برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی Samsung Galaxy J7 Pro مدل SM-J730

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

تعویض تاچ ال سی دی Samsung Galaxy J7 Pro در دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل در کمتر از 1 ساعت تعمیر گوشی انجام می‌شود.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • آبی
مدت زمان تعویض 1 ساعت
قیمت محصول با هزینه تعویض: 2,500,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

بررسی تاچ و ال سی دی گلکسی J7 Pro

یکی از محبوب‌ترین و پر فروش‌ترین محصولات سامسونگ همین سری Galaxy J است؛ این مجموعه در کنار قابلیت های مناسب، قیمتی اقتصادی نیز دارد. گلکسی j7 pro در اواسط سال ۲۰۱۷ میلادی با یک نمایشگر ۵.۵ اینچی یا ۱۴ سانتی متری معرفی و پس از یک ماه منتشر شد. میزان باتری و کیفیت تاچ و ال سی دی یکی از مزایای گلکسی j7 پرو به شمار می‌رود. این گوشی دارای پنلی با رزولوشن 1080x1920 یا همان فول اچ دی (FullHD) معروف و پرکاربرد است. کیفیت صفحه نمایش فقط در HD یا FullHD بودن آن خلاصه نمی‌شود؛ یکی دیگر از پارامتر و معیار های مهم برای سنجش یک ال سی دی، تراکم یا چگالی پیکسلی آن می‌باشد؛ تراکم پیکسلی گلکسی J7 Pro به عدد ۴۰۱ پیکسل بر اینچ (401ppi) می‌رسد که در یک کلام فوق العادست.

تاچ و ال سی دی گلکسی جی سون پرو

شاید فقط کمی تعداد پیکسل ها بیشتر باشد اما برای درک بهتر آن، می‌توان تراکم پیکسلی نمایشگر J7 Pro را با ال سی دی گلکسی A80 مقایسه کرد و هم‌چنین ۷۳ درصد از بخش جلویی بدنه، توسط صفحه نمایش اشغال شده است. متاسفانه برای کاهش هزینه های تمام شده، در تاچ و ال سی دی گلکسی J7 Pro، محافظ های گوریلا گلس (Gorilla Glass) به کار نرفته است؛ پس پیشنهاد می‌شود بعد از خرید موبایل Galaxy J7 Pro یا تعویض ال سی دی، حتما از یک گلس یا محافظ با کیفیت استفاده کنید تا به راحتی صفحه خط و خش نیفتد. ابعاد تصویر در این گوشی ۱۶:۹ است و از لمس ده انگشت به صورت هم‌زمان نیز پشتیبانی می‌کند.

مشخصات دیگر تاچ ال سی دی سامسونگ گلکسی J7 Pro

روندی که سامسونگ برای پنل و ال سی دی به کار رفته در موبایل و تبلت های میان‌رده، بالا‌رده و حتی در بعضی موارد پایین رده خود در پیش می‌گیرد، تغییر نکرده است و هم‌چنان شاهد استفاده از پنل های با کیفیت Super AMOLED هستیم. الگوی قرار گیری پیکسل ها روی این نمایشگر به صورت Diamond Pentile است که باعث وضوح بیشتر تصویر می شود. همان طور که در شکل زیر می بینید در این الگو، پیکسل های سبز رنگ دو برابر پیکسل های دیگر در روی صفحه نمایش قرار گرفته اند.

تاچ و ال سی دی گلکسی جی ۷ پرو

میزان نور ال سی دی

میزان نور نمایشگر یکی از پارامتر و فاکتور های مهم برای افرادی است که زمان زیادی را بیرون از خانه و محل کار سپری می‌کنند. میزان روشنایی ال سی دی گلکسی j7 pro در حالت دستی (Manual) حداکثر به ۳۵۰ نیت و در حالت اتوماتیک حداکثر به ۵۳۰ نیت می‌رسد. این مقدار نور تقریبا حدود ۶۰ نیت از گلکسی j7 عادی نیز بیشتر است.

نکته: نیت یا Nit یکی از واحد های سنجش میزان نور و روشنایی است؛ عدد بزرگتر به معنای نور بیشتر خواهد بود.

۵۳۰ نیت برای موبایلی که حدود سه سال پیش منتشر شده، رقمی بسیار مناسب و بالایی است؛ امروزه حتی بعضی موبایل های گران‌تر و جدید‌تری که در بازار هستند، دارای نور کم‌تری هستند. روشنایی ال سی دی گلگسی جی ۷ پرو کاملا مناسب برای استفاده در زیر نور مستقیم خورشید است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

قابلیت Always-On Display

به لطف استفاده از پنل های سوپر امولد و قابلیت Always-On display می‌توانید زمانی که صفحه نمایش خاموش است، فقط بخشی از آن را روشن کنید؛ کاربرد آن در زمینه نمایش اعلانیه‌ها یا زمان و غیره می‌باشد؛ البته نیازی به نگرانی درباره‌ی مصرف باتری نیست و سامسونگ کاملا این قابلیت را بهینه سازی کرده است.

کنتراست تاچ و ال سی دی

مانند همه‌ی ال سی دی های سامسونگ، این گوشی نیز نسبت کنتراست بی نهایت دارد. به عبارتی دیگر نمایشگر این گوشی قادر است رنگ تیره را به راحتی و با خاموش کردن پیکسل های دیگر نشان دهد. پنل های AMOLED تنها بخشی از نمایشگر که رنگی به جز تیره دارند را روشن می کنند. نسبت کنتراست این صفحه نمایش زیر نور خورشید نیز عالی و حدود 3.998 است که رقم قابل قبولی است. برای مثال این عدد برای تاچ و ال سی دی گوشی های سامسونگ (2017 J7 (A5 (2017)، A5 (2016 و (A3 (2017 به ترتیب 3.81، 3.8، 3.7 و 3.6 هستند. نسبت به دست آمده برای این گوشی هم ردیف نسبت کنتراست تاچ و ال سی دی نوت 8 در زیر نور خورشید بوده که واقعا خارق العاده است. بنابراین برای کار با این گوشی در محیط بیرون یا زیر نور خورشید به هیچ وجه مشکلی نخواهید داشت.

تاچ گلکسی j7 pro

این گوشی یکی از بهترین نمایشگر ها را در زمینه ی وضوح رنگ دارد تا جایی که متوسط deltaE آن در حالت Basic حدود 1.4 می باشد که رقم قابل توجهی است. اگر از کنتراست و رنگ ها خیلی سر در نمی‌آورید، می توانید نمایشگر را در حالت پیش فرض Adaptive mode قرار دهید که رنگ ها را تنظیم می کند. در این حالت، متوسط deltaE به 6.0 خواهد رسید که ماکزیمم آن 14.3 و برای رنگ قرمز است.

PWM در پنل

PWM  خلاصه شده‌‌ی عبارت Pulse-width modulation است که به آن مدلاسیون پهنای پالس می‌گویند. با استفاده از PWM می‌توان نوسانات مربوط به شدت نور نمایشگر های موبایل، تبلت یا هر دستگاهی که دارای صفحه نمایش است را کنترل و تغییر داد. مقدار PWM در تاچ و ال سی دی گلکسی جی ۷ پرو به درستی اندازه‌گیری نشده است اما با توجه به مدل j7 عادی، میزان آن را می‌توان حدود عدد ۲۵۷ تعیین کرد که کاملا استاندارد است.

تقریبا نیمی از موبایل و تبلت های امروزی از PWM  برای کاهش و افزایش نور ال سی دی استفاده می‌کنند و حداقل نرخ پیشنهادی PWM حدود ۲۰۰ است. این فناوری معایبی مانند خشکی چشم یا سر درد موقت را برای افرادی که به آن حساس هستند را به ارمغان می‌آورد؛ برای جلوگیری از مشکلات ذکر شده فقط کافی است که نور نمایشگر را روی کم‌ترین درجه‌ی ممکن نگذارید.

تعویض تاچ و ال سی دی Galaxy J7 Pro

برای خرید و تعویض تاچ ال سی دی اورجینال سامسونگ گلکسی جی۷ پرومی‌توانید به دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران مراجعه کنید و در صورت نیاز به مشاوره با شماره های داخل وبسایت که در بخش «تماس با ما» وجود دارد، زنگ بزنید. اگر در تهران سکونت دارید، برای تعویض می‌توانید به صورت حضوری تشریف بیاورید یا حتی با پیک دستگاه خود را برای ما ارسال کنید و اگر خارج از تهران سکونت دارید، متاسفانه به دلیل حساسیت قطعات تاچ و LCD  نمی‌توان آن را برای شما فرستاد، مگر آنکه موبایل یا تبلت خود را با پست برای دفتر تعمیر ماکروتل که آدرس آن را در پایین سایت مشاهده می‌کنید ارسال کنید. تعویض تاچ ال سی دی گوشی گلکسی J7پرودر کمتر از ۵۰ دقیقه برای شما مشتریان عزیز انجام خواهد شد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5.5 اینچ

نوع صفحه نمایش

Super AMOLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1920 × 1080

تراکم پیکسلی صفحه

401 پیکسل بر اینچ

مدت زمان تعویض

1 ساعت

پرسش و پاسخ (3)

متوسط امتیاز مشتریان

4.3

از مجموع 3 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399-01-01

با سلام و تبریک سال نو.تاچ ال سی دی سامسونگ j7pro که در ماکروتل ارایه میدید آیا کاملا اورجینال میباشد، و با اصل هیچ فرقی از لحاظ تصویر و کیفیت ندارد؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود بر شما

بله ال سی دی سرویس پک شرکت سامسونگ و با فریم هست و از لحاظ کیفیت تاچ و تصویر هیچ تفاوتی با روز اول مشاهده نخواهید کرد. برای تست این موضوع 7 روز مهلت تست به شما ارائه داده میشه.

3.0
1397-06-05

سلام.میشه لطفا زودتر موجود بشه من میخوام سفارش بدم.ممکنه تا چند ماه طول بکشه؟؟؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر.موجود نیست متاسفانه و فعلا هم موجود نمیشه.موفق باشید
5.0
1397-05-23

سلام و خسته نباشید.امکانش هست دوباره موجود بشه؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر.فعلا معلوم نیست اما موجود میشه.موفق باشید

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم