برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی سامسونگ Samsung Galaxy A70 مدل A705

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

تعویض تاچ ال سی دی گلکسی A70 با رزولوشن 1080 * 2400 و تراکم پیکسلی 393 پیکسل بر اینچ در دفاتر ماکروتل، زیر 1 ساعت انجام می‌شود.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
فریم (قاب دور تاچ)
  • با فریم
مدت زمان تعویض 1 ساعت
قیمت محصول با هزینه تعویض: 4,800,000 تومان
(موجود) تعمیر ۱ ساعته در ماکروتل
>48 امتیاز ماکروپوینت 48 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 24,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
مشاوره و درخواست تعمیرات
توضیحات

بررسی تاچ ال سی دی گلکسی A70

نسل جدید مجموعه‌ی گلکسی A منتشر شده تا سهم بیشتری از بازار پر فروش موبایل های هوشمند را تصرف کند. گلکسی A70 جزو موبایل های رده بالا و قدرتمند سامسونگ به شمار می‌رود و شاهد قدرت و کارایی مناسبی از آن هستیم. اندازه و ابعاد تاچ و ال سی دی گلکسی A70 حدود ۱۷ سانتی متر یا برای درک بهتر ۶.۷ اینچ می‌باشد و چیزی نزدیک به ۸۶ درصد از بخش جلویی گوشی را اشغال کرده است تا شاهد یک موبایل بسیار کم حاشیه و البته بزرگ باشیم. سامسونگ برای افزایش مقاومت و پایداری تاچ و ال سی دی Galaxy A70 از شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس نسخه‌ی سه (Gorilla Glass 3) استفاده کرده است تا در حد امکان از خط، خش و آسیب جلوگیری به عمل آید.

رزولوشن پنل این دستگاه  1080x2400 است که به آن فول اچ دی پلاس (+FHD) نیز می‌گویند و تراکم یا چگالی پیکسلی گلکسی آ۷۰ به ۳۹۳ پیکسل بر اینچ می‌رسد که رضایت بخش است و دیدن پیکسل ها با چشم غیر مسلح بسیار دشوار می‌باشد؛ این موضوع باعث می‌شود که شاهد بریدگی در تصاویر و متن‌ها نباشیم. بر خلاف نسخه های قبلیِ سری A، گلکسی A70 دارای ابعاد تصویر ۲۰:۹ است و از لمس ۱۰ انگشت به صورت هم‌زمان نیز پشتیبانی می‌کند.

نگاهی عمیق‌تر به تاچ ال سی دی Galaxy A70

چندین سال است که سامسونگ موبایل های خود را با پنل Super AMOLED راهی بازار می‌کند و بر خلاف نمونه هایی مثل ال سی دی گلکسی A60 و ال سی دی گلکسی A10s و هم‌چنین A20s که از پنل های متفاوتی استفاده می‌کنند، در تاچ و ال سی دی گلکسی A70 شاهد استفاده مجدد این شرکت از پنل سوپر امولد هستیم. سامسونگ بر خلاف گلکسی A60 که از طراحی Infinity-O استفاده می‌کرد، دوباره به زبان طراحی Infinity-U روی آورده که شامل همان حفره‌ی دوربین در بالای صفحه نمایش یا به اصلاح ناچ می‌باشد. ال سی دی گلکسی A70 توانایی تشخیص و به نمایش درآوردن چیزی حدود ۱۶ میلیون رنگ را دارد.

نور نمایشگر

مسئله‌ی مربوط به روشنایی یک نمایشگر شاید در وهله‌ی اول مهم نباشید اما به مرور استفاده از اهمیت آن آگاه می‌شوید. حداقل نور تاچ و ال سی دی Galaxy A70 حدود ۲ نیت و حداکثر نور آن در حالت دستی (Manual) به ۵۵۲ نیت و در حالت خودکار یا اتوماتیک به رقم فوق العاده‌ی ۷۱۸ نیت می‌رسد.

نکته: Nit یا نیت یکی از واحد های سنجش روشنایی و نور است و هر چقدر مقدار نیت یک دستگاه بیشتر باشد، شاهد درخشندگی بیشتر آن صفحه نمایش خواهیم بود.

همانطور که در پاراگراف بالایی ذکر شد، میزان روشنایی تاچ و ال سی دی گلکسی A70 بسیار عالی است و تمامی متون و تصاویر حتی زیر نور مستقیم خورشید نیز به خوبی دیده می‌شود و این یکی از مزایای A70 به شمار می‌رود. درصد روشنایی در تمام صفحه نمایش به طور یکسان نیست؛ می‌توانید از طریق تصویر زیر از نحوه‌ی ساطع شدن نور توسط پنل مطلع شوید:

میزان نور در صفحه نمایش گلکسی a70

در جدول زیر می‌توانید میزان روشنایی تولید شده توسط ال سی دی گلکسی a70 را با برخی از موبایل های مشاهده و مقایسه کنید:

میزان روشنایی در صفحه نمایش گلکسی a70

PWM در پنل گلکسی

PWM  خلاصه شده‌‌ی عبارت Pulse-width modulation است که به آن مدلاسیون پهنای پالس می‌گویند. با استفاده از PWM می‌توان نوسانات مربوط به شدت نور نمایشگر های موبایل، تبلت یا هر دستگاهی که دارای صفحه نمایش است را کنترل و تغییر داد. میزان PWM در تاچ و ال سی دی گلکسی A70 به عدد ۲۴۰ می‌رسد که کاملا استاندارد است.

galaxy a70 touch

تقریبا نیمی از موبایل و تبلت های امروزی از PWM  برای کاهش و افزایش نور ال سی دی استفاده می‌کنند و نرخ پیشنهادی PWM حدود ۲۰۰ است. این فناوری معایبی مانند خشکی چشم یا سر درد موقت را برای افرادی که به آن حساس هستند را به ارمغان می‌آورد؛ پس بهتر نور صفحه نمایش را روی کم‌ترین درجه‌ی ممکن نگذارید.

زمان پاسخگویی

به مدت زمانی که طول می‌کشد که یک پیکسل از رنگی به رنگ دیگری تبدیل شود، Response Time یا زمان پاسخگویی می‌گویند. هر چقدر نرخ آن کمتر باشد بهتر است و صد البته قیمت تمام شده برای خریدار و سازنده نیز افزایش پیدا می‌کند. زمان پاسخ‌دهی در تاچ گلکسی A70 برای تبدیل از رنگ سیاه به سفید یا بالعکس و برای تبدیل از رنگ خاکستری کم‌رنگ به خاکستری پر رنگ، فقط و فقط ۴ میلی ثانیه طول می‌کشد که بسیار عالی است؛ کاربرد آن را در بازی های آنلاین و مخصوصا سبک شوتر احساس می‌کنید؛ پس اگر موبایل گیمر هستید، گلکسی A70 گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود.

تاچ و ال سی دی گلکسی a70- زمان پاسخ دهی

زاویه دید

به لطف استفاده از پنلِ با کیفیت سوپر امولد، میزان کنتراست و روشنایی بالا، شاهد آن هستیم که تصاویر و متون از تمامی زوایا خوب و واضح دیده می‌شوند و هیچ مشکلی از بابت زاویه دید نخواهید داشت.

زوایه دید ال سی دی galaxy a70

خرید و تعویض تاچ و ال سی دی گلکسی A70

برای خرید و تعویض تاچ ال سی دی اورجینال سامسونگ گلگسی A70 می‌توانید به دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران مراجعه کنید و در صورت نیاز به مشاوره با شماره های داخل وبسایت که در بخش «تماس با ما» وجود دارد، زنگ بزنید. اگر در تهران سکونت دارید، برای تعویض می‌توانید به صورت حضوری تشریف بیاورید یا حتی با پیک دستگاه خود را برای ما ارسال کنید و اگر خارج از تهران سکونت دارید، متاسفانه به دلیل حساسیت قطعات تاچ و LCD نمی‌توان آن را برای شما فرستاد، مگر آنکه موبایل یا تبلت خود را با پست برای دفتر تعمیر ماکروتل که آدرس آن را در پایین سایت مشاهده می‌کنید ارسال کنید. تعویض تاچ ال سی دی گوشی گلکسی A70 زیر ۱ ساعت برای شما مشتریان گرامی انجام خواهد شد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

6.7 اینچ

نوع صفحه نمایش

Super AMOLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

2400 × 1080

تراکم پیکسلی صفحه

393 پیکسل بر اینچ

مدت زمان تعویض

1 ساعت

پرسش و پاسخ (5)

متوسط امتیاز مشتریان

2.8

از مجموع 5 نظر

پرسیدن سوال

1.0
1399-10-20

قیمت اصلی ال سی دی آ ۷۰
می خواھم

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

قیمت روی سایت درج شده و به همراه اجرت نصب هست.

2.0
1399-06-23

خسته نباشید حسگر اثر انگشت هم کار میکنه؟؟؟؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

بله کار میکنه. حسگر اثر انگشت روی تاچ ال سی دی نیست یه قطعه جداگانه هست.

1.0
1399-05-11

اگر فقط ال سی دی شکسته باشه و تاچ سالم باشه هزینه چقدر میشه

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

ما کار تعویض گلس ال سی دی رو انجام نمی‌دیم و تاچ ال سی دی رو کامل تعویض می‌کنیم.

5.0
1399-05-07

سلام
TFT که نیست؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

خیر، دقیقا مثل اورجینال خودش Super AMOLED هست. سرویس پک شرکت سامسونگ هست و با روز اول هیچ تفاوتی نداره.

5.0
1399-05-06

ببخشید با گارانتی تعویض که پولی نباید داد درسته

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

خیر قیمت تاچ ال سی دی با هزینه تعویض هست و شامل 7 روز مهلت تست و گارانتی هست.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم