علت داغ شدن گوشی سامسونگ Samsung Galaxy S8 در هنگام شارژ چیست؟

نوشته شده در تاریخ1396-12-20 توسط 10368

شما ممکن است در حال بهره بردن از قابلیت‌های جدید سامسونگ گلگسی اس 8 باشید و در عین حال تحت تاثیر مشکل معروف سامسونگ نوت 7 قرار گرفته باشید. اخبار مربوط به انفجار این گوشی مردم را نسبت به ایمن بودن گوشی های شان نگران کرده است.

از آن جایی که انفجار این گوشی ها معمولا در حین یا بعد شارژ کردن اتفاق افتاده است باید نکات ایمنی مربوط به شارژ کردن را به طور جدی رعایت کنید تا ایمنی خود و خانواده تان را به خطر نیندازید.

در شروع؛ اگر برای شارژ کردن گوشی‌تان از شارژر با کیفیت استفاده نمی‌کنید، پیشنهاد ما خرید شارژر اصلی سامسونگ است.

چرا گوشی سامسونگ گلگسی اس 8 در حال شارژ شدن داغ می شود؟

عوامل زیادی وجود دارد که باعث داغ شدن گوشی در حین شارژ کردن می شود. در این مقاله، ما قصد داریم برخی از رایج ترین عوامل را که منجر به داغ شدن گوشی در حین شارژ کردن می شود را لیست کنیم و چند قاعده سر انگشتی در مورد چگونگی حل کردن آن ها ارائه کنیم.

علت داغ شدن گوشی سامسونگ اس 8 حین شارژ کردن

صدمه فیزیکی گوشی سامسونگ اس 8

بررسی کنید که آیا گوشی تان از نظر فیزیکی صدمه دیده یا نه. داغ شدن غیر معمول در حین شارژ شدن اغلب نشانه مشکلات جدی سخت افزاری و آسیب فیزیکی نظیر افتادن گوشی می باشد و خش و ترک برداشتن گوشی همیشه به پیشرفت آسیب فیزیکی کمک می کند.

عامل دیگری که موجب داغ شدن گوشی در حین شارژ می شود آسیب دیدگی ناشی از نفوذ مایعات است. گاهی اوقات این عامل حتی موجب سوختن باتری و از بین رفتن آن می شود. اگرچه، سامسونگ گلگسی ادعا می کند که گوشی اس 8 ضد آب است شما باید به دقت نشانگر آسیب مایعات آن را بررسی کنید که آیا تغییر رنگ داشته یا خیر. با جدا کردن کارت SD و سیم کارت، از روی رنگ LDI می توانید بفهمید که به گوشی شما آب نفوذ کرده یا خیر. اگر رنگ آن قرمز، صورتی یا بنفش بود آنگاه به طور قطع می توان گفت که به داخل گوشی شما آب نفوذ کرده است.

علت داغ شدن گوشی سامسونگ samsung s8 هنگام شارژ کردن

بررسی عوامل تخلیه کننده سریع باتری سامسونگ اس 8

هرچه باتری گوشی سامسونگ شما سریع تر تخلیه شود، گوشی شما داغ تر خواهد شد. اپلیکیشن های زیادی وجود دارند که در پس زمینه اجرا شده و منجر به تخلیه سریع شارژ گوشی سامسونگ شما می شوند. برای این که بفهمید آیا اپلیکیشن خاصی منجر به داغ شدن گوشی شما می شود یا خیر در حین شارژ کردن گوشی تان آن را روی حالت Safe Mode قرار دهید. اگر گوشی تان دیگر در حین شارژ شدن داغ شد به دنبال اپلیکیشن معیوب بگردید و آن را حذف کنید.

کش سیستم گوشی خود را پاک کنید.وجود کش بیش از حد همیشه باعث مشکلات عملکردی می شود و گوشی شما با پاک کردن کش به طور منظم رفرش می شود.

چرا گوشی سامسونگ اس 8 موقع شارژ داغ می شود؟

شارژ سریع و شارژ کردن ناصحیح

استفاده از تکنولوژی شارژ سریع امروزه متداول شده است و این در مورد گوشی سامسونگ گلگسی Samsung galaxy S8 نیز صادق است. به طور کلی، هر چه گوشی شما سریع تر شارژ شود داغ تر خواهد شد. بسیاری از افراد هنگام شارژ کردن گوشی شان تمایل ندارند آن را رها کنند و همچنان با آن کار می کنند اما این کار واقعا به باتری صدمه وارد می کند. خوشبختانه این مشکل یک راه حل آسان دارد. تنها کاری که نیاز دارید انجام دهید این است که حالت پرواز(Flight Mode) را در حین شارژ کردن گوشی سامسونگ اس 8 روشن کنید.

علت داغ شدن گوشی سامسونگ گلگسی اس 8

دوست ندارید به باتری گوشی سامسونگ S8 خود آسیب بزنید و از طرف دیگر تمایل دارید از مزیت شارژ سریع بهره مند شوید؟ در این مورد، یک پاور بانک شارژ سریع با کیفیت راه حلی ایده آل است.

بسیاری از پاوربانک ها از جمله EasyAcc 20000mAh از تکنولوژی شارژ سریع 3.0 پشتیبانی می کنند و از آن مهم تر به فناوری هوشمندی مجهز هستند که به شما اطمینان می دهد که گوشی تان در جریان مناسب شارژ می شود و از اورشارژ شدن که منجر به داغ شدن گوشی در حین شارژ می شود جلوگیری می کند.

6 نظر
  • مریم

    مریم 1398-07-29

    سلام گوشی نوت ۸ دارم وقتی دارم استفاده میکنم خیلی داغ میکنه ...مشکلش چیه؟؟؟

    • 1398-07-29

      درود. فلش کنید گوشی رو اگر مشکلش رفع نشد بیارید دفتر ما آدرس پایین سایت هستش. بررسی میکنیم
      موفق باشید

  • 1
  • مصی

    مصی 1398-05-21

    سلام گوشی گلکسی اس ۸ پلاس دارم شارژ خالی میکنه دوبارباتری عوض کروم متاسفانه

    • 1398-05-21

      سلام
      عوامل زیادی باعث خالی شدن شارژ دستگاه میشه. پیشنهاد ما اینه اول فلش 4 فایل انجام بدید (به نرم افزارکار موبایل مراجعه کنید) اگر مشکلش حل نشد تشریف بیارید بررسی کنیم سخت افزار دستگاه رو
      موفق باشید

  • 2
  • مریم

    مریم 1397-09-12

    سلام گوشی من سامسونگ s9هست اما به تازگی موقع استفاده داغ میشه و همینطور موقع شارژ نرم افزار های اضافه رو پاک کردم ولی کماکان داغ میشه ضربه جدی هم بهش وارد نشده و همینطور صفحه کلیدش کند عمل میکنه نمیدونم مشکل از کجاست اگه میشه راهنماییم کنید ممنون میشم

    • 1397-09-12

      سلام وقت بخیر
      گوشی رو بیارید بررسیش کنیم اما قبلش یه فلش بزنید گوشی رو. بدید به نرم افزار کار براتون انجامش بده


      موفق باشید

  • 3
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم