برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی Samsung Galaxy J6 Plus مدل SM-J610

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

تعویض تاچ ال سی دی جی 6 پلاس سامسونگ نیم ساعته در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل انجام می‌شود.

قیمت ال سی دی J6 Plus به همراه هزینه تعویض است.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
قیمت محصول با هزینه تعویض: 990,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ و ال سی دی سامسونگ گلکسی J6 Plus 2018

شرکت سامسونگ را دیگر همه‌ی ما می‌شناسیم و می‌‌دانیم که چندین سال است که در بازار جهانی در بین سه تولید کننده‌ی برتر موبایل های هوشمند قرار گرفته است. سامسونگ انواع موبایل را برای تمامی سلایق در دستِ ساخت دارد؛ از سری S و Note که پرچمدار هستند و برای افرادی در جستجوی بهترین‌ها می‌باشند به یک گزینه‌ی ایده‌آل تبدیل شده است تا سری M در سال گذشته معرفی شده و سری A که برای افرادی که دنبال یک موبایل تقریبا قدرتمند با قیمتی مناسب هستند، ایجاد شده است. سامسونگ در سال ۲۰۱۸ به صورتِ ناگهانی اعلام کرد که دیگر موبایلی را از سری گلکسی J تولید نخواهد کرد و سری جِی به نوعی با سری A تلفیق می‌شود. گلکسی J6 پلاس در سپتامبر سال ۲۰۱۸ معرفی و تنها یک ماه بعد، یعنی در اُکتبر، به بازار جهانی عرضه شد. تاچ و ال سی دی گلکسی +j6 حدود ۶ اینچ یا به عبارتی ۱۵.۲۴ سانتی متر است که اندازه‌‌ی کافی، و مناسبی دارد و برای استفاده با اکثر دست‌ها ایده‌آل خواهد بود.

تاچ و ال سی دی گلکسی +j6

این موبایل به نمایشگرِ به نسبت بزرگی، مجهز شده است اما متاسفانه سامسونگ برای محافظت هر‌چه بیشتر از تاچ و صفحه نمایش، هیچ اقدامی انجام نداده و +J6 فاقد محافظ است؛ پس پیشنهاد اگر تا الان روی گلکسی جِی ۶ پلاس خود، گلس ننداخته‌اید، در اسرع وقت یکی تهیه کنید تا از حوادث احتمالی جلوگیری شود. صفحه نمایش یکی از مهم‌ترین ویژگی های یک تبلت یا موبایل است؛ سامسونگ در تاچ و ال سی دی گلکسی j6 پلاس ۲۰۱۸، از یک پنل با رزولوشن ۱۴۸۰ در ۷۲۰ پیکسل یا برای بیان راحت‌تر، اچ دی پلاس (+HD) استفاده کرده است که در ادامه‌ی مطلب بیشتر به آن می‌پردازیم. چگالی یا همان تراکم پیکسلی در پنل +j6 به ۲۷۴ پیکسل به اینچ می‌رسد که اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم، راضی کننده نیست. نسبت تصویر نیز ۱۸.۵ در ۹ می‌باشد که استاندارد است و از بخش جلویی گوشی، چیزی حدودِ ۷۳.۶ درصد توسط صفحه نمایش اشغال شده است. اندازه‌ی نسبتاً بزرگِ ال سی دی گلکسی j6 پلاس ۲۰۱۸ باعث می‌شود که این موبایل به یک دستگاهِ مناسب برای تماشای ویدیو و وب‌گردی تبدیل شود.

نگاهی دقیق‌تر به پنل و تاچ و ال سی دی گلکسی j6 پلاس

شرکت سامسونگ تقریباً در تمامی موبایل‌ها و تبلت‌های خود، سعی می‌کند از پنل های امولد (AMOLED) استفاده کند؛ برای مثال در ال سی دی گلکسی S10 پلاس شاهد استفاده از پنل های جدید داینامیک امولد، و در ال سی دی گلکسی S8 شاهد استفاده از پنل های سوپر امولد هستیم. متاسفانه تاچ و ال سی دی گلکسی +j6 از نوع AMOLED نیست و به جای آن، پنل های TFT LCD به‌کار رفته است. پنل های TFT به هیچ وجه قابل مقایسه با نوع امولد نیستند و سامسونگ برای کاهش هزینه‌ی نهایی محصول، مجبور به استفاده از این نوع پنل شده است. زبان طراحی به کار رفته در +Galaxy J6 عادی می‌باشد و هنوز در سال ۲۰۱۸ طراحیِ Infinity-O یا Infinity-U، مثل امروز فراگیر نشده بود.

PWM در پنل گلکسی جی ۶ پلاس

تاچ و pwm در galaxy j6 plus 2018

بسیاری از محصولات الکترونیکی مانند لپ تاپ، تبلت یا موبایل‌ها، برای کاهش یا افزایش میزان نور صفحه نمایش از قابلیتی تحت عنوان PWM یا Pulse Width Modulation استفاده می‌کنند؛ در اکثر اوقات پیشنهاد می‌شود که نرخ این قابلیت حداقل ۲۰۰ هرتز باشد، به زبان دیگر ۲۰۰ هرتز، استاندارد و لازمه‌ی این ویژگی است و معمولا موبایل های سامسونگ از نرخ های نزدیک به ۲۵۰ هرتز استفاده می‌کند. اگر به PWM حساس باشید، امکان این وجود دارد که خشکی یا سوزش چشم یا سر‌درد را تجربه کنید. خبر خوب اینکه در آزمایش های ثبت شده روی تاچ و ال سی دی گلکسی J6 پلاس، شاهد هیچ گونه سوسو زدن نور در شرایط نرمال یا عادی نبودیم؛ البته این به معنای عدم استفاده از PWM نیست ولی در آزمایش‌ها چیزی مبنی بر استفاده از آن هم ارائه داده نشد.

روشنایی پنل گلکسی j6 پلاس 2018

مقدار نوری که پنل یک موبایل یا تبلت می‌تواند تولید کند، از پارامتر های مهم آن به شمار خواهد می‌رود. ال سی دی گلکسی +j6 در حالت دستی (Manual) می‌تواند به حداکثر ۴۴۶ نیت و در حالت خودکار یا فعال بودن حسگر تشخیص نور، به ۵۱۵ نیت برسد. همانطور که می‌دانید، نور به صورت یکسان در تمام نقاط نمایشگر پخش نمی‌شود؛ در تصویر زیر می‌توانید درصد توزیع نور را در ال سی دی گلکسی j6 پلاس ۲۰۱۸ مشاهده کنید:

روشنایی تاچ و ال سی دی گلکسی j6plus

زمان پاسخگویی در تاچ و ال سی دی گلکسی j6 plus

به مدت زمانی که طول می‌کشد که یک پیکسل از رنگی، به رنگِ مشخص دیگری تبدیل شود، زمان پاسخگویی یا Response Time می‌گویند. زمان پاسخگویی یکی از پارامتر های مهم برای ارزش گذاری بر روی پنل یا تاچ یک دستگاه است و ارزش خود را در بازی های سبک شوتر و بازی های آنلاینی مانند PUBG Mobile یا  Fortnite، بیشتر از همه جا نشان خواهد داد. هر چقدر نرخ  و زمان پاسخگویی مقدار کمتری را داشته باشد، واکنش زودتر پیکسل ها را شاهد خواهیم بود. نرخ تبدیل رنگ پیکسل‌ها در تاچ و ال سی دی سامسونگ گلکسی j6 پلاس از رنگ سفید به مشکی یا بالعکس، حدود ۲۴.۴ میلی ثانیه و نرخ تبدیل رنگ پیکسل‌ها از رنگ خاکستری ۸۰ درصد به خاکستریِ ۵۰ درصد یا بالعکس، حدود ۵۱.۲ میلی ثانیه است. متاسفانه این زمان پاسخ‌دهی آن‌چنان مناسب نیست و حدود ۱۲ برابر از تاچ و ال سی دی گلکسی S10 کندتر است؛ به هرحال نسبت به قیمتی که برای این دستگاه پرداخت می‌کنید، بیشتر از این نمی‌توان از آن انتظاری داشت.

 پیشنهاد مطالعه: بررسی موبایل گلکسی A60

خرید و تعویض تاچ ال سی دی گلکسی J6 پلاس

خرید تاچ و ال سی دی گلکسی جی ۶ پلاس

برای خرید و تعویض تاچ ال سی دی اصلی گلکسی جِی ۶ پلاس ۲۰۱۸ می‌توانید به دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران مراجعه کنید و در صورت نیاز به مشاوره با شماره های داخل وبسایت که در بخش «تماس با ما» وجود دارد، زنگ بزنید. اگر در تهران سکونت دارید، برای تعویض می‌توانید به صورت حضوری تشریف بیاورید یا حتی با پیک دستگاه خود را برای ما ارسال کنید و اگر خارج از تهران سکونت دارید، متاسفانه به دلیل حساسیت قطعات تاچ LCD نمی‌توان آن را برای شما فرستاد، مگر آنکه موبایل یا تبلت خود را با پست برای دفتر تعمیر ماکروتل که آدرس آن را در پایین سایت مشاهده می‌کنید ارسال کنید. تعویض تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ گلکسی +J6 در کمتر از ۲ ساعت برای شما مشتریان گرامی انجام خواهد شد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

6 اینچ

نوع صفحه نمایش

IPS LCD

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1480 × 720

تراکم پیکسلی صفحه

274 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1402-08-11

قیمت چند

خالد احراری (کارشناس ماکروتل) :

سلام این ندل رو موجود نداریم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم