قلم لمسی Samsung Galaxy Note 3 neo

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
45,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

قلم S pen گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Note 3 Neo

گوشی Note 3 neo مانند Note 3 دارای اپلیکیشن های مخصوص قلم S Pen است که این اپلیکیشن ها روی گوشی از قبل نصب شده اند. زمانی که قلم S Pen را از گوشی بیرون می آورید فورا منوی Air Command روی صفحه نمایش ظاهر می شود. این منو هر چیزی که می خواهید را در اختیازتان قرار می دهد. همان گونه که می بینید این منو بصورت نیم دایره و دارای پنج شورتکات اصلی Action Memo، Scrap Booker، Screen Write، S Finder و Pen Window است که در اینجا به آنها می پردازیم.

کاربرد قلم گلکسی Note 3 Neo

Action Memo

شما در این قسمت می توانید هر چیزی خواستید بنویسید و از آن بعنوان چیزهای دیگر مانند نام مخاطب، شماره تلفن، آدرس گوگل مپ و ... استفاده کنید. کافیست متن را انتخاب کنید و به یکی از نرم افزارهای گوشی بفرستید.

محیط Action Memo قلم Note 3 Neo

Scrap Booker

این شورتکات به شما اجازه می دهد بخشی از صفحه را به یک Scrapbook یا مجموعه اضافه کنید. نیازی نیست یک اسکرین شات کامل از صفحه بگیرید، فقط چیزهایی که می خواهید را علامت گذاری کنید. سپس Scrap Booker بصورت اتوماتیک عکس ها و متن ها را از بخش انتخاب شده استخراج کرده و آنها را روی یکی از طبقه بندی های Scrapbook شما ذخیره می کند. هم چنین شما می توانید یک Memo اختیاری به Scrapbook خود اضافه کنید.
برای لحظاتی که می خواهید یک آیتم که در یک فروشگاه اینترنتی دیده اید یا یک نقل قولی که شما را تحت تاثیر قرار داده را ذخیره کنید و یا حتی یک صفحه¬ی وب که می خواهید آن را ذخیره کنید و بعدا ببینید، این برنامه بسیار عالی است زیرا ابر داده یا metadata ( مانند URL سایتی که اطلاعات آن را گرفته اید) را نیز ذخیره می کند.

محیط Scrap Booker

Screen Write

از صفحه اسکرین شات می گیرد و به شما اجازه می دهد آن را تفسیر و حاشیه نویسی کنید. در واقع Screen Write به شما اجازه می دهد روی هر صفحه ای که هستید یادداشت بنویسید. این شورتکات بهترین ابزار برای یادداشت برداری فوری است.

محیط Screen Write

S-Search

یک ابزار جستجوی قدرتمند که تمامی محتوای گوشی شما حتی دست نوشته هایتان را می گردد. هم چنین امکان محدود کردن نتایج جستجو به کمک گزینه های موجود در آن فراهم است. امکان جستجو در نوت ها، صفحات Scrapbook، پیام ها، تنظیمات، صفحات وب و هر چیزی که با قلم ایجاد کرده اید در این ابزار وجود دارد. شما می توانید حتی نماد ها و علامت هایی که با قلم تان کشیده اید را نیز سرچ کنید.

محیط S-Search

Pen window

به نحوی شبیه اپلیکیشن های کوچک سونی است و به شما اجازه می دهد یک قسمت را روی صفحه تعیین کنید که در آن می توانید یک برنامه مانند YT، Hangouts یا ماشین حساب را پین کنید. در واقع این ابزار یک راه ساده برای انجام چندکار است، البته انتخاب برنامه تا حدودی محدود است.

محیط Pen Window محیط Pen Window قلم لمسی نوت 3 نئو

یکی دیگر از امکانات ویژه ی این گوشی S Note آن است که شما می توانید یک Notebook ایجاد کنید و آن را با نوت، نقاشی، عکس و ... پر کنید. داخل نوت شما می توانید قلم ها و بروس های مختلف را انتخاب کنید، رنگ و ضخامت نوشته ها را تنظیم کنید، متن را بزرگ یا کج کنید، عکس و ویدئو و پیام های صوتی به آن اضافه کنید و یا حتی نمودار و نقشه روی آن بگذارید.

محیط notebook محیط نوت بوک قلم لمسی نوت 3 نئو

همه¬ی اینها برخی از کاربردی ترین روش های استفاده از قلم S pen گوشی Note 3 Neo هستند. همانطور که می بینید این قلم فقط یک ابزار نوشتاری نیست و بسیار کارآمد است.
البته اگر از این قلم خوشتان نیامد می توانید به راحتی آن را صرف نظر کنید و هم چنان از کار با گوشی Note 3 Neo لذت ببرید ولی ما شدیدا توصیه می کنیم حداقل کار با S pen را امتحان کنید و مطمئنا نظر شما عوض خواهد شد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
galaxy-note3
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم