کار نکردن اپ استور App Store و راه حل های درست کردن آن

نوشته شده در تاریخ1397-03-18 توسط 341405

همان طور که می دانید اپ استور به عنوان تنها فروشگاه دانلود و خرید اپلیکیشن های iOS اپل شناخته می شود که کارآیی بسیاری دارد. برخی مواقع ممکن است امکان دسترسی به این اپلیکیشن مقدور نباشد یا پس از باز کردن آن، اپ استور شما کرش شود و از این برنامه خارج شوید. بعضی مواقع نیز ممکن است وارد اپ استور شوید ولی اجازه ی دانلود اپلیکیشن ها به شما داده نشود. معمولا در این گونه مواقع مطمئن هستید که مشکل شما سخت افزاری نیست چون تمامی اپلیکیشن های دیگر روی گوشی آیفون به درستی کار می کنند، بنابراین مشکل از جای دیگری است. در این راهنما توضیح خواهیم داد که چرا اپ استور آیفون کار نمی کند و چگونه مشکل آن را برطرف کنیم تا مجددا با این مشکل بر روی دستگاه آیفون، آیپد یا iPod خود مواجه نشویم. از آنجایی که تمامی دستگاه های اپل iOS هستند بنابراین فرایند فیکس کردن مشکل اپ استور بر روی تمامی دستگاه ها مشابه است. در این راهنما به بررسی مشکل فوق در گوشی های آیفون می پردازیم که برای تمامی دستگاه های اپل نیز قابل استفاده است.

1-اپ استور خود را ببندید و مجددا آن را باز کنید.

برخی مواقع اشکالات کوچک در اپ استور می تواند از وصل شدن آن به اینترنت ممانعت کند و زمانی که این اتفاق بیفتد، اپ استور شما معمولا اجرا نخواهد شد. اولین راه حل پیشنهادی این است که اپ استور را ببندید و آن را دوباره باز کنید. برای بستن اپ استور، دکمه ی Home را دو بار فشار دهید تا تمامی اپلیکیشن های در حال اجرا (باز شده) نمایش داده شوند. سپس اپ استور را از این قسمت پیدا کنید و آن را ببندید.

پس از بستن اپ استور، سعی کنید مجددا آن را باز کنید. اگر این برنامه اجرا شد مشکل شما حل شده است وگرنه مرحله ی بعد را دنبال کنید.
پیشنهاد می کنیم تمامی اپلیکیشن های باز شده روی گوشی تان را هر یک یا دو روز بطور کامل ببندید. علاوه بر موضوعی که در بالا اشاره شد، این کار برای عمر باتری گوشی تان نیز خوب است.

2- داده های Cache اپ استور را پاک کنید.

هر چند بسیاری از کاربران از این موضوع اطلاعی ندارند ولی پاک کردن Cache اپ استور می تواند تمامی مشکلات مربوط به آن را درست کند. برای پاک کردن Cache اپ استور، ده بار روی هر آیکون موجود در پایین صفحه ی اپ استور بزنید (کلیک کنید).
برای انجام سریع تر این کار می توانید ده مرتبه روی آیکون Today بزنید تا Cache اپ استور پاک شود. اپ استور مجددا اجرا نخواهد شد بنابراین پس از پاک کردن Cache آن، مجددا آن را ببندید و دوباره باز کنید.

3- اتصال اینترنت خود را بررسی کنید.

زمانی که اپ استور لود نمی شود، دومین چیزی که باید بررسی کنیم اتصال اینترنت دستگاه آیفون است. حتی اگر برنامه های دیگر شما با اینترنت کار می کنند باز هم این پروسه را انجام دهید چون اپ استور از تکنولوژی متفاوتی نسبت به وب سایت ها و اپلیکیشن های دیگر استفاده می کند.
اگر به وای فای وصل هستید، کافیست آن را خاموش / روشن کنید و اپ استور را مجددا باز کنید. زمانی که وای فای خود را خاموش می کنید، دستگاه آیفون شما به کانکشن داده ی آن سوئیچ خواهد کرد که با توجه به اپراتور همراه و کیفیت سیگنال آن بصورت LTE، 4G و 3G خواهد بود.
اگر به وای فای وصل نیستید، بهتر است یک شبکه ی وای فای امن و مطمئن پیدا کنید و به آن وصل شوید، سپس اپ استور را دوباره باز کنید. برای روشن / خاموش کردن وای فای نیز کافیست وارد تنظیمات گوشی شوید و سوئیچ Wi-Fi را فعال / غیر فعال کنید.

4- گوشی آیفون تان را خاموش کنید و مجددا آن را روشن کنید.

بعضی مواقع مشکلات ساده ی گوشی به راحتی و با خاموش / روشن کردن دستگاه حل می شود. برای انجام این کار، دکمه ی Power ( تحت عنوان دکمه ی Sleep / wake نیز شناخته می شود) را فشار دهید و نگه دارید تا زمانی که نوار “Slide to power off” بر روی صفحه نمایش ظاهر شود. سپس دایره ی این اسلاید را به سمت راست جابجا کنید تا گوشی آیفون تان خاموش شود. ممکن است خاموش شدن کامل گوشی حدود 30 ثانیه طول بکشد. برای روشن کردن گوشی نیز کافیست دکمه ی Power را فشار دهید و نگه دارید تا وقتی که لوگوی اپل بر روی صفحه نمایش ظاهر شود. پس از این کار، اپ استور را باز کنید و ببینید مشکل آن برطرف شده است یا نه.

5- از اپ استور Sign Out شوید و مجددا وارد آن شوید.

برخی مواقع مشکل لود نشدن اپ استور با خارج شدن از اکانت اپل ID و مجددا وارد شدن به آن برطرف می شود. برای خارج شدن از اکانت اپل ID تان کافیست تنظیمات گوشی را باز کنید و گزینه ی iTunes & App Store را انتخاب کنید. در این قسمت یک منو ظاهر خواهد شد که اپل ID شما نیز در آن است. بر روی Apple ID کلیک کنید و سپس گزینه ی Sign Out را بزنید.

پس از این کار، گزینه ی Sign In را بزنید و اطلاعات اپل ID خود را مجددا وارد کنید.

6- تنظیمات شبکه ی گوشی را ریست کنید.

اگر اپ استور شما هم چنان کار نمی کند، وقت آن رسیده که تنظیمات شبکه ی روی دستگاه آیفون تان را ریست کنید. ریست کردن تنظیمات شبکه باعث حذف تمامی شبکه های وای فای که تا بحال به آنها وصل شده اید خواهد شد. بنابراین پس از این کار، مجددا به شبکه ی وای فای خانگی تان وصل شوید.
ریست کردن تنظیمات شبکه کار بسیار پیچیده ای نیست ولی بسیاری از مشکلات اتصال اینترنت را روی گوشی برطرف خواهد کرد و معمولا برای کارآمد بودن آن بایستی گوشی آیفون تان را پس از آن ریستور کنید.
برای ریست کردن تنظیمات شبکه ی روی گوشی آیفون به تنظیمات پیش فرض کارخانه کافیست وارد تنظیمات گوشی شوید و از آنجا مسیر General > Reset را دنبال کنید. سپس در این قسمت گزینه ی Reset Network Settings را بزنید و دستورالعمل های گفته شده را دنبال کنید.

7- مطمئن شوید که پورت 80 و 443 باز هستند.

همان طور که می دانید گوشی آیفون شما از چندین پورت برای وصل شدن به اینترنت استفاده می کند. بر اساس لیست رسمی پورت هایی که اپل استفاده می کند، دو پورت 80 و 443 برای وصل شدن به اپ استور و آیتونز استفاده می شود. اگر یکی از این پورت ها بلاک شده باشد، اپ استور لود نخواهد شد.
اگر از طریق گوشی آیفون تان توانستید سایت گوگل را باز کنید یعنی اینکه پورت 443 دستگاه شما بخوبی کار می کند. اگر توانستید سایت هایی نظیر www.payetteforward.com را با گوشی تان باز کنید، آنگاه پورت 80 دستگاه شما بخوبی کار می کند. اگر یکی از این دو سایت باز نشد، به مرحله ی قبل بروید و تنظیمات شبکه ی گوشی تان را ریست کنید.

8- گوشی آیفون تان را ریستور کنید.

زمانی که اپ استور روی گوشی آیفون تان کار نمی کند و هیچ کدام از مراحل فوق مشکل آن را برطرف نکرد، مرحله ی بعد ریستور کردن گوشی است. زمانی که یک دستگاه آیفون را ریستور می کنید تمامی اطلاعات آن پاک می شود. پروسه ی ریستور کردن گوشی آیفون معمولا شامل مراحل زیر می باشد:

• بکاپ گرفتن از گوشی بر روی آیتونز یا iCloud
• ریستور کردن گوشی در آیتونز
• باز گرداندن داده ها از بکاپ

این مرحله بعنوان آخرین مرحله قبل از بردن گوشی به نمایندگی های اپل شناخته می شود چون اگر تمامی مراحل عیب یابی قبل را انجام نداده باشید، احتمالا کارشناسان اپل مراحل قبل را روی گوشی امتحان خواهند کرد و نهایتا آن را ریستور می کنند. پس از ریستور کردن گوشی، مشکل لود نشدن اپ استور معمولا در 99 درصد مواقع درست خواهد شد.

بکاپ گیری از گوشی های آیفون بسیار راحت است. ابتدا باید برنامه ی آیتونز را روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کنید. سپس گوشی آیفون خود را به کامپیوتر وصل کنید و برنامه ی آیتونز را باز کنید. سپس کمی صبر کنید تا برنامه ی آیتونز گوشی آیفون شما را تشخیص دهد. از قسمت Summary برنامه شاهد پنجره ی Backup گوشی خواهید شد که مانند شکل زیر است.

همان طور که می بینید دو روش بکاپ گیری از گوشی شما وجود دارد. در روش اول از مهم ترین داده های روی گوشی آیفون شما بکاپ گرفته می شود و بصورت اتوماتیک در iCloud ذخیره می شود. در روش دوم یک بکاپ کامل از گوشی تان گرفته خواهد شد و روی کامپیوترتان ذخیره می شود. پس از انتخاب هر یک از این دو روش روی گزینه ی Back Up Now کلیک کنید تا فرایند بکاپ گیری شروع شود. پس از بکاپ گیری اطلاعات زمانی مربوط به آن در پایین پنجره (Latest Backups) نشان داده می شود که حاکی از موفقیت آمیز بودن فرایند بکاپ گیری است.

اگر می خواهید با iCloud روی گوشی از داده های آن بکاپ بگیرید کافیست مراحل زیر را انجام دهید:

• گوشی آیفون تان را به وای فای وصل کنید.
• وارد تنظیمات گوشی شوید و وارد قسمت iCloud شوید.
• روی گزینه ی iCloud Backup کلیک کنید و مطمئن شوید که این گزینه روشن است. سپس روی گزینه ی Backup Now کلیک کنید. اتصال خود به اینترنت را قطع نکنید تا فرایند بکاپ گیری کامل شود.

برای ذخیره کردن عکس ها و فیلم های روی گوشی آیفون خود نیز می توانید آن را به کامپیوتر وصل کنید و پوشه ی مربوط به آنها را روی کامپیوتر ذخیره کنید.

9- گوشی خود را نزد کارشناسان اپل ببرید.

اگر تمامی مراحل فوق را اجرا کردید و مشکل اپ استور گوشی تان بر طرف نشد، آنگاه به احتمال 99.9 درصد مشکل گوشی تان نرم افزاری است. بنابراین بهتر است گوشی آیفون تان را نزد کارشناسان یا تعمیر کاران متخصص اپل ببرید و مشکل لود نشدن اپ استور را با آنها در میان بگذارید.
باید اشاره کنیم که بعضی مواقع مشکل کار نکردن اپ استور با آپدیت کردن سیستم عامل گوشی برطرف می شود، بنابراین وارد تنظیمات گوشی خود شوید و اگر آپدیت جدیدی برای گوشی تان وجود داشت حتما آن را ارتقا دهید. چک کردن تنظیمات Data & Time گوشی نیز یکی دیگر از راه حل هایی است که ممکن است مشکل گوشی را برطرف کند چون اپ استور از این اطلاعات برای چک کردن موقعیت مکانی شما استفاده می کند. بنابراین بهتر است وارد تنظیمات گوشی شوید و این گزینه را در حالت اتوماتیک قرار دهید.
اگر شما نیز با این مشکل مواجه شده اید و راه حل دیگری برای برطرف کردن آن بلد هستید آن را با ما به اشتراک بگذارید.

84 نظر
  • منیر

    منیر 1398-11-06

    لالا جان مایم که از اپ استوار دانلود کنم اما دو تا پین روی صفحه مبایل من میفته لطفا زود تر مشکل من را بگوید

    • 1398-11-06

      سلام
      احتمالا رمز اپل آیدی رو ازتون میخواد

  • 1
  • سارينا

    سارينا 1398-11-01

    سلام خسته نباشيد
    من يه چند وقته اپ استورم باز نميشه بايد چيكار كنم ؟؟

    • 1398-11-01

      سلام


      از تنظیمات قسمت اپل استور رو چک کنید ببینید گزینه استفاده از دیتا و وای فای فعال باشه
      اگه درست نشد Reset All Settings رو بزنید و یا در نهایت اگه مشکلتون حل نشد گوشی رو از طریق iTunes ریستور کنید

  • 2
  • حدیثه

    حدیثه 1398-09-10

    سلام من گوشیمو اپدیت کردم ، اما ایتونز به همراه نشان دادن اتصال شارژر اومدن رو صفحه اصلا هیچ چیز دیگه نمیاد بالا برام، چیکار کنم؟؟

    • 1398-09-10

      سلام


      احتمالا آپدیت کامل انجام نشده و باید از طریق کامپیوتر گوشیتون ریستور بشه


      موفق باشید

  • 3
  • salar nematpour

    salar nematpour 1398-09-04

    سلام من یه 5s دست دوم خریدم یادم رفت از اپل ایدی صاحب اول گوشی سینگ اوت کنم و اپل ایدی خودمو بزنم الان طرف پسورد اپل ایدی رو عوض کرده و من دسترسی به هیچی ندارم از حساب هم سینگ اوت نمیکنه از قسمت آیتونز خواستم اپل ایدی خودمو بزنم که حداقل بتونم برنامه نصب کنم ولی ارور میده لطفا راهنمایی کنید
    there was an error conecting to the apple id server

    • 1398-09-04

      سلام


      باید حتما رمز اپل آیدی رو از نفر قبلی بگیرید در غیر این صورت نمیشه


      موفق باشید

  • 4
  • نگار

    نگار 1398-08-24

    عالی بود

  • 5
  •  ناصري

    ناصري 1398-08-19

    سلام صبح شما بخير. اپ استور گوشي من موقع دانلود مشكلي نداره فقط اپ ديت نميكنه البته ناگفته نماند كه من ايدي گشيمو عوض كردم ودوباره. گوشيمو راه اندازي كردم الان فقط قسمت اپ ديت هنوز رمز اي دي قبلو از من ميخواد. براي همين كار نميكنه الان چه راهكاري هست كه من بتونم برنامه هامو بروز رساني كنم

    • 1398-08-19

      سلام


      در این مورد با مراکز تعمیرات نرم افزاری تماس بگیرید راهنماییتون میکنن


      موفق باشید

  • 6
  • لیلی

    لیلی 1398-08-15

    ممنون و سپاس ازراهنمائیهاتون.با ریست کردن نت ورک اپ استور گوشیم مجدد فعال شد

  • 7
  • Unknow

    Unknow 1398-07-26

    سلام ي مدته هر برنامه اي تو اپ استور ميخوام دانلود كنم سري إرور ميده كه اكانت شما براي ايالت متحده معتبر نيست شما بايد بريتانيا رو انتخاب كنيد ... چجوري ميشه رو تنظيمات بريتانيا گذاشتش

    • 1398-07-26

      سلام


      به مراکز تعمیرات نرم افزاری مراجعه کنید براتون انجام میدن


      موفق باشید

  • 8
  • خلفات

    خلفات 1398-07-24

    سلام وقت به خير هر وقت بخوام برنامه يا هر چيز دانلود كنم وقتى گزينهGETروميزنم دايره در مياد ولى دانلود نميكنه كه شكل همون ابره در مياد تازه وقتى ميخوام واتساپ يا تلگرام نصب كنم ميگه در حال حاضر أين برنامه در اين وقت نصب نميشود لطفا كمك كنيد

    • 1398-07-24

      سلام


      گوشی رو ریستور کنید درست میشه احتمالا


  • 9
  • Monib Masroor

    Monib Masroor 1398-07-23

    سلام
    میخام بدونم اون بخش اپ استور وقتی که میخای دانلود کنی رو چگونه خانه پری کنم همون بخش add payment method

    • 1398-07-23

      سلام


      درمورد پرداخت گزینه های پرداخت اطلاعی ندارم متاسفانه


  • 10
  • mehran

    mehran 1398-07-20

    سلام خسته نباشید.مشکلم اینه که وقتی به آیتیونز لب تاپ وصل میشم دیگه گزینه my phone بهم نمیده.
    مشکل کجاست.لطفا راهنمایی کنید

    • 1398-07-20

      سلام


      نرم افزار آیتیونز رو حذف کنید و جدیدترین نسخه رو از سایت خود اپل نصب کنید


      با یه کابل دیگه امتحان کنید.


      اگه درست نشد ممکنه از فلت شارژ یا مسیر USB باشه


      موفق باشید

  • 11
  • Eeliadehghani

    Eeliadehghani 1398-07-02

    من میتونم ابدیت کنم ولی نمیتونم دانلود کنم همش مینویسهaccount not in this store
    واقعا ارصابمو خورد کرده کمک کنید مرسی

  • 12
  • مجیب الرحمن

    مجیب الرحمن 1398-06-29

    سلام من این مراحل انجام دادم امانشد دانلودمیشه برنامه روی صفحه میادولی مرحله دانلودسپری نمیشه لطفاراه حلش بگین

    • 1398-06-29

      سلام
      با وای فای انجام بدید و vpn وصل کنید

  • 13
  • Mohammad shiri

    Mohammad shiri 1398-06-05

    سلام ببخشید مزاح شدم من امروز گوشیم نگاه کردم دیدم اپل استورمن کلا حذف شده نمیشه دباره برگردونم لطفا راهنمایییم کنیید مرسی

    • 1398-06-05

      درود وقت بخیر
      دستگاه رو ری استور کنید درست میشه
      موفق باشید

  • 14
  • فرشته

    فرشته 1398-04-26

    سلام
    من هر کاری میکنم نمیتونم برنامه دانلود کنم. فقط میچرخه
    همه کارایی ک بالا کفتید رو انجام دادم وای نمیشه

    • 1398-04-26

      سلام


      برای بررسی بیشتر به یک نرم افزار کار مراجعه کنید قطعا مشکلتون حل میشه


      موفق باشید.

  • 15
  • ارسلان

    ارسلان 1398-04-16

    سلام
    واسه من موقع آپديت كردن برنامه هايا نصبشون اين اخطار رو ميدهapple media services terms and conditions have changed
    مشكل چيه؟

    • 1398-04-16

      باید به دفتر ما در تهران مراجعه کنید یا به نرم افزارکار موبایل در محل خودتون مراجعه کنید

  • 16
  • Sahar

    Sahar 1398-03-10

    سلام خسته نباشین من sign out کردم ولی دیگه sign نمیشه ! مینویسه There was an error connecting to the Apple ID server

    • 1398-03-10

      به نرم افزار کار مراجعه کنید

  • 17
  • رضادینار

    رضادینار 1398-03-02

    سلام ایپد.من آپ استورش کلا پاک شده چکار باید کنم. نمیتونم دانلود کنم برنامه

    • 1398-03-02

      درود
      ری استور کنید
      تشکر

  • 18
  • عليرضا

    عليرضا 1398-02-20

    سلام.من اپ استورم وا ميشه ولى دانلود رو كه ميزنم ميچرخه بعد يهو مثل اولش وايميسته

    • 1398-02-20

      درود
      با فیلتر شکن وارد بشید اگر حل نشد مشکلتون reset all setting بزنید

  • 19
  • *Vahid Ice*

    *Vahid Ice* 1398-02-19

    سلام (Iphone 5C) وقتی میخوام یک برنامه دانلود یا آپدیت کنم از App Store یا نصب هر چیز دیگه از هرجا روش که کلیک میکنم اون دایره فقط میچرخه و هیچ اتفاقی نمیفته با Vpn هم تست کردم نشده فقط در صورتی میشه که دستگاه reset settings کنم و فقط چند روز میشه دانلود کرد و باز هم به همون صورت به نظر شما مشکل چی میتونه باشه؟
    آیا کسی این مشکل رو داره؟
    من منتظر راهنمایی شما هستم...

    • 1398-02-19

      درود
      احتمالا اپل ایدی مشکل داره باید تعویض کنید اپل ایدی رو

  • 20
  • هانیه

    هانیه 1398-02-07

    سلام ماله من داخلش میره باز میشه همه برنامه ها همه چی بالا میاره ولی موقع دانلود میزنه your account has been disabled in the App Store and iTunes
    چرا اینجوری شده؟

    • 1398-02-07

      سلام
      از بخش تنظیملت دستگاه قسمت app store and itunse برید و اکانتتون رو دوباره اونجا با پسورد وارد کنید

  • 21
  • آرین

    آرین 1398-02-07

    سلام
    برای من ارور your apple id has been
    disabled for the app store and itunes
    میاد. پسورد رو ریست کردم و باز هم مین ارور میاد باید چیکار کنم؟

    • 1398-02-07

      سلام
      اپل آیدی شما شماره تلفن ایران هستش باید شماره تلفنش رو تعویض کنید یا اپل آیدی با شماره خارجی بگیرید

  • 22
  • امیر

    امیر 1398-01-24

    سلام
    برای کانکت شدن به اپ استور فیلتر شکن میخواد حتما
    اگر میخواد فیلتر شکن ندارم چیکار بکنم

    • 1398-01-24

      سلام
      ببرید به مراکز نرم افزار بگید فیلتر شکن دستی براتون وارد کنن

  • 23
  • mozhgan

    mozhgan 1398-01-23

    سلام من وقتي تو ايتنز واپ استورم اپل ايدي و پسوردشو ميزنم ميره هيچ گزينه اي نمياد و نميتونم حيزي دانلود كنم ارور نميده اصلا چيزي نمياد

    • 1398-01-23

      سلام
      دستگاه رو بیارید دفتر بررسی کنیم

  • 24
  • amir

    amir 1398-01-23

    من هر کاری میکنم که گزینه ی اپ استورم روشن شه تا میرم بیرون خاموش میشه بعدشم اپ استورم کلا بالا نمیاد سفریمم همینطور

    • 1398-01-23

      ری استور و آپدیت بزنید مشکلش حل میشه. بیشتر مشکلات دستگاه های اپل بخاطر آپدیت با وای فای هست که باگ نرم افزاری بوجود میاره تا حد ممکن با وای فای منزل آپدیت نکنید بدید متخصص نرم افزار براتون آپدیت بزنه با سیستم

  • 25
  • mahsa

    mahsa 1398-01-21

    سلام وقتتون بخير
    ببخشيد ي چند وقتي هست اپ ايتور گوشيم ناپديد شده اصلا پيداش نميكنم بيرونم بردم نشون دادم ولي اونا هم نفهميدن كجا رفته

    • 1398-01-21

      سلام
      دستگاه رو ببرید مراکز نرم افزار موبایل ری استور و آپدیت کنید اگر مشکلش حل نشد IOS رو به ورژن قبل برگردونن.

  • 26
  • علی

    علی 1398-01-06

    سلام
    ببخشید بنده با اپل آدیدیم که الان بر روی ۶پلاس فعاله میخواهم بررسی آیفونxهم آیتیونز پاپ استوار را فعال کنم اما هرچقدر اپل آیدی و رمز رو برای فعال سازی می‌زنم اپ استوار ساین این نمیشه
    هر کاری رو می‌شد کردم لطفا راهنمایی کنید
    ممنون

    • 1398-01-06

      سلام


      به یک نرم افزار کار مراجعه کنید متاسفانه مای توی مجموعه متخصص نرم افزار نداریم


      موفق باشید

  • 27
  • mmm

    mmm 1398-01-04

    سلام وقت بخیر.من تو اپ استور هر وقت که بخوام برنامه دانلود کنم مینویسهyour acount has been disable in app store and iTunes.باید چیکار کنم؟تو قسمت تنظیماتم نگاه کردم دکمه دیتا سلولار سبزه و اینکه من ایران نیستم روسیه ام و شماره تلفنی ک تو تنظیماتم وارد شده شماره روسیه ست.باید چیکار کنم درست شه خواهش میکنم راهنمایی کیند

    • 1398-01-04

      سلام


      باید به مراکز نرم افزاری مراجعه کنید متاسفانه ما بیشتر از این اطلاعاتی در این مورد نداریم


      موفق باشید

  • 28
  • Mhdis

    Mhdis 1397-12-21

    سلام خسته نباشید
    من sign out. کردم
    ولی هرچی دوباره میخام وارد شم نمیشع اروری نمیده ولی sign in هم نمیشه چیکارش کنم

    • 1397-12-21

      سلام
      باید بیارید دفتر ببینیمش یا اگر شهرستان هستید ببرید توی محلتون پیش نرم افزار کار
      موفق باشید

  • 29
  • Shekoofe

    Shekoofe 1397-12-20

    ببخشید هر وقت میخوام وارد اپ استور بشم باز نمیشه مینویسه cannot connect to App Store

    • 1397-12-20

      سلام
      مراحل بالا رو بررسی کنید اگر مشکلتون حل نشد به نرم افزار کار موبایل مراجعه کنید
      موفق باشید

  • 30
  • نصرالله

    نصرالله 1397-12-19

    چگونه پورت ۸۰رو درست کنیم

    • 1397-12-19

      سلام
      تنظیمات شبکه گوشی تون رو ریست کنید درست میشه

  • 31
  • Nazi

    Nazi 1397-12-19

    سلام من تازه ایفون خریدم،اپل ایدی هم نصب کردم ولی هرکاری میکنم به اپل استور sign in نمیشه چرا؟؟
    لطفا راهنمایی کنین ممنون

    • 1397-12-19

      سلام وقت بخیر
      به یه نرم افزار کار موبایل مراجعه کنید مشکلتون رو بهش بگید قابل حل شدن هست
      موفق باشید

  • 32
  • Mrym

    Mrym 1397-12-16

    سلام من وقتي وارد اپ استور ميشم ميگه dis able شدم بايد چيكار كنم

    • 1397-12-16

      سلام


      مشکل به دلیل تحریمات اپل علیه ایرانه باید صبر کنید و یا شماره اپل آیدیتون رو به یک شماره خارجی تغییر بدید


      موفق باشید

  • 33
  • عادله

    عادله 1397-12-14

    سلام
    من همینطوری که بالا گفتیم شماره ۵،ساین اوت کردم بعد که ساین این کردم دیگه فعال نمیشه چکار باید کنم؟ اپل آیدی و پسورد و درست میزنم

    • 1397-12-14

      سلام 


      ممکنه مربوط به تحریم باشه گوشی رو بدید یه نرم افزار کار براتون درستش میکنه


      موفق باشید

  • 34
  • kj

    kj 1397-12-11

    سلام
    اپل استور من باز ميشه ولي هيچ برنامه اي دانلود نميكنه.

    • 1397-12-11

      سلام 


      ممکنه مشکل مربوط به تحریم ها باشه از نرم افزار های دور زدن تحریم استفاده کنید یا به یک نرم افزار کار مراجعه کنید


      موفق باشید

  • 35
  • امیر

    امیر 1397-12-11

    گوشی من اصلا او استورش اپل ایدی قبول نمیکنه

    • 1397-12-11

      سلام


      به یک مرکز تعمیرات نرم افزار آیفون مراجعه کنید


      موفق باشید

  • 36
  • Fatemeh

    Fatemeh 1397-12-10

    سلام من وقتي ميخام وارد بشم ميزنه unable to verify app

    • 1397-12-10

      سلام دوست گرامی


      احتمالا مشکل مربوط به تحریم ها هست با یه اپلیکیشن دور زدن تحریم امتحان کنید اگه نشد به یک نرم افزار کار مراجعه کنید


      موفق باشید

  • 37
  • Oo

    Oo 1397-12-07

    سلام من هروقت میخام از اپل استوری برنامه دان کنم نمیشه برام می نویسه your accont has been disabled the App Store and iTunes

    • 1397-12-07

      سلام


      اگه از دیتای موبایل برای وارد شدن استفاده می کنید باید از قیمت تنظیمات گوشی وارد iTuens and App Store بشید و بررسی کنید که دیتای موبایل برای ورود فعال باشه  اگه مشکلتون حل نشد به نرم افزار کار مراجعه کنید.


      موفق باشید.

  • 38
  • ........کمک

    ........کمک 1397-12-01

    سلام من از هر روشی می‌روم کار نمیکند لطفا کمکم کنید هر وقت میرم توش مینویسه:cannot connect to App Store

    • اشکان

      اشکان 1398-01-18

      سلام
      من هم مثل افراد بالا همین مشکل را دارم اما در قسمت sing on که پسورد میزنم erro می دهد؟ چیکار باید انجام بدهم .
      ممنون
    • 1397-12-01

      سلام


      گوشیتونو رو هارد ریست کنید ( معمولا با گرفتن دکمه هوم و قفل گوشی انجام میشه) اگه درست نشد باید چند روز صبر کنید احتمالا بخاطر تحریم ها باشه و اینکه مطمعن بشید از وای فای واسه ورود به اپ استور برید.


      در ضورتی که نتیجه ای نگرفتید گوشیتون رو ریستور کنید.


      موفق باشید.

  • 39
  • تاجیک

    تاجیک 1397-11-12

    سلام
    روش حل شما برای راه اندازی اپل استور بسیار عالی بود
    متشکرم

    • hana

      hana 1398-06-27

      سلام من وقتي ميخوام اپديت كنم اي او اسم رو قسمت instal now كمرنگه و وقتي كليك ميكنم دانلود نميكنه چيكاركنم؟؟

      • 1398-06-27

        سلام
        با وای فای باید انجام بدید

    • Zm

      Zm 1398-03-10

      سلام وقتى مى خوام برنامه اى رو دانلود كنم مى نويسه could not be downloaded at this time
      چى كار كنم

    • Z . M

      Z . M 1398-03-10

      نه يعنى نمى دونم براى من كه كار نكرد فكر كنم مورد اخرى رو بايد انجام بدم

    • meysam

      meysam 1398-01-20

      در صورتی که دفعه اول باشد که گوشی را روشن می کنیم یعنی گوشی نو است و دفعه اول است که بالا آمده و یا این که گوشی را آپدیت کرده باشین این امکان است که بدون داشتن وی پی ان اپ استور و ایتونز باز نشود که مربوط به تحریم ایران می باشد و نیاز است یک کارشناس اپل یک وی پی ان را به صورت دستی برایتان تعریف کند.

      در صورتی که در مورد نصب وی پی ان به صورت دستی اطلاعاتی دارید در اختیار دیگران بگذارید

      • 1398-01-20

        سلام اقا میثم
        ممنون از وقتی که گذاشتید اما در خصوص VPN اجازه نداریم آموزشی قرار بدیم
        پیروز و سربلند باشید

    • 1397-11-12

      موفق باشید

  • 40
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم