برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی LG V10

تعویض تاچ ال سی دی LG V10 در دفاتر تعمیر موبایل ماکروتل، 1 ساعته انجام می‌شود. قیمت اعلام شده برای صفحه نمایش، به همراه اجرت تعویض است.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
قیمت محصول با هزینه تعویض: 490,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

توضیحات مشخصات و بررسی تخصصی و آموزش تعویض تاچ و ال سی دی گوشی موبایل LG V10

تاچ و ال سی دی گوشی LG V10 این گوشی با داشتن صفحه نمایش 5.7 اینچی بدون شک گزینه ی مناسبی برای طرفداران گوشی های خیلی بزرگ به شمار می رود. رزولوشن V10 بسیار عالی و 1440x2560 پیکسل می باشد در حالی که تراکم پیکسلی آن 515ppi است.

مشخصات صحفه نمایش lg v10

روی کاغذ به نظر می رسد که این گوشی از تکنولوژی بکار رفته در صحفه نمایش G4 استفاده می کند ولی در حقیقت V10 نسبت Contrast بالاتر (1490:1) دارد. ماکزیمم نور صفحه نمایش این گوشی کمی پایین تر (432 nits در مقابل 532 nits) می باشد ولی سطح تیرگی آن بدلیل نسبت Contrast آن خیلی کمتر است.

مقایسه مشخصات تاچ ال سی دی v10

صفحه نمایش IPS LCD این گوشی به نظر خوب می رسد ولی Contrast خیلی زیادی دارد و کمی از حالت طبیعی به دور است. همین قضیه برای بالانس رنگ ها وجود دارد و صفحه نمایش V10 سرد و بی روح به نظر می رسد. البته این حالت به تنهایی قابل تشخیص نیست و فقط در مقایسه با صفحه نمایش های دیگر معلوم می شود. البته همه چیز این صفحه نمایش بد نیست مثلا قابلیت خوانا بودن آن در محیط بیرون خوب است و کار کردن با آن در شب نیز چشم شما را اذیت نخواهد کرد چرا که مینیمم نور صفحه نمایش آن راضی کننده است. صفحه نمایش V10 مینیمم نور بسیار پایین یعنی 3.9 nits دارد که اولین بار در G4 دیده بودیم.
از لحاظ وضوح رنگ نیز هر دو گوشی V10 و G4 تقریبا مشابه و نمره ی خوبی دارند (متوسط و ماکزیمم deltaE به ترتیب 4.9 و 10.7). شرکت ال جی هیچ راهی برای تنظیم کردن دمای رنگ صفحه نمایش قرار نداده وگرنه می توانستیم با کمی تغییرات در تنظیمات آن به وضوح رنگ بیشتری دست یابیم.

مشخصات تاچ ال سی دی v10

این روزها شرکت های سازنده ی گوشی ترفندها و تدابیر خاصی را برای جلب مشتری انجام می دهند. گلکسی نوت سامسونگ یک قلم S Pen خوب دارد، گوشی آیفون 6S Plus قابلیت Live Photo دارد، شرکت HTC دو دوربین در گوشی های خود قرار داده است و LG نیز صفحه نمایش ثانویه در گوشی V10 خود قرار داده است. در واقع این صفحه نمایش یک نوار باریک از پنل LCD است که درست بالای صفحه نمایش اصلی قرار دارد. این صفحه نمایش دقیقا بغل دوربین سلفی گوشی قرار دارد که ممکن است در نگاه اول عجیب به نظر برسد ولی نگران نباشید چون که چیز خیلی پیچیده ای نیست و در واقع خیلی ساده و کار کردن با آن آسان می باشد.
ظاهرا صفحه نمایش 5.7 اینچی این گوشی فضای کافی برای طراحان LG فراهم نکرده تا هر چیزی که می خواهند را در آن قرار دهند به همین دلیل پنل ثانویه را ایجاد کرده اند. البته کسانی که از این ایده خوششان نمی آید می توانند آن را خاموش کنند. البته باید یادآور شویم که این صفحه نمایش کوچک همیشه در حالت Always-On قرار دارد. زمانی که گوشی در حالت Sleep باشد، صفحه نمایش دوم فعال بوده و زمان، تاریخ و هر نوتیفیکیشنی که برسد را نشان می دهد.
صفحه نمایش ثانویه ی این گوشی نیز LCD است که یعنی یک نور پشت وجود دارد که همیشه روشن است تا آن را قابل رویت بسازد. البته ال جی این نور پشت را در مقدار نسبتا کم نگه می دارد تا شارژ زیادی مصرف نکند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5.7 اینج

نوع صفحه نمایش

IPS LCD

رزولوشن صفحه (پیکسل)

2560 × 1140

تراکم پیکسلی صفحه

515 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم