برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری آیفون 6s اپل Apple iPhone 6s

98% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

تعویض باتری آیفون 6s در دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل با کیفیت 100% اورجینال.

  • ظرفیت باتری اصلی: 1700mAh 
  • نوع باتری: لیتیوم پلیمر
  • مدل باتری: APN: 616-00259
  • تعویض رایگان در دفاتر ماکروتل
گارانتی ماکروتل
  • 6 ماه
کيفيت
انتخاب برند باتری
انتخاب نوع باتری یک گزینه را انتخاب کنید
مدت زمان تعویض 15 دقیقه
590,000 تومان
موجود در انبار ماکروتل
>6 امتیاز ماکروپوینت 6 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 3,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
توضیحات

باتری آیفون 6s از نوع داخلی (غیر قابل تعویض توسط کاربر) و لیتیوم یونی است. ظرفیت باتری آیفون 6 اس به 1715 میلی آمپر ساعت رسیده که برای تغذیه تاچ و ال سی دی ایفون 6S خوب به نظر میرسد. طبق اطلاعات رسمی شرکت اپل باتری ایفون 6 اس در شبکه‌ی 3g در حالت استندبای تا 240 ساعت دوام می‌آورد. در مکالمه‌ی شبکه‌ی 3g نیز تا 14 ساعت به طور پیوسته می‌توان از طریق این گوشی اپل مکالمه داشت قبل از این که شارژ آن خالی شود. داخلی یا غیرقابل تعویض بودن باتری گوشی آیفون این مزیت را ندارد که هنگام تمام کردن شارژ گوشی از باتری یدکی استفاده کنید اما باتری های غیرقابل تعویض نیز مزایای خودشان را دارند.

بهتر است برای شارژ کردن باتری این گوشی از شارژر اصلی آیفون 6s استفاده کنید تا عمر باتری‌تان افزایش یابد.

مشخصات باتری آیفون Apple iPhone 6s

مشخصات باتری آیفون 6s

بررسی تخصصی باتری آیفون 6s اپل | دستگاه تست باتری

 بعد از بررسی مشخصات باتری اپل آیفون 6اس آن به این نتیجه رسیدیم که باتری‌های ایفون 6اس بین 2 سال و نیم تا 3 سال عمر مفید دارند و بعد گذشتن تقریبا 3 سال با حدود روزانه 1 یا 2 بار به شارژ زدن دستگاه، سیکل شارژ این باتری بین 1500 تا 2200 بار شارژ می‌رسد و اگر در قسمت تنظیمات دستگاه خود این مسیر را دنبال کنید Battery > Battery Health معمولا عددی پایین‌تر از 80 یا کلمه service را مشاهده می‌کنید. که این نشانه از خرابی باتری ایفون 6اس شما است و برای کارایی بهتر باید آن را تعویض کنید. در ادامه باتری 6اس را روی دستگاه تست باتری اپل قرار داده و بررسی آن را همینجا انجام می‌دهیم.

تست باتری آیفون 6 اس با دستگاه

همانطور که در عکس مشاهده می‌کنید این دستگاه عواملی از جمله:

  • Model: مدل دستگاهی که با این باتری سازگار است را به شما نمایش می‌دهد. iPhone 6S با کد A80601
  • SET CAP و MAX CAP: باطری اورجینال آیفون 6 اس ظرفیت 1715 میلی آمپر ساعت است اما در عکس بالا ما باتری تقویت شده KU Feng را بررسی کردیم که این عدد به 1830 میلی آمپر ساعت رسیده یعنی تقریبا 115 میلی آمپر ساعت باتری تقویت شده گوشی موبایل آیفون 6 اس کارایی بیشتری را ارائه می‌دهد و همانطور که می‌دانید باتری تقویت شده و روی دستگاه بجای 100 درصد، سلامت باتری به 108 درصد رسیده است.
  • TEMP: نشان دهنده دمای این دستگاه بر اساس درجه سانتی‌گراد است. اینجا باتری 28.9 درجه سانتی گراد است ( البته این بخش‌ها چندان اهمیتی ندارد)
  • Cyclent: اینجا به شما می‌گوید باتری شما چند بار به شارژ خورده (در نظر داشته باشید هربار وصل کردن شارژر به باتری و قطع کردن آن 1 سیکل شارژ حساب می‌شود و سیکل شارژ یکی از مهم‌ترین عوامل سنجش خرابی باتری است)
  • CUR VOL: کلمه VOL کوتاه شده ولتاژ است که در باتری ایفون 6 اس 3.81 ولت است.
  • MCU Chip: این بخش را حتما دقت کنید. کد 0546 و کلمه Orginal نشان دهنده اورجینال بودن باتری است. در واقع این بخش به بررسی چیپ‌ست باتری گوشی و مواد استفاده شده در باتری پرداخته است و به شما می‌گوید باتری اورجینال شرکتی OEM یا اصل چین ORG یا کپی CLEAN BET است.
  • Manu SN و Prod SN: این قسمت به شما شماره مدل باتری را نمایش می‌دهد که اصلا چیز مهمی نیست، چون هر باتری یک شماره سریال خاص دارد و ملاکی برای سنجش اصل بودن باتری یا خرابی و تست سلامت نیست.
  • Date: تاریخ و سال تولید را به شما می‌گوید. مثلا باتری بالا در اکتبر 2016 تولید شده است.

تست زمان مکالمه با باتری iPhone 6s

در این تست، باتری ایفون 6 اس یک نتیجه‌ی نسبتا متوسط را کسب کرد و توانست 9 ساعت و 41 دقیقه در مکالمه‌ی پیوسته در شبکه‌ی 3g دوام بیاورد.

تست زمان مکالمه باتری آیفون 6s اپل

تست زمان وبگردی با باتری 6s

کارایی مرورگر وب در اپ بروزرسانی شده‌ی Safari نتیجه‌ی نسبتا خوبی را منجر شد و توانست 12 ساعت و نیم در وبگردی پیوسته دوام بیاورد، قبل از این که باتری گوشی آیفون 6s کاملا تخلیه شود. همانطور که در این تست می‌بینید نتیجه وبگردی و ویدئو دیدن با باتری گوشی ایفون 6 اس تنها به اندازه 2 دقیقه از باتری اچ تی سی M8 کمتر است. 

jست زمان وبگردی با باتری آیفون 6 اس

تست زمان پخش فیلم با باتری ایفون 6s

مشخص شد که استقامت باتری آیفون 6s خیلی خوب است، اگر چه با گوشی‌های صدر جدول اختلاف زیادی دارد. iPhone 6s این قابلیت را دارد که بتوانید بیشتر از 10 ساعت و نیم به طور مداوم با آن فیلم تماشا کنید قبل از این‌که شارژ باتری آن به 10 درصد حیاتی برسد. این تست در روشنایی 50 درصد و با برنامه‌ی پخش ویدئوی پیش فرض گوشی صورت گرفت.

تست زمان پخش فیلم و ویدئو دیدن در باتری آیفون 6S

تست استقامت کلی و مشخصات باتری آیفون 6 اس

باتری این گوشی در تست‌های تکی بالا نتایج خوبی را نشان داد. باتری آن می‌تواند حدود 10 ساعت در مکالمه‌ی شبکه‌ی 3g یا پخش ویدئو با یک بار شارژ کردن دوام بیاورد در حالی که می‌توانید از طریق وای فای تا نصف روز به طور پشت سرهم وبگردی کنید. استقامت کلی باتری آیفون 6 اس نسبتا متوسط و 62 ساعت بود. 62 ساعت فاصله‌ی زمانی بین دو شارژ کردن شماست. البته در صورتی که از گوشی خود استفاده‌ی معمولی داشته باشید (روزانه تنها یک ساعت پخش فیلم، یک ساعت وبگردی، یک ساعت مکالمه تلفنی)

- آیا فکر می‌کنید به اندازه کافی مهارت فنی دارید تا بتوانید تعویض باتری اصلی گوشی موبایل آیفون 6 اس را خودتان انجام دهید. قبل از اقدام برای این کار مقاله تعویض باتری آیفون تان را خودتان انجام دهید یا به یک تعمیرکار حرفه ای بسپارید؟ را بخوانید. 

مشخصات باتری تقویت شده آیفون 6s

باتری تقویت شدن آیفون 6s

باتری تقویت شده آیفون 6s با ضمانت اصل بودن کالا و گارانتی ماکروتل ارائه می‌شود. شرکت KU FENG یک شرکت هونگ کنگی است که با کمی تغییرات در پیلوت‌های باتری و افزایش ظرفیت باتری، توانسته باتری‌های آیفون را تقویت کرده و بازدهی بهتری به کابران ارائه دهد.

درواقع چیزی حدود 150 تا 300 میلی‌آمپر ساعت این باتری‌ها تقویت می‌شوند که هم به دستگاه شما آسیب نزند هم بازدهی بهتری نسبت به باتری اورجینال خود دستگاه داشته باشد

همچنین باتری تقویت شده آیفون 6s kf سال ساخت جدیدی دارند. برای اطلاع از هزینه تعویض باتری آیفون 6 اس با دفتر ماکروتل تماس بگیرید و جهت تعویض این باتری به آدرس فروشگاه در تهران مراجعه کرده و یا دستگاه خود را از طریق پیک موتوری یا پست پیشتاز ارسال کنید.

باتری تقویت شده آیفون 6s | قیمت باطری ایفون 6s

قیمت باتری آیفون 6 اس تقویت شده و اصلی تفاوت زیادی دارد که این تفاوت بدلیل تفاوت کیفیت آن‌هاست. قیمت باطری اورجینال آیفون 6 اس تقریبا 10 تا 15 درصد کمتر از باتری تقویت شده گوشی اپل 6 اس است.

باتری تقویت شده آیفون 6s | باطری اورجینال ایفون 6s

تعویض باتری آیفون 6s در ماکروتل

اکثرا احساس می‌کنند باتری گوشی نباید تعویض شود اما تعویض باتری آیفون باعث بازدهی بهتر خواهد شد. درکل باطری 6 اس تقویت شده و اورجینال OEM بعد از نصب روی دستگاه گوشی شما را به حالت اولیه بازگردانده و بازدهی روز اول را به شما ارائه می‌کند. دقت کنید بعد از تعویض باتری اصلی ایفون 6اس باید در قسمت تنظیمات دستگاه Battery Health آن 100 درصد بوده و کلمه Service از آنجا حذف شود. هرگونه علائم دیگری مانند خط صاف یا کلمه Service را اگر بعد از تعویض باتری گوشی‌تان مشاهده کردید به معنی خرابی آن باتری، درست جا نزدن باتری یا معیوب و تقلبی بودن قطعه است.

تعویض باتری ایفون 6اس در ماکروتل چقدر طول می‌کشد؟

درکل ما زمان بندی برای تعویض باتری گوشی‌های آیفون را بین 5 دقیقه تا 40 دقیقه تنظیم کردیم. بسته به شلوغ بودن دفتر و انتظار در صف این زمان کم و زیاد می‌شود. درکل زمانی که برای تعویض باطری اورجینال ایفون 6 اس نیاز است بیشتر از 10 دقیقه نیست و در کمتر از 10 دقیقه باتری 6 اس شمارا می‌توان تعویض کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبانی ماکروتل تماس بگیرید.

استفاده از چسب زیر باتری آیفون هنگام تعویض باتری

قیمت باتری آیفون 6s | چسب زیر باتری

چسب زیر باتری ایفون درکل ارزش خاصی ندارد اما نگذاشتن آن زیر باتری و نچسباندن باتری به بدنه باعث می‌شود با تکان خوردن گوشی فلت باتری از خود باتری کنده شده و یا فلت از روی برد کنده شود و دچار خاموشی گوشی یا خرابی مجدد باتری شما شود.

هنگام تعویض باتری ایفون 6 اس حتما از چسب نگهدارنده مخصوص باتری که در عکس بالا مشاهده می‌کنید استفاده کنید. البته اگر چسب باتری را در دسترس ندارید می‌توانید از چسب‌های دوطرفه برای چسباندن باتری به بدنه استفاده کنید فقط در نظر داشته باشید این چسب‌ها نباید خیلی قوی باشند. چونکه سری بعد که می‌خواهید باطری را تعویض کنید دچار مشکل می‌شوید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
iphone-6s

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

1700mAh

مدل باتری

APN: 616-00259

نوع باتری

Li-ion non-removable

ولتاژ باتری

3.82 ولت

استقامت کلی باتری

62 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

9 ساعت 41 دقیقه

زمان پخش ویدئو

10 ساعت و 46 دقیقه

زمان وب‌گردی

12 ساعت و 27 دقیقه

ظرفیت باتری Baseus

2200mAh

ظرفیت باتری KF

1950mAh

چسب زیر باتری

مدت زمان تعویض

15 دقیقه

استاندارد‌های کالا

Apple MFI

ظرفیت باتری Macrotel

تقویت نشده 1746mAh

تقویت شده 2230mah

پرسش و پاسخ (60)

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 60 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1402-04-22

سلام ببخشید تعویض باطری رو اگه خودتون انجام بدید هزینه ای هم داره؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

بله اجرت تعویض باتری به صورت جداگانه دریافت می‌شود. جهت اطلاع از هزینه تعویض باتری با شماره‌های پشتیبانی تماس بگیرید.

5.0
1402-03-08

سلام میخواستم بدونم این باتری چند ساعت دوام میاره در استفاده عادی؟؟؟
و اینکه حضوری تعویض میکنید؟؟؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

در استفاده عادی تقریبا روزی 2 بار نیاز هست باتری شارژ بشه و یک روز کامل رو دوام نمیاره. باز هم بستگی به نحوه استفاده داره. بله تعویض باتری در دفاتر ماکروتل نیم ساعته انجام میشه و می‌تونید حضوری مراجعه کنید.

5.0
1402-01-03

سلام من یک ایفون ۶sدارم.
شب که میزارمش بیرون شارژ صبح یا خاموش شده یا شارژ خیلی کمی داره
سلامت باتریش هم ۹۸بود الان شده۷۲
وقتی هم ۹۸٪بود همینطور خالی میکرد ممکنه مشکل از باتری نباشه یا که حتما از باتریه
باتری معمولی با تقویت چه تفاوتی داره؟

علیرضا احراری (کارشناس ماکروتل) :

سلام وقت بخیر

به احتمال خیلی زیاد مشکل از باتری هستش چون بعضی از گوشی‌های آیفون سلامت باتری یهویی پایین میاد و ممکنه در زمانی که سلامت باتری 98 بوده باتری خراب شده باشه.

بهتره شما به یکی از شعب ماکروتل مراجعه کنید یا گوشیتون رو ارسال کنید که چک بشه.

باتری معمولی با تقویت شده ازنظر کیفیت باهم تفاوتی ندارن و تفاوت اون‌ها درمقدار ظرفیت هستش که باتری تقویت شده ظرفیت بیشتری داره.

4.0
1401-07-21

با سلام،ایا باتری موجود اورجینال می باشد؟
و ساخت کجا؟
و اینکه باتری تقویت شده شرکتی می باشد یا متفرقه؟
و یه سوال دیگه موقع باز شدن لبه های گوشی زدگی پیدا نمیکنه چون برام خیلی مهمه نمیخوام اثری از باز شدن بمونه ،ممنون

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر بله تمامی باتری‌های آیفون 6s اورجینال شرکتی هستند. برای اطلاع از کشور سازنده با دفتر بلوار کشاورز تماس بگیرین. باتری‌های خود اپل استور تقویتی ندارن کلا و باتری‌های تقویتی موجود در بازار ساخت شرکت‌های دیگه هستش. اگه تعمیرکار به‌درستی انجام بده اثری از بازشدگی گوشی پیدا نمیشه و فقط یه تعمیرکار میفهمه گوشی باز شده.
5.0
1401-03-02

سلام برای تعویض باتری امکان داره حضوری بیام ؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر بله تعویض باتری آیفون 6 اس حضوری هم می‌تونید تشریف بیارید و قبل از مراجعه، با شعبه موردنظر برای اطلاع از موجودی محصول تماس بگیرین.
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم