برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری گوشی ال جی LG G5

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

باتری اصلی گوشی ال جی G5 از نوع لیتیوم یون و قابل تعویض توسط شخص کاربر.

  • ظرفیت: 2800mAh میلی آمپر ساعت
  • ولتاژ: 3.85v ولت
  • مدل باتری: BL-42D1F
  • زمان مکالمه: 20 ساعت
گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
270,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

مشخصات باتری LG G5

گوشی LG G5 مجهز به یک باتری با ظرفیت 2800 میلی آمپر ساعتی است و خبر خوش در این خصوص این است که هر گاه که بخواهید می توانید از طریق در گاه مجیک (magic siot) به آسانی باتری آن را تعویض نمایید. اگر قصد تصاحب Camera Plus آن را دارید، ظرفیت کل باتری‌تان به 4000 میلی آمپر ساعت تغییر می‌کند.

به لطف وجود آخرین فناوری شارژ سریع 3.0 شرکت کوالکام باتری گوشی LG G5 به سرعت شارژ می شود و با داشتن شارژر مناسب باتری موبایل ظرف سی دقیقه تا 80 درصد شارژ خواهد شد. با خرید باتری اصلی ال جی  LG G5 بهترین بهره وری را از گوشی موبایل خود داشته باشید.

مشخصات باتری ال جی جی 5 ( LG G5 )

گوشی LG G5 توانست در آزمایش ها با میزان دوام پذیری 60 ساعته نسبتا خوب ظاهر شود. این مقدار ساعتی است که باتری گوشی G5 با یک بار شارژ شدن در صورت استفاده یک ساعت از تماس تلفنی 3g،یک ساعت وب گردی و یکساعت تماشای ویدیو در هر روز دوام خواهد آورد.

شرکت lg مدعی شده که هر ساعت تنها 8 درصد برایتان هزینه می افتد که منطقی به نظر می رسد.امتیاز دهی اختصاصی ما همچنین شامل میزان شارژ باتری در حالت استند بای می شود که یک بار با وجود فعال بودن AOD(ویژگی همیشه در حال نمایش) و یک بار در حالت خاموش آن انجام شده است. این امتیازها در جدول امتیاز دهی منظور نشده ولی در محاسبه کلی امتیازات در نظر گرفته شده است.

روشن نمودن AOD واقعا اثر قابل توجهی بر روی میزان دوام باتری می گذارد که آن را کاهش و تا مرز 50 ساعت نگه میدارد.

همانطور که مشخص شد گوشی LG G5 می تواند بهتر از باتری گوشی سامسونگ S7 ویژگی همیشه در حال نمایش را مدیریت کند و به همین خاطر توانست در این عرصه این گوشی را شکست دهد. به خاطر داشته باشید ویژگی همیشه بر روی صفحه نمایش آن با قرار دادن گوشی در جیب خاموش می شود که همین امر باعث افزایش چند ساعت میزان باتری می شود و این در حالی است که در آزمایش ما "ویژگی همیشه بر روی صفحه" در همه حال روشن بود بنابر این می توانید نتایج را با گوشی گلکسی اس 7 مقایسه کنید.

گوشی ال جی جی 5 با باتری 2800 میلی آمپرساعت وارد بازار شده

در آزمایش های تکی ، این گوشی توانست در تماس های 3g و نمایش ویدیو خوب ظاهر شود و به نتیجه ای متوسط در بخش استندبای دست یابد ولی در خصوص وب گردی به نتیجه ای ضعیف رسیده است.

در حالی فلگ شیپ های سری G از نظر ابعاد روند تکاملی نسبت به نسخه های پیشین خود داشته اند، شرکت LG این فلگ شیپ(پرچمدار) خود را با یک طراحی فلزی باتری قابل تعویض مدولار متحول کرد. با این حال، تغییرات همیشه به معنی بهتر بودن نیست، و در حالی که برای LG G5 مزیت های زیادی وجود دارد در طراحی LG G5 ظرفیت باتری آن نسبت به نسخه های پیشین یعنی باتری LG G4 و باتری گوشی LG G3 که 3000 میلی آمپر ساعت بودند کاسته شده و به 2800 رسیده است و هنوز هم قابل جابه جایی است. می خواهیم دقیق تر بررسی کنیم که آیا پردازنده ی جدید به همان اندازه ی نسخه های پیشین کارایی دارد؟ آیا باتری آن قدرت کافی برای تامین انرژی آن را دارد؟ عمر باتری موبایل نسبت به سایر فلگ شیپ ها چگونه است؟

مقایسه ی باتری ال جی جی 5 با ال جی جی 3

در برررسی زیر که در سایت androidauthority انجام شده است، ما اطلاعات تست باتری LG G5 را در مقایسه با باتری گوشی های سامسونگ Galaxy S7 و باتری نکسوس 6 پی مقایسه می کنیم. در نمودار زیر (E8890) و (SD820) نسخه های Galaxy S7 هستند گه به ترتیب پردازنده‌های اگزینوس و اسپندراگون دارند.

تست زمان وبگردی باتری G5

تست زمان وبگردی با باتری گوشی LG G5

در این آزمون، عمر باتری موبایل LG G5 در وبگردی 5 ساعت و 34 دقیقه بود که نسبت به سه گوشی دیگر کمتر می باشد.

تست زمان پخش فیلم باتری ال جی G5

تست باتری ال جی جی 5

در این تست یک فیلم پنج دقیقه ای بارها و بارها روی هر 4 نوع گوشی پخش شده است در حالی که روشنایی گوشی 50 درصد تنظیم شده بود. در طول تست نیز تمام گوشی ها در حالت هواپیما قرار داده شده تا هیچ چیزی پخش فیلم را قطع نکند.

در این تست، باتری ال جی جی 5 امتیاز 10 ساعت و 2 دقیقه را کسب کرد که با این که نتیجه ی نسبتا خوبی است ولی هنوز هم نسبت به دو دستگاه دیگر پایین تر است.

تست زمان آماده به کار (تست استقامت کلی)

تست باتری ال جی چی 5

تست سوم و نهایی، دوام کلی هر گوشی است که بر مبنای حداکثر زمان حالت آماده به کار صفحه تعیین می شود. هر یک از گوشی ها کاملا شارژ می شوند سپس وای فای با برنامه های همگام سازی داده ها و نوتیفیکیشن های(11 اپ در حالت کلی) مشابه روی هر 4 گوشی روشن می شود. دوام باتری اصلی LG G5 تا 24 ساعت اندازه گیری شد و این داده ها ملاک عمر کلی بالقوه ی باتری می باشد.

تست آماده به کار این 4 گوشی نسبت به هم خیلی نزدیک است. در استفاده ی واقعی، زمان آماده به کار می تواند کاملا متفاوت باشد اما با تست محدود شده ای که ما انجام دادیم می توانیم بگوییم که دوام شارژ باتری موبایل LG G5 به اندازه ی 9 روز و 4 ساعت می رسد. دوباره در این تست، باتری مذکور امتیازی کمتر از گوشی های Galaxy S7 اما بالاتر از باتری Nexus 6P می باشد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2800mAh

مدل باتری

BL-42D1F

نوع باتری

Li-ion

ولتاژ باتری

3.85 ولت

حالت Standby

400 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

20 ساعت

پرسش و پاسخ (18)

متوسط امتیاز مشتریان

3.9

از مجموع 18 نظر

پرسیدن سوال

4.0
1398-06-24

قیمتتون چقدر بالاست من با گارانتی تعویض 1ساله سراغ دارم 145 تومن شما دیگه خیلی بالا گذاشتین تازه با یک ماه گارانتی

3.0
1398-05-04

سلام میشه بفرمایید تاریخ تولید که روی باتری نوشته شده مال چه سالی هست؟ممنون

پاسخ از ماکروتل : سلام.04/0216
3.0
1398-05-02

سلام ببخشید مزاحم میشم من دوبار برای گوشیم باتری خریدم و هر دو بار گفتن اصله ولی بعد از همون روز اول شارژدهی خوبی نداشتن و بعد از مدتی از کار افتادن خواستم ببینم این محصول همون باتری هست که روز اول داخل گوشی قرار داره یا فرق میکنه؟ الان سه نوع از این باتری تو بازار هست یک نوعش 39 تومن پولشه یه مدل 73 تومن و مدل شما هم 184 خواستم ببینم فرقی میکنن؟ ببخشید خیلی طولانی شد

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر.کلا باتری گوشی با چندین کیفیت توی بازار هست. ما صددرصد اورجینال oem میاریم فقط.احتمالا تفاوت قیمت به همین دلیله که بقیه اصل چین یا کپی میارن.موفق باشید
3.0
1398-03-07

با سلام مدیر محترم باتری اصل؟؟؟؟ من تا حالا دو بار باتری گرفتم هر دو 6 ماه بیشتر کار نکردند

پاسخ از ماکروتل : بله اصل هست
3.0
1398-01-31

سلام این قیمت برای باتری و کیت پایین گوشی هست یا فقط باتریه؟

پاسخ از ماکروتل : خیر فقط باتری
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم