برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی Samsung Galaxy A5 2016

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

قیمت تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ A5 2016 به همراه اجرت تعویض است. برای تعویض تاچ ال سی دی Samsung Galaxy A5 2016 مدل SM A510 به دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل مراجعه کنید.

صفحه نمایش گوشی شما در کمتر از 1 ساعت تعویض می‌شود.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
1,200,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ Samsung Galaxy A5 2016

گوشی موبایل Galaxy A5 2016 یا Galaxy A510 از جمله گوشی های برتر شرکت سامسونگ و به تکنولوژیِ تخصصی این شرکت یعنی صفحه نمایش Super AMOLED مجهز است. این گوشی با اینکه دارای یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080p می باشد اما در برابر گوشی Galaxy S6 با داشتن صفحه نمایش 5.1 اینچ و رزولوشن 1440p کیفیت ضعیف تری دارد. تاچ ال سی دی A5 2016 جزو صفحه نمایش های برتر به شمار می رود، اما در نور پایین تر از 40 درصد آن، کمی کیفیت صفحه نمایش کاهش پیدا می کند. البته این مورد در بسیاری از صفحه نمایش ها AMOLED دیگر نیز دیده شده اما در گوشی Galaxy A5 2016 این مشکل کمی بیشتر قابل رؤیت است. شاید تا به حال شما متوجه آن نشده باشید اما در صورتی که صفحه نمایش گوشی خود را شکسته و آن را با یک صفحه نمایش که کیفیت پایین تری دارد تعویض کنید این کاهش کیفیت بیشتر قابل مشاهده است.

تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ A5 2016

تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ A5 2016 می تواند تا کمترین حد نور صفحه با 2.1 نیت روشنایی که مخصوص شب و مکان های تاریک است را پشتیبانی کند و در حالت حداکثر نور که به صورت دستی تنظیم شده نور آن تا 421 نیت  افزایش پیدا می کند. این صفحه نمایش در حالت خودکار می تواند حتی تا 600 نیت روشنایی داشته باشد. اما در صورت استفاده از کیفیت تقلبی این میزان نور بسار کمتر است.

انوع کیفیت تاچ ال سی دی A5 2016

به احتمال زیاد اطلاع دارید که انواع اجناس مختلفی برای تاچ ال سی دی سامسونگ وجود دارد ولی شاید تا به حال اسم آن ها به گوشتان نخورده باشد. برای گوشی Galaxy A5 2016 انواع تاچ و ال سی دی با نام های TFT، OLED، گلس تعویض و... یافت می شود که کیفیت بسیار پایین‌تری نسبت به تاچ و ال سی دی سرویس پک سامسونگ که توسط خود کمپانی ساخته شده دارند. با اینکه صفحه نمایش‌های سرویس پک قیمت بالایی دارند، اما استفاده از آن ها به عنوان تاچ و ال سی دی جدید بیشتر پیشنهاد می شود چرا که علاوه بر کیفیت بالاتر، در مصرف باتری گوشی سامسونگ شما اختلال ایجاد نمی کند. انتخاب تاچ و ال سی دی های سرویس پک به شما این امکان را می دهد که از گوشی خود مانند روز اول استفاده کنید.

مشخصات تاچ ال سی دی Samsung Galaxy A5 2016

تشخیص تفاوت تاچ و ال سی دی اورجینال نسبت به تقلبی

مطمئنا موقع خرید تاچ و ال سی دی جدید برای گوشی موبایلتان نیاز دارید که تفاوت کیفیت اورجینال و تقلبی را بتوانید تشخیص دهید. برای تشخیص اینکه تاچ و ال سی دی اورجینال است یا خیر، دستگاهی در دسترس نیست و شما باید به صورت نظری آن را تشخیص دهید. تشخیص تاچ و ال سی دی ها TFT و OLED به دلیل کمتر بودن کیفیت رنگ و نور صفحه کار نسبتا ساده ایست اما این کار برای صفحه نمایش های گلس تعویض بسیار مشکل است. بنابراین در صورت نیاز به خرید تاچ و ال سی دی سرویس پک باید به منابع معتبر مراجعه کنید.

علایم خرابی تاچ و ال سی دی Galaxy A5 2016

پس از ضربه خوردن گوشی موبایل حتی اگر صفحه نمایش گوشی شما نشکند ممکن است عملکرد آن دچار مشکل شود و این مشکلات، خود را به شکل های مختلف نشان می دهند. تاریک شدن نور صفحه نمایش، درست عمل نکردن تاچ گوشی و یا پخش رنگ در صفحه نمایش از جمله این مشکلات است. اما در ایجاد چنین مشکلاتی قسمت های دیگر از گوشی نیز نقش دارند، که برای بررسی دقیق تر باید توسط یک تعمیرکار متخصص بررسی شود.

تعویض تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ A5 2016 در دفتر ماکروتل

بهترین و راحت ترین روش ممکن این است که گوشی موبایل خود را در صورتی که ساکن تهران هستید، از طریق پیک ارسال کنید و نهایتا بعد از 5 ساعت گوشی خود را تحویل بگیرید. اما در صورتی که ساکن شهرستان هستید، می توانید گوشی موبایل خود را به وسیله پست پیشتاز ارسال کنید و نهایتا 4 روز بعد آن را تعمیر شده تحویل بگیرید. برای تحویل سریع تر گوشی می توانید به صورت حضوری به دفتر ماکروتل مراجعه کرده و در کمتر از 2 ساعت گوشی خود را تحویل بگیرید.

شرایط گارانتی تعویض تاچ و ال سی دی گوشی Galaxy A5 2016

فروشگاه ماکروتل به دلیل حساس بودن تاچ و ال سی دی گوشی ها توانایی ارسال آن ها را ندارد و این تاچ و ال سی دی فقط برای تعویض در دفتر موجود می باشد. جهت اطمینان بیشتر کاربران و تست صفحه نمایش خریداری شده فروشگاه ماکروتل یک هفته را جهت تست گوشی برای شما در نظر گرفته است که در طول این مدت، در صورت بروز مشکلاتی مانند درست عمل نکردن تاچ می توانید جهت گارانتی محصول مراجعه کنید. البته در صورتی که گوشی شما ضربه خورده باشد یا تاچ و ال سی دی از نظر ظاهری تغییر کرده باشد شامل گارانتی نمی شود.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5.2 اینچ

نوع صفحه نمایش

Super AMOLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1920 × 1080

تراکم پیکسلی صفحه

424 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (7)

متوسط امتیاز مشتریان

4.4

از مجموع 7 نظر

پرسیدن سوال

4.0
1398-01-30

تاچ ال سی دی A5 2015رو دارید

پاسخ از ماکروتل : سلام.بله با کلیک روی لینک زیر قیمتش رو میتونید مشاهده کنید.قیمت تاچ وال سی دی Samsung Galaxy A500 A5 2015
3.0
1397-10-20

با سلام.میشه بفرمایین بالاخره موجود شده یا خیر؟؟؟ .اگر موجود هست قیمت اعلام شده به روز هست یا خیر ؟؟؟ .ممنون میشم مشخص بفرمایین.

پاسخ از ماکروتل : نوشته شده نا موجود یعنی موجود نیست.
5.0
1397-06-24

سلام.تاچ و lcd سامسونگ مدل a5 2016 توی سایت ناموجود هست.ممکنه موجودش کنید؟؟

5.0
1396-04-21

سلام صفحه گوشی a5 2016 رو کی موجود میکنید ؟.جای دیگه ای رو میشناسید که بفروشند؟.من صفحه گوشیم روشن نمیشه فقط کلیدهای کنار خانه ی home روشن میشن.

پاسخ از ماکروتل : سلام موجود هست توی سایت.
4.0
1395-10-12

باسلام و مرسی از سای خوبتون..لطفا رنگ مشکی رو موجود کنید تا اخر این ماه گوشیم خصفحه نمایش گوشیم شکسته ..سیاه رو موجود کنید

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم