برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی Motorola Moto Z

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
1,180,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ و ال سی دی گوشی موبایل Motorola Moto Z

این گوشی دارای دو نسخه ی Moto Z Droid Edition و Moto Z Force Droid Edition است که هر دو دارای صفحه نمایش 5.5 اینچ AMOLED با رزولوشن Quad-HD یا 2560x1440 پیکسل هستند. رزولوشن صفحه نمایش این گوشی در مقایسه با رزولوشن 1080 پیکسل صفحه نمایش AMOLED گوشی Moto X قابل توجه است. همان گونه که می دانید نمایش رنگ های Vivid، سطح تیرگی بیشتر، خوانایی بهتر در محیط بیرون و بازدهی بهتر از مزایای پنل های AMOLED می باشد. در خیلی از موارد این صفحه نمایش ها قادرند پیکسل های سیاه را خاموش کنند مانند زمانی که نوتیفیکیشن ها یا زمان را به شما نشان می دهند.

مشخصات تاچ ال سی دی motorola moto z

متوسط و ماکزیمم deltaE بدست آمده برای این صفحه نمایش به ترتیب 5.3 و 11.7 بودند که نتایج متوسطی به شمار می روند. رنگ ها روی این صفحه نمایش به خوبی نمایش داده می شوند و در حالت پیش فرض یعنی Vivid displsy به چشم شما خوشایند و مطلوب هستند. هم چنین حالت استاندارد در تنظیمات صفحه نمایش گوشی وجود دارد که رنگ ها را با وضوح بیشتری نشان می دهد. نسبت Contrast این گوشی مانند همه ی صفحه نمایش های AMOLED بی نهایت است که یکی از ویژگی های مثبت آن به شمار می رود.

ماکزیمم نور تاچ ال سی دی moto z

همان طور که گفتیم رنگ ها در حالت استاندارد وضوح بیشتری دارند به جز رنگ سفید که سردتر از آنچه باید به نظر می رسد. در این حالت متوسط و ماکزیمم deltaE به ترتیب 2.9 و 8.1 هستند.
یکی دیگر از قابلیت های پنل این گوشی داشتن حالت Overdrive نور صفحه نمایش است که فقط زمانی که Adaptive Brightness فعال باشد در دسترس است و با فعال کردن آن ماکزیمم نور صفحه نمایش از 370 nits به 506 nits می رسد. اگر چه این میزان نور بیشترین نور بین صفحه نمایش ها نیست ولی به قدر کافی خوب است تا بتوانید حتی زیر نور مستقیم خورشید بدون مشکل با آن کار کنید. بنابراین نسبت Contrast این گوشی زیر نور خورشید خیلی خوب است که همان گونه که در شکل می بینید نمره ی 3.931 را ثبت کرده که خیلی خوب است. برای مثال نسبت Contrast صحفه نمایش آیفون 6S Plus در این حالت 3.53 است.

مشخصات نور صحفه نمایش

بنابراین کیفیت صفحه نمایش این گوشی خوب است و در زاویه ی دید نرمال، هیچ گونه جابجایی رنگی در آن پدید نمی آید. تنها زمانی که در زوایای بیشتر از 80 درجه از مرکز به صفحه نمایش این گوشی نگاه کنید جاجایی رنگ ها اتفاق می افتد. در کل صفحه نمایش این گوشی جزء صفحه نمایش های خوب به حساب می آید.

ماکزیمم و مینیمم نور صفحه نمایش این گوشی به ترتیب حدود 528 و 9 nits هستند که ماکزیمم نور آن عالی است ولی مینیمم نور آن متوسط می باشد. بنابراین این گوشی جزء بهترین گوشی ها برای استفاده در شب به حساب نمی آید و ممکن است در دراز مدت چشم تان اذیت شود.

دمای رنگ روی صفحه نمایش این گوشی حدود 7200 کلوین است که خوب می باشد ولی عالی نیست و نشان از سرد بودن ظاهر رنگ ها در تنظیمات آن است. مقدار گامای ثبت شده برای این صفحه نمایش حدود 2.17 می باشد که خوب است و نشان دهنده ی میزان روشنایی کافی این صفحه نمایش است.

کیفیت صحفه نمایش

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

محافظ گوریلا گلس

Corning Gorilla Glass 4

اندازه صفحه نمایش

5.5 اینچ

نوع صفحه نمایش

AMOLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

2560 × 1440

تراکم پیکسلی صفحه

535 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (3)

متوسط امتیاز مشتریان

3

از مجموع 3 نظر

پرسیدن سوال

3.0
1397-11-11

با سلام.برای تعویض باید گوشی رو حضوری بیاریم دفتر شرکت یا با پست هم میشه ارسال کرد؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر.حضوری میتونید بیاید با پیک موتوری یا پست پیشتاز هم میتونید ارسال کنید.موفق باشید
3.0
1397-06-29

سلام.موجود نمیکنید؟

پاسخ از ماکروتل : سلام.مشخص نیست کی موجود میشه.موفق باشید
3.0
1397-02-10

سلام خسته نباشید. ببخشید میخواستم بدونم این تاچ و ال سی دی اصل شرکت موتورولا هست؟ یعنی میتونم مطمئن باشم؟

پاسخ از ماکروتل : با سلام همه اجناس اصله

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم