تاچ ال سی دی Samsung Galaxy A30s مدل SM-A307

صفحه نمایش سامسونگ Samsung Galaxy A30s مدل SM-A307 از نوع Super AMOLED با اندازه 6.4 اینچ است.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
رنگ محصول
مدت زمان تعویض 1 ساعت
قیمت محصول با هزینه تعویض: 3,000,000 تومان
(موجود) تعمیر ۱ ساعته در ماکروتل
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
>30 امتیاز ماکروپوینت 30 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 15,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
مشاوره و درخواست تعمیرات
توضیحات

تاچ و ال سی دی گلکسی A30s

سامسونگ موبایل میان رده‌ی جدید خود را که گلکسی A30S نام دارد، با اندروید ۹ روانه‌ی بازار کرده است. یکی از مشکلاتی که باعث سردرگمی اغلب کسانی که قصد خرید سری A را دارند می‌شود، تفاوت انواع مدل های این سری می‌باشد و مخصوصا با معرفی مدل هایی که در آخر حرف S وجود دارد این مشکل بیش از پیش جلوه می‌کند.

ال سی دی گلکسی A30S دقیقا مانند تاچ ال سی دی گلکسی A30، حدود ۸۵ درصد از بخش جلویی بدنه را اشغال کرده است و دارای اندازه‌ی ۶.۴ اینچ می‌باشد. پنل به کار رفته در نمایشگر A30 که فول اچ دی پلاس (+FHD) و دارای رزولوشن 1080x2340 می‌باشد اما تاچ و ال سی دی گلکسی A30s از نوع +HD و دارای رزولوشن 1560x720 است؛ در واقع کیفیت صفحه نمایش A30s فدای دوربینی بهتر شده است.

مشخصات تاچ ال سی دی Samsung Galaxy A30s

این گوشی نیز مانند اکثر موبایل های هوشمند امروزی، از صفحه نمایش Infinity-U استفاده می‌کند که شامل بریدگیِ نام آشنای ناچ (Notch) می‌شود.

گلکسی A30s از نظر قابلیت و ویژگی‌ها، بین A30 و A40 قرار خواهد گرفت. پنل سوپر امولد به کار رفته در تاچ و ال سی دی A30s دارای تراکم پیکسلیِ ۲۶۸ پیکسل بر اینچ است که خیلی رضایت بخش نیست و نسبت تصویر در این موبایل 19.5:9 می‌باشد؛ هم‌چنین تاچ A30s مانند تمامی موبایل و تبلت هایی در حال تولید هستند، از ۱۰ انگشت به صورت هم‌زمان نیز پشتیبانی می‌کند.

ویژگی های دیگر پنل و تاچ ال سی دی گلکسی A30S

زوایه دید

تصاویر در ال سی دی سامسونگ A30S به لطف استفاده از پنل هایSuper AMOLED از همه‌ی جهت‌ها خوب به نظر می‌رسد.

همانطور که در عکس زیر هم مشاهده می‌کنید تصاویر از تمامی زوایا به خوبی و بدون اغراق دیده می‌شود و هیچ درخشندگی یا تاریکیِ غیر طبیعی، به چشم نمی‌آید؛ حتی متون که به نسبت عکس ها بسیار ریزتر و جزئی‌تر هستند نیز در تمام زاویه های شدید قابل خواندن است؛ البته هم‌چنان پنل های IPS نسبت به پنل های سوپر امولد از زوایه دید بهتر و پایدارتری برخورددار می‌باشد.

 زاویه دید تاچ و ال سی دی سامسونگ a30s

نور صفحه نمایش

روشنایی تاچ و ال سی دی گلکسی A30s به صورت میانگین چیزی حدود ۳۰۶ نیت در حالت دستی (Manual) و نزدیک ۴۸۹ نیت در حالت فعال بودن حسگر یا همان سنسور تشخیص میزان نور می‌باشد و حداقل نوری که صفحه از خود ساطع می‌کند به ۴ نیت می‌رسد و این می‌تواند در شب ها با کاهش نور به مقداری پایین‌تر، تاحدود باعث جلوگیری از صدمه به چشم شما شود.

نکته: نیت یا Nit یکی از واحد های مهم و کاربردی برای اندازه گیری روشنایی و نور دنیای فیزیک است.

 شاید این نکته را نمی‌دانستید اما روشنایی یک صفحه نمایش به صورت یکسان در تمامی بخش های آن ساطع  نمی‌شود و برای مثال نور ال سی دی Galaxy A30s تا ۹۳ درصد به صورت برابر در سطح نمایشگر پخش می‌شود که در عکس زیر می‌توانید این میزان را در قسمت های مختلف مشاهده کنید:

نور ال سی دی galaxy a30s

ساختار تاچ ال سی دی گوشی A30s به قدری خوب است که شما را در محیط های روشن هم تنها نگذارد. با اینکه میزان روشنایی این نمایشگر خیلی بالا نیست و در سطح متوسطی قرار دارد اما در صورتی که نور صفحه نمایش را در بالاترین درجه بگذارید، مشکلی بابت استفاده از آن در زیر نور مستقیم خورشید نخواهد بود و شاهد حداقل مقدار رفلکس یا بازگشت نور هستیم؛ این باعث می‌شود که گلکسی A30S به گزینه‌ای مناسب در استفاده های بیرون از خانه و محیط های نسبتا روشن تبدیل شود.

در جدول زیر می‌توانید مقایسه‌ای کوچک بین روشنایی تاچ ال سی دی گلکسی A30S با دیگر موبایل ها داشته باشید:

تاچ و ال سی دی گلکسی a30 اس

PWM در ال سی دی Galaxy A30S

PWM مفهوم جالب و شاید مهمی باشد که در هیچ فروشگاهی نام و مقدار آن ذکر نمی‌شود و فقط تعداد محدودی از سایت ها به آن می‌پردازند. PWM مخفف عبارت Pulse Width Modulation است که در فارسی ما آن را به مدلاسیون پهنای پالس ترجمه می‌کنیم. کاربرد این قابلیت در کاهش کنترل و کاهش نوسانات مربوط به مقدار نور است.

در حال حاضر حدود ۵۰ درصد از تبلت‌ها و موبایل ها از PWM درصفحه نمایش های خود استفاده می‌کنند.

مقدار pwm گوشی galaxy a30s

حداقل نرخ استاندارد pwm باید چیزی حدود ۲۰۰ هرتز باشد؛ اگر مقدار آن از رقم ذکر شده پایین‌تر برود و چشم های حساسی دارید، امکان خستگی چشم و سر درد زمانی که نور صفحه نمایش را خیلی کم می‌کنید، وجود دارد.

خوشبختانه ال سی دی گلکسی A30s از PWM با نرخ ۲۴۰ استفاده می‌کند که کاملا استاندارد و مناسب است.

تعویض تاچ و ال سی دی Galaxy A30s

برای خرید و تعویض تاچ ال سی دی اصلی سامسونگ A30s می‌توانید به دفتر تعمیر موبایل ماکروتل مراجعه کنید و در صورت نیاز به مشاوره با شماره های داخل وبسایت که در بخش «تماس با ما» وجود دارد، زنگ بزنید.

اگر در تهران یا شیراز سکونت دارید، برای تعویض می‌توانید به صورت حضوری تشریف بیاورید یا حتی با پیک دستگاه خود را برای ما ارسال کنید و اگر خارج از تهران یا شیراز سکونت دارید، متاسفانه به دلیل حساسیت قطعات تاچ و ال سی دی نمی‌توان آن را برای شما فرستاد، مگر آنکه موبایل یا تبلت خود را با پست برای دفاتر تعمیر ماکروتل که آدرس آن را در پایین سایت مشاهده می‌کنید ارسال کنید.

تعویض تاچ ال سی دی گوشی گلکسی A30s زیر ۴۰ دقیقه برای شما مشتریان عزیز انجام خواهد شد.

قیمت این صفحه نمایش با اجرت تعویض در سایت قرار گرفته است.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

6.4 اینچ

نوع صفحه نمایش

Super AMOLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1560 × 720

تراکم پیکسلی صفحه

268 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

مدت زمان تعویض

1 ساعت

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

3

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

3.0
1400-01-16

تشکر ویژه از سایت

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

سپاسگذاریم.

موفق باشید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم