برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی Apple iPhone XS Max

تعویض تاچ ال سی دی آیفون ایکس اس مکس، 1 ساعته در دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل انجام می‌شود.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
مدت زمان تعویض 1 ساعت
قیمت محصول با هزینه تعویض: 5,400,000 تومان
5,700,000 تومان
(موجود) تعمیر ۱ ساعته در ماکروتل
مشاوره و درخواست تعمیرات
توضیحات

تاچ ال سی دی گوشی Apple iPhone XS Max

گوشی آیفون ایکس اس مکس دارای بزرگ‌ترین تاچ و ال سی دی بین گوشی‌های آیفون است.

نمایشگر 6.5 اینچ Super Retina OLED ساخت سامسونگ به همراه یک گلس محافظ. البته منظور از گلس محافظ صفحه نمایش گوریلا گلسی میباشد که بر روی ال سی دی ایفون XS Max قرار گرفته و از تاچ و ال سی دی این گوشی محافظت میکند و در اثر ضربه این گلس از صفحه نمایش شما محافظت کرده و شما میتوانید با هزینه‌ای کمتر از هزینه تاچ و ال سی دی اقدام به تعویض گلس صفحه نمایش ایفون خود بکنید.

هنگامی که تاچ ال سی دی آیفون XS Max شما در اثر افتادن یا ضربه خوردن می شکند شاید این پرسش برای‌تان پیش بیاید که کدام قطعه تاچ ال سی دی آن شکسته است فقط گلس یا کل تاچ و ال سی دی آن آسیب دیده و باید تعویض شود؟

برای جواب این سوال مقاله چیزهایی که در مورد تعویض قطعات تاچ ال سی دی گوشی خود باید بدانید را بخوانید.

بررسی تاچ و ال سی دی آیفون ایکس اس مکس

تراکم 458 پیکسل به ازای هر اینچ این نمایشگر مشابه تاچ و ال سی دی آیفون X و تاچ ال سی دی آیفون XS است ولی رزولوشن آن تا 1242x2688 پیکسل افزایش یافته است.

نمایشگر گوشی آیفون ایکس اس مکس از HDR10 و Dolby vision پشتیبانی می‌کند. در ضمن این نمایشگر قادر است بالانس رنگ سفید را به کمک یک سنسور نور محیط شش کاناله تنظیم کند که تنظیمات آن بسیار دقیق است.

این قابلیت کاملا متفاوت نسبت به فیلتر نور آبی یا همان Night shift است.

LCD Display Touch Screen iphone xs max

وضوح رنگ صفحه نمایش

وضوح رنگ نمایشگر گوشی آیفون XS Max بسیار عالی است تا حدی که متوسط deltaE آن حدود 1.9 با ماکزیمم انحراف 3.8 است.

گوشی‌های اندکی در بازار وجود دارند که چنین وضوح رنگی داشته باشند (اکثر آنها گوشی های سامسونگ هستند).

نکته‌ی جالب توجه این است که حتی با کم کردن نور صفحه نمایش تا مینیمم مقدار آن، وضوح رنگ ها تغییری نمی کند.

نسبت کنتراست صفحه نمایش

نسبت کنتراست این صفحه نمایش زیر نور خورشید نیز بسیار عالی و حدود 4.516 می باشد که رقم قابل توجهی است. در واقع این نسبت به مراتب بالاتر از سایر گوشی های AMOLED پرچمدار است.

برای مقایسه، این عدد برای تاچ و ال سی دی گوشی آیفون XS، تاچ ال سی دی گلکسی نوت 9 ، Xperia XZ3 و One plus 6 به ترتیب 5.17، 4.53، 4.502 و 4.321 هستند.

بنابراین برای کار با این گوشی در محیط بیرون یا زیر نور خورشید به هیچ وجه مشکلی نخواهید داشت.

تاچ و ال سی دی ایفون XS Max

ماکزیمم نور صفحه نمایش

ماکزیمم و مینیمم نور نمایشگر این گوشی به ترتیب 657 و 2nits می‌باشند که هر دو عالی هستند. برای مقایسه این اعداد برای گوشی آیفون X به ترتیب 640 و 2nits هستند. بنابراین برای کار با این گوشی در محیط های کم نور و یا شب مشکلی نخواهید داشت.

البته با فعال کردن حالت True Tone، ماکزیمم نور نمایشگر اندکی بیشتر نیز می شود. در کل می‌توان گفت نمایشگر این گوشی بین روشن‌ترین نمایشگر های OLED ساخته شده تا به امروز قرار دارد.

یکی دیگر از پارامترهایی که در مورد صفحه نمایش گوشی‌ها اندازه گیری می‌شود دمای رنگ آنهاست که توازن بین رنگ‌های قرمز و آبی را در صفحه نمایش نشان می‌دهد. دمای رنگ ایده آل برای نمایشگر ها 6500 کلوین در نظر گرفته می‌شود و اگر نمایشگری دارای دمای بالاتر از 6500 کلوین باشد اصطلاحا به آن نمایشگر مایل به آبی (سردتر بودن ظاهر رنگ ها) گفته می‌شود و اگر این عدد کمتر از 6500 کلوین باشد آن را نمایشگر متمایل به قرمز (گرم تر بودن ظاهر رنگ ها) در نظر می‌گیرند.

همان طور که می بینید این عدد برای نمایشگر فوق حدود 6640 کلوین می‌باشد که دمای عالی است. مقدار گامای ثبت شده برای این صفحه نمایش نیز 2.25 است که فوق العاده بوده و نشان از روشنایی کافی آن حین نمایش رنگ‌ها و سایه‌ها می باشد (مقدار گامای ایده آل 2.2 است)

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه نمایشگر این گوشی، عالی بودن متوسط deltaE آن در مقیاس رنگ خاکستری است. همان طور که در شکل زیر می‌بینید این عدد حدود 1.37 است که بسیار عالی بوده و نسبت به سایر گوشی‌های جدید آیفون به مراتب بهتر می باشد. این عدد نشان می‌دهد که نمایشگر فوق به خوبی قادر است پرده های متفاوت رنگ خاکستری را نمایش دهد.

صفحه نمایش موبایل آیفون iphone xs max

وضوح رنگ ال سی دی

چارت وضوح رنگ‌ها بر روی نمایشگر این گوشی را در شکل زیر مشاهده می‌کنید. این چارت نشان می دهد که نمایشگر گوشی تا چه اندازه رنگ‌ها را طبیعی نشان می‌دهد.

ردیف پایین رنگ‌های مرجع یا هدف را نشان می‌دهند در حالی که ردیف بالا رنگ‌های اندازه گیری شده یا واقعی را نشان می‌دهند. همان طور که می بینید رنگ های اندازه گیری شده توسط این نمایشگر بسیار به حالت واقعی نزدیک هستند.

وضوم رنگ تاچ و ال سی دی ایفون xs max

ادامه مطلب
جزئیات محصول
xs-max

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

6.5 اینچ

نوع صفحه نمایش

Super Retina OLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

2688 × 1242

تراکم پیکسلی صفحه

458 پیکسل بر اینچ

مدت زمان تعویض

1 ساعت

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم