10 چیزی که در مورد هدفون بی سیم اپل ایرپادز AirPods شاید ندانید!

نوشته شده در تاریخ1396-04-06 توسط 70845

طرفداران اپل، اگر شما در بین هزاران هزار نفری هستید که یک جفت هدفون بی سیم اپل AirPods خریداری کرده اید ما قصد داریم به شما چند ویژگی جالبی که شاید تا به حال با آن برخورد نکرده باشید را نشان بدهیم. هندزفری وایرلس اپل با عنوان airpods به بازار عرضه شد. در واقع AirPods هدفون بی‌سیم جدید اپل است. هدفونی که البته از لحاظ ساختاری در رده‌ی Earbud ها قرار می‌گیرد. قیمت و مشخصات هندزفری وایرلس اپل ایرپادز را می توانید مشاهده کنید. 

 باید بدانید که AirPods پردازنده‌ای به نام W1 درون خود دارند. در واقع هر قطعه‌ی ایرپاد یک چیپ W1 دارد که باعث می شود هدست بی سیم AirPods قابلیت‌هایی داشته باشد که هدفون‌های بی‌سیم معمولی از آن محروم هستند. با کمک چیپ‌های W1، اتصال AirPods به آیفون ساده‌تر و سریع‌تر می‌شود. هندزفری های بی سیم ایرپادز در جعبه‌ای مخصوص عرضه می‌شود. برای اتصال آن به آیفون کافی‌ست درِ جعبه را باز کنید و سپس AirPods را به آیفون نزدیک کنید. در این صورت پنجره‌ای در آیفون نمایان می‌شود که از شما در مورد اتصال AirPods به آیفون سوال می‌کند. بدین‌ترتیب مجبور نیستید به تنظیمات رفته و مراحل اتصال را به‌صورت دستی انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه: آموزش ریست کردن انواع ایرپادز

ضمنا، W1 باعث می شود انرژی در AirPods بهتر مدیریت شود و از این رو باتری بعد از هر بار شارژ، بازدهی بیشتری داشته باشد.

به علاوه این تراشه‌ها باعث می شوند که AirPods متوجه شود در گوش قرار گرفته است یا نه. بنابراین تا زمانی که هر یک از دو قطعه‌ی AirPods را در درون گوش خود قرار ندهید، موزیکی پخش نمی‌شود. ضمنا آیفون با کمک این تراشه می‌تواند بفهمد شما تنها یک AirPod را درون گوش خود قرار داده‌اید یا از هر دو استفاده می‌کنید. این تراشه، ارتباط بین دو قطعه‌ی AirPod را هم مدیریت می‌کند. چیزی که هیچ هدفون بی‌سیم دیگری از آن بهره‌مند نیست.

هندزفری بلوتوث اپل ایرپادز

در زیر به 10 ویژگی هندزفری های بی سیم ایرپادز اپل می پردازیم:

1-شما می توانید هندزفری ایرپادز را با هر دستگاه بلوتوثی مرتبط کنید

بسیاری از مردم اعتقاد دارند که اپل ایرپادز از تکنولوژی بی سیم خاصی که توسط چیپ ست W1 اپل فعال شده است استفاده می کند و آن ها صرفا با آیفون ها و آیپدها کار می کنند.

این یکی از بهترین نمونه های جادوی تجارت بازاریابی اپل است که پیام اشتباهی را به مخاطب ارسال می کند. چیپ ست W1 ویژگی جالبی دارد و فرایند جفت شدن با دستگاه های سازگار اپل را ساده می کند اما ایرپادزهای اپل نوعی هدفون بلوتوث هستند.  این در مورد هدفون های بلوتوث قدیمی درست است. آن ها می توانند با هر نوع دستگاه بلوتوثی مرتبط شوند. 

2-می توانید شارژ باقی مانده هندزفری AriPods را در مرکز کنترل مشاهده کنید

هنگامی که ایرپادز به گوشی آیفون شما متصل است، از پایین هر صفحه ای که هستید انگشت خود را به سمت بالا بکشید تا مرکز کنترل باز شود سپس با حرکت جاروبی به تب موزیک بروید و روی AirPods خود ضربه بزنید در این هنگام شارژ باقی مانده را مشاهده می کنید.

امکانات هندزفری های بلوتوث ایرپادز اپل

3-شما می توانید شارژ باقی مانده هندزفری  AirPods را روی ویجیت باتری مشاهده کنید

ویجیت باتری را روی صفحه ویجیت های آیفون خود اضافه کنید. در این صورت همیشه تبی وجود دارد که می توانید از طریق آن ببینید که ایرپادز airpods شما چقدر شارژ دارد. اگر بعد از اضافه کردن آن به صفحه ویجیت خود آن ها را مشاهده نکردید می توانید روی لینک «show more» روی ویجیت کلیک کنید.

مشاهده شارژ هندزفری ایرپادز اپل

4-می توانید با باز کردن کیس یا قاب هندزفری نزدیک گوشی آیفون تان شارژ باقی مانده را در ایرپادز و کیس آن را ببینید

اگر دستگاه یا گوشی اپل دارید که مجهز به چیپ ست W1 می باشد(آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در حال حاضر)، شما می توانید شارژ باقی مانده را در هندزفری اپل ایرپادز (AirPods) و قاب یا کیس قابل حمل آن به سادگی با باز کردن کیس نزدیک گوشی تان ببینید. زمانی که کیس را به گوشی آیفون خود نزدیک کنید صفحه ای بالا می آید که شبیه زیر است:

مشاهده شارژ هندزفری بلوتوث airpods در ویجیت باتری

5-شما می توانید شارژ باقی مانده ایرپادز خود را روی اپل واچ مشاهده کنید

آیا دارای ساعت اپل واچ هستید؟ تا زمانی که ایرپادز شما به گوشی آیفون تان متصل است، می توانید شارژ باقی مانده را در ایرپادز خود با کشیدن انگشت تان از پایین صفحه نمایش اپل واچ به سمت بالا و ضربه زدن بر روی گزینه باتری مشاهده کنید.

مشاهده شارژ باقی مانده هندزفری ایرپادز روی اپل واچ

6-شما می توانید ایرپادز خود را تغییر نام دهید

تنظیمات اپلیکیشن ها در روی آیفون خود را باز کنید و سپس روی گزینه «Bluetooth» کلیک کنید. روی آیکون «i» کنار AirPods ضبه بزنید درحالی که آن ها متصل هستند و سپس روی صفحه بعد روی فیلد «Name» ضربه بزنید.

تغییر نام هندزفری بلوتوث ایرپادز اپل

7-شما می توانید عملکرد دابل تب(double-tap) روی هندزفری  AirPods را تغییر دهید

روی همان صفحه درون تنظیمات ایرپادز airpods، شما قسمتی را با عنوان «double-tap on AirPods» مشاهده می کنید. زیر آن، شما می توانید تنظیمات را تغییر دهید طوری که عملرد دابل تب(دو ضربه ای) به جای بیدار شدن از Siri عملکردهای play/pause/answer/hang up را انجام دهد. در ضمن شما می توانید به طور کامل عملکرد دو ضربه ای را غیرفعال کنید.

تغییر نام روی هندزفری ایرپادز اپل

8-می توانید تماس های صوتی آیفون خود را به طور اتوماتیک به هندزفری ایرپادز خود انتقال دهید

آخرین بار روی همان صفحه در تنظیمات اپلیکیشن، اطمینان یابید که گزینه «Automatic Ear Detection» تیک خورده باشد. تا زمانی که آن فعال باشد شما می توانید یک تماس صوتی را از گوشی آیفون خود به هندزفری AirPods به سادگی و از طریق یکی از آن ها بر روی گوش خود، انتقال کنید.

9-می توانید صدای هندزفری AirPods را با استفاده از پیچ دیجیتال اپل واچ تنظیم کنید

این راهکار بسیار خوبی برای کاربران  AirPods است که ساعت اپل واچ دارند.

اپلیکیشن موزیک روی ساعت اپل واچ خود را باز کنید درحالی که موزیک روی ایرپادز شما در حال پخش است می توانید میزان صدای روی ایرپادز را به سادگی و با پیچاندن پیچ دیجیتالی اپل واچ به هر طرف زیاد و یا کم کنید.

تنظیم صدای هندزفری با پیچ دیجیتال اپل واچ

10-نه، ایرپادز دارای شارژ بی سیم بدون اتصال نمی باشد

طراحی هندزفری های ایرپادز اپل فوق العاده است اما یک تصور غلط وجود دارد این که کیس شارژ دارای ویژگی شارژ بی سیم بدون تماس است. متاسفانه این درست نیست. نوک فلزی پایین هر ساقه AirPod فراتر از یک ویژگی طراحی براق است. این نوک های فلزی علاوه بر آن زمانی که در کیس قرار داده می شوند اتصالات شارژ را لمس می کنند. 

فروش هندزفری های جدید اپل با گارانتی تست و تعویض

محصولات مرتبط
5 نظر
  • علیرضا

    علیرضا 1398-07-10

    سلام باطری ایرپاد i7 هستش یانه

    • 1398-07-10

      سلام. بله با شماره پایین سایت تماس بگیرید

  • 1
  • حسبن

    حسبن 1396-11-13

    شماره هشت كه توضيح دادين مربوط به سنسور تشخيص هدفون درون گوش يا بيرون گوش هست
    كه با اين تيك ميتونين سنسور رو خاموش يا روشن كنين

    • امیر

      امیر 1397-09-23

      متن خاکستری زیر همون گزینه رو بخونین!!!
      انتقال خودکار صدا از دستگاه به ایرپادز ، زمانی که در گوش شما قرار گرفته اند.
    • علیرضا

      علیرضا 1397-03-12

      راست میگه من این کارو کردک فقط سنسورم خاموش شد

  • 2
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم