هندزفری سامسونگ EG900 جک 3.5 میلی متری

  • اتصال: جک 3.5 میلی‌متری
  • طول سیم: 1.2 متر
  • با قابلیت مکالمه
  • وزن: 20 گرم
گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
135,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

هندزفری Samsung EG900 ساخته شده توسط شرکت Samsung به صورت اختصاصی برای تمامی گوشی های سامسونگ که دارای پورت 3.5 میلیمتری هستند طراحی شده. این هدفون ها در-گوشی یا in-Ear علاوه بر گوشی های سامسونگ با دیگر گوشی های اندرویدی مانند HTC، Sony و LG سازگار است.

برای استفاده از این هندزفری در گوشی های iPhone هیچ مشکلی در صدا وجود ندارد اما ممکن است نتوانید از دکمه های تعبیه شده روی نوار کنترل به درستی استفاده کنید.

بررسی هندزفری سامسونگ EG900

در نوار کنترل این هندزفری سه دکمه وجود دارد. یکی از دکمه ها برای کم و زیاد کردن ولوم صدا و دیگری برای توقف و ادامه آهنگ به کار می رود. همچنین میتوانید با این دکمه به تلفن ها پاسخ دهید بدون این که نیاز باشد به گوشی مراجعه کنید. میکروفونی با کیفیت بالای صدا نیز در پشت همین نوار کنترل به صورت داخلی تعیبه شده است که برای صحبت کردن پشت تلفن و یا ضبط صدا بسیار مناسب است. اگر شما از این هندزفری در گوشی های iPhone استفاده کنید همان کیفیت صدایی را که در گوشی های اندرویدی دریافت می کنید به شما ارائه می دهد. اما مسئله ای که وجود دارد، ممکن است دکمه های ولوم به درستی کار نکنند و اجرای Siri از طریق هندزفری ممکن نباشد.

نوار‌های کنترل هدفون EG900

این هندزفری کم وزن و زیبا در رنگ سفید و مشکی موجود می باشد. هندزفری Samsung EG900 بسیار مناسب برای سفر، ورزش یا کسانیست که در هنگام رانندگی با تلفن همراه صحبت می کنند. وجود اسپیکر های دوگانه در هر گوشی این هدفون باعث شده که کیفیت صدا  بسیار بالا و گوش دادن به موزیک با آن بسیار لذت بخش باشد. دوگانه بودن اسپیکر های داخلی باعث می شود صدا با باس مناسب و وضوح کامل به گوش برسد.

مشخصات هندزفری اصلی سامسونگ EG900

جک 3.5 میلیمتری این هندزفری دارای سه حلقه است بنابراین به چهار قسمت تقسیم می شود. گوش چپ، گوش راست، زمین و دیگری برای میکروفون که ممکن است در برخی از گوشی های هوشمند قسمت میکروفون و زمین  جابه جا باشد که در این صورت میکروفون هندزفری شما کار نخواهد کرد.

هندزفری سیمی سامسونگ EG900 با جک 3.5 میلی متری

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

نوع اتصال

جک 3.5 میلی متری

طول سیم

1.2 متر

قابلیت مکالمه

حساسیت

102 دسی بل

پاسخ فرکانسی

20 هرتز تا 20 کیلو هرتز

امپدانس

32 اهم

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم