رایج ترین مشکلات گوشی های هواوی و نحوه ی برطرف کردن آنها

نوشته شده در تاریخ1397-01-30 توسط 330215

رایج‌ترین مشکلات گوشی هواوی را بررسی می‌کنیم

به طور کلی هرچیزی که ساخته دست انسان باشد با مشکل روبرو می‌شود. در دنیای گوش‌های موبایل نیز هر سری گوشی موبایلی که توسط شرکت‌های تولید کننده به بازار عرضه می‌شود با مشکلات ریز و درشتی روبرو هستند. بدون شک آگاهی و اشراف کاربران به این مشکلات در برخی اوقات می‌تواند از بروز آن جلوگیری کند یا به کاربران این امکان را می‌دهد تا در خرید خود دقت بیشتری خرج دهند. امروز سعی می‌کنیم به سراغ یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان گوشی‌های موبایل یعنی شرکت هواوی برویم و رایج‌ترین مشکلات گوشی هواوی  را بررسی کنیم.

شرکت هواوی از سال 1997 شروع به تولید گوشی‌های موبایل را در سرتاسر جهان کرده است. در سالیان اخیر، این شرکت چینی فعالیت خود را در این زمینه جدی‌تر کرده و چندین مدل از بهترین گوشی‌های خود را به بازار عرضه کرده است که بازخوردی نسبتا خوبی بین مردم داشته است. در واقع معنی کلمه‌ی هوآوی در زبان چینی "دستاورد با شکوه برای چین" یا اقدام برای چین" است که این شرکت بزرگ اهداف خود را در این راستا قرار داده است.

این شرکت سومین سازنده‌ی بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان به حساب می‌آید که نه تنها گوشی‌های با کیفیت بالا تولید می‌کند، بلکه قابلیت‌ها و ویژگی‌های خارق العاده‌ای به این گوشی‌ها اضافه کرده که حتی می‌تواند با شرکت‌های رقیب خود یعنی اپل و سامسونگ رقابت کند. این شرکت مطمئنا خود را به عنوان یکی از بهترین سازندگان گوشی‌های هوشمند در بازار امروز معرفی کرده است که استقبال خوب کاربران از این گوشی‌ها مؤید این امر است. اما محصولات هوآوی نیز همانند محصولات دیگر رقیبان مشکلات و باگ‌هایی دارد که با مرور زمان مشخص می‌شوند.

کاربران هوآوی یقینا با مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی های هواوی مواجه شده‌اند و حتما زمان زیادی را صرف پیدا کردن راه حل و عیب‌یابی گوشی‌های خود کرده‌اند. البته اگر تجربه‌ی کار با این گوشی‌ها را ندارید و تصمیم دارید یکی از گوشی‌های هوآوی مانند Huawei P10 را بخرید، هرگز تردید نکنید و برای خریدن آن اقدام کنید. در این راهنما قصد داریم مشکلات اصلی گوشی‌های هوآوی را معرفی کرده و بهترین راه حل‌ها را برای رفع آن‌ها بیان کنیم.

9 مشکل رایج گوشی هواوی که دغدغه کاربران این شرکت است

در ابتدا برای کسانی که قصد خرید محصولات هواوی را دارند باید به این نکته اشاره کنیم که این شرکت چینی نیز مانند دیگر شرکت‌های معتبر در هر سری از محصولات خود سعی کرده است ایرادات سری‌ها قبل را برطرف کرده تا اعتماد مشتریان خود را جذب کند. با این وجود در این مقاله به عمده‌ترین و رایج‌ترین مشکلات گوشی‌های موبایل هواوی اشاره خواهیم کرد. این مشکلات در بیشتر گوشی‌ها هواوی مشاهده شده است و دغدغه‌های کاربران این شرکت است. شما نیز اگر از کاربران گوشی‌ها هواوی هستید با شناخت این مشکلات و راه‌های برطرف کردن آن‌‌ها می‌توانید تجربه خوبی را در استفاده از محصولات این شرکت داشته باشید.

1-علت باز نشدن یا از کار افتادن دوربین گوشی هواوی

دوربین‌ها یکی از ضروری‌ترین فاکتورها در گوشی‌های هوشمند هستند. در حقیقت بیشتر مردم حین خریدن گوشی به مشخصات دوربین آن توجه دارند و یکی از فاکتورهای اصلی آن‌ها برای خرید گوشی همراه است. هر چه دوربین یک گوشی مگاپیکسل و آپشن‌های قابل تنظیم بیشتری داشته باشد، آن دوربین بهتر است. ولی مشکلات مربوط به دوربین گوشی‌های هوآوی جزء پر تکرار ترین جستجوهای مردم در اینترنت بوده است و نشان می‌دهد این موضوع تا چه حد اهمیت دارد. البته در بیشتر مواقع مشکل‌های اینچنینی از گوشی موبایل نیست و مشکل از خطاهای انسانی است.

اگر نمی‌توانید با دوربین گوشی‌تان عکس بگیرید یا اگر با هر بار باز کردن آن هنگ می‌کند و متوقف می‌شود، احتمالا ظرفیت حافظه‌ی گوشی‌تان با عکس‌های زیاد پر شده است و جای خالی در آن وجود ندارد. زمانی که این اتفاق رخ داد باید یکی از این دو کار را بکنید: عکس‌ها و فایل‌های دیگر را از حافظه ی گوشی پاک کنید یا عکس‌های جدیدتان را در مموری کارت گوشی ذخیره کنید. برای این کار کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

• دوربین را باز کنید و وارد تنظیمات آن شوید.
• در لیست کشویی بالای صفحه گزینه ی Others را بزنید، سپس به قسمت Preferred save location بروید.
• گزینه‌ی SD Card را بزنید، سپس به صفحه‌ی Home گوشی باز گردید. اگر لازم باشد می‌توانید گوشی‌تان را ریبوت کنید. برای این کار کافیست گوشی تان را خاموش کنید، باتری آن را در بیاورید و مجددا سر جایش بگذارید، سپس گوشی را ریستارت کنید.

تنظیمات باز نشدن دوربین گوشی هواوی

2- مشکل بلوتوث گوشی هواوی

گوشی‌های اندرویدی بر خلاف محصولات اپل دارای قابلیت دریافت و فرستادن فایل‌ها با استفاده از بلوتوث هستند. از این قابلیت برای اتصال گوشی هواوی به اسپیکر، هدست یا ماشین نیز استفاده می‌شود. قبل از انجام همه‌ی این کارها باید ابتدا مطمئن شوید مراحل زیر را انجام داده‌اید:

• در یک فاصله‌ی نزدیک بین گوشی و وسیله‌ای که می‌خواهید به آن وصل شوید قرار بگیرید. این فاصله معمولا نباید بیشتر از 10 متر باشد.
• بلوتوث وسیله‌ای که می‌خواهید به آن وصل شوید را چک کنید و مطمئن شوید روشن است.
• بلوتوث گوشی خود را روشن کنید و قابلیت پیدا بودن آن برای گوشی‌های دیگر را فعال کنید. برای این کار وارد تنظیمات بلوتوث شوید، سپس گزینه ی All را روی گوشی‌تان بزنید. نشانگر بغل گزینه ی Bluetooth را بزنید، سپس روی نام گوشی هوآوی خود بزنید تا قابل رویت بودن بلوتوث آن برای گوشی های دیگر روشن شود.

تنظیمات بلوتوث گوشی هواوی

3- علت کار نکردن یا از کار افتادن تاچ گوشی هواوی

زمانی که تاچ گوشی هواوی بصورت ناگهانی از کار می افتد، مخصوصا زمانی که با گوشی تان کار دارید خیلی آزار دهنده است. این مشکل شروع کننده ی مشکلات بیشتر خواهد شد چون زمانی که تاچ گوشی هواوی کار نکند، تمامی قابلیت های آن از کار خواهند افتاد.
زمانی که با مشکل از کار افتادن تاچ گوشی هواوی مواجه شدید، کافیست آن را ریستارت کنید (دکمه ی Power on/off را بمدت حداقل 13 ثانیه نگه دارید). اگر با این کار مشکل گوشی تان حل نشد، باتری آن را در بیاورید و چند ثانیه صبر کنید. سپس باتری را در جایش قرار دهید و گوشی را Hard reset کنید.

رفع علت کار نکردن تاچ گوشی هواوی

4- علت خالی شدن ناگهانی باتری گوشی هواوی

عمر باتری یکی از چالش‌های اصلی گوشی‌های هوشمند است که مختص گوشی‌های هوآوی نیست و همه‌ی گوشی‌های موبایل را شامل می‌شود. اخبار جدید حاکی از این است که این شرکت چینی از باتری‌های با قابلیت شارژ سریع در گوشی‌های خود استفاده می‌کند که بنا به گفته‌ی آن‌ها این جدیدترین تکنولوژی در باتری‌ها است. اگر چه هنوز معلوم نیست باتری گوشی هواوی تا چه حد کارآیی بهتری خواهند داشت ولی کاربران گوشی‌های قدیمی‌تر این شرکت از مشکلات باتری آن‌ها گله‌مند هستند.
در این جا راه حل ساده علت خالی شدن ناگهانی باتری گوشی هواوی را ارائه میکنیم:

• مطمئن شوید که تمامی گزینه‌های اصلی اتصال شبکه‌ی گوشی‌تان خاموش هستند، مخصوصا اگر در آن لحظه از آن‌ها استفاده نمی‌کنید. برای این کار صفحه‌ی گوشی را به سمت پایین بکشید و روی آیکون Setting کلیک کنید. در قسمت All، اتصالات شبکه که در حال حاضر روشن هستند را خاموش کنید.

رفع مشکل خالی شدن ناگهانی گوشی هواوی

• نور صفحه نمایش گوشی هوآوی خود را کم کنید. برای این کار مجددا وارد تنظیمات گوشی شوید و از قسمت General گزینه ی Brightness را بزنید و در آنجا شما می‌توانید نور صفحه‌ی گوشی‌تان را روی حالت اتوماتیک یا دستی تنظیم کنید.

تنظیم دستی نور گوشی

• تمامی اپلیکیشن‌های فعال را ببندید چون این اپلیکیشن ها شارژ باتری را کم می‌کنند. آیکون Application در صفحه‌ی اصلی گوشی خود را انتخاب کنید، سپس یکی از اپلیکیشن‌های فعال را انتخاب کنید و آن را نگه دارید تا لیستی از گزینه‌های مختلف برایتان نمایش داده شود. پس از انتخاب گزینه‌ی App info از این لسیت، گزینه ی Force Stop و نهایتا Ok را بزنید تا آن اپلیکیشن بسته شود.

غیرفعال کردن اپلیکیشن‌های غیرضروری

5- علت نخواندن سیم کارت در گوشی هواوی

شما به راحتی می‌توانید مشکل نخواندن سیم کارت یا آنتن ندادن آن را تقصیر گوشی هواوی خود بیندازید ولی یک حقیقت کوچک وجود دارد که اکثر کاربران گوشی‌های هوآوی آن را نمی‌دانند: شما می‌توانید مشکل نخواندن سیم کارت در گوشی هواوی خود را داخل تنظیمات گوشی‌تان حل کنید. این حالت معمولا مربوط به آنتن دهی ضعیف یا نبودن آنتن سیم کارت می‌باشد. بنابراین زمانی که دریافت SMS و تماس را متوقف کردید، سعی کنید دنبال یک شبکه‌ی بهتر بگردید یا صبر کنید تا شبکه قبلی برگردد. اگر با این کار آنتن دهی گوشی‌تان درست نشد احتمالا خارج از محدوده‌ی شبکه‌ی انتخاب شده قرار دارید. برای انجام این تنظیمات کافیست چند مرحله‌ی زیر را انجام دهید:

• در تنظیمات گوشی وارد قسمت All شوید و گزینه ی Mobile networks را انتخاب کنید.
• پس از کلیک کردن روی گزینه‌ی Network operators از شما سوال خواهد شد تا روشن بودن Mobile Data را تایید کنید.
• شما می‌توانید از قسمت Available networks شبکه‌ی مورد نیاز خود را انتخاب کنید (اولین شبکه در لیست نمایش داده شده) و یا با انتخاب گزینه‌ی Select automatically به گوشی‌تان اجازه دهید بصورت اتوماتیک شبکه‌تان را پیدا کند.

رفع مشکل نخواندن سیمکارت در گوشی

6- مشکلات Dongle گوشی‌ ها‌ی هواوی

در حال حاضر Dongle هوآوی یک سخت افزار کاملا متفاوت است که توسط این شرکت چینی ساخته شده است. این سخت افزار برای مدیریت گوشی‌های هوآوی استفاده و عمدتا به عنوان پهنای باند وایرلس برای اتصال به یک لپ تاپ یا کامپیوتر استفاده می‌شود. قبل از استفاده از این قابلیت ، ابتدا ترفندهای عیب‌یابی زیر را انجام دهید:

• ابتدا Dongle گوشی را قطع کنید و پس از حدود 10 ثانیه مجددا وصل کنید تا ریستارت شود. اگر یک نور فیروزه‌ای رنگ مشاهده کردید یعنی Dongle روشن شده است.
• بررسی کنید که Dongle شما درست وصل شده است. مطمئن شوید هیچ مزاحمتی بین Dongle شما و پورت USB لپ تاپ / کامپیوتر وجود ندارد.
• مطمئن شوید سیم کارت داخل Dongle به درستی در جایش قرار گرفته و قفل است.
• تایید کنید که تنظیمات مرورگر شما با تنظیمات Dongle سازگار است. زمانی که Dongle خود را به لپ تاپ / کامپیوتر وصل کردید، به قسمت Tools مرورگر سیستم خود بروید. گزینه ی Internet options را بزنید، سپس وارد قسمت Connections شوید. تیک قسمت Never dial a connection را بزنید، سپس به تنظیمات LAN بروید. در این صفحه مطمئن شوید که همه چیز درست است.

استفاده از قابلیت Dongle

7- مشکل وای فای و دلیل متصل نشدن به وای فای گوشی هواوی

یکی دیگر از مشکلات رایج گوشی‌ هواوی، مشکل متصل نشدن به وای فای یا دیر وصل شدن آن است که این مشکل در اکثر گوشی‌های هوآوی وجود دارد. این ایراد اغلب چندین بار برای گوشی‌های هوآوی رخ می‌دهد. اما راه حل‌هایی برای برطرف کردن این مشکل وجود دارند که در ادامه به برخی از آن‌ها می پردازیم:

• به عنوان اولین قدم برای بررسی این مشکل، مطمئن شوید که حالت هواپیمای گوشی روشن نیست.
• زمانی که پسورد را اشباه وارد کنید با پیام Authentication Failed یا "تایید اعتبار ناموفق بود" مواجه می‌شوید. بنابراین پسورد را مجددا چک کنید. سپس اگر پسورد درست بود، وای فای و Mobile data را خاموش کنید و حالت هواپیما را روشن کنید و زمانی که این حالت فعال بود، وای فای را مجددا روشن کنید و به شبکه‌ی وای فای وصل شوید. حال بررسی کنید که وای فای گوشی تان وصل است یا نه.

رفع مشکل وصل نشدن Wifi گوشی هواوی

• شبکه های در دسترس را برای اتصال بررسی کنید. با یک گوشی یا وسیله ی دیگر سعی کنید به وای فای وصل شوید. اگر گوشی های دیگر نیز به آن وای فای وصل نشدند ایراد از مودم است. ممکن است محدودیتی در تعداد وسایل وصل شده به مودم وجود داشته باشد. مودم را ریستارت کنید.
• اگر با پیام Connected to Wi-Fi network but no internet مواجه شدید، گوشی و مودم را مجدا ریستارت کنید. این کار معمولا مشکل اتصال به اینترنت را درست خواهد کرد.
• بعضی مواقع Soft Reset کردن شبکه جوابگو است. برای این کار، کابل مودم را بیرون بیاورید و 30 ثانیه تا یک دقیقه بعد مجددا آن را وصل کنید.
• اگر ریست کردن جواب نداد، گوشی هوآوی را Soft reset کنید. سعی کنید گوشی را ریبوت کنید (گزینه ی Restart را انتخاب کنید) و چک کنید آیا گوشی به وای فای وصل شده یا نه.
• شبکه ی وای فای روی گوشی را فراموش کنید، گوشی و مودم را ریبوت کنید و مجددا به شبکه وصل شوید.

8- مشکل شارژ نشدن گوشی هواوی در حالت خاموش

یکی دیگر از مشکلات گوشی‌های هوآوی مشکل شارژ نشدن گوشی هواوی در حالت خاموش است. دوستان زیادی سوالاتی مانند:علامت شارژ میاد ولی شارژ نمیشه یا مشکل شارژ نشدن هواوی را از ما پرسیده و راهکار برای رفع این مشکل خواستند. در ادامه به مشکل شارژ نشدن باتری گوشی هواوی میپردازیم.

• خرابی باتری گوشی هواوی
• مشکلات نرم افزاری

• نقص در سوکت شارژ گوشی موبایل هواوی
• نقص شارژر یا کابل گوشی

برای برطرف کردن این مشکل می‌توانید کارهای زیر را انجام دهید:
• کابل شارژ خود را تعوض کنید چون اگر کابل شارژتان خراب شده باشد، گوشی شما شارژ نخواهد شد.
• گوشی را ریست کنید. برخی مواقع باید نرم افزار گوشی را ریبوت کنید تا درست شارژ شود. برای این کار گوشی را خاموش کنید و دکمه‌های بالا و پایین صدا را به همراه دکمه ی Power فشار دهید تا صفحه ی Test یا ریکاوری سیستم اندروید (شکل زیر) بالا بیاید. در این صفحه گزینه ی Factory reset را انتخاب کنید و سپس Confirm wipe of all user data را بزنید. گزینه ی Yes را به نشانه ی تایید بزنید و نهایتا گزینه ی Yes-delete all user data را بزنید و روی Ok کلیک کنید. با این کار تمامی داده های گوشی تان پاک خواهد شد و گوشی تان مانند یک گوشی جدید کار خواهد کرد.

اگر به کمک مراحلی که در بالا توضیح دادیم موفق نشدید گوشی خود را ریست فکتوری کنید یا به طور کلی با مشکلات نرم افزاری دیگری روبرو بودید می‌توانید به مقاله سه روش اصولی ریست فکتوری گوشی‌های اندرویدی مراجعه کنید.

رفع مشکل شارژ نشدن گوشی هواوی در حالت خاموشی

• پورت USB را تمیز کنید چون بعضی مواقع پرز یا گرد و خاک راه این پورت را مسدود می کند و گوشی شما شارژ نمی شود.

اگر با خالی شدن ناگهانی شارژ گوشی روبرو هستید و مراحل بالا را نیز انجام دادید و باز هم مشکل شما برطرف نشد احتمالا باتری گوشی شما نیاز به تعویض دارد. برای تشخیص خرابی باتری موبایل می‌توانید به مقاله تعویض باتری گوشی موبایل به دلایل گوناگون مراجعه کنید.

9- دریافت نکردن پیام در گوشی های هوآوی

شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که گوشی‌تان پیام ها را دریافت نکند که این مساله واقعا آزار دهنده است. این مشکل برای گوشی‌های هوآوی نیز اتفاق می‌افتد که می‌تواند بخاطر چندین دلیل باشد. مثلا شاید حافظه‌ی گوشی پر باشد. برای برطرف کردن این مشکل اقدامات زیر را انجام دهید:
• گوشی را ریبوت کنید.

• اگر با ریبوت کردن گوشی مشکل حل نشد، آن را ریست کنید. برای ریست کردن گوشی مطمئن شوید گوشی تان خاموش است. سپس دکمه ی بالای صدا را با دکمه ی Power برای 10 ثانیه نگه دارید. پس از ظاهر شدن آرم هوآوی دکمه ها را رها کنید. از دکمه ی پایین صدا برای انتخاب گزینه ی Wipe data/factory reset استفاده کنید. از کنید Power نیز برای انتخاب کردن آن استفاده کنید. با این کار داده های گوشی تان پاک خواهند شد و زمانی که Cache Partition گوشی پاک شد، گزینه ی Reboot system now را بزنید. با این کار مشکل عدم دریافت پیام گوشی تان حل خواهد شد.

نتیجه:

همانطور که شاید متوجه شده باشید عمده‌ترین مشکلات گوشی‌های هواوی مربوط به نرم افزار آن‌ها است. بیشتر این مشکلات نرم افزاری با ریست فکتوری کردن برطرف خواهد شد. اما اگر با انجام راه حل‌هایی که در این مقاله بیان شد باز هم ایراد گوشی شما برطرف نشده است بهترین کار این است که به یک مرکز تعمیرات تخصصی مراجعه کنید تا عیب یابی روی دستگاه شما صورت پذیرد.

628 نظر
  • مهدی قره خانلویی

    مهدی قره خانلویی 1398-12-02

    با سلام میخاستم ببینم برنامه کلش اف کلن روی گوشی هوواوی Y6PRIM2019 جواب میده

    • 1398-12-02

      سلام
      بله جواب میده مشکلی نداره

  • 1
  • امیرحسین

    امیرحسین 1398-11-30

    سلام من گوشی huawey y7prime 2019 مدل 64Gb رو یه هفته اس خریدم. بازی های تفنگی مثل کانتر کال اف دیوتی و... را نصب کردم کاملا لگ داره توش و ولی توی بازی های دیگه مثل نید فور اسپید مشکلی نداره . مشکلش از چیه ؟

    • 1398-11-30

      سلام
      احتمالا گوشیتون گرافیک پایین نسبت به اون بازی ها داره بخاطر همین

  • 2
  • M Mohammadi

    M Mohammadi 1398-11-24

    سلام من گوشیم هوایی p smart 2019 هست وقتی ازش استفاده نمیکنم شارژ میخوره

    • 1398-11-24

      سلام
      گوشی رو فلش کنید اگه درست نشد مشکل از آی سی شارژ گوشیتون هست
      موفق باشید

  • 3
  • hadi

    hadi 1398-11-22

    سلام. یهفته هواوی y7 prime گرفتم اولاینکه با حداقل مصرف و بهینه شده 5دقیقه یبار یذرصد شارز ازدست میده. دوم اینکه یروز موقع کار قسمت بالایی گوشی اطراف دوربینو سنسور اثر انگشت گرممیکنه. دلیلش چیه.؟و اینکه گرماگوشی تا چند درجه منطفی

    • 1398-11-22

      سلام
      5 دقیقه یه بار معمولیه شما گوشی رو یه بار فلش کنید که اگه باگ نرم افزاری داره از بین بره
      و دوباره تست کنید در صورتی که با استفاده معمولی یک روز شارژ نگه میداره مشکلی نداره

  • 4
  • حسین

    حسین 1398-11-21

    سلام ی گوشی هانر 4xدارم یهو صفحه گوشی رفت سیاه شد همه چی کار میکنه زنگ میخوره صدا هم ردو بدل میشه پاورم میزنی ی لحظه تصویر میاد میره مشکل از چی میتونه باشه

    • 1398-11-21

      سلام
      باید تاچ و ال سی دی گوشیتون تعویض بشه

  • 5
  • دینا

    دینا 1398-11-15

    سلام خسته نباشید.من گوشی هواوی دارم برنامش بالانمیاد باید چیکارکنم؟

    • 1398-11-15

      سلام


      اگه هیچ برنامه ای بالا نمیاد باید گوشی رو فلش کنید

  • 6
  • محمد

    محمد 1398-11-09

    سلام .من گوشی یهویی خاموش شده و روشن نمیشه . وقتی که کابل شارژ با وصل میکنم اولا شارژ نمی خوره دوما چراغ قرمز بالایی آن روشن و خاموش میشه ( مشکلش چیه؟ )

    • 1398-11-09

      سلام


      ممکنه از سوکت شارژ گوشیتون باشه 


      از باتری و آی سی شارژ هم میتونه باشه باید بررسی بشه

  • 7
  • رضارشیدی

    رضارشیدی 1398-11-08

    باسلام گوشی هواوی y6prime 2019 هست وقتی به وی پی ان وصل میکنم بعد ۱۰_۲۰ ثانیه قطع میکنه نرم افزارهای مختلف رو امتحان کردم همین مشکلو داره میشه راهنمایی کنید

    • 1398-11-08

      سلام


      مشکل از نرم افزار گوشی هست یه بار فلش کنید درست میشه

  • 8
  • محمدی

    محمدی 1398-11-08

    سلام علامت برگ با دایره بالای گوشی هواوی معنیش چیه

  • 9
  • nor74

    nor74 1398-11-05

    سلام دوستان
    من گوشی nova 3e دارم
    و دو سه ماهی هست که آنتن دهی از 4g میره رو 3g و H+ و یا تماس قطع میشه یا اینترنت...
    بنظرتون چیکار کنم؟

    • 1398-11-05

      سلام


      گوشی رو فلش کنید و با یه سیم کارت دیگه امتحان کنید اگه درست نشد مشکل از مدار آنتن و برد گوشی هست

  • 10
  • مجتبی

    مجتبی 1398-11-04

    قطعه pf honor 8xرو از کجا میشه پیدا کرد؟

    • 1398-11-04

      سلام


      ما موجود نداریم اطلاعی ندارم کجا داشته باشن


  • 11
  • نگار

    نگار 1398-10-30

    سلام چند روز پیش هم پیام دادم خدمتتون تبلت هواویS8-701u ، پیام
    recovery image verify failed اومده بود براش مشکل تهیه رام حل شد و گوشی بالا اومد تا ریبوت شه اما نوشت باتری شارژش کمتر از 30 است و خاموش شد،داخل این شرایط هم که شارژ نمیکنه، الان مشکل نبود شارژ رو باید چیکار کنم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • 1398-10-30

      سلام
      شارژ نشدن گوشی از باتری سوکت شارژ، شارژر و کابل و آی سی شارژ هست که همشون باید چک بشن

  • 12
  • مریم

    مریم 1398-10-30

    سلام خسته نباشید.گوشی من huawei nova 2 plusهست قسمتی که سیمکارت میندازم دقیقا همونجا صفحه گوشی از بدنه ش جدا شده از بدنه. علت چی میتونه باشه؟

    • 1398-10-30

      سلام
      اگه ضربه نخورده میتونه باد کردن باتری باشه یا اینکه چسب های فریم بر اثر گرما باز شده باشه

  • 13
  • کمالی

    کمالی 1398-10-29

    سلام ببخشد من یه گوشی هواوی p30liteدارم یه مدتیه حالت خوابش رو 30 ثانیه غیر فعال شده چطور میکنم فعالش کنم

    • 1398-10-29

      سلام
      باید از داخل تنظیمات قسمت Display تظیمات مربوط به حالت خواب رو میتونید تغییر بدید

  • 14
  • حسین

    حسین 1398-10-29

    سلام دو سه ماه میشه یه گوشی y Prime 2019 خریدم یه مشکلش اندروید بروزرسانی نمیکنه اندرویدشم 8 هست که الان اندرویدهای بالای 9 وارد بازار شده مشکل دیگه توی یه صفحه اش رنگهای مثل قرمز و سبز و زرد جدا شدن شنیدم به مرور زمان همه صفحه‌ای گوشی رنگهاش همینطوری خراب میشه لطفا راهنمایم کنید

    • 1398-10-29

      سلام


      ممکنه ورژن های جدید برای گوشی شما طراحی نشده. اگه طراحی شده و گوشیتون آپدیت نمیشه یه بار گوشی رو فلش کنید درست میشه


      موفق باشید

  • 15
  • هالی

    هالی 1398-10-27

    سلام
    گوشی من هواویp10 lite هستش باطری گوشیمو عوض کردم الان اکثر اوغات شارژ نمیشه وقتی ری استارت میکنم مدتی خوبه کابل شاررژ و شاررژ مشکل نداره لطفا راهنمایی کنید

    • 1398-10-27

      سلام


      اگه بعد از ریستارت کردن گوشی درست میشه مشکلتون نرم افزاریه


      یه بار فلش کنید اگه درست نشد ممکنه از آی سی شارژ گوشیتون باشه


      موفق باشید

  • 16
  • Sahar sabzi

    Sahar sabzi 1398-10-27

    سلام .ببخشید گوشی هواوی پی 8 دارم یک دایره سفید لمسی اومده روی گوشی.چطور میکنم غیر فعالش کنم؟

    • 1398-10-27

      سلام


      این مورد تخصصی هست و از داخل تنظیمات گوشی غیر فعال میشه


      به یه نرم افزار کار نشون بدید راهنماییتون کنه


      موفق باشید

  • 17
  • نگار

    نگار 1398-10-25

    سلام تبلت هواویS8-701u ، پیام
    recovery image verify failed اومده رو صفحه اش. روشن هم نمیشه براش رام از سایت Huawei-Firmware گرفتم از حالت فشرده خارج کردم فایل اپدیت اپ که نوشته بود رو ریختم داخل پوشه ای به اسمdload و کارت sdرو داخل تبلت گذاشتم دکمه هارو گرفتم اما باز همون پیام ریکاوری میاد.ممنون میشم راهنمایی کنین

    • 1398-10-25

      سلام


      احتمالا دستگاهتون باید با باکس های مخصوص فلش بشه


      ما خدمات نرم افزاری انحام نمیدیم به یه نرم افزار کار مراجعه کنید راهنماییتون میکنن


      موفق باشید

  • 18
  • اتنا

    اتنا 1398-10-21

    سلام روی شارژ گوشیم ک Honor 10 liteهست بعد از چند وقت ک خریدم عکس برگ افتاده مشکل پیدا کرده آیا

    • 1398-10-21

      سلام


      خیر، سلامت شارژر رو فقط با آمرسنج میشه تست کرد

  • 19
  • ایسودا

    ایسودا 1398-10-18

    سلام من گوشیم پی ۱۰ لایت هست از وقتی باطری عوض کردم حسگر اثر انگشت گوشیم برای باز کردن قفل کار نمیکنه

    • 1398-10-18

      سلام


      خود باتری ارتباط به حسگر اثر انگشت نداره


      شما گوشی رو فلش کنید اگه درست نشد ممکنه حسگر اثر انگشت موقع تعویض باتری درست جا نحورده باشه و یا فلتش پاره شده باشه


  • 20
  • مصیب

    مصیب 1398-10-16

    سلام. هونور9لایت دارم که nfcروشن شده وخاموش نمیشه نمایندگی بردم فلش کرداما همونجوره. باتری رو نصف روز تمومش میکنه چه بایدکنم.

    • 1398-10-16

      سلام


      فلشش درست انجام نشده به یه مرکز دیگه مراجعه کنید

  • 21
  • امیر

    امیر 1398-10-15

    سلام
    بنده گوشی honor 5x دارم
    از 6 ماه پیش گوشی شروع به کند شدن کرد تا جایی که کار کردن بسیار سخت شده بود
    با ریست فکتوری هم مشکل درست نشد بعد از اینکه گوشی رو فلش کردم تا دو الی سه هفته خوب بود که دوباره شروع به کند شدن کرد
    به نظرتون مشکل چیه؟
    (در ضمن باتری هم حالت نرمال داره یعنی یهو خالی نمیشه)

    • 1398-10-15

      سلام


      مشکلات نرم افزاری با ریست فکتوری حل نمیشه گوشی باید فلش بشه با دستگاه


      موفق باشید

  • 22
  • Ali

    Ali 1398-10-14

    سلام وقت بخیر.
    گوشی من هواوی y6 prime 2019 هست.
    من تازه فیلم ایت 2 دانلود کردم. هنگام نگاه کردن فیلم (نور یهو کم و زیاد) میشه هر کاری کردم نتونستم مشکلش رو برطرف کنم،
    لطفا اگه میشه کاریش کرد.بگید!!!!!

    • 1398-10-14

      سلام


      از یه نرم افزار ویدیو مثل MX Player استفاده کنید اگه درست نشد ممکنه بخاطر این باشه که کیفیت فیلمی که دارید تماشا میکنید


      نسبت به توانایی گوشیتون بالاتره و سخت افزار گوشی داغ میکنه


  • 23
  • Atousa

    Atousa 1398-10-11

    سلام اخیرا با گوشیم عکس میگیرم و این پیام رو میبینم موقع عکس گرفتن Clear data و clear cache هم زدم ولی درست نشد اینه پیام sharpening the photo please steady your device چیکار باید کنم موقع عکس گرفتن این نیاد دیگه؟

    • 1398-10-11

      سلام


      مشکلتون مربوط به نرم افزار گوشی هست اگه Clear Data زدید و درست نشده گوشی رو فلش کنید احتمالا مشکلتون حل بشه

  • 24
  • Masoud

    Masoud 1398-10-11

    سلام گوشی من honor6xهستش دوبارتاحالا این اتفاقی که میگم براش افتاده واون اینه که وقتی باهاش کار میکنم صفحه خاموش میشه ووقتی که میخام بااثرانگشت بازش کنم فقط صدای بازشدن صفحه میاد تصویر نداره ولی گوشیو که ری استارت میکنم خوب میشه

    • 1398-10-11

      سلام


      تاچ و ال سی دی گوشیتون مشکل داره و باید تعویض بشه


      موفق باشید

  • 25
  • بهزاد فیوضی

    بهزاد فیوضی 1398-10-06

    گاهی اوقات صدا وقتی دارم با گوشی Honer 8 هواوی صحبت می کنم بدون کیفیت و وضوح رد و بدل می شود و یا حتی چندین بار گفتن الو موبایل صدای من را برای طرف مقابل پخش نمیکند.و طرف مقابل صدایم را نمیشنود که البته گوشی قبلیم سامسونگ A5 مدل 2016 هم ایراد را پیدا کرده بود که عوضش کردم . الان گوشی HONER هم همین مشکل را پیدا کرده است .
    البته سیم کارت را در گوشی دیگر قرار داده ام این مورد پیش نیامد. در طی مکالمه 54 دقیقه ای .
    با تشکر

    • 1398-10-06

      سلام


      گوشی رو فلش کنید ممکنه نرم افزاری باشه 


      با یه سیم کارت دیگه هم امتحان کنید شاید درست بشه


      موفق باشید

  • 26
  • Baran

    Baran 1398-10-06

    سلام خسته نباشبد
    من گوشی هواوی مدل Y5 liteدارم هر کاری میکنم اینترنتش وصل نمیشه به اینترنت سیمکارت متصل نمیشه اما به وای فای وصل میشه مشکلش چیه چیکار باید بکنم ؟؟

    • 1398-10-06

      سلام


      میتونه از سیم کارتتون باشه


      با یه سیم کارت دیگه تست کنید اگه درست نشد ممکنه از نرم افزار یا برد گوشی باشه

  • 27
  • مریم

    مریم 1398-10-06

    سلام خسته نباشید ایا گوشی هواوی زمو کردن مسج داره اگه میشه راهنمایی کنید ممنون

  • 28
  • بی نام

    بی نام 1398-10-04

    سلام
    یه هفته میشه گوشی mi 9 اصلی گرفتم 53.000.000 گذاشته بودم تو جیبم توی بندگویی بالای صفحه خاک ریز رفته پلمپ شده چکار کنم ؟
    سوراخ هاش خیلی ریزه چیزی داخلش نمیره
    با سوزن و جارو برقی امتحان کردم فایده نداره
    باید چکار کنم سوراخ ها باز بشه

    • 1398-10-04

      سلام


      گوشیتون باید باز بشه و از داخل سرویس بشه


      از سوزن استفاده نکنید ممکنه اسپیکر رو کامل خراب کنه


      موفق باشید

  • 29
  • عرفان

    عرفان 1398-10-03

    سلام من گوشیم هواوی Y6 هست، بعد 6 ماه اسپیکر سمت چپ کار نمیکنه و اسپیکر سمت راست صدای خش خش ازش میاد چیکار کنم؟ مرسی

    • 1398-10-03

      سلام


      ممکنه آب خوردگی داشته باشه یا کاملا سوخته باشه 


      باید اسپیکر گوشیتون تعویض بشه


      موفق باشید

  • 30
  • سعید

    سعید 1398-09-30

    سلام میگم خیلی زحمت میکشید جواب میدهید خیلی خسته میشوید خب اگه میخواستیم فلش کنیم یا ببریم پیش تعمیرکار که از شما مشاوره نمی گرفتیم اینهایی که مثل من گوشی شون دچار مشکل شده دلیل این مشکلات رو میخان

    • 1398-09-30

      سلام


      یه سری مشکلات رو خود کاربر نمیتونه حل که باید به تعمیرکار مراجعه کنید


      بعضی مشکلات نرم افزاری هم فقط با فلش کردن درست میشه


      حالا شما اگه تخصص دارید و راه حل بهتری دارید میتونید کامنت بذارید بقیه هم بهره ببرند


      با تشکر. موفق باشید

  • 31
  • ریحانه

    ریحانه 1398-09-18

    سلام ،خسته نباشید، من حدودا چهارساله که یه هانور8دارم تازگی ها (مخصوصا وقتی دوربین رو باز میکنم)حتی با 60%شارژم خاموش میشه ، روشنش که میکنم شارژو یک درصد نشون میده و دوباره خاموش میشه،چند بار باید روشنش کنم تادوباره خاموش نشه. میخواستم ببینم ویروسی شده یا مشکل از باتری هست؟

    • 1398-09-18

      سلام


      مشکل از باتری هست با تعویض باتری حل میشه


      موفق باشید

  • 32
  • سارا

    سارا 1398-09-12

    گوشیم هنگ نمی کنه مشکل از نظر کارکردن باهاش ندارم فقط توو اکثر برنامه ها میرم میپره بیرون و هیچی رو دانلود نمیکنه.نه از گوگل و نه از سایت و از هیجا اپدیت جدیدخودگوشی هم اومده تامیزنم دانلودشه میپره بیرون دانلود نمیشه هیچی و هیچی رو نمیشه با بلوتوث بفرسم بگوشیم

    • 1398-09-12

      سلام


      حافظه دستگاه رو چک کنید ممکنه پر شده باشه، در غیر این صورت باید گوشی فلش بشه که درست بشه


      موفق باشید

  • 33
  • Jawad

    Jawad 1398-09-11

    Aqa slm goshi mn huawi prime y5 2018e rammo gozashtm to gushi eshtbahi zadm b halate pish farz dg ramm bala nmiad doros mishe?

    • 1398-09-11

      سلام


      بله درست میشه باید به مراکز تخصصی نرم افزاری مراجعه کنید


      موفق باشید

  • 34
  • A

    A 1398-09-09

    سلام
    من یه گوشییه x4 Honor دارم چند وقت پیش یهو وسط کار کردن باهاش صفحش مث حالتی که مرکب بریزی رو یه کاغذ کلا سیاه شد بعد دوباره درس شد ولی بازم همیجور شد لمسشم درست میخواستم بدونم مشکل از ال سی دیشه؟

    • 1398-09-09

      سلام


      به احتمال زیاد مشکل از تاچ و ال سی دی هست. اگه با تعویض ال سی دی مشکلتون حل نشد باید برد گوشی تو قسمت ال سی دی و هارد بررسی بشه


      موفق باشید

  • 35
  • سعید

    سعید 1398-09-04

    سلام
    گوشی هوآی آنر تری سی دارم که وقتی روشن میکنم بالا نمی آد.بعد از فلاش شدن امکان شماره گیری و دفترچه تلفن آن غیر فعال شده و این پیغام رو میده: contacts has stopped.این مشکل چطوری حل می شه؟
    با سپاس

    • 1398-09-04

      سلام


      احتمالا فلشش درست انجام نشده به مراکز تخصصی نرم افزاری مراجعه کنید دورباره براتون فلش کنن


      موفق باشید

  • 36
  • mohammad

    mohammad 1398-08-19

    سلام وقت بخیر
    من گوشیم هواوی y6 هستش از دیروز تاحالا هی خود به خود خاموش روشن میشه بهم گفتن مشکل حافظس حافظه شو خالی کردیم اوکی شد ولی تا جیمیل سیو کردم .و دوباره توی اینستا لاگ ان شدم دیدم باز مثل قبل شد مشکلش چیه ؟

    • 1398-08-19

      سلام


      گوشی رو فلش کنید اگه درست نشد مشکل از هارد گوشیتونه که باید تعویض بشه

  • 37
  • پاییز

    پاییز 1398-08-19

    سلام مدل گوشی من هواوی y600
    یه چند وقتیه گوشیم فقط رو دوربین جلو هستش هر کاری میکنم دیگه دوربین پشت نمیره چیکار کنم؟؟؟

    • 1398-08-19

      سلام


      گوشی رو فلش کنید اگه درست نشد ممکنه از دوربین پشت یا آیسی دوربین باشه

  • 38
  • پوریا

    پوریا 1398-08-19

    با سلام گوشی من y6 Prime 2018 هستش و نرم افزار حالت مهمانی آن وقتی میخواهی به دستگاه دیگه وصل بشی وصل نمیشه و از برنامه میاد بیرون اگه میشه راهنمایی کنید

    • 1398-08-19

      سلام


      متاسفانه در این مورد اطلاعی ندارم به مراکز نرم افزاری مراجعه کنید

  • 39
  • محمد

    محمد 1398-08-18

    سلام،گوشی هواوی U31ازروزاول نمیتونم باهاش شارژیابسته اینترنتی بگیر وقتی کدو شماره گیری میکنم بعده چنددقیقه مینوسه مشکل در اتصال یاکدنامعتبر،ممنون میشم راهنمایی کنید

    • 1398-08-18

      سلام


      ممکنه از سیم کارتتون باشه یا اگه گوشی نو هست، ممکنه مربوط به ریجستری گوشی باشه


      به یه مرکز نرم افزاری مراجعه کنید گوشیتون رو بررسی کنن


      موفق باشید

  • 40
  • داریوش

    داریوش 1398-08-18

    سلام گوشی من مدلp8lit واندرویدش فکرکنم مشکل پیداکرده یعنی بعضی از برنامه های سیستمی مانند خدمات تلفن گوشی هوآوی و huawei backub وقتی از گوگل پلی بروزرسانی میکنم باز نمیشه و میزنه حذف نصب لطفا راهنمایی کنید درضمن گوشی رو هم دوبار تاحالا فلاش کردم ولی فایده ای نداشت

    • 1398-08-18

      سلام


      احتمالا فلشی که براتون زدن درست انجام نشده، به یه مرکز تعمیرات نرم افزاری مراجعه کنید

  • 41
  • امیرحسین نذری

    امیرحسین نذری 1398-08-17

    سلام گوشی من، y5لایت هست وقتی که میرم داخل بازی آب‌بازی سریع میزنه بیرون مانند کلش اف کلنز یا خود بخود فیلترشکن هارو قطع میکنه چی کار کنم بهینه سازی باتری هم که گفته بون انجام دادم نشد

    • 1398-08-17

      سلام


      گوشی رو فلش کنید احتمالا درست میشه مشکلش


      اگه حل نشد ممکنه از هارد گوشیتون باشه

  • 42
  • سید

    سید 1398-08-14

    سلام گوشی یو۱۹ دارم مشکل اینترنت داشت بردم فلش زدند حالا انتن دهی به کلی ضعیف شده قطع ووصل می شود

    • 1398-08-14

      سلام


      ممکنه فلشی که زدن براتون درست انجام نشده باید دوباره فلش بشه


  • 43
  • مهسا

    مهسا 1398-08-09

    سلام گوشی من مدتیه سمت راست صفحه یک نیم دایره زردرنگ اومده نمیره بایدچکارکنم مشکل کجاشه؟

    • 1398-08-09

      سلام


      احتمالا مشکل از تاچ و ال سی دی گوشیتون هست که فقط با تعویض درست میشه


      موفق باشید

  • 44
  • Parviz

    Parviz 1398-08-04

    باسلام گوشیp30liteباکابلAuxوصل نمیشه ولی باهندزفری وصل میشه

    • 1398-08-04

      سلام


      احتمالا مشکل از کابلتون هست یا اون گیرنده AUX 


      اگه چک کردید و حل نشد میتونه از فلت شارژ یا نرم افزار گوشیتون باشه


  • 45
  • روح الله

    روح الله 1398-07-25

    سلام گوشی 4C هونر دارم ریستارت شده و روی لگو مونده خاموش هم نمیشه که از ریست فکتوری استفاده کنم چیکار باید بکنم

    • 1398-07-25

      سلام


      گوشی باید فلش بشه به یک مرکز نرم افزاری مراجعه کنید درصورتی که مشکل حل نشد میتونه از باتری یا هارد گوشی باشه

  • 46
  • سارا

    سارا 1398-07-23

    سلام
    من گوشی honor 4c رو ریست فکتوری کردم، حالا هیچ ویدئویی برام باز نمیشه. همون اول که ریست فکتوری کردم ویدئوها باز میشدن و مشکلی نبود ولی الان هیچ ویدئویی حتی ویدئویی که در اینستاگرام گذاشته میشه رو باز نمیکنه.
    ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • 1398-07-23

      سلام


      گوشی رو باید فلش کنید. با ریست فکتوری کردن مشکلش حل نمیشه

  • 47
  • آیدا

    آیدا 1398-07-22

    سلام. من گوشیم u19 هس . گوشیمو با کابل usb زدم به کامپیوتر و حواسم نبود زدم روی فقط شارژ و دیگه یادآوری نشه.بعد الان هرکاری میکنم نمیتونم گوشیمو به کامپیوتر متصل کنم.لطفا کمکم کنید مرسی

    • 1398-07-22

      سلام


      باید به یک مرکز نرم افزاری نشون بدید متاسفانه تخصصی توی نرم افزار گوشی ها نداریم

  • 48
  • علی رضا1

    علی رضا1 1398-07-20

    سلام،
    باتشکر و خسته نباشید خدمت شما
    5ماهه گوشي Y9 2019 هواوي خريدم، همه چي عالي بود تا الان که در حال كار كردن باهاش بودم يکدفعه خاموش شد،ضربه و آب هم بهش نخورده، باتریشم فوق العاده بود
    از وقتی که خاموش شد یدفه، شارژر رو که وصل میکنم بهش ، اصلا عکس العملی نداره گوشی، شارژم نمیگیره اصلا برق نمیکشه،حتی آرم هواوی هم اصلا نمیاد،مشکلش

    • 1398-07-20

      سلام


      باید بررسی بشه میتونه از باتری آی سی شارژ فلت شارژ یا حتی هارد گوشی باشه


  • 49
  • md

    md 1398-07-18

    با سلام
    من هواوی p30pro دارم مشکلم اینه که چن وقته پیام میاد ولی صدای پیام نمیاد همه تنظیمات هم چک کردم درسته چون کل صدای گوشی هست با هشدارها ولی صدای مسج قطع شده لطفا راهنمای کنید

    • 1398-07-18

      سلام


      باید از تنظیمات تو قسمت پیام ها قسمت مربوط به اپ مسیج رو چک کنید شاید صداش غیر فعلا شده


      در صورتی که با محیط نرم افزاری آشنایی زیادی ندارید به یه مرکز تعمیرات نرم افزاری مراجعه کنید


      موفق باشید

  • 50
  • امین

    امین 1398-07-11

    سلام خسته نباشید. گوشی هواوی نوا دو پلاس دارم دائم روشن و خاموش میشه به تعمیرات سپردم بعد چک کردن گفت مشکل ار هارد داخلی هست ایا این مشکل واقعا میتونه از هارد باشه؟

  • 51
  • مهدیس

    مهدیس 1398-07-10

    سلام. گوشی منHuawie Y6II هست و دائم restart میشه. مخصو۱ا با روشن کردنwifi بلافاصله restart میشه. ممنونم اگر راهنماییم کنید

    • 1398-07-10

      سلام. اول ریست فکتوری کنید مشکلش حل نشد تشریف بیارید آدرس پایین سایت سخت افزارش رو بررسی کنیم

  • 52
  • رضا

    رضا 1398-07-10

    سلام
    گوشی من هانر 8 لایت است و جدیدا هروقت به شارژر وصلش می کنم گوشی کااامل هنگ می کنه و دیگه اصلا هیچ کاری نمی کنه در حدی که مجبور به ریست فکتوری می کنم ولی در مواقع عادی مشکلی نداره حتی شارژر را هم عوض کردم بازم تا میزارم برای شارژ تاچش از کار میوفته و قفل میشه

    • 1398-07-10

      سلام. به نرم افزار کار موبایل نشون بدید احتمالا مشکل از رام دستگاه هستش
      موفق باشید

  • 53
  • زکیه

    زکیه 1398-07-08

    سلام باتری گوشی من مشکل داشت و ب چهل درصد ک میرسید باتری خالی میشد و خاموش میشد. باتریو عوض کردم ولی الانم یکهو باتری خالی میکنه و چند بار باید خاموش روشن کنم و میره رو بهینه سازی سیستم بعد چند بار بهینه سازی درست میشه. میخاستم مشکلشو بدونم

    • 1398-07-08

      سلام. ریست فکتوری کنید و رام جدید بریزید درست میشه

  • 54
  • فافا

    فافا 1398-07-07

    سلام. من به تازگی گوشی p30 lite خریدم، اول اینکه حس می کنم تاچش گاهی کند کار میکنه، دوم اینکه یه عکس کفش پایین صفحه قفلش هست با یه عدد که رو به افزایشه،نمی فهمم چیه!
    میشه لطفا راهنماییم کنید؟

    • 1398-07-07

      سلام. اون عکس کفش قدم شمار هستش. برای کندی تاچ هم باید ریست فکتوری کنید ممکنه باگ نرم افزاری گرفته باشه
      موفق باشید

  • 55
  • علیرضا

    علیرضا 1398-07-04

    سلام وقت بخیر گوشی من هواوی پی هشت الان سه سال عالی کار کرده دیروز اومدم عکس بگیرم نرم افزار دوربین رو باز میکنم دوربین صدای ویز ویز میده و تصویر با لرزش های مداوم همراه است بعد که از حالت دوربین خارج میشیم صدا قطع شده این حالت( صدا) فقط در زمان کار با دوربین اتفاق می افتد

  • 56
  • fateme

    fateme 1398-06-31

    سلام گوشی من honor مدل chm-u01نمیتونم از طریق vpn به اینترنت متصل بشم چکار باید کنم؟؟؟

  • 57
  • زهرا

    زهرا 1398-06-29

    سلام دیشب گوشیم زدم شارژ صبح دیدم رو لوگو هووای مونده و اصلا خاموش نمیشه ، دکمه زیاد کردن صدا و پاور میزنم به ریکاوری نمیره ، همه دکمه ها رو امتحان کردم ریکاوری نمیاد که ریست کنم یا رام نصب کنم باید چیکار کنم بنطرتون

    • 1398-06-29

      سلام. باید بررسی بشه ممکنه مشکل از نرم افزار باشه
      تشریف بیارید آدرس پایین سایت

  • 58
  • مهدی

    مهدی 1398-06-26

    سلام گوشی من وقتی میخوای از گالری عکسی پاک کنی اول پاک میشه اما دوباره خودش برمیگرده به گالری یا هم که میگه شما نمیتونید عکسی پاک کنید الانم عکس میگیرم تو گالری اصلا نمیاد

    • 1398-06-26

      سلام. از اطلاعات مورد نیازتون بک آپ بگیرید و گوشی رو فلش کنید باگ نرم افزاری هستش
      موفق باشید

  • 59
  • فرانک

    فرانک 1398-06-25

    سلام من هرکاری میکنم اینستاگرام رو گوشیم نصب نمیشه اول ی صفحه سفید میاد بعد از برنامه خارج میشه گوشیمو ریست کردم اما فایده نداش لطفا راهنماییم کنید

    • 1398-06-25

      سلام. فلش کنید و رام جدید بریزید

  • 60
  • عباس

    عباس 1398-06-20

    سلام، دو ماه ميشه گوشي Y9 2019 هواوي خريدم، همه چي عالي بود تا اينكه بعد دوماه در حال كار كردن باهاش بودم يهويي خاموش شد....بدون هيچ دليلي...مشكلش چي ميتونه باشه...؟ تازه 2 ماه بود خريده بودم....

    • 1398-06-20

      سلام. ممکنه مشکل از نرم افزار باشه اول به نرم افزار کار موبایل مراجعه کنید نتونست مشکلش رو حل کنه تشریف بیارید سخت افزارش رو بررسی کنیم
      موفق باشید

  • 61
  • الناز

    الناز 1398-06-18

    سلام خسته نباشید من گوشیم هواوی پی 9لایت درصد شارژ باتری اشتبا نشون میده باتری عوض کردم فلش کردم ای سی شارژو عوض کردم سوکته شارژو.هم عوض کردم ولی هنوز درست نشده من باید چیکار کنم؟توروخودا جواب بدید

    • 1398-06-18

      سلام. مشکل نرم افزاری هستش فلش کنید و رام جدید بریزید

  • 62
  • فاطمه

    فاطمه 1398-06-17

    سلام گوشیم هواوی وای ششِ دو هست.هر برنامه اپلیکیشنی باز میکنم ارور زیر میده..دو بار هم فرستادم نمایندگی تهران .ولی باز بعد دو سه هفته شروع به ارور میده.
    برای نمونه

    Google play store isn't responding. do you want to close ? Wait
    Ok

    • 1398-06-17

      مشکل نرم افزاری هستش در تخصص ما نیست متاسفانه

  • 63
  • سارا

    سارا 1398-06-16

    خسته نباشید.من خشاب گوشیه هواوی نووا ۲ پلاسم شکسته.درش شکست و سیم‌کارت و رم هنوز داخل گوشی گیر کرده. قابل تعمیره؟ ⁦☹️⁩

  • 64
  • قاسم

    قاسم 1398-06-16

    سلام من گوشی هواوی جی ۶۳۰دارم میزنه ک متاسفانه خانه هواوی متوقف شده است بگین ک من باید چیکار کنم ممنون

    • 1398-06-16

      سلام. فلش کنید درست میشه
      موفق باشید

  • 65
  • مریم

    مریم 1398-06-14

    گوشیم گالریش متوقف شده میزنه همه چی متوقف مدیا اندروید

    • 1398-06-14

      سلام
      مراجعه کنید به نرم افزار کار دستگاهتون رو با باکس فلش بزنه درست میشه
      موفق باشید

  • 66
  • فاطمه

    فاطمه 1398-06-12

    سلام. گوشی من هواوی y625 هست که چند سالی ازش استفاده می کنم.چند وقت پیش مشکل پیدا کرد.بردم پیش تعمیر کار و هاردش رو عوض کرد.بعد از اون موقع گوشیم خوب شارژ نمی شد و روی یک عدد گیر می کرد .شارژرم رو عوض کردم.تا دو هفته خوب شارژ می کرد ولی دوباره باز همونطور شد (البته گاهی هم خوب شارژ می کنه)من قبل از تعویض هارد چند باری مشکل شارژ داشتم که با زدن به یک پریز برق دیگه درست میشدو همین که فکر می کنم برق خونمون ضعیفه.حالا به نظر شما مشکل برق یا گوشی؟

    • 1398-06-12

      سلام
      مشخص نمیشه باید ببرید همونجاییکه تعمیر کردید دوباره بررسیش کنن
      موفق باشید

  • 67
  • مجید

    مجید 1398-06-11

    سلام وقت بخیر

    گوشی من هواوی مدل G750 هستش جدیدا میخوام از صفحه عکس بگیرم میزنه متاسفانه رابط کاربر با سیستم متوقف شده است میخواستم بپرسم این مشکل برای چی هستش یک مورد دیگه هم اینکه خیلی مواقع از روز قسمت مخاطبین و تماس ها رو نشون نمیده و عملا من نمیتونم مخاطب اضافه کنم یا تماس بگیرم ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید با تشکر

    • 1398-06-11

      سلام
      مراجعه کنید به نرم افزار کار دستگاهتون رو با باکس فلش بزنه درست میشه
      موفق باشید

  • 68
  • ابراهیم

    ابراهیم 1398-06-11

    سلام موبایلم میت 7 هستش ریست فکتوری کردم الان مجموعه تم فابریکش رفته فقط یه دونه مونده قبل از ریست فکتورب میتونستم از درون اپلیکیشن تم ،تم دانلود کنم الان چیزی بجز یک تم نیست

    • 1398-06-11

      سلام
      مراجعه کنید به نرم افزار کار دستگاهتون رو با باکس فلش بزنه درست میشه
      موفق باشید

  • 69
  • یوسف عطایی

    یوسف عطایی 1398-06-07

    سلام یه گوشی Y625دارم تاپاور کنم فقط روی ویبره میمونه..مشکل چیه.

    • 1398-06-07

      سلام
      مراجعه کنید به نرم افزار کار دستگاهتون رو با باکس فلش بزنه درست میشه
      موفق باشید

  • 70
  • رها

    رها 1398-06-07

    سلام وقت بخیر گوشی من هواوی 610 است صبح زدمش داخل شارژ شروع کرد به خاموش و روشن شدن و هنوز ادامه داره تایم کوتاهیم روشنن میمونه کاری نمیش انجام داد.ممنون میشم راهنمایی کنید .

    • 1398-06-07

      سلام
      ممکنه هاردش خراب باشه باید بررسی بشه

  • 71
  • مهدیه

    مهدیه 1398-06-02

    سلام علامت برگ بالای صفحه نمایش برای چیست

  • 72
  • امجد

    امجد 1398-06-02

    سلام گوشی هونور 8 a دارم وقتی دوتا برنامه باز میکنم بخام برم رو هر کدوم از برنامه ها وقتی میرم اون صفحه که بودم نیست یعنی انگار تازه برنامه رو باز کردس یا وقتی یه فیلتر شکن وصل میکنم میرم داخل بازی اینترنتی اول بازی فیلتر شکنو خاموش میکنه واقعا اگه میتونید کمک کنید من تازه گوشیو خریدم اولین باره هوآویی گرفتم

  • 73
  • ....

    .... 1398-06-01

    سلام من گوشی هواوی دارم چهار پنج سالی کار کرده ولی یه مدتیه که هنگ میکنه بعد سه چهار دقیقه باز خوب میشه و باز هنگ میکنه مشکلش چیه ؟؟؟

    • 1398-06-01

      سلام. میتونه باگ نرم افزاری باشه یه فلش بزنید مشکلش حل میشه
      موفق باشید

  • 74
  • سعید

    سعید 1398-05-31

    سلام من یه هواویp8 liteدارم قبلا برنامه طرح ها تو گوشیم کار میکرد و تم عوض میکردم ولی الان دیگه کار نمیکنه و رو همون حالت پیش فرض مونده.

  • 75
  • مهراس فخرمقدم

    مهراس فخرمقدم 1398-05-31

    سلام گوشی من هانر 5 ایکس هستش فلششم کردم بازم هنگ میکنه چیکار کنم درست بشه گوشی خوبیه میخواستم بفروشم دیدم با این قیمت از این پایین تر میدن کمک کند چیکار کنم درست بشه

  • 76
  • eki

    eki 1398-05-27

    سلاام خسته نباشین من گوشیمو فلش کردم الان اپشن تمش تمای داخل برنامش نیس باید چیکار کنم؟

    • 1398-05-27

      سلام. ریست فکتوری کنید درست میشه
      موفق باشید

  • 77
  • Aida

    Aida 1398-05-23

    سلام من گوشی هواوی وای سون پرایم دارم گوشیم چند روزه خود به خود اهنگ پلی میکنه گوشی رو خاموش روشن هم کردم ولی درست نشد باید چیکار کنم؟!

    • 1398-05-23

      ریست فکتوری کنید درست میشه
      موفق باشید

  • 78
  • اسماعیل

    اسماعیل 1398-05-23

    سلام وقت بخیر من گوشیم هاوایی وای ۵هست دوروز میشه هنگامیکه گوشیم زنگ میخوره خاموش میشه مشکلش چی میتونه باشه؟

    • 1398-05-23

      میتونه هارد باشه. اول فلش کنید مشکلش حل نشد تشریف بیارید آدرس پایین  سایت


  • 79
  • سلما

    سلما 1398-05-22

    رویع گوشی من اصن پیامک ارسال نمیش‌وختیم میرم ط تنظیمات ارسال پیام ب صورت تیرع نوشتع شدع و اصلن هرچی میزنم تغییری نمیکنع

  • 80
  • سلما

    سلما 1398-05-22

    االللللللللل

  • 81
  • مهیار

    مهیار 1398-05-20

    سلام.موبایل من هواوی پی شیش هست. وای فایش کار نمیکنه دگمه روشن کردن رو که میزنم سریع خاموش میشه.این اتفاق برای بلوتوث و هات اسپات هم افتاده بود.با تشکر

    • 1398-05-20

      سلام. نرم افزار دستگاه مشکل داره فلش کنید درست میشه

  • 82
  • Arash

    Arash 1398-05-20

    سلام گوشیه من y7prime2019 هست وقتی بازی میکنم دوتا انگش رو صفحه میزارم یکی از انگشتم تکون میدم حالت لگ داره وقتی وقتی دو انگشت تو صفحه لمس میکنم لگ پیدا میکنه لطفا رامنمایی کنید ممنون

    • 1398-05-20

      سلام. مشکل نرم افزاری هستش فلشش کنید درست میشه

  • 83
  • Melika

    Melika 1398-05-18

    سلام گوشی من‌هواوی Y6 دکمه خاموش روشنش کار نمیکنه چیکار کنم

    • 1398-05-18

      باید تعمیر بشه تشریف بیارید به آدرس سایت

  • 84
  • VDDS

    VDDS 1398-05-16

    سلام.گوشی من چند وقتیه تا می خوام چیزی رو تایپ کنم کیبوردم میپره.لطفا بگید چیکارش کنیم.

    • 1398-05-16

      ریست فکتوری کنید

  • 85
  • رضا

    رضا 1398-05-16

    چرا گوشیم هاوی هست نه تنظیماتش کار نمیکنه میگه تنظیمات متوقف شده است لطفاا مشکلش چیه

    • 1398-05-16

      باید با دستگاه فلش بشه
      مراجعه کنید به نرم افزار کار 
      موفق باشید

  • 86
  • احسان

    احسان 1398-05-16

    با سلام خدمت جناب مدیر.
    لطفاً کمکم کنید...
    من یک گوشی هواویnova3e دارم.هفته پیش گذاشته بودمش روی نیمکت یک دفعه یکی اومد نشست روش.گوشیم خم شده...از سمت بالا .
    تو عملکرد ش هیچ تاثیری نداره ولی از قیافه افتاده.
    میشه کمکم کنید چیکار کنم درستش کنم؟؟؟

    • 1398-05-16

      باید بیارید دفتر بررسیش کنیم

  • 87
  • Yaser

    Yaser 1398-05-16

    با سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم علامت برگ در بالای گوشی هواوی p30 لایت چیه و اینکه میشه محیط برنامه ها رو مثل محیط گوشی سامسونگ کرد یا دانلود کرد؟

    • 1398-05-16

      بله تم دانلود کنید

  • 88
  • soorin

    soorin 1398-05-15

    سلام و خسته نباشید، الان یکی از اصلی ترین مشکلات، ساخت هواوی ای دی هستش، جون ما تحریمیم، وقتی میخوایم رجیستر بشیم، ایران توی لیست کشور ها نمیاد و در نتیجه ما نمیتونیم شمارمونو وارد کنیم، که باعث میشه نتونیم اس ام اسی دریافت کنیم و اکانتی نمیتونیم بسازیم.
    لطفا یک راه حل برای این موضوع بدین.

    • 1398-05-15

      چشم حتما

  • 89
  • R

    R 1398-05-11

    ببخشید گوشی من هوواویpsmart2019هست
    چطوری میتونم شناسه گوشی رو عوض کنم

  • 90
  • Alireza

    Alireza 1398-05-10

    سلام.من گوشی p10lite دارم.یه مدته بعد از چند ساعت استراحت میخوام استفاده کنم صفحه نمایش پر پر میشه و کمرنگ.بعد کار کردن چند دقیقه با گوشی درست میشه.عاتش چیه؟

    • 1398-05-10

      اتصالی در مسیر برد
      باید بررسی بشه

  • 91
  • mahdi

    mahdi 1398-05-10

    سلام خسته نباشید
    بنده تعمیرکارسخت افزاری موبایل هستم یه مشکل نرم افزاری دارم ممنون میشم کمکم کنید
    بنده یک گوشی هواویy511دارم مشکل اتصال vpnدارم البته میدونم این مدل به دلیل گوگل پلی که مدام اخطار متوقف شدرومیده به vpnمتصل نمیشه اما یه نفر بهم گفت یه راه حل وجود داره میشه بگید باید چیکار کنم ؟؟هرترفندی روش زدم دستی vpnواردکردم و...خیلی کارای دیگه اگه راه تخصصی کارامدی سراغ دارید لطف بزرگی به بنده میکنید

  • 92
  • مجتبی

    مجتبی 1398-05-08

    با سلام
    گوشی من جی750 است،و یکمدتی است که وقتی نرم افزار ای دی ام یا شیر ایت رو باز میکنم خودش بلافاصله از نرم افزار خارج میشه،البته درباره یک نرم افزار آب و هوا هم همینجوریه.حتی آ دی ام رو پاک کردم و دو تا نرم افزار دانلود دیگه هم نصب کردم درباره اونا هم همینجوریه.یکی گفت چون گوشی دیگه از طرف شرکت آپدیت نمیشه اینجوری شده و بزودی همه نرم افزارهای گوشی همینجوری میشه.مشکل از کجاست و راهش چیه؟
    با تشکر.

  • 93
  • زاهد

    زاهد 1398-05-07

    سلام
    گوشی هواوی y6 pro دارم حدود یک ماه پیش سوکت شارژش خراب شد و عوض کردم ولی متاسفانه از اون موقع گوشی شب تا صبح باید تو شارژ باشه تا 40 درصد شارژ بشه بعدشم این 40 درصد همش 1 ساعت دام میاره...ممنون میشم راهمایی کنید

  • 94
  • احمد جعفری لمراسکی

    احمد جعفری لمراسکی 1398-05-06

    سلام بر مدیریت محترم باورم نمیشه سایتی رو دارم ملاحظه می کنم که مدیرش بسیار دقیق وسر وقت داره به سوالات کاربران پاسخ میده
    واقعا ازشما ممنونم
    من یه دستگاه گوشی هواوی مدل هانر 8 یکسال گذشته خریداری نمودم وزهای ابتدایی با مشکل تاج روبروشدم واز فروشنده خواهش کردم عودت یا تعویض کنه که نشد
    هفته گذشته درحین کار با گوشیم متوجه شدم که ازم پسورد میخواد پسورد رو زدم اما وارد نشد از قرار به تعمیرگاه رفتم وفرمودند که باید فلش بشه که هر کاری کردند انجام نشد تا مرز 99 درصد میره انجام نشد بمن گفتن هارد باید تعویض بشه که اونم 50&50 آیا بالا بیاد آیا نیاد ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
    الانم گوشیم روشن میشه وپیام error func no 14 و error security verify failedj و
    attention
    please update system again


    • 1398-05-06

      سلام. خیلی ممنون از لطف شما
      این مشکل خیلی از کاربر ها بوده و تیم تحریریه دارن محتوایی در رابطه با این مشکل تهیه میکنند و راه حلش رو میذارن. 
      میتونید توی خبرنامه سایت عضو بشید و از اخبار جدید باخبر بشید
      موفق باشید

  • 95
  • Mahdi

    Mahdi 1398-05-06

    درود بنده گوشی هواوی G7 l11 دارم و یه مشکل دارم تم های آنلاین بنده کار نمی‌کنه واسه خیلی از کاربران هم همینجوری هستش لطفاً بهمون راهکارش رو بگید ممنون

    • 1398-05-06

      سلام
      بیشتر این مشکلات باگ های نرم افزاری هست و با یکبار فلش کردن و اندروید جدید ریختن درست میشه

  • 96
  • ناصری

    ناصری 1398-05-01

    سلام.
    گوشی من هوآوی G750 هست. دوسال پیش یهو خاموش شد و روی آرم موند که بردم تعمیر گفتن هاردش سوخته و هاردش رو تعویض کردن. الان یه ماهی هست که گوشی خود به خود خاموش و روشن میشه. یا حتی اگر یه فشار خیلی خیلی کوچیک به قسمت باطری بیاد خاموش و روشن میشه. موقع خاموش و روشن شدن دل دل میکنه صفحه گوشی و بعد خاموش میشه و بازخودش روشن میشه و اینکه توو این مدت اخطار دمای باطری هم میده که پایین است یا به ندرت بالا. مشکلش چیه وچطوربرطرف میشه؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

  • 97
  • محمد

    محمد 1398-05-01

    سلام گوشی من هانر 3 سی هست . رام گوشی را عوض کردم که ارور داد و بعد از ریست کردن دیگه روشن نمی شه فقط بوق ممتد می زنه مشکلش چیه؟

    • 1398-05-01

      سلام
      فایل رام مشکل داشته یه فایل دیگه دانلود کنید و دوباره بزنید

  • 98
  • یعقوبی

    یعقوبی 1398-04-31

    سلام وقت بخیر حدود یک ماهه که p30lite خریدم. ازش راضی هستم ولی وقتی دارم توی برنامه های مختلف مثل اینستا یا تلگرام پیامی رو تایپ میکنم یه دفعه میپره می‌ره بیرون روی صفحه اصلی . البته پیام پاک نمیشه و باید برنامه رو از پس زمینه دوباره اجرا کنم و ادامه متنم رو بنویسم. میشه راهنماییم کنید

    • 1398-04-31

      سلام
      این یک باگ نرم افزاری هستش
      شما یکبار دستگاه رو با باکس فلش کنید و اندروید جدید بریزید مشکلش حل میشه

  • 99
  • ارمان

    ارمان 1398-04-31

    سلام
    شارژ گوشیم از صفر درصد هم کمتر شد الان هرچی میزنم به شارژ ومیخوام روشنش کنم فقط ارم هواوی رو میاره وبس مشکل چیه؟ با سپاس

    • 1398-04-31

      سلام
      تشریف بیارید به دفتر ماکروتل که آدرسش پایین سایت هست یا ببرید یک مرکز تعمیراتی اول باتری رو شوک بدن اگر از باتری نبود دستگاه رو فرمت کنند و در نهایت برن سراغ برد گوشی و تست روی برد
      مراحل کاریکه ما انجام میدیم اینه و بهترین و کم هزینه ترین کار هست
      موفق باشید

  • 100
  • ناصری

    ناصری 1398-04-31

    سلام.
    گوشی من هوآوی G750 هست. دوسال پیش یهو خاموش شد و روی آرم موند که بردم تعمیر گفتن هاردش سوخته و هاردش رو تعویض کردن. الان یه ماهی هست که گوشی خود به خود خاموش و روشن میشه. یا حتی اگر یه فشار خیلی خیلی کوچیک به قسمت باطری بیاد خاموش و روشن میشه. موقع خاموش و روشن شدن دل دل میکنه صفحه گوشی و بعد خاموش میشه و بازخودش روشن میشه و اینکه توو این مدت اخطار دمای باطری هم میده که پایین است یا به ندرت بالا. مشکلش چیه وچطوربرطرف میشه؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    • 1398-04-31

      سلام
      هواوی بعد از تعویض هارد این اتفاق براش میفته که مشکلش همون هارد هست و راهی برای تعمیرش نیست

  • 101
  • مهدی

    مهدی 1398-04-28

    سلام
    گوشی Y5 prime دارم.از اولش وقتی میزارم توی جیبم میرم بیرون خاموش میشه.انگار به گرما حساسه!
    مشکلش چیه؟
    ولی اگه توی خونه بزارمش خاموش نمیشه!
    اینم از تلفن همراه ما.
    راهنمایی کنید ممنون

    • 1398-04-28

      میتونه اتصالی باشه که با گرم شدن خودشو نشون میده
      باید بیارید بررسیش کنیم
      موفق باشید

  • 102
  • مریم شمسی

    مریم شمسی 1398-04-27

    با سلام. من هانر 8 لایت دارم، از دیروز تا حالا وقتی گوشیم زنگ میخوره نمیتونم جواب بدم و هر چی قسمت پاسخ تماس رو لمس میکنم نمیشه ولی ریجکت میتونم بکنم. چند بار هم ری استارت و خاموش روشن کردم ولی بی‌طرف نشده. ممنون میشم راهنماییم کنید....

    • 1398-04-27

      سلام
      باید بررسی بشه دستگاه به آدرس پایین سایت مراجعه کنید

  • 103
  • محمد

    محمد 1398-04-26

    سلام ببخشید من قبل طرح های گوشیم ب اینترنت وصل میشد فلشش کردم بعد دیگ وصل نمیشه

    • 1398-04-26

      سلام


      احتمالا فایل فلشی که زدن مناسب گوشی شما نبوده باید یه بار دیگه با رام مناسب فلش بشه درصورتی که درست نشد باید وای فای یا قسمتی که رو برد مربوط به وای گوشی هست بررسی بشه


      موفق باشید

  • 104
  • سیاوش

    سیاوش 1398-04-25

    با سلام خسته نباشید.
    مدل گوشی من y 7 prime 2019 هست. تازه خریدم بعد ده روز، 2روز در میان یک لرزش تصویر داشت، دیجیکالا گفت ریست فکتوری کن، بعد یک هفته دوباره شروع شد.
    1- آیا LCD باید تعویض گردد؟(گارانتی رسمی هووای-چون اونا ممکن هست تست کنند بگن مورد خاصی نیست.)
    2- تاچ و LCD یکی هستند؟(یعنی همراه lcd تاچ هم هست؟)
    ممنون از لطفتان

    • 1398-04-25

      سلام


      بله تاچ و ال سی دی با همدیگه هستن ولی مشکلات نرم افزاری با ریست فکتوری درست نمیشه باید دستگاه رو یه بار فلش کنید اگه درست نشد ممکنه مشکل از تاچ و ال سی دی یا برد گوشی باشه


      موفق باشید

  • 105
  • محبوبه

    محبوبه 1398-04-24

    سلام من گوشی Y7Prime 2019 رو ی ماهه ک خریدم دوروزه درحالت ویبره لرزش نداره.. میشه بگید مشکل از چیه؟ دائما هم پیام به روزرسانی نرم افزار میاد روی صفحه گوشی... ممنون

    • 1398-04-24

      سلام


      احتمالا مشکل نرم افزاریه باید گوشیتون با دستگاه فلش بشه در صورتی که مشکل حل نشد احتمالا ویبره گوشیتون باید تعویض بشه


      موفق باشید

  • 106
  • مهدی

    مهدی 1398-04-21

    وقت بخیر/ گوشی هواوی مدل جی 7 بعد روشن شدن روی صفحه همه چی نشون میداد غیر اینکه نشون بده ک کد رو وارد کنی منم خاموشش کردم بعد 1 ماه اومدم سراغش که حالا روشن نمیشه مشکل از چی میتونه باشه

    • 1398-04-21

      سلام


      ممکنه باتری دچار خواب الکتریکی شده و نیاز به شوک داشته باشه باید بیشتر بررسی بشه

  • 107
  • ahmad

    ahmad 1398-04-20

    سلام گوشی من هانر ۸لایته ۹۸درصد شارژ داره یا مثلا پایین تر یهو یه برنامه که باز میکنی گوشی میزنه که سی ثانیه تا خاموش شدن دستگاه و بعد خاموش میشه اونوقت بعد خاموش شدن تا شارژر رو وصل میکنم میبینی درصد گوشی که خاموشه میاد برای ۹۰درصدو اینا

    • 1398-04-20

      سلام 


      ابتدا گوشی رو یه بار فلش کنید که مطئن بشید مشکل نرم افزاری ینست درصورتی که باز هم مشکل وجود داشت باید شارژر باتری و سوکت شارژ گوشیتون بررسی بشه


      موفق باشید

  • 108
  • ابوالفضل

    ابوالفضل 1398-04-20

    با سلام.
    گوشی هواوی 7A دارم. تازه خریدم.
    متاسفانه وقتی چند تا برنامه با هم باز میکنم یکیشو بعد از چند ثانیه خودش میندازه بیرون.
    البته فکر میکنم بخاطر optimize battery باشه که باعث بشه باطری کمتر مصرف بشه و عمر باطری زیاد بشه.
    توی تنظیمات در قسمت آپتیمایز باطری گشتم گزینه ای پیدا نکردم تا غیرفعالش کنم.
    لطفا بگید باید چیکار کنم؟
    لطفا جواب رو به ایمیلم ارسال کنید. چون من کم میام اینجا سر میزنم.
    ممنونم.

    • 1398-04-20

      سلام


      متاسفانه درمورد نرم افزار تخصص نداریم به مراکز نرم افزاری مراجعه کنید احتمالا با یه بار فلش کردن مشکل گوشی حل بشه


      موفق باشید. 

  • 109
  • هادی

    هادی 1398-04-18

    سلام یه g630 دارم چند روزیه خود بخودی بدون هیچ اروری رستارت میشه تنظیمات کارخانه هم زدم درست نشد

    • 1398-04-18

      سلام


      تنطیمات کارخانه مشکلی رو حل نمیکنه یه بار گوشی رو فلش کنید با دستگاه درصورتی که درست نشد باتری رو تعویض کنید. اگر همچنان مشکل وجود داشت باید برد گوشی بررسی بشه


      موفق باشید

  • 110
  • M.s

    M.s 1398-04-17

    سلام خسته نباشین من وقتی می‌خوام فایلی رو از حافظه گوشی به کارت حافظه انتقال بدم fail میده
    به نظرتون باید چیکار کنم؟

    • 1398-04-17

      سلام


      مشکل شما مربوط به نرم افزار گوشیه و متاسفانه ما در مورد مشکلات نرم افزاری اطلاعات زیادی نداریم


      موفق باشید

  • 111
  • محمدمهدی

    محمدمهدی 1398-04-16

    گوشی من هواوی وای پنج لایت هستش دو سه روزی میشه خریدمش داشتم تو شارژ اولیه باهاش کار میکردم همش هنگ میکرد بازی هم توش نینداخته بودم الان هرچی ریست کردم ویروس کشی کردم همش هنگ می‌کنه به شدت زیاد اگه زود بگید ممنون میشم

    • 1398-04-16

      سلام


      ممکنه مشکل از نرم افزار گوشی یا شارژری که استفاده می کنید باشه، گوشی رو یه بار فلش کنید و با شارژر جدید تست کنید درصورتی که مشکل حل نشد باید سخت افزار گوشی بررسی بشه


      موفق باشید

  • 112
  • هادی

    هادی 1398-04-11

    گوشی y560 خط سفید بالرزش وخط رنگی عمودی و کم رنگ شده و موقع روشن کردن صفحه سفید باخط می اید که باخاموش و روشن کردن تصویر می اید

  • 113
  • مینا

    مینا 1398-04-08

    سلام گوشی من هوآوویه.باطری گوشیم خراب بود بادکرده بود و همش تو شارژ بود.این اواخر دیگه کامل باطریش خراب شد و از کار افتاد.بردم تعمیرکار بعد بررسی گفت فقط باطریش عوض شه.باطری جدیدو انداخت زدم تو شارژ نیم ساعت بعدش دیدم شارژش38درصده و تا یکساعت رو همون بود وقتی شارژرو جدا کردم کلا صفرشد درصد شارژ.چن باامتحان کردم اما فرق نکرد.ممنون میشم زود بگید مشکل از چیه

    • 1398-04-08

      میتونه مشکل از باتری باشه شاید باتری فروشنده مشکل داشته 
      پشنهاد ما اینه اول یه باتری دیگه روش تست کنید اگر مشکلش حل نشد برید سراغ تعمیر برد و آی سی شارژ
      موفق باشید

  • 114
  • علیرضا

    علیرضا 1398-04-07

    سلام من گوشی maite10 lite دارم ولی وقتی زنگ میخوره برمیگردونم چرا قطع نمیشه ؟

    • 1398-04-07

      سنسور دارن اینا اگر نمیخواین جواب بدین گوشی رو برگردونین بصورت خودکار قطع میکنه
      میتونید از بخش تنظیمات دستگاه این حالت رو غیر فعالی کنید

  • 115
  • محمدعلی

    محمدعلی 1398-04-03

    سلام خسته نباشیدمدل گوشیم 8lietچند وقت هی اخطار پر شدن حافظه رو میده من ۲۲ برنامه نصب شده داشتم الان ۱۴تو فایلم هیچی ذخیره نیست راهنمایی کنید ممنون میشم

    • 1398-04-03

      باید 6 ماهی یکبار گوشی رو رییست فکتوری کنید که باگ های نرم افزاری و ویروس ها هم پاک بشن

  • 116
  • محمد

    محمد 1398-04-02

    گوشی من هواوی p6u61دوربین عقب میاره اما دوربین جلو نمایره میگه چراغ قوه روشن است
    این کار بعداز بروزرسانی گوشی اینجورشد لطفا راهنمایی کنید

    • 1398-04-02

      ریست فکتوری کنید مشکل نرم افزاری هستش

  • 117
  • مهدی

    مهدی 1398-04-01

    سلام چند روزی است کنار نشانگر باطری گوشیم یه علامت برگ ظاهر شده لازم به ذکر است گوشیم p10 لایته

    • 1398-04-01

      ریست فکتوری انجام بدید مشکلش حل میشه

  • 118
  • مهدی

    مهدی 1398-04-01

    سلام خسته نباشید
    Y6 II دارم و زمانی که در اینستاگرام پست و استوری میزارم سه خط روی فیلم من قرار میگیره و کیفیت پست و استوری ها پایین میاد ولی نمیدونم چیکار کنم ممنون میشم در این مورد منو کمک کنید مرسی

    • 1398-04-01

      نرم افزاری هستش مکل و در تخصص ما نیست

  • 119
  • امید

    امید 1398-03-31

    با سلام گوشی من هواوی مدل p10 lite است یه چند روزی است که روی صفحه گوشیم یه لکه به رنگ سیاه اومده مشکلش چیه

    • 1398-03-31

      ال سی دی آسیب دیده باید تعویض بشه

  • 120
  • Vida.loca

    Vida.loca 1398-03-31

    سلام .وقتتون بخیر
    گوشی من هوواوی مدل g8 هست . در حالت روشن شارژ نمیگیره و حتما باید خاموشش کنم تا شارژ بشه .
    هیچ مشکل دیگه ایی هم نداره . مشکل از باطری هست یا نرم افزاریه ؟
    رسیت کنم مشکل حل میشه؟
    ممنون از شما

    • 1398-03-31

      سلام
      ریست کنید اگر حل نشد باتری تعویض کنید

  • 121
  • sara

    sara 1398-03-28

    با سلام و تشکر از وقتی که میزارید.
    گوشی من مدل honor che2-L11 هستش.ولوم+و ولوم- رو گرفتم رفته تو حالت software updating
    نوارش کامل پر نمیشه و یکم مونده به انتها ، همونجا میمونه.خاموش میکنم باز روشن میکنم همین حالت تکرار میشه.راهنمایی کنید لطفا.

    • 1398-03-28

      درود وقت بخیر
      به نرم افزار کار موبایل مراجعه کرده و بهشون بگید دستگاه رو با باکس فرمت کنن

  • 122
  • shz

    shz 1398-03-26

    ببخشید انجام دادم ولی نمیشه .

  • 123
  • shz

    shz 1398-03-26

    علت اینکه گوشی هانر 10 لایت در شریت و زاپیا برای انتقال فایل از گوشی های دیگر و مدل های دیگر مشکل دارد و فایل انتقال نمی شود چیست .

    • 1398-03-26

      درود وقت بخیر
      اطلاعی در این زمینه نداریم. شما در خبرنامه ماکروتل عضو بشید من به تیم تحریریه اطلاع میدم این مشکل رو پست کنند هرموقع پست شد برای شما ایمیل میشه
      موفق باشید

  • 124
  • محدثه

    محدثه 1398-03-23

    سلام خسته نباشید، من گوشیhonor 10 lite آرم، تصویر های قفل طبق گوشی با هر بار باز شدن تغییر میکردن، تا اینکه خودم یکه تصویر برای صفحه قفل انتخاب کردم، حالت دیگه فقط همون تصویر انتخابیه خودم میاد، توی تنظیماتش گزینه تغییر تصویر فعاله، من میخوام برگرده به همون حالت اولش، باید چیکار کنم؟

    • 1398-03-23

      روی حالت randon باید بذارید تصویر پس زمینه رو
      یا ریست تنظیمات بزنید

  • 125
  • Shekufeh

    Shekufeh 1398-03-22

    سلام گوشی من هونر 6 ایکس هست حالا چند روزه که موقع تماس صدای طرف مقابل واضح به من میرسه ولی صدای من خیلی ضعیف میره گوشی رو فرمت کردم ولی بازم درست نشد میشه بگید مشکل از کجاست؟

    • 1398-03-22

      باید میکروفون گوشی سرویس بشه
      ارسال کنید به دفتر ما یا ببرید در محل خودتون چپیش تعمیرکار موبایل بگید سرویس کنه دستگاهتون رو

  • 126
  • محمدپور

    محمدپور 1398-03-21

    سلام خسته نباشید گوشی من هواوی U22هست و موقعیکه شارژ رو وصل میکنم علامت شارژ میات ولی شارژ نمیشه میشه راهنمایی کنید بدونم مشکلش چیه

    • 1398-03-21

      باید ارسال کنید بررسی بشه دستگاه

  • 127
  • محسن

    محسن 1398-03-20

    سلام. عذرمیخوام من گوشیم جی8هواوی هستش.. یکدفه ی لگه زرد سمت راست بالای گوشی اومد و دیگم نرفت.. مشکلش چی میتونه باشه؟ ضربه هم نخورد. چون داخل دستم بود یدفه اون لکه اومد. ممنون

    • 1398-03-20

      باید ال سی دی تعویض بشه پیکسل سوختگی در اثر گرما زیاد یا ضربه اتفاق افتاده

  • 128
  • Nbi

    Nbi 1398-03-19

    سلام ، ویبره کیبورد y7 prime 2019 از کجا خاموش میشه

    • 1398-03-19

      از قسمت SOUND دستگاه در تنظیمات

  • 129
  • niloofar

    niloofar 1398-03-14

    سلام وقت بخیر.گوشی منgt3هست تو قسمت تم ها تم های جدیدو پیدا نمیکنه میزنهno theme.تم های خودم هست فقط تم جدیدو پیدا نمیکنه. ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

  • 130
  • مهرداد

    مهرداد 1398-03-12

    درود وقت شما بخیر من یه huawei mate 10 lite دارم اندرویدش 8 ولی از امروز دو تا مشکل پیدا کرده دیگه کیبوردش بالا نمیاد یعنی وقتی میخوام چیزی تایپ کنم میزنم روی کیبورد یه نیم ثانیه بالا میاد دوباره بسته میشه و قبل از این که این مشکل رو پیدا کنه تنظیمات اینترنت سیم کارت رو هم براش انجام دادم چون هر بار سیستمش رو اپدیت میکرد باید این تنظیمات رو انجام میدادم ولی اینترنتش هم بالا نمیومد و میزد افلاین نه سیم کارتم مشکل داشت و نه غیره از طرفی دوست ندارم ریست فکتوری بزنم چون همه چیزم پاک میشه
    سپاسگزار میشم راهنمایی کنید

    • 1398-03-12

      باید فلش بشه یا ریست فکتوری راه دیگه ای نداره

  • 131
  • محمد

    محمد 1398-03-10

    من هواوی Y72019 خریدم نمیدونم بلند گوش خرابه مدلش برای یه کار دیگس ولی بلند گوی سمت چب کار نمی کنه

    • 1398-03-10

      باید ارسال کنید بررسی بشه

  • 132
  • Aman

    Aman 1398-03-09

    سلام من دو ماه میشه گوشی هاوایی y9 2019خریدم الان چند روزبه که صفحه گوشی خیلی ریز خط خطی میشه یا چشمک میزنه تو بازی که برم زیاد چشمک میزنه و رو صفحه خطوط مشکی نشون میده گوشی رو ریستارت زدم ولی بازم همینجوری چیکار باید بکنم

    • 1398-03-09

      ال سی دیرنگ قاطی میکنه باید تعویض بشه

  • 133
  • مهناز

    مهناز 1398-03-09

    درسته که میگن گوشیای هواوی بعد یه مدت استفاده خودبخود از کار میفتن و دیگه کارایی قبل رو نخواهند داشت؟ تصمیم دارم گوشی بخرم خودم hoawie y7 Prime رو پسند کردم ولی خیلیا تاییدش نمیکنن. شما که دستتون تو کاره به نظرتون واقعا گوشی هواوی زیاد خرابی داره؟ چی پیشنهاد میدین تو این رنج قیمت؟

    • 1398-03-09

      بیشتر از ایفون و سامسونگ خرابی داره کلا

  • 134
  • Mehdi Jafari

    Mehdi Jafari 1398-03-07

    سلام
    من Honor 7X دارم قسمت تم هر کار میکنم نمیتونم ثب نام کنم، ایمیل و شماره تلفن همه چی میزنم آخرش میزنم بعدی میگه اتصال ممکن نیست بعدا تلاش کنید حتی با فیلترشکن، اگه میشه راهنمایی کنید
    ممنون از لطفتون

    • 1398-03-07

      به نرم فازار کار مراجعه کنید

  • 135
  • پارسا

    پارسا 1398-03-06

    با عرض سلام و وقت بخیر من دارم هانر 7c میخرم ولی وقتی در نظرات خودنم همه میگن صفحه نارنجی میشه و میسوزه ایا صحت داره و راهی برای تعمیرش هست










  • 136
  • علی

    علی 1398-03-03

    سلام..گوشیم لیست تماسها رو خودبه خود پاک میکنه...اشکالش چیه به نظرتون

    • 1398-03-03

      درود وقت بخیر
      اگر خیلی گذشته ازتماس خودکار پاک میشه اما اگر دیروز مثلا تماس گرفتید و امروز پاک شده باگ نرم فازاری هستش فلش کنید حل میشه

  • 137
  • سینا

    سینا 1398-03-02

    سلام خسته نباشید. گوشیم میت 7 هستش.اندروید خودش 4.4.2 بود.مشکلیم نداشتم.عالی بود.من دستی خودم با کامپیوترم فلش زدمش و اندروید 6 ریختم روش که البته مخصوص گوشیه منو بیلد نامبرش نبود.خوب بود کارمیکرد ولی هنگی و لگ داشت.کلافم کرد.بردمش یجا برام فلش زد اندروید 5 ریخت نسخه اصلی و مخصوص خودش.یمدت خوب بود ولی الان مدت طولانی شده که باز گیره لگ داره کنده بازیارو همرو با لگ و کندی اجرا میکنه.وسط بازی کرش میکنه.برنامه تلگرام شیرایت اینستا و مثل اینا هرکاری میکنم باز توو حافظه گوشی ذخیره میشه اطلاعاتشون.تو اندروید 6 همه تو کارت حافظه نصب میشدن.الان دیگه اینستا رو باید دهبار باز بازوبسته کنم تا صفحه اصلیشو لودکنه و کارکنه.خسته شدم از کندی و لگ گرفتناش و کرش وسط بازی.
    خیلی نوشتمو طولانی شد ولی لطفا راهنماییم کنین.احتمال داره عمر قطعات گوشی تموم شده باشه؟از 2015 خریدمشو دارمش.راهی هست درست شه؟یا عمر cpu و قطعاتش تموم شدست؟
    ایمیلمو میزرام اینجا یا ایمیلم جواب بدین ممنون میشم.
    cnamusic1@gmail.com

    • 1398-03-02

      درود وقت بخیر
      قطعات پیر شدن و دیگه کارایی قبلو ندارن احتمالا هارد مشکل داره که ما انجام نمیدیم

  • 138
  • گم نام

    گم نام 1398-03-02

    سلام گوشی من هواویy330هستش رفتم فلشش زدم حالا بالا نمیار ارور میده هرجا بردمش درستش نکردن لطفا راهنمای کنید ممنون

    • 1398-03-02

      درود وقت بخیر|
      هارد مشکل داره ک ما انجام نمیدیم

  • 139
  • Ali

    Ali 1398-02-31

    ببخشید امروز گوشیم (هاوایی y7prime) صفحه ی مخاطبین، پیامها، تنظیمات و... سیاه شد. چیکار کنم؟؟؟

    • 1398-02-31

      درود وقت بخیر
      بک آپ بگیرید فلش کنید دسنگاه رو مشکلش حل میشه

  • 140
  • ساسان

    ساسان 1398-02-30

    سلام من گوشیم خوب بود ی دوروزی هست ک موقع کار خاموش میشه و دگ روشن نمیشه باید انقد پشتش رو بزنم بعد از چند بار زدن روشن میشه بلافاصله دوباره خاموش میشه میشه کمکم کنین خیلی لازممه گوشی .مدلشم هواوی هانر4x

    • 1398-02-30

      درود وقت بخیر 
      هارد دستگاه مشکل داره که ما تعمیر نمیکنیم

  • 141
  • Farid

    Farid 1398-02-28

    با عرض سلام و خسته نباشید دوست عزیز گوشیم honor 7A هستش گاهن وسط گیم یا نرم افزار دیگه ای یه هنگ کوتاه داره این یک دومش اینه ک وقتی ب ی vpn وصل میکنمش خودبخود برنامه قطع میشه تو تنظیمات راه اندازی هم همه چیو دستی کردم آپدیتشم کردم ولی بازم همینجوریه میشه راهنمایی کنید ببخشید یکم دراز شد

    • 1398-02-28

      درود
      فرمت کنید دستگاه رو و رام جدید نصب کنید مشکل نرم افزاری هست

  • 142
  • محمدرضا

    محمدرضا 1398-02-25

    با سلام و خسته نباشید گوشی من هوواوی جی آر 3هست یه مدت هست که آیتم شماره گیری بطور کلی از گوشی،م پاک شده و برای شماره گیری مجبورم ب پیام رسانی بزن و از اونجا شماره گیری کنم اگه راهی برای برگرداندن این آیتم هست لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

    • 1398-02-25

      درود
      فرمت کنید درست میشه

  • 143
  • مجید

    مجید 1398-02-24

    سلام من گوشی Y5 لایت دارم گوشی از تو بعضی برنامه ها مثل فیلتر شکن باد صبا و غیره بیرون میپره ممنون میشم راهنمایی کنید

    • 1398-02-24

      فلش کنید درست میشه

  • 144
  • مهدی

    مهدی 1398-02-23

    ببخشید گوشی من هو اوی y530 هستش یه یار شارژش کم شد بعد خاموش شد از اون به بعد نه روشن میشه نه شارژ میکنه راحل درست کردنش چیه ؟؟

    • 1398-02-23

      درود
      بیارید بررسی کنیم احتمالا باتری دچار خواب الکتریکی شده

  • 145
  • حسین

    حسین 1398-02-22

    سلام و تشکر از پاسخگوییتون
    گوشی من g730-u10 هستش که پنج ماه پیش هاردش تعویض شد و خوب کار میکرد الان هم اگه اینترنت گوشی که روشن میشه در حالت هات اسپات مشکلی نداره ولی اگه داخل گوشی از نرمافزاری برا اینترنت استفاده بشه هنگ میکنه و این هنگ کردن درست نمیشه تا اینکه یه وزنه سنگین بزارم پشتش تقریبا سمتی که سیمکارتها هستند تا گوشی روشن بشه چند بار به تنظیمات کارخانه برگردوندم ولی همین مشکل رو داره احتمال میدید سخت افزاره یا نرم افزار و اگه سخت افزاره احتمال داره پایه ای شل شده باشه چون با وزنه سنگین بالا میاد
    باز هم تشکر از حوصلتون

    • 1398-02-22

      درود
      ما هارد هواوی انجام نمیدیم

  • 146
  • Zahra

    Zahra 1398-02-22

    سلام من گوشی honor 7a خریدم و اینکه وقتی 3 ضربه پشت سر هم به صفخه میزنم تاچ گوشی از کار می افته بعدیکم تاخیر دوباره درست میشه چی کار باید بکنم

    • 1398-02-22

      باید بررسی کنیم تشریف بیارید دفتر

  • 147
  • فرشاد

    فرشاد 1398-02-21

    سلام من هونور ۸ سی گرفتم منتها تو شبکه های اجتماعی نمیتونم چیزی ارسال کنم نه عکس نه فیلم منتها فقط با وای فایی اینجوریه با نت گوشی مشکلی ندارم تنظیمات برنامه ها رو هم انداختم رو وای فایی درست نشد حالا چیکار کنم

    • 1398-02-21

      ریست تنظیمات بزنید

  • 148
  • عارف

    عارف 1398-02-21

    سلام .. من گوشی هواوی p10 lite دارم .. دو روز پیش گوشی رو از طریق Aux به یه سیستم صوتی وصل کردم یدفه خاموش شد و هنوزم روشن نشده ... دلیلش چی می تونه باشه ؟ ممنون

  • 149
  • Sahebeh

    Sahebeh 1398-02-21

    سلام خسته نباشین
    ببخشید گوشی منhuawei y 7 هست ولی نمیدونم چرا امروز وقتی باهاش حرف میزدم صدای طرف مقابل خیلی خیلی کم میومد.
    صدای اهنگو بقیه صداهاش مشکلی ندارن ولی موقع حرف زدن صدا خیلی کم میاد.
    لطفا میشه بگید مشکل از کجاست و چطوری درست میشه؟؟

    • 1398-02-21

      درود
      باید اسپیکر سرویس بشه

  • 150
  • Pari

    Pari 1398-02-18

    سلام.تقریبا ۲ سالی میشه گوشی honor 5x دارم.الان مدتیه خیلی سریع باتری خالی میکنه وقتی ۱۰۰ میشه سریع و یدفعه شارژش کم میشه.میخواستم بدونم علتش چیه

    • 1398-02-18

      درود
      عمر باتری تموم شده باید باتری تعویض بشه

  • 151
  • Mohsen ALI ZADEH

    Mohsen ALI ZADEH 1398-02-17

    در خصوص تنظیمات حالت های مختلف جواب دهی به p smart 2019 در مواقع تماس های ورودی، ایا تنظیمات خاصی وجود دارد چون هر بار در موقع زنگ خوردن نوع زنگ خوردن تغیر میکند(نحوه پاسخ گویی فرق میکند نه اهنگ)

  • 152
  • محمد مهدی

    محمد مهدی 1398-02-17

    سلام من گوشی g610دارم و روشن نمیشه میزنم به شارژ علامت قرمز بالاش میاد اما صفحش بالا نمیاد الان دوساعت که تو شارژ

    • 1398-02-17

      درود
      باید بیارید دفتر بررسی بشه

  • 153
  • Mohsen ALI ZADEH

    Mohsen ALI ZADEH 1398-02-17

    گوشی من هواوی p smart 2019. موقع تماس ورود برای پاسخ دهی هر بار یک حالت پاسخ دهی توسط خود گوشی انتخابات میشه. ایا تنظیماتی خاص در این مورد وجود داره

    • 1398-02-17

      درود
      اطلاعاتی در دسترس نداریم از این مدل گوشی

  • 154
  • سحر

    سحر 1398-02-15

    سلام کوشی من جی 7 هست لاک ش هیج عملی انجام نمیشه انجام

  • 155
  • رضا

    رضا 1398-02-14

    سلام هواوی y9 2019دارم در حالت عادی صفحه پلک زدن یا کم وزیاد شدن نور نداره ولی وقتی گوگل استور باز میکنم و پرده اعلانو میکشم پایین، زمینه سفید تو برنامه گوگل استور شروع میکنه نور به صورت ریز پلک میزنه؛ صفحه مشکل داره یا طبیعیه.؟

    • 1398-02-14

      درود
      فرمت کنید درست میشه مشکل نرم افزاری هست

  • 156
  •  سارا

    سارا 1398-02-11

    سلام دو هفته است گوشی هانر ۷xخریدم چند روزه موقع تماس صدایی دریافت نمیکنم صدای من میره ولی صدایی دریافت نمیکنم حتی صدای بوق خوردن هم نمیاد

    • 1398-02-11

      سلام
      فرمت دستی کنید گوشیتون رو ممکنه باگ نرم افزاری باشه با توجه به اینکه خیلی وقت نیست دستگاه رو استفاده میکنید
      اگر مشکلش حل نشد بیارید دستگاه رو باز میکنیم و سخت افزارش رو بررسی بیشتر میکنیم
      موفق باشید

  • 157
  • مهدی

    مهدی 1398-02-09

    گوشیم باتری میزارم روش ویبره میده ویبره ی مداوم . روشنم نمیشه

    • 1398-02-09

      سلام
      بیارید بررسی کنیم برد دستگاه رو احتمالا اتصالی داره
      موفق باشید

  • 158
  • احمد رضا

    احمد رضا 1398-02-09

    با سلام گوشی من هووای p lite 10 هستش که موقع روشن کردن با این ارور مواحه میشم
    ERROR MODE
    Attention!
    Please update system again

    Error!
    Func NO: 11(recovery image)
    Error NO: 2 (load failed)

    بنظرتون مشکل چیه ؟

    • 1398-02-09

      سلام
      مراجعه کنید به نرم افزار کار دستگاه رو فرمت کنن دوباره رام جدید و اندروید جدید بریزن رو دستگاه
      موفق باشید

  • 159
  • behnamarab

    behnamarab 1398-02-06

    سلام گوشی من هوایی پی 8 مکس ریست فکتوری کردم ولی میکرفون انگار کار نمیکنه چه کنم

    • 1398-02-06

      سلام
      میکروفون دستگاه مشکل داره باید تعویض بشه اما موجود نداریم تعویض کنیم
      موفق باشید

  • 160
  • علی

    علی 1398-02-05

    در مدل هاوی وای 9 من بعضی از حروف از ضفحه بیرون است مثل این که صفحه گوشی روی زوم باشه

    • 1398-02-05

      سلام
      نرم افزاری هست فلش بزنید یا ریست فکتوری کنید درست میشه

  • 161
  • راضیه

    راضیه 1398-02-03

    سلام وقتتون بخیر.ببخشید من گوشی y7prime2018 دارم هنوز یک سال نیست خریدمش چن روزه شارژ خالی میکنه حتی وقتی ازش استفاده نمیکنم و بعد از چن ساعت قفل صفحه رو میزنم میبینم شارژش کم شده چن باری توی شارژ که بود قطع میشد و باید سیم کابل رو تکون میدادم یکبار هم وقتی زدم به شارژ به جای زیاد شدن شارژش کم میشد که با کشیدن و دوباره وصل شدن درست شد.ممکنه خرابی از باتری باشه یا ایراد از چیز دیگه اس؟

    • 1398-02-03

      سلام
      باید بیارید دفتر بررسی کنیم ممکنه باتری باشه

  • 162
  • نازنین

    نازنین 1398-02-02

    سلام وقتتون بخیر متاسفانه تنظیمات گوشیم به هم ریخته و به صورت خودکار نرم افزارهاو ساعت و ...رو برام میخونه وقتی رفتم تنظیمات رو درست کنم حتی به سمت بالا و پایین هم حرکت نمیکنه مدت زیادی هم نیست که ازش استفاده میکنم مدلش هم honor10

    • 1398-02-02

      سلام وقت بخیر
      دستگاه رو باید ریست تنظیمات بزنید یا اگر برای خودتن مقدور نیست به نرم افزار کار مراجعه کنید بگید تنظیمات رو ریست کنه یا گوشی رو فرمت کنه درست میشه

  • 163
  • آیدا

    آیدا 1398-02-02

    موبایل من حتی از صفحه ی رمزش خارج نمیشه هنگ هم نکرده کمتر از 2 ماه پیش خریدمش

    • 1398-02-02

      سلام
      بیارید بررسی کنیم

  • 164
  • Mrsh

    Mrsh 1398-02-01

    سلام وقت بخیر
    من گوشی psmartدارم تقریبا6ساعت طول میکشه تاشارژبشه یکبارفلاش کردم خوب شدولی دوباره به حالت قبل برگشت بنظرتون مشکل ازچیه

    • 1398-02-01

      سلام
      باز فلش کنید اگر حل نشد بیارید باتری یا سوکتش رو چک کنیم
      موفق باشید

  • 165
  • مجتبی

    مجتبی 1398-01-23

    سلام. گوشی هواوی نوا 3 ای رو خریدم اما با کابل به لب تاپ هر کاری میکنم متصل نمیشه لطفا راهنمایی کنید. ممنون

    • 1398-01-23

      سلام
      فرمت کنید گوشی رو اگر مشکلش حل نشد بیارید به آدرس دفتر بررسی میکنیم
      پیروز و سربلند باشید

  • 166
  • ali saeedi

    ali saeedi 1398-01-22

    سلام من گوشی هواوی y330 دارم یهو صفحه گوشی سفید شد و الانم هر چند بار روشن خاموش میکنم صفحه ال سی دی سفیده همه جاشو هم نگاه کردم فلت ال سی دی هم خراب نشده تازه ال سی دی عوض کردم
    مشکلش چیه

    • 1398-01-22

      سلام اقای سعیدی
      احتمالا ال سی دی فیک بوده باید تعویض بشه. ما موجود نداریم این مدل رو قدیمی هستش

  • 167
  • بهتر

    بهتر 1398-01-22

    سلام
    من گوشی y32017 دارم یکسالی میشه که خریدم،الان چند روزه که موقع پیام نوشتن صفحه کلیدش هنگ میکنه،انگلیسی میکنم هم اصلا نمینویسه
    لطفا راهنمایی کنید
    با تشکر

    • 1398-01-22

      سلام
      باید دستگاه رو فرمت کنید احتمال خیلی زیاد نرم افزار دستگاه مشکل داره
      موفق و پیروز باشید

  • 168
  • Binam

    Binam 1398-01-20

    با عرض سلام و خسته نباشید
    من p smart دارم دیرشارژمیشه ولی زودی شارژتموم نمیکنه که مشکل ازباتریش باشه یکبارفلاش کردم بهترشدولی الان دوباره همونجوری شده شارژرخودهواووی هم گرفتم ولی تفاوتی نداشت مشکل ازچیه؟

    • 1398-01-20

      سلام وقت بخیر
      احتمالا باتری مشکل داره باید بیارید بررسی کنیم دستگاه رو و مشکلش رو بهتون اعلام کنیم
      موفق باشید

  • 169
  • امیر

    امیر 1398-01-19

    سلام من هواوی پی ۸ لایت دارم میزنم به کامپیوتر که باهاش وصل شم اینترنت هنگ میکنه اصلا کار نمیکنه

    • 1398-01-19

      سلام
      ممکنه کابلتون اصلی نباشه با کابل دیگری امتحان کنید اگر نشد دستگاه رو فرمت کنید. 70 درصد مشکلات گوشیهای هوشمند نرم افزاری هست و با فرمت کردن درست میشه

  • 170
  • م

    م 1398-01-17

    سلام خسته نباشید دختر من گوشی هوآوی جی ۶۳۰داشت یه مدت به یه برنامه بازی واکنش نشون میداد و از برنامه خارج میشد و میگفت متوقف شده.
    بعد از یه مدت گوشی تو دستش بوده داشته باهاش کار میکرده خاموش میشه!و دیگه هرکاریش کردیم روشن نشد!الان نمیدونیم مشکل کجاست اگه ممکنه راهنمایی کنید
    و اینکه قبلا هم یکبار گوشی رو فلش کرده بودیم نمیدونم ارتباطی دارن این دوتا موضوع باهم یانه؟یه مدت بعد از فلش کردن اونطور شد
    ممنون بابت راهنمایی تون

    • م

      م 1398-02-01

      ببخشید هزینه اش حدودا چقدر میشه؟ارزش تعمیر داره یا بعدا دوباره ممکنه اینجوری بشه؟

      • 1398-02-01

        سلام
        خیر ما تعمیر نمیکنیم قدیمی هست

    • 1398-01-17

      سلام
      میتونه هارد یا CPU دستگاه آسیب دیده باشه باید بیارید بررسی کنیم

  • 171
  • محمدرضا

    محمدرضا 1398-01-17

    سلام وقت بخیر
    من گوشی psmart دارم یه موقعهایی زودشارژ میکنه یه موقعهایی دیرشارژ میشه میخواستم دلیلش روبدونم ممنون

    • 1398-01-17

      سلام
      میتونه بدلیل کثیف بودن سوکت شارژ باشه یا اینکه در مسیر شارژ اتصالی وجود داشته باشه
      موفق باشید

  • 172
  • عباس

    عباس 1398-01-17

    سلا م خسته نباشید پیام صفحه را نپوشانید در گوشی هواوی من بی مورد ظاهر میشود راهنمایی بفرمایید ممنون

    • 1398-01-17

      سلام
      مراجعه کنید به نرم افزار کار موبایل و گوشی رو فرمت کنید درست میشه باگ نرم افزاری هستش
      موفق باشید

  • 173
  • nader

    nader 1398-01-14

    باسلام و احترام گوشی من هواوی مدل y7 سال 2018 هست . الان مدتیه وقتی با گوشی صحبت میکنم صفحه نمایش روشن میمونه و خاموش نمیشه. لطفا راهنمایی کنید که چطوری درستش کنم.خیلی متشکرم

    • 1398-01-14

      سلام وقت بخیر
      ریست تنظیمات بزنید دستگاهتون رو اگر مشکلش حل نشد باید بیارید سنسور ژیرسکوپ دستگاه رو بررسی کنیم
      موفق باشید

  • 174
  •  Anjel

    Anjel 1398-01-12

    سلام گوشی من هواوی p smartهست. اسپیکرش از کار افتاده چیکار کنم. کمک لطفا

    • 1398-01-12

      سلام
      بیارید دفتر چک کنیم یا خودش تعمیر میشه یا باید تعویضش کرد

  • 175
  • زهرا

    زهرا 1398-01-11

    سلام گوشی من هوآوی مدل p9 lite. چند روزه همش ارور میده که ذخیره ساز پر شده این ارور شاید هر یک دقیقه باشه. بااینکه تو حافظه داخلی چیزی ندارم و فقط چندتا برنامه دارم با حجم خیلی کم.... مشکل از چیه؟ باید چیکار کنم؟ حتی چت تو تلگرامم نشون نمیده

    • 1398-01-11

      سلام
      دستگاه رو فرمت کنید دوباره اندروید جدید بریزید باگ های نرم افزاریش برطرف میشه
      پیشنهاد میکنم به نرم افزار کار مراجعه کنید

  • 176
  • احمد

    احمد 1398-01-08

    سلام من دو روزه گوشی آنر 9 لایت خریدم ولی حسگر اثر انگشت بعد از یک روز کلا کار نمیکنه و حتی تو تنظیماتم گزینه حسگر نیستش ریست ک میکنم درست میشه ولی دوباره بعد یک روز همینجوری میشه!

    • 1398-01-08

      سلام
      باید بیارید بررسیش کنیم

  • 177
  • ساجدی

    ساجدی 1398-01-07

    سلام و وڤت بخیر
    گوشی هواوی نوا۳iخڕیدم. ریجستری کردم. فعال شدە اما آنتن ندارە. تعمیراتی گفتند مشکل از قفل شبکە است. چک کردیم اونجا هم مشکل نداشت. علت میتواند چی باشد؟؟
    با سپاس

    • 1398-01-07

      سلام
      احتمالا همون ریجستری هستش تماس بگیرید باهاشون و دوباره ریجستری رو چک کنید ببینید انجام شده یا خیر

  • 178
  • علی

    علی 1398-01-07

    من گوشیم هواوی هستش بعد خاموش میشه ..وقتی میخام روشنش کنم علا هواوی ش میاد ولی اصلا روشن نمیشه حتی گذاشتم شارژ پرکنه _باطری هم سالمه_شارژر هم ایرادی نداره

    • 1398-01-07

      سلام


      فلش کنید اگه درست نشد مشکل از هارد گوشیه 


      موفق باشید

  • 179
  • رضا

    رضا 1398-01-06

    سلام. گوشی هواوی y6 پرو من پارسال ال سیدیش شکست و ال سیدیشو عوض کردیم.الان بعد از چند ماه یهویی این مشکلو پیدا کرده:صفحه لمسی گیر میکنه و قفلش باز نمیشه و وقتی بعد چن ساعت که قفلش یهویی باز میشه عین ساعت کار میکنه و دوباره وقتی قفلش میکنم دوباره گیر میکنه.لطفا راهنمایی کنید.صفحه لمسیش فقط قفلشو باز نمیکنه

    • 1398-01-06

      سلام


      این مشکل ممکنه نرم افزاری فلش کنید گوشی رو احتمالا درسته بشه اگه نشد باید تاچ و ال سی دی گوشی یا آی سی تاچ چک بشه


      موفق باشید

  • 180
  • baran

    baran 1398-01-02

    سلام من گوشی هاواییم یه چن وقته هربرنامه ای روکه میخوام نصب کنم گزینه ی نصبش ازکارمیفته بعضی وقتا شانسی میشه یه برنامه رونصب کرد

    • 1398-01-02

      سلام


      مشکل شما نرم افزاری و ما اطلاعی در این مورد نداریم متاسفانه


      موفق باشید

  • 181
  • Milad

    Milad 1397-12-29

    سلام ببخشید من سوالی داشتم راجب گوشی هانر 8x اولین باره هواوی خریداری میکنم ببخشید چرا من وقتی تقویم رو نصب میکنم نهایتا ۴ ساعت روی اعلان هست بعدش برداشته میشه چیکار کنم که دائمی بمونه مثه سامسونگ هر موقه روشنش میکردم را اندازیش میکرد ولی این باید حتما بازش کنی و بعدشم فقط چند ساعتی میمونه و برداشته میشه.لطفا کمکم کنید مرسی.

    • 1397-12-29

      سلام


      متاسفانه ما توی نرم افزار تخصص نداریم به مراکز نرم افزاری مراجعه کنید


      موفق باشید

  • 182
  • Alireza

    Alireza 1397-12-24

    سلام من y5prime. 2018دارم ویبره صفح کلید از کجا قطع میشه ممنون کمک کنید

    • 1397-12-24

      سلام
      باید داخل تنظیمات صدا صداها و ویبره هارو دستی تنظیم کنید
      موفق باشید

  • 183
  • hrmtrli

    hrmtrli 1397-12-22

    سلام - 97/12/22 - يک هفته است از هيچ بانکي ، پيامک دريافت نمي کنم . گوشي هواوي 750 دارم . با تشکر

    • 1397-12-22

      سلام
      اول مطمعا بشید مشکل از طرف بانک یا خط داخل دستگاهتون نیست اگر مشکل از اونا نبود دستگاه رو فرمت کنید مشلش حل میشه
      موفق باشید

  • 184
  • رامین

    رامین 1397-12-21

    سلام من گوشی جی510 دارم خودبه خود روشن خاموش میشه مشکل از کجاست

    • 1397-12-21

      سلام
      اول فرمت کنید گوشیو اگر بازم همین حالت بود هارد دستگاه مشکل داره باید هارد تعویض شه

  • 185
  • سجاد

    سجاد 1397-12-21

    سلام برنامه‌های گوشی من درحال اجرا هستن وشارژ باتری رو میخوره یک روش بدین من برنامه ها وبسته کنم

    • 1397-12-21

      سلام وقت بخیر
      از داخل تنظیمات کش گوشی هست باید ابعد از استفاده هر نرم افزار از اونجا نرم افزار رو خاموش کنید
      اگر این کارو انجام دادین بازم مشکل شارژ خالی کردن داشت گوشی رو فرمت کنید که ویروس های دستگاه از بین بره ( دقت داشته باشید فرمت کنید تمام اطلاعات گوشی پاک میشه قبلش بک آپ از اطلاعات بگیرید)

  • 186
  • حدیث

    حدیث 1397-12-18

    سلام .وقتتون به خیر.گوشی من Huawei mate 10 lite هست.چند روزیه که موقع کار با گوشی نور صفحه خود به خود کم و زیاد میشه(حالت نور هم روی اتومات تنظیم نکردم) ممنون میشم اگر بفرمایید مشکل از کجاست و چی کار باید بکنم؟ممکنه صفحه ی گوشیم بسوزه؟

    • 1397-12-18

      سلام
      ال سی دی مشکلی نداره نگران نباشید. پیشنهاد تیم تعمیرات ما اینه که شما به نرم افزار کار موبایل مراجعه کنید و گوشی رو فلش کنید اگر باز هم دیدین همین حالت هست، دستگاه رو ارسال کنید شرکت سخت افزارش رو چک میکنیم ولی احتمال زیاد با فلش زدن مشکلتون حل میشه
      موفق باشید

  • 187
  • yasin

    yasin 1397-12-17

    سلام گوشی من هواوی l7 است مشکل من این است که حالت خواب کار نمیکنه یعنی وقتی میزنم روش کمرنگ میزنم نمیاد هییچی.

    • نیکی

      نیکی 1398-01-25

      سلام
      من یه هفته اس هواوی وای 7 پریم گرفتم ولی بعضی از عکسامو صفحه تیره نشون میده و شبیه عکس شکسته و حتی موسیقی ها وهم نصفه پخش میکنه و شبیه پخش موسیقی از نوار کاست خرابه
      ممنون میشم راهنماییم کنین که مشکل دقیقا از کجاشه

      • 1398-01-25

        سلام
        باگ نرم افزاری هست باید فرمت کنید مشکلش حل میشه

  • 188
  • گل گلی

    گل گلی 1397-12-16

    سلام گوشی من هونور فایو ایکس هستش چند روزه که بالای ال سی دی گوشیم یه لکه زرد رنگ که داره پررنگ تر وبزرگ تر میشه وخود به خودی هم هست میشه کمکم کنید بگید مشکل چیه ینی سوخته ؟چیکار کنم بیشتر نشه ؟

    • 1397-12-16

      سلام


      احتمالا مشکل از تاچ و ال سی دی گوشیتونه که باید تعویض بشه


      موفق باشید

  • 189
  • عليرضا

    عليرضا 1397-12-15

    سلام من y5 prime دارم ویبره کیبورد یا صفح کلید کجا قطع میشه تو تنظیماتش نداره رو اعصابم هستکمک کنید تاز گرفتم

    • 1397-12-15

      سلام


      ما تخصصی توی نرم افزار گوشی ها نداریم ولی احتمالا توی قسمت صدای گوشی میتونید ویبره رو تغییر بدید برای اطلاعات بیشتر با مراکز نرم افزاری در ارتباط باشید


      موفق باشید

  • 190
  • M

    M 1397-12-13

    ببخشید به تازگی متوجه شدم وقتی میرم توی قسمت ظبت کننده ی صفحه و آهنگ را playمیکنم بعد فیلم ضبط شده آهنگش تیکه تیکه و بد پخش میشه از هرکس هم سوال میکنم جوابم را درست نمیدن گوشیم y6 prime 2018 هستش

    • 1397-12-13

      سلام


      اگه قبلا مشکلی تو این مورد نداشتید باید گوشیتون فلش بشه و نرم افزار جدید بریزید. 


      موفق باشید

  • 191
  • Bahar

    Bahar 1397-12-11

    سلام من یک هفت گوشی y6 خریدم ولی زود باتری خالی میکنه با این که چیزی وقتی نیست گرفتمش! یک برنامه هم روش ریختم باچند تا عکس ولی به‌و 5 گیگ حافظش پرشد..؟

    • Bahar

      Bahar 1397-12-13

      خیر از من y6 prime 2018 هستش

      • 1397-12-13

        خب بذارید شارژ گوشی به 5 درصد برسه بعد با یک کابل و شارژر دیگه امتحان کنید اگه مشکل حل نشد گوشی رو فلش کنید احتمالا درست بشه


    • 1397-12-11

      سلام


      گوشی Huawei Y6 سال 2015 ساخته شده و نو وجود نداره شما احتمالا گوشی کار کرده خریدید و باتریش خرابه برای اطمینان بیشتر گوشی رو به بار فلش کنید اگه درست نشد باتری گوشی رو تعویض کنید


      موفق باشید

  • 192
  • ترنم

    ترنم 1397-12-09

    سلام
    گوشی من نوا3ای هستش. زنگ که میخوره به 5 ثانیه نمیرسه قط میشه فک میکنم روحالت رد تماس چه جوری درستش کنم تنظیماتشم میرم پیدانمیکنم. Chromeپیام میاد 3 ویروس پیداشده که انتی ویروسشو ابدیت میکنم بازم پیامش میاد. راهنمایی کنید ممنون

    • 1397-12-09

      سلام دوست عزیز


      شما لطف کنید یه سیم کارت دیگه روی گوشیتون امتحان کنید اگه همین مشکل رو داشت گوشی رو بدید نرم افزار کار فلش کنه، اگه بازم مشکل حل نشد ممکنه مشکل آنتن گوشی شما باشه که مربوط به برد گوشیه
      درمورد اپلیکیشن کروم هم پیام هایی که میاد صرفا تبلیغاتیه باید دسترسی پیام رو براش قطع کنید.


      موفق باشید.

  • 193
  • علی درویشی

    علی درویشی 1397-12-08

    سلام
    من گوشئ هواووی مدل4.1.3 emui
    دارم که صدای اسپیکر وسط پخش خود بخود قطع میشع بعضی چیزها صدا داره و بعضی ها پخش صدا نیست مصل صدای زنگ گوشی
    ریست کارخانه کردم ولی درست نشد راهنمایی کنید

    • 1397-12-08

      سلام علی جان


      ریست فکتوری کردن مشکلات نرم افزاری رو حل نمیکنه باید گوشی رو باید بدید نرم افزار کار براتون فلش کنه اگه مشکل حل نشد برد گوشی باید بررسی بشه احتمالا آی سی صدا مشکل داشته باشه


      موفق باشید.

  • 194
  • علیرضا

    علیرضا 1397-12-08

    سلام ، یه گوشی هوآوی دارم بعد از تعویض هارد خودبخود خاموش میشه یا با یه ضربه کوچک خاموش میشه ممنون میشم راهنمایی کنید ...

    • 1397-12-08

      سلام عزیز


      مشکل از هارد گوشیتونه احتمالا هارد رو درست براتون عوض نکردن.


      موفق باشید

  • 195
  • سيد

    سيد 1397-12-06

    سلام.وقت بخير من تبلت هوواي دارم الان چند روزي هست سيم كارت رو وارد ميكنم جا ميزنم پيغام ميده سيم موجود نيس.ميخواستم بدونم مشكلش چي هست. ممنون ميشم راهنمايي كنيد ياعلي

    • 1397-12-06

      سلام 


      لطف کنید یه سیم کارت دیگه رو امتحان کنید اگه مشکل حل نشد فلش کنید درصورتی که همچنان مشکل وحود داشت باید گوشیتون از نظر سخت افزاری بررسی بشه


      موفق باشید

  • 196
  • طاهر

    طاهر 1397-12-06

    با سلام
    گوشی من هوآوی 600-y هست یه مدتی بود همش هنگ میکرد بردم فلش زدن بعدش علاوه بر اینکه هنگ میکنه یه مشکل دیگه هم پیدا کرده که وقتی یکی باهام تماس میگیره من تماسی دریافت نمیکنم یا صدای تماس قطع میشه و یه مشکل دیگه اینکه وقتی روشن میکنم رو علامت هوآوی میمونه ممنون میشم کمکم کنین.

    • 1397-12-06

      سلام دوست عزیز


      ممکنه فایل فلشی که براتون زدن ناقص بوده یه بار دیگه فلش کنید اگه مشکل گوشی حل نشد باید هارد گوشیتون باید تعویض بشه.


      موفق باشید

  • 197
  • Saeed

    Saeed 1397-12-06

    سلام خسته نباشید من honor 9 lite دارم نمیدونم چرا وقتی تماسم میگیرم بعد از چند ثانیه تماس لغو میشه و بعد رو گوشی اونی که زنگ زدم یه میس کال میفته باس چیکار کنم ؟ممنون

    • 1397-12-06

      سلام


      یه سیم کارت دیگه امتحان کنید اگه مشکل نشد گوشی رو فلش کنید.


      موفق باشید

  • 198
  • ارسلان

    ارسلان 1397-12-04

    سلام
    گوشی من Nova 3i هست
    گه گاهی در هین مکالمه صدای طرف مقابل و نمیشنوم ولی صدای من میره
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • 1397-12-04

      سلام


      با یه سیم کارت جدید امتحان کنید اگه مشکل حل نشد گوشی رو فلش کنید. درصورتی که باز هم نتیجه نگرفتید باید سخت افزار گوشی بررسی بشه.


      موفق باشید.

  • 199
  • امین09

    امین09 1397-12-04

    باسلام...گوشی من چند روزیه میزنم قد شارژ انتنش قطع میشه از شارژ در میاد دوباره وصل میشه موقع ریستارتم همینجوری میشه مشکل از چیه ممنون؟؟؟؟

    • 1397-12-04

      سلام


      احتمالا در مسیر شارژ شما اتصالی وجود داره و همین باعث میشه آنتن گوشی قطع بشه باید برد گوشیتون بررسی بشه


      موفق باشید.

  • 200
  • سمیه

    سمیه 1397-12-03

    سلام، گوشیم هانر4c .اندروید 6روش نصب کردم. می‌خوام تم دانلود کنم، میگه باید حساب هووای بسازی، وقتی مراحل ساخت رو انجام میدم، در آخر کار یا پیام میده ینترنت قطعه یا پیام‌میده سرور مشغوله، هم با فیلتر شکن و هم بی فیلتر شکن امتحان کردم، بازم نمیشه، تو رو خدا راهنمایی کنید چیکار کنم. سپاس

    • 1397-12-03

      سلام


      مشکل از طرف سایت مقصده و ما اطلاعی در این مورد نداریم به مراکز نرم افزاری مراجعه کنید براتون نصب می کنن.


      موفق باشید

  • 201
  • فرهاد

    فرهاد 1397-12-02

    سلام.
    من گوشی honor4c دارم. در قسمت ایمنی دستگاه، آیتم قفل نشدن غیر فعال شده و این پیام رو میده که توسط سرپرست دستگاه سیاست رمزگذاری یا حافظه اطلاعات کاربردی غیر فعال شده است. بنابراین حتما باید برای گوشی یه الگو یا پین تعریف کنم. چکار کنم که از این حالت خارج بشه و قفل نشدن دستگاه فعال شه. با تشکر

    • 1397-12-02

      سلام


      مشکل گوشی شما نرم افزاریه و متاسفانه ما تخصصی توی نرم افزار نداریم، مشکل رو با یه نرم افزار کار در میون بذارید.


      موفق باشید

  • 202
  • علی

    علی 1397-12-01

    سلام گوشی من هواوی هست خودبه خود توجیبم خاموش شد والان روشن نمیشه فقط ویبره میزنه باطری شو دراوردم هرکاری کردم درست نشد باطری روهم عوض کردم فقط ویبره میزنه صفحه نمیاره لطفا راهنمایی کنید

    • ماهان

      ماهان 1398-03-03

      با سلام و خسته نباشید، گوشی من هواوی g750 هست، برنامه هاش متوقف شده بود که فلش زدم درست شد ولی بعد از چند هفته الان خاموش شده و کلا روشن نمیشه و فقط صدای ویبره میده، باطری رو هم در آوردم مشکل حل نشدلطفا راهنمایی کنید

      • 1398-03-03

        درود وقت بخیر
        میتونه صفحه  نمایش دستگاه مشکل داشته باشه بیارید بررسی میکنیم

    • 1397-12-01

      سلام


      احتمالا صفحه نمایش شما سوخته اول یه تاچ و ال سی دی امتحان کنید در صورتی که نتیجه نگرفتید باید آی سی تصویر گوشی رو بررسی کنید.


      موفق باشید.

  • 203
  • یاسین

    یاسین 1397-12-01

    سلام ببخشید من گوشیم هانر3cاست گوشیم که خاموش می شه دیگه روشن نمی شه یعنی هروقت می زنم به شارژ درصد باتری رو نشون می ده اما هروقت روشنش می کنم فقط شکل هانر میاره خواهشن کمکم کنید

    • 1397-12-01

      سلام 


      به احتمال زیاد مشکل از طرف هارد گوشی شماست و باید تعویض بشه. ولی برای اطمینان بیشتر ابتدا گوشی رو فلش کنید.


      موفق باشید.

  • 204
  • حسین

    حسین 1397-12-01

    ببخشید من Huawei Y6 prime 2018 دارم وقتی آهنگ میزارم یک باند میخونه باند دیگه نمیخونه میشه جواب بدید

    • 1397-12-01

      سلام 


      باید دقیق بررسی بشه گوشی موبایلتون. میتونید به دفتر جهت بررسی مراجعه کنید.

  • 205
  • مجتبی

    مجتبی 1397-12-01

    سلام من گوشی انر 8 دارم وایفا و بلوتوث روشن نمیشه چکار باید انجام بدم

    • 1397-12-01

      سلام وقت بخیر


      مشکل از طرف آی سی وای فای و بلوتوث گوشی شماست، باید آی سی تعویض بشه.


      موفق باشید.

  • 206
  • Ati

    Ati 1397-11-30

    سلام من Honor 8 x دارم ولی هرچی تلاش میکنم نمیتونن وارد Huawei Id بشم ممنون میشم راهنماییم کنید

    • 1397-11-30

      سلام


      ممکنه مشکل شما به دلیل تحریم یا چنین مسائلی باشه برای اطلاعات دقیق تر به یک نرم افزارکار مراجعه کنید.


      موفق باشید.

  • 207
  • محمد محسنی

    محمد محسنی 1397-11-29

    سلام خسته نباشید ..گوشی من honor 9 lite هستش ..در حال مکالمه بودم که ناگهان گوشی خاموش شد و دیگر روشن نشد . به شارژ هم که میزنم هیچ اتفاقی نمیوفته .. با چند شارژر دیگ هم امتحان کردم اما باز هم نتیجه نگرفتم ..میخواستم ببینم اساتید نظر خاصی دارند یا خیر ؟

    • 1397-11-29

      سلام وقت بخیر


      ابتدا یک باتری جدید برای گوشی امتحان کنید درصورت اینکه جوابی نگرفتید باید برد گوشی بررسی بشه.


      موفق باشید

  • 208
  • 1

    1 1397-11-28

    سلام گوشی من هانر 3لایت هستش صفحه لمس گوشی چند دفیقه کار میکرد اما بعدش دیگه اصلا کار نمیکرد صفحه گوشی تعویض کردیم دو روز خوب بود اما دوباره از کار افتاد و ی بار خوبه یبار بد کار میکنه و ولی اگه به صفحه فشار بیاریم یکم لمسش کار میکنه مشکل از چیه؟

    • 1397-11-28

      سلام روز بخیر


      مشکل گوشی شما از صفحه نمایش گوشی نبوده مشکل آی سی تاچ بوده که باید تعویض بشه.


      موفق باشید

  • 209
  • Gol

    Gol 1397-11-27

    سلام .گوشی من هونور 6x هستش دارم باهاش کار میکنم ک یهو قفل میشه لطفااااا راهنمایی کنید ممنون

    • 1397-11-27

      سلام وقت بخیر


      گوشی شما چون اندرویده به احتمال زیاد مشکل نرم افزاری داره اول گوشیتون رو یه فلش بکنید در صورتی که درست نشد باید سخت افزار بررسی بشه ولی مطمعن بشید قبل از فلش کردن از اطلاعات بکاپ بگیرید.

  • 210
  • ندا

    ندا 1397-11-25

    سلام گوشی من هوای y5 هست چندروزه خریدم اما هیچ مخاطب جدیدی رو نمی تونم انصافه کنم.. باید چیکار کنم.. ارور میده که مجوزهای لازم فعال نشده

    • 1397-11-25

      سلام دوست عزیز


      شما باید به تنظیمات گوشی موبایلتون برید و در قسمت اپلیکیشن ها (Apps) وارد قسمت مخاطبین (Contacts) بشین و اینجا گزینه دسترسی ها(Permissions) رو انتخاب کنید و تیک گزینه محل ذخیره(Storage) رو فعال کنید با اینکار شما به اپلیکیشن مخاطبین اجازه میدین که به حافظه دستگاه شما دسترسی داشته باشه و در نتیجه مشکل حل میشه.


      موفق باشید


  • 211
  • ....

    .... 1397-11-23

    سلام
    من گوشیم هواویg610 هستش‌. گوشیم خودکار خاموش روشن میشه ینی صفحش میاد بالا چن ثانیا بعد دوباره خاموش میشه قبلا هم هیچ مشکلی نداشت. میشه لطفا بگید مشکلش چیه

    • 1397-11-23

      سلام وقت شما بخیر


      احتمالا عمر باتری شما تمام شده باید باتری تعویض بشه در صورتی که با تعویض باتری مشکلتون حل نشد باید نرم افزار گوشی رو چک کنید و در صورت امکان فلش کنید.

  • 212
  • اشکان

    اشکان 1397-11-22

    گوشیم پی 8 ته چیکار کنم مشکلی نداره

  • 213
  • علیرصا غریب

    علیرصا غریب 1397-11-22

    سلام گوشی من honor 9 هستش 1 ماه هست که گرفتم بعد دیدم هنگ می کنه بعد بازگشت به کارخانه زدم ولی درست نشد چه کنم؟

    • 1397-11-22

      سلام


      بازگشت به کارخانه یا reset factory مشکلی رو حل نمی کنه شما باید گوشیتونو فلش کنید، فلش 4 فایل بهترین برای از بین بردن مشکلات و باگ های نرم افزاریه.

  • 214
  • As

    As 1397-11-20

    سلام
    گوشی g630 u20 تک سیم کارت ، یکی از دوستان به امانت دستم بود که هاردش ظاهرا سوخت
    (بالا میاد و روی صفحه ای به اسم emergency data میمونه . هرچی ریست فاکتوری و ریست میکنم باز همین صفحه میاد)

    برای تعویض هارد از چه نوع هارد (برند) و کجا مراجعه کنم که تضمینی باشه ؟؟؟
    ممنون از پاسخگویی شما

    • 1397-11-20

      سلام دوست عزیز


      با عرض معذرت ما تعویض هارد گوشی های Huawei انجام نمیدیم بنابراین اطلاعی از در این زمینه نداریم. 


      موفق باشید

  • 215
  • علی

    علی 1397-11-19

    سلام گوشی من چند وقتی خواموش بوده الان روشنش کردم روی آرم میمونه باید چی کار کنم مرسی

    • 1397-11-19

      سلام 


      گوشی موبایلتون رو اول یه فلش 4 فایل بزنید ( به دلیل کمتر بودن هزینه) ممکنه با این کار مشکل حل بشه درصورتی که حل نشد باید هارد گوشی شما تعویض بشه.

  • 216
  • مریم

    مریم 1397-11-19

    سلام، من هواوی MLA_L11 با سیستم اندروید7 دارم. جدیدا صفحه نمایش موبایل بی علت روشن میمونه. هرچی هم خاموش میکنم، باز چند ثانیه بعدش روشن میشه. قبلا اینجوری نبود. همه چیو امتحان کردم که درستش کنم. مثلا دوباره خاموش روشن کردم و سری به تنظیماتش زدم. ولی نمیفهمم مشک از کجاست. میشه زودتر کمکم کنید؟

    • 1397-11-19

      سلام مدل گوشی شما Huawei Nova Plus و مشکل مذکور دلایل زیادی داره اولین پیشنهاد ما فلش کردن دستگاههه که ممکنه مشکل نرم افزاری داشته باشه و حل بشه درصورتی که مشکل حل نشد باید سخت افزار به صورت کامل بررسی بشه.

  • 217
  • احسان

    احسان 1397-11-18

    من گوشی هوآوی nova 3 e خریدم و میخوام تم از سایت خودش دان کنم میگه باید عضو شی وقتی ثبتنام میکنم و کلید تایید میزنم ارور میده میشه راهنمایی کنین دلیلش چیه؟

    • 1397-11-18

      سلام احتمالا مشکل از طرف سایت مقصده در غیر این صورت مشکل از طرف گوشی شماست با یک دستگاه دیگه تست کنید در صورتی که مشکل حل نشد باید مشکل رو با سایت مقصد در میون بذارید.

  • 218
  • حسنا

    حسنا 1397-11-17

    سلام من یه گوشی هوواوی y7 دیروز خریدم هر اس ام اس که میفرستم روی حالت سندینگ میمونه و ۵ بار اسمس ارسال میشه و ۵بار هم پولو کم میکنه بعد ۵ بار دلیور میشه هرکاریم میکنم درست نمیشه لطفا راهنمایی کنین

    • 1397-11-17

      سلام 


      احتمالا مشکل نرم افزاری و ما در نرم افزار تخصص نداریم به نرم افزار کار مراجعه کنید.


      موفق باشید

  • 219
  •  مجتبی

    مجتبی 1397-11-17

    اقا یه سوال داشتم خدمتتون. گوشی من mate10liteبا اندروید8هست و با برنامه DU recorderاز صفحه نمایشم فیلم تهیه میکنم ولی وقتی گزینه ضبط صدا هم فعاله وارد بازی که میشم نمیتونم چت صوتی رو فعال کنم و این اجازه به من داده نمیشه!(گوشی پیام میده دو برنامه نمیتوانند به میکروفون دسترسی داشته باشند)وخود رکوردر هم میگه ضبط صفحه بدون صدا!من باید چیکار کنم؟اگر میشه کمکم کنید درضمن تنها برای pubgنیست بلکه تو دیسکورد بقیه برنامه ها هم همین رو میگه!

    • 1397-11-17

      سلام همونطور که خود گوشی ارور داده شما دارید سعی می کنید دو برنامه رو به صورت همزمان به میکروفون گوشی وصل کنید ولی پردازنده گوشی شما چنین توانایی رو نداره ترجیحا از اپلیکیشنی برای ضبط ویدیو استفاده کنید که صدا رو به صورت داخلی ضبط کنه که نصب چنین برنامه ای نیاز به روت گوشی داره و دقت کنید که روت کردن گوشی ممکنه باعث آسیب دیدن گوشی شما بشه.

  • 220
  • علی

    علی 1397-11-17

    البته منظور از G6 گوشی Huawei G6-U10 هستش که این مشکل رو داره

  • 221
  • علی

    علی 1397-11-17

    سلام دوستان
    من یه g6 دارم که پارسال مشکل پیش اومد براش با یه رامی که مربوط به buil خودش بود فلش کردم اکی اکی شد.چند روز پیش دوباره شروع کرد هنگ کردن و Error میداد مربوط به mms دوبازه تصمیم گرفتم فلش کنم چون با ریست فکتوری جواب نمیداد.خلاصه فلش کردم اخرش اکی هم داد گوشی خاموش شد دیگه روشن نشد که نشد الان شارژر هم میزنم بهش هیچ عکس العملی نداره حتی چراغ مربوط به شارژش هم روشن نمیشه هرکار میکنم نه روشن میشه نه چیزی دوتا تعمیرکار بردم سر در نیاوردن
    کسی میدونه ممکنه چش باشه؟

    • 1397-11-17

      سلام 
      مشکل از هارد دستگاه شماست باید تعویض بشه


      موفق باشید.

  • 222
  • ...

    ... 1397-11-16

    سلام
    من گوشیم هواوی p6
    دیشب وقتی داشتم با اینستا کار می‌کردم یه دفعه هنگ کرد و کلا نمیشد باهاش کار کرد ولی چون شارژش خیلی کم بود خاموش شد و بعد از اینکه روشنش کردم درست بود تا امروز ظهر که دوباره موقع کار با اینستا هنگ کرد و اصلا هیچ کاری نمیتونم باهاش بکنم کاملا هنگ کرده
    شارژش هم خیلی زیاده و تا تموم شه من نیازش دارم
    مشکل از چیه؟ ممکنه فایل ها و عکسام پاک بشن
    البته گوشیم خیلی قدیمیه و باید عوضش کنم

    • 1397-11-16

      سلام وقت بخیر
      مشکل نرم افزاری داره فلش کنید گوشی رو اگر مشکلش حل نشد بیارید بررسی کنیم سخت افزارش رو
      موفق باشید

  • 223
  • امیر

    امیر 1397-11-14

    با سلام . ببخشید گوشی من هوآوی g610 . بعد از اینکه هاردش تعویض شده . وقتی وایرلس رو روشن میکنم . چند بار گزینه وایرلسش روشن خاموش میشه و در اخر روشن نمی شه . در حالیکه بلوتوثش بدون مشکل کار میکنه . با تشکر

    • 1397-11-14

      سلام وقت بخیر
      میتونه ایراد از هارد باشه و میتونه نرم افزاری هم باشه اول گوشی رو فلش کنید اگر مشکلش حل نشد هاردش مشکل داره
      موفق باشید

  • 224
  • سجاد

    سجاد 1397-11-13

    سلام من دوهفتس که یهY5lite گرفتم vpn وصل میشه ولی بعد چندثانیه خود به خود قطع میشه چندتا فیلتر شکنم امتحان کردم همینجوریه مخواستم بدونم گوشیم مشکل داره

    ممنون میشم جوابمو بدین

    • 1397-11-13

      سلام وقت بخیر


      نرم افزار دستگاه مشکل داره در تخصص ما نیست
      موفق باشید

  • 225
  • فاطمه صفری

    فاطمه صفری 1397-11-13

    سلام گوشی من هواوی y3 2017هسش وقتی ی برنامرو نصب میکنم تا وقتی نبسته باشم برنامرو میتونم ازش استفاده کنم ولی ب محض بستن از بالای صفحه گوشی میره و کاد نمیکنه دیگ حتی موزیکامم اینجوریه با بستنش دیگ قط میشه و باید باز برم توش و پلی کنم مشگل از کجاست ؟؟

    • 1397-11-13

      مشکل نرم افزاری داره دستگاه در تخصص ما نیست ببرید پیش نرم افزار کار موبایل
      موفق باشید

  • 226
  • حسین

    حسین 1397-11-12

    سلام هوآوی g750دارم تنظیمات دیتام درسته مرورگر خود گوشی کار میکنه اما هیچ یک از نرم افزارم به دیتا گوشی وصل نمیشه همینطور مپ خود گوشیم وصل نمیشه ارور وصل نبودن اینترنتو میده

    • 1397-11-12

      سلام
      مشکل نرم افزاری هست در تخصص ما نیست
      موفق باشید

  • 227
  • محمد

    محمد 1397-11-12

    سلام خسته نباشید گوشی من هواویy330-u11 هست یبار گوشی رو ریسیت کردم بعد ک اومد بالا فقط ی مشکل داره اونم اینه ک نمیشه از اینترنت خود گوشی روی برنامه ها استفاده کرد ولی وقتی دکمه ی هوم رو نگه میدارم صفحه سرچ میاد بالا و جستجو میکنه تو نت ولی برای بارگیری و... نمیاره وقتی هم از کروم استفاده میکنم ارور میده که نمیاره چیکارکنم؟؟؟؟

    • 1397-11-12

      سلام وقت بخیر
      نرم افزاری هست در تخصص ما نیست
      موفق باشید

  • 228
  • پوریا

    پوریا 1397-11-12

    سلام الان چند وقت گوشیم پیغامه متوقف شدن خانه هوایی رو میده بد خاموش روشن میشه یا وقتی تو بازی هم میندازتم بیرون ممنون میشم راهنمایی کنین

    • 1397-11-12

      سلام وقت بخیر
      احتمالا هارد دستگاه هست اما اول گوشی رو فلش کنید مشکلش حل نشد باید برد دستگاه بررسی بشه
      موفق باشید

  • 229
  • Arman

    Arman 1397-11-10

    سلام خسته نباشید.گوشی من g750-u10 هستش.تندتند هنگ میکنه صفحش بهم میریزه خاموش روشن هم میکنم یهو میبینی ده پونزده ثانیه مرتب ویبره میزنه.معمولا هم اطراف دوربینش داغ میکنه وقتی اینجوری میشه.بازی و ایناهم اجرا کنم باز اینطوری میشه یعنی صفحش سفید میشه یا بهم میریزه.درست شدنی هست؟

    • 1397-11-10

      سلام وقت بخیر
      باید بیارید دستگاه بررسی بشه

  • 230
  • محمد۳۰۰۹

    محمد۳۰۰۹ 1397-11-08

    سلام گوشی من هانر ۸ لایت هست یک دوربین otg اندوسکوپی خریدم بقولی همون وب کم ولی تصویر سیاهه و نشون نمی ده گوشی خانمم هم نمونه گوشی خودمه روی اون هم نشون نمی ده با خیلی نرم افزار ها متفاوت هم تست کردم نشد درصورتی دوربین روی یک مدل htc تست کردم جواب میده . ممنونم

    • 1397-11-08

      سلام وقت بخیر
      در نرم افزار تخصصی نداریم ما نمیتونم نظر بدم
      موفق باشید

  • 231
  • امیر ۷

    امیر ۷ 1397-11-08

    سلام وقت بخیر

    یه سیمکارت همراه اول دایمی خریدم
    موقعی که از 4g درمیارمش میذارم رو سیمکارت ایرانسل همراه اول دایمی آنتنش میره. وقتی میذارم روی ۴G میاد
    سیمکارتمو یه بار تعویض کردم یکی دوهفته درست شد بعد باز همون جریان تکرار شده .


    ممنوم میشم راهنمایی کنید

    مدل گوشی هوواوی y6

    • 1397-11-08

      نرم افزاری هست مشکل در تخصص ما نیست
      موفق باشید

  • 232
  • امیر

    امیر 1397-11-08

    سلام
    تلفن من هوواوی y6 هست. هنگام تماس تلفنی صدام خیلی خیلی ضعیف میره ولی موقعی که میزنم رو آیفون صدا واضح میره به مخاطب مقابل
    مشکل از کجاست؟ ممنون میشم اگه جواب بدین

    • 1397-11-08

      میکروفون مشکل داره بیارید بررسیش کنیم یا سرویس میشه یا تعویض
      موفق باشید

  • 233
  • Shahrokh

    Shahrokh 1397-11-07

    سلام
    من گوشی Honor 7a رو دارم مشکلم اینکه صفحه گوشی به اندازه کمتر از 1 ثانیه یه تیک رد میکنه به رنگ نارنجی باید چیکار کنم؟؟

    • 1397-11-07

      سلام وقت بخیر
      باید بیارید بررسی بشه دستگاه
      موفق باشید

  • 234
  • ایلیا

    ایلیا 1397-11-05

    سلام خسته نباشین. گوشیه من p8lite هستش یه مدتی که صفحش روشن نمیشه و وقتی میزنم به شارژ ویبره میره انگار تازه روشن شده و وقتیم که دستمو میذارم محکم پشت گوشی نمایش گرش کار میکنه اما دستمو بر میدارم دوباره نمایشگرش از کار میافته و بعدم که از شارژ میکنم انگار گوشی خاموش میشه!!
    دو جا بردم گفتن از ایسی باطریه. دقیق یادم نیس ایسی پاور یا همچین چیزی و این که گفتن ما ای سی نمیتونیم درست کنیم. خواستم ببینم این گوشی درست شدنیه یا نه؟؟

    • 1397-11-05

      سلام وقت بخیر
      اگر ای سی پاور مشکل داشته باشه ما انجام نمیدیم باید ببرید مرکز تعمیرات تخصصی هواوی
      موفق باشید

  • 235
  • سلطانی

    سلطانی 1397-11-05

    سلام من گوشی y7prim2018دارم. وقتی یک پیام میفرستم چند مرتبه اون پیام ارسال میشه. ممنون میشم نحوی رفع این مشگل رو بگید

    • 1397-11-05

      سلام وقت بخیر
      مشکل نرم افزاری داره دستگاه، گوشی رو فلش کنید و دوباره تست کنید اگر حل نشد مشکل بیارید دفتر بررسیش کنیم
      موفق باشید

  • 236
  • آرش

    آرش 1397-11-05

    سلام من گوشی هواوی داشتم صفحه نمایشش شکست همه چیش سالم بود حتی تاچش کار می کرد دادم تعمیر کار صفحه رو تعویض کرد اسپیکر و بلنگوش از کار افتاده رست هم کردم درست نشد آیا امکانش هست تعمیرکار خرابش کرده باشه مثلا زده باشه قطعه ای رو سوزونده باشه؟

    • 1397-11-05

      سلام وقت بخیر
      بله امکانش هست موقع باز و بسته کردن فلت ها آسیب دیده باشن باید بیارید بررسی کنیم
      موفق باشید

  • 237
  • محسن

    محسن 1397-11-03

    من یک گوشی هووآوی honor3c دارم مدتیه دکمه کم کردن صدا کار میکنه ولی دکمه زیاد کردن صدا کار نمیکنه؟ به نظرتون مشکل اش چیه نرم افزاریه یا سخت افزاری؟ چیکار کنم. با سپاس

    • 1397-11-03

      سلام وقت بخیر
      سخت افزاری هست بیارید بررسی کنیم یا سرویس میشه درست میشه یا فلتش و یا دکمه ش تعویض میشه باید بررسی بشه
      موفق باشید

  • 238
  • حانیه

    حانیه 1397-11-01

    سلام گوشی من هونور۶هست وبرای یکی از نرم افزارهام باید رمزو به انگلیسی وارد کنم اما همیشه میگه رمز اشتباهه رمزو به انگلیسی وارد کنید

  • 239
  • ?

    ? 1397-10-29

    سلام ...من یه تبات هواوی دارم چند وقت پیش بی دلیل خاموش شد و دیگه روشن نمیشه مشکلش چیه

    • 1397-10-29

      سلام وقت بخیر


      روی تبلت های هواوی کار نمیکنیم
      موفق باشید

  • 240
  • سیدعلی

    سیدعلی 1397-10-29

    سلام خسته نباشید
    من هانر ۹ لایت جدیدا خریدم قبلاً هم هانر ۸ لایت داشتم
    حالا می‌خوام آیدی همونو تو این وارد کنم میزنم ولی پیامک نمیفرسته هواوی و این واقعا عصبیم کرده
    لطفاً کمکم کنید

    • 1397-10-29

      سلام وقت بخیر
      نرم افزاری هست باید ببرید پیش نرم افزار کار موبایل در تخصص ما نیست
      موفق باشید

  • 241
  • meysam

    meysam 1397-10-28

    سلام خسته نباشید گوشی بنده y6هست که در حالت روشن شارژ نمیشه ولی در حالتی گوشی خاموش هست شارژ میشود مشکل از کجاست؟

    • 1397-10-28

      سلام وقت بخیر
      آی سی شارژ دستگاه مشکل داره باید تعویض بشه
      موفق باشید

  • 242
  • محمدرضا

    محمدرضا 1397-10-28

    سلام گوشیمp8liteتو دوربین نمیره داخل گالری هم نمیره زنگ هم میخوره فقط ویبره داره صداش نمیاد.ممنون

    • 1397-10-28

      سلام وقت بخیر
      فلش کنید مشکلش حل نشد بیارید سخت افزارزش رو بررسی کنیم
      موفق باشید

  • 243
  • علی

    علی 1397-10-28

    سلام خسته نباشید
    من یه Huawei cro_l22 دارم
    وقتی هندزفری میزنم صدای آهنگ خیلی کمه. گوشیو خاموش روشن میکنم درست میشه باز بعد که دوباره بخوام از هندزفری استفاده کنم صدا کمه
    چکار کنم؟

    • 1397-10-28

      سلام وقت بخیر
      فلش بزنید اگر مشکلش حل نشد بیارید دفتر ما سخت افزارش رو چک کنیم
      موفق باشید

  • 244
  • صاحبی

    صاحبی 1397-10-26

    سلام من هو اوی میت 10 دارم. چطور میتونم دوربین را روی صغحه قفل بیارم که بدون قفل گشایی قابل استفاده باشه؟

    • 1397-10-26

      در تخصص ما نیست نرم افزار هست کارتون
      موفق باشید

  • 245
  • شیییوا

    شیییوا 1397-10-25

    سلام جناب خسته نباشید
    گوشی بنده هواوی پی لایته اکثرا برنامه نصب نکردم ک ویروس بگیرع اما ن قسمت گالری و ن موسیقی بالا نمیارع جز فلش کردن کار دیگ ای نمیشع کرد؟؟

    • 1397-10-25

      سلام وقت بخیر
      خیر باید حتمن فلش بشه و دوباره هاردش پارتیشن بندی بشه
      موفق باشید

  • 246
  • محمد رضا

    محمد رضا 1397-10-24

    سلام خسته نباشید,ممنون از زحمات شما,ببخشید گوشی من هوآوی مدل هونور hol_u19 هست,چند وقتی بود کلا باطری شارژ نمیشد و گوشی روشن نمیشد,بردم تعمیرگاه گفتن جریان کشی ایراد داره و تعمیرش کردن,دوسه روزی بدک نبود اما دوباره مث اولش شد و تندتند شارژ خالی میکرد,دوباره بردم جا همون گوشی ساز گفت باطریش مشکل داره,باطری اوریجینال الان انداختم رو گوشی,گوشی خاموش هشت ساعت زیر شارژ بود چهل درصد بیشتر شارژ نمیشد,همین باطری جدید و گذاشتم گوشی دامادمون ک دقیقا گوشیش مثل گوشی خودمه بعد دو ساعت باطریش صددرصد شد,بعد گذاشتم باطری رو گوشی خودم,الان شارژش خالی شد,دوباره چند ساعت تو شارژ بود اما بازم از چهل درصد بالاتر نمیره, دیگ کلافه شدم والا,ممنون میشم دقیق راهنمایی کنین منو

    • 1397-10-24

      سلام وقت بخیر
      مسیر شارژ مشکل داره که ما انجام نمیدیم ببرید پیش متخصص تعمیرات هواوی
      موفق باشید

  • 247
  • فاطیما

    فاطیما 1397-10-21

    من گوشیم هواوی هست ولی پیام میفرستم ارسال نمیشه چیکار باید کنم

    • 1397-10-21

      ببرید پیش نرم افزار کار موبایل در تخصص ما نیست

  • 248
  • عرفان

    عرفان 1397-10-21

    سلام.من دو ماه پیش گوشی هواوی gr3خریدم و الان خود به خود خاموش می کنه،برنامه،عکس،آهنگ حذف می کنه.بردمش پیش تعمیرکار رام رو عوض کرد درست نشد، هارد رو عوض کردم باز هم درست نشد. جریان چیه.باتشکر

    • 1397-10-21

      سلام
      احتمالا CPU مشکل داره ما کار نمیکنیم
      موفق باشید

  • 249
  • مجید

    مجید 1397-10-20

    درود بر شما،،،گوشیy320شارژش پره،خود به خود خاموش میشه،،،در مواقعی که نت روشن میکنم خاموش میشه،یا وقتی زنگ میخوره،لطفا راهنمایی کنید ممنون

    • 1397-10-20

      ببرید پیش نرم افزار کار موبایل در تخصص ما نیست

  • 250
  • محمد

    محمد 1397-10-19

    با سلام من دو روزه یک گوشی honor 7x خریداری کردم به اندروید ۸ که خود گوشی پیشنهاد کرد و البته به رابط کاربری که خود گوشی پیشنهاد کرد ارتقا دادم . در نوار ابزار پایین دکمه بک و هوم و اون مربع کار نمیکنه . در واقع تاچ اون قسمت سالمه ولی دکمه هاش کار نمیکنه چند بارم ریست فکتوری کردم بازم درست نشد . ممنون از پاسخ شما

    • 1397-10-19

      سلام وقت بخیر
      احتمالا تاچ ال سی دی مشکل داره بیارید بررسی کنیم بهتون اطلاع میدیم
      موفق باشید

  • 251
  • سعید

    سعید 1397-10-18

    سلام من ی گوشی هانر فور ایکس دارم دوربین باز کنم خاموش میشه یا تلگرام برم خاموش میشه چراغ قوه باز کنم خاموش میشه هاردشم عوض کردم هرجا بردم میگن نمیدونیم

    • 1397-10-18

      سلام وقت بخیر
      بیارید بررسیش کنیم
      موفق باشید

  • 252
  • Reza

    Reza 1397-10-16

    سلام من گوشیمy6دارم خود به خود بعد از تماس بعضی موقع ها ،خاموش میشه لطف کنید راهنمایی کنید

    • 1397-10-16

      سلام وقت بخیر


      باید بیارید بررسی بشه دستگاه


      موفق باشید

  • 253
  • فــرزاد

    فــرزاد 1397-10-16

    سلام وقت بخیر
    گوشی بنده p7 هستش و صفحه نمایش گوشی روشن نمیشه. حتی ویبره میزنه ولی صفحه به هیچ عنوان بالا نمیاد

    • 1397-10-16

      باید تاچ ال سی دی دستگاه بررسی بشه
      موفق باشید

  • 254
  • g

    g 1397-10-14

    سلام. من گوشی هانر 8 لایت دارم. مشکل اینه که آهنگایی که ذخیره کردم تعدادیشون تو پلی لیست گوشیم نیست و هرچی ذخیره میکنم نیست داخلش.چیکار کنم؟

    • 1397-10-14

      سلام
      نرم افزاریه مشکلش در تخصص ما نیست

  • 255
  • سعید

    سعید 1397-10-12

    گوشی هوآوی y600-u20 یمدتی هست برنامه یکی یکی متوقف میشود از پیام رسان شروع شدکه کلا متوقف شد تااکثر برنامه ها که موقتی متوقف میشن! باخاموش وروشن کردن فعلا باهش سر کردم ضمنا موقع روشن شدن تصویر نصفه نیمه میادوگیر میکنه! بعد راه میفته! بنظرتون مشکل چیه با ریست فکتوری بهترمیشه؟ ممکنه ویروس باشه؟

    • 1397-10-12

      سلام وقت بخیر
      ببرید پیش نرم افزار کار فلش کنه با ریست فکتوری درست نمیشه
      موفق باشید

  • 256
  • محمود

    محمود 1397-10-09

    سلام من گوشی پی هشت هاوایی دارم قبلا وصل میشد به کامپیوتر بعد ریست کردم حالا دیگه به کامپیوتر وصل نمیشه فقط شارژ میکنه دیگه علامتی روی صفحه گوشی بالا
    نمیاد

    • 1397-10-09

      سلام وقت بخیر
      بیارید بررسی بشه مشکلش حل میشه


      موفق باشید

  • 257
  • omid

    omid 1397-10-09

    سلام
    من گوشی g610 huawei دارم گوشی رو روشن میکنم بعد نویشته میشه که خاموش کردن بعد فوری خاموش میشه باطریش سالم هسته لظفا رهنمای کنید.

    • 1397-10-09

      سلام


      فلش کنید گوشی رو حل نشد مشکلش بیارید سخت افزارش رو بررسی کنیم

  • 258
  • سعید

    سعید 1397-10-09

    سلام من یه گوشه g525دارم دیروز داشتم باهاش کارمیکردم که امد خانه هواوی متوقف شده است خاموش کردم بعد روشنش کردم ولی درست نشد میتونین کمکم کنید

    • 1397-10-09

      سلام وقت بخیر
      گوشی رو ببرید پیش نرم افزار کار فلش بزنه اگر مشکلش حل نشد بیارید سخت افزارش رو چک کنیم


      موفق باشید

  • 259
  • فرزاد موسوی

    فرزاد موسوی 1397-10-07

    سِلام گوشی من هواویy600 هست مدتیه که فقط روی لوگو هواوی میمونه

    • 1397-10-07

      احتمالا نرم افزاری هست فلش کنید گوشی رو اگر مشکلش حل نشد از هارد یا CPU هست


      موفق باشید

  • 260
  • Maryam

    Maryam 1397-10-06

    سلام گوشی من p8لایت هس بیشتر از دو بار یه دفعه کل عکسایه گوشی پاک میشه و دیگه تو برنامه هایی مثله واتساپ و تلگرام و... نمیره
    و دیگه عکسها برمیگرده اما بعد چن روز میتونم وارد برنامه بشم
    چرا اینجوری میشه ؟!
    قابل حل شدن هس؟!

    • 1397-10-06

      سلام وقت بخیر
      باگ نرم افزاری داره گوشی رو بدید نرم افزار کار فلش 4 فایل بزنه مشکلش حل میشه
      موفق باشید

  • 261
  • شقایق

    شقایق 1397-10-05

    سلام گوشی من همش ارور میده و هیچ برنامه ای رو باز نمیکنه ریست فکتوری هم نمیشه و چون عکسام توش هست نمیتونم بدم بیرون لطفا راهنماییم کنید گوشیم huawi g510 هستش

    • 1397-10-05

      سلام وقت بخیر
      باید بدید به نرم افزار کار گوشی رو فلش کنه


      موفق باشید

  • 262
  • منصور

    منصور 1397-10-04

    سلام گوشی من موقع روشن شدن اخطار میده :image signature verify failلطفا کمکم کنین

    • 1397-10-04

      سلام وقت بخیر
      گوشی رو فلش کنید اگر درست نشد بیارید بررسیش میکنیم


      موفق باشید

  • 263
  • زهرا

    زهرا 1397-10-03

    سلام من هوایی ۶۲۵دارم دوربین گوشیم خرابه فقط سلفی میگیره باید چکار کنم

    • 1397-10-03

      سلام وقت بخیر
      باید دوربین تعویض بشه ما موجود نداریم


      موفق باشید

  • 264
  • ماهرخ

    ماهرخ 1397-10-02

    سلام یه برنامه نصب کردم بلافاصله بعد از باز کردن برنامه نوشت متاسفانه برنامه Power genieمتوقف شده نزدیک 100 بار دکمه تایید رو زدم ولی اصلا حل نمیشه پیغام متاسفانه برنامه متوقف شده رو میاره ریستارت کردم حل نشد سیم کارتها و مموری رو دراوردم روشن کردم بازم حل نشد اصلا هیچ جوری حل نمیشه و پیغام اصلا اجازه نمیده کاری کنم مشکلش چیه؟

    • 1397-10-02

      سلام وقت بخیر
      گوشی رو بدید به نرم افزار کار فلش 4 فایل بزنه فایل جدید براتون بریزه مشکلش حل مبشه


      موفق باشید

  • 265
  • Elham

    Elham 1397-09-29

    سلام خسته نباشید یه سوال من گوشیم هوایی p8 لایت هست. وقتی چیزی دانلود میکنم تو نوار وضعیت اصلا نمیاد که چند درصد دانلود شده چیکارش کنم؟

    • 1397-09-29

      نرم افزاری هست ببرید پیش نرم افزار کار براتون درستش میکنه در تخصص ما نیست


      موفق باشید

  • 266
  • علیرضا

    علیرضا 1397-09-25

    وقتی گوشیمو روشن می کنم روی علامت هواوی که موقع روشن شدن میاد گیر میکنه ودیگه همون طوری میمونه مدل گوشی Y511

    • 1397-09-25

      سلام وقت بخیر


      فلش کنید گوشی رو اندروید جدید بریزید اگر مشکلش حل نشد از هارد دستگاهه


      موفق باشید

  • 267
  • aylar

    aylar 1397-09-25

    سلام گوشی huaweiمن y6هست مدتی هست که خاموش میشه و این ۴گزینه میاد ک یکیش
    Rebot syatem nowهست من اینو میزنم اما خاموش میشع روشن میشه بازم این ۴ گزینه میاد نمیدونم باید چیکار کنم ب اطلاعات گوشیم احتیاج دارم ممنون میشم کمکم کنید

    • 1397-09-25

      سلام


      ما در نرم افزار تخصص نداریم گوشی رو بدید به نرم افزار کار


      موفق باشید

  • 268
  • وحید

    وحید 1397-09-20

    با عرض سلام و احترام. گوشی من هواوی Y7 prime هست. یک مدتیه زمانی که پیامک میفرستم برای کسی چند بار پیام میره و بابت هرچند بار هم هزینه پیام از شارژ کم میشه. چه کار کنم درست بشه. ممنون

    • 1397-09-20

      سلام وقت بخیر
      گوشی رو فلش کنید مشکل نرم افزاری داره اگر مشکلش حل نشد بیارید سخت افزارش رو چک کنیم ولی احتمال زیاد با نرم افزار درست میشه


      موفق باشید

  • 269
  • Jamal 2kuhaki

    Jamal 2kuhaki 1397-09-19

    درود بر شما و سپاس بخاطر زحماتتون..تشکر بی پایان..جسارتا گوشی هوواوی که هنگام گرفتن یا استعلام مربع اخر کار نمیکنه و به تماس مبدل میشه چه دلیلی داره. سپاس از اینکه وقت میزارید.

    • 1397-09-19

      سلام وقت بخیر
      گوشی رو ریست تنظیمات کنید یا ببرید پیش نرم افزار کار فلشش کنه گوشی درست میشه


      موفق باشید

  • 270
  • امید

    امید 1397-09-18

    باسلام واحترام
    یه گوشی هوآوی مدل5Cدارم که وقتی شارژش کم میشه گوشی هنگ میکنه،لمس ودکمه هاش عمل نمیکنه تازمانی که صبرکنم وشارژش صفربشه،خاموش بشه،بعد بزنم شارژ و پس ازتکمیل شارژ روشنش کنم و کار میکنه،این موضوع دوباربرام اتفاق افتاد.
    ،لطفاً راهنمایی بفرمایید.
    ممنون

    • 1397-09-18

      مشکل نرم افزاری داره اول گوشی رو فلش کنید اگر مشکلش حل نشد بیارید نرم افزاریش رو چک کنیم


      موفق باشید

  • 271
  • Hosseinmoradi4

    Hosseinmoradi4 1397-09-17

    گوشی من وای ۶ هستش که موقع وب گردی یا اینستا صفحه برگشت میزنه یا برنامه باز میکنه

    • 1397-09-17

      مشکل نرم افزاری داره گوشی رو فلش کنید


      موفق باشید

  • 272
  • حسین

    حسین 1397-09-17

    گوشی من هواوی ،وای ۶ ،هستش ال سی دی رو چند روز پیش تعویض کردم اما. الان تا میخوام اینستا رو چک کنم هزار بار برنامه میپره یا زمانیکه تو گوگل هستم باز اینطوری میشه لطفا. راهنمایی کنین کلافه شدیم

    • 1397-09-17

      سلام


      گوشی رو فلش کنید مشکل نرم افزاری داره


      موفق باشید

  • 273
  • الهه

    الهه 1397-09-13

    با سلام
    من گوشی g750 دارم که از طریق تلگرام ویروسی شده و وقتی وارد تلگرام میشدم گوشی خاموش میشد.بعد از دو روز گوشی بطور کامل خاموش شده و اصلا روشن نمیشه وحتی موقع شارژ هم تغییری نداره.ممنون میشم بگین مشکلش چجوری حل میشه

    • 1397-09-13

      گوشی رو ببرید فلش بزنید اگر مشکلش حل نشد هاردش مشکل داره


      موفق باشید

  • 274
  • شریفی

    شریفی 1397-09-13

    سلام
    p7 هواوی دارم و وقتی از باطریش زیاد کار بکشم و در برخی مواقع دیگه که نمیدونم به چه علت هست دیگه وارد صفحه تماس و پیام و مخاطبین نمیشه و مینویسه در حال بروزرسانی
    مشکل از کجاست؟

    • 1397-09-13

      گوشی رو فلش کنید درست میشه


      موفق باشید

  • 275
  • وحید

    وحید 1397-09-11

    سلام. خسته نباشید..من گوشی p smart دارم.. برای دانلود آهنگ مشکل دارم.. تا 100 درصد دانلود میشه ولی آخرش downloading میمونه..

    • 1397-09-11

      سلام وقت بخیر


      گوشی رو باید ببرید پیش نرم افزار کار براتون فلش انجام بده در تخصص ما نیست مشکل نرم افزاری هست


      موفق باشید

  • 276
  • محمد

    محمد 1397-09-07

    سلام گوشی lite8 دارم خاموش میکنم بعدا از چند دقیقه خود بخود روشن میشه دلیلش چیه؟

    • 1397-09-07

      سلام وقت بخیر
      بیارید بررسیش کنیم اینجوری نمیشه مشکلش رو تشخیص داد


      موفق باشید

  • 277
  • امیر

    امیر 1397-09-07

    سلام
    من چند وقت هنگام تایپ هی کیبورد گوشیم
    میره و میاد
    مشکل کجاست

    • 1397-09-07

      سلام


      نرم افزاری هست گوشی رو فلش بزنید


      موفق باشید

  • 278
  • فرزانه

    فرزانه 1397-09-05

    سلام من گوشی huawei y330-u11 دارم. الان مدتی هست که همش پیغام میده شبکه وجود ندارد: فقط تماسهای ضروری. یعنی سیمکارتم رو میشناسه( لیست مخاطب هام باز میشه) اما پیغام نمیفرسته و تماس هم نمیگیره. به نظرتون مشکلش حل شدنیه؟

    • 1397-09-05

      سلام وقت بخیر
      مشکل نرم افزاری هست گوشی رو باید فلش کنید
      موفق باشید

  • 279
  • محمد

    محمد 1397-09-05

    سلام
    من تبلت هواوی x2 دارم، الان به مشکلی که امروز برخوردم اینه که لمس صفحه تاخیر داره، موقع بالا و پایین کردن صفحات، یا وقتی که میخوای یه برنامه را انتخاب کنی یا وقتی دکمه بازگشت را میزنی.
    گاهی هم تاخیر نداره. ولی معمولا بعد از چندبار لمس کردن، یه دفعه تاخیرش را نشون میده.
    ممنون میشم پاسخ بدید.

    • 1397-09-05

      اول دستگاه رو ببرید پیش نرم افزار کار موبایل نرم افزاری رو چک کنه اگرمشکلش حل نشد بیارید بررسیش میکنیم
      موفق باشید

  • 280
  • زهرا

    زهرا 1397-09-04

    سلام
    گوشی من هواویg750
    مدتیه وقتی ک میخوام برنامه ای دانلود کنم مینویسه خطا در تفسیر بسته رخ داد
    مشکل از چیه؟؟

    • 1397-09-04

      مشکل نرم افزاری هست در تخصص ما نیست از نرم افزار کار موبایل سوال بفرمایید راهنماییتون میکنن
      موفق باشید

  • 281
  • سینا

    سینا 1397-09-02

    سلام، من گوشیمp8هست، حدود 3سال دارمش، الان گوشی رو قفل میکنم ، کلا خاموش میشه،داخل دوربین هم که میرم صفحه سیاه نشون میده، و در میاد، داخل گالری هم که میرم همین طور، (الان دارم باهاش کار میکنم)،حتی از داخل فولدر هم وارد عکسا میشم عکس رو نشون نمیده، حافظشم 64که الان فکر کنم حدود 20گیگش ازاده ،میشه راهنماییم کنید

    • 1397-09-02

      مشکل نرم افزاری داره گوشی رو بدید به نرم افزار کار براتون مشکلش رو برطرف میکنه
      موفق باشید

  • 282
  • ایناز

    ایناز 1397-09-01

    تب لتم هنگ کرد دیگه روشن نمیشه

    • 1397-09-01

      سلام وقت بخیر
      با دفتر تماس بگیرید اطلاعات کامل تبلتتون رو بدید همکارا راهنماییتون میکنن
      موفق باشید

  • 283
  • امیری

    امیری 1397-08-29

    با سلام
    گوشی هوایی g6. دارم،سه دکمه قسمت پایین گوشی کار نمیکنه، اما تاج گوشی و صفحه مشکلی نداره، لطفا راهنمایی بفرمایید

    • 1397-08-29

      باید تاچ ال سی دی تعویض بشه
      موفق باشید

  • 284
  • داوود

    داوود 1397-08-29

    سلام خسته نباشید گوشی من هواوی g610هست همش خود به خود ریستارت میشه اصلا روشن نمیمونه لطفا راهنمایی م کنید ممنون

    • 1397-08-29

      مشکل از هارد هست و باید هاردش تعویض بشه
      موفق باشید

  • 285
  • پری

    پری 1397-08-28

    سلام وقتتون بخیر
    گوشی من G750 هست
    و settings متوقف شده
    ریست فکتوری هم زدم مشکلش حل نشد
    چیکارش کنم؟

    • 1397-08-28

      سلام وقت بخیر
      ببرید پین نرم افزار کار فلش کنه گوشی رو
      موفق باشید

  • 286
  • محمد

    محمد 1397-08-27

    سلام خسته نباشید
    یه هوآوی هانر 3cدارم که هر وقت میره رو حالت استندبای بعدش گوشی روشن نمیشه و باید باطریشو در بیارم و دوباره روشن کنم. رام رسمی ۴.۴.۲ رو هم روش زدم. یه روز خوب بود و مشکلش برطرف شد اما فردا باز دوباره همینجور شد. لطفا راهنمایی کنید

    • 1397-08-27

      سلام وقت بخیر
      باید بیارید ایراد هاشو بررسی کنیم ببینیم مشکل از چیه
      موفق باشید

  • 287
  • بهار

    بهار 1397-08-23

    سلام گوشیم هواوی وای۸ هست . هندزفری که میزنم زمان پخش اهنگ صداهایی عجیب میاد مثل عوض کردن موج رادیو یه هندزفری دیگه هم امتحان کردم همینطوریه بعد خود ب خود از گوگل صوتی صدا ضبط میکنه ،علت چیه؟

    • 1397-08-23

      سلام وقت بخیر
      جای هندزفری رو تمیز کنید (سوکت هندزفری) مشکل صدا حل میشه
      اگر نشد گوشی رو فلش کنید
      موفق باشید

  • 288
  • مینا

    مینا 1397-08-20

    من گوشی هواوی دارم کار میکرد مشکلی نداشت اما الان اومدم گوشیمو ببینم پیغام پی اومده یهو خاموش شد حالا هرچی روشن میکنم روشن میشه ولی تا صفحش میاد بالا خاموش میشه

    • 1397-08-20

      باتری تعویض کنید اگر مشکلش حل نشد مشکل از هارد گوشی هست
      موفق باشید

  • 289
  • سجاد

    سجاد 1397-08-13

    سلام من یه گوشی y360_u61 دارم بعد از گذاشتن یه مموری روی موبایل موبایل خاموش و دگه روشن نمیشع تو شارژ هم وصلش میکنم روشن میشه روی آرم میمونه مشکلش چیه ممنون از لطف شما

    • 1397-08-13

      یا نرم افزاری هست یا هارد گوشی که ما نرم افزار کار نداریم و هارد این مدل گوشی هم در تخصص ما نیست مراجعه کنید نمایندگی تخصصی هواوی


      موفق باشید

  • 290
  • Nazanin

    Nazanin 1397-08-13

    سلام گوشی من HUAWEI LUA_L21هسش و ۱۶گیگ حافظه دارد ولی من تا ی برنامه میریزم سری میگع حافظع پر است هیچی هم توگوشی ندارم دوسع تا برنامش ک حجم خیلی کم اونم کیلوبایت هسش هرچی هم پاک میکنم مخصوصا فایل اندروید تو حافظه داخلی و تمام پوشع هرچی پاک میکنم باز میگه پر است مشکلش چیع؟؟خواهش میکنم جواب بدین

    • 1397-08-13

      مشکل نرم افزاری هست گوشی ویروسی شده باید ببرید پیش نرم افزار کار موبایل براتون گوشی رو فلش کنه
      موفق باشید

  • 291
  • رضا

    رضا 1397-08-13

    سلام
    گوشی من هوآوی میت ۱۰ هست
    از روز اولی که گوشی رو خریدم نمیتونم از آپشن میرور اسکرین استفاده کنم، تلویزیون به همه گوشیا وصل میشه به جز گوشی من
    حتی تو برنامه شیرایت هم به هرگوشی وصل نمیشه و کلا از نظر کانکشن با هر دیوایس دیگه ای مشکل داره و جدیداً هم عکس یه برگ اومده کنار عکس باتری و علاوه بر اینکه صفحه گوشی بلافاصله بعد از پنج ثانیه خاموش میشه عملکرد کلی اون هم تغییر کرده ، لطفا بگید این دو مشکل رو چطور حل کنم ؟

    • 1397-08-13

      احتمال زیاد مشکل شما نرم افزاری میتونه باشه گوشیتون رو ببرید نمایندگی براتون فلش کنن ما نرم افزار کار نداریم توی مجموعه
      موفق باشید

  • 292
  • Xaniar

    Xaniar 1397-08-12

    وقت بخیر
    گوشی بنده هواوی mate 10 هست که مدتی میشه یه سری نقاط از صفحه تاچ کار نمیکنه مثلا حدود یک سانت از گوشه سمت چپ بالا همه هم تو نوار سمت چپ هستن... میشه لطف کنین راهنمایی کنین.... ممنون حج

    • 1397-08-12

      تاچ ال سی دی گوشیتون در حال سوختن هست احتمالا در اثر ضربه این اتفاق افتاده باید قطعه تعویض بشه
      موفق باشید

  • 293
  • پرواز

    پرواز 1397-08-12

    باسلام
    قسمت Draft message در گوشی هواوی 600 کجاست؟

    • 1397-08-12

      از نرم افزار گوشیها خیلی سر در نمیاریم ما کارمون سخت افزار هست :)


      موفق باشید

  • 294
  • سعید

    سعید 1397-08-11

    سلام من گوشی هواوی 4xدارم ضربه خورد بعدش روشن کردم تو دوربین تلگرام میرفتم خود ب خود خاموش میشد بعد ی مدت فقط رو آرم هانر میموند دیگه کلا بالا نمیاورد گفتن مشکل هارده دو بار عوض کردم بالا اورد ولی حالا بازم رو دوربین تل خاموش میشع

    • 1397-08-11

      مشکل از هاردش هست و مشکل هارد حل نشدنی هست باید گوشی رو بفروشید یه گوشی دیگه خریداری کنید چون مشکل هارد حل میشه اما دوباره بعد از مدتی به حالت اول بر میگرده
      موفق باشید

  • 295
  • MOHAMMADALI

    MOHAMMADALI 1397-08-05

    گوشی من HUAWEI LUA_L21هست چن وقت پیش یه برنامه دانلود کردم برای کمتر مصرف شدن باتری برنامه رو فعال کردم ولی بعد چند روز پاکش کردم از اون روز صفحه گوشیم سریع خاموش میشود و هرکار میکنم تایم روشن ماندن بالا نمیرود لطفا راهنمایی کنید

    • 1397-08-05

      گوشی رو به تنظیمات کارخانه (فرمت دستی) برگردونین درست میشه
      موفق باشید

  • 296
  • Zohre

    Zohre 1397-07-30

    سلام.گوشی هواوی p8lite دارم بعد از نصب برنامه جدید گالری و دوربین باز نمیشه.و چند ساعت بعد چند برنامه دیگه باز نشدن.مشکل چی هست لطفا کمک کنین

    • 1397-07-30

      مشکل نرم افزاری هست گوشی رو باید فلش کنید


      پیشنهاد میکنیم بسپارید به نرم افزار کار موبایل
      موفق باشید

  • 297
  • دانیال

    دانیال 1397-07-30

    من گوشی هاوایی تی ال تی یو صفر دو دارم من برنامه مارکول دو رو روش نصب کردم چون برنامه فارسی نداره بعد تو برنامه میزنم رو زبان فارسی یه چیزی مینویسه باید چیکار کنم

    • 1397-07-30

      مشکل نرم افزاری هست باید ببرید پیش نرم افزار کار ما کارمون تخصصی قطعات موبایل هست
      موفق باشید

  • 298
  • رویا

    رویا 1397-07-30

    سلام چند روزه گوشی من اینترنت ایرانسل اچ نمیشه ،اما همراه اول درسته ،بعضی مواقع با ی سیم کارت دیگه درسته
    مدل گوشی فور سی

    • علی

      علی 1398-05-21

      گوشی بنده هواوی Y5 پایم هست عکس از تلگرام یا برنامه ها ذخیره میشه میزنه ذخیره شد ولی نه در گالری و نه در رم ذخیره نشده مشکل چیست

    • 1397-07-30

      احتمالا مشکل از سیمکارتتون هست
      موفق باشید

  • 299
  • Zahra

    Zahra 1397-07-24

    سلام وقت به خیر گوشی من p8lite هست مدتی طرح های تم رو واسه گوشی من نمیاره مشکلش چی هست؟ممنون

    • 1397-07-24

      سلام وقت بخیر
      مشکل نرم افزاری هست باید ببرید پیش نرم افزار کار موبایل
      موفق باشید

  • 300
  • Raha

    Raha 1397-07-21

    سلام خسته نباشید ببخشید گوشی من ،پی هشت هست الان یه مدتِ قسمت پایین گوشی داغ میشه به نظرتون علتش چیه؟ممنون

    • 1397-07-21

      سلام وقتتون بخیر
      مربوط به شارژ و باتری میتونه باشه باید بیارید بررسیش کنیم
      موفق باشید

  • 301
  • علی حسینی

    علی حسینی 1397-07-16

    سلام وقت بخیر گوشی ام هونره. وقتی وصل میشه اینترنت هی صفحه خاموش میشه یه لحظه هنگ میکنه انگار ...کلافه ام کرده مشکل سخت افزاریه یا نرم افزاری؟

    • 1397-07-16

      سلام وقت بخیر
      مشکلش نرم افزاریه
      موفق باشید

  • 302
  • یوسف

    یوسف 1397-07-15

    سلام من یه گوشی هوآوی دارم روهربرنامه ای که میزنم خاموش روشن میشه حافظشم خالیه

    • 1397-07-15

      سلام وقت بخیر
      مشکل از هارد گوشیه
      موفق باشید

  • 303
  • محمد

    محمد 1397-07-15

    من گوشیم همش مینویسه
    ""متاسفانه خانه هواوی متوقف شده است""
    و عملا گوشیم از مار افتاده چیکار کنم

    • Vahid

      Vahid 1398-05-15

      مشکلش با رایانه حل نمیشه بامن تماس بگیر شماره تعمیرکار بدم ازش راه حلشو بپرس مال منم اونطوری بود حلش کرد با چندتا دکمه.گوشیه من فقط مینوشت خانه هواوی و فقط منوی بالا میومد یعنی وای فای وبلوتوث وغیره ودیگه هیچی

    • 1397-07-15

      سلام
      به نرم افزار کار موبایل مراجعه کنید
      موفق باشید

  • 304
  • س،حسینی

    س،حسینی 1397-07-14

    باسلام،من گوشی p8 litدارم،گالریش باز نمیشه.علتش چیه؟؟؟

    • افشین

      افشین 1398-10-16

      منم اینطوری میشه فقط ریست کارخانه کار میکنه
      کسی دیگه راه حل داره

      • 1398-10-16

        سلام


        احتمالا فضای مورد نیاز گوشیتون پر شده باید از اطلاعاتتون بکاپ بگیرید و گوشی رو فلش کنید


        موفق باشید

    • Abbas

      Abbas 1398-03-14

      واسه منم اینجوریه نفهمیدید مشکلش چیع

    • 1397-07-14

      سلام وقت بخیر
      مشکل نرم افزاری داره ببرید پیش نرم افزار کار موبایل
      موفق باشید

  • 305
  • محمدصادق

    محمدصادق 1397-07-10

    سلا من یک گوشی هوآوی دارم مدل g610 هروقت گوشی را روشن میکنم نماد لوگو هوآوی را به ما نشان می دهد و بعد صفحه تیره میشود و بالا نمی آید آیا میدانید مشکلش چیست ممنون میشم جوابم بدهید.حتی چندین بار فلش و ریسیت فکتری کردم با سه دکمه گوشی اما نمی اورد.ممنون

    • 1397-07-10

      سلام وقت بخیر
      مشکل از هارد هست و باید هارد تعویض بشه
      موفق باشید

  • 306
  • m

    m 1397-07-07

    سلام گوشیم هواوی ی چهارروز ی بار خاموش میشه خودش روشن میشه ریست فکتوریم کردم درس نشد باتریشم سالمه میشه راهنمایی کنین

    • 1397-07-07

      سلام
      مشکل از هارد گوشیه و باید تعویض بشه
      موفق باشید

  • 307
  • سحر

    سحر 1397-07-06

    سلام گوشی ابجیم هواویه سیمکارتش بالانمیاداصلابعدم پشت هم مینویسه هی برنامه هاش متوقف شده مشکلش چیه؟

    • hasan

      hasan 1398-05-01

      حافظه داخلیش سوخته

    • 1397-07-06

      سلام
      مشکل نرم افزاری هست به نرم افزار کار مراجعه کنید
      موفق باشید

  • 308
  • مهدی

    مهدی 1397-06-31

    با عرض سلام خدمت مدیر گوشی من مدل chi2.l11 هست انروید 6 یه چند وقته میزنه حافظه داخلی پر شده در خالی که من چیزی ندارم داخلش بعد یه سری برنامه ها به اس دی کارت انتقال نمیشه در حالی که اس دی کارت فقط 3% پر شده ممنون میشم راهنمایی کنین

  • 309
  • امیرعلی

    امیرعلی 1397-06-27

    من تبلت هواوی0168اس سون دارم وقتی میرم تو بازی دکمه های بازی رو نمیاره یا میپره بیرون

    • 1397-06-27

      مشکل نرم افزاری هست باید به نرم افزار کار مراجعه کنید

  • 310
  • مسعود

    مسعود 1397-06-27

    سلام من جی750 دارم بعد یکی دو بار ریست شدن گوشی خودم به صورت لوکال رام زدم چون فایل کاستوم رو تو گوشی داشتم.منتها بعد اینکه زدم تو فضای بوت گزینه های همیشگی نیومد و اصلا فلش نشد گوشی گزینه ریبوت رو ک زدم گوشی بالا میاد اما مینویسه ک پارتیشن شما کرش شده.
    یعنی ارم میاد همه چی میاد ولی بعدش میزنه پارتیشن خرابه و فقط دسترسی به وای فای اینا داری دسترسی به تنظیمات نداری.
    نکته بعدی اینه ک نمیشه گوشی رو از طریق مموری رام زد چون فایل داخل دیلود رو نمیشناسه اصلا خیلی عجیبه برای خودم.
    از طریق کامپیوتر هم با اس پی تولز اصلا شناسایی نمیکنه گوشی رو ک بخواد از طریق یو اس بی فرم ویر رو بزنم.در ضمن سری ام تی کا هم هست پردازنده ام . ام تی کا درایور رو هم دارم رو سیستم.
    بردم تعمیرکار گفت ای ام سی همون حافظه داخلی سوخته منتها اونم عوض کردن اما به نظر نتیجه ای حاصل نشده.
    الی برکت الله ...
    اگر اطلاعاتی دارید ممنون میشم راهنمایی کنید.
    اگز جایی میشناسید هم ک توان تعمیر دارن معرفی کنید ممنون میشم.
    پول ندارم گوشی نو بخرم درک کن دایی P:

  • 311
  • شهریار

    شهریار 1397-06-25

    سلام قربان بنده یه موبایل mate 10 lite دارم تازگیا وقتی برنامه gmail اجرا میکنم بعد دو ثانیه بدون هیچ اروری میپره بیرون باز میزنم روش دوباره میاد بیرون آپدیتشم کردم برنامه swiftkey رو هم میرم داخلش تازگیا اونم میپره بیرون مشکل از کجاست اندرویدمم 8 ویروسیم نیست احتمال داره مشکل از اندروید 8 باشه ؟

    • مهدی

      مهدی 1398-04-11

      رامی که نصب کردی باگ داره باید تعویضش کنی

    • 1397-06-25

      سلام
      چون تخصص ما نرم افزار نیست نمیتونم نظر بدم راجبش لطفا گوشی رو ببرید پیش نرم افزار کار
      موفق باشید

  • 312
  • عماد نظری

    عماد نظری 1397-06-25

    گوشی جی ۶ هستش چیزی نمیتونم نصب کنم حافظه هم خالیه ها اما باز نمیشه

    • 1397-06-25

      سلام
      مشکل نرم افزاریه باید تشریف ببرید پیش نرم افزار کار
      موفق باشید

  • 313
  • fatemeh

    fatemeh 1397-06-21

    سلام وقت بخیر
    من هوآوی g620 دارم چند روزه شماره گیر گوشیم کار نمیکنه مشکل چیه؟!

    • 1397-06-21

      سلام وقت بخیر
      مشکل نرم افزاریه احتمالا گوشی رو ببرید چیش نرم افزار کار موفق باشید

  • 314
  • فاطمه

    فاطمه 1397-06-18

    سلام وقت بخیر
    گوشی من هواوی p8liteهفته پیش داخل شارژ یکدفعه خاموش کردودیگه روشن نشده است میخواستم بدونم علت خاموش شدن یکدفعه ایش به چه دلیله ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

    • 1397-06-18

      سلام وقت بخیر
      باید گوشی باز بشه و قطعاتش بررسی بشه ببینیم چه چیزی داخل گوشی مشکل داره
      موفق باشید

  • 315
  • زهرا

    زهرا 1397-06-02

    سلام
    گوشی من هوایی تی ای تی الو هستش میزارمش شارژ مینویسه درحال شارژ ولی اصلا شارژ نمی کنه مشکلش چی هست ؟

    • مجتبی

      مجتبی 1398-06-22

      چرا تم های گوشیم نمیاد

    • 1397-06-02

      سلام وقت بخیر
      دو احتمال وجود داره 1-مشکل سوکت شارژ 2- مشکل IC شارژ
      باید گوشی رو ببرید پیش تعمیر کار عیب یابی کنه و مشکلش رو دقیق تر بهتون بگه
      موفق باشید

  • 316
  • محمد

    محمد 1397-05-19

    سلام من p8دارم دو سالی میشه
    خوب کار میکرد ولی مدتیه زود شارژ رو میخوره بد کانکت میشه و دفه اخر شیر ایت دریافت نداشت کم کم تلگرامم و بخاطر بد کانکت شدن عوض کنم دیگه اصلا اجازه نصب نمیده دانلود میکنه کامل هیچی نمیزاره نصب شه لطفا اگه ممکنه راهنمایی فرمایید

    • ویدا

      ویدا 1398-11-10

      سلام
      من گوشی موبایل huawei y6 2018 حدود یکسال خریدم حدود دو روز هست وقتی به شارژ می زنم در عرض یک روز شارژ موبایل تمام می شود ولی با کسی صحبت می کنم گوشی خاموش نمی شود و روش می شود نمی دانم باطری موبایلم ایراد پیدا کرده و باید عوض شود جواب را به من ایمیل بزنید.مرسی

      • 1398-11-10

        سلام


        بعد از دوسال قطعا کارایی باتری گوشیتون اومده پایین و مثل روز اول کار نمیکنه


        ولی برای بهتر شدن، گوشی رو فلش کنید که مشکلات نرم افزاری از بین بره

    • Sahar sabzi

      Sahar sabzi 1398-10-27

      ببخشید این دایره شناور روی صفحه رو چجور غیرفعال کنم گوشی هواوی پی ۸

    • سعید

      سعید 1398-07-18

      سلام وقت بخیر خواهش میکنم یه راهی بهم نشون بدین گوشیم هر برنامه‌ی که نصب میکنم میرم داخلش یه دفعه میندازه بیرون دلیلش چی هست

      • 1398-07-18

        سلام


        مشکل نرم افزاری هست گوشیتون باید فلش بشه اگه با فلش کردن حل نشد میتونه از هارد گوشی باشه

    • Ali

      Ali 1398-06-09

      گوشی من هاوایی پرایم 2019.

      تنظیمات کارخانه زدم الان دیگه هیچ نرم افزاری رو باز نمیکنه میره داخل میپره بیرون؟
      چه کنیم؟

      • 1398-06-09

        سلام
        مراجعه کنید به نرم افزار کار دستگاهتون رو با باکس فلش بزنه درست میشه
        موفق باشید

    • 1397-05-19

      سلام
      گوشی رو بدید به نرم افزار کار فلش بزنه درست میشه
      موفق باشید

  • 317
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم