برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

هندزفری شیائومی مدل HSEJ03JY جک 3.5mm

  • اتصال: جک 3.5 میلی‌متر
  • طول سیم: 1.25 متر
  • مدل: HSEJ03JY
  • به همراه 2 جفت سری سلیکونی
گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
220,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

شرکت شیائومی گوشی های موبایل قدرتمند و با کیفیتی به بازار ارائه داده است. همچنین ممکن است درمورد پاور بانک های محبوب این شرکت شنیده باشید. شرکت شیائومی هندزفری های با کیفیتی نیز دارد که مدل “HSEJ03JY” جزو هندزفری ارزان قیمت این شرکت به شمار می رود. این هندزفری با اینکه قیمت کمتری نسبت به دیگر هندزفری ها دارد، از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. این هندزفری طراحی نسل سوم هندزفری های تو گوشی یا In-Ear را دارد و طراحی خمیده ای که دارد باعث می شود صدا با کیفیت بهتری به گوشی برسد. به این صورت که جریان هوا و صدا را به گونه ای تنظیم می کند که نویز صدا کم شود و صدا کاملا تازه و با کیفیت باشد.

مشخصات هندزفری شیائومی HSEJ03JY

طول سیم هندزفری 1.25 متر است و می توان در قسمت نوار کنترل دکمه توقف و شروع آهنگ را دید که علاوه بر کنترل آهنگ، می تواند در قطع یا برقراری تماس نیز به شما کمک می کند و میکروفون داخلی تعبیه شده در پشت دکمه کنترل نیز با کیفیت و وضوح بالا صدای شما را به کاربر پشت تلفن میرساند. اما چیزی که در این هندزفری وجود ندارد دکمه های کم و زیاد کردن ولوم صداست که کاربر مجبور می شود برای کنترل صدا از گوشی خود استفاده کند.

بررسی کیفیت هندزفری شیائومی مدل HSEJ03JY

هندزفری Xiaomi مدل "HSEJ03JY" در رنگ مشکی موجود است و روی تمام دستگاه های اندرویدی به خصوص گوشی های شیائومی به خوبی کار می کند. از این هندزفری برای iPhone نیز می توان استفاده کرد اما به دلیل تفاوت در سیستم نرم افزاری ممکن است برخی از ویژگی های آن مانند روشن کردن Siri به درستی کار نکند. طراحی کم وزن این هندزفری باعث می شود گوش کاربر را خسته نکند و همچنین جنس هندزفری به گونه ای می باشد که در برابر اثر انگشت و خطو خش مقاوم است.

قابلیت play در هندزفری شیائومی HSEJ03JY

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

نوع اتصال

جک 3.5 میلی متری

نوع میکروفون

داخلی (Built-In)

طول سیم

1.25 متر

قابلیت مکالمه

قابلیت کم و زیاد کردن صدا

مدل (Model)

HSEJ03JY

وزن (Weight)

14 گرم

اقلام همراه

دو جفت سری سیلیکونی

امپدانس

32 اهم

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم