تاچ ال سی دی Samsung Galaxy A32 4G مدل SM-A325

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
مدت زمان تعویض 1 ساعت
قیمت محصول با هزینه تعویض: 3,700,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ و ال سی دی سامسونگ A32

در حال حاضر سری گلکسی A جزو پرفروش‌ترین موبایل‌ها در سطح جهان و مخصوصا ایران است. امسال شرکت سامسونگ کیفیت صفحه نمایش گوشی های سری A خود را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. تاچ ال سی دی Galaxy A52 ، تاچ و ال سی دی Galaxy A72 و تاچ ال سی دی Galaxy A32، در بخش صفحه نمایش ارتقاء قابل توجهی نسبت به نسخه های قبلی خود داشته اند.

سامسونگ در گلکسی A32 یک تاچ و ال سی دی Super AMOLED با رزولوشن 1080x2400 پیکسل به کار برده است. نسبت ابعاد نمایشگر سامسونگ A32 به بدنه گوشی حدود 84.6 درصد می‌باشد و هم‌چنین اندازه‌ی صفحه نمایش A32 نزدیک به 16.26 سانتی متر یا 6.4 اینچ می‌باشد. چگالی یا تراکم پیکسلی تاچ و ال سی دی گلکسی A32 حدود 411 پیکسل بر اینچ (411ppi) و ابعاد تصویر 20 به 9 است.

حدود 85 درصد از بخش جلویی موبایل سامسونگ A32 توسط صفحه نمایش اشغال شده و دارای نسبت تصویر مناسب 20:9 است. برای افزایش مقاومت تاچ و ال سی دی گلکسی A32 از نسل پنجم محافظ های گوریلا گلس (Corning Gorilla Glass 5) استفاده شده است.

تاچ A32 همچنین از لمس ده انگشت به صورت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند.

در طراحی ال سی دی گلکسی A32 مانند تاچ و ال سی دی Galaxy A30 و تاچ ال سی دی Galaxy A31 ، از زبان طراحی Infinity-U استفاده شده است؛ طراحی infinity-U دارای یک حفره برای دوربین جلو یا سلفی در بالای صفحه نمایش می‌باشد.

نرخ تجدید نمایشگر Galaxy A32

یکی از مهم ترین ویژگی های صفحه نمایش A32 سامسونگ، پشتیبانی از نرخ تجدید (تازه سازی) بالا است.نرخ تجدید در Galaxy A32 سامسونگ، 90HZ (تعداد فریم ها در هر ثانیه) می باشد. این نرخ تجدید بالا نه تنها باعث افزایش سرعت گوشی گلکسی A32 شده است; بلکه باعث افزایش میزان روشنایی صفحه نمایش آن نیز شده است. بر خلاف نمایشگر Galaxy A32 5G که دارای نرخ تجدید پایین 60Hz است.

روشنایی تاچ و ال سی دی گلکسی A32

نرخ روشنایی در صفحه نمایش سامسونگ A32، حدأکثر 800nits است که طبق آزمایشات صورت گرفته، در حالت خودکار و در زیر نور مستقیم آفتاب، به میزان حدأکثری 814nits می رسد. این میزان روشنایی، استفاده از گوشی Galaxy A32 در خارج از منزل و حتی زیر نور آفتاب را بسیار راحت ساخته است. در حالی که با استفاده از لغزنده به صورت دستی،این عدد به 400 نیت می رسد. حتی اگر دکمه Adaptive غیرفعال باشد ، اگر روشنایی بالا را فعال کنید ، تلفن روشنایی خود را افزایش می دهد تا حالت روشنایی بالا فعال شود.

نکته: نیت یا nit یکی از واحد های پرکاربرد و پر استفاده در زمینه‌ی اندازه گیری نور و روشنایی نمایشگر است و طبیعتا هرچقدر مقدار آن بیشتر باشد، شاهد درخشش بیشتر صفحه نمایش خواهیم بود.

زاویه دید

به لطف فناوری ساخت صفحه نمایش سوپر امولد که در LCD گلکسی A32 شاهد هستیم، تصاویر و متون از تمامی زوایا خوب و واضح دیده می‌شوند و هیچ گونه گرفتی یا تغییر رنگی به چشم نمی‌آید.

پنل Galaxy A32

سامسونگ در اکثر موبایل های میان‌رده و حتی در برخی از مواقع پایین رده خود از پنل های Super AMOLED با کیفیت استفاده کرده است. در تاچ ال سی دی A32 نیز از پنل های باکیفیت Super AMOLED استفاده شده است؛ هنگام نمایش رنگ سیاه هیچگونه روشنایی وجود ندارد، از این رو می توان گفت کنتراست نامحدود است. حداقل روشنایی در گوشی A32 سامسونگ، 1.8 نیت اندازه گیری شده است ، بنابراین شما می توانید سطح نور را حتی در محیط های بسیار تاریک به راحتی تضمین کنید.

Samsung-Galaxy-A32-Display-test

خرید و تعویض تاچ و ال سی دی گلکسی A32

خرید و تعویض تاچ و ال سی دی گلکسی m10

برای خرید و تعویض تاچ ال سی دی اورجینال و اصلی سامسونگ مدل گلگسی A32 می‌توانید به دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران و شیراز مراجعه کنید و در صورت نیاز به مشاوره با شماره های داخل وبسایت که در بخش آدرس و شماره تلفن ما در قسمت بالای سایت وجود دارد، تماس بگیرید. اگر در تهران یا شیراز سکونت دارید، برای تعویض می‌توانید به صورت حضوری تشریف بیاورید یا حتی با پیک دستگاه خود را برای ما ارسال کنید و اگر خارج از تهران سکونت دارید، متاسفانه به دلیل حساسیت قطعات تاچ و LCD  نمی‌توان آن را برای شما فرستاد، مگر آنکه موبایل یا تبلت خود را با پست به دفاتر تعمیرات ماکروتل که اطلاعات آنها در آدرس و شماره تلفن ما در قسمت بالای سایت مشاهده می‌کنید ارسال کنید. تعویض تاچ و ال سی دی گلکسی A32 در دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل در کمتر از یک ساعت انجام می شود. در صورت داشتن سوال درباره‌ی این محصول می‌توانید به صورت آنلاین با پشتیبانی ماکروتل ارتباط برقرار کنید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

محافظ گوریلا گلس

Corning Gorilla Glass 5

اندازه صفحه نمایش

6.4 اینچ

نوع صفحه نمایش

Super AMOLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

2400 × 1080

تراکم پیکسلی صفحه

411 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

فریم ال سی دی

مدت زمان تعویض

1 ساعت

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم