برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی Samsung Galaxy J8 2018 مدل SM-J810

تعویض تاچ و ال سی دی سامسونگ Samsung Galaxy J8 در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل 2 ساعت به زمان نیاز دارد

قیمت تاچ ال سی دی Galaxy J8 به همراه هزینه تعویض است

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
قیمت محصول با هزینه تعویض: 2,200,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی سامسونگ J8 2018

بیشترین سهم در تعداد موبایل‌هایی که به صورت فعال در ایران در حال استفاده است به شرکت نام آشنای کره‌ای، یعنی سامسونگ اختصاص دارد. این کمپانی موبایل‌های خود را در انواع و اقسام مدل‌ها در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و برای تمامی افراد با کاربری و نیاز های متفاوت، دستگاه هوشمند تولید می‌کند.

اگر به گوشی‌های گران قیمت و البته قدرتمند علاقه دارید، باید سراغ سری S و Note که پرچمدارهای این شرکت به حساب می‌آیند بروید؛ اگر دنبال قدرت و کارایی در کنار هزینه و قیمت متعادل‌تر هستید، بهتر است که به سری A که امروزه جزو پر فروش ترین‌ها می‌باشد، نگاهی بیاندازید. سری گلکسی J سامسونگ، یکی از معروف‌ترین و پر استفاده‌ترین موبایل‌های این کمپانی است که هدف آن تصاحب جایگاه و سهم بیشتری از بازار گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده می‌باشد.

معمولا در سری جِی شاهد آن هستیم که به دلیل کاهش قیمت پایانی، بعضی از ویژگی و امکانات دستگاه دستخوش تغییر می‌شود. گلکسی j8 در ماه مِی (May) سال ۲۰۱۸ رونمایی و معرفی، و حدود دو ماه بعد در بازار جهانی توزیع شد. فارغ از بحث نمایشگر، گلکسی j8 2018 را در کنار j7 Pro می‌توان بهترین موبایل تولید شده در سری J نامید.

گلکسی j8 2018 از یک تاچ و ال سی دی ۱۵.۲۴ سانتی متری یا به عبارتی دیگر، ۶ اینچی استفاده می‌کند و این باعث می‌شود که این دستگاه از نظر اندازه برای انواع دست‌ها مناسب باشد و کار کردن با آن دشوار به نظر نرسد.

پیشنهاد مطالعه: بررسی گلکسی A60

خرید تاچ و ال سی دی گلکسی j8

در ال سی دی سامسونگ J8 از یک پنل Super AMOLED با رزولوشن متوسط ۱۴۸۰ در ۷۲۰ استفاده شده که برای بیان راحت‌تر به آن HD می‌گویند. نسبت تصویر ۱۸.۵ به ۹ و چگالی یا تراکم‌پیکسلی در تاچ ال سی دی Samsung Galaxy J8 به ۲۷۴ پکسل بر اینچ (274ppi) می‌رسد؛ چنین تراکم پیکسلی‌ای برای یک موبایلی که با این قیمت در سال ۲۰۱۸ تولید شده، خیلی مناسب نیست و همین باعث می‌شود که کیفیت نمایشگر یکی از نقاط ضعف این دستگاه به حساب بی‌آيد که در ادامه‌ی مطلب به آن بیشتر می‌پردازیم.

بر خلاف تقریبا اکثر موبایل‌هایی که زبان طراحی آن‌ها دچار تغییر شده، اما در تاچ ال سی دی سامسونگ J8 شاهد استفاده از زبان طراحی Infinity-U یا همان ناچ (Notch) معروف نیستیم و این موضوع تا حد زیادی باعث شده که حاشیه های باریکی را در این دستگاه مشاهده نکنیم.

نکته: اگر دوربین سلفی به صورت یک حفره و بریدگی در صفحه نمایش قرار بگیرد و به شکلی مستقیم به بالای بدنه‌ی نمایشگر متصل شود، در اصطلاح به آن ناچ یا Notch می‌گوییم.

زبان طراحی این گوشی کاملا یکپارچه است؛ هم‌چنین تاچ گلکسی J8 تا لمس ۱۰ انگشت به صورت همز‌مان پشتیبانی می‌کند. خوشبختانه سامسونگ برای حفاظت و مقاومت هر چه بیشتر از تاچ ال سی دی گوشی J8 ، به صورت پیش فرض از نسل سوم محافظ های گوریلا گلس (Gorilla Glass) استفاده می‌کند تا نمایشگر از خط و خش و ضربه‌های احتمالی، تا حدودی در امان باشد.

نگاهی عمیق‌تر به پنل ال سی دی سامسونگ J8

پنل ال سی دی Samsung Galaxy J8

سامسونگ به صورت معمول در موبایل های بالا‌رده و میان‌رده‌ی خود مانند تاچ ال سی دی J7 Pro از پنل‌های معروف سوپر امولد (Super AMOLED) استفاده می‌کند که ال سی دی گلکسی J8 نیز از این قاعده مستثنی نیست و شاهد به کار رفتن این پنل هستیم.

نسبت پنل به بدنه، نزدیک به ۷۸ درصد است که با توجه به طراحی مورد استفاده و سال تولید، مناسب به شمار می‌رود.

PWM در تاچ ال سی دی J8 2018

نور نمایشگر گلکسی j8 2018

با استفاده از PWM یا Pulse-width modulation می‌توان نوسانات مربوط به کاهش یا افزایش نور صفحه نمایش را کنترل کرد و تغییر داد. متاسفانه نرخ PWM در تاچ ال سی دی گلکسی J8 2018 به درستی اندازه‌گیری نشده و اطلاعاتی راجع به آن وجود ندارد، اما با توجه به نمایشگر J6 2018 می‌توان میزان آن را حدود ۲۴۵ هرتز تخمین زد که کاملا استاندارد است.

تقریبا نیمی از موبایل و تبلت های امروزی از PWM برای کاهش و افزایش نور ال سی دی استفاده می‌کنند و حداقل نرخ پیشنهادی PWM حدود ۲۰۰ است. از معایب این قابلیت می‌توان به مواردی مانند خشکی چشم یا سر درد موقت برای افرادی که به آن حساس هستند اشاره کرد؛ البته نیازی به نگرانی نیست، برای جلوگیری از مشکلات ذکر شده فقط کافی است که نور نمایشگر خود را روی کم‌ترین مقدار ممکن نگذارید.

تعویض تاچ و ال سی دی سامسونگ Galaxy J8

برای خرید و تعویض تاچ ال سی دی اورجینال سامسونگ J8 می‌توانید به دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل مراجعه کنید و در صورت نیاز به مشاوره با شماره‌های داخل وب‌سایت که در بخش «تماس با ما» وجود دارد، زنگ بزنید.

اگر در تهران یا شیراز سکونت دارید، برای تعویض می‌توانید به صورت حضوری تشریف بیاورید یا حتی با پیک دستگاه خود را برای ما ارسال کنید و اگر خارج از تهران و شیراز سکونت دارید، متاسفانه به دلیل حساسیت قطعات تاچ و LCD نمی‌توان آن را برای شما فرستاد، مگر آنکه موبایل یا تبلت خود را با پست برای دفاتر ماکروتل که آدرس آن را در پایین سایت مشاهده می‌کنید ارسال کنید.

تعویض تاچ ال سی دی گوشی گلکسی J8 بین 40 دقیقه تا 2 ساعت، برای شما مشتریان گرامی انجام خواهد شد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

6 اینچ

نوع صفحه نمایش

Super AMOLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1480 × 720

تراکم پیکسلی صفحه

274 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم