برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی اصلی Apple iPhone 7 Plus

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

تعویض تاچ ال سی دی آیفون 7 پلاس زیر 1 ساعت در دفاتر ماکروتل انجام می‌شود.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
مدت زمان تعویض 1 ساعت
قیمت محصول با هزینه تعویض: 2,300,000 تومان
(موجود) تعمیر ۱ ساعته در ماکروتل
>23 امتیاز ماکروپوینت 23 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 11,500 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
مشاوره و درخواست تعمیرات
توضیحات

تاچ ال سی دی Apple iPhone 7Plus / اپل ایفون 7 پلاس قطر 5.5 اینچ دارد و ال سی دی آن از نوع LED-backlit IPS LCD خازنی می باشد. رزولوشن صفحه نمایش گوشی iPhone 7Plus معادل 1080x1920 پیکسل می باشد که منجر به تراکم پیکسلی 401ppi می گردد. با خرید تاچ ال سی دی اصل آیفون 7plus هیچ تغییری در کیفیت و ظاهر صفحه نمایش گوشی خود نمی بینید و همچون سابقش خواهد شد.

مشخصات تاچ ال سی دی آیفون 7 پلاس

صفحه نمایش 7Plus خصوصیات مشابهی از نظر سایز و رزولوشن با سلف خود دارد. در پنل صفحه نمایش این گوشی ماتریس RGB به کار رفته است. اگرچه این پنل از گوشی 6s Plus به بعد آپدیت شده است. طبیعتا گوشی 7plus نیز دارای تاچ 3D می باشد که این تکنولوژی اولین بار در گوشی آیفون 6S به کار رفته بود.

مشخصات تاچ و ال سی دی آیفون 7 پلاس Apple iPhone 7 Plus

میزان روشنایی تاچ ال سی دی

صفحه نمایش رتینای جدید 25% روشن تر است و حتی با وسعت رنگ گسترده(استاندارد سینما) مطابقت می کند اما فقط معدودی از کاربران متوجه تفاوتی در آن می شوند.

گوشی iPhone 7 Plus حداکثر روشنایی 570nit را در انتهای نوار لغزنده ی روشنایی خود ارائه می دهد که اندکی کمتر از گوشی iPhone 6s plus می باشد. با این حال اگر آن را در حالت خودکار تنظیم کنید، روشنایی آن در محیط های روشن حتی تا 680nit هم بالا می رود که قطعا خوب است.

در زیر میزان روشنایی تاچ ال سی دی iPhone 7plus و دیگر گوشی ها مقایسه شده اند. 

میزان روشنایی تاچ ال سی دی iPhone 7 Plus

رنگ های سیاهی که صفحه نمایش آیفون 7 پلاس ارائه می دهد تیره هستند و به همراه روشنایی بالای صفحه نمایش منجر به امتیاز بالای صفحه نمایش این گوشی از نظر نسبت کنتراست(1400:1) می شوند.

بهترین بخش این صفحه نمایش جدید کالیبراسیون رنگ آن است. این گوشی چیزی برای رقابت با وسعت رنگ گسترده ی ذکر شده در بالا ندارد اما به جای آن با دقت رنگی که ارائه می کند می تواند رنگ های رایجی را که هر روزه در زندگی خود می بینیم را بازتولید کند.

در این رابطه صفحه نمایش iPhone 7 Plus متوسط درجه ی انحراف 1.3 را ارائه می دهد که جزو کلاس پیشرو محسوب می شود و تا کنون تنها گوشی های Galaxy Note 5 و Lumia 950قادر به چنین تولید رنگ عالی بودند. تک تک رنگ ها در این صفحه نمایش درجه ی انحرافشان زیر 4 است. بنابراین صفحه نمایش iPhone 7 Plus در بین معدود گوشی های بازار ما(Galaxy Note5, iPhone 7, Lumia 950/950XL) که برای استفاده ی حرفه ای در شرایط بحرانی رنگی کاملا کالیبره هستند قرار می گیرد.

به علاوه آیفون گزینه ی به اصطلاح شیفت شب Night Shift را ارئه می کند که رنگ ها را در صفحه نمایش گوشی تان تنظیم می کند تا اطمینان یابد که چشمان شما در معرض نور آبی روشن بعد از غروب آفتاب قرار نمی گیرد. شما می توانید به طور دقیق ساعات شروع و اتمام زمان هایی که در آن صفحه نمایش تان به رنگ زرد متمایل شود را انتخاب کنید.

در نور شدید صفحه نمایش آیفون 7 پلاس کاملا خوب عمل می کند و در تمام شرایط خوانا باقی می ماند. 

در جدول زیر میزان خوانایی تاچ ال سی دی iPhone 7 plus در زیر نور آفتاب با دیگر گوشی ها مقایسه شده است. 

میزان روشنایی تاچ ال سی دی apple iPhone 7 plus در زیر نور آفتاب

ادامه مطلب
جزئیات محصول
iphone-7plus

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5.5 اینچ

نوع صفحه نمایش

Retina IPS LCD

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1920 × 1080

تراکم پیکسلی صفحه

401 پیکسل بر اینچ

مدت زمان تعویض

1 ساعت

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1401-03-20

سلام شهرستان زنجان هم شعبه تعمیرات اپل سون پلاس رو دارید

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر خیر متاسفانه شعبه نداریم. برای ثبت درخواست تعمیر خودتون می‌تونید از طریق صفحه درخواست تعمیر موبایل که لینک اون در پایین قرار داره درخواست خودتون رو ثبت کنید و گوشی رو برای ما ارسال کنین و پس از تعمیر، مجدد براتون ارسال میشه. https://www.macrotel.ir/blog/206_macrotel-phone-repair.html

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم