برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

بهترین گوشی های سال 2018 از نظر باتری

نوشته شده در تاریخ1397-04-30 توسط 7664

بهترین موبایل های هوشمند از نظر نگه داری شارژ در سال 2018


Asus ZenFone 3 Zoom

Asus ZenFone 3 Zoom

موبایل های هوشمند زیادی وجود دارند که در نگه داری انرژی باتری خوب عمل می کنند. یکی از آن ها گوشی موبایل ZenFone 3 Zoom است. درست است که گوشی ZenFone 3 Zoom دوربین های دوگانه خود را به رخ می کشد اما از ویژگی های برجسته آن عمر باتری طولانی است. در واقع این گوشی موبایل بهترین موبایلی است که در زمینه عمر باتری طولانی تست کرده ایم.

Cat S41

Cat S41

گوشی موبایل Cat S41 دومین گوشی است که بیش از 15 ساعت توانسته انرژی باتری خود را نگه دارد. درواقع این گوشی فقط 90 دقیقه با گوشی ZenFone 3 Zoom در آزمایش ما فاصله داشت. گوشی ZenFone 3 Zoom با مدت زمان 16 ساعت و 46 دقیقه و گوشی موبایل Cat S41 با 15 ساعت و 19 دقیقه این تست را به اتمام رساندند. گوشی دیگر ZenFone 4 Max هم زمان با گوشی Cat S41 این تست را انجام داد اما این گوشی 5000 ملی آمپر ساعتی ممکن است دیگر در دسترس نباشد از آنجایی که شرکت Asus امسال راه را برای رونمایی گوشی موبایل جدیدش ZenFone 5 باز کرده است.


Motorola Moto E4 Plus

Motorola Moto E4 Plus

گوشی موبایل Motorola در این لیست نقش قدرتمندی را از خود نشان داده است. گوشی مقرون به صرفه Moto E4 Plus تست باتری ما را در مدت زمان 14 ساعت و 48 دقیقه طی کرد. درحالی که این گوشی نزدیک به دو ساعت با گوشی ZenFone 3 Zoom فاصله داشته است، اما هنوز تفاوت قیمتی 200 دلاری آن ها بسیار چشمگیر است.
این لیست  گوشی های برتر ما از نظر عمر باتری شامل گوشی هایی می شود که توانستند 11 ساعت یا بیشتر دوام بیاورند آن هم زمانی که ما بطور مداوم آن ها را در حالت LTE استفاده می کردیم تا وقتی که کاملا شارژشان خالی شود. انواع این گوشی ها را می توانید پیدا کنید از گوشی های ارزان مانند Motorola Moto G5 Plus گرفته تا پرچم داران شرکت ها در اپل ( iPhone 8 Plus)، سامسونگ (Galaxy Note 8)، گوگل (Pixel 2 و Pixel 2 XL) و در هواوی (Huawei Mate 10 Pro).


چیزی که در لیست بالا جا افتاده گوشی های Samsung Galaxy S9 و Galaxy S9 plus می باشد. گوشی Galaxy S9 Plus تست باتری ما را در مدت 10 ساعت و 59 دقیقه به اتمام رساند که فقط یک دقیقه با مدت زمان مشخص شده فاصله دارد. اما نسبت به میانگین باتری گوشی های هوشمند که 9 ساعت و 50 دقیقه است خوب عمل کرده است. جالب اینجاست که گوشی Galaxy S9 Plus، از گوشی پیشین خود یعنی Galaxy S8 Plus فقط 5 دقیقه پیشی گرفته است در صورتی که هر دوی آن ها دارای باتری با ظرفیت 3500 ملی آمپر ساعت می باشند. اما گوشی Galaxy S9 با طی کردن مدت زمان 10 ساعت و 52 دقیقه، بیشتر از 20 دقیقه با گوشی Galaxy S8 فاصله داشته و این در صورتی است که هردوی آن های ظرفیت 3000 ملی آمپر ساعت دارند.


در این تست ما روشنایی همه گوشی ها را روی 150Nit (نوعی واحد اندازه گیری برای روشنایی است که بیشترین اندازه در گوشی های هوشمند 500Nit می باشد) تنظیم کرده ایم که هر گوشی از روشنایی معمولی برخوردار باشد و همچنین مطمئن شدیم که هر گوشی حداقل سه خط آنتن داشته باشد.
این روزها عمر باتری بسیار مهم است با توجه به صفحه نمایش های بزرگ، پردازنده های بسیار قوی که در گوشی های اخیر دیده ایم و همچنین نرم افزار های که به باتری زیادی نیاز دارند. هرچه باشد، داشتن دوربین پیشرفته و رزولوشن بالای صفحه به چه درد می خورد زمانی که شما بخواهید از غروب خورشید عکس بگیرید اما باتری گوشی تمام شده باشد؟ در ادامه نگاه دقیق تری به این گوشی هایی که در تمام روز خوب عمل می کنند می اندازیم.


شما هیچوقت نباید نگران این مسئله باشید که از طلوع آفتاب تا غروب آن را با آخرین گوشی ZenFone از شرکت Asus بگذرانید. گوشی موبایل ZenFone 3 Zoom دارای باتری 5000 ملی آمپری است و از آنجایی که از پردازنده ی Snapdragon 625 که سریع ترین و قوی ترین پردازنده موجود نیست استفاده می کند، در نگه داری انرژی باتری گوشی موبایل بسیار خوب عمل می کند. این موضوع به این به معنی است که بعید است که شارژ گوشی موبایلتان در هنگام عکس گرفتن با دوربین دوگانه یا استفاده از دوربین 13 مگاپیکسلی جلو، به اتمام برسد. شما همچنین می توانید از گوشی ZenFone 3 Zoom خود به عنوان یک پاور بانک (منبع انرژی) استفاده کنید و دیگر دستگاه ها را با این ویژگی شارژ معکوس شارژ کنید.


ZenFone 4 Max


عمر باتری ویژگی برجسته گوشی موبایل ZenFone 4 Max می باشد از آنجایی که باتری پر قدرت 5000 ملی آمپری که در آن قرار دارد باعث شده است که این گوشی بیش از 15 ساعت در تست عمر باتری دوام بیاورد. قابل توجه است که عمر باتری تقریبا تمام چیز تاثیر گذاری است که این گوشی دارد و البته قیمت ارزان آن هم همینطور. در غیر این صورت لازم به ذکر است که نرم افزار آن از مد افتاده و قدیمی است، صفحه نمایش و همچنین طراحی کلی آن زیاد تاثیر گذار نیست. اما اگر همچنان به دنبال یک گوشی موبایل با قدرت باتری بالا و همچنین قیمت ارزان هستید گوشی ZenFone 4 Max ارزش دارد که نگاهی به آن بیندازید.

ZenFone 4 Max

Cat S41


اگر شما تحت تاثیر دوام و طول عمر گوشی Cat S60 قرار گرفته اید اما قیمت بالای آن برای شما ناخوشایند است، گوشی موبایل Cat S41 را در نظر بگیرید. این گوشی مقرون به صرفه تر است می تواند جوابگوی خسارات محل کار باشد، اما باتری 5000 ملی آمپری آن است که شما را واقعا تحت تاثیر قرار می دهد. نه تنها گوشی Cat S41 با گوشی Zenfone 4 Max در تست باتری با دومین گوشی برتر برابری می کند، بلکه می تواند همانند گوشی موبایل ZenFone 3 Zoom به یک پاور بانک (منبع انرژی) تبدیل شده و دیگر گوشی ها را شارژ کند. ما آرزو می کنیم که دوربین گوشی Cat S41 عملکرد بهتری داشت. اما اگر شما گوشی لازم دارید که تمام روز نیازی به شارژ کردن نداشته باشد قطعا آخرین گوشی موبایل شرکت Cat نظیر ندارد.

specifications cat s41

Moto E4 Plus


باتری 5000 ملی آمپری چه تفاومتی می تواند ایجاد کند!!! با توجه به عمر نا امید کننده باتری های موبایل، گوشی موبایل Moto E4 Plus گزینه خوبی با قیمت مناسب است. گوشی موبایل Motorola Moto E4 Plus با یک باتری بزرگتر به تست باتری ما رفت و نتیجه ی بسیار خوبی را با نزدیک به 15 ساعت عمر باتری به دست آورد. برای یک گوشی که کمتر از 200 دلار قیمت دارد، داشتن دوربین و صفحه نمایش خوب و همچنین چنین نتیجه ی عمر باتری بسیار تاثیر گذار است.

moto e4 plus

Huawei Mate 10 Pro


در میان قیمت زیادی که گوشی های پرچمدار دارند، سخت است که گوشی Huawei Mate 10 Pro را در بالای آن ها آن هم با باتری 4000 ملی آمپری اش قرار دهیم. این گوشی 6 اینچی تست باتری ما را با مدت زمان 14 ساعت و نیم به پایان رساند. بهترین گوشی هم هم سایز آن یعنی Google Pixel 2 XL دو ساعت زودتر خاموش شد. و همچنین گوشی Mate 10 Pro، چهار ساعت بیشتر از گوشی Apple iPhone X دوام آورد. شما از ویژگی شارژ معکوس یا همان قابلیت تبدیل شدن به پاور بانک این گوشی قدردانی کنید. که باعث می شود دیگر گوشی ها توسط گوشی هوشمند شما شارژ شوند. یکی دیگر از گوشی های هواوی که تست کردیم گوشی موبایل Huawei P20 Pro می باشد که این تست تا مرز 14 ساعت و 13 دقیقه طول کشید.

mate 10 pro

LG X Power


درهنگام Standby (حالت آماده باش) گوشی موبایل LG X Power خیلی کم از انرژی باتری استفاده می کند که به شما تظمین می دهد که همیشه مقداری انرژی باتری زمانی که نیاز دارید داشته باشید. در استفاده منظم و معمولی این گوشی به اندازه کافی عمر دارد که حتی مردم مجبور نیستند هر روز آن را شارژ کنند. از آنجایی که صفحه نمایش آن، طراحی و مخصوصا دوربین های آن بی نظیر می باشند با قیمت کمی که دارد بعد از تخفیف می تواند معامله ی خوبی باشد برای کسانی که به دنبال عمر باتری زیاد می باشند. توجه داشته یاشید که شرکت LG پیش نمایش نسخه جدید این گوشی را نشان داد ، گوشی LG X Power 2 که باتری 4500 ملی آمپری خود را نسبت به باتری 4100 ملی آمپری این گوشی به رخ می کشد. این ورژن جدید تازگی رونمایی شده است.

lg x power

BlackBerry KeyOne


کیبورد موجود در گوشی Blackberry keyone که ساخته ی TCL ( یکی از شرکت های که ال سی دی می سازد) است ممکن است ویژگی اساسی آن باشد اما عمر باتری عالی آن را نادیده نگیرید. ما موفق شدیم که این گوشی را تا کمتر از 13 ساعت روشن نگه داریم با تشکر از باتری 3505 ملی آمپری آن ( بزرگترین باتری که تا بحال در یک گوشی Blackberry قرار گرفته است). و زمانی که باتری گوشی شما خالی شد گوشی KeyOne از تکنولوژی شارژ سریع استفاده می کند که باعث می شود 50 درصد سریع تر یعنی در یک ساعتو نیم گوشی موبالیتان شارژ شود. یک حالت تقویت که بهره وری شارژ را بیشتر می کند.

Blackberry keyone

Sony Xperia XA2 Ultra


عمر باتری در گوشی Sony Xperia XA2 Ultra یکی ویژگی های قابل توجه گوشی با قیمت متوسط شرکت Sony می باشد. گوشی موبایل Sony Xperia Xa2 Ultra این تست را چیزی حدود 13 انجام داد با توجه به باتری 3580 ملی آمپری که دارد. ما فقط آرزو می کردیم که ای کاش بتواند زودتر شارژ بشود. بعد از خالی شدن کامل باتری این گوشی و اتصال آن به شارژر، ما فقط 10 درصد شارژ را بعد از 15 دقیقه ثبت کردیم؛ بعد از یک ساعت شارژ باتری فقط تا 56 درصد افزایش یافته بود.

 Sony Xperia XA2 Ultra

Cat S60


شرکت Cat یک گوشی ساخته است که بسیار با دوام است به طوری که می تواند از ضربه ای که از ارتفاع حدود 2 متری به آن وارد می شود را تحمل کند و همچنین به مدت نیم ساعت در آبی با عمق حدود 2 متر دوام بیاورد. ما با این که همه این موارد را دارد هیچ وقت نتوانسته پرچم دار گوشی های Cat شود. این گوشی در تست باتری ما 12 ساعت و 42 دقیقه دوام آورد. ممکن است به ویژگی دوربین حرارتی که در این گوشی وجود دارد نیازی نداشته باشید که در این صورت گوشی Cat S41 بهتر نیاز های شما را براورده می کند.

Cat S60

Google Pixel 2 XL


آیا به دنبال یک گوشی پرچم دار با قابلیت عمر باتری زیاد هستید؟ آخرین گوشی های آیفون و سامسونگ را فراموش کنید و گوشی 6 اینچی Google Pixel 2 XL را امتحان کنید. این گوشی در تست بیشتر 12 ساعت روشن ماند و زمانی که شارژ آن کاملا خالی شد قابلیت شارژ سریع آن شارژ باتری برای 7 ساعت را فقط در 15 دقیقه به شما می دهد. فقط اگر گوشی Google Pixel 2 XL همانند iPhone 8 Plus و آخرین گوشی های سامسونگ قابلیت شارژ بی سیم را داشت کاملا بی نظیر بود.

Pixel 2 XL

ZTE Blade V8 Pro


شرکت ZTE با گوشی Blade V8 Pro خود ویژگی هایش را کاهش نداده است و این شامل عمر باتری گوشی های آنلاک شده هم می باشد ( گوشی هایی که می توانند از هر اوپراتوری استفاده کند). تست این گوشی بیشتر از 12 ساعت طول کشید. گوشی Blade V8 Pro می تواند باتری کاملا شارژ شده را در طول یک روز کامل استفاده کند. و شما چیزی بیشتر از یک گوشی با عمر باتری طولانی دریافت می کنید. شرکت ZTE همچنین یک ویژگی های دیگری هم به این گوشی مانند سنسور اثر انگشت و دوربین پشت دوگانه اضافه کرده است. که آن را تبدیل به یک ویژگی ارزان و جذاب برای کسانی که هنوز می خواهد گوشی موبایلشان قابلیت های زیادی را در خود جای داده باشد.

ZTE Blade V8 Pro

Sony Xperia X Performance


شرکت Sony درباره کلمه "Performance" که در گوشی Xperia X Performance به کار برده است شوخی نمی کرد. حتی با اینکه گوشی سریع تری بعد گوشی Sony Xperia X Performance ساخته شده اند، پردازنده ی چهار هسته ای Snapdragon 820 که در آن قرار دارد هنوز تاثیر گذار است. این پردازنده ای قوی به عمر باتری صدمه ای نمی زند. این نوع از سری Xperia X تست را کمی بیشتر از 12 ساعت به اتمام رساند با تشکر از تکنولوژی باتری هوشمندی که د رآن قرار دارد. توجه داشته باشید که گوشی های اخیر شرکت Sony نیز در این لیست هستند همانند Xperia XZ2 Premium که تازه رونمایی شده است و باتری 3540 ملی آمپری ارائه می دهد که در تابستان همین امسال عرضه شده است.

xperia x performance


ZTE Max XL


عمر باتری همانند محلی است که گوشی ZTE Max XL به آن هیچ رحمی نکرده است. این گوشی که قیمت ارزانی هم نسبت به دیگر گوشی ها دارد تست باتری ما را با روشن ماندن نزدیک به 12 ساعت به اتمام رساند. این گوشی همچنین یک صفحه نمایش بزرگ و روشن به کیفیت تصویر فول اچ دی (Full HD) به شما ارائه می دهد.

ZTE Max XL

Motorola Moto G5s Plus


گوشی موبایل Moto G5s Plus تفاوت های کمی با گوشی Moto G5 Plus دارد که آن هم صفحه نمایش بزرگ تر و همچنین دوربین های پشت دوگانه است. عمر باتری از این تفاوت ها نیست. گوشی Moto G5s Plus و هم نژادش Moto G5 Plus هردو دارای باتری 3000 ملی آمپری هستند و هردوی آن ها با نتیجه ی نزدیک به 12 ساعت تست باتری را پشت سر گذاشتند. فقط با این تفاوت که G5s Plus تنها 7 دقیقه توانست بیشتر دوام بیاورد. یک شارژر توربو که آن ها از این نوع شارژر پشتیبانی می کنند به شما این امکان را می دهد که باتری G5s plus خود را به سرعت شارژ کنید همانند گوشی G5 Plus که کمی گران تر است.

moto g5s plus

Sony Xperia XZ2


گوشی های شرکت Sony عادت دارند که در لیست گوشی های دارای عمر باتری طولانی ما حضور داشته باشند، و پرچمدار جدید آن ها Xperia XZ2 از این قاعده مستثنا نیست. با دوام نزدیک 12 ساعت در تست باتری ما این گوشی پرچمداران آیفون و سامسونگ را شکست داد؛ تنها گوشی های Mate 10 Pro و Pixel 2 XL در بین گوشی های گران قیمت بهتر عمل کردند. دو ویژگی اضافی در Xperia XZ2 وجود دارد که آن هم Qnovo Adaptive Charging and Battery Care می باشد (این ویژگی یک تکنولوژی هوشمند است به این صورت است که میزان ولتاژ ورودی را تنظیم می کند و باعث افزایش طول عمر باتری می شود).

xperia xz2

BlackBerry Motion


اگر شما امنیت و طبیعت تمرکز بر بهره وری گوشی Blackberry را دوست دارید اما لزوما کیبورد فیزیکی KeyOne آن را نیاز ندارید. گوشی موبایل BlackBerry Motion یک جایگزین خوب است. این گوشی همچنین یک دستگاه تاریخی برای شرکت BlackkBerry می باشد چرا که این گوشی اولین گوشی ضد آب شرکت است، رتبه بندی شده در سطح IP67 است (IP67 و IP68 بدین معناست که گوشی موبایل می تواند به مدت نیم ساعت در آب سالم باقی بمانند با این تفاوت که سطح IP67 یک متر و IP68 تا 30 متر را پشتیبانی می کند)، و همچنین ادعا می کند که با ظرفیت 4000 ملی آمپر ساعت بزرگترین باتری است که در یک گوشی BlackBerry تا به حال جا داده شده است. این گوشی با نتیجه چشمگیر 11 ساعت و 44 دقیقه تست باتری را انجام داد.

BlackBerry Motion

Motorola Moto G5 Plus


وقتی صحبت از گوشی موبایل Moto G5 Plus می شود، این موضوع را به وضوح یاد آور می شود که عمر باتری چیزی نیست که شما بخواهید بر سر آن بحث کنید اگر می خواهید برای خرید یک گوشی هوشمند پول خود را پس انداز کنید. با توجه به قیمت ارزانی که نسبت به دیگر گوشی های هوشمند با عمر باتری بالا دارد این گوشی تست عمر باتری را در مدت 11 ساعت و 43 دقیقه به اتمام رساند. و با تشکر از قابلیت شارژ توربویی که دارد شما می توانید این زمان را تا 6 ساعت آن هم فقط با 15 دقیقه شارژ افزایش دهید. این گوشی همچنین صفحه نمایش رنگی و روشن خود، و همچنین دوربین با کیفیت و آخرین ورژن اندروید 8 را با رخ می کشد.

Moto G5 Plus

Asus ZenFone Max Plus


به خودی خود، نتیجه 11 ساعت و 25 دقیقه برای گوشی موبایل Asus ZenFone Max Plus می تواند نتیجه خیره کننده ای باشد، اما این گوشی توسط شرکت Asus ساخته شده است که این شرکت محصولاتی دیگری هم با عمر باتری بالا تولید کرده است که چیزهای دیگری دارند که وقت خود را به آن ها اختصاص دهد، همانند دوربین پشت دوگانه گوشی ZenFone 3 Zoom. درمورد گوشی Max Plus، عمر باتری همه چیزی بوده است که این گوشی به آن اختصاص داده است. شما حالت شارژ برعکس (یا پاور بانک) را برای اشتراک شارژ با دیگر دستگاه ها داشته باشید، و هدف طول عمر باتری دوبرابر گوشی این است که از خالی شدن سریع باتری آن جلو گیری کند.

Asus ZenFone Max Plus

ZTE Blade Z Max


یک گوشی دیگر را در رده گوشی هایی که عمر باتری خود را تمام روز نگه می دارند بدون اینکه هزینه ای زیادی داشته باشند اضافه کنید. گوشی ZTE Blade Z Max گوشی موبایلی است که قیمت نسبتا پایینی دارد ولی به شما بیش از 11 ساعت عمر باتری می دهد که از پرچمداران گوشی های گوگل و سامسونگ نیز در تست عمر باتری ما بیشتر دوام داشته است. این گوشی همچنین ویژگی های اضافه دیگر مانند دوربین پشت دوگانه هم ارائه می دهد.

ZTE Blade Z Max

iPhone 8 Plus


گوشی جدید شرکت اپل iPhone 8 Plus جایگزین گوشی iPhone 7 Plus شده است و کارایی عمر باتری تا 45 دقیقه افزایش داده است. قابل توجه است که درمورد باتری گوشی iPhone 8 Plus تغییرات کوچکی داده شده است. پردازنده جدید گوشی یعنی A11 Bionic نه تنها پردازش گوشی iPhone 8 Plus را تقویت می کند بلکه به نظر می رسد که مصرف باتری را نیز به صورت موثرتری اداره می کند و این تنها چیز جالب دربراره ی گوشی iPhone 8 Plus نیست، این گوشی جدید از شارژر بی سیم با استفاده از استاندارد Qi نیز پشتیبانی می کند. (استاندارد Qi با انرژی بی سیم توسعه داده شده است و گوشی ها را تا فاصله 4 سانتی متری شارژ می کند).

iphone 8 plus

LG X Venture


آخرین چیزی که به رده X گوشی LG اضافه شده، تاکید بر دوام در برابر ضربه و ضد آب بودن است و همچنین خوش دست بودن آن است. اما شرکت ال جی عمر باتری را فراموش نکرده است از آنجایی که گوشی LG X Venture تست ما را بیشتر از 11 ساعت به طول انجامید. درست است که این گوشی نمی تواند به اندازه 12 ساعت و 58 دقیقه گوشی هم نژادش یعنی LG X Power برسد اما همچنان جزو گوشی های برتر از نظر عمر باتری است که ما تا کنون آزمایش کردیم.

lg x venture

Honor View 10


این یک امر متعجب کننده نیست که گوشی Honor View 10 را در این لیست قرار دادیم. آخرین گوشی شرکت هواوی در برند Honor خود یعنی Honor View 10 باتری با ظرفیت 3750 ملی آمپر ساعت دارد و متاثر کننده تر از نتیجه ی 11 ساعت و 12 دقیقه ای آن شارژ شدن سریع دوباره ی این گوشی می باشد. با استفاده شارژری که به همراه گوشی بود ما شارژ گوشی را که کاملا خالی شده بود در مدت زمان 15 دقیقه به 26 درصد رساندیم و بعد از نیم ساعت شارژ این گوشی به 53 درصد رسیده بود.

honor view 10

Galaxy Note 8


بعد از مشکلات باتری که منجر به بازگردانی اجباری گوشی Galaxy Note 7 در سال 2016 شد، شرکت سامسونگ باتری را در Galaxy Note 8 امسال کاهش داده است. اما باز هم باتری 3300 ملی آمپری موجود در آخرین گوشی سری Note عمر باتری فراوانی را فقط با یک بار شارژ به شما می دهد، حتی 7 دقیقه از گوشی Galaxy S8 Plus که باتری بزرگ تری هم دارد بهتر عمل کرده است. این گوشی تست را در مدت 11 ساعت و 11 دقیقه به اتمام رساند. این گوشی حتی از ویژگی شارژ بی سیم سریع نیز استفاده می کند.

Samsung Note 8

Google Pixel XL


گوشی Google Pixel XL ممکن است که یک سال از آن گذشته باشد باشد هیچ کس را در زمینه عمر باتری طولانی در بین گوشی های شرکت گوگل نا امید نکرده است. قیمت این گوشی در حال حاضر کاهش یافته است چرا که شرکت گوشی بیشتر گوشی های به روز خود را به فروش می رساند. با اینکه گوشی Pixel 2 XL بیشتر در زمینه عمر باتری بیشتر دوام دارد اما شما می توانید با اطمینان بیشتر از 11 ساعت عمر باتری را با گوشی ارزان تر Pixel XL تجربه کنید.

Google Pixel XL

Google Pixel XL 2


آخرین گوشی 5 اینچ Pixel از نظر عمر باتری تقریبا با گوشی Pixel XL مطابقت دارد. گوشی Google Pixel 2 با مدت زمان 11 ساعت و 7 دقیقه تست باتری ما را انجام داد و حتی از دو گوشی Galaxy S8 با عمر باتری 10 ساعت و 39 دقیقه و iPhone 8 با زمان 9 ساعت و 54 دقیقه فراتر رفت. این گوشی از شارژر سریع که در گوشی Pixel 2 XL قرار دارد نیز پشتیبانی می کند.

Google Pixel XL 2

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم