بهترین کابل شارژر آیفون ( آپدیت 2020 )

نوشته شده در تاریخ1396-04-06 توسط 20876

آیفون یک برند قدرتمند در بازار گوشی‌های هوشمند است. از زمانی که آغاز به کار کرد، بیشتر محصولاتش توجه افراد زیادی در سرتاسر جهان و از همه قشری را به خود جلب کرد.

برای مثال، سیستم های قوی اپل نحوه ارتباط و سرگرمی افراد را ارتقا بخشیده است. هنگام تماشای ویدئو در یوتیوب دیگر مثل قبل کند نیست.

از سوی دیگر ارتباطات در همه محیط ها ساده و بدون اشکال صورت می گیرد.

گوشی‌های آیفون شیک و زیبا هستند. برخلاف اسمارت فون‌های شبیه به هم و با طراحی های یکنواخت، آیفون‌ها هر ساله بهتر و بهتر می‌شوند. برای مثال نمایشگر HD ارائه شده توسط آیفون‌ها بسیاری از افراد را به خود جذب کرده است. دوربین‌ها و کنترل‌ها نیز در سطح بالایی هستند و به گونه ای طراحی شده‌اند که عملکرد بهتری و رضایت بخش تری ارائه کنند. همانند بسیاری از لوازم جانبی هوشمند، آیفون‌ها به عنوان منبع انرژی نیاز به باتری دارند. برای استفاده روزانه شما مجبور هستید گوشی آیفون خود را مکررا به شارژ بزنید.

پرفروش ترین و بهترین کابل شارژهای اپل در سال 2017

با این وجود توصیه می کنیم که هرگز شارژرهای ارزان قیمت موجود در بیشتر فروشگاه ها را استفاده نکنید. برای دریافت بهترین عملکرد گوشی، شارژری که استفاده می کنید باید کیفیت بالایی داشته باشد. برای مثال در درجه اول با گوشی شما سازگار باشد.

با خرید شارژرهای بی کیفیت ارزان قیمت به سادگی به گوشی آیفون خود صدمه وارد می کنید. ما در لیست زیر پرفروش ترین و بهترین شارژرهای سال 2020 را معرفی می‌کنیم.

هنگام خرید کابل شارژ آیفون به چه چیزهایی باید توجه کنید؟

آیفون تغییرات بزرگی در طول سال‌ها داشته است و قوی‌تر شده است. علاوه بر آن اپل طراحی و کارکرد آن ها را بهبود بخشیده تا سهم بزرگی از صنعت موبایل جهان را به خود اختصاص دهد. برای خرید بهترین شارژر برای آیفون خودتان موارد زیر را در نظر بگیرید:

سازگاری:

هنگام خرید کابل شارژر آیفون، یکی از اولین و مهم ترین ویژگی‌هایی که باید در نظر بگیرید این است که به سازگاری آن توجه کنید.

آیا شارژر مورد نظر با مدل گوشی آیفون شما سازگاری دارد؟

ما در بخش کابل شارژر آیفون در ماکروتل، تمامی شارژر های اپل را با توجه به تفکیک مدل جدا کردیم. برای خرید شارژر آیفون کلیک کنید

در حال حاضر گوشی‌های اپل از مدل آیفون 5 تا آیفون 11 از شارژر 1 آمپر با پورت USB به لایتنینگ پشتیبانی می‌کنند.

اما در سال 2020 ( که این مقاله آپدیت شده ) شرکت اپل فست شارژر 18 وات را در کارتن گوشی Apple iPhone 11 Pro Max به بازار روانه کرد.

این فست شارژر با شدت جریان خروجی 3 آمپر، گوشی‎های آیفون 8 تا iPhone 11 Pro Max طراحی شده است. برای بررسی مشخصات، و خرید فست شارژر اپل روی لینک کلیک کنید

طول:

طول کابل شارژی که قصد دارید بخرید را قبل از پرداخت پول بررسی کنید. شاید این مورد را اکثر افراد نادیده بگیرند اما مورد مهمی است. کسانی که دوست دارند آیفون‌های خودشان را هنگامی که به شارژ است استفاده کنند اهمیت آن را بیشتر درک می کنند. کابل شارژ بلندتر آیفون راحت‌تر هستند. شما از آن ها در بیشتر موقعیت‌ها برای شارژ کردن گوشی خود استفاده کنید. این شارژرها این امکان را فراهم می کنند تا افراد بتوانند هنگام شارژ بدون هیچ زحمتی از گوشی خود استفاده کنند(البته برای رعایت مسائل مربوط به سلامتی از گوشی خود هنگام شارژ استفاده نکنید). با این وجود اگر اهل سفر هستید بهتر است کابل شارژ جمع و جورتری خریداری کنید.

خرید کابل شارژ 2 متری اپل

دوام و ماندگاری:

به عنوان بهترین شارژرهای USB ماشین، شارژرهای آیفون فشار و بد استفاده کردن های زیادی را در طول عمر خود تحمل می کنند. برای مثال، شما آن ها را برای گذاشتن در کشو می پیچانید. یا بارها پیش می آید که به طور تصادفی موجب کنده شدن آن ها از گوشی در هنگام شارژ کردن می شویم. آداپتوری که خریداری می کنید باید در برابر چنین فشارهایی تاب بیاورد. برای مثال سیم‌های آن باید تا جای ممکن بادوام باشند. از سوی دیگر غلاف آن باید انعطاف پذیر باشد تا در برابر فشارهای پی در پی مقاومت کند.

بهترین کابل شارژرهای اپل آیفون آیپد

ولتاژ:

ولتاژ شارژ یک ویژگی حیاتی است که حتما باید هنگام خرید شارژر به آن توجه کنید. آیا ولتاژ شارژر مورد نظر با ولتاژ آیفون شما همخوانی دارد؟ آن هایی که از شارژهایی با ولتاژ ناهماهنگ استفاده می کنند منتظر آسیب رساندن به گوشی آیفون خود باشند. برای مثال ممکن است سرعت شارژ آن ها کند شود. برخی از شارژها حتی نمی توانند گوشی ها را به طور کامل شارژ کنند. در نهایت، با چنین شارژرهایی صدمات الکتریکی به باتری و لوازم شارژ نیز در بیشتر مدل های آیفون دور از انتظار نیست.

قیمت:

حتی اگر شارژرها همگی یک شکل به نظر برسند اما همه شارژرها یکسان نیستند. آن‌ها قیمت‌های مختلفی نیز دارند. موقعی که می‌خواهید بهترین لوازم جانبی را برای گوشی آیفون خود خریداری کنید به بودجه که می‌خواهید به آن اختصاص دهید نیز فکر کنید.

مقدار هزینه‌ای که می‌خواهید برای آن بپردازید را مشخص کنید تا کمتر دچار سردرگمی شوید. بهترین شارژرها همیشه گران‌ترین آن‌ها نیست. بلکه اگر شارژری با ولتاژ درست داشته باشید که با مدل گوشی‌تان نیز سازگار باشد تجربه رضایت بخشی با آن خواهید داشت.

بسیاری از شارژرهای آیفون این خصوصیات حداقلی را دارند. برای کمک به شما در پیدا کردن بهترین شارژرها ما لیستی از 10 تا از پرفروش ترین شارژرها را ارائه می کنیم.

10 تا از بهترین و پرفروش ترین کابل شارژ در سال 2020

1-کابل شارژر لایتنینگ 2 در 1 با پوشش نایلونی 

بهترین و مقاوم ترین کابل شارژها برای اپل

از این کابل می توانید برای شارژ کردن آیپد، آیفون، ipod، سامسونگ، نکسوس، نوکیا، سونی و غیره استفاده کنید. میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان عاشق گوشی‌های آیفون هستند.

آیفون طراحی شیک و زیبایی دارد. به علاوه آیفون دارای ویژگی‌های جالب زیادی هستند که ارتباطات و سرگرمی را لذت بخش می‌کند.با این حال، همانند بیشتر گوشی‌ها آیفون نیز دارای منبع تغذیه باتری است که برای کار کردن نیاز است تا مرتب شارژ شود.

شارژهای موجودی که همراه با بیشتر مدل‌های گوشی عرضه می شوند خوب کار می کنند. با این حال در مقایسه با بهترین کابل های USB در بازار، آن ها دوام و عمر زیادی ندارند. آن ها دندانه دندانه و پوسیده می شوند. به علاوه قدرت شارژ کردن خودشان را با گذشت زمان از دست می پ‌دهند.

اگر کابل شارژر شما هم به این حد رسیده است ما تعویض آن با کابل شارژ USB دو در یک را پیشنهاد می کنیم.

2-شارژر آیفون مدل ONSON

بهترین کابل شارژر اپل آیفون در سال 2017

کیفیت آیفون در طول سال‌ها به طور چشمگیری افزایش یافته است. با این حال، کیفیت کابل های جایگزین موجود در فروشگاه‌ها در حد معمولی باقی مانده که این بسیاری از افراد را مایوس کرده است. با این حال ما خبرهای خوبی داریم. اگر شما هم از چنین شارژرهای استفاده کرده اید مدل‌های بادوام‌تر و کارآمدتری نیز در بازار موجود هست.

برای مثال این مدل از برند ONSON کابلی با طول 6 فوت دارد که با شارژر دیواری سازگار است. برخلاف بیشتر برندها، شارژ کردن با آن در خانه ساده است. به علاوه شما می توانید به راحتی و بدون دردسر از آن در هتل و یا مسافرت نیز استفاده کنید.

3-کابل شارژر لایتنینگ به USB مدل Hitobox اپل

معرفی بهترین کابل شارژرهای اپل در سال 2017

کابل های لایتنینگ به USB چند وقتی است که در بازار موجود است. با این حال به دلیل کیفیت مبهمی که داشتند بیشتر مردم از خرید آن اجتناب می کردند و به جای آن کابل USB یا لایتنینگ خریداری می کردند. این ادامه داشت تا زمانی که مدل‌های با کیفیتی چون Hitobox به بازار عرضه شد. تم سفید آن طوری که است که آن را به محصولی شیک تبدیل کرده که به خوبی با ظاهر آیفون هماهنگ می شود. به علاوه از آن جایی که با یک پک شش تایی از کابل‌های سه فوتی عرضه می شود مقرون به صرفه است و شما می توانید در بسیاری موارد از آن استفاده کنید. شما می توانید از آن ها برای شارژ گوشی خود در خانه یا اداره استفاده کنید.

4-کابل آیفون Aonsen –پک سه تایی

پرفروش ترین کابل شارژهای اپل آیفون، آیپد

بهترین لوازم جانبی آیفون در بسیاری از طرح ها و مدل ها در فروشگاه های بزرگی مانند آمازون عرضه می شوند. برای مثال شارژرهای موجود در این فروشگاه بسیار متنوع هستند و پاسخگوی نیازهای اکثر افراد هستند. اگر به دنبال خرید شارژر هستید اما این همه تنوع شما را سردرگم کرده است ما کابل شارژ آیفون Aonsen را پیشنهاد می کنیم. این کابل به صورت بسته سه تایی نیز به فروش می رسد که مقرون به صرفه تر است. همه این کابل ها غلاف بافت نایلونی دارند و طول 10 فوت آن ها شارژ کردن را به فعالیتی لذت بخش تبدیل می کند. شما به سادگی با این کابل ها می توانید به پورت های شارژ مخفی دسترسی داشته باشید.

5-کابل شارژ آیفون مدل ONSON پک سه تایی

مقاوم ترین کابل شارژرهای آیفون در 2017

پک ONSON شامل سه کابل شارژ آیفون سفید و سیاه با طرح های با کیفیت است. برای مثال اگر هزینه زیادی برای کابل شارژی پرداخته اید که ظرف چند روز خراب شده با این یکی تجربه رضایت بخشی خواهید داشت.

استاندارهای این کابل بسیار قابل توجه هستند. برای مثال غلاف آن از جنس نایلون بافته شده است که دوام بالایی دارد. حتی اگر آن را هنگام شارژ یا درون کشو بکشید، خم کنید یا بپیچانید احتمال آسیب رسیدن به آن کم است. به علاوه طرح این غلاف به زیبایی کابل ها افزوده است و نسبت به مدل های کابل شارژ فابریکی که با گوشی ها عرضه می شود دوام بیشتری دارد.

سیم مسی استفاده شده در این کابل به اندازه کافی سخت و محکم هست. آن‌ها خم می‌شوند بدون این که بشکنند یا در طول زمان انعطاف‌شان را از دست بدهند. در نهایت، همه این کابل ها دارای پوسته آلمینیومی آنودایز هستند که دوام بالایی دارند.

6-کابل شارژر آیفون مدل SGIN –پک 4 تایی

بهترین کابل شارژرهای آیفون در سال 2017

آیا تا به حال برندهایی از شارژر آیفون را تجربه کرده اید که عملکرد ضعیفی داشته باشند؟ دیگر نیاز نیست تا ساعت ها منتظر شارژ شدن گوشی خود صبر کنید. شما همچنین نباید سیستم شارژ آیفون یا باتری آن را به خاطر کیفیت ضعیف شارژی که در اختیار دارید قربانی کنید. ما محصول بهتری را به شما معرفی می کنیم؛ کابل شارژ آیفون مدل SGIN. این کابل شارژ مورد اعتماد و رضایت هزاران نفر در سرتاسر جهان است شما با خرید این پک 4 کابل با طول های 3، 6، 6 و 10 فوت دریافت می کنید که خیلی خوب کار می کنند. به علاوه آن ها از نظر زیبایی شناختی نیز تم سیاه و سفید زیبایی دارند که ارزش خرید آن ها را بیشتر می کند.

7- ست شارژر BE Quick آیفون و شارژر دیواری

پرفروش ترین و بادوام ترین کابل شارژرهای اپل

کابل های لایتنینگ اغلب شبیه هم هستند. با این حال، آن ها هرگز شبیه هم کار نمی کنند. اگر به دنبال مدل با ارزشی هستید که نحوه شارژ کردن گوشی آیفون شما را بهبود بخشد، این ست شارژر سریع برند BE گزینه ای ایده آل است. اگرچه قیمت این ست شارژ آیفون نسبت به کابل شارژهای معمولی گران تر است اما عملکرد آن فوق العاده است. به عنوان مثال شارژ دیواری 2.4 آمپری ارائه شده در آن مدت زمان شارژ را سرعت می بخشد. به جای این که کل شب منتظر شارژ شدن گوشی آیفون خود بمانید با این کابل می توانید آن را در عرض چند ساعت شارژ کنید. به علاوه این کابل بهبود یافته ای است که به طور ایمن و صحیح به گوشی شما متصل می شود تا هم سرعت شارژ و سرعت انتقال داده را افزایش دهد.

8-کابل شارژ لایتنینگ نایلون بافت مدل OTISA-پک سه تایی

برترین کابل شارژرهای اپل آیفون در سال 2017

برند OTISA نقش مهمی در صنعت گوشی های آیفون دارد. برای آن هایی که دوست دارند گوشی های آیفون خود را سفارشی کنند، این برند گزینه هایی خوبی ارائه کرده است. علاوه بر آن کیفیت شارژرهای آیفونی که برند اتیسا تولید کرده است به خاطر این پکس سه تایی کابل لایتنینگ نیز درخور توجه است. طول آن ها 5 فوت است که کاملا راحت و کاربردی هستند. به علاوه آن ها کوچک و جمع و جور هستند و دارای طرح های متنوعی هستند که به خوبی در خانه، ماشین، اتاق های هتل و فضاهای کاری به کار می آید. در نهایت، به خاطر سرهای اتصال کاملا متناسب شان، دیگر مشکل لق زدن و سستی چفت شدن کابل شارژ به گوشی را فراموش می کنید.

9-کابل شارژ لایتنینگ آیفون مدل Syncwire

معرفی برترین شارژرهای کابل شارژر اپل آیفون

Syncwire با طراحی تحت نظر MFI کابل شارژ فوق العاده ای برای آیفون است. شما می توانید از این شارژر هر روز و هر زمان استفاده کنید بدون این که نگران عملکرد آن باشید. به علاوه این یکی از بهترین لوازم جانبی برای انتقال داده بین کامپیوترها و گوشی است. این برای افرادی که اغلب فایل های شان را به اشتراک می گذارند ایده آل است. در نهایت، اگر شما اغلب اپلیکیشن ها و فایل های تان را بین کامپیوتر و گوشی تان رد و بدل می کنید بهتر است که یکی از این کابل ها داشته باشید چرا که این کار را سریعا برای شما انجام می دهد. توانایی این کابل برای اتصال پایدار برای مدت طولانی نیز چشمگیر است.

10-کابل لایتنینگ به USB اپل مدل AmazonBasics

پرفروش ترین سیم شارژر های اپل آیفون در سال 2017

برند AmazonBasics در طول سال ها تولید لوازم جانبی گوشی با کیفیت خود را افزایش داده است. به عنوان مثال کابل لایتنینگ به USB اپل مدل قابل اعتمادی است که با اکثر دستگاه های اپل سازگار است. برای مثال اگر دارای گوشی آیفون 7، 6 یا 5 هستید با این کابل تجربه شارژ سریع و راحتی خواهید داشت. دارندگان آیپد و ipod نیز از این کابل بهره می برند. اتصال برق آن روی اکثر پرت ها کاملا فیت می شود و فرآیند شارژ کردن را بدون هیچ گونه آسیب رساندن به مدارهای الکتریکی انجام می دهد.  

محصولات مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم