باتری Samsung Galaxy S5 Mini

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • نقره ای
280,000 تومان
ناموجود
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
موجود شد پیامک بده
توضیحات

توضیحا و بررسی تخصصی باتری گوشی موبایل Samsung Galaxy S5 Mini

گوشی گلکسی S5 mini بسیار شبیه به گلکسی S5 است و حتی خیلی از قابلیت های آن را نیز دارد ولی تاچ و ال سی دی و باتری کوچکتری دارد. باتری این گوشی 2100mAh میلی آمپر ساعت است در حالی که باتری گوشی سامسونگ S5 حدود 700mAh ظرفیت بیشتری دارد. البته صفحه نمایش گوشی گلکسی S5 نیز 5.1 اینچ است که 0.6 اینچ بزرگتر از صفحه نمایش S5 mini می باشد. در ضمن رزولوشن 720 پیکسل نمایشگر S5 mini تقریبا دو برابر کمتر از رزولوشن 1080 پیکسل نمایشگر گوشی S5 است. باید اشاره کنیم که تراشه ی بکار رفته در S5 mini شارژ کمتری مصرف می کند. ما تست های رایج باتری را روی گوشی فوق انجام دادیم که نتایج زیر بدست آمد.

زمان مکالمه

این گوشی زمان مکالمه ی 3G نسبتا خوب و 12 ساعت و 18 دقیقه داشت که برای باتری نسبتا متوسط آن واقعا خوب می باشد. این زمان برای گوشی گلکسی S5 بیشتر از 20 ساعت بود که در مقایسه با گوشی فوق به مراتب بهتر است. البته گوشی هایی مانند HTC One mini یا HTC Desire 600 عملکرد ضعیف تری در این زمینه دارند ولی گوشی هایی چون Nokia Lumia 928 و Xperia L زمان مکالمه ی بیشتری دارند. نتایج این تست را در شکل زیر مشاهده می کنید.

زمان مکالمه باتری S5 Mini

زمان وب گردی

زمان وب گردی این گوشی حدود 13 ساعت و 14 دقیقه بود که حدود 2 ساعت بیشتر از زمان وبگردی با گوشی گلکسی S5 است. البته زمان وب گردی پارامتر مهمی برای کاربران گوشی های همراه به شمار می رود چون آنها بیشتر وقت خود را صرف وب گردی می کنند. در واقع این زمان تقریبا دو برابر زمان وبگردی با گوشی HTC One mini 2 است و حدود نیم ساعت بیشتر از وبگردی گوشی های Xperia Z1 Compact و Moto G یا LG G2 mini می باشد.

زمان وب گردی با باتری S5 Mini

زمان پخش ویدئو

مدت زمان ویدئو دیدن با این گوشی نسبتا خوب وحدود 11 ساعت است. این زمان برای گوشی S5 نیز حدود 11 ساعت می باشد که نشان از عملکرد خوب باتری S5 mini در این زمینه دارد.

پخش ویدئو با باتری اس 5 مینی سامسونگ

زمان پایداری

اگر گوشی فوق را در حالت Stand-by بگذارید، باتری آن حدود 250 ساعت (بیشتر از 10 روز) دوام خواهد آورد که زمان خیلی خوبی است. هم چنین زمان پایداری این گوشی 72 ساعت است که یعنی اگر گوشی تان را یک بار شارژ کنید و روزانه یک ساعت با آن وب گردی یا مکالمه کنید و یا ویدئو ببینید و در بقیه اوقات در حالت Standby باشد، آنگاه گوشی شما 3 روز دوام می آورد. برای مثال، باتری گوشی گلکسی S4 mini تنها 54 ساعت دوام می آورد. البته این روش سنجش، استاندارد تست های باتری است و دوام کلی گوشی شما کاملا بستگی به نحوه ی کار شما با آن دارد.

بررسی کلی باتری S5 Mini

اگر چه باتری گوشی فوق در هیچ کدام از تست های باتری بیشتر از 11 تا 13 ساعت دوام نیاورد ولی در هیچ کدام از تست ها نیز زیر 10 ساعت نیامد که این خود نکته ی امیدوار کننده ای است. در ضمن این نتایج در حالت عادی ثبت شده اند و اگر حالت Ultra Power Saving mode گوشی را فعال کنید قطعا بیشتر دوام خواهد آورد.

جهت اگاهی از عمر باتری گوشی موبایل کلیک کنید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2100mAh

مدل باتری

EB-BG800BBE

نوع باتری

Li-ion

ولتاژ باتری

3.85 ولت

استقامت کلی باتری

72 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

12 ساعت و 18 دقیقه

زمان پخش ویدئو

11 ساعت و 2 دقیقه

زمان پخش موزیک

47 ساعت

زمان وب‌گردی

13 ساعت و 14 دقیقه

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399-01-20

سلام شارژر مناسب اين گوشي رو داريد؟.

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود بر شما

بله موجود هست. مدل EP-TA10 با خروجی 5.3 ولت و 2 آمپر. که روی سایت موجود هست و می‌تونید از قسمت سرچ سایت پیدا کنید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم