راهنمای خرید هندزفری (هندزفری های ارزان)

نوشته شده در تاریخ1397-11-28 توسط 2154

در خرید هندزفری موبایل علاوه بر علاقه کاربر، میزان قیمت هندزفری نیز بسیار مهم است و امکان دارد که کاربران نتوانند برای هندزفری های گران قیمت هزینه کنند. چیزی که بسیاری از افراد هنگام خرید هندزفری در نظر دارند این است که، هندزفری مورد نظر به اندازه مبلغی که برای آن در نظر می گیرند، کیفیت خوبی را دریافت کنند. بنابراین امروز لیستی از هندزفری های موجود را تهیه و آن ها را در سه دسته ی ارزان، متوسط و گران از نظر قیمت تقسیم کرده ایم تا شما راحت تر بتوانید هندزفری مورد نیاز خود را بیابید.


هندزفری های ارزان با کیفیت بالا


در این دسته هندزفری های باجت یا اقتصادی قرار می گیرند و در بین هندزفری های اورجینال (OEM) از قیمت پایین تری برخوردارند. اما قیمت پایین آن ها به منزله بی کیفیت بودن آن ها نیست. نمی توان گفت که به اندازه ی هندزفری های برند و معروف جهان با کیفیت هستند، اما توانایی براورده کردن نیاز کاربر را دارند.

هندزفری Samsung - GH59-11843D


هندزفری اختصاصی شرکت سامسونگ که معمولا در جعبه گوشی های موبایل دریافت می کنید. این هندزفری ارزان ترین هندزفری با کیفیت می باشد که در فروشگاه ماکروتل موجود و گزینه بسیار مناسبی برای کسانی است که هندزفری اورجینال گوشی خود را به هر صورت از دست داده اند. این هندزفری در قسمت نوار کنترل خود دارای دکمه های کنترل ولوم صدا و دکمه کنترل آهنگ که برای پاسخ دادن به تماس ها نیز استفاده می شود. این هندزفری فقط در رنگ سفید موجود و از نظر جنس سیم مقاومت خوبی دارد. وزن کم آن و همچنین داشتن لاستیک در قسمت گوشه هندزفری به محبوبیت این هندزفری اضافه کرده است.


هندزفری HTC Max 300


دومین هندزفری ما در دسته بندی هندزفری های ارزان، هندزفری HTC Max 300 است. این هندزفری یکی از کم وزن ترین هندزفری ها به شمار می رود و طراحی زیبای آن، کاربران زیادی رابه خود جذب کرده است. این هندزفری در کارتن برخی از گوشی های HTC یافت می شود بنابراین ممکن است با آن آشنایی داشته باشید. وزن 9 گرمی این هندزفری باعث می شود در استفاده طولانی گوش کاربر خسته نشود و همچنین باس و کیفیت صدای بالایی که دارد آن را به یک هندزفری پرفروش تبدیل کرده است. چیزی که در این هندزفری فقدان آن حس می شود، عدم وجود دکمه های ولوم کنترل صداست. در نوار کنترل این هندزفری فقط دکمه کنترل تماس و آهنگ و یک میکروفون با کیفیت برای انتقال صدا به صورت داخلی وجود دارد. این هندزفری در رنگ سفید و مشکی موجود است که رنگ مشکی آن به دلیل داشتن لاستیک قرمز رنگ، زیبایی به خصوصی دارد.


هندزفری LG Nexus 5 – MC001


این هندزفری همانطور که از اسم آن پیداست، در جعبه گوشی LG Nexus 5 و البته چند مدل دیگر از گوشی های LG یافت می شود اما این موضوع بدین معناست نیست که فقط با گوشی های LG سازگار باشد. با داشتن جک 3.5 میلیمتری هدفون، این هندفری می تواند با اکثر دستگاه های صوتی که دارای پورت 3.5 میلیمتری هدفون و هندزفری هستند به خوبی کار کند. درست مانند هندزفری HTC Max 300 در این هندزفری نیز اثری از دکمه های کنترل صدا نیست و شما در قسمت نوار کنترل هندزفری فقط یک دکمه کنترل تماس و موزیک وجود دارد و پایین آن یک میکروفون با کیفیت برای انتقال صدا تعبیه شده است. داشتن فقط یک رنگ آن هم سفید، انتخاب رنگ بندی را برای کاربر محدود کرده اما با این حال از کیفیت بالایی آن نمی توان چشم پوشی کرد. قطعا کسانی که هندزفری اورجینال LG خود را از دست داده اند می توانند فقدان آن را با خرید این هندزفری جبران کنند.


هندزفری Huawei AM115


کسانی که کاربر گوشی های Huawei بوده اند به احتمال زیاد با این مدل هندزفری آشنایی دارند. این هندزفری از نظر طراحی گوش هندزفری با هندزفری های iPhone تا حدودی مشابه است. بنابراین هندزفری Huawei AM115 مناسب کسانی است که به هندزفری های دارای لاستیک در قسمت گوش، علاقه ای ندارند. البته نداشتن لاستیک امکان دارد در ایزوله کردن صدا به درستی عمل نکند و صدا هنگام گوش دادن به آهنگ به بیرون درز کند اما با این حال کیفیت بسیار عالی که دارد و علاقه کاربران نسبت به هندزفری هایی بدون لاستیک می تواند در فروش این هندزفری تاثیر زیادی داشته باشد. داشتن دکمه های کنترل صدا علاوه بر دکمه کنترل آهنگ، می تواند یک برتری نسبت به رقبای این هندزفری محسوب شود. از نظر قیمت با LG Nexus 5 – MC001 تفاوتی چندانی ندارد بنابراین در صورتی که این هندزفری مورد پسندتان واقع نشده باشد می توانید از Huawei AM115 استفاده کنید.


هندزفری LG G5 – MC002


درمورد هندزفری LG – MC001 توضیح دادیم و احتمالا با ویژگی های آن آشنا شدید. هندزفری MC002 مدل بعدی این خانواده است و چون در جعبه گوشی LG G5 یافت می شود به این نام شناخته می شود. اما این بدین معنا نیست که این هندزفری فقط با گوشی LG G5 کار می کند. در واقع هندزفری LG G5 – MC002 با تمامی گوشی های LG که دارای پورت 3.5 میلیمتری هندزفری هستند به خوبی کار می کند. استفاده از این هندزفری در دیگر دستگاه های صوتی که دارای جک 3.5 میلیمتری هندزفری هستند سازگاری دارد.
این هندزفری فقط در رنگ سفید موجود است و کابل آن به گونه ای طراحی شده که در مقابل کشش مقاومت بیشتری نسبت به هندزفری های قبلی داشته باشد. متاسفانه در قسمت نوار کنترل آن فقط یک دکمه برای پاسخ دادن به تماس ها و البته قطع و وصل صدا وجود دارد.

هندزفری Sony – MH750


شرکت سونی نیز با داشتن یک هندزفری ارزان و با کیفیت بالا از این قافله عقب نمانده و سعی خود را داشته که بتواند در زمینه صدا محبوبیتی در بین کاربران ایجاد. هندزفری Sony – MH750 از نظر شکل ظاهری تا حد زیادی شبیه به هندزفری LG Nexus 5 – MC001 می باشد. این هندزفری درست مانند اکثر هندزفری های بازار دارای یک لاستیک در قسمت گوش است که به بهتر شدن صدای آن کمک می کند اما این امکان وجود دارد که برخی از کاربران با این لاستیک ها رابطه خوبی نداشته باشند. رنگ بندی سفید و سیاه آن به کاربر توانایی بیشتری در انتخاب رنگ داده است. با این حال فقدان دکمه های کنترل صدا در این هندزفری کمی آزار دهنده است چرا که برای کم و زیاد کردن صدا مجبور به استفاده از گوشی موبایل خود می شوید.

هندزفری Xiaomi – HSEJ03JY


گوشی های موبایل شیائمی را احتمالا در اینترنت دیده باشید. این برند چینی ممکن است نتوانسته باشد در بازار جایی گرفته باشد اما کیفیت هندزفری های آن فوق العاده است. هندزفری Xiaomi – HSEJ03JY با داشتن نسل سوم هندزفری های موبایل، کیفیت صدای شیوا و بسیار خوبی دارد. این طراحی باعث می شود که بین صدا و هوای داخل هندزفری تناسبی ایجاد شود که باس و صدای بسیار خوبی را برای کاربر ایجاد و همچنین از درد گوش کاربر جلو گیری می کند، مگر اینکه شما کل روز را از هندزفری خود استفاده کنید. این هندزفری نیز مانند هندزفری های قبلی نام برده شده فقط دکمه کنترل تماس و موزیک را داراست.
طول سیم هندفری 1.25 متر و فقط در رنگ مشکی موجود است.

2 نظر
  • محمد

    محمد 1397-11-29

    سلام چه طوی تشخیص بدیم که هندزفریه اصله یا نه؟؟؟

    • 1397-11-29

      سلام


      این که هندزفری اورجیناله یا خیر فقط با تست صدای هندزفری معلوم میشه که ما یک هفته مهلت تست می دیم


      در صورت امکان می تونید به صورت حضوری به دفتر مراجعه کنید و تست کنید.

  • 1
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم