باتری LG Q6 - BL-T33

تعویض باتری ال جی Q6 در دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل با کیفیت 100% اورجینال.

  • ظرفیت: 3000mAh میلی آمپر ساعت
  • ولتاژ: 3.8v ولت
  • نوع باتری: لیتیوم پلیمر داخلی
  • مدل باتری: BL-T33
گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
340,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

مشخصات باتری گوشی ال جی LG Q6

گوشی Q6 توسط باتری لیتیوم-پلیمری (Li-Po) جدا نشدنی با ظرفیت 3000mAh تغذیه می شود که نسبت به اندازه ی نمایشگر آن (5.5 اینچ) کافی می باشد. متاسفانه این گوشی از شارژ فوری پشتیبانی نمی کند و شارژر همراه آن تنها 6 وات است. بنابراین انتظار نداشته باشید که با 15 دقیقه شارژ کردن گوشی در وسط روز، باتری آن تا عصر شارژ داشته باشد، مخصوصا اگر جزء کاربرانی هستید که با گوشی زیاد کار می کنید. در کل می توان گفت با نیم ساعت شارژ کردن گوشی، باتری آن از صفر تا 25 درصد شارژ خواهد شد.

مشخصات باتری LG Q6

تست باتری گوشی موبایل ال جی کیو 6 | LG Q6 Battery Life Test

زمان مکالمه (Talk Time)

زمان مکالمه با این گوشی حدود 15 ساعت و 6 دقیقه است که زمان بسیار خوبی است. البته این زمان حدود 7 ساعت و 30 دقیقه کمتر از زمان مکالمه با باتری گوشی G6 می باشد ولی نسبت به سایر گوشی ها زمان قابل قبولی است. این زمان در مکالمه 3G یا (3G Talk Time) حدود 25 ساعت 6 دقیقه می‌باشد که نسبت به باتری گوشی موتورولا Moto G5 حدود 8 ساعت کمتر است.

Talk Time

زمان وب‌گردی (Browsin)

اگر طرفدار وب گردی هستید باید بدانید که باتری این گوشی تا 9 ساعت و 50 دقیقه وب گردی در شبکه 2G را پشتیبانی می کند که حدود یک ساعت بیشتر از زمان وب گردی با G6 است. و وبگردی در شبکه 3G با این دستگاه تا حدود 5 ساعت 34 دقیقه می باشد. البته گوشی فوق از نظر زمان وب گردی خیلی خارق العاده عمل نمی کند چون گوشی های زیادی وجود دارند که از این حیث بهتر عمل می کنند. مثلا باتری گوشی اورجینال s7 edge حدود 1 ساعت زمان وب گردی بیشتری در مقایسه با Q6 ثبت کرده است.

3G Browsing

مدت زمان پخش ویدئو (Video Playback)

زمان پخش ویدئوی این گوشی حدود 11 ساعت 9 دقیقه است که زمان خیلی خوبی نمی باشد. این عدد برای باتری گوشی V20 حدود 8 ساعت و 30 دقیقه است. زمان پخش ویدئوی گوشی های Pixel XL، OnePlus 3T و گلکسی S7 edge به ترتیب 11 ساعت و 9 دقیقه، 13 ساعت و 23 دقیقه، 15 ساعت هستند.

بیشتر بخوانید: روش صحیح شارژ باتری گوشی های هوشمند

Video Playback

از لحاظ دوام کلی باتری نیز گوشی فوق تا 69 ساعت دوام دارد. این عدد بدین معنی است که اگر روزانه یک ساعت وب گردی کنید، مکالمه انجام دهید، ویدئو ببینید و در بقیه ساعات روز گوشی تان در حالت Standby باشد آنگاه باتری گوشی شما حدود 3 روز دوام خواهد آورد. در کل دوام باتری به نحوه ی استفاده ی شما از گوشی بستگی دارد. در ضمن یک حالت ذخیره ی باتری در حالت بازی در تنظیمات گوشی وجود دارد که با فعال کردن آن، رزولوشن ویدئو و سرعت فریم ها در بازی را تنظیم می کند.

حالت Standby

Standby Time

این گوشی در حالت صفحه خاموش یا همان حالت Standby حدود 35 روز دوام دارد.

یکی دیگر از تست هایی که روی باتری این گوشی انجام دادیم بررسی عمر باتری در شرایط خاص بود. در این تست، نور صفحه نمایش را روی 200nits تنظیم کردیم (که نور کافی برای استفاده از گوشی در خانه است) و عمر باتری آن را بررسی کردیم که عدد 8 ساعت و 26 دقیقه برای این گوشی ثبت شد. این زمان بسیار عالی است چرا که باتری گوشی هایی چون G6 و باتری ال جی جی 5 در شرایط مشابه حدود 6 ساعت دوام آوردند. ناگفته نماند که باتری گوشی Stylo 4 با ثبت زمان 9 ساعت و 32 دقیقه یکی از بهترین باتری های ال جی در این زمینه می باشد.

زمان فول شارژ شدن (Charging Time)

Charging Time

از لحاظ زمان فول شارژ شدن نیز حدود 140 دقیقه طول کشید تا باتری این گوشی شارژ شود که در مقایسه با گوشی G6 و G5 به مراتب بیشتر است. همان طور که گفتیم عدم پشتیبانی از شارژ سریع یا فوری از نکات منفی باتری این گوشی است.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

3000mAh

مدل باتری

BL-T33

نوع باتری

Li-Po non-removable

ولتاژ باتری

3.8 ولت

استقامت کلی باتری

69 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

15 ساعت و 6 دقیقه

زمان پخش ویدئو

8 ساعت و 52 دقیقه

زمان وب‌گردی

9 ساعت و 50 دقیقه

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم