برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری LG Optimus L7

باتری اصلی گوشی ال جی Optimus L7 با ظرفیت 1700 میلی آمپرساعت از نوع لیتیوم یون است.

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
135,000 تومان
آخرین موجودی
>1 امتیاز ماکروپوینت 1 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 500 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
توضیحات

بررسی باتری گوشی LG Optimus L7

گوشی Optimus L7 P700 ال جی دارای باتری جدا نشدنی Li-ion با ظرفیت 1700mAh است که باید نمایشگر 4.3 اینچ گوشی را تغذیه کند. این گوشی در سال 2012 عرضه شد و به نظر می رسد ظرفیت باتری آن برای تغذیه ی نمایشگر گوشی کافی باشد. در واقع ظرفیت باتری این گوشی 450mAh کمتر از باتری گوشی Optimus L9 P760 است. همزمان با این گوشی سامسونگ از پرچمدار خود یعنی گلکسی SIII رونمایی کرد که نمایشگر 4.8 اینچ و باتری 2100mAh داشت. هم چنین اپل از گوشی آیفون 5 خود رونمایی کرد که نمایشگر 4.0 اینچ و باتری 1440mAh داشت. ما تست های رایج باتری را روی این گوشی امتحان کردیم که نتایج زیر ثبت شد.

اگر با این گوشی مکالمه ی 3G انجام دهید، باتری آن نزدیک به 6 ساعت دوام می آورد که زمان خوبی نیست. مثلا این زمان برای باتری گوشی گلکسی S3 حدود 12 ساعت است. زمان مکالمه ی 3G باتری گوشی آیفون 5 نیز حدود 8 ساعت می باشد. بنابراین زمان مکالمه ی 3G این گوشی به مراتب کمتر از گوشی های پرچمدار سامسونگ و آیفون در این سال است.

اگر گوشی تان را در حالت Standby بگذارید، باتری آن بیشتر از 23 روز دوام خواهد آورد که زمان خیلی خوبی است. این زمان حدود 3 روز بیشتر از زمان Standby باتری گوشی Optimus Vu است. برای مقایسه، این زمان برای باتری گوشی آیفون 5 حدود 8 است. باتری گوشی گلکسی S3 نیز حدود 33 روز در حالت Standby دوام می آورد. گوشی های سامسونگ معمولا بهتر از گوشی های دیگر در حالت Standby دوام می آورند.

اگر از کاربرانی هستید که با گوشی زیاد فیلم / ویدئو می بینید باید بدانید که باتری گوشی فوق در این زمینه حدود 7 ساعت دوام خواهد آورد که زمان متوسطی است. برای مقایسه، این زمان برای گوشی گلکسی SIII حدود 10 ساعت می باشد.

از نظر پایداری کلی نیز باتری گوشی فوق حدود 50 ساعت دوام می آورد که زمان متوسطی می باشد. در واقع این زمان بدین معناست که اگر شما گوشی تان را یک بار شارژ کنید و روزانه یک ساعت با آن فیلم ببینید، مکالمه انجام دهید و وب گردی کنید و در بقیه ساعات آن را در حالت Standby بگذارید، آنگاه باتری گوشی حدود 2 روز دوام خواهد آورد. البته این الگوی مصرف به عنوان الگوی استاندارد شناخته می شود و معمولا گوشی ها کمتر از این زمان دوام می آورند چون کاربران با آنها بیشتر کار می کنند. در مورد این گوشی نیز معمولا باید هر روز آن را شارژ کنید. برای مثال دوام باتری گوشی گلکسی SIII و باتری گوشی آیفون 5s به ترتیب حدود 43 و 54 ساعت است.

هم چنین ما تست باتری را تحت شرایط دیگر نیز انجام دادیم. در این تست، نور صفحه نمایش گوشی روی 200nits تنظیم می شود که نور کافی برای استفاده از گوشی در خانه می باشد. پس از انجام دادن تست عمر باتری در این شرایط مشاهده کردیم که باتری این گوشی حدود 5 ساعت و 12 دقیقه دوام می آورد که عمر متوسطی به حساب می آید. برای مقایسه، باتری گوشی گلکسی SIII تحت این شرایط حدود 6 ساعت دوام می آورد.

یکی دیگر از تست هایی که بر روی باتری گوشی ها انجام می شود مدت زمان فول شارژ شدن آنها است که خوش بختانه باتری گوشی فوق عملکرد نسبتا خوبی در این زمینه دارد و در کمتر از 100 دقیقه فول شارژ می شود.

در کل باتری گوشی ال جی L7 با توجه به ظرفیت آن و صفحه نمایشی که دارد عملکرد متوسطی ارائه می دهد و انتظارات را خیلی برآورده نمی کند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

1700mAh

نوع باتری

Li-ion

حالت Standby

550 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

6 ساعت

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم