی هست؟
تشکر

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر عزیز ابزار تعمیرات موبایل واردات خودمون هسش و تماما اصل هستن و شامل 7 روز مهلت تست هستن و می تونید از اصل بودن لوپ اطمینان پیدا کنید و در صورت نارضایتی می تونید محصول را مرجوع کرده و در صورت سالم بودن محصول، هزینه را برگشت خواهیم داد. با تشکر
5.0
1399-11-26

سلام وقتتون بخیر میخواستم بپرسم لوپ ak31بهتره یا ak36 از نظر لنز و کیفیت

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

AK36 از نظر کیفیت و لنز و بزرگنمایی بهتر از AK31 هست.

2.0
1399-11-11

سلام.لنز واید پشتیبانی می کنه؟
0.7 بهتره یا 0.5 ؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

بله پشتیبانی میکنه و از نظر کیفیت هیچ تفاوتی ندارن فقط 0.7 پهنای دید بیشتری به شما میده.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم