تاچ ال سی دی Microsoft Lumia 640 XL

  • تراکم: 259 پیکسل بر اینچ
  • رزولوشن: 720 در 1280
  • اندازه: 5.7 اینچ
  • نوع: IPS LCD
گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
قیمت محصول با هزینه تعویض: 530,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ و ال سی دی گوشی موبایل Lumia 640 XL

این گوشی دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی IPS LCD با رزولوشن 720x1280 پیکسل است. تراکم پیکسلی این گوشی 259 ppi می باشد که اصلا برای یک گوشی خوب نیست (تراکم پیکسلی باید بیشتر از 300 ppi باشد) و این یکی از نقاط ضعف گوشی فوق است.تراکم پیکسلی این گوشی از Lumia 640 نیز کمتر می باشد. ماتریس قرار گیری پیکسل ها روی پنل این گوشی RGB است که مانند آن را در خیلی از گوشی های دیگر دیده ایم. هم چنین گلس Gorilla 3 روی این صفحه نمایش قرار داده شده است.

مشخصات تاچ ال سی دی lumia 640 xl

این گوشی دارای پنل IPS است بنابراین زاویه ی دید آن تقریبا خوب می باشد و جابجایی رنگ در آن نداریم ولی خود رنگ ها کمی تار هستند. خوش بختانه می توانید به تنظیمات صفحه نمایش گوشی بروید و نور، دمای رنگ و شدت آن را تنظیم کنید.

نور صفحه نمایش این گوشی بیشتر از گوشی های اندرویدی مشابه است و سطح تیرگی آن ارتقا یافته که نسبت Contrast گوشی 1099:1 می باشد. نسبت Contrast این گوشی در مقایسه با تاچ و ال سی دی گوشی های Lumia 640، Lumia 830، Lumia 735، Lumia 1320، Xiaomi Redmi 2،Sony Xperia E3 وSony Xperia M4 Aqua را در جدول زیر مشاهده می کنید.

تست صفحه نمایش لومیا 640 ایکس ال

مینیمم نور این صفحه نمایش 3 nits می باشد که عالی است و به شما اجازه می دهد در شب بدون مشکل با گوشی کار کنید. هم چنین وضوح رنگی آن متوسط است ولی با توجه به قیمت آن مناسب می باشد.

 این صفحه نمایش از تکنولوژی ClearBlack ( یک فیلتر پولاریزاسیون که برای کاهش نور استفاده می شود) نوکیا استفاده می کند که این فیلتر باعث می شود گوشی تقریبا معادل Xperia Z3 یا HTC One باشد.

نسبت Contrast نور خورشید این گوشی تقریبا خوب می باشد که از گوشی Lumia 640 به مراتب بهتر است و هم رده ی گوشی هایی چون 6plus، Nokia N9 و گلکسی S4 mini قرار می گیرد. همان گونه که در شکل زیر می بینید این گوشی نمره ی 3.065 را در این قسمت ثبت کرده است (نمره ی کمتر از 3 یعنی پایین تر از حد متوسط).

کنتراست صفحه نمایش Lumia 640 XL

یکی از کمیت هایی که در مورد تاچ و ال سی دی ها محاسبه می شود اندازه ی گاما است که نشان می دهد آیا گوشی حین نمایش رنگ ها روشنایی کافی فراهم می کند یا نه. مقدار گامای حداقل 2.2 می باشد. همان گونه که در شکل زیر مشاهده می کنید مقدار گاما برای این گوشی 2.56 می باشد.

گاما ال سی دی لومیا 640XL

به طور کلی تاچ و ال سی دی این گوشی مزایا و معایب خاص خود را دارند ولی می توان گفت با توجه به قیمت گوشی، کیفیت تاچ و ال سی دی آن خوب است .

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5.7 اینج

نوع صفحه نمایش

IPS LCD

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1280 × 720

تراکم پیکسلی صفحه

259 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم