تاچ ال سی دی Motorola Moto Z2 Play

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
قیمت محصول با هزینه تعویض: 1,180,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ و ال سی دی گوشی Motorola Moto Z2 Play

شاید فکر کنید صفحه نمایش این گوشی نیز مانند صفحه نمایش Moto Z2 Force گران است ولی باید بگوییم که پنل های این دو گوشی متفاوت است ولی هر دو OLED هستند که برای گوشی میان رده ای چون Z2 Play واقعا عالی می باشد و نسبت به LCD های رایج عملکرد به مراتب بهتری نشان داد.

این گوشی دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی است که پنل Super AMOLED روی آن قرار دارد ولی رزولوشن آن 1080x1920 پیکسل است که برای صفحه نمایش 5.5 اینچی مناسب می باشد. البته شاید به نظر رسد که رزولوشن این صفحه نمایش در مقایسه با رزولوشن QHD گوشی های دیگر پایین باشد ولی باید بگوییم که رزولوشن کمتر به معنی عملکرد گرافیکی بهتر و بهبود بازده ی باتری گوشی نیز است. علاوه بر این موارد وجود تراشه ی Snapdragon 626 روی پنل این گوشی را نیز باید در نظر گرفت که بر عملکرد آن تاثیر مثبت می گذارد.تراکم پیکسلی 401ppi و الگوی پیکسلی Diamond Pentile از دیگر ویژگی های این صفحه نمایش است.

تاچ و ال سی دی موتورولا موتو زد2 پلی moto z2 play

نسبت Contrast این صفحه نمایش بدلیل Super AMOLED بودن بی نهایت می باشد. نتایج تست های ما نشان داد که ماکزیمم نور صفحه نمایش این گوشی در حالت نرمال 432 nits است که در مقایسه با ماکزیمم نور Moto Z2 Force در این حالت به مراتب بیشتر است. ولی در حالت Auto overdrive گوشی Z2 Force عملکرد بهتری دارد و ماکزیمم نور آن تا 559 nits نیز می رسد. هم چنین مینیمم نور صفحه نمایش این گوشی 3 nits می باشد که عالی است و مشکلی برای کار با آن در شب نخواهید داشت.

این اختلاف میزان نور می تواند ناشی از تفاوت پنل های این دو گوشی باشد یا شاید کنترلر های آنها فرق دارند چرا که ماکزیمم نور صفحه نمایش Z2 Play به بیشتر از 432 nits نمی رسد. البته حالت خودکار نور صفحه نمایش در این گوشی کار می کند ولی حالت Overdrive در آن وجود ندارد. به هر حال عملکرد صحفه نمایش این گوشی در این زمینه هنوز هم از صحفه نمایش گوشی موبایل Moto Z Play بهتر می باشد که خود قدمی رو به جلو محسوب می شود. هم چنین در محیط بیرون و شرایط آفتابی هیچ مشکلی برای کار کردن با این گوشی ندارید چرا که نسبت Contrast آن زیر نور خورشید 4.459 است که واقعا فوق العاده می باشد. در واقع این نسبت یکی از بهترین نسبت هایی است که تا بحال برای یک گوشی دیده ایم. همان گونه که در شکل زیر می بینید نسبت Contrast تاچ ال سی دی گوشی گلکسی S7 edge در این حالت 4.439 است که از نسبت Contrast صحفه نمایش گوشی Z2 Play کمتر می باشد.

مشخصات تاچ و ال سی دی موتورولا موتو زد 2 پلی motorola moto z2 play

از نظر وضوح تصویر و تکثیر رنگ ها نیز این گوشی دارای دو حالت Standard و Vibrant می باشد که هیچ کدام از آنها با حالت sRGB در تضاد نیستند. در تست های ما با یک کالرومتر (رنگ سنج) در ماکزیمم نور، هر دو حالت متوسط و ماکزیمم deltaE به ترتیب 4.8 و 10 داشتند.

از آنجایی که این گوشی هیچ گونه تصحیح رنگ دستی ندارد، ممکن است انحراف رنگ های آن مخصوصا رنگ قرمز آن به چشم تان نازیبا باشد. پیشنهاد ما به شما این است که حالت Vivid را انتخاب کنید چرا که این حالت حداقل کیفیت بقیه ی رنگ ها را بهبود می بخشد و آنها را به رنگ های گرم و شاداب نزدیک می کند.
نتایج بدست آمده از تست های صفحه نمایش این گوشی در مقایسه با چند گوشی دیگر نظیر Z Play، G5 Plus و One Plus 5 را در جدول زیر مشاهده می کنید.

قیمت خرید تاچ و ال سی دی موتورولا موتو زد2 پلی motorola moto z2 play

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5.5 اینچ

نوع صفحه نمایش

Super AMOLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1920 × 1080

تراکم پیکسلی صفحه

401 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

تکنولوژی صفحه نمایش

Capacitive

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم