برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

علت هنگ کردن گوشی سامسونگ و راهکار رفع هنگ گوشی سامسونگ

نوشته شده در تاریخ1397-01-30 توسط 556433

علت هنگ کردن گوشی سامسونگ و راه حل رفع هنگی آن

طبق تحقیقات تیم ماکروتل، هنگ کردن گوشی سامسونگ یکی از اصلی ترین مشکلاتی است که دارندگان گوشی‌های سامسونگ با آن مواجه هستند. با وجود اینکه سامسونگ جز معتبرترین تولیدکنندگان گوشی های اندروید است و توانسته با عرضه ی محصولات متنوع و با کیفیت اعتماد مردم را جلب کند اما این مشکل همیش هگریبان گیر کاربران این شرکت بوده است.

آمار موتورهای جستجو گوگل به ما نشان می دهد که روزانه کاربران زیادی به دنبال رفع هنگ گوشی سامسونگ هستند و موضوعاتی مثل چگونه گوشی هنگ کرده خود را به کار بیندازیم یا برنامه رفع هنگ گوشی سامسونگ را در گوگل جستجو میکنند و به دنبال پاسخی مناسب برای مشکل هنگ کردن سامسونگ خود هستند. این مسئله موجب نارضایتی و سردرگمی کاربران و بروز اختلال در کارهای روزانه آنها شده است. به همین دلیل به دنبال راه حلی فوری برای رفع هنگ سامسونگ خود است.

ما در این مقاله علت هنگ کردن گوشی سامسونگ و راه حل‌های جلوگیری از هنگ سامسونگ را به شما میگوییم و همچنین در ادامه‌ی مقاله نحوه‌ی ریستارت کردن گوشی سامسونگ هنگامی که هنگ کرده و اینکه چگونه گوشی هنگ کرده خود را دوباره به کار بیندازیم آموزش خواهیم داد.

علت هنگ کردن گوشی سامسونگ چیست؟

علت هنگ کردن گوشی سامسونگ و رفع آن.

1. هنگ کردن گوشی سامسونگ بدلیل رابط کاربری TouchWiz

سیستم عامل گوشی‌های سامسونگ اندروید می‌باشد و شرکت سامسونگ از رابط کاربری اختصاصی TouchWiz برای گوشی‌های خود استفاده می کند .شما هنگام استفاده از گوشی با رابط لمسی TouchWiz  احساس بهتری دارید و از کار کردن با آن لذت می برید.

البته این رابط در نسخه‌های قدیمی‌تر با تاخیر و باگ همراه بود و عملکرد روان و خوبی نداشت اما بعد از رونمایی از گوشی گلکسی S6 این باگ ها برطرف شد و نسخه های جدید عملکرد بهتری دارند. اما کارشناسان ماکروتل یکی از دلایل هنگ گوشی سامسونگ را سنگین شدن RAM به خاطر استفاده از این رابط کاربری می‌دانند و اذعان دارند استفاده از رابط کاربری TouchWiz موجب هنگ کردن سامسونگ می شود .ما می‌توانیم با بهبود بخشیدن نرم افزار TouchWiz، سازگاری آن با دیگر قسمت‌های گوشی را بیشتر کنیم تا این مشکل هم رفع شود.

2. نصب نرم افزارهای سنگین

نرم افزارهای سنگین فشار زیادی بر پردازنده و حافظه ی داخلی گوشی وارد می کنند ضمن اینکه ریسک ویروسی شدن گوشی نیز بیشتر می شود. بهتر است نرم افزارهای سنگین و غیر ضروری را حتی الامکان نصب نکنید تا بار اضافی بر گوشی وارد نشود. نرم افزار هایی که باعث هنگ گوشی سامسونگ میشوند معمولا غیز استاندارد بوده و حجم بالایی دارند که پیشگیری از نصب آنها بهترین روش برای رفع هنگ گوشی سامسونگ‌تان است.

3. هنگ کردن گوشی سامسونگ بخاطر قابلیت ها و ویجت های غیر ضروری

گوشی های سامسونگ دارای ویجت ها و قابلیت هایی مثل Air gestures,Reading Mode و S bike mode است که از قبل روی گوشی نصب هستند اما کارآیی آنها مهم نیست و فقط جنبه ی تبلیغاتی دارند که کاربران جذب آن میشوند. ولی استفاده ی مفیدی از آنها نمی کنند و فقط باعث خالی شدن شارژ باطری آنها و کند شدن عملکرد گوشی می گردد و در نهایت موجب هنگ کردن سامسونگ می شود.

4. هنگ کردن گوشی سامسونگ بدلیل کم بودن RAM

یکی دیگر از دلایلی که باعث هنگ گوشی سامسونگ می شود کم بودن فضای RAM آن است. البته این مشکل در نسخه های قدیمی بیشتر است و شرکت سامسونگ سعی کرده این مشکل را در نسخه های جدید برطرف کند. به علت کوچک و ضعیف بودن واحد پردازش، گوشی های سامسونگ قابلیت اجرای عملیات های پیچیده را ندارند و باعث هنگ کردن سامسونگ میشود و نمی تواند از چندین کار به صورت موازی پشتیبانی کند.به بیان دیگر اگر کاری انجام دهید که باعث بار بیش از حد بر روی RAM گوشی شود موجب هنگ سامسونگ می گردد.

5. هنگ کردن گوشی سامسونگ بدلیل آپدیت نبودن نرم افزار گوشی است

در نسل‌های قدیمی تر گوشی های سامسونگ به سختی می شد OTA یا وایرلس سیستم عامل گوشی را به روز رسانی کرد و این امر موجب هنگ کردن سامسونگ و کند شدن عملکرد آن می شد پس اگر نرم افزار گوشی سامسونگ خود را به صورت پایدار به روزرسانی نکنید باعث هنگ سامسونگ می شود. درکل نرم افزار اندروید بسیار بیشتر از نرم افزار IOS دارای باگ و مشکلات است و خیلی زودتر فرسوده شده و ویروس میگیرد. پس با آپدیت نگاه داشتن نرم افزار اندروید خود درصد هنگ گوشی را پایینتر آورده و به بهتر کار کردن آن کمک کنید.

6. استفاده از سخت افزار قدیمی در گوشی‌های جدید باعث هنگ گوشی میشود

اکثر کاربران از این قضیه آگاهی ندارند ولی مثلا گوشی گلکسی J2 دارای یک پردازنده ی 32 بیتی Spreadtrum SC9830 و واحد پردازش گرافیکی (GPU (Mail 400 MP است. پردازنده ی 32 بیتی فوق دارای 4 هسته ی Cortex A7 است که تولید کنندگان گوشی های هوشمند آخرین بار دو سال قبل از عرضه ی این گوشی از آن استفاده می کرده اند. از نظر گرافیک نیز باید بگوییم که Mail 400 با گلکسی S2 عرضه شده و بسیار قدیمی است. خیلی بد است که سامسونگ از سخت افزارهای قدیمی روی گوشی های جدید استفاده می کند چون روی عملکرد گوشی تاثیر منفی می گذارد و باعث هنگی گوشی می شود. بنابراین هنگام خرید گوشی به مشخصات سخت افزاری آن توجه کنید و مطمئن شوید جدیدترین سخت افزارها بر روی گوشی تان قرار دارند.

7. چطور بلوت ویرها (Bloatware) باعث هنگ گوشی میشود؟

همان طور که می دانید Bloatware ها نرم افزارهایی هستند که حجم زیادی را اشغال می کنند ولی کارآیی و بازدهی اندکی دارند. سامسونگ تعداد زیادی از این نرم افزارها در گوشی های خود قرار داده که بار اضافی به RAM و باتری وارد می کنند. هم چنین معمولا کاربران نمی توانند این اپلیکیشن ها را بصورت دائمی حذف کنند (روت کردن گوشی ممکن است جوابگو باشد). بلوت وایرهایی در گوشی های سامسونگ وجود دارند که خودشان شامل اپلیکیشن های دیگر هستند مثلا Flipboard که شامل Mail، Calendar و غیره است. معمولا اپلیکیشن های این بلوت ویرها در گوگل پلی استور یافت می شوند و شما می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید.

موارد فوق اصلی‌ترین علت های هنگ کردن گوشی سامسونگ هستند که ممکن است دلایل دیگری وجود داشته باشند که معمولا در یکی از موارد فوق گنجانده می شوند. معمولا اولین راه حلی که به ذهن مان می رسد ریستارت کردن گوشی است که ایده ی خوبی است. در بخش بعد به چگونگی ریستارت کردن گوشی زمانی که هنگ کرد می پردازیم و آموزش رفع هنگ گوشی سامسونگ را باهم مرور میکنیم

چگونه گوشی هنگ کرده خود را دوباره به کار بیندازیم؟

تیم تعمیرات موبایل ماکروتل: ری‌استارت کردن گوشی اولین برنامه رفع هنگ سامسونگ است چراکه کم هزینه‌ترین کار برای راه اندازی دوباره گوشی است که تقریبا به ذهن همه میرسد.ما در ادامه ریستارت کردن و خاموش کردن گوشی هنگ کرده را آموزش می دهیم تا راهکاری برای رفع هنگ گوشی سامسونگ به شما ارائه کرده باشیم.

1. خاموش کردن حالت اضطراری سامسونگ وقتی گوشی هنگ میکند

خاموش کردن اضطراری گوشی زمان هنگ کردن

ما در مجموعه ماکروتل معمولا با ریستارت کردن گوشی،مشکل هنگی سامسونگ را برطرف می کنیم.شما برای رفع هنگ گوشی سامسونگ باید این راه حل ساده را به درستی انجام دهید تا مشکل برطرف شود.شما باید کلید power و کلید کم کردن صدا را همزمان فشار دهید و منتظر شوید تا آرم سامسونگ ظاهر شود و گوشی به صورت نرمال بوت شود.گاهی اوقات لازم است کلیدها را بیش از 10 ثانیه به صورت همزمان نگه داریم تا گوشی هنگ کرده ی خود را دوباره به کار بیندازیم. این روش یک روش قطعی نیست اما بدلیل سریع بودن آن ما این راهکار را پیشنهاد میکنیم.

همان طور که گفتیم دلایل هنگ کردن سامسونگ زیاد هستند. با این حال امکان جلوگیری از این مشکل به کمک چند ترفند ساده امکان پذیر است که در ادامه به آنها می پردازیم. این ترفندها را به خاطر بسپارید و هر روز از آنها استفاده کنید. این روش ها کاملا تست شده بوده و توسط تعمیرکاران ماکروتل قابل تایید هستند.

رفع مشکل هنگ کردن گوشی سامسونگ با راهکارهای کلیدی

ما در بالا موارد هنگ کردن سامسونگ را برای شما بیان کردیم. درست است که دلایل زیادی برای هنگ کردن سامسونگ وجود دارد اما ما با چند راه کار ساده می توانیم از بروز مشکل جلوگیری کنیم .بهتر است شما هم این راهکارها را یاد بگیرید و با انجام آنها از هنگی گوشی‌های سامسونگ خود جلوگیری کنید و با مشکل روبه رو نشوید.

1- رفع هنگ گوشی سامسونگ با حذف اپلیکیشن‌های سنگین و غیر ضروری

همه ی ما نصب نرم افزارهای جدید را بصورت معمول انجام میدهیم و این یک امر طبیعی‌ست. اما گاهی اوقات از این اپلیکیشن‎ها استفاده نمی کنیم و فقط باعث اشغال حافظه دستگاه و هنگ کردن مکرر دستگاه میشود.ما به شما توصیه میکنیم اپلیکیشن های غیرضروری را پاک کنید تا حافظه ی گوشی‎تان را اشغال نکنند و کارکرد RAM شما بهتر شود و در نتیجه از هنگ کردن سامسونگ جلوگیری کنید.برای پاک کردن اپلیکیشن‎ها مراحل زیر را انجام دهید.

 Apps (Application Manager) > Uninstall

- بعد از وارد شدن به قسمت تنظیمات گوشی تب Application Manager یا Apps را پیدا کنید.

رفع هنگ کردن گوشی با حذف اپلیکیشن

- در این قسمت اپلیکیشن هایی که می خواهید پاک کنید را انتخاب کنید. سپس روی گزینه ی Uninstall کلیک کنید تا آن اپلیکیشن از گوشی تان حذف شود. 

رفع مشکل هنگ کردن گوشی سامسونگ با حذف اپلیکیشن

البته شما می توانید نرم افزار های سنگین را مستقیما از Home Screen یا Google Play Store گوشی حذف کنید اما راه حل بالا بهتر و اصولی تر است.

تجربه تعمیرکاران ماکروتل: سعی کنید اپلیکیشن‌ها را بسته به نیاز خود از گوگل پلی استور دانلود کرده و حتما برای مدیریت آنها وقت بگذارید. هر اپلیکیشنی که نیاز ندارید را پاک کرده و یا غیر فعال کنید. وجود اپلیکیشن‌های غیر ضروری یکی از دلایل اصلی هنگی گوشی‌های سامسونگ است که با مدیریت آنها به راحتی میتوانید از هنگ کردن گوشی سامسونگ خود جلوگیری کنید.

2- برای رفع هنگ گوشی سامسونگ تمامی اپلیکیشن‌های بلا استفاده را از بک‌گراند حذف کنید

این ترفند برای همه‌ی گوشی‌ها مفید است و مختص گوشی های سامسونگ نیست. همان طور که می دانید بازگشتن به صفحه‌ی Home گوشی‌تان باعث بسته شدن اپلیکیشن ها بطور کامل نمی شود و ممکن است این اپلیکیشن ها در پس زمینه‌ی گوشی در حال اجرا باشند. باز بودن اپلیکیشن‌ها در بک‌گراند گوشی نه تنها باعث مشکل کند شدن و هنگ کردن سامسونگ بلکه در مصرف شارژ دستگاه و تخلیه زود هنگام آن تاثیر دارد.

برای بستن این اپلیکیشن ها مراحل زیر را انجام دهید:

- روی گزینه‌ی tabs در پایین صفحه / گوشی بزنید. لیستی از اپلیکیشن‌ها ظاهر می شود. این اپ‌ها را به یک طرف بکشید تا بسته شوند و یا دکمه Close All که در پایین این تب قرار دارد را فشار دهید تا تمامی اپلیکیشن‌ها بصورت خودکار بسته شوند.

حذف اپلیکیشن از بک گراند.

3- حافظه‌ی Cache گوشی سامسونگ را پاک کنید.

پاک کردن حافظه کش Cache گوشی همیشه توصیه می شود چون گوشی‌تان را پاک می‌کند و جا برای حافظه‌ی آن باز می شود. برای پاک کردن Cache گوشی وارد تنظیمات گوشی شوید و قسمت Storage را پیدا کنید.

پاک کردن حافظه کش گوشی

حال روی گزینه‌ی Cached Data کلیک کنید و Ok را بزنید تا همه ی Cache های ناخواسته از روی گوشی تان پاک شوند.

پاک کردن حافظه کش دیتا از گوشی سامسونگ

آموزش: حل مشکل هنگ کردن و بیرون افتادن از نرم افزار های اندرویدی

4- دریافت اپلیکیشن از Google Playe Store راهی برای رفع هنگ گوشی سامسونگ

نصب کردن نرم افزارهای اندروید از جاهای دیگر و منابع ناشناس بسیار راحت است ولی به شما پیشنهاد می کنیم این کار را انجام ندهید. لطفا همه ی نرم افزارها را فقط از Google Play Store دانلود کنید تا مطمئن باشند و هیچ گونه ویروسی نداشته باشند. ضمنا آپدیت های این نرم افزار ها خود بخود انجام می شوند که کاملا مطمئن هستند. در Google Play Store نرم افزارهای رایگان زیادی وجود دارند که با دانلود آنها نیازهای گوشی تان برطرف خواهند شد.

play store

5- نصب آنتی ویروس و جلوگیری از هنگ سامسونگ

هر چند نصب آنتی ویروس اختیاری است ولی لازم است همیشه یک آنتی ویروس روی گوشی‌تان نصب باشد تا حین کار با گوشی از باگ‌های داخلی و خارجی که باعث هنگ شدن گوشی سامسونگ می شوند جلوگیری کند. آنتی ویروس‌های زیادی در Play Store وجود دارد که بهترین این آنتی ویروس ها که توسط تیم تعمیرات موبایل ماکروتل تست شده ESET NOD32 است که برای استفاده از این ویروس یاب قوی نیاز به خرید لاینسن آنتی ویروس دارید.

تیم تعمیرات موبایل ماکروتل: در انتخاب آنتی ویروس دقت کنید چراکه آنتی ویروس‌ها اگر تایید شده نباشند خود یک بدافزار به حساب می‌آیند و در عملکرد دستگاه اختلال ایجاد می‌کنند. ( یا کلا این روش رو بیخیال بشید یا آنتی ویروس با لاینسس اصلی بخرید )

6- اپلیکیشن‌ها را در حافظه‌ی داخلی گوشی ذخیره کنید.

اگر از گوشی سامسونگ تان پاسخ مناسبی دریافت نمی کنید و برای جلوگیری از بروز این قضیه همیشه تمامی اپلیکیشن ها را در حافظه‌ی گوشی ذخیره کنید و از کارت حافظه (SD Card) برای این کار استفاده نکنید. انتقال اپلیکیشن ها به حافظه ی داخلی گوشی بسیار راحت است و کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

در تنظیمات گوشی گزینه‌ی Storage را انتخاب کنید. سپس در این قسمت Apps را اتخاب کنید تا اپلیکیشنی که می خواهید جابجا کنید را انتخاب کنید. در مرحله ی آخر Move to internal storage یا انتقال به حافظه ی داخلی را مانند شکل بزنید.

انتقال محل ذخیره اپلیکیشن

البته اگر حافظه‌ی داخلی گوشی خیلی پر است نیازی به انجام این کار نیست و حتی بهتر است نرم افزارها را به مموری کارت منتقل کنید. پیشنهاد می کنیم آهنگ‌ها، ویدئو ها و داده های دیگر را روی مموری کارت گوشی ذخیره کنید. استفاده از Cloud Storage برای ذخیره ی فایل هایی که در آینده لازم دارید نیز یکی از گزینه های خوب است. فایل هایی که هر روز نیاز دارید را در مموری کارت ذخیره کنید و فایل هایی که بعدا به آنها نیاز پیدا می کنید و خیلی ضروری نیستند را روی Cloud Storage آپلود کنید.

7- رفع هنگ گوشی سامسونگ با آپدیت کردن اپلیکیشن‌ها

آپدیت و بروزرسانی اپلیکیشن‌ها در عملکرد بهتر گوشی به شما کمک کرده و با بروز نگه‌داشتن اپلیکیشن‌های نصب شده روی دستگاه میتوانید از هنگ گوشی اندرویدی خود جلوگیری کنید. بروز کردن نرم‌افزار‌ها یکی از راه حل های رفع هنگ گوشی سامسونگ است که کمتر کسی به آن اشاره کرده و به این قضیه اهمیت میدهد

8- آیا ریست فکتوری کردن به مشکل هنگ گوشی سامسونگ کمک میکند؟

ریست فکتوری سامسونگ یعنی بازگشت به تنظیمات کارخانه. این عمل باعث میشود تمامی اطلاعات دستگاه شما از جمله اپلیکیشن‌ها، گالری تصاویر و ویدئو‌، موزیک‌ها و تمامی چیزهایی که بعد از خرید گوشی روی آن نصب میشود پاک شده و دستگاه دوباره راه اندازی میشود. انجام عمل Reset Factory ساده‌ست اما اگر با این اصطلاح آشنا نیستید دست نگه دارید و قبل از ریست فکتوری کردن به مقاله آموزش ریست فکتوری کردن سامسونگ مراجعه کنید تا درصد خطا و اشتباه در این کار کم شود.

توجه کنید ریست فکتوری باعث پاک شدن تمامی اطلاعات دستگاه و بازگشت به تنظیمات کارخانه میشود. پس قبل از انجام این کار حتما نسخه پشتیبان یا بک آپ از اطلاعات خود کسب کنید.

عناوین این مقاله، مجموعه مشکلات و سوالاتی‌ست که کاربران شرکت سامسونگ در فضای گوگل به دنبال آن هستند. تیم تحریریه ماکروتل با جمع آوری این عناوین و با به کارگیری تجربه، تخصص و راه حل‌های تست شده توسط تیم تعمیرات موبایل ماکروتل سعی بر پاسخ دادن به تمامی سوالات شما در زمینه هنگ کردن گوشی سامسونگ دارند.

524 نظر
  • فاطمه رضایی

    فاطمه رضایی 1398-12-04

    سلام گوشیم a7 هس بروزرسانی کردم ولی دیگه روشن نمیشه چکاری باید انجام بدم تا روشن شه؟

    • 1398-12-04

      سلام
      گوشی رو فلش کنید اگه درست نشد باتری یا هارد دستگاه احتمالا مشکل داشته باشه
      موفق باشید

  • 1
  • ROZY

    ROZY 1398-11-20

    سلام
    گوشی من S7 از دیشب تا الان بالا نمیاد هنگ کرده داشتم یه فیلترشکن دانلود میکردم که هنگ کرده دیگه هم روشن نشد تا صبح هم گذاشتم شارژ شد ولی روشن نشد ..لطفا راهنمایی کنید

    • 1398-11-20

      سلام
      گوشی رو فلش کنید اگه درست نشد باتری رو تعویض کنید. درصورتی که با تعویض باتری مشکل حل نشد احتمالا هارد گوشی مشکل داره
      موفق باشید

  • 2
  • F

    F 1398-11-18

    سلام من تازه گوشی a20s خریدم اما وقتی وارد دوربین میشم صفحه سیاه است نمیدونم چرا ؟؟
    یک مشکل دیگه هم داره وقتی برای دوربین جلو ثانیه شمار می گذارم از برنامه بیرون میره و میگه برنامه متوقف شده است.

    • 1398-11-18

      سلام
      اگه تازه گوشی رو خریدید به همون مرکز خریداری شده، یا گارانتی کننده مراجعه کنید
      مشکل میتونه نرم افزاری باشه، ممکنه هم از آی سی دوربین باشه باید بررسی بشه

  • 3
  • saman

    saman 1398-11-15

    سلام مشکل گوشی من اینه که (البته شاید باورش سخت باشه)زمانی که گوشیم رو به اینترنت وصل میکنم به شدت میاد هنگ و یه فایل های توی مدیر برنامه ها به وجود میان(شکلشون یه ربات های سبز رنگی هست)البته من خیلی گوشیم رو بازگشت به کارخانه کردم راجبع این موضوع (البته گوشی من a800چینیه ولی کارم رو راه میندازه بدون اینترنت فقط تنها مشکلی که دارم اینه گوشیم رو به اینترنت وصل کنم سریع به هنگ میاد) خواهش میکنم پاسخ دهید مرسی از سایت خوبتون
    راستی من گوشی رو چند بار ویروس کشی کردم ولی همین مشکل هنوز وجود داره

    • 1398-11-15

      سلام
      چون گوشیتون چینیه امنیتش نسبت به گوشی های معمولی خیلی پایینتره 
      با ریست فکتوری مشکلات نرم افزاری حل نمیشه یه بار گوشی رو فلش کنید ممکنه درست بشه

  • 4
  • H

    H 1398-11-11

    سلام
    گوشی من j7 هس وقتی میخام به قسمتی از تنظیمات برم که مربوط میشه به دسترسی نداشتن برنامه ها به اینترنت میزنه تنظیمات متوقف شده چیکار کنم واقعا ضروریه

    • 1398-11-11

      سلام
      این ایراد باگ نرم افزاری هست باید گوشیتون فلش بشه درست میشه

  • 5
  • امین

    امین 1398-11-04

    سلام من گوشیم خاموش شده روشن میکنم هنگ کرده منوی ریجستری میاد بالا ولی میخوام اطاعات گوشیم پاک نشه راهنمایی بکنین ممنون

    • 1398-11-04

      سلام
      به یک مرکز خدمات نرم افزاری مراجعه کنید راهنماییتون میکنن
      موفق باشید

  • 6
  • Mitra

    Mitra 1398-10-22

    سلام از امروز برنامه ی جیمیل و کروم گوشیم واسه خودش میزنه برنامه متوقف شده است فیلترشکن گوشیمم کار‌نمیکنه فیلترشکنای دیگه رو تست کردم ولی اصلا وارد برنامه نمیشه فقط پیام میاد که برنامه متوقف شده حتی امروز برنامه ها رو آپدیتم کردم ولی زد بدتر جیمیل و کروم نابود کرد. امکان داره بخاطر ویرویس باشه ؟؟؟ و اینکه بجز فلش چه راه های دیگه ای هست تا برنامه ها مث قبل اوکی بشن؟؟؟ مدل گوشیمم j7 prime
    منتظر جوابتون هستم
    ممنون میشم کمکم کنید

    • 1398-10-22

      سلام


      بهترین راه فلش کردن گوشی هست. با فلش کردن یه بار سیستم کامل پاک میشه و سیستم جدید روی گوشی ست میشه و همه ایراد های نرم افزاری برطرف میشه


      موفق باشید

  • 7
  • مهدی مصومی

    مهدی مصومی 1398-10-22

    دوستان من گوشی سامسونگ a70 دارم ولی صفحه اصلیش موقعی که پاور رو میزنم اصلا خاموش نمیشه ..خاموش میشه بعد کلا روشن میمونه..
    ریست دستی هم کردم اوکی نشد
    کسی میدونه؟؟

    • 1398-10-22

      سلام


      احتمالا مشکل از دکمه پاور یا فلت پاور گوشی هست 
      مشکل سخت افزاریه نرم افزاری نیست

  • 8
  • حیدری

    حیدری 1398-10-19

    با سلام من گوشی اس 6 اج دارم و گاهی که به شارژ 100 درصد میرسه خاموش میشه هنگ میکنه و روشن نمیشه. چند باری با دکمه پاور و ولوم از هنگی دراومد ولی الان دیگه کلا روشن نمیشه

    • 1398-10-19

      سلام


      اگه باتری رو تاحالا تعویض نکردین، تعویض کنید درست میشه گوشیتون


      درصورت حل نشدن مشکل ممکنه نرم افزار، یا هارد گوشی مشکل داشته باشه


      موفق باشید

  • 9
  • محمد

    محمد 1398-10-18

    سلام من گوشیم شیائومی mi a3 هست و یدفعه صفحش سیاه شده ولی وقتی دکمه پاور رو میزنم در حد کمتر از یک ثانیه صفحه نمایش نشون داده میشه و همه برنامه ها درسته ولی صفحه روشن نمیشه و فقط دکمه پاور کهبزنی کمتر از یک ثانیه نشون میده دوباره میره
    چکار کنم

    • 1398-10-18

      سلام


      تاچ و ال سی دی گوشی تون باید تعویض بشه


  • 10
  • پوریا

    پوریا 1398-10-10

    اقا بگید چرا گوشی a30 من هنگ میکنه؟من میرم تو بازی کمی عالی بعد یکدفعه میبینم صفحه رو به چب میکشم یک دفعه میره سمت چپ وقتی ول میکنم یک دفعه ای یک کم میره بالا به هر سمتی میکشم لمسشو درست کار نمیکنه میبرم لمس میکنم هی لمس اشتباه میره خواهش میکنم کمکم کنید.

    • 1398-10-10

      سلام


      اگه گوشیتون گارانتی داره به مرکز گارانتی مراجعه کنید در غیر این صورت گوشی رو فلش کنید اگه درست نشد میتونه از آی سی شارژ گوشیتون باشه  ک وقتی داغ میکنه درست عمل نمیکنه


      موفق باشید

  • 11
  • No name

    No name 1398-10-07

    سلام من گوشیمa10s هستش و تقریبا یک ماهی میشه خریدمش
    الان مدتیه ک داره اذیتم میکنه لمسش کنده و گاهیم هنگ میکنه مثلا میخوام پیام بفرستیم کند عمل میکنه
    یبارم فقط بروزرسانیش کردم
    میخواستم ببینم مشکلش چیه

    • 1398-10-07

      سلام


      اگه بعد از به روز رسانی اینجوری شده گوشی رو با رام رسمی سامسونگ فلش کنید درست میشه


      موفق باشید

  • 12
  • Moham1386

    Moham1386 1398-10-05

    سلام چرا بعضی وقتا رمز گوشیمو میزنم باز نمیشه دوباره خاموش میشه بعدکه خاموش روشنش میکنم باز میشه برنامه هام همه هنگ میکنن

    • 1398-10-05

      سلام


      مشکل نرم افزاریه گوشیتون باید فلش بشه درست میشه


      موفق باشید

  • 13
  • F

    F 1398-10-03

    سلام من هروقت که نتم رو روشن میکنم گوشیم هنگ میکنه
    مشکل از چیه میشه کمکم کنید؟

    • 1398-10-03

      سلام


      از نرم افزار، باتری و برد گوشی میتونه باشه


      اول فلش کنید و باتری رو تعویض کنید اگه درست نشد مشکل از روی برد هست

  • 14
  • رستگار

    رستگار 1398-09-17

    سلام خسته نباشین گوشی من j7pro هستش ولی بلوتوث و وای فای گوشیم گاهی روشن میشه گاهی نمیشه مشکل از چیه !؟با فلش کردن درست میشه !؟یا CPU باید عوض بشه!؟

    • 1398-09-17

      سلام


      ممکنه از نرم افزار گوشی باشه و با فلش کردن درست بشه


      از خود قطعه وای فای و بلوتوث یا آی سی مربوط به این قطعات هم میتونه باشه


      با مراکز تخصصی تعمیرات سامسونگ تماس بگیرید

  • 15
  • سیدعلی

    سیدعلی 1398-09-11

    سلام منم گوشی جی۷ داشتم خوب بود بخاطر پیغام مداوم پر شدن فضا فلش کردم .اما گوشیم خیلی بدتر شده همش گیر یا دیل دیل میکنه چکار کنم .ضمنا یک گوشی خوب رنج ۳تومن میشه لطف کنید بگید این بساطو نداشته باشه ممنون و سپاس

    • 1398-09-11

      سلام


      احتمالا فلش گوشی درست انجام نشده


      درمورد قیمت گوشی ها اطلاعی ندارم با مراکز فروش گوشی موبایل تماس بگیرید

  • 16
  • احمد ملکی

    احمد ملکی 1398-09-11

    دمت گرم من امتحان کردم حل شد

  • 17
  • ماه

    ماه 1398-09-09

    سلام گوشی من نوت 8 هستش فلش زدم ولی هنوز درست نشده و وقتی روشنش میکنم فقط علامت سامسونگ روی گوشی ظاهر میشه علتش ممکته از هارد یا برد باشه ممکنه اصلا درست نشه هزینش چقد میشه؟

    • 1398-09-09

      سلام


      ممکنه فلشش درست انجام نشده باشه یا هارد گوشی مشکل داشته باشه


      تعمیراتش رو ما انجام نمیدیم متاسفانه درمورد قیمتش اطلاعی ندارم


      موفق باشی

  • 18
  • سارینا

    سارینا 1398-08-20

    سلام خسته نباشید.من گوشیم گلگسی جی 5 هست یه مدته که که وقتی شارژ باتری زیر 50 میرسه نتم روشن باشه هنگ میکنه خودبه خود صفحات بالا پایین میره یا اگر توی اینستاگرام باشم خودبه خود استوری باز میکنه خلاصش که زیر 50 درصد برسه باتریش خودسر میشه تا به شارژر وصل میکنم درست میشه .میشه بگین مشکلش چیه لطفا جوابم و بدین.با تشکر.

    • 1398-08-20

      سلام


      باتری گوشیتون رو عوض کنید درست میشه


      موفق باشید

  • 19
  • fahim yaqubi

    fahim yaqubi 1398-08-17

    سلام وقتتون بخیر
    آیا بعد ریسیت کردن گوشی اطلاعات رو میتوانیم دریابیم ؟ تشکر

    • 1398-08-17

      سلام


      قبل از ریست کردنش بکاپ بگیرید چون بعد از اون ممکنه اطلاعات کامل برنگرده

  • 20
  • مرییم

    مرییم 1398-08-17

    سلام خسته نباشید گوشی من جی وان ایس وقتی نتم روشن باشه خاموش بشه گوشیم دیگه روشن نمیشه و فقط روی علامت سامسونگ گیر میکنه ریست فکتوری هم کردم درست نشد باید حتما ببرم بیرون فلش کنند ولی باز دوباره بعدش همین اتفاق میفته چیکار کنم؟

    • 1398-08-17

      سلام


      ممکنه ایراد روی برد باشه اگه هر دفه همین اتفاق میوفته


      به مراکزی که تخصصی روی برد سامسونگ کار میکنن مراجعه کنید

  • 21
  • Nazanin

    Nazanin 1398-08-14

    سلام خسته نباشید
    گوشی من جی ۵ پرو هس
    دیشب شارژ گوشی ۰ شد و خاموش شد صب زدم ب شارژ و بعد دو سه ساعت که برگشتم دیدم همون علامت شارژ رو گوشیم هس و اصلن روشن نمیشه
    چیکارش کنم؟؟؟
    ممنون

    • 1398-08-14

      سلام


      احتمالا مشکل از باتری گوشیتون باشه. اگه با تعویض باتری مشکل حل نشد آی سی شارژ مشکل داره


      موفق باشید

  • 22
  • محمد پورجعفر

    محمد پورجعفر 1398-08-11

    گوشی من نوت 5هنگ میکنه چکار کنم برنامه ها به سختی باز میکنه چکار کنم باتشکر

    • 1398-08-11

      سلام


      اندروید گوشیتون پیر شده و احتمالا ویروس گرفته 


      با جدید ترین رام رسمی فلش کنید درست میشه

  • 23
  • Fateme

    Fateme 1398-08-04

    سلام خسته نباشید گوشی من j7 2016 س سه چهارماه پیش ی آپدیت ۳۸ مگابایتی برام اومده بود زده بود برا بهتر کردن عملکرد دستگاه ی همچین چیزایی بعد اپدیت کردم چنروز بعد هنگ کرد خاموش شد رف تنظیمات کارخانه بعد چنوقت وقتی خاموش روشن میکردم صفحه ش سبز میشد میزد اندروید درحال راه اندازی است بعد چند ثانیه میومد رو صفحه اصلی بردم بیرون فلش زدن یماه خوب بود تا اینکه دیروز گوشیمو خاموش روشن کردم باز صفحش سبز شد زد اندروید درحال راه اندازی و..مشکلش چیه؟ لطفا راهنمایی کنید چکارکنم درست شه

    • 1398-08-04

      سلام


      احتمالا نرم افزار خاصی استفاده میکنید که باعث میشه عملکرد سیستم دستگاه به هم بریزه


      گوشی رو با جدید ترین رام رسمی فلش کنید اگه مشکلتون حل نشد ممکنه از هارد گوشی باشه

  • 24
  • امین

    امین 1398-08-02

    سلام
    گوشی من A10 هست شب هنگام دیدن فیلم اس آمد بعد هنگ کرد و یک مربع آبی روی صفحه آمد راه حل چیست گوشی رو ۱۵ روز خریدم ممنونم

    • 1398-08-02

      سلام


      مشکلتون نرم افزاری احتمالا


      فلش کنید اگه درست نشد مشکل از روی برد گوشیتونه


      اگه گارانتی داره به مرکزی که گوشی رو خرید کردید مراجعه کنید

  • 25
  • محمد جلالی

    محمد جلالی 1398-07-25

    سلام خسته نباشید من یه m20 دارم تقریبا یه ماه گرفتم چند وقته یهو لمسیش هنگ میکنه و کار نمیکنه باید قفل کنم بعد باز کنم خوب میشه مشکلش از کجاست ممنون بخاطر مطالب مفیدتون

    • 1398-07-25

      سلام


      مشکل از تاچ و ال سی دی گوشی هست باید تعویض بشه


      ولی قبل از تعویض برای اطمینان بیشتر اول گوشی رو فلش کنید

  • 26
  • علی

    علی 1398-07-25

    سلام گوشی من s6 اج وقتی نتو روشن میکنم گوشی هنگ میکنه و بعدش خاموش میشه وقتی روشن میکنم بازم هنگ میکنه ولی وقتی گوشی به شارژر وصل میکنم نتو روشن میکنم گوشی هنگ نمیکنه

    • 1398-07-25

      سلام


      باتری گوشیتون خرابه و باید تعویض بشه


      بعد از تعویض باتری مشکلتون حل میشه

  • 27
  • علی

    علی 1398-07-23

    سلام من ی چند ماهی میشه گوشی سامسونگ j4core گرفتم وقتی وارد بازی کلش رویال میشم هنگ میکنه نمیدونم از اینترنته یا گوشی لطفا دلیل و راهکار به من بدید خسته شدم

    • 1398-07-23

      سلام


      ممکنه فضای مورد نیاز گوشیتون کم شده یا ویروس گرفته


      اطلاعاتتون رو بکاپ بگیرید و گوشی رو فلش کنید احتمالا درست بشه


      موفق باشید

  • 28
  • Amir

    Amir 1398-07-22

    سلام گوشی من سامسونگ A92016 است وقتی هندزفری بهش وصل می کنم هنگ می کونه و ریستارت می شه وتاوقتی که هندز فری را از گوشی جدا نکردم درحالت ریستارت می مونه خودشم این موشکل را به تازگی پیدا کرده به نضر شما چی کار کنم تا این مشکل گوشی حل شود

    • 1398-07-22

      سلام


      ممکنه توی مسیر هندزفری مشکل داشته 


      احتمالا با تعویض جک هندزفری مشکلش حل بشه

  • 29
  • فرهاد

    فرهاد 1398-07-19

    سلام .گوشیم جی ۵ هنگ کرد ریست فکتوری نمیشه فلش اصلی سیستم عامل سامسونگ ۳بار هم تعمیرکار زده درست نشد میگه جمیل گوشیت هم فعال است نمیشه .لطفا راهنمایی کنید.

    • 1398-07-19

      سلام


      باید از طریق باکس های نرم افزاری فلش بشه اگه درست نشد ممکنه از هارد گوشی باشه


  • 30
  • امیر

    امیر 1398-07-19

    سلام خسته نباشید. گوشی مـن j3 پرو هست از چند شبه که تا از شارژ درش میارم هنگ میکنه

    • 1398-07-19

      سلام


      ممکنه مشکل از باتریش باشه باتری گوشی رو تعویض کنید درست میشه


      اگه نشد باید برد گوشی بررسی بشه

  • 31
  • علیرضا بیرقی

    علیرضا بیرقی 1398-07-18

    کوش j5 دارم روشن میکنم فقط ارم سامسونک میاد دیکه بالا نمیره با کلید هم خاموش نمیشه حتما باید باطری را در بیارم علت چه هستش ممنون از شما

    • 1398-07-18

      سلام


      گوشی رو فلش کنید اگه درست نشد مشکل از هارد گوشیتونه


      موفق باشید

  • 32
  • سعید

    سعید 1398-07-16

    واقعا ممنون مطلبتون عالی بود :)

  • 33
  • زهرا

    زهرا 1398-07-15

    سلام گوشی من گلکسی A7مدل ۲۰۱۷است ی مدته هنگ میکنه یعنی تو صفحه میمونه و به سختی ازش خارج میشه درضمن اندروید من ۶هست میتونم ارتقا بدم یا ن ؟؟خیلیا گفتن اگه اندروید رو ارتقا بدی گوشیت کلا هنگی میشه ممنونم پاسخ بدین

    • 1398-07-15

      سلام


      گوشی رو با جدید ترین رام رسمی فلش کنید درست میشه


      موفق باشید

  • 34
  • zahra

    zahra 1398-07-13

    سلام خیلی ممنون از راهنمایی های خوبتون واقعا عالی بود موبایلم درست شد

  • 35
  • یاشار

    یاشار 1398-07-11

    سلام من موبایلم m20هس حدوده 4ماهه ک خریدم اولین ماهه ازش خیلی راضی بودم یه ماه ک گذشت صفحه لمسیش ادا در اورد مثلا ده دیگ ک موبایل دستم بود بعد ده دیقه یه چن ثانیه خیلی کند عمل میکرد تا اینکه هفته قبل رفتم گلس عوض کنم گلسشو عوض کردم از اونروز به بعد هنگ میکنه یا چن ثانیه کلا موبایل کار نمیکنه میتونید در این مورد راهنمایی کنید چون نظرم اینه ک اگ اینطور ادامه بده یه موبایل دیگ بخرم

    • 1398-07-11

      سلام. باید رام دستگاه رو عوض کنید. مراجعه کنید به نرم افزار کار موبایل

  • 36
  • Sahar Hatami

    Sahar Hatami 1398-07-09

    سلام من گوشیم a10 سامسونگ ی پنچ ماه میشه خریدمش ولی نمیدونم چرا موقع تو تلگرامم یا اهنگ یا دوربینم ی دفعه برنامه بسته میشه ؟؟خیلی ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • 1398-07-09

      سلام. باید فلش کنید و رام جدید بریزید درست میشه. به نرم افزار کار موبایل مراجعه کنید. موفق باشید

  • 37
  • معصومه

    معصومه 1398-07-08

    سلام من گوشیمو تازه خریدم samsong a30 2019چهار روز میشه خریدمش اما متاسفانه وقتی تایپ میکنم بعضی ازکلمه هارو جامیزاره هرچی میزنم روش هنگ میکنه توبرنامه ی که میرم برگشتش کارنمیکنه هنگ میکنه

    • 1398-07-08

      سلام. باید فلش کنید و رام جدید بریزید درست میشه. به نرم افزار کار موبایل مراجعه کنید. موفق باشید

  • 38
  • میثم

    میثم 1398-07-07

    سلام من گوشیم سامسونگ ۶۱۰هست از دیروز هر ۱۵دقیقه یه بار خاموش میشه نمیدونم اصلا مشکل از چیه میشه لطفا راهنماییمون کنید

    • 1398-07-07

      سلام. ممکنه هارد باشه باید بررسی بشه

  • 39
  • اکبر

    اکبر 1398-07-05

    سلام گوشی من m20 هستش تازه خریدم.وقتی که باهاش کار میکنم سرعتش کم میشه تا این که هنگ میکنه و یک ساعت بعد از این که هنگ میکنه دوباره مثل قبل کار میکنه و بعد از چند دقیقه دوباره هنگ میکنه.چند بار هم خاموش روشن کردم ولی درست نشده.چیکار باید انجام بدم؟

    • 1398-07-05

      سلام. باید فلش کنید و رام جدید بریزید درست میشه. به نرم افزار کار موبایل مراجعه کنید. موفق باشید

  • 40
  • رضا

    رضا 1398-06-31

    سلام گوشی من سامسونگ A7 2016 هست که تاچش هنگ کرده و کار نمیکنه دو بار هم با استفاده از دکمه خاموش کردم ولی درست نشد. لطفا راهنمایی کنید

    • 1398-06-31

      سلام
      ارسال کنید به آدرس پایین سایت برای بررسی های بیشتر
      موفق باشید

  • 41
  • مریم

    مریم 1398-06-27

    ممنونم از اطلاعات خوبتون

  • 42
  • محمد‌حسین

    محمد‌حسین 1398-06-18

    سلام‌خسته‌نباشیدمن‌وقتی‌میرم‌تو‌بازی‌ارتش‌دفاع‌تاریکی‌گوشیم‌هنگ‌میکنه‌‌فقط‌رو‌گوشی‌من‌ایطوره‌ گوشیمj5پریم‌هست‌اندرویدشم‌بالا‌بردم‌
    لطفا‌جواب‌گو‌باشید‌مرسی

    • 1398-06-18

      سلام
      بازی برای گوشی مناسب نیست مخصوصا اینکه گوشی شما از رده خارج شده.
      موفق باشید

  • 43
  • مرتضی

    مرتضی 1398-06-13

    سلام یه گوشی نوت 5 دارم جدیدا - یه خورده کار میکنم بعد گوشی هنگ میکنه و چراغ های لمسیش روشن میمونه و هرکاری میکنم کار نمیکنه . یعنی هنگ کرده تا من ریست کنم . به محض اینکه روشن میکنم 20 درصد شارژش کم میشه بعد خاموش میشه دوباره گوشی . بعدش باید دوباره روشن کنم تا کار کنه .

    باز مجددا بعد از کار کردن میبینم هنگ میکنه

    • 1398-06-13

      سلام
      باید بررسی بیشتر انجام بشه تشریف بیارید به آدرس سایت همکارا در خدمتتون هستن
      موفق باشید

  • 44
  • سبحان

    سبحان 1398-06-13

    ببخین یادم رفت بگم گوشیم j7pro هست من همونی هستم که طولانی نوشته بودم و گوشی ریست فکتوری نمیشد

    • 1398-06-13

      ببرید پیش نرم افزار کار موبایل رام جدید بریزه و فلش کنه
      موفق باشید

  • 45
  • سبحان

    سبحان 1398-06-13

    سلام من گوشیم نمیدونم چی شده که کار نمیکنه
    اید چند بار بزنم رد کلید تا کار کنه اصلا هم از صفحه اصلی جابه جا نمیشه و چند بار که میزنم روی چیزی دور اون خط رنگ آبی میکشه و بعضی وقتا یگ زن با صدای خارجی حرف میزنه
    وقتی میخوام ریست فکتوری کنم،سه کلید رو که فشار میدم ،یه صفحه آبی میاد و علامت اخطار نشون میده و فقطی کلید خانه(هوم)رو میزنم،صفحه آبی میاد و مینویسه دانلودینگ و هیچ اتفاقی نمیوفده اینترنت هم روشنه خیلی وقت هم صبر کردم اتفاقی نیوفتیده ،ببخشین طولانی نوشتم لطفا کمکم کنین خواهشن کمکم کنین و پیام رو بنونین

  • 46
  • pppp

    pppp 1398-06-05

    سلام گوشی من سامسونگ a30 است و خود به خود هنگ می کند وخود به خود حرکت می کند باید چیکار کنم؟

    • 1398-06-05

      ریست فکتوری انجام بدید و رام جدید بریزید درست میشه

  • 47
  • Amir

    Amir 1398-06-01

    سلام من گوشیم a10هشت رمش هم دو هست امکان دارا هنگ کنه در چه صورتی هنگ میکنه

  • 48
  • stealer

    stealer 1398-05-31

    خدا خیرت بده خیلی این مطلب بدردم خرد

  • 49
  • بروز

    بروز 1398-05-23

    سلام من گوشیs6 دارم خیلی هنگ میکرد به تنظیمات کارخانه برگردوندم الان هنگ برنامه ها خوب شده ولی دکمه های لمسی پایین گوشی هنگ می کند لطفا راهنمایی کنید

    • 1398-05-23

      سلام
      باید بررسی دقیق تر انجام بشه
      با شماره های داخل سایت تماس بگیرید همکارا راهنماییتون میکنند
      موفق باشید

  • 50
  • مونا

    مونا 1398-05-17

    سلام ببخشید گوشیم بی علت هنگ کرد و خاموش نمیشدبه شدت هم داغ کرد تا این که بعد از چند دقیقه خودش خاموش شد ایا ممکنه اینترنت با گوشی من هک شده باشه؟؟

    • 1398-05-17

      سلام
      ریست فکتوری کنید اگر مشکلش حل نشد با دفتر تماس بگیرید
      موفق باشید

  • 51
  • حامد

    حامد 1398-05-17

    سلام گوشی من j1 معمولی هست خیلی وقته دارمش و ازش رازی ام یه مدت پیش دکمه ی homeخراب شد و داداشم خیال کرده لبه های دکمه ژله ای هست اومده اهرم کرده که درش بیاره و گلس ترک خورد .منم رفتم تاچ گوشی رو تعویض کردم .
    العان بعضی وقتا دکمه ی برگشتم هنگ میکنه یه لحظه پاور رو میزنم و دوباره میزنم صفحه روشن میشه برگشت مجدد عادی میشه .بردم پیش تعمیراتی میگه گوشی رو فلش کن بعدم گفت این گوشی ها قدیمی هستن هنگ میکنن..در صورتی که من تا قبل از تعمیر هیچ مشکلی نداشتم.خلاصه بردم فلش کردم العان هنگ کردنش به کنار وقتی وارد اینترنت میشم هنگ بیشتر میشه و گوشی سرعتش به شدت پایین میاد .برنامه هام برنامه های سابق هستن چیکار کنم به نظرتون.
    البته قبلا گوشی رو روت کردم رازی نبودم بردم فلشش کردم و 900مگ حافظه ی خالی بعد از نصب برنامه ها برام موند.و آبدیت های گوشی هم پاک شده بودن مثل روزی که خریدمش ولی این بار که فلشش کردم بعد از نصب تمام برنامه ها 1گیگ و 300مگ برام موند و آبدیت ها پاک نشده بودن .چیکار کنم به نظرتون؟ببرم پیش کسی که قبلا برام فلشش کرد یا کار دیگه بکنم.

    • 1398-05-17

      ببرید پیش همونیکه تعمیر کرده قبلا بهتره

  • 52
  • Mostafa

    Mostafa 1398-05-12

    سلام خسته نباشید
    ممنون از اطلاعات مفیدتون
    بنده گوشی Galaxy J5 دارم زمانی که وارد فایل منیجر گوشی میشم و گزینه حافظه داخلی یا حافظه خارجی (رم) رو انتخاب میکنم گوشی هنگ میکنه همچنین اطلاعاتی مثله فیلم عکس موسیقی هم اگر در حافظه داخلی نباشه و در کارت اس دی باشه در گالری نمایش داده نمیشه
    اگر بخوام خلاصه بگم یجورایی اینگار ارتباط قطع هست و فقط با فایل منیجرهای دانلودی میشه انتقال داد این اطلاعات رو به کندی
    میشه لطفا راهنمایی کنید مشکل سخت افزاری هست یا نرم افزاری ؟ چون بعد از فلش کردن گوشی این اتفاق افتاد

    • 1398-05-12

      سلام
      نرم افزاری هست مشکل
      فلش 4 فایل بزنید و رام جدید نصب کنید درست میشه

  • 53
  • محمدرضا

    محمدرضا 1398-05-12

    سلام
    من گوشي grand prim pro 2018 دارم
    باطريش ميره زير ٢٠ درصد هنگ ميكنه طوري كه انگار همزمان داري ١٠٠ تا برنامه رو باهم باز ميكني
    به نظرتون مشكل از كجاس؟
    ممنون

    • 1398-05-12

      سلام
      باتری رو تعویض کنید و دستگاه رو ریست فکتوری کنید مشکلش حل میشه

  • 54
  • مهدی

    مهدی 1398-05-09

    با سلام و عرض خسته نباشید به خدمت ادمین محترم سایت
    بسیار ممنونم از لطف تون که أین اطلاعات رو در خدمت تمامی ملت ایران گذاشتید
    من تبلت سامسونگ گلکسی تب ای رو دارم که یکهو هنگ کرد و اصلا هیچ چیزی در صفحه تکان نمی خورد به چند تا نمایندگی فروش بردم گفتند باید فلش زده شه و من که کلش باز حرفه ای هستم و چند اکانت کاپ لجند دارم قبول نکردم تا اینکه به این سایت اومدم و با فشار دادن دکمه پاور و کم کردن صدا توانستم تبلت خود را درست کنم

    • 1398-05-09

      موفق باشید

  • 55
  • الهام

    الهام 1398-05-05

    گوشیم اس 8 اج سامسونگه اگه زمانی که روشنه بزنم تو شاٰرژ مشکل هنگ پیدا می کنه و مجبورم هر دفعه ریست کنم.الان برای اینکه گوشیمو شاٰرژ کنم هر دفعه مجبورم گوشیمو خاموش کنم تا فول شاٰرژ بشه.گفتن ایراد از کابله هم کابل هم آداپتورش عوض کردم مشکل حل نشدبنظرتون مشکل چیه؟

    • 1398-05-05

      سلام
      ایراد از کابل هست
      تشریف بیارید آدرس دفتر ما که پایین سایت هستش
      بررسی میکنیم و مشکل دقیقش رو بهتون اعلام میکنیم

  • 56
  • زهرا

    زهرا 1398-05-03

    سلام من گوشیم s7 هست همینجوری صفحش روشن مونده کلید خاموش روشن و ولوم هاشم کار نمیکنه میشه بگین مشکلش چیه؟

    • 1398-05-03

      سلام
      دستگاه رو بیارید به آدرس پایین سایت بررسیش کنیم ممکنه دکمه ها اتصالی داشته باشه
      موفق باشید

  • 57
  • جواد

    جواد 1398-04-28

    سلام.وقت شما بخیر.منم گوشی سامسونگ s6 دارم ک ده روزیه وقتی باهاش کار میکنم چند ثانیه هنگ می‌کنه و ریستارت میشه!ریست فکتوری هم کردم مشکلش حل نشد بنظر شما مشکلش چی می‌تونه باشه؟

    • 1398-04-28

      مشکل نرم افزاری هستش
      ببرید پیش نرم افزار کار موبایل با باکس براتون فلش بزنه و اندروید رو دوباره براتون بریزه که باگ های نرم افزاری گرفته بشن
      موفق باشید

  • 58
  • Ashy

    Ashy 1398-04-28

    سلام.من گوشیم j2 پریم هستش..باتری موبایلم باد کرد تعویض کردم خوب کار میکرد ولی فرمت که زدم باتری درست کار نمیکنه مثلا رو سی درصد خاموش میشه موبایل دوباره یه باتری دیگه گرفتم که اینم خوب کار میکرد ولی بازهم که فرمت زدم این باتریم همونجوری شد یعنی رو سی درصد خاموش میشه و اینکه موقعی که به شارژ میزنم به چهل پنجا درصد که برسه موبایلو روشن خاموش کنم یهو درصد شارژش میره به هفتاد هشتاد..مشکلش چیه ممنون میشم راهنماییم کنید

    • 1398-04-28

      سلام
      فرمت کردن ربطی به خراب شدن باتری ندارع
      اما سر درصدی خاموش شدن نشانه از خرابی باتری هستش

  • 59
  • HOSEN

    HOSEN 1398-04-27

    گوشی من سامسونگ اس6 هست هر کاری میکنم خاموش نمیشه

    • 1398-04-27

      باید بررسیش کنیم احتمالا دکمه پاور اتصالی داره
      به ادرس پایین سایت مراجعه کنید

  • 60
  • محمد

    محمد 1398-04-20

    تشکر. مشکل بنده حل شد

    • 1398-04-20

      سلام دوست عزیز


      از اینکه تونستین برای شما مطلب مفیدی ارائه بدیم خرسندیم


      موفق باشید

  • 61
  • طاها

    طاها 1398-04-13

    سلام گوشی a30 خریدم هنگام استفاده هنگ میکنه و صفحه قفل میشه و دیگه کار نمیکنه البته دکمه پاور رو که میزنی صفحه روشن میشه ولی نمیشه رمز رو وارد کرد و با گوشی کار کرد در ضمن بعد از حدود ۲ یا ۳ ساعت که باهاش کار نمیکنی دوباره خود به خود درست میشه.مشکلش چیه؟ ممنون...

    • 1398-04-13

      این مشکلات مربوط به تمامی گوشی های سری جدید سامسونگ هستش باید صبر کنید اندروید ورژن جدید بیاد و آپدیت کنید. امیدواریم توی اندروید جدید این مشکلات برطرف بشه :)

  • 62
  • طاها

    طاها 1398-04-13

    سلام گوشیم اس۸پلاس، وقتی فیلترشکن رو روشن میکنم و فعال میشه وارد اینترنت که میشم خود به خود فیلتر شکن قطع میشه و یا داخل مرورگر مینویسه نت ندارید مشکل از کجاس؟

    • 1398-04-13

      مشکل از فیلتر شکن هاست
      به مراکز نرم افزاری مراجعه کنید راهنماییتون میکنن ما توی نرم افزار موبایل تخصص ندرایم
      موفق باشید

  • 63
  • طاها

    طاها 1398-04-13

    باسلام گوشیم A30 ,خود به خود قفل میشه و تا حدود ۳ ساعت صفحه اش کار نمیکنه ولی دکمه پاور رو که میزنم صفحه روشن میشه ولی نمیشه رمز رو وارد کرد و وارد گوشی شد ، در ضمن بعد از ۲ یا ۳ ساعت دوباره درست میشه ، به نظرتون مشکل از چیه؟

    • 1398-04-13

      باید بررسی بشه ممکنه مشکل نرم افزاری باشه ارسالش کنید به آدرس بالا سایت چک میکنیم بهتون اعلام میکنیم

  • 64
  • محمد

    محمد 1398-03-28

    سلام ببخشید من گوشی j4 plus آکبند خریدم بدون گارانتی متاسفانه بعد دو روز گوشی هنگ میکنه و خاموش روشن میشه و یکسره پیام متوقف شدن برنامه ها رو میدهچند بار ریست کردم که خیلی هم زمان میبره بیاد بالا بعضی وقتها تا دو سه ساعت طول میکشه بردم پیش تعمیر کار میگه باید فلش سیستمی بزنه که اونم ممکنه کلا دستگاه خاموش بشه لطفا راهنمایی کنید ممنون

    • 1398-03-28

      بله باید سیستمی فلش بزنید 

  • 65
  • Ali

    Ali 1398-03-25

    باسلام
    منj7 دارم یه 3 روزی هست که هنگام کارکردن باگوشیم هر 30 ثانیه به مدت 1 یا2 ثانیه هنگ میکنه(تاخیر داره)
    برنامهای سبکیم نصب و بازگشت به حالت کارخانه هم زدم
    میخواستم بدونم مشکل از چیه
    خیلی متشکرم.

    • 1398-03-25

      درود وقت بخیر
      باید ارسال کنید به دفتر بررسی کنیم

  • 66
  • علی

    علی 1398-03-23

    من یه گوشی j7proدارم محصول چین است مشکلش از چینی بودنش است?

    • 1398-03-23

      تمام تجهیزات الکترونیکی در چین تولید میشن با کیفیت های مختلف
      اگر گوشی کپی باشه مشکل هست ساخت چین بودن مشکل بحساب نمیاد

  • 67
  • ناشناس

    ناشناس 1398-03-20

    عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی

  • 68
  • حسین

    حسین 1398-03-19

    سلام
    گوشی من وقتی به اینترنت متصل میشه
    ۵ دقیقه هنگ میکنه
    ممنون

    • 1398-03-19

      ریست فکتوری کنید

  • 69
  • نیلوفر

    نیلوفر 1398-03-17

    باسلام
    من گوشیj72015 دارم.چند وقته وحشتناک هنگ میکنه و خود ب خود صفحه قفل میشه.حافظه گوشی و مموری هم پر نیس ولی رم وحشتناک درگیره.چ پیشنهادی دارین؟ممنونم

    • 1398-03-17

      سلام وقت بخیر
      فلش کنید درست میشه

  • 70
  • Vahid

    Vahid 1398-03-15

    سلام من گوشیم گلکسی a50 هست با رام ۴ و حافظه ۱۲۸ گیگ، تقریبا ۵هزارتا عکس از روی کامپیوترم روش ریختم با ۳۰گیگ فیلم و بازی پابجی و آسفالت ۹ هم نصب کردم، تو این ۲هفته که خریدم ۲بار هنگ کرده ، ۱بارش کلید پاورو زدم و درست شد ۱بارشم تو اینستاگرام بودم یه دفعه هنگ کرد خود گوشی ریست شد اومد بالا، لطفا بگید آیا مشکل داره گوشیم یا خیر ؟ با سپاس از اطلاعات کاملتون

  • 71
  • Yoake

    Yoake 1398-03-11

    سلام من گلکسی نت نه دارم در حین ری استارت هنگ کرده الان رو همون علامت سامسونگ که نوشته رو صفحش مونده باید چیکار کنم

    • 1398-03-11

      ببرید پیش نرم افزار کار فلش کنه اگر درست نشد هادرش مشکل داره

  • 72
  • روژان

    روژان 1398-03-08

    گوشیه‌من‌فور‌روشن‌میشه‌ولی‌رمزش‌کارنمی‌کنه

    • farzad

      farzad 1398-03-12

      سلام من گوشیم سامسونگ j5 هستش باطری گوشیم پف کرده بود باطری جدید خریدم بعد زدمش شارژ 100درصد که شد از شارژ دراوردم بعد روشن کردم ک دیدم رو لوگو سامسونگ میمونه ویبره میکنه لطفا راهنماییم کنید و به ایمیلم بفرستید farzadyousefi600@gmail.com

      • 1398-03-12

        باید باتری تعویض بشه

    • 1398-03-08

      فلش کنید

  • 73
  • کوشا

    کوشا 1398-03-07

    سلام من یه سامسونگ مدل sm-t116 دارم با اینکه 3 گیگ فضا خالی و یه بازی کم حجم روش نصبه بتزم هنگ میکنه چرا؟

    • 1398-03-07

      باید حداقل نصف حافظه خالی باشه

  • 74
  • مسعود

    مسعود 1398-03-06

    سلام
    من دو روز هستش گوشی آ ۳۰ رو خریدم روز‌اول کلا هنگ گرد و کلید خاموش و ولوم کم رو گرفتم خاموش شد . و الان هم کار میکنم بعضی وقتا تیک میزنه مثلا اعلان رو به سمت چپ میکشم چند ثانیه وای میسته بعد پاکش میکنه دلیلش چی میتونه باشه ممنون از سایت خوبتون

    • 1398-03-06

      مشکل نرم افزاری هست به نرم افزار کار مراجعه کنید

  • 75
  • سعید

    سعید 1398-03-06

    سلام
    گوشی من A7 2018 هست، هنگ کرده و کلا تاچش کار نمیکنه،با دکمه پاور و پایین صدا هم خاموش روشنش کردم بازمشکل حل نشد،یه کادر آبی روی صفحه حرکت میکنه فقط،چجوری درستش کنم؟

    • 1398-03-06

      باید ارسال کنید بررسی کنیم احتمالا تاچ و ال سی دی مشکل داره

  • 76
  • شقایق

    شقایق 1398-03-05

    سلام من a20 خریدم بعضی از برنامه ها یه دفعه متوقف میشه و ارور میده فلش کردم درست نشد آیا فلش رام بزنم درست میشه؟

    • 1398-03-05

      بله باید هارد ریست کنید

  • 77
  • حسین

    حسین 1398-03-04

    سلام من یه m20 خریدم چنتا برنامه مثل اینستا تلگرام ونهایتا سه الی چهارتا برنامه دیگه که سبک هستن ریختم اما متاسفانه گوشی هنگ میکنه واقعا نمیدونم باید پیکار کنم واقعا ازار دهنده شده

    • 1398-03-04

      درود
      باید فلش کنید مشکل نرم افزاری هستش

  • 78
  • جواد

    جواد 1398-03-03

    سلام

  • 79
  • mehdi

    mehdi 1398-02-29

    سلام.خسته نباشید.گوشی من سامسونگ جی ۷ پرو هست و اب خوردش و سوکیتش رو عوض کردم ولی دوباره شارژ نمیگرد و بعد باتریشو عوض کردمو و یه چیز دیگه ای روهم تعمیرکار عوص کردکه اسمش رو نمیدونم.ولی الان بازم باتریش داغ میکنه.کمتراز ده دقیقه هم که استفاده میکتم پشت گوشی کلا داغ میشه.بنظرتون مشکل از چه چیزیش میتونه باشه.اصلا تا حالا مشکل نرم افزاری نداشته.لطفا راهنمایی کنید.تا حالا سه دفعه بردم تعمیرات..

    • 1398-02-29

      درود
      اول فلش بزنید دستگاه رو چند روز تست گنید اگر مشکلش حل نشد ارسال کنید بررسی میکنیم

  • 80
  • محمد

    محمد 1398-02-26

    با عرض سلام گوشی من آ5 ، خاموش شده الان که شارژش کردم میخوام روشنش کنم روی آرم اولیه سامسونگ میمونه تا شارژ تموم میکنه و اتفاق دیگه ای نمی افته.مشکلش چیه؟برای رفعش باید چیکار کنم؟

    • 1398-02-26

      درود
      فلش کنید دستگاه رو اگر بالا نیومد هاردش مشکل داره به تعمیرکار مراجعه کنید

  • 81
  • سما

    سما 1398-02-20

    سلام وقت به خیر من ۱ماه قبل تاچ گوشیم براثر ضربه شکست مجبور شدم عوض کنم بعد ۳.۴ روز گوشی ۲۰.۳۰ بار پشت سر هم خاموش روشن میشه بعد که صفحه میاد تا وقتی از گوشتی استفاده میکنی روشنه همین که بزاری کنار نور صفحه بره باز خاموش میشه

    • 1398-02-20

      درود
      باید بیارید دستگاه باز بشه و بررسی کنیم

  • 82
  • قلیچ

    قلیچ 1398-02-20

    سلام و خسته نباشید. گوشی بنده a5 است و موقع شارژ کردن صفحه لمسیش از کار میفته علتش چیه و چکار کنم؟

    • 1398-02-20

      درود
      کابل شارژ کپی هست باید تعویض کنید

  • 83
  • حمید

    حمید 1398-02-19

    سلام من گوشیم جی پنج سامسونگه هروقت هندفری بهش وصل میکنم گوشیم هنگ میکنه و خاموش میشه

    • 1398-02-19

      درود
      نرم افزاری هست فرمت کنید درست میشه

  • 84
  • هادی

    هادی 1398-02-19

    سلام گوشی منa3 2016 هستش خودکار خاموش میشه بعد میذارم شارژر بعداز۲۰ دقیقه بارمیکنم درست میشه و همیشه همینطوره.راهنماییم کنید

    • 1398-02-19

      درود
      فلش 4 فایل بزنید اگر حل نشد بیارید بررسی کنم

  • 85
  • Arash

    Arash 1398-02-14

    سلام من گوشیم گلکسی A30 تازه خریدم هر چهار پنج روز ی بار هنگ میکنه باید خاموشش کنم میشه بگین مشکلش چیه؟ راهنمایی کنید لطفا

    • 1398-02-14

      درود دوست عزیز
      فرمت کنید درست میشه

  • 86
  • علی

    علی 1398-02-12

    سلام
    گوشی A8_2018خریدم توی اینستاگرام هنگ میکنه وباید حتما خاموش و روشنش کنم
    مشکل چیه
    ممنونم راهنماییم کنید

    • 1398-02-12

      درود
      فرمت کنید درست میشه

  • 87
  • مرتضی

    مرتضی 1398-02-11

    سلام
    من گوشیم از لیست مخاطبین خودش کپی میگیره ومن مجبورم چند روزیکبار اضافه ها رو پاک کنم.
    مشکل از کجاست؟

    • 1398-02-11

      سلام
      از توی قسمت تنظیمات مخاطبین ببینید گزینه بک آپ کجاست و غیر فعالش کنید
      یا دستگاه رو بدید به نرم افزار کار فرمت کنه تنظیمات بک اپ خودکار غیر فعال بشه
      موفق باشید

  • 88
  • خسته

    خسته 1398-02-05

    سلام تبلت من نوت8 هست
    چند وقت یهو هنگ میکنه تکون نمیخوره
    خاموش و روشن ام میکنم صفحه بالا میاد بعد ده ثانیه دیگه تکون نمیخوره
    چند بار هم فلش کردم درست شده ولی باز بعد دو سه هفته همین مشکل رو پیدا میکنه ؛لطفا راهنمایی کنید

    • 1398-02-05

      سلام
      میتونه باتری مشکل داشته باشه بیارید دفتر بررسی کنیم باتری جدید روش تست کنیم 
      موفق باشید

  • 89
  •  Nima

    Nima 1398-02-02

    گوشی من g7 cor 2018 هستش بعضی وقت ها کمی هنگ می کنه
    باید چیکار کنم تا هنگ نکه
    اولا هنگ نمی کرد تاوقتی که بروز رسانی انلاین کردم

    • 1398-02-02

      سلام
      دستگاه رو ببرید پیش نرم افزار کار متخصص فلش بزنه درست میشه

  • 90
  • Ali

    Ali 1398-02-02

    سلام
    گوشی من j7 prime 2017 هست که یهو خاموش شده و دیگه روشن نمیشه حتی به بوت و سیف مد هم نمیره فقط چراغ اعلان هی سبز و قرمز میشه دیگه هیچ علایم حیاتی دیگه ای نداره چند ساعت هم به شارژ گذاشتم ولی مشکل حل نشد
    به نظرتون مشکل از کجا میتونه باشه و چیکار باید بکنم.
    ممنون

    • 1398-02-02

      سلام
      باید بیارید بررسی بشه

  • 91
  • سجاد

    سجاد 1398-01-30

    سلام خسته نباشید خداقوت من گوشیم دوروز هنگ بود نمیدونستم چکار کنم با مراجعه با نوشته های شما برطرف شد خداخیرتون بده

    • 1398-01-30

      موفق باشید

  • 92
  • کیمیا

    کیمیا 1398-01-28

    سلام من ۲ باری هست تبلتم هنگ میکنه بعدش خاموشش میکنم دیگه روشن نمیشه بعدش یهو باتری خالی میکنه مثلا ۵۰ درصد شارژ داشته وقتی هنگ میکنه خاموش میشه ۰ میشه بار دوم انگار صفحه ی تبلتم رنگی شد البته فکنم مشکل از چیه؟

    • 1398-01-28

      سلام
      باید بیارید بررسی بشه

  • 93
  • س

    س 1398-01-23

    سلام گوشی من سامسونگj72015 هست خیلی هنگ میکرد فلش هم کردم تغییری نکرد دارم با اینترنت کار میکنم یهو هنگ میکنه باید قفل کنم گوشی دوباره باز کنم تو یه ربع ده بار اینطور میشه

    • 1398-01-23

      سلام
      فلش 4 فایل باید بزنید مراجعه کنید به نرم افزار کار موبایل مشکل گوشیتون رو بهش بگید حلش میکنه

  • 94
  • Mohsen

    Mohsen 1398-01-23

    سلام گوشی من سامسونک j72015 یه مدتی گوشیم خیلی هنگ میکنه به خصوص پس از روشن کردن وایفا وصفحه ی تاچش خیلی کند عمل میکنه بعد از چند ثانیه وبعد مینویسه صفحه ی touchvize گوشی متوقف شده است

    • 1398-01-23

      نرم افزاری هست فلش کنید برطرف میشه مشکلش

  • 95
  • Pedram

    Pedram 1398-01-23

    گوشیم سالم بود و هیچ مشکلی نداشت فقط حافظه پر بود اومدی صفحه رو روشن کنم دیدم هیچ عکس العملی نشون نمیده همه روش هایی که گفتینو انجام دادم نشد چیکار کنم مدل گوشی سامسونگj5 هس

    • 1398-01-23

      سلام
      ارسال کنید بررسی میکنیم مشکلش رو بهتون اعلام میکنیم
      موفق باشید

  • 96
  • محمد

    محمد 1398-01-21

    سلام
    من يه Galaxy A8 ‎(SM-A800F)‎ مدل ٢٠١٥ دارم كه از ديشب وقتي به شارژ زدم، شارژش شروع به كم شدن كرد حتي اداپتور ها و كابل هاي ديگه رو هم امتحان كردم و كابل نو هم خريدم ولي بازم ادامه پيدا كرد و شارژش تموم شد. الان هم وقتي به شارژر وصل ميكنم شارژ نميشه. چه مشكلي پيدا كرده؟

    • 1398-01-21

      سلام
      میتونه سوکت یا باتری مشکل داشته باشه باید بیارید بررسی کنیم

  • 97
  • فاطمه

    فاطمه 1398-01-21

    سلام
    من گوشیم A5برای سال ۲۰۱۵عه الان وقتی هندزفیری رو وصل میکنم صفصحه گوشی در همون حالت میمونه و دیگه تاچش کار نمیکنه و وختی سویکت هنزفیری رو تکون میدم خاموش میشه و تا هنزفیری رو درنیارم رو حالت سامسونگ میمونه میشه لطف کنید بگید مشکلش چیه؟
    خیلی خیلی ممنونمم

    • 1398-01-21

      سلام
      فلت شارژ باید تعویض کنید مشکلش حل میشه
      موفق باشید

  • 98
  • Mh

    Mh 1398-01-20

    سلام.وقتتون بخیر
    من گوشی جی فایو پرایم دارم خیلیم خوب کار میکرد ولی چن وقت پیش افتاد زمین.محکم ضربه نخورد ولی خب افتاد.الان هرچن وقت خود به خود هنگ میکنه مثلا یهویی میره قسمت نقاشی تلگرام یا پیام تایپ میکنه.
    بنظرتون بخاطر افتادنشه یا مشکل نرم افزاریه؟
    یه ماه پیشم ریست کارخونه کردم
    ممنون میشم کمکم کنین

    • 1398-01-20

      سلام
      احتمال زیاد سخت افزاری هست باید بیارید بررسی بشه

  • 99
  • Zeinab

    Zeinab 1398-01-19

    سلام خسته نباشید من گوشیم j5 هست از چن ماه پیش وقتی شارژش تا ۲۰ درصد یا ۱۵ درصد میرسه هنگ میکنه و هی برنامه ها رو خودش باز میکنه از هفته پیش هم هندزفری که به گوشی میزنم هنگ میکنه و خاموش میشه
    مشکلش چیه؟

    • 1398-01-19

      سلام
      گوشی رو فلش کنید باگ های نرم افزاریش گرفته بشه درست میشه

  • 100
  • hossein

    hossein 1398-01-15

    سلام من گوشیم 2018 فقط واتساپ دارم دیگه هیچ برنامه ندارم ولی بازم هنگ میکنه نمیدنم چکار کنم تادیگه هنگ نکنه

    • سجاد حفار

      سجاد حفار 1398-12-02

      سلام من چتد روز پیش هشتروزه که گوشیم رمز ش باز نمیشه و هرکاری کردم باز نشده و هنگ کرده میگن باید فلاش شود چکار کنم عصابم را خورد کرده

      • 1398-12-02

        سلام
        فلش کنید، راه دیگه برای باز کردنش نداره

    • 1398-01-15

      سلام
      مراجعه کنید به نرم افزار کار موبایل

  • 101
  • رامین افشار

    رامین افشار 1398-01-15

    سلام نوت 8 دارم به محض اتصال برای شارژ گوشی هنگ میکنه. مدتی هست اینجوری شده . حتی به کامپیوتر وصل نمی شود.

    • 1398-01-15

      سلام
      احتمال زیاد باگ نرم افزاری میتونه باشه چون سیستم عامل اندروید خیلی زود فرسوده میشه پیشنهاد میدم دستگاه رو فلش کنید و اندروید جدید بریزید اگر مشکلش حل نشد بیارید دفتر برای بررسی بیشتر

  • 102
  • مرتضی

    مرتضی 1398-01-12

    سلام گوشی من j7 prime 2016 هست.یهو خاموش میکنه چه قفل باشه چه در حال کار باشه بعد میخوام روشن کنم روشن نمیشه بعد ۳ دقیقه امتحان میکنم روشن میشه ولی بعضی اوقات انگار هنگ کنه صفحه سیاه میشه بعد هیچ دکمه ای هم کار نمیکنه صفحه مشکی میشه .چه کار باید کرد

    • 1398-01-12

      سلام
      گوشی رو فرمت کنید اگر مشکلش حل نشد بیارید بررسی بیشتر انجام بشه

  • 103
  • Mabdi

    Mabdi 1398-01-11

    با سلام. من دبلت سامسونگ tab4 دارم. از وفتی اندروید آن را ارتقا دادم هنگ می کند. برنامه ای هم نداره. مشکل از چیست

    • 1398-01-11

      سلام
      باید مراجعه کنید به نرم افزار کار برای ارتقا اندروید دستی نباید ارتقا بدید باگ نرم افزاری میگیره و هنگ میکنه

  • 104
  • mohammad eisa

    mohammad eisa 1398-01-11

    سلام. گوشی من (Galaxy A5 (2016 الان چند باری میشه که هنگ میکنه و هر بار تنظیمات کارخانه میزنم ولی بعد از چند ماه دوباره شروع به هنگ کردن میکنه بخصوص وقتی تو تلگرام یا اینستاگرام هستم . چیکار کنم؟؟ راهنمایی کنید ممنوم

    • 1398-01-11

      سلام
      مراجعه کنید به نرم افزار کار موبایل بگید فلش 4 فایل بزنه براتون و فایل آپدیت جدید بزنه. کلا اندروید سیستم عاملش قابلیت پیر شدن داره و اگر اطلاعات توی گوشیتون زیاد هست یا زیاد اطلاعات رد و بدل میشه باید 6 ماهی یکبار گوشی رو فلش کنید که باگ های نرم افزاری برطرف بشه

  • 105
  • reza.m

    reza.m 1398-01-09

    سلام ببخشید گوشی من چند رو.ه ک کلا سی ثانیه روشن میمونه و دوباره ریستارت میشه مشکلش چیه

    • 1398-01-09

      سلام
      اول فرمت کنید اگر حل نشد مشکلش هارد دستگاه خرابه باید تعویض بشه

  • 106
  • سینا

    سینا 1398-01-09

    سلام گوشی من سامسونگ j1mini وقتی وارد بازی یا برنامه میشم هنگ میکنه بعد انگلیسی حرف میزنه بعد از انگلیسی حرف زدن درست میشه مشکلش چیه؟؟

    • 1398-01-09

      سلام
      گوشیتون خیلی قدیمی هست بازی نباید روش انجام بشه هنگ میکنه

  • 107
  • javadt

    javadt 1398-01-08

    فوق العاده بود حاجی دمتون گرم واقعا عالی و بینظیر بود

  • 108
  • محمد

    محمد 1398-01-01

    سلام گوشی من a5مدل2016هستش خاموشه فقط روصفحش نوشته سامسونگ هست روشن هم نمیشه چکار کنم

    • 1398-01-01

      سلام


      گوشی رو فلش کنید اگه درست نشد باتری رو تعویض کنید. در صورتی که همچنان همین مشکل رو داشتید باید هارد گوشی رو تعویض کنید


      موفق باشید

  • 109
  • مهلا

    مهلا 1397-12-29

    سلام . من نوت ۸ دارم . تقریبا از یک ماه پیش خود به خود خاموش میشد ولی هر چند روز یک بار . ولی الان از دوروز پیش هر روز حداقل ده بار خاموش میشه . هنگ میکنه (قبلا هنگ نمی کرد ) و خاموش میشه . اعصابم رو خورد کرده چکار میتونم بکنم . قبلا هم یه بار باتریشو عوض کردم .

    • 1397-12-29

      سلام


      گوشی رو یه بار فلش کنید به احتمال زیاد مشکلتون حل میشه، اگه نشد باید باتری دوباره تعویض بشه


      موفق باشید

  • 110
  • mohammadreza

    mohammadreza 1397-12-25

    سلام میشه بپرسم برای چی باید برنامه هامونو انتقال بدیم به حافظه داخلی گوشی همون طور ک شماگفتید مگ چه اشکال داره

    • 1397-12-25

      سلام
      اگر داخل مموری باشه باید از داخل رم بره داخل هارد و بعد بره داخل CPU و اجرا بشه
      ولی اگر داخل حافظه اصلی باشه از همونجا یک راست دستور میره به CPU و اجرا میشه اینطوری سرعت گوشی میره بالاتر
      و اینکه ممکنه مموری که شما میذارید سرعتش بالا نباشه و باعث هنگ گوشی بشه
      موفق باشید

  • 111
  • ilya

    ilya 1397-12-20

    سلام من سامسنگ گلکسی 6 اس دارم هنگ کرده و کار نمی کند هیچیش باید چی کار کنم

    • علی رضا

      علی رضا 1398-10-23

      سلام گوشی من گلکسی A7 است اندروید . و امروز هنگ کرده صحفه روشن است ولی باز نمیشه و روی کلید خاموش که میزنم خاموش نمیشه اگه کسی زنگ بزنه کلید وصل اوکی عمل نمیکنه که جواب بدم خلاصه هنگ شده و نه خاموش میشه نه صفحه اصلی باز میشه . ممنون میشوم راهنمایی فرماید

      • 1398-10-23

        سلام


        گوشیتون مشکل نرم افزاری داره و باید فلش بشه


        موفق باشید

    • 1397-12-20

      سلام
      باید مراجعه کنید به نرم افزار کار گوشیتون رو فلش 4 فایل کنن
      موفق باشید

  • 112
  • امیر حسین حیدری

    امیر حسین حیدری 1397-12-19

    اقا با همون کلید خاموش که ریستارت شد به من خیلی کمک کرد ممنون

    • 1397-12-19

      ممنون از نظرشما
      موفق باشید

  • 113
  • علی

    علی 1397-12-17

    سلام من باتری گوشیم خراب بود از دیشب باتری نو برا گوشیم خریدم حالا موقع روشن شدن روی کلمه سامسونگ مونده روشن نمیشه جریان چیست

    • 1397-12-17

      سلام 


      یه باتری دیگه امتحان کنید احتمالا درست بشه اگه نشد گوشی رو فلش کنید، اگه بازم مشکل حل نشد هارد گوشیتون مشکل داره


      موفق باشید

  • 114
  • نوشین

    نوشین 1397-12-17

    گوشی من Galaxy S8 هست و امروز یه آپدیت برای گوشی اومد که خودش دانلود کرد و فقط موقع نصب ازم پرسید میخوام الان نصب بشه یا بعدا که منم چون فک میکردم طبق معمول زیاد طول نمیکشه گذاشت نصب بشه ولی الان یک ساعت و نیم بیشتر که بعد از خاموش روشن شدن روی آرم سامسونگ مونده و چشمک میزنه و چراغ نوتیفیکیشن آبی رنگه... نمیدونم چیکارش کنم

    • 1397-12-17

      سلام


      گوشیتون رو یه فلش بکنید درست میشه


      موفق باشید

  • 115
  • جلال

    جلال 1397-12-17

    سلام یه گوشی سامسونگ مدل galaxy s3 دارم که مدت ۵ ساله کار میکنه. از یک سال پیش این گوشی به شدت هنگ میکرد. تا الان فکر کنم چهار بار فلش زدم . رام تک فایل و همچنین ۴ فایل هم بهش زدم. الان با رام چهار فایل کار میکنه. و مشکل هنگ شدنش حل نمیشه که نمیشه. یه مدت که باهاش کار میکنی به شدت هنگ میکنه و به کل از کار می افته. باید خیلی صبر کرد تا دوباره درست بشه. اصلا برنامه اضافی نداره. ویروس هم نداره. حافظشم خالی هستش. برنامه کلین هم براش نصب کردم تا اضافی ها رو حذف کنه. باتریشم تا عوض کردم یه باتری خوب انداختم روش. تاحالاهم نه ضربه دیده و نه یه قطره آب بهش خورده. خلاصه از نظر ظاهری صفر صفره.
    هر کاری بوده انجام دادم مثلا مدت زمان نمایش انیمیشن رو هم به ۰/۵ کاهش دادم تا سرعت ورود به صفحه برنامه ها افزایش پیدا کنه. اینطورم شده ولی هنوزم بدجور هنگ میکنه. موندم ببینم که مشکل از کجاست‌. لطفا راهنماییم کنین.

    • 1397-12-17

      سلام 


      گوشی شما خیلی قدیمیه و پیر شده، احتمالا مشکل از برد گوشیه (هارد، CPU، Ram)


      موفق باشید

  • 116
  • سوگل

    سوگل 1397-12-16

    گوشی من samsung Galaxy tab E هستش
    گوشیم جوری هنگ کرده بود که حتا صفحشم خاموش نمیشد ولی با رله حل شما کاملا درست شد خیلی ممنونم

    • 1397-12-16

      موفق باشید

  • 117
  • Ferryboat

    Ferryboat 1397-12-16

    سلام
    گوشی من نوت۲ هست،مدتیه که هر از گاهی که میزنم تو شارژ بلافاصله میزان شارژ شده ی زیادی مثل ۵۰یا۷۰% رو نشون میده و خب مشکلی هم نبود اما این بار که اینطوری شد چند دقیقه بعد شارژر رو در آوردم و داشتم تو با اینتر نت کار میکردم که گوشی کلا هنگ کرد رو یه صفحه ثابت موند من هم گذاشتمش کنار تا باتریش تموم شه و خودش خاموش شه ،وقتی خاموش شد دوباره وصلش کردم به شارژر و تقریبا همه چی عادی بود اما باز خودش خاموش شد و تو حالتی که ارم سامسونگ ظاهر میشه ثابت موند تااینکه یه صفحه سیاه نشون داد مدل دیتا های برنامه نویسی کامپیوتر که نوشته های رنگی داره که نوشته android system recovery و robot system و آخرش هم دو بار نوشته failed to mount/efs
    Invalid argument

    • 1397-12-16

      سلام


      گوشی رو یه بار فلش کنید احتمالا درست بشه اگه نشد مشکل از هارد گوشیتونه


      موفق باشید

  • 118
  • حسین

    حسین 1397-12-14

    ببخشید دوباره مزاحم شدم. میشه لطف کنید بفرمایید تعویض هارد j2 حدودا چقدر هزینه دارد؟

    • 1397-12-14

      سلام


      ما تعویض هارد این گوشی رو انجام نمیدیم

  • 119
  • حسین

    حسین 1397-12-13

    سلام. گوشی من j2 هست. از چند وقت پیش بعضی موقع خودبخود ریستارت میشد. تا اینکه امروز صفحش یه دفعه میرفت و رنگی میشد یا سفید میشدیا آبی یا قرمز.بعدش باید باطری رو در میاوردم. اما حالا تا روشن میکنم بعد دو سه ثانیه خاموش میشه. ریست فکتوری هم کردم درست نشد
    لطفا راهنمایی کنید. ممنون

    • 1397-12-13

      سلام


      هارد گوشی شما آسیب دیده و باید تعویض بشه 


      موفق باشید

  • 120
  • یانا

    یانا 1397-12-07

    سلام گوشی من خیلی هنگ میکنه هرکاری هم میکنم که با شرکت تماس بگیرم نمیشه چیکار بکنم مدل گوشی A7

    • 1397-12-07

      سلام 


      گوشیتون رو یه بار فلش 4 فایل کنید درست میشه


      موفق باشید

  • 121
  • باران

    باران 1397-12-05

    سلام گوشی من جی ۵ تو اب افتاده لمسیش کار نمیکنه چیکار باید کنم

    • 1397-12-05

      سلام دوست گرامی


      به احتمال زیاد باید تاچ و ال سی دی گوشی تعویض بشه. ممکنه با سرویس بشه درستش کرد ولی احتمالش کمه


      موفق باشید.

  • 122
  • Reza

    Reza 1397-12-05

    سلام گوشی من galaxy j2prime 2016 هستش.
    وقتایی که دارم کار میکنم با گوشی(فرق نمیکنه بازی یا تلگرام یا پیام نوشتن یا هرچی) یهو صفحه لمس و ۲تا کلیدای لمسی پایین صفحه بی عکس العمل میشن و کار نمیکنن(کلیدهای وولوم و قفل صفحه درست کار میکنه)!باید صفحه رو قفل کنم بعد باز کنم تا درست شه
    مشکل مال چیه؟

    • 1397-12-05

      سلام دوست عزیز


      ممکنه مشکل از آی سی تاچ گوشی شما باشه. 


      موفق باشید

  • 123
  • بهرام منصوری

    بهرام منصوری 1397-12-05

    سلام من یک گوشی سامسونگ گزند پریم دارم خاموش شد وقتی روشن کردم بالا نمیاد فقط کلمه سامسونگ نوشته شده تغییر نمیکنه

    • 1397-12-05

      سلام


      ابتدا گوشی رو فلش کنید اگه درست نشد باید هارد گوشی شما تعویض بشه


      موفق باشید.

  • 124
  • Reza

    Reza 1397-12-05

    سلام گوشی کم j7 pro هست نمیدونم چه اتفاقی واسش افتاد هنگ کرد و مجبور شدم که خاموش روشنش کنم . اما الان تو صفحه سامسونگ گیر کرده حتی خاموش هم نمیشه . حتی دکمه های پاور و کم کردن صدارو هم که میزنم باز همین اتفاق میافته .
    ممنون از سایت خوبتون

    • 1397-12-05

      سلام


      اول گشی موبایلتون رو فلش کنید اگه درست نشد مشکل از هارد گوشی شماست که باید تعویض بشه


      موفق باشید

  • 125
  • Mahnaz

    Mahnaz 1397-12-02

    سلام من گوشیم j7 prime چندتاازبرنامه هامو داخل گوشی پشتیبانی کردم گوشیم هنگ کردو خاموش و روشن شد یعنی تا روشن میشه بلافاصله خاموش میشه توروخدا کمکم کنید درست میشه ینی ؟؟؟
    نمیخوام ریستش کنم حافظمو لازم دارم عکسامو برنامه هام ....بعدش میتونم ریکاوری کنم ؟؟؟؟؟

    • 1397-12-02

      سلام


       اول به یک نرم افزار کار مراجعه کنید شاید بتونه اطلاعات رو براتون ذخیره کنه و بعد با فلش کردن گوشی رو راه بندازه اگه نشد مشکل از هارد گوشی شماست و باید هارد عوض بشه
      موفق باشید.

  • 126
  • Ali

    Ali 1397-11-30

    سلام خسته نباشی گوشی من سامسونگ a7 2017 هست وقتی گوشی رو میبردم بیرون میرفت به یه صفحه آبی رنگ می نوشت downloading و می موند خاموش روشن میکردم روی لوگوی سامسونگ می مونه بعد ۱۰ دقیقه بعد روشن میشه و گوشی کند کار میکنه دادم فلش زدن باز روی لوگوی سامسونگ می مونه باز میشه بازم هنگ میکنه

    • نفس

      نفس 1398-05-28

      سلام ممنون ازسایت خوبتون...سه روزه اینترنت گوشیموروشن میکنم گوشیم خاموش میشه وحتماباید توشارژباشه که نت وروشن کنم که اونم ج نمیدم بردم فلش زدن باطری عوض کردن بازم درس نشد ممنون میشم راهنماییم کنین

      • 1398-05-28

        سلام
        باید بررسی بشه تشریف بیارید به آدرس سایت
        موفق باشید

    • 1397-11-30

      سلام


      احتمالا فلش 4 فایل رو به درستی نزدن، اگه به درستی زده باشن و همچنان این مشکل رو داشته باشید احتمالا مشکل از هارد گوشی شماست که نیاز به تعویض یا تعمیر داره.


      موفق باشید

  • 127
  • nazi

    nazi 1397-11-28

    سلام گوشی من j7 هستش و وقتی گوشی‌ خاموش میشه میخوام روشن کنم نصب کننده برنامه برای من برنامه میفرسته و مجبورم نصب کنم و حتی رم رو خالی کردم برنامه میفرسته مسنویسه مشکل از تجزیه خواهشن کمکم کنید

    • 1397-11-28

      سلام 


      مشکل شما نرم افزاریه و احتمالا با یک reset factory از تنظیمات بشه حلش کرد. اول از گوشیتون یه بکاپ تهیه کنید و گوشی رو فرمت کنید درصورتی که مشکل حل نشد با فلش 4 فایل گوشی رو فلش کنید. فلش 4 فایل تمامی باگ ها و مشکلات نرم افزاری رو از بین میبره و گوشی رو تازه سازی میکنه.

  • 128
  • Mohammad

    Mohammad 1397-11-25

    سلام من گوشیم جی ۴ پلاس تازه یک ماهه که خریدم بعد جدیدا حس میکنم بعضی از برنامه هاش یه کم هنگ میکنه
    نمی دونم باید چه کارش کنم.اگه میشه راهنمایی کنید؟

    • 1397-11-25

      سلام وقت بخیر


      گوشی Galaxy J4 Plus یک گوشی نسبتا ضعیف از نظر سخت افزاریه و بستگی به اپلیکیشنی که ازش استفاده می کنید داره. می تونید فلش کردن گوشی رو امتحان کنید درصورتی که با فلش 4 فایل مشکل گوشی شما حل نشد از اونجایی که گوشی نو هست احتمالا توانایی گوشی شما بیشتر از این نیست.


      موفق باشید

  • 129
  • طاهره

    طاهره 1397-11-24

    با سلام گوشی من a7۲۰۱۶هستش ی دو سه هفته ای میشه وقتی گوشیم رو قفل میکنم برا باز شدنش هنگ میکنه و در حد نصف صفحه سفید و سیاه میشه خیلی میزنم تا صفحه بالا بیاد و اثر انگشت بزنم مشکلش چی میتونه باشه ممنون میشم اگه جواب بدین

    • 1397-11-24

      سلام 


      مشکل شما احتمالا به مدار تصویر مربوطه و باید با یک تعمیرکار که در تعمیر برد سامسونگ تخصص داره مشورت کنید.

  • 130
  • علی

    علی 1397-11-23

    با سلام و خسته نباشید.وقتی رم رو تو گوشی میزارم هنگ میکنه بر میدارم درست میشه ایا بدون فرمت کردن رم میشه ویروس کشی بشه

    • 1397-11-23

      سلام درورد بر شما


      مموری دیگه ای رو امتحان کنید در صورتی که مشکل پابرجا بود مشکل مربوط به نرم افزار گوشیه و اگه مشکلی نداشت می تونید از طریق کامپیوتر اطلاعات موجود رو خارج کنید و مموری رو فرمت کنید. ممکنه با ویروس کشی مشکل هنگ کردن حل نشه.


      موفق باشید

  • 131
  • Alireza

    Alireza 1397-11-21

    سلام گوشیم هر وقت خاموش روشن میشه هنگ میکنه علتش چیه
    گوشی بعضی وقت ها کند کار میکنه کمکم کنید
    سپاس

    • 1397-11-21

      سلام


      دوست عزیز شما مدل گوشی رو نگفتید ولی به احتمال زیاد مشکل شما نرم افزاریه و با فلش 4 فایل حل میشه درصورتی که حل نشد ممکنه مشکل از باتری، هارد یا CPU دستگاه باشه.


      موفق باشید

  • 132
  • reza

    reza 1397-11-21

    سلام میشه رم گوشی رو ارتقا داد ؟

    • 1397-11-21

      سلام


      هارد گوشی قابل ارتقاست ولی ارتقا رم گوشی ممکن نیست.

  • 133
  • محمد

    محمد 1397-11-19

    سلام گوشیمj7 2016هست از وقتی که اندرویدش ۸ شده خیلی هنگ میکنه چکار کنم

    • 1397-11-19

      سلام


      گوشی رو فلش کنید و از طریق فلش 4 فایل یک اندروید 8 مناسب دستگاهتون روی گوشی نصب کنید.

  • 134
  • Ramin

    Ramin 1397-11-19

    سلام خسته نباشین من گوشی جی ۴ پلاس رام ۲ و ۳۲ گیگ حافظه گرفتم
    اندروید ۸ ولی گوشیم یجورایی هنگ میکنه
    دو روز پیش خریدم
    و از خیلیا پرسیدم گفتن مشکل از اندروید ۸ هس برا رفعش چیکار میشه کرد

    • 1397-11-19

      سلام


      بستگی به اپلیکیشن هایی که استفاده می کنید داره. از اونجایی که گوشی شما از نظر سخت افزاری ضعیفه ممکنه به این دلیل باشه که توانایی گوشی شما بیشتر از این نباشه. برای اطمینان بیشتر یک اندروید 8 از طریق فلش 4 فایل روی گوشی نصب کنید.

  • 135
  • Mardin

    Mardin 1397-11-19

    سلام.ممنون از مطالب مفیدتون ،مشکل من رو حل کردید.

    • 1397-11-19

      سلام لطف دارید درصوت نیاز به مطالب جدید تر می توانید نظرات خود را برای ما ارسال کنید.


      موفق باشید

  • 136
  • شایان

    شایان 1397-11-19

    سلام. گوشی سامسونگ من پیشنهاد آپدیت نرم افزار داد. آپدیت انجام شد وبعد نرم افزار اینستال شد و بعد گوشی ری استارت. ولی در مرحله ری استارت باقی مانده و دیگر روشن نمی شود. حتی با درآوردن باتری هم روشن نشد.

    • 1397-11-19

      سلام وقت بخیر
      درست نصب نشده باید فلش کنید اگر مشکلش حل نشد از هارد دستگاه هست بیارید بررسی کنیم
      موفق باشید

  • 137
  • عرفان

    عرفان 1397-11-19

    سلام باتریم چرا زود شارژ تموم میکنه مشکل از گوشیمه یا باتریم ؟
    ممنون

    • 1397-11-19

      سلام وقت بخیر
      اول گوشی رو ببرید پیش نرم افزار کار فلس  فایل بزنه اگر مشکلش حل نشد بیارید بررسی کنیم
      موفق باشید

  • 138
  • محمدی

    محمدی 1397-11-19

    سلام گوشی من a7.2016 هس وقتی اینترنت رو روشن میکنم گوشیم هنگ میکنه هی میره جایی که برنامه های باز شده میرن صفحه میره میاد.فلش هم زدم رام هم زدم مشکل از چیه کمکم کنید ممنون.

    • 1397-11-19

      باید بیارید بررسی کنیم میتونه از آی سی های دستگاه باشه
      موفق باشید

  • 139
  • Elina

    Elina 1397-11-18

    سلام خسته نباشید من ۳ماهه گوشیمو گرفتم j 6 چن روزیه وقتی چت میکنم هنگ میکنه یا هندزفری بزارم صدا خود ب خود کم میشه باید از برنامه خارج بشم باز برم تا بشه...حافظشم خالیه ممنون میشم راهنمایی کنید

    • 1397-11-18

      سلام وقت بخیر
      ببرید پیش نرم افزار کار موبایل فلش 4 فایل بزنه رام جدید بریزه رو دستگاه
      موفق باشید

  • 140
  • مریم

    مریم 1397-11-17

    خدا خیرتون بده، سه ساعته گوشیم از کار افتاده بود. الان با راهنمایی شما درست شد.

  • 141
  • Ali

    Ali 1397-11-16

    سلام من گوشیم j7 prim نمیدونم چرا هر موقع میرم تو گوگل پلی همش میزنه اتصال اینترنتی خود را برسی کنید و نمیره لطفا کمک کنید

    • 1397-11-16

      احتمالا بدلیل فیلتر بودن باشه و شاید دسترسی توی ایران بسته شده

  • 142
  • علی

    علی 1397-11-15

    عالی ممنون

  • 143
  • کیان

    کیان 1397-11-14

    ممنون از مطالب خوب شما تشکر

  • 144
  • ali

    ali 1397-11-12

    باسلام خدمت مدیر عزیز بنده گوشیم grand neo هست به شدت کند شده بود با ریست فکتوری تا حدودی خوب شده بود ولی بعد یک ماه دوباره همون جوری به شدت کند هست به نظرتون با فلش زدن و نصب رام جدید مشکل حل میشه؟

    • 1397-11-12

      سلام وقت بخیر
      بله گوشی رو فلش بزنید رام جدید بریزید مشکلش حل میشه
      موفق باشید

  • 145
  • Nooshin

    Nooshin 1397-11-12

    سلام گوشی من j7.2015 است.بعد از اپدیت گوشیم روزی یکبار خود ب خود ری استارت میشه..یک بار هم فلش کردم درست نشد گفتن باید رام عوض بشه اینکارم انجام دادن ولی درست نشده..ممکن هست از هارد باشه؟

    • 1397-11-12

      سلام وقت بخیر
      بله امکان داره هارد دستگاه در حال خراب شدن باشه
      موفق باشید

  • 146
  • صادق

    صادق 1397-11-12

    باسلام من گوشی اس 5 دست دوم گرفتم.جدیدا بمحض اینکه به اینترنت متصل میشم درحالیکه هنوز برنامه ای رو هم اجرا نکرده ام (چه وای فای و چه اینترنت خودگوشی)گوشیم هنگ میکنه ولی هنگش ضعیف وگذرا هست وزمانی هم که برنامه ای رواجرا میکنم (خصوصا اینستاگرام) هنگ گوشی شدیدتر وطولانی تر میشه لطفا راهنمایی کنید که علت چی هست

    • 1397-11-12

      سلام وقت بخیر
      گوشی رو فلش 4 فایل بزنید مشکلش حل میشه
      موفق باشید

  • 147
  • Anahita

    Anahita 1397-11-10

    دستتون واقعاااااا درد نکنه.گاهی گوشیم ناجور هنگ میکنه طوری که کلا صفحه خاموش میشه و فقط آرم سامسونگ نمایش داده میشه الان این کارو انجام دادم دوباره روشن شد :-) @-}----

    • 1397-11-10

      موفق باشید

  • 148
  • parisa

    parisa 1397-11-06

    سلام گوشی من جی وان هستش گوشیم شارژ نداشت بخاطر همین زدم حالت ذخیره نیرو بدچند ساعت از حالت ذخیره در اوردم ولی برنامه هام نیس نه گالری نه موسیقی هیچی فقط میتونم با گوشی پیام بفرستمو زنگ بزنم

    • 1397-11-06

      سلام وقت بخیر
      بیارید بررسی بشه

  • 149
  • اریا مهرجو

    اریا مهرجو 1397-11-04

    سلام.گوشی من بعضی وقتا پشت هم بعضی وقتا خیلی به ندرت داری باهاش کار میکنی یدفعه خود بخود رو صفحه وایمیسته و هیچ دکمه ای و صفحه تاچ کار نمیکنه بعد از ۵ ثانیه خودش خاموش میشه باز روشن میشه یکی دو درصد از شارژش هم یهو کم میشه.مشکل چیه؟

    • 1397-11-04

      سلام وقت بخیر
      هارد دستگاه داره خراب میشه و باید تعویض بشه
      موفق باشید

  • 150
  • momeni

    momeni 1397-11-02

    سلام گوشی من j5 proهستش.گذاشتمش رو حالت پاور سیو یا همون حالت اضطراری ولی وقتی خواستم از اون حالت در بیارمش صفحه بعد از آرم سامسونگ دیگه بالا نمیاد.گوشی زنگ میخوره همه کار میکنه ولی جز صفحه ای که دکمه پاور رو نگه میداری صغثفحه دیگه ای نمیاد!!ممنون میشم راهنمایی کنین

    • 1397-11-02

      سلام وقت بخیر
      اول گوشی رو فلش کنید اگر مشکلش حل نشد بیارید سخت افزارش رو بررسی کنیم
      موفق باشید

  • 151
  • Maryam

    Maryam 1397-11-02

    سلام من گوشیم c9pro هستش گوشیم هنگ کرد و بعد خاموش شد یهو ارم سامسونگ هی میره هی میاد مشکلش چیه ممنون

    • 1397-11-02

      سلام وقت بخیر
      گوشی رو ببرید پیش نرم افزار کار موبایل اول فلش کنه گوشی رو و فایل جدید بزنه برای دستگاه اگر مشکلش باز هم حل نشد هارد گوشی مشکل داره
      موفق باشید

  • 152
  • محمد

    محمد 1397-10-29

    سلام
    ممنون از مطالب خوب و کاربردی که گذاشتید من گوشیم هنگ کرده بود با استفاده از مطالبتون تونستم راه اندازی مجدد بکنم

  • 153
  • masoud

    masoud 1397-10-29

    سلام. گوشیم A5 قدیمیه. موقع ریست فکتوری یه ارور میده که نمیتونه دستورات رو اجرا کنه. من وارد گزینه پاک کردن اطلاعات یوزرها میشم . انتخاب میکنم . بعدش ریبوت کردن سیستم رو انتخاب میکنم .اما بازم سیستم عامل بالا نمیاد و روی لوگوی سامسونگ گیر میکنه. مشکل چیه؟

    • 1397-10-29

      نرم افزاری هست مشکلش در تخصص ما نیست
      موفق باشید

  • 154
  • mehdi

    mehdi 1397-10-28

    سلام. خسته نباشید .گوشی من A500F هستش . تو صفحه ورود وقتی میخام پین بزنم خیلی کند میشه . اما وقتی قفل باز میشه دیگه مشکلی نیست. چرا اینجوری شده . ریست فکتوریم کردم درست نشد

    • 1397-10-28

      سلام وقت بخیر
      گوشی رو باید بدید به نرم افزار کار موبایل فلش 4 فایل بزنید
      موفق باشید

  • 155
  • TxT

    TxT 1397-10-27

    سلام ببخشید گوشی من مدلش سامسونگ s3هستش وسط کار کردن باهاش یهو خاموش شد و بعد هی خاموش روشن میشه فقط اون صفحه اول که مدل گوشی رو مینویسه میاره بعد خاموش میشه بعد همون کاری رو که بالا واسه ریست کردن گفتین رو میکنم یه صفحه میاد که هشدار میده ولی زودمیره نمیتونم بخونمش الان من چیکار باید کنم؟!!!

    • 1397-10-27

      سلام وقت بخیر
      گوشی رو باید بدید به نرم افزار کار بدید
      موفق باشید

  • 156
  • Sayeh

    Sayeh 1397-10-26

    سلام وقتتون بخیر
    ببخشید گوشی من سامسونگ G5 هس و جدیدا وقتی در حین کار شارژ باطری به ۲۸ درصد میرسه گوشی هنگ میکنه و کلی پنجره باز میکنه و وای فای و روشن میکنه و تو لیست تماسهام میره و ... هیچ کاری هم نمیشه کرد جز اینکه باطری و بکشم یا خودش خاموش شه اگرهم تو این شرایط ب شارژ وصلش کنم همچنان غیرقابل استفاده میمونه .. بازگشت ب تنظیمات کارخانه هم زدم ولی درست نشد... میشه دلیلشو بفرمایید. ممنونم از راهنماییتون

    • 1397-10-26

      سلام وقت بخیر
      گوشی رو بدید به نرم افزار کار با باکس فلش بزنه اگ مشکلش حل نشد باتری تعویض کنید
      موفق باشید

  • 157
  • mahdi

    mahdi 1397-10-25

    سلام من گوشیم نوکیا وان هستش درست آپدیت کردم اما هنگ می‌کنه به اینترنت وصل میشه مشکلش چیه

    • 1397-10-25

      سلام وقت بخیر
      گوشی رو باید ببرید پیش نرم افزار کار موبایل فلش کنید
      موفق باشید

  • 158
  • محمدی

    محمدی 1397-10-25

    سلام خسته نباشید

    گوشیمو که مدل a7 2016 با دکمه پاور و ولوم ریست زدم ولی وقتی صفحه wipe recetاومد زدم بله سر صفحه دانلود گیر کرده مشگلش چی هست با فلش حل میشه
    تشکر از پاسختون

    • 1397-10-25

      سلام وقت بخیر
      بله فلش بزنید درست میشه
      موفق باشید

  • 159
  • علی

    علی 1397-10-22

    سلام گوشیa5دارم یهوخیلی داغ میکنه وتوبرنامه هنگ میکنه.کلیدپاوروزدم درست شدولی اگه دوباره این مشکل پیش امدچکارش کنم برنامه ی سنگین هم ندارم

    • 1397-10-22

      سلام وقت بخیر
      گوشی رو ببرید پیش نرم افزار کار فلش کنه
      موفق باشید

  • 160
  • سیده سحر حسینی  پول

    سیده سحر حسینی پول 1397-10-21

    سلام گوشیم هنگ کرده فقط به شارژ میزنم روشن میشه ولی اصلا لمسش کار نمیکنه چه کار باید انجام بدم سامسونگ j2 کمتراز یکساله خریدم

    • 1397-10-21

      ببرید پیش نرم افزار کار موبایل در تخصص ما نیست

  • 161
  • Ngin

    Ngin 1397-10-21

    سلام تبلت من Samsung galaxy tab A هست و الان چند روزه هنگ کرده یعنی خودش خودکار عمل میکنه و کند شده
    مشکلش چیه؟ چند باری هم ریسیت کردم ولی فایده نداشت

    • 1397-10-21

      ببرید پیش نرم افزار کار موبایل در تخصص ما نیست

  • 162
  • محمدرضا

    محمدرضا 1397-10-21

    سلام وقتتون بخیر. من یه اس۷اج دوسیم کارت دارم که مدتی هست هنگ میکنه و داغ میشه و ریست میشه. حتی گاهی روی لوگو سامسونگ یا لوگوی اندروید قبل از بوت کامل گیر میکنه و باز ریست میشه و بعد از مدتی وارد اندروید میشه. مشکل از نرم افزار نبود. باتری هم تعویض شد ولی بازهم همین مشکل هست. چکار باید بکنم؟ پیشاپیش ممنون از راهنمایی های مناسبتون

    • 1397-10-21

      هارد دستگاه مشکل داره

  • 163
  • نگین

    نگین 1397-10-21

    سلام ببخشید من گوشیم سامسونگ s3 هستش از دیروز تا حالا یهو گوشی هنگ میکنه و نه لمسش کار میکنه و نه دکمه هاش .خاموشم نمیتونم بکنم بعد مجبورم ک باتریشو در بیارم و دوباره بزارم و گوشی رو روشن کنم بعد تا یکی دوساعت گوشیم خوبه دوباره همینجور میشع. نمیدونم چیکارش کنم

    • 1397-10-21

      ببرید پیش نرم افزار کار موبایل در تخصص ما نیست

  • 164
  • محمد

    محمد 1397-10-21

    سلام ی گوشی سامسونگ گرند پریم دارم الان دو روزه هنگ میکنه مثلا میزنی روی گزینه ای بالا نمیاره بعد خاموش روشن میکنم درست میشه خود به خود خامش میشه.

    • 1397-10-21

      ببرید پیش نرم افزار کار موبایل در تخصص ما نیست


  • 165
  •  ali r@za

    ali r@za 1397-10-21

    سلام گوشیم j7پرایم ۲۰۱۷ هست داغ اومده بود هنگ کرده هیچ کاری نمیکنه چکار کنم

    • 1397-10-21

      ببرید پیش نرم افزار کار موبایل در تخصص ما نیست

  • 166
  • nima

    nima 1397-10-16

    سلام خسته نباشید گوشی من هنگام روشن شدن هنگ کرده آرم سامسونگ امده همینجوری مونده روشن نمیشه چیکار کنم

    • 1397-10-16

      سلام وقت بخیر
      گوشی رو فلش بزنید اگر مشکلش حل نشد هارد یا cpu دستگاه مشکل دارع
      موفق باشید

  • 167
  • طیب غلامی

    طیب غلامی 1397-10-15

    سلام خسته نباشید.ببخشید من گوشی گلکسی j5 pro 2017 بادوربین عقب وجلو پنج مگاپکسل .8 گیگابایت حافظه با بدنه که فلزی نیست دارم.حافظه اش هم پر نیست.تازه هم فلش زدم اما خیلی کند کار میکند روی برنامه که میروم همش هنگ میکند . از چند نفرهم پرسیدم.گفتند که مدل گوشی همینطوری است! نمیدانم چکار کنم .بنظر شما اگر امکان درست کردنش هست لطف فرمایید راهنمایی کنید ممنون تان میشوم .

    • 1397-10-15

      سلام
      باید بیارید بررسی بشه دستگاه

  • 168
  • حامد

    حامد 1397-10-12

    سلام
    یه راهنمایی ازتون می خواستم
    گوشی سامسونگ بهتره یا هواوی
    می خوام یه گوشی بگیرم از کدوم برند بگیرم
    راهنمایی کنید
    خیلی ممنون

    • 1397-10-12

      سلام
      نظری نمیتونم بدم بستگی به سیلقه خودتون داره
      موفق باشید

  • 169
  • ساناز

    ساناز 1397-10-10

    سلام من یه برنامه نصب کردم و وقتی رفتم تو برنامه گوشی همونطور موند رو برنامه گوشی خاموش میشه ولی از حالت برنامه نمیره بیرون لطفا یه راه حلی به من بگید من درستش کنم ممنون

    • 1397-10-10

      سلام


      گوشی باید فلش بشه. موفق باشید

  • 170
  • یوسف

    یوسف 1397-10-09

    سلام
    ممنون از مطالب خوب و کاربردی که گذاشتید من گوشیم هنگ کرده بود با استفاده از مطالبتون تونستم راه اندازی مجدد بکنم

  • 171
  • مصطفی

    مصطفی 1397-10-08

    سلام و درود .من a9 2016 راضیم ازش فقط نت رو تا روشن میکنم میرم ایستگرام یا تلگرام یه ۱۵ ثانیه پشت صفحه سیاه میشه بعد درست میشه تا چند دقیقه بعد که همچنان باهاش کار میکنم همینجوری میشه چنددقیقه یه بار تا وقتی روشنه .خواهش میکنم راهنمایی کنید

    • 1397-10-08

      سلام


      گوشی رو فلش کنید مشکلش حل میشه
      موفق باشید

  • 172
  • Erfan

    Erfan 1397-10-07

    سلام گوشی من سامسونگ j2 است یه روز که روشنش کردم صفحش سیاه بود و بعد از چند دقیقه دوباره خاموش شد و هی همین طور روشن و خاموش میشه تا شارژ باتری کامل تموم شه لطفا کمکم کنید

    • 1397-10-07

      سلام وقت بخیر
      باید بیارید گوشی رو ببینیم و بررسی کنیم


      موفق باشید

  • 173
  • ناصر

    ناصر 1397-10-05

    سلام
    من حدود دو ماهه یه گوشی جی شش گرفتم خیلی زیاد هنگ میکنه برنامه خاص و سنگینی هم روش ندارم تازه هم آپدیت کردم باز درس نشد . یه قسمت از صفحه نمایشش هنگ میکنه برا چن ثانیه . به عنوان مثال تو صفحه کیبوردش طرف چپش برا چن ثانیه هنگ میکنه ولی طرف راستش کار میکنه . مشکلش از چی میتونه باشه ؟

    • 1397-10-05

      سلام وقت بخیر
      میتونه از ال ی دی باشه پیشنهاد من اینه برای اینکه زیاد هزینه نکنید اول گوشی رو فلش کنید اگر مشکلش حل نشد بیارید سخت افزاریش رو بررسی کنیم


      موفق باشید

  • 174
  • حاج علی

    حاج علی 1397-10-04

    بابا دمت گرم.عالیییییییییییییییییییییییی بود

  • 175
  • Alireza

    Alireza 1397-10-03

    نرافزار های به که زیاد باهش کاد نداشتمو پاک کردم و چیزای دیگه ایو که لازم نداشنم پاک کردم ولی باز یه کوچولو هنگ میکنه
    راه حل چیه

    • محمد علی

      محمد علی 1398-07-09

      سلام من گوشیj7 2015 است بعضی از وقتها کلید برگشت گیر داره یه بار هم فلش کردم چکار کنم راهنمایی کنید ممنون

      • 1398-07-09

        سلام. مکل نرم افزاری هستش

    • 1397-10-03

      سلام وقت بخیر
      باید ببرید پیش نرم افزار کار موبایل فلش 4 فایل بزنه گوشی رو. تاکید کنید فلش 4 فایل


      موفق باشید

  • 176
  • میلاد

    میلاد 1397-10-02

    با سلام
    گوشی من سامسونگ گلکسی نوت ۴ هستش، مدتیه یهو هنگ میکنه، گاهی هنگ های کوچیک گاهی هم هنگ هایی که باعث خاموش و روشن شدن خودبخود گوشی میشه، ریست فکتوری کردم، فلش کردم اثری نداشت، باتری هم چک کردم سالم بود
    میشه لطفا کمکم کنید و بگین اگر ایراد سخت افزاریه مربوط به کدوم قطعست؟
    ممنون از سایت خوبتون

    • 1397-10-02

      سلام وقت بخیر
      یا هارد یا سی پی یو مشکل داره باید بیارید بررسیش کنیم


      موفق باشید

  • 177
  • رضا

    رضا 1397-10-01

    سلام من گوشی جی 2 پرو دو روزه خریدم یه مشکل جزئی داره . موقعی که دو یا سه پیام از یه نفر یا یه مقصد برام میاد باز نمیشه و کلا از پیام رسانی خارج میشه.مشکلش چیه ممنون

    • 1397-10-01

      سلام وقت بخیر
      مشکل نرم افزاری داره گوشی رو ببرید پیش نرم افزار کار موبایل فلش کنه گوشی رو


      موفق باشید

  • 178
  • عبدالحی

    عبدالحی 1397-09-26

    سلام .
    ممنون از سایت خوبتون.
    گوشی من s3 نئو دو سیم می باشد.رو حالت عادی هنگی نداره ولی به محض اینکه اینترنت گوشی رو فعال می کنم هنگ می کنه دوربین رو باز کنم بعد دو ثانیه میاد بیرون.
    کیبورد ش هم از کار می افته. با دکمه هوم میام بیرون بعد که برنامه رو باز میکنم کار میکنه به نظر شما مشکل از چی؟
    ریست ففکتوری هم فایده نداشت.

    • 1397-09-26

      سلام وقت بخیر


      گوشی رو ببرید پیش نرم افزار کار فلش 4 فایل بزنه


      موفق باشید

  • 179
  • محمد

    محمد 1397-09-24

    سلام من گوشیم جی سون ۲۰۱۵ هست دو روز پیش فلشش کردم بعد از اون یه چند باری خود به خود خاموش شد مشکلش چیه ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • 1397-09-24

      سلام وقت بخیر
      ببرید پیش نرم افزار کار با دستگاه فلش بزنه اگر حل نشد مشکلش بیارید سخت افزارش رو بررسی کنیم


      موفق باشید

  • 180
  • حجت

    حجت 1397-09-24

    سلام.وقت بخیر.گوشی منa3 2015 هست.خیلی هنگ میکنه.مخصوصا وقتی میرم تو اینستا.طوری ک کلا نمیشه کار کرد.دو بارم فلش زدم بر طرف نشده.میشه راهنماییم کنید چیکار کنم.ممنون میشم

    • 1397-09-24

      سلام وقت بخیر
      گوشی رو دستی نباید فلش کنید ببرید پیش نرم افزار کار موبایل بگید فلش 4 فایل بزنه حتمن هم تاکید کنید که 4 فایل بزنه


      موفق باشید

  • 181
  • وحید

    وحید 1397-09-24

    سلام خسته نباشید
    گوشی من j7 وقتی گوشی روی ۱۴ تا ۱۰ درصد میره خود به خود خاموش میشه و روشن میشه و وارد اندروید نمیشه و هی بوت میشه
    بعد یه مشکل دیگه وقتی نور گوشیو خیلی کم میکنم یه قسمت صفحه پر میزنه میشه راهنمایی کنین؟

    • 1397-09-24

      سلام وقت بخیر


      گوشی رو ببرید مرکز نرم افزاری فلش 4 فایل بزنن گوشی رو مشکلش حل میشه


      مشکل خالی شدن شارژش هم شاید حل شد اگر نشد باید باتری تعویض کنید

  • 182
  • محدثه

    محدثه 1397-09-24

    سلام وقت بخیر گوشی من سامسونگ j5 خاموش شده خطای warningمیده روشن نمیشه مشکلش چیه ممنون

    • 1397-09-24

      سلام وقت بخیر
      باید گوشی رو بیارید یا ارسالش کنید به آدرس دفتر بررسی بشه


      موفق باشید

  • 183
  • فرزاد

    فرزاد 1397-09-19

    سلام گوشی من a5 2015 هستش ،ی چندوقتی دکمه کم کردن صداش کار نمیکرد بعد خودش خوب شد بعد وقتی روشن بود شارژ نمیکرد اونم خودکار درست شد و حالا خیلی دیر شارژ میکنه بنظرتون مشکلش چیه؟کمک کنین ممنون میشم

    • 1397-09-19

      سلام وقت بخیر
      گوشی رو بدید به نرم افزار کار فلش کنه اگر مشکلش حل نشد بیارید سخت افزاریش رو چک کنیم


      موفق باشید

  • 184
  • فاطمه

    فاطمه 1397-09-19

    سلام.گوشی من galaxy a5هست. موقع دیدن یه ویدئو تو گوشیم زومش کردم کل صفحه گوشی به رنگ سبز دراومده بامستطیلی که زوم توصفحه نشون میده. دیگه نه دکمه پاورکارمیکنه نه تاچش.بیشتراز۳۰ثانیه هم پاورو نگه داشتم اماحتی خاموشم نمیشه.ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

    • 1397-09-19

      سلام وقت بخیر


      مشکل نرم افزاری هست باتری رو در بیارید دوباره جا بزنید درست نشد گوشی رو ببرید پیش نرم افزار کار فلش کنید و اندروید جدید بریزید درست میشه


      موفق باشید

  • 185
  • علی

    علی 1397-09-17

    سلام گوشی منj7 است صفحه قفل شده و هرچه رمز و وارد می کنم میزنه رمز اشتباه است

    • 1397-09-17

      به نرم افزار کار نشون بدید در تخصص ما نیست


      موفق باشید

  • 186
  • sana

    sana 1397-09-16

    سلام وقتتون بخیر گوشی من سامسونگ s7 اج هست چن وقت پیش هنگ کرده بود و خاموش شد و چون من همیشه با اثر انگشت قفلشو باز میکردم رمزشو فراموش کردم ...راهی هست که بتونم بازش کنم ؟ در ضمن نمیخوام اطلاعات گوشیم از بین بره و اگ ریستش کنم چجوری میتونم ریکاوریش کنم؟ ممنون میشم از کمکتون

    • 1397-09-16

      سلام


      مربوط به نرم افزار هست با یه نرم افزار کار مشورت کنید

  • 187
  • محمدمهدی

    محمدمهدی 1397-09-12

    سلام
    اول که گوشیم رو روشن میکردم،میومد روی لوگوی سامسونگ و ریستارت میشد،الان فقط روی لوگویِ سامسونگ قفل میکنه،باید چیکار کنم؟!

    • 1397-09-12

      هارد گوشی مشکل داره باید اقدام به تعویض هارد کنید


      موفق باشید

  • 188
  • ملیکا

    ملیکا 1397-09-11

    سلام
    من گوشیم اس فایوه رسیدش هم کردم هیچی هم توش نیست ولی باز هنگ میکنه اصلا نمیشه باهاش کاری انجام داد خیلی بد هنگ میکنه رسما زده ب سرش

    • 1397-09-11

      سلام وقت بخیر


      بیارید بررسیش کنیم مشکلش قابل حل شدن هست


      موفق باشید

  • 189
  • سجاد

    سجاد 1397-09-10

    باسلام،گوشی من S2 plus GT i9105pهست خود به خود رو آرم گوشی گیر کرده بود و بالا نمیومد به شکل دستی factory reset کردم و بعدش اوتو آپدیت کردم گوشی بالا میاد ولی هر ازگاهی هنگ میکنه(یا خودبه خود ریستارت میشه یا هنگ میکنه صفحه روشن باقی میمونه )ومخصوصا حین پلی کردن کلیپ بعد از 10-20ثانیه هنگ میکنه.(حین کار با براوزرها به ندرت وخیلی دیر هنگ میکنه). مجدد با رام چهارفایله هم فلش زدم ولی مشکل بازم هست میشه راهنمایی بفرمایید چیکار میشه کرد؟؟

    • 1397-09-10

      سلام وقت بخیر


      گوشی رو ببرید بدید نرم افزار کار موبایل فلش بزنه مشکلش حل میشه اگر حل نشد هارد گوشی آسیب دیده


      موفق باشید

  • 190
  • محمد

    محمد 1397-09-09

    سلام.گوشی من htcone max و ی مدت فقط ریست میشد و تا آرم htc بالا میومد ولی دوباره از اول خاموش میشد وباز اینجوری میشد برای چن روز خاموش نگهش داشتم ولی وقتی زدم شارژ دیدم روشن شد و صفحه منو ذو آورد ولی دکمه ولوم و پاور کار نمیکنه و گوشی خود ب خود صداش کم وزیاد میشه من میبرمش رو صدا بلند ولی خودش میاد رو ویبره.البته برا اینکه صفحه رو روشن کمم میشه اینکارو انجام بدم ولی میخوام صفحه رو ببندم دکمه پتور گار نمیکنه .ببخشید طولانی شد .ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

    • 1397-09-09

      سلام


      احتمالا گوشی یا آب خورده یا ضربه بیارید بررسیش کنیم


      موفق باشید

  • 191
  • ایزد

    ایزد 1397-09-08

    سلام من گوشیم s6 ایج پلاس هستش تو شارژ بود که هنگ کرد و هیچ فرمانی نمیگیره الان فقط چراغ شارژ قرمز رنگش روشنه لطفا کمکم کنید ممنون میشم.

    • 1397-09-08

      سلام وقت بخیر


      گوشی رو فلش بزنید اگر مشکلش حل نشد بیارید سخت افزاریش رو بررسی کنیم


      موفق باشید

  • 192
  • ایمان

    ایمان 1397-09-06

    سلام گوشی من هنگ کرده نه خاموش میشه نه روشن نه شارژ میگیره چکارش کنم. باطریشم سرخود باز نمیشه j5 2017 هست.
    متشکر

    • 1397-09-06

      سلام


      گوشی رو فلش کنید


      موفق باشید

  • 193
  • Ghasem

    Ghasem 1397-09-06

    سلام. گوشی نوت4 دارم، از 3 ماه قبل هر از چندگاهی هنگ میکرد و ریستارت میشد. بعد چند مدت هم دفعاتش زیاد شد و هم تعداد ریستارت در هر هنگ کردن. 3 بار هم فلش کردم اما جدیدا بدون اینترنت هیچ مشکلی نداره..همینکه اینترنت استفاده کنم هنگ میکنه..

    • 1397-09-06

      سلام وقت بخیر
      هارد دستگاه مشکل داره


      موفق باشید

  • 194
  • ساواش

    ساواش 1397-09-06

    مرسی از سایت عالیتون.فقط من گوشیم سامسونگه تا یه ساعت پیش دکمه ی برگشتش کار میکرد یهو دیگه از کار افتاد بقیه ی دکمه ها کار میکنن بجز دکمه ی برگشت.باید چیکار کنم؟

    • 1397-09-06

      سلام وقت بخیر
      نرم افزار بزنید اگر مشکلش حل نشد باید تاچ ال سی دی تعویض بشه
      موفق باشید

  • 195
  • Rzgar

    Rzgar 1397-09-05

    سلام.من یک گوشی سامسونگ گراند پریم پرو دهرم.تازه خریدم ولی در قسمت پیام مشکل دارم .بعضی وقتی پیام هارو باز نمی کنه هنگ می کند نمی دونم دلیلیش چیه

    • 1397-09-05

      ببرید پیش نرم افزار کار موبایل فلش  فایل بزنه دستگاه رو
      موفق باشید

  • 196
  • هادی

    هادی 1397-09-05

    سلام با عرض خسته نباشید. گوشی من سامسونگ جی7و 2015 هستش اندروئید هست. وقتی با گوشی کار میکنم یا برنامه گوشی تند تند میگیره ول میکنه. هنگ میکنه.سه هفتس تنظیمات کارخانه ای زدم

    • 1397-09-05

      سلام وقت بخیر
      ببرید پیش نرم افزار کار گوشی رو فلش  فایل بزنه باگ های نرم افزاری برطرف بشه
      موفق باشید

  • 197
  • ل

    ل 1397-09-03

    سلام گوشی من سامسونگ j7هستش بعضی وقتا که تندتند کار میکنم یه ذره هنگ میکنه و دیر میاره میشه بگین مشکل از کجاس

    • 1397-09-03

      سلام وقت بخیر
      مشکل نرم افزاری داره باید گوشی رو فلش بزنید


      موفق باشید

  • 198
  • علی

    علی 1397-09-03

    خیلی ممنون کمک رهنمایی سایت تون

  • 199
  • Mina

    Mina 1397-08-30

    سلام گوشی s7سامسونگ هست هنگ میکنه بد خودکار خاموش میشه بد خاموش شدن لوگو سامسونگ میاد دیگه بیشتر از این جلو نمیره نمیاد بالا فلش هم زدم درست نشد

    • 1397-08-30

      هارد گوشی مشکل داره باید تعویض بشه

  • 200
  • فریده

    فریده 1397-08-28

    سلام من گوشی نت 3دارم یه مدته هنگ میکرد حتی موقعی که نت روشن میکردم خاموش میشد شارژ داشت ولی میزدصفر چندبارکارخانه زدم ولی الان باز کلا خاموش شدزدم شارژصد شده ولی روشن میکنم رو لوگوسامسونگ میمونه لطفاراهنماییم کنید.ممنون

    • 1397-08-28

      سلام وقت بخیر
      مشکل از هارد گوشی هست باید هارد تعویض کنید
      موفق باشید

  • 201
  • حامد

    حامد 1397-08-25

    سلام لومیا925هنگام تماس انتن قطع میشه لطفا راهنمایی کند . ممنونم

    • 1397-08-25

      سلام وقت بخیر
      میتونه نرم افزاری باشه اول نرم افزارش رو چک کنید اگر اون نبود بررید یجا که تخصصی روی برد های ماکروسافت کار میکنن
      موفق باشید

  • 202
  • حامد

    حامد 1397-08-25

    سلام گوشی گرند پرایم دارم زیاد هنگ میکنه چند بار هم فلش کردم ولی درست نشد لطفا راهنمایی کنید

    • 1397-08-25

      سلام وقت بخیر
      احتمال داره مشکل از تاچ باشه
      موفق باشید

  • 203
  • Amir

    Amir 1397-08-21

    مطلب بسیار کاربردی بود سپاس

  • 204
  • محمد رضا بهشتی

    محمد رضا بهشتی 1397-08-20

    سلام الان مدتیه که دکمه های فیزیکی گوشی اس 4 سامسونگم دیر واکنش نشان می دهد و باید چند بار فشار دهم تا گوشی فعال شود .... بنظر مشکل کجاست ایا با فلش کردن درست می شود یا اشکال مکانیکی دارد ؟؟؟ سپاسگذارم

    • 1397-08-20

      سلام وقت بخیر
      بله مراجعه کنید به نرم افزار کار موبایل گوشی رو فلش کنه براتون مشکلش حل میشه


      موفق باشید

  • 205
  • فاطمه

    فاطمه 1397-08-20

    سلام وقت به خیر.گوشی من مشکل پیدا کرده و وقتی نت گوشی را روشن می کنم یا به وای فای وصل میشم هنگ میکنه مدلش note 2 هست . ممنون میشم کمکم کنید.

    • 1397-08-20

      سلام وقت بخیر


      احتمال زیاد مشکل نرم افزاری هست مراجعه کنید به نرم افزار کار موبایل 


      موفق باشید

  • 206
  • zeynab

    zeynab 1397-08-18

    سلام گوشی من j1 است من وقتی روم میکنم تا سامسونگ میاد ولی بقیش نمیاد چیکار کنم

    • 1397-08-18

      سلام وقت بخیر
      مراجعه کنید بع نرم افزار کار فلش 4 فایل بزنه اگر مشکلش حل نشد مشکل از هارد دستگاه هست و باید تعویض بشه


      موفق باشید

  • 207
  • مبین

    مبین 1397-08-17

    سلام من j5 دارم .یبار باتریش باد کرد عوضش کردم که اعصابمو خورد کرده .خیلی زود شارژش تموم میشه و اصن تو هیچ سفری به دردم نمیخوره.دیرم شارژ میکنه .وقتی شارژم ب 30% برسه خود به خود برنامه هارو باز میکنه بعد میبنده ، پرده رو میاره پایین یا کلا خاموشش میکنه .چیکار کنم لطفا کمک کنید (البته آپدیتش نکردم و همون 5.1.1 میتونه تقصیر این باشه )

    • 1397-08-17

      سلام


      گوشی رو ببرید پیش نرم افزار کار موبایل فلش 4 فایل بزنه و دستگاه رو آپدیت کنه. و سیع کنید گوشی بیش از اندازه توی شارژ نباشه شارژش که فول شد از شارژ بکشید که باتری گوشی یا مسیر شارژ گوشی مشکل پیدا نکنه
      موفق باشید

  • 208
  • زینب

    زینب 1397-08-17

    با سلام و ممنون بابت اطلاعات خوبتون. گوشی من سامسونگ هست. نرم افزار سنگین ندارم روش و حافظه اش هم پر نیست و اطلاعات اضافی رو هم زود به زود پاک میکنم. ولی هر بار که میزنم به شارژ گوشیم هنگ میکنه و سرعت تایپش میاد پایین. ممنون میشم راهنماییم کنید

    • 1397-08-17

      مشکل از کابل شارژتون هست کابلتون رو تعویض کنید اگر مشکلش حل نشد به مرکز تعمیرات موبایل برای عیب یابی دستگاه مراجعه کنید


      موفق باشید

  • 209
  • روژین

    روژین 1397-08-16

    سلام
    من گوشیم نمیدونم چش شده روی صفحه ی اصلی وایساده لطفا یه راه حل

    • 1397-08-16

      گوشی رو ریست فکتوری یا فلش کنید
      موفق باشید

  • 210
  • Reyhan

    Reyhan 1397-08-15

    سلام ..گوشی من خیلی وقته هنگ میکنه فلش و ریست کردم قبلا اما مادامی که برنامه تو گوشیم نبود به سرعت برق بود اما تا برنامه نصب کردم مدام هنگه تلفن زنگ میخوره چندبار باید بکشم تا ج بدم تو پیام ها میرم یهو میگه برنامه شما با مشکل روبروعه باز نمیکنه تو اینستا و تلگرام هم همیشه هنگ میکنه صفحه سیاه میشه بعد تا ده دقیقه بیکار میمونه حتی گاهی هنگ میکنه دکمه وسط رو میزنم اونم اینجور مواقع اصلا کار نمیکنه حتی از هواوی هم بدتر لطفا راهنماییم کنید چکار کنم

    • 1397-08-15

      باید مراجعه کنید به نرم افزار کار موبایل براتون فلش 4 فایل بزنه با دستگاه اینطوری مشکل گوشی حل میشه


      موفق باشید

  • 211
  • ممم

    ممم 1397-08-13

    سلام موبایل من گلکسی س۳ هستش و بعد روشن کردن بلافاصله بعد ۵ ثانیه هنگ میکنه و خوب نمیشه چیکار باید کرد حافظم پر نیست

    • 1397-08-13

      اندروید قابلیت پیر شدن داره تشریف ببرید پیش نرم افزار کار موبایل براتون گوشی رو با دستگاه فلش کنه 


      موفق باشید

  • 212
  • محمود

    محمود 1397-08-12

    سلام خسته نباشی گوشی من گرند پرایم پرو هستش تازه خریدمش بعضی وقتی که پیام میاد رو گوشیم میخوام بازش کنم هنگ میکنه .فقط هم پیامای همراه اول اینجوری میشه .

    • 1397-08-12

      مشکل نرم افزاری هست مراجعه کنید به نرم افزار کار


      موفق باشید

  • 213
  • سالار

    سالار 1397-08-11

    سلام ببخشید من وقت اس مس نوشتن یه کلمه مینویسم فورا میگه برنانه متوقف شد نمیتوتم بفرستم گوشیمj5pro

    • 1397-08-11

      سلام وقت بخیر
      مشکل نرم افزاری داره به نرم افزار کار موبایل برای فلش کردن گوشی مراجعه کنید


      موفق باشید

  • 214
  • محمد

    محمد 1397-08-09

    سلام. یک دنیا ممنون. واقعاً به دردم خورد.

  • 215
  • سحر

    سحر 1397-08-07

    سلام گوشی من GT-S6312 هست از دستم افتاد الان روشن میشه و هنگ کرده تاچش بیشتر اوقات کار نمیکنه قبل از افتادن هم همینطوری میشد ولی الان بیشتر

    • 1397-08-07

      سلام
      یا تاچ دستگاه مشکل داره یا ای سی تاچ دستگاه باید تعویض بشه


      موفق باشید

  • 216
  • ss

    ss 1397-08-05

    سلام خسته نباشید
    گوشی من a7 2017 هستش چندروزه مدام هنگ میکنه و وقتی خاموشش میکنم و بعد روشن میکنم مینویسه اندروید درحال اجراست و صفحه هم سبز میشه و طول میکشه صفحه بالا بیاد
    مشکل چیه؟

    • 1397-08-05

      سلام وقت بخیر
      باید به یک نرم افزار کار برای آپدیت دستگاهتون مراجعه کنید


      موفق باشید

  • 217
  • محجوب

    محجوب 1397-08-02

    سلام موبايل من مدل اس سون ادج هستش و خاموش شده بود .زماني كه به شارژ زدم شارژ نميشد و ارور ميداد
    الان يك صفحه اومده كه نوشته در حال دانلوده و مشخصات گوشي و كارخونه سازنده رو نوشته و اصلا نه خاموش ميشه نه روشن
    علتش رو ميدونيد؟؟

    • 1397-08-02

      سلام وقت بخیر
      مشکل نرم افزاری هست گوشیتون رو بدید دست نرم افزار کار موبایل
      موفق باشید

  • 218
  • همتا

    همتا 1397-08-02

    سلام گوشی من سامسونگ جی سون چن وقته ک باهاش کار میکنم تو یه صفحه هنگ میکنه و همونزوری میمونه دیگ ن میتونم خاموشش کنم ن هیچی فقد باید باتریشو دربیارم و دوباره بزارم تا کار کنه یا صفحش خاموش میشه و همونطور میمونه کلا فقد باید باتریشو درارم و دوباره برارم تا بیاد نمیدونم دیگ چیکار کنم همش اینطوری میشه هر پنج دیقه ک استفاده میکنم اینجوریه میدونین چش شده ؟

    • 1397-08-02

      سلام وقت بخیر
      مشکل مربوط به نرم افزار گوشی هست که در نخصص ما نیست گوشی رو ببرید پیش نرم افزار کار موبایل
      موفق باشید

  • 219
  • Hadi

    Hadi 1397-07-28

    سلام وقت باید
    من یه گوشی گلکسی J5 2015 دارم به طور اشتباهی گزینه قفل knox رو روشن کردم و خاموش شد ولی وقتی روشن میشه فقط سامسونگ و اسم گوشی میاد و هنگ میکنه و دوباره زیست میشه مشکل از چیه؟؟؟

    • 1397-07-28

      سلام وقت بخیر
      احتمال زیاد مشکل نرم افزاری هستش اول نرم افزارش رو چک کنید اگر مشکل برطرف نشد بیارید سخت افزاریش رو بررسی کنیم
      موفق باشید

  • 220
  • سعید

    سعید 1397-07-27

    سلام.گوشی من گلکسی آلفا ست.معمولا روزی یک تا سه بار و اکثرا در حالت استند بای خود به خود خاموش میشه و حداقل تا نیمساعت به هیچ وجه روشن نمیشه.چکار کنم؟ممنون از راهنماییتون.

    • 1397-07-27

      سلام وقت بخیر
      گوشی رو ببرید پیش نرم افزار کار فلش چهار فایل بزنن براتون
      موفق باشید

  • 221
  • رضوان

    رضوان 1397-07-23

    سلام
    مننون بابت راهنمایی هاتون
    گوشی من سامسونگ J5_ J500H هست. جدیدا وقتی شارژ باطری به حدود 65% میرسه تاچ گوشی خودبخود عمل میکنه ، و بلافاصله گوشی هنگ میکنه و خاموش میشه. زمانی که به برق (شارژر ) متصل میکنم خوب مشه و مشکلی نداره.
    لطفا راهنماییم کنید مشکلش چیه . ممنونم

    • 1397-07-23

      سلام وقت بخیر
      میتونه مشکل نرم افزاری باشه اول ببرید پیش نرم افزار کار موبایل گوشیتون رو بهش نشون بدید و مشکل رو بهش بگید اگر نتونست مشکل رو حل کنه تشریف بیارید سخت افزاریش رو چک کنیم
      موفق باشید

  • 222
  • Li

    Li 1397-07-22

    سلام.خسته نباشید.تبلت من لنوو a3000 هستش.موقع بازی کردن هنگ کرد.بعد دگمه پاور و صدا رو چند ثانیه نگه داشتم خاموش شد الان هر کاری میکنم روشن نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • 1397-07-22

      سلام وقت بخیر
      مشکل شما مربوط به نرم افزار هست باید تشریف ببرید پیش نرم افزار کار موبایل براتون درستش کنن
      موفق باشید

  • 223
  • بهنام

    بهنام 1397-07-21

    سلام . من اندروید گوشی رو galaxy core gti8262 ارتقا دادم به 5 اما باز می هنگه . چکارکنم ؟

    • 1397-07-21

      گوشیتون رو فلش کنید

  • 224
  • علی

    علی 1397-07-21

    با سلام خسته نباشید من گوشی جی ۷ دارم یه مدت خودش خود به خود خاموش و روشن میشه میاد بالا میام شروع بکار کنم دوباره خاموش و روشن میشه گاهی تکرار میشه بعد خوب میشه این مشکلش چیه؟ ویروسیه یا نرم افزاری؟

    • احسان

      احسان 1398-01-14

      سلام من گوشی جی ۷ ۲۰۱۵ دارم خود بخود خاموش میشه ودوباره روشن میشه باطری روی ۱۰۰ که هست ب ۵۰ میرسه خاموش میشه باطری نو انداختم باز همین جوریه مشکل چیست؟

      • 1398-01-14

        سلام
        باگ نرم افزاری هستش باید گوشی رو فلش کنید اندروید جدید بریزید

    • 1397-07-21

      مشکل نرم افزاریه گوشی رو بسپارید به نرم افزار کار موبایل براتون برطرف میکنه مشکلش رو

  • 225
  • sara

    sara 1397-07-20

    سلام من تبلت نوت 10 دارم الان هنگ کرده و روشن نمیشه چیکار کنم؟

    • 1397-07-20

      سلام وقت بخیر
      احتمال زیاد مشکل نرم افزاری هستش باید ببرید تبلت رو پیش نرم افزار کار موبایل
      موفق باشید

  • 226
  • Sahar

    Sahar 1397-07-15

    باسلام
    من گوشی گرندپریم پلاس دارم.مدتیه دکمه بستن برنامه گاهی کارنمیکنه و یسره میشه وواردهربرنامه ای ک میشم فورابیرون میاد..مشکلش چیه؟یکی راهنمایی کنه کلافم کرده

    • 1397-07-15

      سلام وقت بخیر
      مشکل نرم افزاری هستش و باید گوشی رو ببرید پیش نرمافزار کار
      موفق باشید

  • 227
  • رشاد

    رشاد 1397-07-15

    با سلام
    من یک گوشی گلکسی s7edge دارم که چند روز پیش اپگرید کردم به ورژن 8. مشکلی نداشت تا دیروز که یک نرم افزار ایرانی نصب کردم به اسم میرزا. وسط بازی و موقع آهنگ گوش دادن، یهو گوشی هنگ کرد و خاموش شد. دیگه روشن هم نمیشه. حتی شارژ هم نمیشه. بعد از چند ساعت طولانی که شارژ باتری تموم میشه . به شارژ میزنمش. از صفر درصد شروع میکنه به شارژ شدن. تا یه درصدی شارژ میشه که دوباره هنگ میکنه و خاموش میشه. این پروسه هی تکرار میشه. به نظر شما مشکل از باتری هستش یا از فریمور گوشی که باید فلش بشه ؟

    • 1397-07-15

      سلام وقت بخیر
      ببرید فلش بزنید گوشی رو و به نرم افزار کار بگید براتون اندرویدش رو برگردونن به اندروید قبل اگر بازم این مشکل رو داشت مشکل از هارد گوشی هست
      موفق باشید

  • 228
  • سید علی

    سید علی 1397-07-13

    سلام من گوشی سامسونگ استار پلاس هستش خیلی هنگ می کنه اون روز که خریدم تا یه 5 ماه هنگ نمی کرد با اودین هم فلش زدم خیلی اگه امکان داره مشکلش را مطرح بفرماید باتشکر

    • 1397-07-13

      سلام وقت بخیر
      مشکل نرم افزاری هست باید تشریف ببرید پیش نرم افزار کار موبایل ما توی مجموعه مون نرم افزار کار نداریم
      موفق باشید

  • 229
  • قیصر

    قیصر 1397-07-08

    سلام.گوشی من A3 2017 هستش.
    دکمه power گوشیم،یوقتای کار میکنه یوقتاییم نه.
    بگیر،نگیر داره.
    با ریست درست میشه؟
    با تشکر

    • 1397-07-08

      سلام وقت بخیر
      باید گوشی باز بشه و دکمه رو سرویس کنیم احتمالا خاک گرفته و باید تمیز بشه
      موفق باشید

  • 230
  • جوکار

    جوکار 1397-07-08

    باسلام گوشی من سامسونگ j7pro است .با روشن شدن گوشی یهو خاموش شد دوباره که روشنش کردم پیغام اومد باید ری استارت بشه.ری استارت رو که زدم وسط کار متوقف شد و ارور میده دائم صفحه ی installing system و یه صفحه سیاه میاد که شبیه برنامه نویسیه. اولشم نوشته no support single _ sku
    Supported API:3 و بعد هم کلی فایلE: داره.راهنماییم می کنید مشکلش چیه؟

    • 1397-07-08

      سلام وقت بخیر
      ببرید پیش نرم افزار کار بهش نشون بدید مشکلش رو براتون حل میکنه
      موفق باشید

  • 231
  • شبنم

    شبنم 1397-07-03

    با سلام ممنون از راهنمایی عالیتون

  • 232
  • emperator

    emperator 1397-06-28

    باسلام
    من گوشی نوت 2 دارم
    از دیروز دائما پیام گوگل پلی متوقف شده است میده و هنگ میکنه و نمیشه کارکرد
    اکثر برنامه هام نیز قفل شدن و باز نمیشن
    به سختی ری استارت میشه و دوباره تکرار از اول
    لطفا راهنمایی کنید
    با تشکر
  • 233
  • پرنیان

    پرنیان 1397-06-25

    سلام من گوشیم برای5 سال پیشه خیلی هنگ وقتی وارد ی برنامه میشی کلی طول میکشه تا برنامه رو بیاره از هر برنامه ای که میخوای خارج بشی هنگ میکنه مدل گوشی=s3

    • 1397-06-25

      سلام وقت بخیر
      گوشی رو فلش کنید درست میشه
      موفق باشید

  • 234
  • محمد نیسی

    محمد نیسی 1397-06-24

    گوشیم S6چند روز پیش میخواستم یک برنامه از گوشیم پاکنم هنگ کرد خاموش کرد بعد که میخواستم روشن کنم روشن دیگه روشن نشد

    • 1397-06-24

      سلام وقت بخیر
      گوشی رو ببرید نشون نرم افزار کار بدید اگر نتونست مشکل رو برطرف کنه تشریف بیارید براتون بررسیش کنیم
      موفق باشید

  • 235
  • Arman

    Arman 1397-06-21

    سلام خسته نباشید
    من گوشیم j2 هستش . اندروید 5 داره خواستم بدونم قابل ارتقا هست یا نه ؟

    • 1397-06-21

      سلام وقت بخیر
      باید ببرید پیش نرم افزار کار سوال کنید
      موفق باشید

  • 236
  • سجاد

    سجاد 1397-06-21

    سلام گوشی من گلکسی j2 هستش از صبح تا الان هرکار میکنم روشن نمیشه همش تو اون صفحه که نوشته سامسونگ گیر میکنه چندین بار هم باتری دراوردم ولی هیچ اثری نداشت ممنون میشم اگه کمکم کنید

    • 1397-06-21

      سلام وقت بخیر
      اول ببرید پیش نرم افزار کار گوشیتون رو فلش کنن اگر مشکلش حل نشد و باز هم روی لوگو موند مشکل از هارد گوشی هست
      موفق باشید

  • 237
  • علیرضا

    علیرضا 1397-06-20

    سلام گوشی من 1Jهستش میخوام ریست کنم علامت خطا و!!warning می یاد میشه راهنمایی کنید

    • 1397-06-20

      سلام
      بایدگوشیتون رو ببرید پیش نرم افزار کار مشکل نرم افزاری داره
      موفق باشید

  • 238
  • علیرضا

    علیرضا 1397-06-20

    سلام گوشیم J1 است هنگام ریست کردن گوشی علامت خطا می آید چیکار کنم برطرف بشه

  • 239
  • مینا

    مینا 1397-06-15

    سلام.گوشی من j3proهست وقتی میخام شماره گیری کنم مخاطبارو نمیگیره چن دیقه بعد خوبخود تماس گرفته میشه .وقتی زنگ هم میخوره باز نمیشه.مشکل چیه

    • 1397-06-15

      سلام وقت بخیر
      مشکل نرم افزاری هست به یک مرکز نرم افزار موبایل مراجعه کنید بهش توضیح بدید براتون حل میکنه مشکل رو
      مجموعه ما نرم افزار کار نداره فقط سخت افزار کار داریم
      موفق باشید

  • 240
  • مهراب

    مهراب 1397-06-15

    سلام. گوشی من گلکسی S7 edge هستش.داشتم اهنگ گوش میدادم و گوشی رو حالت قفل بود, یعنی صفحه خاموش بود. یه دفعه بلند گو شروع کرد به خش خش کردن , فک کنم گوشی هنگ کرد. الانم هر کاری میکنم گوشی روشن نمیشه. ممنون میشم راهنمایی کنید

    • 1397-06-15

      سلام وقت بخیر
      گوشی رو باید بیارید باز کنیم ایرادی که فرمودید خیای گنگ هست و نمیشه راجبش نظر داد باید گوشی زیر دست تعمیر کار ها بررسی بشه و عیب یابیش کنن
      موفق باشید

  • 241
  • حامد********

    حامد******** 1397-06-15

    سلام ممنون از مطالب مفید و با ارزشتان
    سپاس گذارم

  • 242
  • تاجیک

    تاجیک 1397-06-15

    سلام.خسته نباشید.گوشی من سامسونگA3،2015 هست.ی مدت وقتی تو گالری بودم میپرید بیرون و تصویرزمینه پاک میشد و گاهی هم هنگ میکرد فلش کردم.این مشکل برطرف شد.ولی خیلی هنگ میکنه قبلا اینطوری نبود.مخصوصا وقتی نت روشن باشه.ولی کلا هنگ میکنه و خیلی کنده.برنامه سنگین هم ندارم.گفتن باید هاردش عوض بشه.نظرشما چیه؟اصلا ارزششو داره؟ممنون

    • 1397-06-15

      سلام وقت بخیر
      اگر تشخیص دادن مشکل از هارد هست ما تعویض نمیکنیم و ارزش تعویض کردن هم نداره
      موفق باشید

  • 243
  • حامد********

    حامد******** 1397-06-14

    سلام
    من گوشیم سامسونگ دوس استار پلاس است من وقتی که اینترنت را روشن میکنم به شدت گیر می کنه مخصوصا وقتی که دور بازی های اینترنتی مثل کلش اف کلنز هستم تا الان هم هیچ اقدامی نکردم لطفا کمکم کنید ممنون

    • 1397-06-14

      سلام
      مشکل نر افزاریه گوشیتون رو به نرم افزار کار نشون بدید
      موفق باشید

  • 244
  • فاطمه

    فاطمه 1397-06-10

    سلام گوشی من. J5 pro 2017 هست داشتم فیلم میدیدم که یهو هنگ کرد فیلم هی قطع و وصل میشه هیچ کدوم دکمه ها هم کار نمیکنه جیکار باید بکنم؟

    • 1397-06-10

      سلام وقت بخیر
      احتمالا مشکل نرم افزاری هست برید پیش نرم افزار کار گوشیتون رو نشون بدید توضیح بدید براش مشکلتون رو حل میکنه
      موفق باشید

  • 245
  • بهمن

    بهمن 1397-06-06

    با سلام گوشی من سامسونگ s7هستش.
    مشکل هنگ کردن گوشی من وقتی به وجود میادکه من با فیلتر شکن میریم به نرم افزار موزیلا(Firefox)
    اونوقت شروع به هنگ کردن میکنه .میخواستم بپرسم که ایا مشکل از موزیلا هستش یا نه؟

    • 1397-06-06

      سلام وقت بخیر
      باید برید این مشکل رو به نرم افزار کار بگید متاسفانه ما نرم افزار کار نداریم و مشکل شما مشکل نرم افزاری هستش
      موفق باشید

  • 246
  • حامد

    حامد 1397-05-29

    سلام گوشی من گالکسی s5 هست در حالت عادی خوبه ولی وقتی وایفا رو روشن میکنم تا 1 دقیقه هنگ میکنه و دوباره درست میشه و ولی نه کامل. در ضمن فقط نرم افزارهای پیام رسان هنگ میشند. حذف نصبشون کردم درست نشد.

    • 1397-05-29

      سلام وقت بخیر
      ممکنه مشکل از هارد گوشی باشه اما چون هزینه ش زیاده و ممکنه تعمیر نشه اول ببرید گوشیتون رو فلش بزنید پیش نرم افزار کار موبایل اگر مشکلش حل نشد گوشی رو بیارید چک کنیم ببینیم مشکل از هادرش هست یانه
      موفق باشید

  • 247
  •  الهام

    الهام 1397-05-28

    سلام دوستان گوشی من نوت اج هست .چند وقتی بود هنگ میکرد و هر روز بدتر میشد امروز هم که کلا ریستارت شد و بالا نمیومد و رو اسم گوشیم میموند.که رفتم تو قسمت سیستم ریکاوری و ریست فکتوری کامل کردم گوشی بالا اومد ولی بازم همچنان هنگ میکرد.این بار کارت حافظه رو بیرون آوردم و گوشی رو ریستارت کردم درست شد.کارت حافظه رو هم با لپتاپ فرمت کردم گذاشتم تو گوشی دیگه مشکلی پیش نیومد و سرعت گوشی عالیه.تجربه خودم رو گفتم شاید براتون مفید باشه.

    • 1397-05-28

      سلام و تشکر فراوان از اطلاعات مفید شما و وقتی که برای ما گذاشتید
      موفق باشید

  • 248
  • Amet

    Amet 1397-05-28

    سلام خسته نباشید گوشی من c7010پرو هسته چند بار اپدیت رام امدم زدم بازم گوشیم فقط رو تماس هنگ و رسیت میشه بعد از رام هفت به رام شش برگشت زدم باشم همین هنگی داره بازم رام هفت زدم بازم هنگی داره نمیدونید مشکل چی هسته

    • 1397-05-28

      سلام وقت بخیر
      بعد از اینکه گوشی رو آپدیت کردید گوشی رو فرمت دستی بکنید(برگردوندن به تنظیمات کارخانه)
      موفق باشید

  • 249
  • معصومه

    معصومه 1397-05-25

    سلام ببخشید گوشی من سامسونگ هست هنگ میکنه بعد خاموش میشه میشه راهنماییم کنید ممنون

    • 1397-05-25

      سلام وقتتون بخیر
      متاسفانه مشکل گوشیتون خیلی گنگ هست و باید گوشی رو حتمن بیارید ما چک کنیم ببینیم مشکل دقیقن از کجاست
      آدرس دقیق دفتر بالا و پایین سایت هست خوشحال میشیم بتونیم مشکل گوشیتون رو برطرف کنیم
      موفق و پیروز باشید

  • 250
  • ش.ش

    ش.ش 1397-05-24

    سلام
    راهنمایی تون عالی بود لطف گردید در حال انجام کار مهمی بودم که گوشی هنگ کرد واقعا عال بود متشکرم

    • 1397-05-24

      موفق و پیروز باشید

  • 251
  • هادی

    هادی 1397-05-23

    سلام خسته نباشین
    گوشی من سامسونگ اس 7 اج مشکل هنگ کردن ریستارت شدن داره .. وقتی برنامه ای رو یا صفحه ای رو باز میکنم اتفاق میوفته اکثرا .. مثلا یه برنامه رو میبندم یکی دیگه رو که میخوام باز کنم تو همون لحظه هنگ میکنه و یه خط افقی نازک با ترکیب چندین رنگ میوفته رو صفحه یا وقتی صفحه خاموشه میخوام با دکمه هوم باز کنم هنگ میکنه ریست میشه .. دو سه بارم موقع هنگ کردن از بلندگو صدای خشش اومده .. قبلام یبار باطری شو عوض کردم هنگ میکرد دیگه روشن نمیشد . اینم بگم که بعد تعویض باطری طرف خودش یه رام زد مشکل ریستارت درست نشده بود خودم یه رام دیگه زدم مشکل کلا حل شد ولی دوباره بعد چند ماه شروع شده بعد آپدیت امنیتی هم که هفته پیش اومد بیشتر شده ریستارت .. قبل اون هرزگاه هنگ میکرد .
    الانم بعضی وقتا خودش ریستارت میکنه ولی بعضی مواقع دیگه بالا نمیاد ..کلیدهای ترکیبی رو که میزنم چیزی اتفاق نمیوفته ولی بعد چند ساعت که دوباره میزنم صفحه میاد بالا ولی درجا خاموش میشه انگار که شارژ باطری مصرف شده تموم شده میزنم به شارژ از صفر درصد شروع میکنه به شارژ کردن دوسه بار اینجوری کردم .. الان نمیدونم مشکل از باطری هس یا صفحه ش دچار مشکل شده بخاطر اون خط افقی رنگارنگ .
    خیلی طولانی شد شرمنده خواستم با جزئیات بگم . تو این اوضاع مجبورم با این سر کنم

    • reza

      reza 1398-04-23

      عزیزم شما قطعا مشکل هارد داری

      • 1398-04-23

        سلام 


        بله درسته احتمالا مشکل از هارد گوشیه که بعد از سرد شدن گوشی مجددا به کار میوفته


    • هادی

      هادی 1397-05-24

      یعنی میگین با فلش درست میشه ؟؟ اگه با تعویض رام هم درست میشه خودم میتونم بزنم . چون دفعه قبلم با تعویض رام درست شد.
      از صبح تا حالا چند بار وقتی خواستم گوشی رو باز کنم درجا هنگ کرده خاموش روشن شده .
      من اهل تهران نیستم
    • 1397-05-23

      سلام
      باید گوشیتون رو ببرید پیش نرم افزار کار اول مشکل های نرم افزاری رو چک کنن اگر مشکل برطرف نشد باید بیارید گوشی بمونه و چک بشه اینططوری نمیتونیم بهتون پاسخ قطعی بدیم باید حتما گوشی باز بشه
      موفق باشید

  • 252
  • مهدیس

    مهدیس 1397-05-22

    خیلی ممنون از اینکه وقت گذاشتید و جواب سوالمو دادید.خدا خیرتون بده.موفق باشید

    • 1397-05-22

      موفق و پیروز باشید

  • 253
  • مهدیس

    مهدیس 1397-05-22

    ممنونم.اگه فلش کنم برنامه هام چی میشه؟اوناییکه خودم نصب کردم.عکسهام و...

    • 1397-05-22

      باید قبل از فلش کردن اطلاعاتی رو که نیاز دارید به نرم افزار کار بگید براتون بک اپ بگیره بعد فلش کنه

  • 254
  • ugd

    ugd 1397-05-22

    دمتون گرم واقعا عالی بود خدا حفظتون کنه

    • 1397-05-22

      موفق و پیروز باشید

  • 255
  • مهدیس

    مهدیس 1397-05-21

    سلام.ممنون از مطالب مفیدی که ارائه دادید.موبایل من سامسونگ j7 prim هست وقتی که میخوام از شارژر جداش کنم هنگ میکنه علتش چیه؟در تمام سایتها دنبال رفع مشکلش بودم ولی چیزی پیدا نکردم.لطفا راهنماییم کنید

    • 1397-05-21

      سلام وقتتون بخیر
      گوشی تون رو فلش بکنید مشکلش برطرف میشه
      موفق باشید

  • 256
  • سحر

    سحر 1397-05-20

    سلام من گوشیم j7pro هست یهو هنگ کرد خاموشم نمیشه دکمه پاور و ولوم رو زدم تو صفحه ای که رمزمو میزنم گیر کرده

    • 1397-05-20

      سلام وقتتون بخیر
      گوشی رو ببرید براتون فلش کنن مشکلش حل میشه مشکل نرم افزاری داره گوشی
      موفق باشید

  • 257
  • Adel

    Adel 1397-05-19

    سلام من گوشیم j7 core 2017 هستش وقتی برنامه antutu benchmark رو نصب کردم ۴ تا از هسته های پردازشی کار میکرد ولی برای ۴ هسته ی دیگه مینویسه sleeping لطفا کمکم کنید چیکار کنم هسته های دیگه هم کار کنن

    • 1397-05-19

      سلام وقتتون بخیر
      4 هسته دیگر CUP در موقع اضطراری به کار میفته موقع ای که خیلی به CPU فشار بیاد 4 هستهدیگه شروع به کار میکنه مشکلی نداره
      موفق باشید

  • 258
  • M.ym

    M.ym 1397-05-18

    سلام گوشی من سامسونگj2هست به شدت هنگ میکنه طوری که کلأ برنامه ها میره و فقط عکس تصویرزمینه هست ریست فکتوری کردم اما کارساز نبود درضمن خیلی هم داغ میکنه

    • 1397-05-18

      سلام
      ببرید پیش نرم افزار کار براتون گوشی رو فلش کنه
      موفق باشید

  • 259
  • zxc

    zxc 1397-05-18

    سلام ممنون از سایت خوبتون .

    • 1397-05-18

      سلام
      موفق و پیروز باشید

  • 260
  • zxc

    zxc 1397-05-18

    سلام تبلت من مدل samsung tab3 هستش و خیلی زیاد هنگ و صفحه داغ و سیاه میشه و تمام بازی ها رو کند انجام میده با اینکه اصلا بازی سنگینی روش نیست و رم 16 گیگ داره . فلشش هم کردم اما هنوز درست نشده و آندروید 4.3.3 که اخرین نسخه که پشتیبانیش میکنه .

    • 1397-05-18

      سلام وقتتون بخیر
      باید تبلت رو بیارید سخت افزاریش چک بشه ببینیم مشکل از چیه
      موفق باشید

  • 261
  • leonardsabber

    leonardsabber 1397-05-16

    سلام
    گوشی من هر کاری میکنم کند میاره چند بار رامشو عوض کردم ولی باز برنامه هارو کند میاره راهنمایی کنید
    ممنون

    • روح الله بهرامی

      روح الله بهرامی 1398-10-25

      کندخیلی کند

    • 1397-05-16

      سلام وقتتون بخیر
      گوشی رو ببرید پیش نرم افزار کار یکبار فلش کامل بزنه براتون مشکلتون حل میشه
      موفق باشید

  • 262
  • sombol

    sombol 1397-05-07

    سلام .
    ممنون از مطالب مفید و کاربردیتان.

    • 1397-05-07

      سلام وقتتون بخیر
      تشکر از انتخاب و اعتماد شما
      موفق و پیروز باشید

  • 263
  • رشادی

    رشادی 1397-05-04

    سلام من گوشیمو با اودین فلش کردم و رمش رو هم در آوردم ولی بازهم هنگ میکنه ریست میشه رو برنامه های مختلف فرقیم نداره هستم میپره بیرون میگه متوقف شد
    مشکل چیه؟
    سپاس

    • 1397-05-04

      سلام وقتتون بخیر
      احتمال زیاد مشکل از هارد گوشی میتونه باشه
      برای راهنمایی بیشتر لطفا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید و اطلاعات دقیق تری از جمله مدل گوشی و... به همکاران ما انتقال بدید
      موفق و پیروز باشید

  • 264
  • حمیدرضا

    حمیدرضا 1397-05-03

    موبایلم سامسونگ j5هست میدونید که حالت عمودی و چرخش خودکار چکاری انجام میده
    من میزارم رو حالت عمودی ولی موبایلم هر سمتی میکنم صفحه میچرخه میتونین کمکم کنید ha78me ایدی اینستام هست خواهشا کمک کنید

    • میلاد

      میلاد 1398-08-20

      سلام من وقتی گوشیمو به شارژ میزنم حدود ۲۰ دقیقه کلا هنگ میکنه راهکاری برای برطرف کردن مشکلش وجود داره ؟

      • 1398-08-20

        سلام


        ممکنه اون کابل و شارژری که استفاده میکنید مشکل داشته باشه


        با یه کابل شارژر دیگه امتحان کنید اگه درست نشد فلت شارژ یا آی سی شارژ گوشی باید بررسی بشه


        موفق باشید

    • 1397-05-03

      سلام وقتتون بخیر
      سنسور حرکتی گوشی شما مشکل داره
      برای تعمیر یا تعویض این قطعه میتونید با همکاران ما در تهران تماس بگیرید ( آدرس و شماره تلفن پایین سایت )
      موفق و پیروز باشید

  • 265
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم