قلم لمسی Samsung Galaxy Note 3

قلم نوت 3 سامسونگ از جنس پلی کربنات و مطابق با تمامی صفحه نمایش‌های لمسی خازنی است.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
  • صورتی
160,000 تومان
آخرین موجودی
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
>2 امتیاز ماکروپوینت 2 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 1,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
توضیحات

بررسی قلم لمسی نوت 3

اندازه‌ی گوشی گلکسی Note 3 مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد ولی تعداد بیشماری گوشی بزرگ در بازار وجود دارند که به اندازه‌ی نوت 3 موفق نیستند. آنچه که گوشی نوت 3 را متمایز می‌کند قلم لمسی S Pen آن است که قابلیت‌های زیادی به گوشی اضافه می کند و به شما اجازه می‌دهد تا بخوبی از صفحه نمایش پهن آن استفاده کنید.

شما می‌توانید قلم لمسی را از چند روش روی گوشی Note 3 استفاده کنید: از کشیدن یک جدول تا بازی کردن و سرگرمی های دیگر مثل پین کردن ویدئوهای یوتیوب به صفحه نمایش یا طراحی کاریکاتور. اگر از کاربران جدید سری گوشی های نوت هستید و تجربه¬ی کار با این قلم را ندارید ممکن است این طیف گسترده¬ی کاربرد آن کمی شما را بترساند ولی همه¬ی این امکانات در تنظیمات آن قرار دارد که در اینجا نگاهی دقیق به آنها می اندازیم تا بتوانید نحوه¬ی کار با این قلم را بهبود بخشید و از این گوشی بیشتر لذت برید.

اولین قدم: تنظیمات قلم نوت 3

برای شروع توصیه می‌کنیم به تنظیمات قلم لمسی Note 3 بروید و برخی گزینه های آن را تنظیم کنید.
در تنظیمات S Pen گوشی خود می توانید خارج شدن قلم از محفظه اش را با پخش یک صدا تشخیص دهید، منوی Air command یا اپلیکیشن خاصی را باز کنید. اگر می خواهید مصرف باتری نوت 3 شما صرفه جویی شود، گزینه ی تشخیص S pen را غیر فعال کنید.

تنظیمات قلم نوت 3

گزینه‌ی دیگری که می توانید فعال کنید S pen keeper است که وقتی بدون این قلم راه رفته و دور می شوید به شما هشدار می دهد و شما را آگاه می کند. هم چنین می توانید اشاره گر گزینه ی Direct pen input را تغییر دهید که به شما اجازه می دهد قابلیت متن دست نویس را در همه جا داشته باشید.

حال که قلم لمسی نوت 3 را مطابق دلخواهتان تنظیم کردید وقت آن است که از آن استفاده کنید. این قلم در مقایسه با قلم لمسی نوت 2 متقارن و مربعی تر است، بنابراین می توانید آنرا با هر جهتی وارد محفظه اش کنید.

قلم جدید برخی امکانات قلم نوت 2 مانند S Note را حفظ کرده است. با این حال یک تغییر عمده وجود دارد: با کشیدن روی صفحه نمایش با فشردن کلید S pen به شما اجازه می دهد متن یا رسانه (media) را کلیپ کنید.

S note در قلم لمسی نوت 3

منو Air command در قلم نوت 3

با کلیک کردن دکمه در حالی که قلم را روی صفحه حرکت می دهید Air command باز می شود که در منوی آن 5 گروه از کاربردی ترین امکانات S pen را نمایش می دهد.

منو Air command در قلم نوت 3

حرکت روی برخی از عناصر رابط کاربری فوق باعث یک اقدام متقابل مانند نمایش محتوای یک پوشه یا پیش نمایش گالری می شود. این عمل در شکل زیر مشخص است.

تنضیمات قلم لمسی گوشی نوت 3 سامسونگ

نهایتا با حرکت روی یک text box از جمله در اپلیکیشن پیام رسان، کلید Direct pen input یا ورود مستقیم قلم را نشان می دهد که از تشخیص عالی دستخط Note 3 استفاده می کند تا نوشته شما را به متن تبدیل کند. این عمل ساده و دقیق است و فکر می کنیم شما نیز آن را بسیار مفید و کارآمد می بینید.

قلم Note 3

بهره وری در مقابل نوآوری در قلم لمسی Note 3

دو اپلیکیشن که منحصرا برای S pen طراحی شده اند S Note و Sketchbook قسمت Autodesk هستند که از قبل روی گوشی Note 3 نصب شده اند. برنامه‌ی S Note اصلاح شده در این گوشی اجازه می دهد ایده ها و یادداشت هایتان را بنویسید ولی قابلیت های آن به همین جا ختم نمی شود و شما می توانید نوشته هایتان را با نمودار، عکس، ویدئو، یادداشت صوتی یا نقشه بهبود بخشید و آن را به ابزاری قدرتمند مخصوصا برای جاده ها استفاده کنید.

بهره وری در مقابل نوآوری در قلم لمسی Note 3

برنامه ی Sketchbook برای زمانی است که می خواهید خلاق باشید. در واقع این app یک برنامه ی طراحی عالی است که افراد با استعدادتر برای طراحی های هنری از آن استفاده می کنند.

بهره وری در مقابل نوآوری در قلم لمسی Note 3

برنامه ی Air command

این منو بزرگترین رابط قلم S pen برای اجرای قابلیت های آن است که 5 گزینه‌ی زیر را به ما می دهد:

• Action memo

احتمالا مفیدترین گزینه این منو Action memo است که به شما اجازه می دهد از متن دست نویس به روش های مختلف استفاده کنید. یک آدرس را کپی کنید و می توانید آن را فورا به برنامه ی Maps بفرستید. یک شماره تلفن را بنویسید و گزینه¬ی تماس در Action memo را بگیرید. هم چنین آدرس سایت و ایمیل، اسامی مخاطبان تلفن یا task ها نیز همین قابلیت را دارند.

Action memo در قلم نوت 3

• Scrapbook

برای لحظاتی که می خواهید یک آیتم که در یک فروشگاه اینترنتی دیده اید یا یک نقل قولی که شما را تحت تاثیر قرار داده را ذخیره کنید و یا حتی یک صفحه ی وب که می خواهید آن را ذخیره کنید و بعدا ببینید، این برنامه بسیار عالی است زیرا ابر داده یا metadata ( مانند URL سایتی که اطلاعات آن را گرفته اید) را نیز ذخیره می کند.

Scrapbook در قلم نوت 3

• Screen write

از صفحه اسکرین شات می گیرد و به شما اجازه می دهد آن را تفسیر و حاشیه نویسی کنید.

• S finder

یک ابزار جستجوی قدرتمند که تمامی محتوای گوشی شما حتی دست نوشته هایتان را می گردد. هم چنین امکان محدود کردن نتایج جستجو به کمک گزینه های موجود در آن فراهم است.

قلم سامسونگ نوت 3 با قابلیت S finder

• Pen window

به نحوی شبیه اپلیکیشن های کوچک سونی است و به شما اجازه می دهد یک قسمت را روی صفحه تعیین کنید که در آن می توانید یک برنامه مانند YT، Hangouts یا ماشین حساب را پین کنید. در واقع این ابزار یک راه ساده برای انجام چندکار است، البته انتخاب برنامه تا حدودی محدود است.

قابلیت Pen window در قلم نوت 3

همه ی اینها برخی از کاربردی ترین روش های استفاده از قلم لمسی گوشی نوت 3 هستند. همانطور که می بینید این قلم فقط یک ابزار نوشتاری نیست و بسیار کارآمد است.
البته اگر از این قلم خوشتان نیامد می توانید به راحتی آن را صرف نظر کنید و هم چنان از کار با گوشی Note 3 لذت ببرید ولی ما شدیدا توصیه می کنیم حداقل کار با S pen را امتحان کنید و مطمئنا نظر شما عوض خواهد شد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
galaxy-note3

مشخصات کلی محصول

جنس بدنه

پلی کربنات

تطابق با صفحه نمایش‌های

لمسی خازنی

ضخامت نوک قلم

0.7 میلی متر

جنس نوک قلم

سیلیکونی

مدل (Model)

Galaxy Note 3

پرسش و پاسخ (13)

متوسط امتیاز مشتریان

3.7

از مجموع 13 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1402-10-29

سلام روی تبلت note10.1 کار میکنه؟ چون قلمش شبیه همینه

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود بر شما 

خیر سازگار نیست.

5.0
1402-09-12

چه قلمی پیشنهاد میدید ک روی a8کار کنه.آیا موجود دارید؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

خیر موجود نداریم. گوشی A8 اصلا قلم‌خور نیست.

5.0
1402-09-11

سلام آیا روی تبلتa8هم کار میکنه؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود بر شما

خیر فقط با مدل خودش سازگار هست.

5.0
1400-05-08

آیا نوک یدک همراه دارد؟
آیا نوک قلم قابل تعویض هست؟

5.0
1400-03-20

سلام وقت بخیر این قلم روی گوشی سامسونگ a71 کار میکنه؟و اگر نه ممنون میشم راهنماییم بفرمایید که قلمی باید تهیه کنم

پاسخ از ماکروتل : درود. خیر متاسفانه کار نمی‌کنه. برای این گوشی می‌تونید قلم نوری تهیه کنید که نمونه‌های مختلفش توی اینترنت هست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم