دسترسی به اطلاعات گوشی های اندروید تاچ و ال سی دی شکسته

نوشته شده در تاریخ1397-02-02 توسط 177445

شاید برای خیلی از شما هم اتفاق افتاده باشد که گوشی تان از دست تان افتاده باشد و قبل از برداشتن آن دعا کنید " کاش تاچ و ال سی دی آن نشکسته باشد".
تاچ و ال سی دی گوشی مهم ترین قطعه ی آن است که از آن برای فرستادن پیام، چک کردن ایمیل، ویدئو دیدن و کار با اپلیکیشن ها استفاده می شود. بنابراین اگر تاچ و ال سی دی گوشی بشکند، عملا گوشی شما بلا استفاده خواهد شد.

زمانی که تاچ و ال سی دی گوشی شما می شکند، ممکن است فکر کنید گوشی تان بی استفاده است ولی این درست نیست. در واقع حتی اگر گوشی تان را تعمیر نکرده باشید نیز می توانید به اطلاعات آن دسترسی داشته باشید. شما می توانید از تمامی داده های روی گوشی تان بکاپ بگیرید و اطلاعات آن را به یک دستگاه دیگر منتقل کنید و هر وقت گوشی تان را درست کردید، آن را به گوشی تان انتقال دهید.

اگر تاچ و ال سی دی گوشی تان شکسته ناراحت نباشید چون در این راهنما دو راه مناسب برای دسترسی به اطلاعات گوشی تان معرفی می کنیم. پس از خواندن این راهنما خواهید دانست چگونه داده های گوشی تان را ریکاوری کنید.

بخش اول: چگونه با نرم افزار dr.fone به فایل های گوشی اندروید تاچ و ال سی دی شکسته دسترسی پیدا کنیم؟

همان طور که می دانید مهم ترین بخش گوشی بدنه ی آن نیست بلکه فایل ها و نرم افزارهای داخل آن است. خوش بختانه ابزار dr.fone – recovery (Android) راه حل خوبی برای دسترسی به تمامی فایل های گوشی اندروید است، حتی اگر تاچ و ال سی دی گوشی شکسته باشد. این برنامه به شما کمک می کند داده های گوشی را به راحتی ریکاوری کنید. یکی از مزایای این برنامه آسان بودن کار با آن است که حتی افراد مبتدی نیز قادرند با آن کار کنند.

چگونه از این برنامه برای دسترسی به فایل های گوشی اندروید تاچ و ال سی دی شکسته استفاده کنیم؟

مرحله 1: برنامه ی dr.fone را دانلود و آن را روی کامپیوتر خود نصب کنید. برنامه را باز کنید و گزینه ی Recover را انتخاب کنید.

مرحله 2: روی گزینه ی Recover Android Data کلیک کنید.

مرحله 3: وارد قسمت Recover from broken phone شوید و فایل هایی که می خواهید ریکاوری کنید را انتخاب کنید. اگر همه ی فایل ها را می خواهید کافیست Select All را بزنید.

مرحله 4: این برنامه از شما می پرسد مشکل گوشی تان دقیقا چیست. از منوی صفحه گزینه ی (Black Screen (or screen is broken را انتخاب کنید. همان گونه که در شکل زیر می بینید گزینه ی کار نکردن تاچ یا عدم دسترسی به گوشی نیز در این قسمت وجود دارد.

مرحله 5: در پنجره ی بعد، نام و مدل دقیق گوشی را انتخاب کنید. اگر درباره ی جواب خود مطمئن نیستید روی How to confirm the device model کلیک کنید تا شما را راهنمایی کند.

مرحله 6: در پنجره ی بعد، دستورالعمل نحوه ی وارد شدن به حالت Download Mode را خواهید دید.

مرحله 7: زمانی که گوشی در حالت Download Mode قرار گرفت، برنامه ی dr.fone شروع به آنالیز گوشی می کند و تمامی فایل های آن را اسکن می کند.

مرحله 8: پس از آنالیز و اسکن گوشی، تمامی فایل های روی گوشی در یک پنجره نمایش داده خواهند شد. فایل هایی که می خواهید ریکاوری کنید را انتخاب کنید و سپس روی دکمه ی Recover کلیک کنید.

9

تمامی داده ها و اطلاعات گوشی تان به راحتی ریکاوری شدند. شما می توانید این داده ها را روی یک گوشی جدید نصب کنید یا هر وقت گوشی خودتان درست شد، آنها را روی گوشی بریزید.

چگونه از یک کامپیوتر به گوشی اندروید تاچ و ال سی دی شکسته دسترسی داشته باشیم؟

آیا می خواهید بدون استفاده از یک برنامه ی خارجی به اطلاعات روی گوشی تاچ و ال سی دی شکسته تان دسترسی داشته باشید؟ این کار جدیدا با ابزار رایگانی به نام Android Control امکان پذیر است که این ابزار توسط تیم XDA توسعه یافته است. به کمک این ابزار شما می توانید از طریق یک کامپیوتر به گوشی تان دسترسی داشته باشید و تمامی داده های آن را ذخیره کنید.
برای این کار باید حالت USB Debugging را روی گوشی تان فعال کنید، هم چنین شما باید برنامه ی ADB را روی کامپیوتر خود نصب کنید. برای استفاده از این ابزار مراحل زیر را انجام دهید:

مرحله 1: برنامه ی ADB را از لینک http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2317790 دانلود و روی کامپیوتر خود نصب کنید. این برنامه یک شورتکات بر روی دسکتاپ کامپیوترتان ایجاد می کند که با باز کردن آن یک پنجره ی فرمان (command) نمایش داده می شود.

مرحله 2: پس از نمایان شدن پنجره ی فرمان، کد زیر را وارد کنید:

Adb shell
echo "persist.service.adb.enable=1" >>/system/build.prop
echo "persist.service.debuggable=1" >>/system/build.prop
echo "persist.sys.usb.config=mass_storage,adb" >>/system/build.prop
مرحله 3: گوشی را ریبوت کنید.
مرحله 4: گوشی اندروید خود را به کامپیوتر وصل کنید و صفحه ی Android Control بالا خواهد آمد که به شما اجازه می دهد گوشی تان را از طریق کامپیوتر کنترل کنید.

این راه حل بهترین انتخاب برای کسانی است که کد نویسی را دوست دارند و USB Debugging را قبلا روی گوشی شان نصب و فعال کرده اند.

مقایسه ی دو روش:

هر دو روش اشاره شده مناسب هستند که برای دسترسی به اطلاعات گوشی تاچ و ال سی دی شکسته تان استفاده می شوند. اما اگر واقع بین باشیم روش دوم پیچیده تر است و اگر با برنامه نویسی آشنا نیستید، ممکن است به مشکل برخورید.

در واقع انتخاب این روش ها اختیاری است و هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. برخی از تفاوت های این دو روش موارد زیر هستند:

نرم افزار dr.fone for android بسیار ساده است. برای کار با آن کافیست گوشی تان را به کامپیوتر وصل کنید و مراحل ساده ی آن را دنبال کنید. اما برای کار با Android Control بایستی قبل از شکسته شدن تاچ و ال سی دی گوشی، USB Debugging را روی آن فعال کرده باشید وگرنه کار با این برنامه امکان پذیر نیست.

برنامه ی Android Control به شما راهی نشان می دهد تا گوشی را از یک منبع خارجی کنترل کنید (شما باید فایل هایی که می خواهید را بصورت دستی انتخاب کنید و سپس آنها را روی کامپیوترتان کپی کنید). اما برنامه ی dr.fone به شما اجازه می دهد تمامی فایل های روی گوشی تان را تنها با یک کلیک انتخاب کنید و روی کامپیوتر ذخیره نمایید.

کار با برنامه ی dr.fone بسیار راحت است ولی کار با Android Control راحت نیست و شما بایستی نحوه ی فعال کردن USB Debugging و کار با برنامه ی ADB یا کدنویسی را بدانید. کاربران عادی معمولا از dr.fone استفاده می کنند ولی متخصصان و کارشناسان روش دوم را ترجیح می دهند.

همان طور که گفتیم یکی از این روش ها بسیار راحت است و به شما کمک می کند در کمتر از 5 دقیقه تمامی فایل های گوشی تان را کنترل کنید. روش دیگر یا استفاده از Android Control به دانش کافی در زمینه ی ADB نیاز دارد ولی به نوبه ی خود بسیار موثر و کارآمد هست. اگر دانش و مهارت کافی در زمینه ی کامپیوتر و برنامه نویسی دارید، حتما استفاده از Android Control را ترجیح خواهید داد.

107 نظر
  • میلاد

    میلاد 1398-11-30

    من میخوام یه گوشیه سونی رو باز کنم اما فقط گلکسیی دارع چیکار کنم

    • 1398-11-30

      سلام
      باید از نرم افزار های مشابه استفاده کنید

  • 1
  • خالد

    خالد 1398-11-15

    ایا گوشی که رمزش فراموش شده میشه اطلاعتش را خارج کرد با برنامه ای

    • 1398-11-15

      سلام
      بعضی از گوشی های اندروید رو میشه قفلش رو بدون پاک شدن اطلاعات باز کرد
      بستگی به مدل گوشیتون داره

  • 2
  • مجمد

    مجمد 1398-10-30

    سلام
    من گوشی قبلیم که السیدی اش شکسته اس 3 سامسونگ هست و وقت میزنم به لپتاپ و تا قسمت انتخاب گوشی میرم و نکست رو میزم رمز یا یه همچین چیزی میخاد یعنی در اصل میگه مدل گوشی رئ تایپ کن تا متمعن شی ولی میزنم کار نمیکنه
    چیکار کنم؟؟؟؟

    • 1398-10-30

      سلام
      شاید این نرم افزار گوشیتون رو ساپورت نمیکنه
      با یه نرم افزار کار در این مورد صحبت کنید بیشتر راهنماییتون میکنن

  • 3
  • قربانی

    قربانی 1398-10-02

    سلام خسته نباشید من برد گوشیم شکسته ایا قابل تعمیر ویا اینکه بشه به اطلاعات هاردش دسترسط پیدا کرد راه حلی داره

    • 1398-10-02

      سلام


      بستگی به این داره که شکستگی از کجا بوده و تا چه حد خرابی داشته


      باید بررسی بشه


  • 4
  • سارا

    سارا 1398-09-16

    سلام وقتتون بخیر ،من تبلتم سامسونگ نوت8 هستش،دیشب که برام پیام ارتقای نرم افزار اومد؛بروز رسانیش کردم اما الان وقتی تبلتم رو روشن میکنم رمز اولیه رو که بهش میدم فعال بشه،آرم اندروید میاد رو تبلتم و صفحه کاملا تاریک میشه،انگار روشنه اما صفحه‌ش تاریکه،امکانش هست از اطلاعاتش بکاپ بگیرم و بعد رست فکتوریش کنم؟چطور؟

    • 1398-09-16

      سلام


      با مراکزی نرم افزاری تماس بگیرید ممکنه بتونن از طریق باکس های نرم افزاری مخصوص اطلاعاتتون رو ریکاوری کنن


      موفق باشید

  • 5
  • رضا

    رضا 1398-09-15

    سلام گوشی من جی 5 پرو 2017 هست تو برنامه نمیتونم این مدل رو پیدا کنم کدوم رو بزنم تا این مدل رو پیدا کنه؟؟؟؟ ممنون

    • 1398-09-15

      سلام


      ممکنه گوشی شما جزو گوشی های پشتیبانی شده نباشه و توی آپدیت های بعدی بشه استفاده کرد

  • 6
  • بهروز

    بهروز 1398-08-21

    حداقل بگین این برنامه ها فقط برا یه سری از گوشیا کار میکنه تا اینهمه علاف نشیم

    • 1398-08-21

      سلام


      این نرم افزار همیشه در حال آپدیته اگه نسخه اصلیش رو خریداری کنید ممکنه روی گوشیتون جواب بده در آپدیدت های بعدی


      موفق باشید

  • 7
  • مرتضی شاکری

    مرتضی شاکری 1398-08-21

    سلام وقت بخیر آیا این برنامه گوشی dogee mixرو هم پشتیبانی میکنه؟

    • 1398-08-21

      سلام


      فک نمیکنم باید امتحان کنید

  • 8
  • سلیمانیان

    سلیمانیان 1398-07-28

    سلام. ببخشید اسم گوشی من در لیست موجود نیست و وارد سایت هم که میشم نمیدونم چی رو بزنم. میشه لطفا راهنمایی کنین. ممنونم

  • 9
  • Harikan

    Harikan 1398-07-19

    مدل گوشی من lg k10 هست میخوام بدونم که میشه مخاطبین یا شماره هارو کپی کرد

    • 1398-07-19

      بله بک آپ بگیرید بره تو ایمیلتون
      تشریف ببرید پیش نرم افزار کار موبایل اینکارو براتون انجام میده
      موفق باشید

  • 10
  • Zahra

    Zahra 1398-07-01

    سلام من گوشیم صفحش خاموش شده فایل های گوشیمو لازم دارم تو این برنامه مدل گوشی من نیست باید چیکار کنم مدل گوشیم آ۵

  • 11
  • امیررضا

    امیررضا 1398-06-12

    سلام خسته نباشید،من مدل گوشیم شیامی۵ هستش و باتریش خرابه یعنی وقتی به شارژ هم باشه روشن نمیشه چجوری میشه به مخاطبینش دسترسی پیدا کنم؟
    با تشکر از زحمات فراوان شما.

    • 1398-06-12

      سلام وقت بخیر
      بهترین کار اینه که ببرید یجایی که تعمیرات و نرم افزار باهم دارن و بگید یه باتری براتون بذارن اطلاعات رو استخراج کنید رو یه فلش بعد باتری رو بردارن
      موفق باشید

  • 12
  • ندا

    ندا 1398-06-05

    سلام،یکی از دوستام همسرش فوت کرده،ومیخواداز گوشی همسرش عکس هاوپیامارو ببینه برای آرامشش.امابرادرش به اشتباه انقد رمزو زده که رفته رو پین پشتیبان،وبازنمیشه دیگه.مدل گوشی الجی xpower.راه حلی هست؟بابرنامهdr.foneمیشه کاری کرد؟میشه لطفازود جواب بدین؟

    • 1398-06-05

      درود وقت بخیر
      باید تشریف ببرید به مراکز نرم افزاری متاسفانه ما نرم افزار کار موبایل نداریم در مجموعه
      موفق باشید

  • 13
  • ....

    .... 1398-05-13

    سلام وقت بخیر گوشی من A3سامسونگ است و رمز هم داره امکانش هست بتونم شماره هام و عکس ها مو بتکنم بریزم توی گوشی دیگه؟؟؟
    ممنونم

    • 1398-05-13

      سلام
      باید به مراکز نرم افزار موبایل مراجعه کنید

  • 14
  • amit

    amit 1398-04-26

    من رمز الگوی گوشیمو عوض کردم،
    گوشیم اس۹ هست ،
    یادم رفته ، اما ازش اسکرین شات دارم ، چطور میتونم به عکسهای ک داخل حافظه گوشیم هست دسترسی پیدا کنم

    • 1398-04-26

      نمیشه باید گوشی رو فلش کنید

  • 15
  • علی

    علی 1398-04-14

    سلام ببخشید من گوشیم سامسونگj2 هستش بی هیچ دلیلی تاچ اون کارنمیکنه حتی نمیشه قفلشوبازکرد باdrfoneمیشه اطلاعاتشو به کامپیوترانتقال داد؟
    دلیل کار نکردن تاچ اون چی میتونه باشه؟

    • 1398-04-14

      ممکنه تاچ دستگاه مشکل داشته باشه. باید بررسی بشه دستگاه
      ما اطلاعات زیادی در مورد نرم افزار گوشی‌ها نداریم باید تشریف ببرید مراکز نرم افزاری گوشیتون رو به نرم افزارکار متخصص بسپارید.

  • 16
  • Javad

    Javad 1398-03-27

    با سلام . ببخشید این ((نرم افزار کار موبایل)) که میفرمایید منظورتون چیه؟

    • 1398-03-27

      کسیکه تخصصی نرم افزار موبایل کار میکنه

  • 17
  • نگار

    نگار 1398-02-31

    با سلام
    اگه گوشی که ال سی دی آدم کاملا شکسته باشه و به هیچ وجه روشن نشه ... آیا میتوان آن را ریکاوری کرد واینکه آیا پیام های روی واتساپ بالا میاد یا نه ؟

    • 1398-02-31

      درود وقت بخیر
      خیر باید ببرید یه مغازه که هم قطعات داشته باشن هم نرم افزار، یه تاچ ال سی دی جدید بذارن روی گوشی و اطلاعات رو خارج کنن تو فلش بهتون بدن

  • 18
  • میکاییل

    میکاییل 1398-02-21

    من گوشیم آیفون سیکسه شیشش ترک خوردخ فقط شیشه عوض میشه؟

    • 1398-02-21

      درود
      ما انجام نمیدیم ببرید پیش نرم افزار کار
      موفق باشید

  • 19
  • محسن

    محسن 1398-02-14

    نرم افزاری بری نوت فایو سراغ ندارید ؟ نمیشه یکی از همین مدل های دکتر فون روعلکی انتخاب کنیم؟

    • 1398-02-14

      درود
      خیر نمیشه باید ببرید پیش نرم افزار کار موبایل

  • 20
  • sina

    sina 1398-02-10

    سلام ببخشید گوشی من بلک بری z10 هستش ایا با این برنامه ریکاوی میشه

    • 1398-02-10

      سلام
      در مورد نرم افزار اطلاعات دقیق نداریم تخصص ما سخت افزار هست باید مراجعه کنید به نرم افزار کار متخصص
      موفق باشید

  • 21
  • Amir

    Amir 1398-02-03

    سلام من گوشیم می فایو پرو ال سی دیش خرابه اگه فلش کنم اطلاعات رو کسی نمیتونه برداره ایا
    لطفا جواب بدید....باتشکر

    • 1398-02-03

      سلام
      بله فلش کنید کل اطلاعات از بین میره و کسی نمیتونه برداره
      موفق باشید

  • 22
  • ترانه

    ترانه 1398-01-17

    سلام من گوشیم صفحه اش سیاه روشن میشه چراغاش ولی صفحه سیاهه اسم گوشیم ک گلگسی e5 است نیست چیکار کنم من کلییی جزوه داشتم توی گوشیم

    • 1398-01-17

      سلام
      ما نرم افزار انجام نمیدیم مراجعه کنید به نرم افزار کار موبایل

  • 23
  • Hamed

    Hamed 1398-01-17

    سلام گوشی من s5 سامسونگ بود کلا ال سی دیش نابود شده شاید به هارد داخلش هم ضربه وارد شده باشه باز هم میشه اطلاعات توشو در آورد؟

    • 1398-01-17

      خیر ما انجام نمیدیم

  • 24
  • قاسم

    قاسم 1398-01-10

    سلام.ببخشید گوشی من زد تی ای مدل بلد۹۱۰ هستش که تاچ السی دیش شکسته کجا میتونم تعمیرش کنم

    • 1398-01-10

      موجود نداریم متاسفانه

  • 25
  • مهدی

    مهدی 1398-01-08

    با سلام
    من یه گوشی سونی z مدل c6602 دارم ک تاچش شکسته و کلا صفحه کار نمیکنه.. خواستم با اموزشی ک دادین فایل های شخصیمو از حافظه گوشیم بریزم ب لپ تاپ اما نشد چون usb debugin تو گوشی من فعال نیست
    الان باید چیکار کنم؟؟؟
    این نکته رو بگم ک گوشی روت شده هست اگ روش دیگه ای هست لطفا بگید

    • 1398-01-08

      سلام
      ببرید پگیش نرم افزار کار موبایل شاید بتونه براتون انجامش بده
      موفق باشید

  • 26
  • د...

    د... 1398-01-04

    سلام.یه سوال داشتم ایا میشه گوشی ای که تاچ ال سی دیش سوخته رو فلش زد اخه میخوام همین جور خراب بفروشمش.

    • 1398-01-04

      سلام


      بله میشه باید به مراکز تعمیرات نرم افزاری مراجعه کنید


      موفق باشید

  • 27
  • محمد

    محمد 1398-01-02

    باسلام وخسته نباشد تبلت من از دستم افتاده و تا چش شکسته و فکنم ال سی دیش اسیب دیده روشن میکنیم صفحهشیا با علامت شکسته رنگی ظاهر میشه الان با این دو روش می توان تمام اطلاعات رو از تبلت به گوشی یا کامپیوتر انتقتل داد لطفا کمکم کنید

    • 1398-01-02

      سلام 


      بهترین راه اینه که بعد از تعویض تاچ و ال سی دی این کارو بکنید چون ممکنه این روش برای همه دستگاه ها کار ساز نباشه


      موفق باشید

  • 28
  • *-*

    *-* 1397-12-01

    ادمین جان یه وقت خسته نشی با این راهنمای کردنت
    روشِ دوم : خب گوشی که اس سی دیش شکسته چه جوری به usb debugging رو روشن کنه و اینکه 90 درصده افرادی که از گوشی هوشمند استفاده میکنن نمیدونن usb debugging چیه بعد شما میگی از قبل فعالش کرده باشه.

    خسته نشی متن کپی میکنی

    • 1397-12-01

      سلام


      همونطور که قبلا هم به بقیه گقتیم به شما هم میگیم، ما هیچ تخصصی توی نرم افزار نداریم و بخاطر اصرار زیاد کاربران از منابع معتبر انگلیسی این بلاگ رو ترجمه کردیم و در اختیار کسایی گذاشتیم که نیاز دارن ممکنه به درد بعضیا خورده باشه، کسی چیزی کپی نکرده اگه کپی بود بجای 20 هزار بازدید خوردن نمره منفی از طرف گوگل دریافت می کردیم. ترجمه با کپی فرق می کنه دوست عزیز

  • 29
  • نگین

    نگین 1397-11-27

    سلام ببخشید وقتی عکسهارو از گوشیی که تاچ و ال سی دیش شکسته، ریکاوری میکنیم،از توی گوشی پاک میشن؟؟

    • 1397-11-27

      سلام


      خیر پاک نمیشه باید گوشی فرمت بشه بهترین راه برای خارج کردن اطلاعات استفاده از یک تاچ و ال سی دی سالمه.

  • 30
  • علی خسروانی

    علی خسروانی 1397-11-25

    سلام فقط برای گوشی سامسونگ هست ؟ واسه گوشی هووای برنامه ای ندارید؟

    • 1397-11-25

      سلام


      برای تمامی گوشی ها اندروید و iOS استفاده میشه

  • 31
  • ESMAYIL

    ESMAYIL 1397-11-18

    سلام من گوشیم هاردش شکسته آیا امکان باز یابی اطلاعات از روی این گوشی هست ؟؟؟لطفا زود جواب بدید

    • 1397-11-18

      خیر

  • 32
  • مهدی

    مهدی 1397-10-25

    سلام گوشی که سخت افزاری خراب شده هم میشه ریکاوری کرد؟ گوشی LG nexus 4

    • 1397-10-25

      نشون نرم افزار کار موبایل بدید
      موفق باشید

  • 33
  • احمد

    احمد 1397-10-22

    سلام
    من با dr.fone برای گوشی سامسونگ انجام دادم فایل هارو پیدا میکنه و نشون میده اما ریکاوری نمیکنه.خاستم بپرسم که فقط نسخه پولی کار میکنه یا رایگان هم خدمات میدهdr.fone

    • 1397-10-22

      ببرید پیش نرم افزار کار در تخصص ما نیست

  • 34
  • علیرضا رستمی

    علیرضا رستمی 1397-10-11

    سلام من گوشی را برای فلش بردم تعمیرات ، الان متوجه شدم تمام اطلاعات روی حافظه گوشی ذخیره بوده اولا گوشی ام رمز داشته و نگرانم از اطلاعات گوشی سواستفاده بشود دوما بعد از فلش میشود اطلاعات را بازیابی کرد ؟

    • 1397-10-11

      سلام وقت بخیر
      خیر باید از اطلاعات بک آپ بگیرید بعد از فلش کردن ممکنه برنگرده اطلاعاتتون
      موفق باشید

  • 35
  • حمیدرضا

    حمیدرضا 1397-10-07

    سلام. من سونی وی دارم، ال سی دی، اش شکسته بنظر شما ارزش تعمیر داره.سپاس

    • 1397-10-07

      مدل گوشی؟

  • 36
  • صادق

    صادق 1397-09-22

    سلام . بنده گوشی شیائومی نوت ۴ ایکس که داشتم ضربه شدیدی دیده و شکسته ، فکر کنم باطریشن سوخته ، آیا میشه کاری کرد ، که اطلاعات آن بازیابی کنم؟؟

    • 1397-09-22

      سلام وقت بخیر


      مربوط به نرم افزار هست باید ببرید پیش نرم افزار کار موبایل براتون این کارو انجام بده


      موفق باشید

  • 37
  • بهار

    بهار 1397-09-18

    سلام.در برنامه ی.drfone مدل گوشی هواوی نیست که انتخاب کنم.همشون گلکسی هست.من اطلاعاتی داخل گوشیم دارم که حتما باید بازیابی کنم.هواوی پی هشت هست.چکار کنم.لطفا جواب بدین.ممنون

    • 1397-09-18

      سلام


      بعضی مدل گوشیای توی این اپلیکیشن نیست. باید گوشی رو ببرید پیش نرم افزار کار


      موفق  باشید

  • 38
  • پریسا

    پریسا 1397-09-13

    سلام گوشیم اس فایو تاچش شکسته و صفحه سیاهه با برنامه dr.fone تا قسمت انتخاب مدل گوشی رفتم قسمت نام دستگاه اس فایو رو داره ولی توی لیست مدل دستگاه مدل گوشیه من رو نداره گوشیم made in vietnam ولی نیست توی لیست چیکارکنم؟

    • 1397-09-13

      این اپلیکیشن کامل نیست و بعضی از گوشی هارو ساپورت نمیکنه گوشی رو بدید به نرم افزار کار موبایل با یک فلش براتون بک آپ گوشی رو بریزه رو فلش


      موفق باشید

  • 39
  • Zahra

    Zahra 1397-09-12

    سلام گوشی من سامسونگa5 هیت وقتی با گوشیم کار میکنم خوبه وقتی قفل میکنم بعد دو سه دقیقه گوشی خود ب خود خاموش روشن میشه علتش چیه؟

    • 1397-09-12

      گوشی رو فلش نرم افزاری کنید اگر مشکلش حل نشد بیارید سخت افزارش رو بررسی کنیم


      موفق باشید

  • 40
  • Navid ghasemi

    Navid ghasemi 1397-09-09

    سلام.گوشی ضربه دیده.صفحه و گوشی روشن نمیشه حتی وقتی شارژر میزنی.
    و اینکه به کامپیوتر هم نصب نمیشه.
    چیکار باید کنم؟

    • 1397-09-09

      سلام
      بیارید بررسی کنیم

  • 41
  • رضا

    رضا 1397-09-09

    سلام . گلکسی آ۷ مدل ۲۰۱۷ دارم از دستم افتاد یه کم گوشه بالا سمت راست ترک خورده ولی به درستی کار میکنه . اگه بخوام تعمییرش کنم باید فقط تاچ رو عوض کنم یا تاچ و ال سی دی با هم عوض میشه . ممنون

    • 1397-09-09

      باید گلس ال سی دی تعویض کنید که ما انجام نمیدیم
      موفق باشید

  • 42
  • محمدبای

    محمدبای 1397-08-17

    من گوشیم پی اسمارت هست افتاده زمین پایین شیشه گوشی یه کم ترک خورده آیا شیشه تعویض میشه ممنون...

    • 1397-08-17

      سلام وقت بخیر
      خیر باید تاچ ال سی دی کامل تعویض بشه
      موفق باشید

  • 43
  • علی

    علی 1397-08-06

    برنامه drfone فقط چند مدل محدود از سامسونگ رو پشتیبانی میکنه و بسیار ضعیفه. ضمن اینکه در عمل معلوم نیست رو همونا هم جواب بده.

  • 44
  • سید میلاد جزایری

    سید میلاد جزایری 1397-08-02

    سلام وقت بخیر من گوشی c5 pero دارم و بوردش خراب شده نمی‌دونم چیکار کنم میشه راهنماییم کنید

    • 1397-08-02

      سلام وقت بخیر
      خیر موجود نیست
      موفق باشید

  • 45
  • م

    م 1397-08-02

    سلام من گوشیم رو دادم بیرون تعمیر کنن با این برنامه ها میتونن به فایل های شخصی دسترسی پیدا کنن،البته گوشی رمز داره،جواب بدید ممنون میشم

    • 1397-08-02

      سلام وقت بخیر
      رمز داشته باشه نمیتونن کاری انجام بدن اما شما گوشیتون رو دست یکی بسپارید که اطمینان بهش دارید چون تعمیرات موبایل حساسه
      موفق باشید

  • 46
  • fateme

    fateme 1397-07-30

    سلام.گوشی من lg g2 هست صفحه lcd امروز سیاه شد برق داره اما صفحش روشن نمیشه میتونم اطلاعاتمو ریکاوری کنم ؟نرم افزارو نصب کردم روی pc اما فقط مدل گوشی های سامسونگ و داره تو نرم افزار

    • 1397-07-30

      ببرید پیش نرم افزار کار موبایل
      موفق باشید

  • 47
  • ایمان

    ایمان 1397-07-19

    با سلام صفحه گوشی من سیاه شده است اگر این کار رو انجام بدم گوشیم جواب میده

    • 1397-07-19

      بله

  • 48
  • mehdi m

    mehdi m 1397-06-27

    سلام
    نسخه برنامه ای رو که تو سایت باهاش اموزش دادید رو میخواستم(چه ورژنی هست؟)

  • 49
  • مهدی

    مهدی 1397-06-26

    سلام نسخه برنامه ای باهاش اموزش دادید رو میخواستم

  • 50
  • مریم

    مریم 1397-06-26

    سلام ببخشید من گوشیم السیدیش شکسته و هرجا میبرم میگن ریکاوری نمیشه

  • 51
  • متین نظری

    متین نظری 1397-06-13

    سلام ببخشید من برنامه android control را اصلا نمیتوانم پیدا کنم هرچی سرچ کردم چند تا برنامه چرت و پرت میاد.لطفا کمک کنین ممنون نیاز دارم تبلتم شکسته.

  • 52
  • SARA

    SARA 1397-05-21

    سلام ببخشین اسم گوشی من در لیست موجود نیست و وارد سایت هم که میشم نمیدونم چی رو بزنم میشه راهنماییم کنین

    • Salar

      Salar 1397-12-29

      سلام مدل گوشیتون چیه؟

    • الهام مرادی

      الهام مرادی 1397-10-21

      سلام. مدل گوشی من سامسونگ گلکسی اس ۶ است که در لیست نیست چهکنم؟ممنون

      • 1397-10-21

        ببرید پیش نرم افزار کار در تخصص ما نیست

    • 1397-05-21

      سلام وقت بخیر
      با دفتر تماس بگیرید راهنماییتون کنن
      موفق باشید

  • 53
  • محمدی

    محمدی 1397-04-05

    سلام برنامه دکترفون رانصب کردم درقسمت devicename,devicemodellng مدل گوشی سامسونگ j7روزدم ولی ارسال نمیشه چرا لطفاراهنمایی کنید

    • کیان

      کیان 1397-10-25

      چطور j7 رو انتخاب کردی اینجا ک فقط گلکسی داره

    • 1397-04-05

      سلام تمام اطلاعاتی که داشتیم رو در اختیار شما قرار دادیم.از دوستان دیگه کمک بگیرید.

  • 54
  • الهه

    الهه 1397-03-18

    سلام ببخشید من تا مرحله ریکاور میرم ولی کد ریجستر میخواد از کجا باید بیارم

    • پیام

      پیام 1397-11-28

      رمز می خواد

  • 55
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم