تاچ ال سی دی سونی Sony Xperia XZ

تعویض تاچ ال سی دی Sony Xperia XZ در کمتر از 1 ساعت در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • سفيد
قیمت محصول با هزینه تعویض: 690,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی گوشی موبایل Xperia XZ/ اکسپریا ایکس زد دارای قطر 5.2 اینچ و رزولوشن 1080x1920 پیکسل می باشد که منجر به تراکم پیکسل 424ppi می گردد. ال سی دی سونی xz از نوع IPS LCD بوده و رزولوشن آن در رده فول اچ دی قرار می گیرد. با خرید تاچ ال سی دی اصلی سونی ایکس زد هیچ تغییری در کیفیت و ظاهر صفحه نمایش خود نمی بینید و همچون سابقش خواهد  شد.  

بعد از موفقیت گوشی ۵ اینچی X Performance سونی پرچمداری بزرگتر با صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی به بازار عرضه کرد که تاچ ال سی دی این یکی هم همانند صفحه نمایش ورژن های جدید سونی اکسپریا کمی به رنگ آبی متمایل است که تا حدی آزاردهنده است اما در برابر دیگر خصوصیات آن نظیر پشتیبانی از براویا، Triluminosو X-Reality می توان از آن چشم پوشی کرد. این خصوصیات رنگ های مشکی صفحه نمایش را تیره تر کرده و کنتراست بهتری فراهم می کنند. ضمنا سونی تمام تلاش خود را کرده تا دقت و طبیعی بودن رنگ ها حفظ شود و از عهده این کار برآمده است. 

به علاوه پنل مورد استفاده در این گوشی از فناوری کوانتوم دات نیز بهره می‌برد تا رنگ‌ها در آن زنده و تا حدی نیز اشباع شده و شبیه به AMOLED ها به نظر برسند. 

گوشی موبایل اکسپریا xz اگرچه از نظر تراکم پیکسلی به خوبی گوشی‌های مجهز به نمایشگر QHD نیست اما تصاویر را با کیفیت قابل قبولی به نمایش می گذارد. ضمنا همیشه کمتر بودن تعداد پیکسل منجر به مصرف کمتر انرژی و باتری می گردد. 

تاچ ال سی دی گوشی سونی xz خرید فروش

گوشی Xperia XZ یک گوشی شیک و بزرگ است. شاید برای کسی که عمده استفاده آن از گوشی برای فیلم دیدن و بازی کردن باشد بزرگ بودن صفحه نمایش یکی از ملاک های اصلی باشد. اندازه گوشی سونی زد در حدی هست که بتواند چنین کاربرانی را راضی نگه دارد اما مطمئنا گزینه های بهتر از این نیز برای این دسته افراد موجود می باشد. 

شاید بتوان تنها نکته منفی درباره صفحه نمایش ایکس‌ زد را رزولوشن Full HD آن برشمرد. در زمانی که بسیاری از پرچمدارها سعی می‌کنند حداقل رزولوشنی معادل با QHD داشته باشند، این اقدام سونی ممکن است فروش آن را اندکی کاهش دهد. اگر بخواهیم ویژگی ها و مشخصات بارز این گوشی را بیان کنیم باید به تکنولوژی جدید باتری سونی XZ اکسپریا، دوربین ارتقا یافته، بدنه شیک آلمینیومی و سخت افزار قدرتمند آن اشاره کنیم. 

تکنولوژی Triluminos سونی، همان تکنولوژی مورد استفاده در تلویزیون های سونی است که این ویژگی امکان به نمایش درآوردن طیف وسیعی از رنگ ها را در این گوشی فراهم کرده است. تکنولوژی X-Reality نیز یک موتور پردازشگر تصویر است که از طریق بهینه و همسان کردن میزان کنتراست و شفافیت گوشی تصاویر بهتری را فراهم می کند. 

از آن جایی که صفحه نمایش سونی ایکس زد دارای کنتراست بالایی است خوانایی آن در زیر نور خورشید بدون هیچ ایرادی است. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

محافظ گوریلا گلس

Corning Gorilla Glass 4

اندازه صفحه نمایش

5.2 اینچ

نوع صفحه نمایش

IPS LCD

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1920 × 1080

تراکم پیکسلی صفحه

424 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

تکنولوژی صفحه نمایش

Capacitive

پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

3

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

3.0
1397-08-15

رنگ مشکی رو بیارین باتشکر

3.0
1397-08-15

سلام .لطفاً هرچه زودتر بیارین که لازم داریم یه چیز خوب بیارین که کیفیت اورژینال داشته باشه باتشکر

محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم