برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گلس ضد خش یا محافظ صفحه نمایش گوشی موبایل و کاربرد آن

نوشته شده در تاریخ1397-09-08 توسط 6089

شما از این موضوع کاملا آگاهید که ممکن است روزانه هر اتفاق غیر منتظره ای بیوفتد، با کسی برخورد کرده و گوشی زمین بخورد، به گردش رفته و درحال گرفتن عکس های سلفی ناگهان گوشی از دستتان سر بخورد و حتی چیزی که بسیار زیاد شاهد آن هستیم، گوشی موبایل را در جیب یا کیف خود بگذارید که در تماس با کلید باشد. در همه این موارد قطعا صفحه نمایش آسیب می بیند مخصوصا در گوشی های لوکس و هوشمند جدید که علاوه بر صفحه نمایش موبایل، قاب و درب پشت گوشی به صورت شیشه ای ساخته شده است.
به نظر شما چه راه حلی وجود دارد که گوشی موبایل را در برابر بروز چنین خطراتی ایمن کرد؟ نمی توان گفت راهی وجود دارد که بتوان گوشی موبایل را در برابر ضربه و خش 100 درصد مقاوم کرد، حتی گوشی های غول آسای Cat هم این ویژگی را ندارند. ولی قطعا راهی وجود دارد که حداقل 50 درصد خطرات را از گوشی موبایل دور یا حتی آن را در برابر خطو خش تا حد بسیار زیادی مقاوم ساخت.

1

شما می توانید با پرداخت کمتر از 10 درصد قیمت تاچ ال سی دی اصلی خود فقط با خرید گلس های نشکن و ضد خشی که در بازار موجود است این کار را انجام دهید. حتما می دانید که قیمت تاچ وال سی دی گوشی های موبایل از مرز 1 میلیون تومان هم رد شده و به جرعت می توان گفت که تاچ و ال سی دی 70 درصد قیمت تمام گوشی را در بر می گیرد ولی شما می توانید با خرید یک شیشه یا محافظ صفحه نمایشی که قیمتی بین 10 تا 200 هزار تومان دارد از یک صفحه نمایش که 2 میلیون تومان قیمت دارد محافظت کنید. همانطور کهدر ابتدا گفتیم، هیچ محافظی وجود ندارد که بتوانند 100 درصد ضربه را در برابر گوشی موبایل خنثی کند ولی شما برای ایمن کردن یک تاچ و ال سی دی چند میلیونی، فقط چند ده هزار تومان هزینه نمی کنید؟  البته می توان گفت که این یک هزینه محسوب نمی شود، بیشتر به یک بیمه شبیه است! بیمه ای که به شما تضمین می دهد در ماه های آینده مجبور به هزینه کردن یک یا چند میلیون برای گوشی موبایل خود که می توان گفت مهم ترین وسیله در زندگی روزمزه تان است، نشوید.

2

در میان محافظ های صفحه نمایش مانند دیگر محصولات بازار، کیفیت های متفاوت وجود دارد و برخی از آن ها به دلیل مزایایی که دارد پرفروش تر و بهتر از بقیه است. برخی از این گلس ها که دارای برند های معتبر هستند علاوه بر اینکه صفحه نمایش را از ضربه و خطو خش محافظت می کنند، بسیار نرم و در عملکرد تاچ یا وضوع صفحه نمایش اختلالی ایجاد نمی کنند، اثر انگشت از روی آن ها به راحتی پاک می شود و از همه چیز مهمتر این که صفحه نمایش را بصورت کامل می پوشانند.

3

نوعی از گلس ها وجود دارد که به گلس نانو معروف است. این نوع گلس ها انعطاف پذیر هستند و قابلیت خم شدن دارند که به گلس ژله ای نیز معروف اند. برخی دیگر از گلس ها سفت و کاملا شیشه ای هستند و کیفیت بهتری دارند که کاملا روی صفحه نمایش می چسبند.

امکان دارد افرادی را دیده باشید که از گلس های محافظ صفحه نمایش به این دلیل که کیفیت رنگ صفحه نمایش را پایین آورده، تاچ به درستی کار نمی کند یا گلس به صور کامل صفحه نمایش را نمی پوشاند، شکایت داشته اند و به این دلایل از محافظ صفحه نمایش استفاده نمی کنند.4

ممکن است در برخی گوشی های موبایل این امکان وجود نداشته باشد که محافظ صفحه نمایش کل صفحه را بپوشاند ولی به هرحال شما ترجیه می دهید کل صفحه نمایش در خظر باشد یا فقط درصد کمی از آن؟ علاوه بر این موضوع زمانی که شما یک محافظ صفحه نمایش با برند معتبر و کیفیت اورجینال خریداری کنید، نه کیفیت صفحه نمایش از بین می رود و نه دیگر مشکلاتی که درمورد این دسته از محصولات در ذهن دارید برای گوشی موبایلتان به وجود می آید. همچنین برخی از گلس ها یا محافظ های صفحه نمایش تکنولوژی ساخت آن ها به صورتی است که مانند شیشه مخفی اتومبیل عمل می کند. این گلس ها، گلس پرایویسی Privacy نام دارد. در این نوع محافظ ها مزیتی که وجود دارد این است که صفحه نمایش  از کناره های گوشی به صورت مات دیده می شود  و اطلاعات موجود در دستگاه از کناره ها قابل رؤیت نیست. شما می توانید به راحتی در مترو یا مکان های عمومی از گوشی موبایل خود استفاده کنید بدون ترس از اینکه کسی در گوشی موبایتان سرک بکشد. مزیت دیگری که دارد این که چون صفحه نمایش به صورت مات درآمده، در زیر آفتاب در مقابل نور نیز به راحتی قابل استفاده است و البته عیبی که دارد این که مانند شیشه های مخفی 10 درصد از نور صفحه را کاهش میدهد، یعنی با قرار دادن این نوع محافظ شما 90 درصد نور صفحه را دریافت می کنید  ولی با این حال به نظر می رسد نسبت به مزایایی که دارد از دست دادن 10 درصد از نور تصویر عدد چندان آزار دهنده ای نیست.

نمونه های گلس محافظ صفحه نمایش ایفون را میتوانید از سایت ماکروتل تهیه کنید

برای نصب کردن این محافظ ها ابتدا صفحه نمایش گوشی موبایلتان را با استفاده از محتویات موجود در پک کاملا تمیز کرده سپس اقدام به نصب آن کنید. توجه داشته باشید قبل از نصب گلس هیچگونه گرد و غبار نباید روی ال سی دی باشد. نصب کردن گلس کار چندان سختی نیست اما اگر مطمعن نیستید که خودتان بتوانید این کار را انجام دهید، می توانید به دفتر مرکزی ماکروتل مراجعه کرده و تیم ماکروتل بصورت رایگان این گلس را روی صفحه نمایش گوشی موبایلتان نصب خواهند کرد.

6

ما تا کنون اکثر گلس های موجود در بازار را تست کرده و در بین آن ها بهترین و با کیفیت ترین اجناس موجود را انتخاب کرده ایم که می توانید از طریق سایت آن را خریداری کرده و یا به صورت حضوری مراجعه کنید و رایگان نصب کنید.

یکی از مهمترین مسائلی که افراد برای تعمیر گوشی موبایل خود با آن روبرو هستند پیدا کردن منابع و تعمیرگاه معتبر است. از این رو شرکت ماکروتل با تاسیس دفتر خود در تهران راه کاری برای کاربران گوشی های هوشمند ایجاد کرده که مردم بتوانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن گوشی موبایل خود را تعمیر کنند. 

تاچ و ال سی دی های موجود در دفتر ماکروتل و آی سی شارژ گوشی های آیفون به صورت اختصاصی برای تعویض در دفتر موجود و امکان ارسال چنین قطعاتی مقدور نیست. همچنین امروزه طراحی بسیاری از گوشی های هوشمند به گونه ای می باشد که امکان تعویض باتری توسط کاربر وجود ندارد و نیاز است یک تعمیرکار متخصص اقدام به تعویض آن کند. بنابراین جهت تعمیر دستگاه خود ابتدا با تلفن های دفتر ماکروتل (02188394572 --- 02188394581) جهت مشاوره تماس گرفته تا درصورتی که امکان تعمیر گوشی شما در دفتر ماکروتل وجود دارد مطلع شوید. 

پس از دریافت مشاوره در صورتی که با شرایط موافق بودید می توانید به دفتر مراجعه کرده و تعمیرکاران متخصص ما اقدام تعمیر گوشی موبایلتان می کنند. درصورتی که امکان مراجعه حضوری برای شما وجود ندارد، اگر در شهر تهران سکونت دارید می توانید گوشی خود را از طریق پیک موتوری ارسال کنید و پس از اتمام تعمیر گوشی که زمان آن با توجه به مشکل گوشی متفاوت است، برای شما فاکتور صادر می شود و پس از پرداخت هزینه گوشی از طریق پیک برای شما ارسال خواهد شد. 

در صورتی که در شهرستان یا شهر های دیگر سکونت دارید روند کاری به همین صورت است فقط با این تفاوت که شما با پست گوشی خود را ارسال می کنید و پس از اتمام فرایند تعمیر و پرداخت، گوشی موبایل از طریق پست پیشتاز برای شما ارسال خواهد شد.

محصولات مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم