مشکلات هندزفری های وایرلس اپل AirPod و راه حل رفع آن

نوشته شده در تاریخ1397-02-08 توسط 134653

هندزفری های وایرلس اپل یعنی AirPod که در سال 2016 و به همراه گوشی آیفون 7 و اپل واچ سری 2 وارد بازار شده اند، نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند. قابلیت اتصال وایرلس خوب، عمر باتری مناسب، محفظه ی شارژ فشرده با قابلیت شارژ سریع، عملکرد مستقل هندزفری ها و موجود بودن قطعات آن برای تعویض از جمله نقاط قوت این هندزفری هستند. از جمله نقاط ضعف این هندزفری نیز می توان به نامناسب بودن برای باشگاه و فعالیت های ورزشی، کیفیت صدای متوسط و گران بودن قطعات آن اشاره کرد.

هندزفری های AirPod اپل یکی از بهترین هندزفری های وایرلس هستند که عاری از مشکل نیستند. مشکل جفت شدن، قطع شدن مکالمات، ایراد کیفیت صدا و ... جزء رایج ترین مشکلات این هندزفری است که هر جفت هندزفری وایرلس دیگر نیز با این مشکلات مواجه است و مختص هندزفری های AirPod اپل نیست.

اگر احساس می کنید این هندزفری ها باعث سردرد یا احساس ناخوشایند در شما می شوند، راهنمای زیر را به دقت بخوانید. در این راهنما قصد داریم رایج ترین مشکلات هندزفری های AirPod اپل و نحوه ی برطرف کردن آنها را بررسی کنیم.

پیدا کردن هندزفری ها

این مشکل احتمالا مشکل اساسی نیست ولی ممکن است بدلیل حواس پرتی، این هندزفری ها را گم کنید. هم چنین اندازه ی کوچک و وایرلس بودن این هندزفری مزید علت شده و احتمال گم کردن آنها را بیشتر می کند. خوش بختانه با استفاده از برنامه ی Find My iPhone می توان به راحتی این مشکل را برطرف کرد.

برای خرید هندزفری اصلی آیفون روی لینک کلیک کنید.

برای شروع، اپلیکیشن Find My iPhone را روی دستگاه خود اجرا کنید یا به وبسایت iCloud مراجعه کنید، با اپل ID خود وارد آن شوید و گزینه ی Find My iPhone را انتخاب کنید. در این قسمت، هندزفری های AirPod خود را انتخاب کنید و نقشه ای از موقعیت آنها یا آخرین مکان هندزفری قبل از خاموش شدن آن را مشاهده خواهید کرد. اگر یک نقطه ی سبز رنگ بغل آیکون هندزفری AirPod خود مشاهده کردید، یعنی اینکه هندزفری ها هنوز روشن هستند و شما می توانید با پخش یک صدا یا موسیقی از موقعیت آنها با خبر شوید. اگر هندزفری ها خاموش باشند، نقشه باید نقطه ی شروع را به شما بدهد.

ردیابی ایرپاد گم شده

مشکلات جفت شدن

اگر هندزفری های شما به گوشی یا تبلت تان وصل نمی شوند، اولین کار برگرداندن آنها به محفظه ی شارژ هندزفری، حدود 10 ثانیه صبر کردن و سپس برداشتن آنها است. در بسیاری موارد با این کار مشکل شما برطرف خواهد شد.

( ایرپاد‌های اپل را می‌توانید با شارژر اصلی آیفون شارژ کنید)

اگر با این کار مشکل شما رفع نشد، قدم بعدی روشن و خاموش کردن بلوتوث گوشی یا تبلت تان است. سپس پروسه ی بالا را مجددا تکرار کنید. این کار معمولا مشکل جفت نشدن هندزفری ها را برطرف خواهد کرد مگر اینکه مشکل آنها غیر عادی باشد.

اگر خیلی بد شانس باشید، مشکل جفت نشدن هندزفری های تان با کارهای بالا درست نمی شود که در این حالت باید آنها را ریست کنید. این راه حل برای بسیاری از مشکلات جوابگو است که در انتهای متن به نحوه ی ریست کردن این هندزفری ها می پردازیم.

اتصال ایرپاد به آیفون

مشکل اتصال به کامپیوتر

این مشکل برای Mac های جدید کمتر رخ می دهد ولی برخی مواقع امکان اتصال بلوتوث با کامپیوتر و Mac های قدیمی تر بسیار دشوار است. اولین کار برای برطرف کردن این مشکل، راه حل اشاره شده در بخش قبل یعنی برگرداندن هندزفری ها به محفظه ی شارژ و استفاده از آنها پس از 10 ثانیه است.

اگر با این کار مشکل شما حل نشد، ارتباط هندزفری را قطع و مجددا وصل کنید (بلوتوث را خاموش و روشن کنید). البته تنظیمات بلوتوث روی کامپیوتر نیز خود مساله ی دیگری است. وارد تنظیمات بلوتوث خود شوید، هندزفری های AirPod را پیدا کنید و آنها را قطع کنید. سپس همان مراحلی که برای جفت کردن هندزفری های خود به کامپیوترتان استفاده کردید ( بار اول)، را تکرار کنید.

اتصال ایرپاد به ویندوز

مشکلات مربوط به تماس

یکی از مشکلات آزار دهنده ی این هندزفری ها، قطع و وصل شدن آنها حین مکالمه است. خوش بختانه راه حل ساده ای برای این مشکل وجود دارد: سعی کنید تنها با یکی از AirPod ها در گوش تان تماس بگیرید. این کار در بسیاری مواقع جوابگو است

اگر این کار جواب نداد، آپشن های دیگری وجود دارند که کاربران آیفون می توانند آنها را امتحان کنند. مثلا وارد تنظیمات شوید و به قسمت بلوتوث آن بروید. در کنار ورودی AirPod ها و در لیست دستگاه ها، بایستی یک آیکون "i" را داخل یک دایره ببینید. روی این آیکون کلیک کنید، سپس Microphone را انتخاب کنید و آن را روی هر کدام از AirPod های چپ یا راست تنظیم کنید. در موارد شدید و بحرانی می توانید Automatic Ear Detection یا تشخیص خودکار هندزفری را در همین قسمت خاموش کنید، البته با این کار یکی از قابلیت های هندزفری غیر فعال می شود و عملکرد باتری آن بهبود می یابد.

اگر مشکل شما هم چنان بر طرف نشده است می توانید هندزفری ها را فول ریست کنید که در پایان همین راهنما به آن می پردازیم.

مشکل صدا

بر خلاف برخی مشکلات اشاره شده، مشکل کیفیت صدای این هندزفری ها می تواند بدلیل خیلی چیزها باشد بنابراین تشخیص آن دشوارتر است. اتصالات بلوتوث می تواند باعث تداخل در عملکرد هندزفری شود که ممکن است باعث کاهش کیفیت صدای آنها گردد. اگر همیشه با این مشکل مواجه هستید، احتمالا مشکل از تداخل بلوتوث هندزفری ها است که اگر در خانه باشید می توانید آن را حل کنید. اگر در سر کار هستید، احتمالا شانسی ندارید.

هم چنین وای فای می تواند باعث تداخل با هندزفری های AirPod شما شود (مخصوصا حین مکالمه)، بنابراین ممکن است مجبور شوید وای فای خود را حین مکالمه خاموش کنید. البته مسلما بعد از اتمام مکالمه، وای فای خود را روشن خواهید کرد. اگر صدای شما واضح نیست و یا صدای خود را مجددا می شنوید، احتمالا باید تشخیص خودکار هندزفری یا Automatic Ear Detection را همان طور که اشاره شد غیر فعال کنید.

مشکل صدای ایرپاد

مشکل صدای دستگاه های اندرویدی

اگر هندزفری های AirPod خود را با یک دستگاه اندرویدی استفاده می کنید، احتمالا با کمتر بودن صدای هندزفری نسبت به دستگاه های iOS مواجه خواهید شد. بسیاری از قابلیت های این هندزفری مربوط به تراشه ی W1 آن است که با گوشی آیفون یا آیپد شما کار می کند ولی دستگاه های اندرویدی این تراشه را ندارند و به همین دلیل شما نمی توانید صدای هندزفری را کنترل کنید.

زمانی که با دستگاه های صوتی بلوتوثی سر و کار دارید، دو سطح صدا وجود دارد: صدای دستگاه مرجع (گوشی، تبلت یا کامپیوتر) و صدای دستگاه صوتی شما. زمانی که از هندزفری های AirPod روی یک دستگاه اندرویدی استفاده می کنید، صدای هندزفری بصورت اتوماتیک کنترل و تنظیم نیست و مشابه دستگاه های iOS کار نمی کند. خوش بختانه راه حل ساده ای برای این مشکل وجود دارد.

روی دستگاه اندروید خود بر روی دکمه ی بالا یا پایین صدا بزنید که با این کار باید پنجره ی کنترل صدا بر روی صفحه نمایان شود. روی فلش بغل کنترل صدا بزنید که با این کار تمامی اسلایدهای تنظیم صدا نمایان خواهند شد. یکی از این اسلایدها باید بلوتوث باشد. حال این اسلاید را هر چقدر لازم است بالا و پایین کنید.
روی گوشی های گلکسی سامسونگ این تنظیمات کمی متفاوت است. وارد تنظیمات این گوشی ها شوید و سپس به قسمت Connections > Bluetooth بروید. در اینجا، بر روی سه نقطه ی واقع در گوشه ی بالا و سمت راست صفحه کلیک کنید تا آپشن های بیشتر نشان داده شوند. سپس Media Volume Sync را روشن کنید. حال شما می توانید از کنترل صدای این دستگاه همانند دستگاه های iOS استفاده کنید.

مشکل باتری

این هندزفری ها بیرون از جعبه شان بایستی حدود 5 ساعت دوام بیاورند. پس از گذشت زمان، عمر باتری این هندزفری کم می شود و متاسفانه کاری از دست شما بر نمی آید. اما اگر عمر باتری این هندزفری ها خیلی کمتر از حد معمول است، چند ترفند را به شما نشان می دهیم تا عملکرد آنها بهتر شود.

ابتدا مطمئن شوی که حالت تشخیص خودکار هندزفری روشن است چون این قابلیت باعث می شود هندزفری در یک حالت Low-Power یا کم مصرف قرار بگیرد و زمانی که از آنها استفاده نمی کنید، خاموش خواهند شد. اگر این قابلیت هندزفری روشن است و هم چنان با مشکل باتری مواجه هستید، آخرین راهکار ریست کامل هندزفری است.

حل مشکل باتری ایرپاد

ریست کردن هندزفری AirPod

همان طور که گفتیم، ریست کامل هندزفری AirPod می تواند چندین مشکل آن را برطرف کند. خبر خوب این است که ریست کردن این هندزفری خیلی راحت است و در کمتر از یک دقیقه انجام می شود. کافیست مراحل زیر را انجام دهید:

1-هندزفری های AirPod خود را داخل محفظه ی شارژ بگذارید.

2- دکمه ی پشت محفظه را به مدت 15 ثانیه نگه دارید تا زمانی که لامپ های نارنجی LED چشمک بزنند.

3- محفظه ی هندزفری را باز کنید و آن را کنار گوشی تان بگذارید و منتظر شوید تا هندزفری ها مجددا وصل شوند.

اگر فرض کنیم از دستگاه های آیفون استفاده می کنید، آنگاه iCloud در این مرحله به دستگاه های دیگر شما Sync خواهد شد. اما اگر دستگاه های دیگر استفاده می کنید، شما باید هندزفری را بصورت دستی با هر وسیله ی بلوتوث دار دیگر جفت کنید.

گاهی اوقات ممکن است فقط یکی از هندزفری های شما کار کند که بهترین راه حل ریست کردن آنها است. هم چنین اگر احساس می کنید صدای یکی از هندزفری ها بیشتر از دیگری است، منوی تنظیمات آنها را بررسی کنید و مطمئن شوید که اسلاید بالانس صدای آنها یکسان (وسط) است. گاهی اوقات این مشکل بدلیل گیر کردن پرز یا گرد و خاک روی سوراخ های هندزفری است که با پاک کردن آنها مشکل شما برطرف خواهد شد.

اگر بخواهیم جمع بندی کنیم مشکل هندزفری های AirPod شما بایستی با انجام کارهای زیر برطرف شود:

• خاموش کردن وای فای
• استفاده از یک هندزفری بجای هر دو هندزفری
• خاموش کردن حالت تشخیص خودکار هندزفری یا Automatic Ear Detection
• قطع کردن اتصال هندزفری و جفت کردن مجدد آنها
• ریست کردن هندزفری ها با استفاده از محفظه ی شارژ آنها

اگر مشکل دیگری با هندزفری AirPod خود دارید که در این راهنما وجود ندارد، آنگاه به شما پیشنهاد می کنیم هندزفری خود را نزد تعمیرکاران متخصص اپل ببرید. از آنجایی که قیمت این هندزفری ها نسبت به هندزفری های عادی به مراتب بیشتر است، ترجیحا آنها را دور نیاندازید و به فروشگاه های معتبر اپل تحویل دهید.

محصولات مرتبط
219 نظر
  • محمد جواد

    محمد جواد 1398-12-04

    با سلام
    شما فقط اپل ایر پاد رو تعمیر می کنیدیا نه؟
    بنده یه i11 دارم و یک سوالی داشتم اگر جواب می دهید؟ بپرسم

    • 1398-12-04

      سلام
      خیر متاسفانه تعمیرات هندزفری و ایرپاد رو انجام نمیدیم

  • 1
  • صالح

    صالح 1398-11-28

    سلام خسته نباشید من نمیتونم صدای ایرپادم رو کم‌کنم روشی که گفته بودین انجام دادم ولی گزینش کلا غیر فعال باید چکار کنم؟؟

    • 1398-11-28

      سلام
      از تنظیمات گوشی تو قسمت بلوتوث ایرپاد رو Forget کنید یا تو قسمت Generals گزینه Reset All Settings رو بزنید احتمالا درست بشه

  • 2
  • مجید

    مجید 1398-11-25

    سلام ایرپاد من سری ۲وایرس هست همش از سمت راست استفاده میکردم الان متوجه شدم که سمت چب ایرپادسری را صدا میزنم جواب نمیده مشکلش چیه

    • 1398-11-25

      سلام
      یه بار سیری رو زمانی که هردو ایرپاد وصله تنظیم کنید و امتحان کنید اگه درست نشد احتمالا میکروفون ایرپادتون مشکل داره

  • 3
  • محسن

    محسن 1398-11-22

    با سلام
    من ایپاد خریدم البته کپی هست.
    وقتی تو کیس میزارم راست خود به خود روشن میشه

    • 1398-11-22

      سلام
      ایرپاد های فیک ایراد های مختلف زیاد دارن باید اورجینالش رو استفاده کنید

  • 4
  • علیرضا بهرامی

    علیرضا بهرامی 1398-11-22

    باسلام من یه ایرپاد خریدم روز اول سالم بود ولی روز دوم دیگه نمیشد به صورت جفت استفاده کرد.جفتش باهم کانکت نمیشد و توی لیست بلوتوث دوتا دستگاه ایرپاد میاد که کانکت شم به هرجفتشم همزمان کانکت میشم صداش تو یکیش میاد و روی لمس هر کدوم میزنم صدا از اون پلی میشه ودیگری قطع میشه.قبلا تو بلوتوث یه گزینه AirPods بود و وصل که میشدم جفتش میخوند.خیلی هم خواستم ریستش کنم اما ۱۵ ثانیه و بیشترم نگه داشتم چراغ ثابت سبز بود فقط ثانیه سوم یکم ابی یا سفید مانند میشد. چشمک نمیزد.واقعا کلافه شدم مشکلش چیه که نه جفتی میخونه نه قابل ریست شدنه!!!

    • 1398-11-22

      سلام
      از تنظیمات خود گوشی گزینه Reset All Settings رو بزنید اگه درست نشد به یک مرکز خدماتی که تعمیرات ایرپاد رو انجام میدن مراجعه کنید
      موفق باشید

  • 5
  • ابوالفضل محبی

    ابوالفضل محبی 1398-11-20

    دستتون دردنکته اگ پاسخ بدید❤

  • 6
  • ابوالفضل محبی

    ابوالفضل محبی 1398-11-20

    سلام رو گوشی های ایرپاد من بطور عجیبی خط هایی افتاده و برجسته هستند میخواستم ببینم میتونم با پولیش اینارو از بین ببرم اصن از بین میره یا پدلیش رنگ ایرپادو خراب نمیکنه و یا ماده ای هست بشه خطارو برد

    • 1398-11-20

      سلام
      خیر نباید استفاده کنید رنگشو خراب میکنه سعید کنید با اسپری های تمیز کننه پاکش کنید

  • 7
  • Mohammad

    Mohammad 1398-11-17

    سلام وقت بخیر گوشی سمت راس ایرپادمو وقتی میزارم چراغ نارنجی چشمک میزنه وصلم نمیشه ولی گوشی سمت چپ وصله ب گوشیم لطفا راهنمایی کنید ممنون

    • 1398-11-17

      سلام
      احتمالا مشکل از خود ایرپاد هست و باید تعویض بشه
      گوشی سمت راست به صورت تکی میتونید خرید کنید 

  • 8
  • محسن

    محسن 1398-11-13

    من وقتی با ایرپاد اهنگ گوش میدم بعد 20 دقیقه سمت چپی از کار میافته میزارم تو کیسش دوباره بر میدارم کاار میکنه ممنون میشم بگید ایرادش چیه

    • 1398-11-13

      سلام
      ممکنه از نرم افزارش باشه و نیاز به ریست کردن داشته باشه
      از تنظیمات تو قسمت Reset All Setings رو بزنید اگه درست نشد مشکل از خود ایرپاد هست و باید تعویض بشه

  • 9
  • فریبرز

    فریبرز 1398-11-12

    سلام دوسال دارم از ایرپاد استفاده میکنم امروز از صبح هرچی تماس گرفته میشه نه صدا میره نه میاد فقط اهنگ میشه گوش کرد
    راهنماییم میکنید ممنون میشم

    • 1398-11-12

      سلام
      ممکنه ایرادتون نرم افزری باشه از تنظیمات میتونید یه بار گزینه reset All Settings رو بزنید و دوباره امتحان کنید

  • 10
  • علی

    علی 1398-11-06

    من airpod سری 1 دارم و الان مدتی هستش که یهو سمت چپ قطع میشه، نه شارژش تموم میشه نه هیچی شارژشم مثل هم هستن ولی وسط فیلم اهنگ اینا یهو دیسکانکت میشه فقط سمت چپ

    و اینکه میکروفونشم خیلی ضعیفه الان دو سه ماهی میشه هربار زنگ میزنن با گوشی جواب میدم و نمیشه ازش استفاده کرد به نحوی، چیکار کنم ؟

    • 1398-11-06

      سلام
      این ایراد توی ایرپاد ها به خصوص سری های اول رایجه ولی میتونید اول با یه نرم افزار کار مشورت کنید ممکنه ایراد نرم افزاری باشه
      در غیر این صورت باید گوش سمت چپ رو تعویض کنید

  • 11
  • امیر

    امیر 1398-11-01

    ببخشید در ضمن واسه همسرمم همینطوره 2 ماه هم نیست خریداری کردیم سری 2 هستن با تشکر

  • 12
  • امیر

    امیر 1398-11-01

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم وب سایت ماکروتل
    هنگامی که گوشی من زنگ میخوره و ایر پاد تو گوشم هست رو آنونس هست که نام مخاطب رو میگه و زنگ میخوره صداش تو گوشم هنگام زنگ خوردن بسیار کمه ولی بعد از اینکه جواب میدم راحت صحبت میکنم من چگونه میتونم صدای زنگ خوردن ایرپاد رو بیشتر کنم تا بشنوم چون واقا انقدر کمه که مثلا تو مترو زنگ میخوره نمیفهمم میدونم نرم افزاری هست ولی نمیدونم از کجا صدای زنگ خوردنش رو بیشتر کنم ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید

    • 1398-11-01

      سلام
      متاسفانه ما تخصصی تو نرم افزار نداریم بهتره با یه خدمات نرم افزاری مشورت کنید

  • 13
  • Behdad

    Behdad 1398-10-30

    سلام من وقتى ميزنم به شارژ جعبه ايرپادم شارژش صد درصد ولى ايرپادا ديرتر شارژ ميشن راهى داره درست شه؟

    • 1398-10-30

      سلام
      معمولا بین 2 ساعت تا 2 ساعت و نیم زمان میبره ایرپاد ها کامل شارژ بشه
      اگه بیشتر از این طول کشید ممکنه باتری یا آیسی شارژ ایرپاد ها مشکل داشته باشه

  • 14
  • پویا

    پویا 1398-10-29

    سلام خسته نباشید
    یک ماهی هست که خریدم
    زیاد استفاده نمیکنم مثلا نیم ساعت یک ساعت تو گوشم هست بعد شارژش70.80%میشه میزارم تو کیس میخواستم ببینم اینجوری برای باطری گوشی مشکلی پیش میاد یا نه
    و اینکه خود کیسش بدون اینکه از گوشی هاش استفاده کنم شارژ کم میکنه
    مثلا شب تا صبح چند درصد کم میکنه
    و بعضی وقتا گوشی سمت چپ صدا میاد ولی صدای من نمیره

    • 1398-10-29

      سلام
      مشکلی نداره، ایرپاد اگه شارژش تکمیل باشه دیگه شارژ نمیشه بنابراین میتونید بذارید داخل کیس بمونه
      درمورد گوش سمت چپ میتونه از نرم افزار گوشی باشه. ولی بطور کلی ایرپاد های سری های اول گوش سمت چپشون مشکل دار بوده

  • 15
  • A

    A 1398-10-27

    سلام ، من حدود یک هفتس که ایرپادخریدم ، اما هر وقت اونهارو داخل باکسشون میزارم خودکار روشن میشه ، مشکلش چیه ؟

    • 1398-10-27

      سلام


      اگه موزیک اجرا میشه مشکل نرم افزاری هست


      ولی درصورتی که فقط LED روشن میشه، نشان دهنده میزان شارژ هست

  • 16
  • حامد

    حامد 1398-10-25

    سلام خسته نباشید ببخشید یکی از گوشهای ایرپاد من حسگرش کار نمیکنه ریست هم کردم باز درست نمیشه چیکار باید انجام بدم ؟. ممنون

    • 1398-10-25

      سلام


      اگه ریست کردین و درست نشده مشکل از خود ایرپاد هست


      میتونید به صورت تکی توی بازار خرید کنید 

  • 17
  • Mehdi

    Mehdi 1398-10-18

    سلام وقتي گوشي زنگ ميخوره صداي ضعيفي أز اير پاد مياد مع پشت موتور سيكلت باشي نميفهمي راهي داره صداش بلند شه
    ممنون

    • 1398-10-18

      سلام


      ممکنه بخاطر این باشه که کثیف شده


      میشه با سرویس بهترش کرد ولی مثل روز اول نمیشه


      موفق باشید

  • 18
  • عسل

    عسل 1398-10-16

    سلام من ١ماه پيش airpodpro گرفتم چند روز پيش صدا سمت راست از كار افتاد و فقط از سمت چپ صدا مياد چه كاري ميشه انجام داد

    • 1398-10-16

      سلام


      اگه از یه جای معتبر خرید کردین و گارانتی داره به همونجا مراجعه کنید


      احتمالا گوش راست نیاز به تعویض داره


      میتونید قبل از اینکار روی یه گوشی دیگه تست کنید اگه همین ایراد بود مراجعه کنید


      موفق باشید

  • 19
  • mohsen

    mohsen 1398-10-15

    سلام من ایرپادی که دارم بلند گو های داخلش صداش ضعیفه ولی بلند گو بیرون پشت هنزفری کیفیت خوبه اینو چیکار باید کرد؟

    • 1398-10-15

      سلام


      باید سرویسش کرد، مشکلش کاملا حل نمیشه ولی از قبل بهتر میشه


      موفق باشید

  • 20
  • ابراهیم

    ابراهیم 1398-10-12

    سلام اکثر پیامها را خوندم باید از بابت سعه صدر و وقتی که برای پاسخگویی به سوالات میزارید
    تشکر کنم.دست مریزاد
    در ارتباط با ایرپاد هم ؛ گوشی سمت چپ کاملا بدون ایراد هست اما گوشی سمت راست هنگام تماس تلفنی خش خش شدید می‌کنه
    اما در هنگام پخش موزیک بدون نویز صداذرا پخش می‌کنه
    با ریست کردن مشکل برطرف نشد
    اگر راه حلی به جز خرید مجدد وجود داره لطف بفرمایید راهنماییم کنید.سپاسگزارم.

    • 1398-10-12

      سلام


      اگه منظورتون از ریست، ریست کردن ایرپاد و تنظیمات هست، گوشی رو ریستور کنید چون این ایراد بیشتر به نرم افزار میخوره تا سخت افزار


  • 21
  • امیر

    امیر 1398-10-12

    سلام من ایرپادم تو جیبم بوده بعد انداختم ماشین لباسشویی بعد الان دیگه اصن روشن نمیشه .میخواستم ببینم سوخته یا درست میشه؟

    • 1398-10-12

      سلام


      ممکنه با سرویس کردن حل بشه باید ببرید مراکزی که تعمیرات ایرپاد رو انجام بدن، که البته خیلی کم یابه

  • 22
  • کامران

    کامران 1398-10-11

    سلام
    آیا سوکت قابل تعویضه؟

    • 1398-10-11

      سلام


      فک نکنم کسی توی ایران این کارو انجام بده

  • 23
  • سعید

    سعید 1398-10-10

    سلام ببخشید من وسط اهنگ گوش کردن یهو هندزفری سمت راستی قطع میشه بعد باید خاموش روشنش کنی تا درست بشه مشکلش چیه

    • 1398-10-10

      سلام


      احتمالا مشکل نرم افزاری هست، از تنظیمات گوشی گزینه Reset All Settings رو بزنید و اگه درست نشد به یک خدمات نرم افزاری مراجعه کنید


      موفق باشید

  • 24
  • Danial

    Danial 1398-10-10

    سلام من يك عدد AirPod دارم كه متاسفانه حدود يك ماهي است كه وقتي به گوشي خودم (آيفون سيكس ) متصل ميكنم بعد يك دقيقه از اتصال خارج ميشود
    چگونه مشكش را حل كنم ؟

    • 1398-10-10

      سلام


      مشکلتون نرم افزاری یه بار از تنظیمات گوشی گزینه Reset All Settings رو بزنید و دوباره به ایرپاد وصل بشید اگه درست نشد به مراکز نرم افزاری مراجعه کنید

  • 25
  • 00000

    00000 1398-10-08

    سلام خسته نباشید الان من میتونم یکشو روی یکی دیگه گوشی ست کنم یکی دیگشو روی یکی دیگه ؟؟؟؟؟

    • 1398-10-08

      سلام


      بله میتونید هر کدوم رو برای یه گوشی استفاده کنید

  • 26
  • محمد

    محمد 1398-10-06

    سلام
    من ایرپاد فیک خریدم برای آندروید موقع اتصال دو تا گوشی جدا جدا وصل میشه و نمیشه با هم وصلشون کرد مشکل چیه؟

    • 1398-10-06

      سلام


      کلا ایرپاد های فیک ایراد های مختلفی دارن مخصوصا تو اتصال به گوشی های اندرویدی


      ایرپاد برای گوشی های iPhone طراحی شده و روی گوشی های iPhone بهتر جواب میده


      موفق باشید

  • 27
  • سجاد

    سجاد 1398-10-04

    سلام
    من یکساله که ایرپاد یک خریدم. چندروز پیش شارژ کیس تموم شد و چراغش خاموش شد
    الان دیگه روشن نمیشه باید چکار کنم(یزد هستم)

    • 1398-10-04

      سلام


      ما تعمیرات ایرپاد رو انجام نمیدیم ولی ممکنه مشکل از شارژرتون یا سوکت شارژ و آی سی شارژ کیس باشه


      با یه شارژر دیگه امتحان کنید

  • 28
  • سروش

    سروش 1398-10-04

    سلام
    از هفته پیش airpod سمته چپم کار نمیکنه و وقتی میزارم تو گوشم وصل نمیشه به دستگاه و هم چنین دوبار که میزنم روش هیچ عملی انجام نمیده
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • 1398-10-04

      سلام


      این ایراد تو ایرپاد شایعه و معمولا گوش سمت چپ از کار میوفته


      میتونید گوش سمت چپ رو به صورت تکی خرید کنید


      موفق باشید

  • 29
  • محسن ملكوتي

    محسن ملكوتي 1398-10-04

    سلام خسته نباشيد من يه ماه اير پاد سري ٢ گرفتم ميكروفون برا حرف زدن فقط صدايي مثل صداي باد ميده يا يهو وصل ميشه يا يه صدا ميگيره قطع ميشه چند دفعه با گوشي ديگه تست كردم درست شد تا ١ روز اما الان نميشه ريستم كردم اير پادو اما الان ديگه صدا نميره راهي هست برا درست شدنش ممنون ميشم راهنمايي كنيد

    • 1398-10-04

      سلام


      ممکنه احتمالا مشکل از خود ایرپاد هست و متاسفانه تو ایران کسی تعمیراتش رو انجام نمیده


      موفق باشید

  • 30
  • فرناز

    فرناز 1398-10-03

    سلام مطالبتون خیلی آموزنده و جالب بود.
    ایر پاد من هنگام ورزش که نوسان دارم به خاطر پرش و یا تکون خوردن سر قطع میشه، آیا دلیلش از همون سنسور حسگر هست یا اینکه ایرادی داره به نظرتون؟

    • 1398-10-03

      سلام


      این مشکل تو بعضی از ایرپادای سری های اول هست ولی میتونه از ارتباطات گوشی و ایرپادتون هم باشه


      موفق باشید

  • 31
  • milad hosseini

    milad hosseini 1398-10-03

    سلام ایرپاد من سمت راستش‌‌ زودتر از چپش باتری خالی میکنه
    حتی اگه ۱۰۰٪ هم‌باشه از کیسش در میارم میشه ۹۹ ٪دیقه ۱٪ کم میشه وقتی باش موزیک گوش میدم

    • 1398-10-03

      سلام


      احتمالا باتریش خرابه و متاسفانه کسی تو ایران تعمیراتش رو انجام نمیده


  • 32
  • ن

    ن 1398-10-03

    سلام خسته نباشید من دو سه ماه است که هندزفری راگرفته ام و فیک است ولی امروز که خواستم وصل شوم هر کاری کردم نشد وحتی ریست هم خواستم بکنم ودکمه را نگه می داشتم فقط چراغ آبی می زد
    حالا چکاری انجام دهم
    ممنون

    • 1398-10-03

      سلام


      هندزفری های فیک بعد مدتی خراب میشه نمیشه کاریش کرد


      موفق باشید

  • 33
  • محمد

    محمد 1398-10-02

    سلام ايرپاد من ٣٠ ثانيه كار ميكنه بعد يكي از گوشاش قطع و وصل ميشه ريست هم كردم به نظر شما درست ميشه؟

    • 1398-10-02

      سلام


      از تنظیمات دستگاه گزینه Reset All Settings رو بزنید اگه درست نشد مشکل از خود ایرپاد هست


      ممکنه ایرپادتون تقلبی باشه

  • 34
  • amin rp

    amin rp 1398-10-02

    سلام ايا امكان خراب شدن باطري گوشي ها در زماني كه در كيس قرار دارند و شارژ١٠٠٪؜شده هست؟ چون معمولا وقتي خود گوشي تو شارژه و١٠٠٪؜شده بايد قطع كرد وگرنه ميگن خراب ميشه ممنون

    • 1398-10-02

      سلام


      موقعی که شارژ گوشی ها کامل میشه خود کیس شروع میشه به شارژ شدن


      ولی بطور کلی زمانی که هردوی گوشی ها و کیس شارژش کامل شد از شارژ بکشید که عمر باتری رو بیشتر کنه


      موفق باشید

  • 35
  • حسین

    حسین 1398-09-30

    سلام. حدود دو سال هست که ایرپاد سری یک خریدم. ولی چند روزه که وقتی کسی تماس میگیره صدای زنگ گوشی رو تو ایرپاد میشنوم و وقتی میخوام پاسخ بدم نه صدایی میاد و نه میره. لطفا راهنماییم کنید

    • 1398-09-30

      سلام


      از تنظیمات گوشی گزینه Reset All Settings بزنید و ایرپاد رو دوباره وصل کنید 


      اگه درست نشد گوشی رو کامل ریستور کنید ممکنه درست بشه


      موفق باشید

  • 36
  • Sina

    Sina 1398-09-30

    سلام. من يه ماهه ايرپاد دو نو خريدم. امروز فهميدم گوش سمت چپش صداش خيلي كمتر شده چيكار كنم؟/—-/-

    • 1398-09-30

      سلام


      احتمالا کثیف شده و با سرویس بشه بهترش کرد


      ولی مثل روز اول نمیشه

  • 37
  • جعفر

    جعفر 1398-09-29

    سلام يدونه از گوشي ها كانكت نميشه و علامت قرمز اخطار ميزنه رو گوشيم فقط سمته راست كانكت ميشه چطور ميشه رفع مشكل كرد

    • 1398-09-29

      سلام


      احتمالا خود هندزفری سمت چپ مشکل داره و باید تعویض بشه 


      این ایراد توی ایرپاد شایعه ولی قبل از تعویض از تنظیمات گوشی گزینه Reset All Stteings رو بزنید و ایرپاد رو دوباره وصل کنید


      موفق باشید

  • 38
  • علی

    علی 1398-09-27

    سلام ببخشید من چه جوری صدایه ایرپادمراببرم بالا

    • 1398-09-27

      سلام


      صدای ایرپاد با ولوم خود گوشی موبایلتون کمو زیاد میشه

  • 39
  • شاهین قریشی

    شاهین قریشی 1398-09-23

    وقتی گوشیم زنگ میخره صداش خیلی کمه

    • 1398-09-23

      سلام


      درصورتی که فقط موقع زنگ خوردن صدای کمی داره احتمالا مشکل نرم افزاری با مراکز نرم افزاری تماس بگیرید


      موفق باشید

  • 40
  • Melissaw

    Melissaw 1398-09-23

    سلام
    ایرپاد سمت راستم الان یه مدته صداش خیلی ضعیف شده ولی سمت چپیه اوکیه .قابل تعمیر هست؟!☹️

    • 1398-09-23

      سلام


      ممکنه کثیف شده باشه و با سرویس بهتر بشه ولی مثل روز اول نمیشه

  • 41
  • ali

    ali 1398-09-19

    سلام و درود
    ببخشید من ایرپادم گوشی سمت راستش شارژ نگه نمیداره در حد یک ساعت فقط
    ولی سمت چپیه خوبه ریستشم کردم ایا قابل درست شدن هست ؟
    اگه بخوام گوشی سمت راستش را بخرم شما دارین و چند قیمته ؟

    • 1398-09-19

      سلام


      متاسفانه ما موجود نداریم

  • 42
  • هستی

    هستی 1398-09-17

    سلام من یه چند روزی میشه که خریداری کردم ولی گوش چپش کار نمیکنه چه جوری میتونم وصل کنم لطفا راهنماییم کنید

    • 1398-09-17

      سلام


      ایرپاد و تنظیمات گوشی رو ریست کنید اگه وصل نشد ایرپادتون خرابه باید گوشی چپش رو تعویض کنید

  • 43
  • پانیذ

    پانیذ 1398-09-13

    سلام
    من ۳ ماهه ایرپاد گرفتم ولی حدود دو ماهه گوش چپش صوت میکشه. چجوری میشه درستش کرد؟

    • 1398-09-13

      سلام


      قابل تعمیر نیست فک نکنم کسی تو ایران تعمیراتش رو انجام بده


  • 44
  • Shaghayegh

    Shaghayegh 1398-09-11

    سلام خسته نباشید من ایرپادم‌ از گوشی دیس کانکت شد الان دیگه وصل نمیشه چراغ سفید و سبزش روشن میشه ۲ جا بردم گفتن باید ببری ترکیه و دبی راه دیگه ای نداره ؟؟

    • 1398-09-11

      سلام


      ایرپاد و تنظیمات گوشی رو ریست کنید احتمالا حل بشه مشکلش


      موفق باشید

  • 45
  • فرزان وفا

    فرزان وفا 1398-09-09

    سلام من ایرپاد تهیه کردم
    طبق دستورالعمل پیش میرم ولی وقتی در ایرپاد رو باز میکنم هیچ چیزی نمیاره که کانکت رو بزنم وصل شه هم گوشی رو ریست کردم هم ایرپاد رو مشکل حل نشد

    • 1398-09-09

      سلام


      به اون مرکزی که ایرپاد رو ازش خرید کردید مراجعه کنید براتون چک کنن

  • 46
  • سامان

    سامان 1398-09-09

    سلام یکی از گوشی هاش چشمک میزنه مشکلش چیه

    • 1398-09-09

      سلام


      ممکنه اتصالش به گوشی درست نباشه یا باتریش خراب شده باشه


      موفق باشید 

  • 47
  • شهرام

    شهرام 1398-09-09

    سلام خسته نباشید
    من به انگه از ایرپدمو گم کردم
    ولی اصلا ایرپد داخل find my iphone پیدا نمیشه
    چیکارباید بکنم ؟؟؟؟؟؟؟

    • 1398-09-09

      سلام


      اطلاعی ندارم در این مورد با مراکز نرم افزاری هماهنگ کنید


      موفق باشید

  • 48
  • مصطفی

    مصطفی 1398-09-07

    سلام وقت بخیر مشکل من هنگام تماس است
    وقتی من حرف میزنم صدام خیلی ضعیف به طرف مقابلم منتقل میشه و باید یکی از هننزفری هارو در بیارم جلو دهنم بگیرم مشکلش چیه

    • 1398-09-07

      سلام


      احتمالا قسمت میکروفون ایرپادتون گرد و خاک گرفته یا کثیفه که معمولا با سرویس مشکلش حل میشه

  • 49
  • سید محمد علی نجات

    سید محمد علی نجات 1398-08-24

    سلام خسته نباشید من یه گوشی سامسونگ و airpod دارم ولی وقتی میرم موسیقی اهنگ بخش کنم اصلا هر چیزی فیلم ،موسیقی، بازی صدا دیر میاد من چکار کنم لطفا رهنمایی کنید

    • 1398-08-24

      سلام


      معمولا ایرپاد با گوشی های اندرویدی سازگاری ندارن چون مخصوص آیفون ساخته شدن


      ولی برای اطمینان گوشیتون رو فلش کنید و به آخرین نسخه موجود به روز رسانی کنید

  • 50
  • Omidfathali

    Omidfathali 1398-08-19

    سلام من ایرپاد گرفتم از گوشی سمت راست استفاده نکردم زیاد الان کار نمیکند چکارکنم ممنون استاد

    • 1398-08-19

      سلام


      تنظیمات گوشی و ایرپادتون رو ریست کنید اگه درست نشد باید تعویضش کنید

  • 51
  • ابول

    ابول 1398-08-18

    درود
    من ٧ماه ايرپاد خريدم ولى الان بايد ايرپاد ها رو برعكس بزارم تا صدا بياد يعنى جا به جا بزارم تو گوشم اگه درست بزارم صدا خيلى ضعيفه چرا

    • 1398-08-18

      سلام


      از نرم افزار هست ایرپاد و تنظیمات گوشی رو یه بار ریست کنید احتمالا درست میشه


      موفق باشید

  • 52
  • امید

    امید 1398-08-18

    من حدود ۳ماه ک ایرپاد خریدم ولی سمت راستش کار نمیکنه تابحال ازسمت راستش استفاده نکرد مشگل چیه ممنون

    • 1398-08-18

      سلام


      ممکنه با ریست کردن تنظیمات گوشی مشکلش حل بشه 


      اگه به بقیه گوشی ها هم وصل نمیشه مشکل از خود ایرپاده و باید سمت راستی رو تعویض کنید

  • 53
  • سولماز

    سولماز 1398-08-14

    خواهش میکنم جوابمو بدید و برام ایمیل کنید.
    آقا من ایرپادم رو وصل میکنم به گوشیم در قسمت تنظیمات بلوتوث گزینه name و تنظیمات مربوط به ایرپاد نمیاد فقط دیسکانکت و فورگت میاد. ایراد از چیه؟؟ لطفا بگید

    • 1398-08-14

      سلام


      از تنظیمات گوشی Reset All Settings بزنید که تنظیمات گوشی بیاد به حالت اولیه و ایرپاد رو هم ریست کنید ممکنه درست بشه


      موفق باشید

  • 54
  • Aa84

    Aa84 1398-08-12

    من‌سرعت‌کانکت‌شدن ایرپادم کم شده‌بود‌‌ ریست کردم الان دیگه وصل نمیشه به گوشیم مشکل چیه؟

    • 1398-08-12

      سلام


      از تنظیمات گوشی ریست All Settings رو بزنید که تنظیمات ریست بشه اگه نشد ریستور کنید گوشی رو

  • 55
  • مهدي خوانساري

    مهدي خوانساري 1398-08-10

    سلام من وقتي airpod رو گوشم ميزار در بعضي حالتها auto ear detection كار نميكنه مخصوصا در حالت دراز كشيده بايد جابجا بشم تا بشناسه ببشتر هم تو گوشي سمت راسته مشكل چي ميتونه باشه؟

    • 1398-08-10

      سلام


      از نرم افزار میتونه باشه از خود ایرپاد هم میتونه باشه


      ایرپاد رو ریست کنید تنظیمات گوشی رو هم ریست کنید اگه درست نشد باید خود ایرپاد رو تعویض کنید

  • 56
  • حامد

    حامد 1398-08-01

    سلام ایرپاد سمت راست من از دیشبم علامت !میزنه کار نمیکنه چندین بارم ریست دستگاه رو انجام دادم ولی بی فایده بود ،حتی ریست ستینگ گوشی فقط سمت چپ کار میکنه لطفا راهنمایی بفرمایید

    • 1398-08-01

      سلام


      احتمالا خود ایرپاد مشکل داره که باید تعویض بشه


      معمولا کسی تعیمراتش رو انجام نمیده

  • 57
  • Mahya

    Mahya 1398-07-30

    سلام می خواستم بدونم برای شارژ کیس ایر پاد وقتی خود ایر پادا ۱۰۰٪ شارژ دارن باید بیرون آوردشون یا تو کیس باشن؟

    • 1398-07-30

      سلام


      فرقی نداره اگه داخل کیس باشن بعد از 100 درصد شدن، خود کیس شروع میکنه به شارژ شدن و شارژ گوشی ها قطع میشه

  • 58
  • Omid

    Omid 1398-07-28

    سلام من ایرپادم یه دفعه بدون هیچ مشکلی دو تا گوشیش قطع و وصلی داره یعنی صدا قشنگ میاد ودی صدای من درست نمیره و قطع و وصل میشه مشکلش چیه درست میشه؟

    • 1398-07-28

      سلام


      این مشکل میتونه از نرم افزار باشه، ینی با ریست کردن ایرپاد یا ریست کردن تنظیمات گوشی درست بشه


      اگه درست نشه مشکل از میکروفون خود ایرپاد هست که فک نکنم تعمیراتش رو کسی انجام بده

  • 59
  • fati

    fati 1398-07-26

    سلام خسته نباشید
    ببخشید من ایرپادم کیفش هستش هندزفریش نیستش احتمالا تا الان شارژش هم تموم شده نمیدونم هم کجای خونه اس هرکاری هم میکنم بدون هندزفری به گوشیم وصل نمیشه که آهنگ بزاریم پیدا بشه چیکار کنم????

    • 1398-07-26

      سلام


      اگه شارژش تموم شده باشه روشن نمیشه که صدا بده و بتونید پیداش کنید

  • 60
  • Vahid

    Vahid 1398-07-25

    سلام بنده ایرپاد های کپی دارم از این مدلش که هیچ فرقی با اصلش نداره بصورت تکی سمت چپ کانکت نمیشه فقط سمت راست کانکت میشه
    میخواستم بدونم چجوری میشه فقط چپ رو کانکت کرد
    ولی وقتی از جفتش استفاده میکنم مشکلی نداره و جفتش کانکت میشه

    • 1398-07-25

      سلام


      چون کپی هست ممکنه نشه این کارو انجام داد

  • 61
  • Naser

    Naser 1398-07-22

    سلام خسته نباشید . ۳ روزی هست ایرپاد ۲ نو خریدم با توجه به اینکه همه جا گفته شده با گفتم کلمه Hey Siri , Siri فعال میشه اما برای من با اینکه تنظیماتشو تا جایی که من میدونم انجام دادم ولی بازم فعال نمیشه میشه لطف کنید هم اگر تنظیماتی داره برام ارسال کنید و اگرم نیس راهنماییم کنید باید چیکار کنم . تشکر

    • 1398-07-22

      سلام


      گزینه Hey siri رو غیر قعال کنید و رمانی که ایرپادتون وصله دوباره تنظیم کنید احتمالا درست بشه


  • 62
  • علی حداد

    علی حداد 1398-07-21

    موقع ضبط ویدئو با ایرپاد صدا رو میکروفن گوشیم میگیره و ایرپاد عمل نمیکنه برای یه سریا عمل میکنه و برای یه سری نه مشکل از کجاس

    • 1398-07-21

      سلام


      میتونه مشکل نرم افزاری باشه ایرپاد رو ریست کنید، گوشی رو از تنظیمات ریست Network بزنید و اگه نشد در نهایت گوشی رو ریستور کنید


      موفق باشید

  • 63
  • روشنک فرزین

    روشنک فرزین 1398-07-14

    سلام وقت بخیر من وقتی ایرپادم و استفاده میکنم حتی اگر باهاش آهنگ گوش نکنم و تلفن هم صحبت نکنم بعد از یک ساعت صدای کم شدن باتری و بعد از چند دقیقه صدای قطع شدن ایرپاد و میده و وقتی میزارم داخل کیسش ۶۰ یا ۵۰ درصد شارژ داره چیکار باید کنم؟

    • 1398-07-14

      سلام


      احتمالا باتری ایرپادتون مشکل داره که فک نکنم توی ایران کسی تعمیراتش رو انجام بده

  • 64
  • دوران

    دوران 1398-07-13

    من تازه ایرپاد دو خریدم کانکت میشه و وقتی موزیک و پلی میکنم میخونه ولی وقتی از گوشم در میارم باید موزیک قطع شه که این عمل انجام نمیشه و بازم میخونه

    • 1398-07-13

      سلام


      این مشکل مربوط به نرم افزار ایرپادتون هست احتمالا
      یه بار ریست کنید یا اگه گارانتی داره به جایی که خرید کردید مراجعه کنید

  • 65
  • ایمان

    ایمان 1398-07-13

    سلام من وقتی مکالمه دارم با ابر پادم بعد یک دقیقه یهو قطع میشه دوباره تو کیس میزارم و میزارم تو گوشم دوباره کار میکنه و بعد یک دقیقه دوباره قطع میشه

    • 1398-07-13

      ایرپاد رو ریست کنید

  • 66
  • danial miri

    danial miri 1398-07-10

    سلام
    میخوام ایر پاد رو تنظیم کنیم ولی وقتی تو بلوتوث رو اسمش میرم و اون i که اب هست رو میزنم فقط دو گزینه میاد dissconnected و
    forget this device
    دیگه چیزی نمیاد که تنظیمش کنم

    • حامد

      حامد 1398-07-25

      سلام ، در قسمت تنظيمات ايرپاد فقط دوتا گزينه ي dissconected و forget this device هست و بقيه ي گزينه هارو ندارم . ممنون ميشم راهنمايي كنيد

      • 1398-07-25

        سلام


        1. ایرپاد رو ریست کنید


        2. از تنظیمات آیفون ریست Network رو بزنید


        3. گوشی رو ریستور کنید


        اگه مشکلتون حل نشد باید با یه مرکز نرم افزاری هماهنگ کنید

  • 67
  • Hamidreza

    Hamidreza 1398-07-08

    سلام.من ایرپادم بعد یکماه استفاده یهو بی دلیل دیگه متصل نشد و بعد مراجعه به نمایندگی گفتن باید از سایت اپل وقت بگیرم دبی یا ترکیه و برای تعویض اقدام کنم.میشه لطفا راهنمایی بفرمایین به چه شکلی باید وقت بگیرم از سایت اپل؟

    • 1398-07-08

      سلام. نیاز نیست وقت بگیرید تشریف بیارید آدرس پایین سایت بررسیش میکنیم خودمون
      موفق باشید

  • 68
  • پیمان

    پیمان 1398-07-07

    سلام ، من ایرپاد نسل دوم دارم که با گوشی ایفون ۷ استفاده میکنم ، مدتی هست که وقتی از ایرپاد استفاده میکنم گوشیم هنگ میکنه ، لطفا راهنمایی کنید

    • 1398-07-07

      گوشی رو ری استور کنید مشکلش حل میشه
      موفق باشید

  • 69
  • Mohamad reza ansari

    Mohamad reza ansari 1398-07-05

    با سلام و وقت بخیر من ایر پاد رو ۲ ۳ روزه خریدم اما ن ضربه ای خورد و نه اب نمیدونم چرا یکی از گوشی ها کار نمیکنه زمانی که میزنم به قسمتی ک باید خاموش روشنش کنم با اون دکمه خود هندزفری هم خاموش میشه هم روشن اما چپی کار میکنه و سمت راستی خیر مشکلش از چیه؟

    • 1398-07-05

      سلام. باید بررسی بشه ببینیم مشکل از چیه. تشریف بیارید آدرس پایین سایت
      موفق باشید

  • 70
  • سهیل

    سهیل 1398-07-03

    سلام یه سوال داشتم این پخش صدا ایرپاد در محیط بیرون طبیعیه
    وقتی باهاش اهنگ‌ توی صدای نسبتا بلد گوش میدم تمام اطرافیان متوجه میشن این طبیعیه؟

    • 1398-07-03

      بله طبیعیه

  • 71
  • باشنده

    باشنده 1398-07-02

    سلام
    ببخشید ایرپاد سمت چپ وقتی میزارم گوشم بعد از تقریبا20 ثانیه پخش موزیک قطع میشه در صورتیکه شارژ هم داره، لطف کنید راهنمایی بفرمایید، ممنون و سپاس

    • 1398-07-02

      سلام. باید بررسیش کنیم تشریف بیارید به آدرس پایین سایت
      موفق باشید

  • 72
  • عادل

    عادل 1398-06-31

    سلام من ١ هفته ميشه airpod2 رو خريداري كردم ،، زمان پخش موزيك بههضي مواقع قطع و وصل ميشه ،، مخصوصا موقع پياده روي و وقتي گوشيم تو جيبمه شديدتر ميشه ،، اين در صورتيه كه تازه چيپ بلوتوث گوشيم و عوض كردم ،،مشكل از چيه ؟؟

    • 1398-06-31

      مشکل از عدم آنتن هست ممکنه چیپ بلوتوث مشکل داشته باشه. موفق باشید

  • 73
  • حسین

    حسین 1398-06-21

    این ایرپاد ها تا چند متر جواب میده؟

  • 74
  • Mobina

    Mobina 1398-06-20

    من اير پادم از گوشم افتاد بعد ماشين از روش رد شد ميخواستم بپرسم كه تعمير ميشه يا ديگه اصلا نميتونم استفاده كنم

    • 1398-06-20

      سلام ما تعمیر نمیکنیم

  • 75
  • behzad

    behzad 1398-06-20

    سلام وقت بخير من نزديك دو هفته ايرپاد خريداري كردم ولي تنظيماتش بالا نمياد ميخواستم ببينم مشكلش چيه يه موقع فيك نباشه

  • 76
  • سعید

    سعید 1398-06-06

    سلام من ایر پاد دارم گوشی سمت چپ کار نمیکنه ریست کردم درست نشد چیکارکنم ممنون

    • 1398-06-06

      سلام
      مشکل شایع ایرپاد ها هستش راهی نداره باید گوشی جدید بخرید بصورت تکی
      موفق باشید

  • 77
  • خشایار

    خشایار 1398-06-03

    سلام من یه ایرپاد کارکرده خریدم ولی وقتی یکی زنگ میزنه بعد تغریبا ۴۰ سانیه حرف زدن بلوتوث قطع میشه و باید باگوشی حرف بزنی بعدش دوباره باید کانکتش کنی ولی تو موزیک یا چیزای دیگه اینجوری نمیشه وقتی میخوای حرف بزنی چه تماس تصویری چه زنگ اینجوری میشه رو ۲ تا گوشی دیگه هم همین جوریه با ریست کردن اینا هم درست نشد ایرادش چی میتونه باشه؟

  • 78
  • Mojtaba

    Mojtaba 1398-06-02

    سلام ايرپادم گوشى سمت چپ صداى خروجى خيلى ضعيف و بم ميره مشكل چى ميتونه باشه

    • 1398-06-02

      سلام
      باید سرویس بشه تشریف بیارید به آدرس سایت
      موفق باشید

  • 79
  • حسام

    حسام 1398-05-31

    سلام
    یه بار ایرپادم تو گوشم بود داشتم با گوشی کار میکردم یدفعه مال گوش راست جرقه زد و ازش دود بلند شد حالا باید عوضش کنم دلیلش چی بوده؟

    • 1398-05-31

      سلام
      اتصالی بوده و اگر کار نمیکنه باید تعویض کنید

  • 80
  • امین

    امین 1398-05-25

    سلام خسته نباشید ببخشید من ایرپادم یک هفته ای خریدم اوکی بوده ولی الان وقتی کانکت میکنم به موبایل و موزیک اجرا میکنم گوشی سمت چپی بعد 30 ثانیه یهویی قطع میشه و فقط صدا از راستی میاد توی شارژ شدن مشکل داره سمت راستی کامل شارژ میشه اما چپی نه که بعد چند بار شارژ زدن چپی شارژ شد اما این مشکل هنوز هست و سمت چپی بعد 30ثانیه میپره ریست هم کردم درست نشد من ساکن اصفهانم و نمیتونم بیارم دفترتون ایا راه حلی هست که بگید انجام بدم؟؟!

    • 1398-05-25

      سلام
      فکر نکنم راه حلی باشه (لاقل ما پیدا نکردیم)
      خیلی از ایرپاد ها همین مشکل رو با گوش سمت چپ دارن ک در نهایت تعویض میکنن اون گوش رو
      موفق باشید

  • 81
  • سالار

    سالار 1398-05-22

    سلام،وقت بخیر،ایر پاد من چند وقتی میشه مشکلی پیدا کرده که بعد از کانکت شدن باز هم مدام هر چند ثانیه یک بار پیغام کانکتد شنیده میشه،راهنمایی میکنید؟

    • 1398-05-22

      سلام
      ریست کنید ایرپاد رو

  • 82
  • Dbm

    Dbm 1398-05-21

    سلام من يكي از محفظه ي باتري ايرپادم،ايرپاد گوش سمت چپو شارژ نمي كنه چيكار بايد بكنم؟

    • 1398-05-21

      باید سرویس بشه. تشریف بیارید آدرس بالای سایت
      موفق باشید

  • 83
  • masoud

    masoud 1398-05-19

    سلام ایرپاد سری ۲ دارم ی هفته هست گرفتم
    وقتی از گوش بیرون میارم آهنگ‌قطع نمیشه
    تنظمات این گزینه هم روشن هست

    • 1398-05-19

      سلام
      باید بررسی بشه تشریف بیارید به آدرس بالای سایت
      موفق باشید

  • 84
  • شیرزاد

    شیرزاد 1398-05-19

    سلام خسته نباشید .جناب گوشی من سامسونگ هست وقتی هندزفری رو به گوشی کانکت میکنم بعد از ۲۰/۳۰ دقیقه که رو گوشم باشه ولی صدایی پخش نکنم قطع میشن روشن میمونه ولی صدا پخش نمیکنن تماسم نمیشه گرفت

    • 1398-05-19

      ایرپاد ها همه همین حالت هستن

  • 85
  • هادی ضیا

    هادی ضیا 1398-05-17

    با سلام .. من ایرپاد رو که میرارم توی گدشم گوشم اذیت میشه و درد میگیره چکار باید کنم؟

    • 1398-05-17

      راهی نداره

  • 86
  • اتشبار

    اتشبار 1398-05-17

    من اير پاد خريدم يه سه ماهي خوب كار كرده الان هركاري ميكنم نه شارژ ميشه نه روشن ميشه ديشب ازش استفاده كردم الان صبح زدم شارژ بشه شارژ نميشه چيكار كنم

    • 1398-05-17

      ریست کنید ایرپاد رو

  • 87
  • علیرضا

    علیرضا 1398-05-13

    سلام
    یه چند هفته ای میشه که گوشی سمت چپی وصل نمیشه و چراغ آبی روی بدنه دستش روشن میشه با ریست کردن هم ست نمیشه و فقط گوشی سمت راستس کار میکنه و دیگه با باز کردن درب کیس مثل قبل وصل نمیشه و باید از منوی بلوتوث کانکتش کنم
    میتونید راهنمایی کنید
    و اینکه اون چراغهای آبی رنگ روی دسته ها چی هست؟
    سپاس از شما

    • 1398-05-13

      سلام
      باید بیارید بررسی کنیم اینطور نمیتونیم مشکلش رو بفهمیم
      موفق باشید

  • 88
  • محمد مینایی

    محمد مینایی 1398-05-10

    سلام گوشی من سامسونگ هست ولی خیلی سعی کردم وصل بشم با بلوتوث ولی هندست بلوتوث را پیدا میکند ولی وصل نمیشود

  • 89
  • سید امیرعلی موسوی

    سید امیرعلی موسوی 1398-05-08

    سلام من یک ماه این رو دارم و ۲تاشم توش بود بعد از دستم افتاد از فاصله ی 30 سانتیمر بعد درش روباز کردم چراغش خاموش بود بعد گزاشتم شارژ چراغش نارنجی شد الان با همون کیفیت کار میکنه ولی چراغش سبز نمیشه

    • 1398-05-08

      مشکلی نداره احتمالا بخاطر ضربه ست

  • 90
  • Arman

    Arman 1398-05-06

    سلام من امروز اومدم ایرپاد رو کانکت کنم و فقط گوش راست کانکت شد و ریست کردم ولی از اون موقع دیگه هر وقت درشو باز میکنم چراغش سفیده چشمک زنه و کانکت نمیشه با ٣ تا گوشی چک کردم نشد

    • 1398-05-06

      سلام
      بیارید دفتر بررسی میکنیم مشکل نرم افزاری داره حل میشه

  • 91
  • ilin_mdc

    ilin_mdc 1398-05-02

    سلام من حدودا یک سال یا بیشتر ک دارم از ایرپادم استفاده میکنم و باتری یا هیچیشم مشکل نداره ضربه هم نخورده ولی صدای هردو گوشش خیلیی کم شده در حدی ک وقتی بیرونم اصلا نمیشنوم صدای آهنگ رو
    مشکلش چیه؟ باید چه کارش کنم؟

    • 1398-05-02

      سلام
      کثیف شده باید سرویس بشه

  • 92
  • amir

    amir 1398-04-21

    سلام من ٣ ٤ روزي هست ايرپاد ٢ گرفتم اكبند
    بعد نميدونم باتري چجوري بايد دوم بياره ولي كيس ايرپاد خود به خود يكم يكم كم ميشع اگرم استفاده نكنم مثلا ١٠٠٪؜ بعده نيم ساعت ميبينم 98%

    • Sirvan

      Sirvan 1398-05-07

      سلام
      من یه ایرپاد گرفتم نو نبود ولی به گوشی من فقط وصل نمیشه
      ریستم کردم نشد
      بلوتوسم روشن میکنم پیداش نمیکنه
      چراغهای قرمز وابی روی گوشیم چرا روشن وخاموش میشه
      ممنون میشم راهنمای کنید

      • 1398-05-07

        باید بررسی بشه 
        به آدرس پایین سایت مراجعه کنید

    • 1398-04-21

      سلام


      یه سری مشکلات روز های اول استفاده  پیش میاد ولی بعد از  چند روز استفاده حل میشه، اگه بعد از مدتی همچنان این مشکل رو داشتید به مرکزی که از اونجا خرید کردین مراجعه کنین


      موفق باشید

  • 93
  • حمید

    حمید 1398-04-21

    سلام
    من یک هفته هست خریداری کردم سری ۲ الان بعد از یک هفته یکی از هدفون ها کار نمی کنه و ریست هم نمی شود . راه حل چیه؟

    • 1398-04-21

      سلام


      متاسفانه این مشکل برای اکثر ایرپاد ها پیش میاد و متاسفانه ما در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد تعمیرش نداریم. به مراکز نرم افزاری متخصص مراجعه کنید شاد راهی برای حل این مشکل داشته باشند


      موفق باشید

  • 94
  • مسعود قاضی زاده

    مسعود قاضی زاده 1398-04-16

    سلام لطفا بفرمائید اسلاید بالانس تنظیمات صدای ایرپاد در کدام قسمت تنظیمات گوشی هست؟ آخه من بدون اینکه ضربه بخوره چند روزیست یکی از گوشی های ایرپادم ولوم صداش کمتر از اون یکی دیگه شده
    ممنونم

    • 1398-04-16

      سلام


      این مشکل برای اکثر ایرپاد ها پیش میاد و به نرم افزار مربوط نیست  ولی برای بررسی دقیق از نظر نرم افزاری به یک مرکز تعمیرات نرم افزاری مراجعه کنید


      موفق باشید

  • 95
  • حسینی

    حسینی 1398-04-15

    ایا استفاده از airpod باعث سردرد و یا فشار خون میشود ؟
    ایا به گوش میانی اسیب میرساند؟

    • 1398-04-15

      کلا استافده زیاد از هدفون و هندزفری باعث گوش درد میشه. هر مدل هندزفری که باشه با هر قیمت و کیفیتی

  • 96
  • reza

    reza 1398-04-02

    سلام وقت بخیر ایرپاد من وقتی میزنمش به شارز باید حتما درش باز باشه تا شارز بشه اگه درش بسته باشه خاموش میشه باید کابل رو جدا کنم تا دوباره روشن بشه و درش رو باز بذارم تا شارز بشه دلیلش چی هست؟

    • 1398-04-02

      باید بررسیش کنیم اگر امکانش هست ایرپاد رو بیارید دفترمون

  • 97
  • am

    am 1398-03-29

    سلام
    الان چند وقته ایرپاد سمت راست شارژ نمیشه

    • 1398-03-29

      احتمالا کیس ایرپاد شما مشکل داره با کیس شارژ ایرپاد دیگری تست کنید اگر همین موضوع بود کیس ایرپاد رو تعویض کنید و اگر بازهم دیدید کار نکرد باید گوش سمت راست رو تعویض کنید و جدید خریداری کنید

  • 98
  • زهرا

    زهرا 1398-03-28

    سلام خسته نباشيد
    من يك هفته پيش ايرپاد خريدم و ازش استفاده ميكردم و هيچ مشكلي نداشت حالا بعد اشتباهي زدم رو بلوتوث كلا از كانكتي برش داشتم حالا هر چي ميخوام بلوتوث ايرپادمو بيارم ارور ميزنه نمياد برام چيكارش كنم؟

  • 99
  • mahdi

    mahdi 1398-03-23

    سلام وقتتون بخیر من ایر پادی تهیه کردم ولی گوشی سمت چپش یه روز اتصال داشتبعد که گذاشتم جعبه را داخل شارژ دیگه ست میشه یعنی ست میشه ولی تا در ان را میبندم میپره

    • 1398-03-23

      درود وقت بخیر
      ارسال کنید به آدرس بالای سایت باید بررسی بشه مشکلش رو بهتون بگیم

  • 100
  • محمد

    محمد 1398-03-23

    سلام،من حدود یک سال میشه که دارمشون و صدای سمت چپ ضعیف شده؟باید چه کار کنم و به کجاها دقیقا مراجعه کنم؟

    • 1398-03-23

      درود وقت بخیر
      باید هندزفری رو هر از گاهی تمیز کنید که کثیفی از توری هندزفری عبور نکنه
      اسرال کنید به آدرس بالای سایت تمیزش میکنیم.

  • 101
  • یزدان

    یزدان 1398-03-20

    سلام.air podچند روز ایتفاده نکردم .بعد از چند روز که خواستم استفاده کنم متاسفانه نه شارژ میشه نه روشن میشه.باید چیکار کنم

    • 1398-03-20

      درود
      باید ارسال کنید به ادرس دفتر بررسیش کنیم

  • 102
  • aboozar

    aboozar 1398-03-14

    سلام
    تقریبا یه ماه که اینا رو خریدم فبلا هردوتاش وصل میشد ولی الان یجوری شده هر دوتاش باهم وصل نمیشه وقتی با یکیش وصل میشه یکی دیگش قطع میشه هرکاری هم کردم درست نشد :|

    • 1398-03-14

      درود وقت بخیر
      اگر تهران تشریف دارید بیارید دفتر مشکلش رو حل میکنیم چیز خاصی نیست

  • 103
  • ida

    ida 1398-03-02

    سلام
    آیا بعد از استفاده از ایرپاد ها وقتی گذاشتیمشون در کیس و در شو بستیم .
    اتصال ب گوشی خودکار قطع میشه ؟!

    • 1398-03-02

      بله خودکار قطع میشه و درب رو که باز کنید و ایرپاد رو بذارید روی گوش خودکار کتصل میشه و صدای متصل شدنش هم میاد

  • 104
  • ida

    ida 1398-03-02

    سلام
    من رفتم توی تنظیمات انتخواب کردم ک با دو ضربه آهنگ قطع و وصل شه . ( خودش نوشته قطع و وصل شدن )
    الان هم اوکیه وقتی اهنگ در حال پخشه و دو ضربه میزنم آهنگ ب سرعت قطع میشه
    اما این اتفاق برای وصل شدن نمی افته
    و وقتی مجداا دو ضربه میزنم ک آهنگ وصل شه
    نمیشه ، یا خیلی شانسی هر از گاهی شاید شانسی شد .
    اما قطعش اوکیه
    من حتی ریست هم کردم اما نشد .
    وگرنه مشکل دیگ ای نداره . و این موضوع خیلی برام مهمه .

    • 1398-03-02

      درود وقت بخیر
      اگر استپ شد و قبل از رفتن آیکون موزیک از پس زمینه گوشی دبل تاچ کنید باز موزیک پخش میشه اما اگر آیکون موزیک از روی زمینه قفل گوشی رفت ممکنه متصل نشه

  • 105
  • p

    p 1398-02-29

    سلام من تقريبا يكساله كه ايرپاد خريدم ولى تا عيد امسال ازش استفاده نداشتم يه روز ايرپاد سمت راستم افتاد رو زمين از بعد اون روز صداش خيلى كى شده با سمت چپى خيلى تفاوت صدا داره
    ميتونين كمك كنين؟

    • 1398-02-29

      درود
      راهی نداره چون اینا پلمپ هستن و اپر باز بشن دیگه نمیشه پلمپش کرد باید اون یکدونه گوش که مشکل داره رو تعویض کنید

  • 106
  • Mohammad

    Mohammad 1398-02-23

    سلام
    من یکی از ایر پاد هام افتاد زمین بعد خواستم به گوشی متصل کنم نشد روشن میشه ولی وصل نمیشه
    ولی اون یکی کاملا درسته

    • 1398-02-23

      درود
      بخاطر ضربه بوده احتمالا سوخته باید اون گوشش رو جدید تهیه کنید

  • 107
  • Omid

    Omid 1398-01-02

    سلام من ۲ سال هست ایر پاد دارم
    الان چند ماهی میشه که ایر پاد سمت چپ من صداش به شدت ضعیف شده به طوری که بیرون از خونه که صدای محیط زیاده به سختی میشه شنید قابل استفاده نیست فقط تو خونه که صدا کمه میشه استفاده کرد،
    دلیلش چی میتونه باشه ، و فکر میکنم قابل تعمیر نیست ایرپاد درسته ؟

    • aryan

      aryan 1398-10-26

      سلام منم ايرپادم دقيقا همين مشكل رو داره سمت چپ صداش از نصف هم كمتره اگه مشكلتون حل شده لطفت منو هم راهنمايي كنين يا باهام تماس بگيريد ممنون

    • 1398-01-02

      سلام


      ایرپاد ها معمولا این مشکل رو دارن ولی برای اطمبنان بیشتر ایر پاد رو سوریس کنید شاید مشکلش حل شد


      موفق باشید

  • 108
  • پریا

    پریا 1397-12-17

    سلام وقتتون بخیر من یکسالی هست که ایرپاد تهیه کردم اما بعد از حدود سه چهار ماه بعد از اونکه خواستم ازش استفاده کنم متوجه شدم یکی از هندسفری ها کار نمیکنه برای همین یکبار دیس کانکتش کردم،اما بعد از اون دیگه به هیچ گوشی وصل نشد حتی بعد از ریست کردن و اینکه وقتی درشو باز میکنم فقط چراغ سبزه و دیگه چراغ سفید چشمک نمیزنه تا کانکت شه،ممکنه مشکا سخت افزاری باشه؟

    • کاظم صفایی

      کاظم صفایی 1398-05-17

      سلام
      ایا سریال زیر درب کیس ایرپاد 2 با سریال پشت کازتنش باید یکی باشد یا نه؟

      • 1398-05-17

        بله باید یکی باشن

    • Omid

      Omid 1398-04-25

      سلام گوشی ایرپادم با کیسش مچ نمیشه وقتی دکمه را نگه می دارم چشمک نمیزنه ایا مشکاش چیه؟؟؟

      • 1398-04-25

        سلام


        احتمالا این مشکل مربوط به نرم افزار هست و متاسفانه ما تخصصی توی نرم افزار نداریم. به مراکز نرم افزاری مراجعه کنید امیدوارم مشکلتون حل بشه


        موفق باشید

    • 1397-12-17

      سلام


      احتمالا هندزفریتون خراب شده و قابل تعمیر نیست ولی برای اطلاع بیشتر به یک مرکز نرم افزاری مراجعه کنید شاید بشه با ریست کردن ایرپاد درستش کرد 


      موفق باشید

  • 109
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم