برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری Samsung Galaxy S8 Plus

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

باتری گوشی اس8 پلاس از نوع لیتیوم‌یون داخلی (غیرقابل تعویض توسط کاربر) و دارای ظرفیت 3500mAh میلی آمپرساعت است.

تعویض باتری S8 Plus در دفاتر ماکروتل زیر 1 ساعت انجام می‌شود.

گارانتی ماکروتل یک گزینه را انتخاب کنید
  • 3 ماه
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب برند باتری
مدت زمان تعویض 1 ساعت
490,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

مشخصات باتری گوشی Galaxy S8 Plus

باتری سامسونگ S8 Plus دارای ظرفیت 3500 میلی آمپرساعت هست که ظرفیت آن 500mAh بیشتر از باتری سامسونگ S8 می‌باشد.

پس از مشکلاتی که گوشی Note 7 از نظر باتری به همراه داشت، سامسونگ مدارک زیادی ارائه کرده که حاکی از بهبود کیفیت باتری S8 Plus و کنترل مشکلات آن است و اطمینان داده که مشکلات قبل هرگز تکرار نمی‌شوند.

البته اگر باتری خریداری شده تقلبی باشد، ممکن است دچار مشکلاتی مانند خالی شدن شارژ و داغ شدن گوشی شود.

با خواندن مقاله‌ی تشخیص باتری اصلی از تقلبی سامسونگ می‌توانید تفاوت‌های باتری تقلبی از اصلی را تشخیص داده و خریدی مطمعا داشته باشید.

پس با خرید باتری سامسونگ اس8 پلاس اصل و اورجینال از فروشگاه اینترنتی ماکروتل، بهترین بهره‌وری را برای تلفن همراه خود داشته باشید.

تست باتری اس 8 پلاس S8 Plus

تست های رایج عمر باتری را روی این گوشی انجام دادیم که نتایج قابل توجهی بدست آمد. زمان مکالمه، پخش ویدئو و وب گردی این گوشی به ترتیب 23:43، 12:16 و 16:03 ساعت بودند که همگی جزء زمان های عالی هستند که تا به حال برای یک گوشی ثبت شده اند (این زمان ها برای باتری آیفون ایکس X به ترتیب 19:03، 9:26 و 12:07 ساعت هستند). هم چنین نتایج ما نشان داد باتری این گوشی تا 88 ساعت دوام می آورد که رقم خارق العاده ای می باشد و یعنی با یک بار شارژ کردن گوشی و روزانه یک ساعت وب گردی یا مکالمه یا ویدئو دیدن، باتری شما بیشتر از سه روز دوام می آورد. برای مثال زمان پایداری باتری گوشی های آیفون X باتری آیفون 8plus و باتری آیفون 8 به ترتیب 74، 81 و 66 ساعت هستند. این نتایج در حالت Standby گرفته شده است ولی اگر این تست ها را در حالت Always-On صفحه نمایش بگیریم نتایج دیگری ثبت خواهند شد چرا که در این حالت مصرف انرژی بیشتر می شود. اگرتست ها را در این حالت تکرار کنیم باتری S8 Plus حدود 58 ساعت بیشتر دوام نمی آورد که هنوز حدود 9 ساعت بیشتر از باتری S7 سامسونگ در حالت Always-On می باشد.

صفحه نمایش جدید این گوشی سطح ویژه و پیکسل های بیشتری در مقایسه با مدل های قبلی دارد که این دو عامل باعث شده گوشی +S8 در مقایسه با S7 edge حدود 1 ساعت وب گردی و 45 دقیقه پخش ویدئوی بیشتری داشته باشد.

از طرف دیگر مکالمه ی 3G و زمان Standby این گوشی هر دو کمی پایین تر از گوشی S7 edge هستند.

مشخصات باتری Samsung Galaxy S8 Plus

سامسونگ کماکان از شارژر های نسبتا سریع خود استفاده می کند. صادقانه بگوییم، حدود 90 دقیقه طول می کشد تا باتری 3500mAh آن از این طریق شارژ شود. هم چنین یک پورت برای شارژ سریع Qualcomm آن وجود دارد.

این گوشی نیز مانند پرچم دار قبلی قابلیت شارژ وایرلس سازگار با (WPC (Qi و PMA را دارد. هم چنین سامسونگ یک پد شارژ وایرلس به شما ارائه می کند که می تواند باتری شما را تقریبا همانند کابل و با همان سرعت شارژ کند. بنابراین گزینه های زیادی برای شارژ کردن باتری گوشی تان پیش روی شما قرار دارد.

زمان فول شارژ شدن باتری S8 Plus

یکی دیگر از پارامترهای مهم در مورد باتری گوشی ها زمان فول شارژ شدن آن از 0 تا 100 درصد می باشد. همان گونه که اشاره کردیم هر دو گوشی گلکسی S8+ و S8 از شارژ سریع سامسونگ پشتیبانی می کنند که هر دو گوشی قادر هستند باتری را ظرف مدت 1 ساعت و 40 دقیقه فول شارژ کنند. این زمان سریع ترین زمانی نیست که تا بحال دیده ایم ولی از آن خیلی هم دور نیست. همان گونه که در شکل زیر مشاهده می کنید زمان شارژ گوشی LG V20 و One Plus 3T حدود 85 دقیقه است که واقعا زمان اندکی است.

مقایسه مشخصات باتری گوشی موبایل s8 plus

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

3500mAh

نوع باتری

Li-ion non-removable

ولتاژ باتری

3.85 ولت

استقامت کلی باتری

88 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

23 ساعت و 43 دقیقه

زمان پخش ویدئو

16 ساعت و 3 دقیقه

زمان وب‌گردی

12 ساعت و 16 دقیقه

چسب زیر باتری

مدت زمان تعویض

1 ساعت

پرسش و پاسخ (6)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 6 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1401-04-09
خریدار

عالی

5.0
1401-01-18

سلام این باطری 100 درصد اورجینال یا OEM هست و با باطری فابریکی یکی هست یا تفاوت دارد؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر بله باتری اس 8 پلاس باکیفیت OEM یا 100درصد اورجینال هستش.
5.0
1400-08-01

با سلام و وقت بخیر
با توجه به باتری های موجود در بازار و تفاوت قیمت اونها از کجا میشه مطمئن شد که باتری که میخریم اورجینال هست؟
ممنون میشم راهنمایی کنین

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر تشخیص باتری اصلی از تقلبی کار تخصصی هستش و باید مقاله تشخیص باتری اصل از تقلبی مطالعه کنید. در کل باتری های موبایل اگر که فیک یا تقلبی باشد در دو سه بار شارژ اولیه پس از تعویض مشخص خواهد شد که کیفیت باتری اصل است یا تقلبی به همین دلیل شما از هرجای که باتری تهیه می‌کنید با مهلت تست خریداری کنید که اگر از کیفیت باتری ناراضی بودید بتونید مرجوع کنید.
5.0
1399-08-27

سلام باتوجه به اینکه باطری های کپی و فیک تو بازار بسیار زیاد شده از کجا معلوم که این باطری اصلی هستش؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

باتری شامل 7 روز مهلت تست و 30 روز گارانتی تعویض هست و اگر از عملکرد باتری راضی نبودین می‌تونید طی 7 روز باتری رو مرجوع کنید و هزینه رو دریافت کنید.

5.0
1399-04-14

سلام..من دوتا سوال داشتم از خدمتتون..اول اینکه مشکلی از نظر تاریخ و عملکرد باطری پیش نمیاد من خریداری کنم برای حدودا ۱ سال آینده تعویض کنم؟چون سلامت باطری گوشیم رو ۸۱٪ هست و احتمالا نیاز به تعویض داشته باشه در آینده.با توجه به نوسان قیمت ها زودتر خریداری کرده باشم..دوم اینکه من باطری و از شما بخرم زمان نصب قبول میکنید رایگان نصب‌کنید در آینده؟.ممنون.

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

بهتر هست باتری رو همون موقعی که قصد تعویض دارید، خریداری کنید. به این علت که ممکنه باتری در شرایط محیطی مناسبی نگهداری نشه و بر اثر گرما و دمای محیط باد کنه و فاقد کارایی میشه و هم اینکه با توجه به اینکه باتری یک قطعه الکترونیک هست و ممکنه خرابی داشته باشه و با توجه به اینکه مدت زمان گارانتی محدود هست و اگر بعد از یکسال متوجه خرابی باتری بشید دیگه فاقد گارانتی هست و فروشگاه از شما قبول نمیکنه. خیر متاسفانه نصب باتری رایگان نیست و هزینه داره. جهت اطلاع از هزینه تعویض باتری با شماره‌های پشتیبانی داخل سایت تماس بگیرید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم